Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 176
    • 177
    • 178
    • 179
    • 180
    • 429
    • 430
    • 178 / 430
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    117
    8590
    137121
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisma23 last edited by

      Βλέπω ότι με την πρώτη ευκαιρία, παρατασσόμαστε στα χαρακώματα, προ-VAG και αντι-VAG...

      Αυτό πάντως (δηλαδή η δυνατότητα να πολώνει) αποτελεί αδιαμφισβήτητο δείγμα για μια εταιρία ότι έχει πιάσει κορυφή! Άλλη χαρακτηριστική τέτοια περίπτωση αποτελεί η Apple.

      Παρατήρηση πέρα από προσωπικές συμπάθειες ή αντιπάθειες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefan147 last edited by

        Δε νομίζω ότι αμφιβάλει κανείς για την απόκτηση της κορυφής από το vag. Το ερώτημα είναι αν αξίζει να βρίσκεται εκεί. Το αυτό και για την Apple.

        Δεν είναι τυχαίο πάντως που τις σιχαίνομαι και τις δύο εταιρίες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harisma23 last edited by

          Είσαι αντικομφορμιστής φαίνεται, εσύ !

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stefan147 last edited by

            Καθόλου. Απλά μάλλον έχω αλλεργία στα φύκια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Κοίταξε όταν πιάνεις κορυφή επειδή πιάνεις τους διαιτητές , προφανώς και έχεις πολώσει τους πάντες....

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harisma23 last edited by

                Θα διαφωνήσω! Παρόλο που εγώ δεν θεωρώ το Golf π. χ. κορυφαίο για την κατηγορία του (έχω καταγράψει μάλιστα τις ενστάσεις μου, μετά από αρκετές δοκιμές που έχω κάνει), καταλαβαίνω γιατί ο μέσος οδηγός μπορεί να το θεωρεί κορυφαίο.

                Μια εταιρία πιάνει κορυφή, μόνο αν πιάσει το σφυγμό της αγοράς. Οπότε, ακόμη κι αν δεν μας αρέσουν τα προϊόντα της, σίγουρα αρέσουν σε πολλούς άλλους...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by

                  Συμφωνω, ακριβως αυτο.

                  Τα τμηματα ερευνας της αγορας της φαου βε εχουν πολυ ταλεντο.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    physikos13 last edited by

                    Ο χρήστης criuser έγραψε:
                    Κοίταξε όταν πιάνεις κορυφή επειδή πιάνεις τους διαιτητές , προφανώς και έχεις πολώσει τους πάντες....

                    +1.000.000...........

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by

                      Δεν τα βλέπετε σωστά τα πράγματα . Όχι ως προς το αποτέλεσμα , αλλά ως προς τις αιτίες .

                      Μέχρι το 90 , οι δύο Γερμανίες ήταν οι βιτρίνες των δύο συστημάτων . Από τις υπερδυνάμεις έπεφτε πολύ χρήμα και στις δύο . Αναλογικά πάντα .

                      Ετσι η Δυτική Γερμανία είχε την δυνατότητα να αναπτυχθεί με τζάμπα χρήμα . Τι χρειαζόταν ? Σοβαρούς πολιτικούς . Εκεί είχε την τύχη να τους έχει τον ένα πίσω από τον άλλο . Αντενάουερ , Μπράντ , Σμίτ , Κολ .

                      Ο Κολ το 90 έδινε 1 μάρκο το τμ τα οικόπεδα της πρώην νεκρής ζώνης στο Βερολίνο σε εταιρείες κολοσσούς με την υποχρέωση να φέρουν εκεί τα γραφεία τους και να προσλάβουν κόσμο .

                      Ακόμα και η Μέρκελ που ακολούθησε είναι πολιτικός υψηλής αξίας .

                      Αντίθετα οι άλλες μεγάλες Ευρωπαϊκές χώρες είχαν πολιτικο-κοινωνικά θέματα που τους έβαλαν σε οικονομικές κρίσεις , ενώ και οι πολιτικοί τους δεν ήταν σοβαρού μεγέθους . Ετσι η Αγγλία έχασε την αυτοκινητοβιομηχανία της , η Ιταλία κόντεψε να την χάσει όλη και έχασε τις ακριβές της μάρκες και η Γαλλία επίσης μπερδεύτηκε σε πολλά σημεία .

                      Ετσι πέρασε στον κόσμο ότι το Made in Germany σήμαινε ποιότητα . Ακόμα και για προιόντα που ήταν Made in DDR .

                      Μέχρι τις αρχές του 70 η Φόλκς ήταν επιπέδου Μαρούτι . Ο αστείος σκαραβαίος , που έχανε λωρίδες από τον πλάγιο άνεμο κάτι 411 κάτι Κέφερ και άλλα γραφικά . Η ντε-κα-βε μια άλλη έκδοση του Βάρτμπουργκ .

                      Ξαφνικά αρχές του 70 βγάζει Γκόλφ , Πόλο , Πασσάτ , Σιρόκο και το 100 και το 80 και το 50 που ήταν ίδιο με το πόλο .

                      Δεν θα έλεγα ότι ήταν κάτι ιδιαίτερο οδηγικά και εξοπλιστικά τα παραπάνω . Αλλωστε υπήρξα κάτοχος του γκόλφ Ι 1100 επί δεκαετία . Αμάξι με απίστευτες βλάβες , πολύ κακής ποιότητας . Ανάλογα βέβαια ήταν και τα άλλα της εποχής , αλλά το γκόλφ δεν ήταν καλύτερο από ένα 128 ή μια Τζι ες . Απλά τότε οι Γερμανοί έπαιξαν λίγο βρώμικα . Όπως τώρα με τους ρύπους . Εκμεταλλεύτηκαν τον βιομηχανικό εθνικισμό στην χώρα τους , που αναπτυσσόταν ραγδαία , οπότε όλοι αγόραζαν γερμανικά αμάξια , φρόντισαν να επενδύσουν στις σχέσεις τους με τον ειδικό τύπο και γενικά ασχολήθηκαν με τα προιόντα τους , την ίδια εποχή που οι άλλες χώρες είχαν τις απεργίες και τις πολιτικές κόντρες στην πρώτη γραμμή .

                      Οσοι έχουν κάποια ηλικία , θα θυμούνται την εποχή του 80 που τα γερμανικά αμάξια , επειδή είχαν πέσει σε πολιτική κρίση με κάτι αστείους Πράσινους σαν τον Τσιρώνη τον δικό μας , που έβγαιναν με κάτι γελοίες ιπποδυνάμεις 1300 με 55-60 άλογα , 1600 με 70-75 , γιατί έβαλαν φορολογία και ασφάλιστρα με τους ίππους και ο ειδικός τύπος έσκιζε τα ρούχα του ότι αυτό ήταν το σωστό .

                      Μετά όμως ξαναβρήκαν το περπάτημα τους και την πολιτική τους σοβαρότητα και συνέχισαν να είναι στην κορυφή .

                      Είναι λοιπόν κάτι πολύ γενικότερο το πρίμιουμ και δεν αφορά μόνο τα αυτοκίνητα , αλλά την γενική πολιτική σκηνή .

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vagkirk last edited by

                        Χαχα!!! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
                        Σαν το Τσιρώνη τον δικό μας λέει ...
                        Α ρε cruiser τι ωραία που τα γράφεις!

                        Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Ο καθεις κοιτα αυτα που τον ενδιαφερουν.
                          Εμενα με ενδιαφερει αρκετα η δομικη κατασκευη του οχημστος.
                          Ακομα και σημερα κανενας δεν χρησιμοποιει λειζερ στις συνδεσμολογιες σε τοσο μεγαλη εκταση οπως στα βαγκ. Ουτε στο πληθος και το μεγεθος των υπερυψηλης αντοχης χαλυβα.
                          Ακολουθουν η φορντ, η βολβο, η τουοτα στα λεξους κτλ.
                          Στα 15000 ευρω παιρνεις σασι που η συνδεσμολογια του μοιαζει με μια s class μερσεντες.

                          Η στατικη στρεπτικη ακαμψια ειναι σε καθε μοντελο της η καλυτερη της κατηγοριας αλλα και τις επομενης και της παραεπομενης. Σου δινει βαση δηλαδη να παιξεις με τις αναρτησεις και να φτιαξεις αν θελεις το αυτοκινητο σου οπως το θελεις. Το αμαξωμα ειναι γρανιτης, τα αντεχει ολα δεν τριζει, δεν στραβωνει, δεν ακουγεται.
                          Αυτο κοστιζει ακριβα αλλα το προσφερει.
                          Η ηχομονωση ειναι η καλυτερη σε καθε κατηγορια, τωρα τελευταια η πεζω και η σιτροεν εκαναν πολυ καλη δουλεια και με ευχαριστει πολυ αυτο.

                          Τωρα εχει επενδυσει σε φυσικο αεριο, εχει κανει σοβαροτατα λαθη, αλλα το συνεχιζει και αποκτα εμπειρια. Οι αλλοι ακομα δεν εχουν σκεφτει να ξεκινησουν καν. Βρηκε και συνεργαστηκε με προμυθευτες που κατασκευαζουν δεξαμενες τυπου 4 που καποτε ηταν πανακριβες και πλεον της βγαινουν πιο φθηνα και απο τις απλες. Το προσφερει στην αγορα σε μεσο επιπεδο τιμης.
                          Αυτο σημαινει ποιοτικες επενδυσεις και συνεργασιες.

                          Πλεον απο μετρησεις μετα το σκανδαλο, παραγει τα καθαροτερα ντιζελ απο ολη την αγορα, μπορει δηλαδη να το επιτυχει.

                          Απο αξιοπιστια εχει θεματακια οντως και θα επρεπε να ξεκινηαει προγραμμα διορθωσης αυτου του τομεα.

                          Δεν ειναι τυχαια εταιρια καθως προσφερει ποιοτητα σε αρκετους τομεις, μην κοροίδευομαστε μεταξυ μας, αλλα και η πσα και αυτη με τη σειρα της, δεν ειναι καθολου τυχαια και πλεον αποτελει εξαιρετικη προταση σε καθε κατηγορια.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stefan147 last edited by

                            Ο χρήστης Lap έγραψε:

                            Η στατικη στρεπτικη ακαμψια ειναι σε καθε μοντελο της η καλυτερη της κατηγοριας αλλα και τις επομενης και της παραεπομενης. Σου δινει βαση δηλαδη να παιξεις με τις αναρτησεις και να φτιαξεις αν θελεις το αυτοκινητο σου οπως το θελεις. Το αμαξωμα ειναι γρανιτης, τα αντεχει ολα δεν τριζει, δεν στραβωνει, δεν ακουγεται.

                            Έχω σοβαρές ενστάσεις στο παραπάνω. Μπορεί όντως να είναι εκτενέστερη η χρήση τέτοιας τεχνολογίας σε σχέση με άλλους κατασκευαστές αλλά αυτό δε φαίνεται σε καμία περίπτωση στο δρόμο. Και τρίζουν και στρεβλώνουν και απ' όλα. Δε θα μπορούσε να είναι διαφορετικά γιατί σκοπός είναι το κέρδος και σε mainstream αυτοκίνητα σαν αυτά που συζητάμε δε σηκώνει να αυξάνεις το κόστος παραγωγής στο παραμικρό.

                            Στο θέμα της ηχομόνωσης όμως θα συμφωνήσω ότι γενικά τα vag έχουν ένα μικρό προβάδισμα σε σχέση με τα άμεσα ανταγωνιστικά τους και έτσι δόθηκε και το πάτημα στον τύπο να δημιουργήσει το αστείο κλισέ 'θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας'.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Οχι στεφαν θα διαφωνησω, δεν στρεβλωνουν.

                              Καθε φορα τα δοκιμαζω σε ακραιες συνθηκες ακριβως για να το διαπιστωσω με μεθοδους που δεν ειναι φυσικα επιστημονικοι και ειναι του πεζοδρομιου, αλλα αναδεικνυουν το θεμα αυτο.
                              Εχω μια μπαρα οπου για να μπει το αυτοκινητο υπο γωνια στην ουσια η μια ροδα κρεμεται στον αερα. Καθε φορα που οδηγω καποιο νεο βαγκ και εχω χρονο παω εκει και ανοιγω τις πορτες του αμαξωματος και του πορτπαγκαζ και εκει φαινεται η διαφορα. Στα βαγκ κλεινουν και ανοιγουν σαν να ειναι σε ευθεια με το ιδιο ηχο και ευκολια. Το σασι ειναι γρανιτης, δεν καταλαβαινει απο στρεβλωσεις.
                              Και τα πσα ειναι αρκετα κοντα οφειλω να ομολογησω, κλεινουν αλλα οχι ακριβως με τον ιδιο ηχο.
                              Οταν δοκιμαζω παλιοτερα αυτοκινητα οι πορτες δεν κλεινουν καθολου και αν κανεις ησυχια ακους κρακ κρακ

                              Το σημαντικοτερο σημειο στην στατικη στρεπτικη ακαμψια ειναι οι συνδεσμολογιες στους θολους, στο κεντρικο τουνελ και στην συρραφη της οροφης. Εκει ακριβως τα βαγκ χρησιμοποιουν λειζερ αυξανοντας κατακορυφα την ακαμψια εναντι των πρεσσαρισματων.

                              Η ηχομονωση που λες προερχεται και απο τους υψηλους δεικτες nvh οπου και αυτοι ειναι αποτελεσμα ενος εξαιρετικα ποιοτικου πλαισιου. Δεν βαζουν πιο παχες μονωσεις. Το πλαισιο βοηθα υπερβολικα απορροφοντας και δεν συντονιζεται σε δονησεις ηχων και κινησης. Αυτο ο ονομαζεται υψηλη ιδιοσυχνοτητα του παλισιου. Ειναι παντα η καλυτερη στην κατηγορια του, ή τουλαχιστον απο τις κορυφαιες.

                              Τα αλλα που τριζουν ειναι ψευτοπλαστικακια δεξια και αριστερα. Εκπτωσεις δηλαδη στην καμπινα.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Επειδή έχω ακριβώς την ίδια μούρλα και ανεβοκατεβάζω αυτοκίνητα σε ράμπες για να διαπιστώσω αν και πόσο στρεβλώνουν (ως πρώην κάτοχος τσιχλόφουσκας Land Rover δε θα μπορούσε να είναι αλλιώς ), μπορώ να πω ότι δεν έχω δει πουθενά διαφορές. Αν θες τη γνώμη μου, δε, στο συγκεκριμένο τεστ (της πλάκας) τις καλύτερες επιδόσεις επιτυγχάνουν οι BMW. Πραγματικά είτε σειρά 1 είτε 5αρα Touring των 90Κ περνάνε από ράμπα ή ανεβοκατεβαίνουν πεζοδρόμιο σαν ένα κομμάτι. Εντελώς μασίφ αίσθηση.

                                Και προσοχή δεν υπολογίζω καθόλου το δικό μου vag που είναι πια 10ετίας με 155Κ χλμ (κι ας έχει φρέσκα κίτρινα bilstein και αλλαγμένα όλα τα ψαλίδια και τα σινεμπλόκ). Μιλάω για αυτοκίνητα καινούρια, πολλές φορές του κουτιού, όπως πχ το 3008 που έχω τώρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wantone last edited by

                                  Λογικο δεν ειναι γιατι το σασσι των BMW ειναι το ιδιο σε πολυ ακριβα αμαξια. Αν και νομιζω η εταιρεια παλια δεν τα πηγαινε καλα σε αυτο το θεμα. Για το Αουντι εγω θυμαμαι το Α4 του 2004 να ειναι βραχος, μου ειχε κανει ιδιαιτερη εντυπωση και μπαινω σε ενος φιλου που το εχει απο το 2005 νομιζω και ειναι η ιδια αισθηση οπως οταν το πηγαινα τοτε test drive.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Ευτυχως υπαρχουν και αλλοι μουρλοι
                                    διοτι καθε φορα που κανω τα τεστ και ανοιγωκλεινω τις πορτες και τα πορτπαγκαζ ντρεπομαι. Θυμαμαι μια γιαγιουλα να με κοιταει εντονα καθως ανοιγοκλεινω πορτες πολλες φορες και βαζω το αυτι να τις ακουω και σκυβω να δω διαφορες στους αρμους με το αυτοκινητο στον αερα.

                                    Τι να σκεφτηκε αραγε, τα εχει παιξι το παιδακι θα ελεγε

                                    Ναι οι μπεμπες ειναι αλλου αλλα επειδη ειναι σενταν αυτες που ειδα, δεν τις υπολογιζω. Στα χατςμπακς ειναι πολυ δυακολη η ακαμψια στο πισω μερος για αυτο και συγκρινω χατς με χατς.

                                    Τι να πω; η δικη μου μπαρα μαλλον συμαπθει τα βαγκ και δεν τα πιεζει πολυ, στα αλλα τα πιεζει περισσοτερο

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos-golf last edited by

                                      Αυτα ειναι ψιλα γραμματα για τον cruiser που εχει κολλησει στο γκολφ1 που ειχε πριν 458 χρονια>Ο χρήστης Lap έγραψε:

                                      Ο καθεις κοιτα αυτα που τον ενδιαφερουν.
                                      Εμενα με ενδιαφερει αρκετα η δομικη κατασκευη του οχημστος.
                                      Ακομα και σημερα κανενας δεν χρησιμοποιει λειζερ στις συνδεσμολογιες σε τοσο μεγαλη εκταση οπως στα βαγκ. Ουτε στο πληθος και το μεγεθος των υπερυψηλης αντοχης χαλυβα.
                                      Ακολουθουν η φορντ, η βολβο, η τουοτα στα λεξους κτλ.
                                      Στα 15000 ευρω παιρνεις σασι που η συνδεσμολογια του μοιαζει με μια s class μερσεντες.

                                      Η στατικη στρεπτικη ακαμψια ειναι σε καθε μοντελο της η καλυτερη της κατηγοριας αλλα και τις επομενης και της παραεπομενης. Σου δινει βαση δηλαδη να παιξεις με τις αναρτησεις και να φτιαξεις αν θελεις το αυτοκινητο σου οπως το θελεις. Το αμαξωμα ειναι γρανιτης, τα αντεχει ολα δεν τριζει, δεν στραβωνει, δεν ακουγεται.
                                      Αυτο κοστιζει ακριβα αλλα το προσφερει.
                                      Η ηχομονωση ειναι η καλυτερη σε καθε κατηγορια, τωρα τελευταια η πεζω και η σιτροεν εκαναν πολυ καλη δουλεια και με ευχαριστει πολυ αυτο.

                                      Τωρα εχει επενδυσει σε φυσικο αεριο, εχει κανει σοβαροτατα λαθη, αλλα το συνεχιζει και αποκτα εμπειρια. Οι αλλοι ακομα δεν εχουν σκεφτει να ξεκινησουν καν. Βρηκε και συνεργαστηκε με προμυθευτες που κατασκευαζουν δεξαμενες τυπου 4 που καποτε ηταν πανακριβες και πλεον της βγαινουν πιο φθηνα και απο τις απλες. Το προσφερει στην αγορα σε μεσο επιπεδο τιμης.
                                      Αυτο σημαινει ποιοτικες επενδυσεις και συνεργασιες.

                                      Πλεον απο μετρησεις μετα το σκανδαλο, παραγει τα καθαροτερα ντιζελ απο ολη την αγορα, μπορει δηλαδη να το επιτυχει.

                                      Απο αξιοπιστια εχει θεματακια οντως και θα επρεπε να ξεκινηαει προγραμμα διορθωσης αυτου του τομεα.

                                      Δεν ειναι τυχαια εταιρια καθως προσφερει ποιοτητα σε αρκετους τομεις, μην κοροίδευομαστε μεταξυ μας, αλλα και η πσα και αυτη με τη σειρα της, δεν ειναι καθολου τυχαια και πλεον αποτελει εξαιρετικη προταση σε καθε κατηγορια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spi_duster last edited by

                                        Όλα κι όλα. Θα πρέπει να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Όλο το γκρουπ πανηγυρικά σε κάθε κατηγορία έχει να επιδείξει κορυφαία στρεπτική ακαμψία. Αν θεωρήσουμε σήμερα πως το καλύτερο από πολλές απόψεις Βευρόν είναι στα 60000 Nm/degree και το κατώτερο του γκρουπ το up είναι στα 20000 Nm/degree τότε ναι σε αυτόν τον τομέα υπάρχει αδιαμφισβήτητος νικητής. Το σημερινό τιγκ έχει την στρεπτική ακαμψία που συναγωνίζεται με τιμή τα 28000 Nm / degree εκείνη της Χ5. Από τις Χ μόνο η 6 έχει καλύτερη τιμή του τιγκ. Για πιο πίσω ΣΤΟ ΠΑΡΛΘΌΝ τέτοιες καλές τιμές παίζουν στην Α159 (περίπου 32000 Nm / degree) όταν οι πρίμιουμ ανταγωνιστές της (εκτός της audi --> βλέπε group vw) δεν έφταναν ούτε την τιμή του ταπεινού up. Σήμερα επίσης η stelvio (48000Nm / degree) φτάνει όπως και η Τζούλια (35000 Nm / degree)σε τιμές της παραμέτρου που έχουν τα τουαρέγκ και audi από Α4 και επάνω, αλλά μας χαλά ο κώλος της!!!! Alfa και γκρουπ έχουν να επιδείξουν ουσιαστική σοβαρότητα στην αντιμετώπιση και εξέλιξη των πλαισίων τους. Για τους υπόλοιπους είτε δεν βρήκα στοιχεία ή βρήκα και δεν θέλω να τα πω. Μην πάθουν και κάποιο σοκ πίσω από το πληκτρολόγιο μερικοί μερικοί!

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Να σημειώσουμε βέβαια ότι η ακαμψία όπως την παρουσιάζουν οι κατασκευαστές δεν είναι ευθέως συγκρίσιμο μέγεθος γιατί ο καθένας μετράει όπως τον συμφέρει. Κλασικό παράδειγμα που το κάθε μοντέλο σε κάθε γενιά είναι βελτιωμένο 30-40% σε σχέση με το προηγούμενο. Κάτι σαν την υποστροφή της 911 που την εξαλείφουν σε κάθε νέο μοντέλο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Οχι υπαρχει συγκεκριμενος τροπος μετρησης με προτυπα iso, απλα οι μαναδες πολλες φορες ειναι διαφορετικες.
                                            Η μετρηση γινεται σε λευκο αμαξωμα (ετσι ονομαζεται με τα κρυσταλλα που ειναι μονιμα πανω στο αμαξωμα οπως το παρ μπριζ ή πανοραμικες οροφες που δεν ανοιγουν) και στις θεσεις που βιδωνουν τα αμορτισερ το αυτοκινητο στηριζεται σε ειδικη τραπεζα μετρησης της ακαμψιας. Επειτα αναλογα το προτυπο ασκειται πιεση-ροπη σε μια απο τις αναρτησεις και μετριουνται οι μοιρες. Εχω την αισθηση πως αφαιρειται και το υποπλαισιο της αναρτησης το οποιο αλλαζει σημαντικα τις τιμες.

                                            Βεβαια πριν αυτο, υπαρχουν λογισμικα μετρησης οπου δειχνουν σε καθε σημειο του αμαξωματος τιμες ακαμψιας. Αλλα η μετρηση ονομαζεται συνολικη στατικη στρεπτικη ακαμψια καθως γινεται ακριβως με αυτην μεθοδολογια.

                                            Ωραιο ποστ σπυρο,

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 176
                                            • 177
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 429
                                            • 430
                                            • 178 / 430
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr