-
Βλέπω ότι με την πρώτη ευκαιρία, παρατασσόμαστε στα χαρακώματα, προ-VAG και αντι-VAG...
Αυτό πάντως (δηλαδή η δυνατότητα να πολώνει) αποτελεί αδιαμφισβήτητο δείγμα για μια εταιρία ότι έχει πιάσει κορυφή! Άλλη χαρακτηριστική τέτοια περίπτωση αποτελεί η Apple.
Παρατήρηση πέρα από προσωπικές συμπάθειες ή αντιπάθειες.
-
Δε νομίζω ότι αμφιβάλει κανείς για την απόκτηση της κορυφής από το vag. Το ερώτημα είναι αν αξίζει να βρίσκεται εκεί. Το αυτό και για την Apple.
Δεν είναι τυχαίο πάντως που τις σιχαίνομαι και τις δύο εταιρίες.
-
Είσαι αντικομφορμιστής φαίνεται, εσύ !
-
Καθόλου. Απλά μάλλον έχω αλλεργία στα φύκια.
-
Κοίταξε όταν πιάνεις κορυφή επειδή πιάνεις τους διαιτητές , προφανώς και έχεις πολώσει τους πάντες....
-
Θα διαφωνήσω! Παρόλο που εγώ δεν θεωρώ το Golf π. χ. κορυφαίο για την κατηγορία του (έχω καταγράψει μάλιστα τις ενστάσεις μου, μετά από αρκετές δοκιμές που έχω κάνει), καταλαβαίνω γιατί ο μέσος οδηγός μπορεί να το θεωρεί κορυφαίο.
Μια εταιρία πιάνει κορυφή, μόνο αν πιάσει το σφυγμό της αγοράς. Οπότε, ακόμη κι αν δεν μας αρέσουν τα προϊόντα της, σίγουρα αρέσουν σε πολλούς άλλους...
-
Συμφωνω, ακριβως αυτο.
Τα τμηματα ερευνας της αγορας της φαου βε εχουν πολυ ταλεντο.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Κοίταξε όταν πιάνεις κορυφή επειδή πιάνεις τους διαιτητές , προφανώς και έχεις πολώσει τους πάντες....+1.000.000...........
-
Δεν τα βλέπετε σωστά τα πράγματα . Όχι ως προς το αποτέλεσμα , αλλά ως προς τις αιτίες .
Μέχρι το 90 , οι δύο Γερμανίες ήταν οι βιτρίνες των δύο συστημάτων . Από τις υπερδυνάμεις έπεφτε πολύ χρήμα και στις δύο . Αναλογικά πάντα .
Ετσι η Δυτική Γερμανία είχε την δυνατότητα να αναπτυχθεί με τζάμπα χρήμα . Τι χρειαζόταν ? Σοβαρούς πολιτικούς . Εκεί είχε την τύχη να τους έχει τον ένα πίσω από τον άλλο . Αντενάουερ , Μπράντ , Σμίτ , Κολ .
Ο Κολ το 90 έδινε 1 μάρκο το τμ τα οικόπεδα της πρώην νεκρής ζώνης στο Βερολίνο σε εταιρείες κολοσσούς με την υποχρέωση να φέρουν εκεί τα γραφεία τους και να προσλάβουν κόσμο .
Ακόμα και η Μέρκελ που ακολούθησε είναι πολιτικός υψηλής αξίας .
Αντίθετα οι άλλες μεγάλες Ευρωπαϊκές χώρες είχαν πολιτικο-κοινωνικά θέματα που τους έβαλαν σε οικονομικές κρίσεις , ενώ και οι πολιτικοί τους δεν ήταν σοβαρού μεγέθους . Ετσι η Αγγλία έχασε την αυτοκινητοβιομηχανία της , η Ιταλία κόντεψε να την χάσει όλη και έχασε τις ακριβές της μάρκες και η Γαλλία επίσης μπερδεύτηκε σε πολλά σημεία .
Ετσι πέρασε στον κόσμο ότι το Made in Germany σήμαινε ποιότητα . Ακόμα και για προιόντα που ήταν Made in DDR .
Μέχρι τις αρχές του 70 η Φόλκς ήταν επιπέδου Μαρούτι . Ο αστείος σκαραβαίος , που έχανε λωρίδες από τον πλάγιο άνεμο κάτι 411 κάτι Κέφερ και άλλα γραφικά . Η ντε-κα-βε μια άλλη έκδοση του Βάρτμπουργκ .
Ξαφνικά αρχές του 70 βγάζει Γκόλφ , Πόλο , Πασσάτ , Σιρόκο και το 100 και το 80 και το 50 που ήταν ίδιο με το πόλο .
Δεν θα έλεγα ότι ήταν κάτι ιδιαίτερο οδηγικά και εξοπλιστικά τα παραπάνω . Αλλωστε υπήρξα κάτοχος του γκόλφ Ι 1100 επί δεκαετία . Αμάξι με απίστευτες βλάβες , πολύ κακής ποιότητας . Ανάλογα βέβαια ήταν και τα άλλα της εποχής , αλλά το γκόλφ δεν ήταν καλύτερο από ένα 128 ή μια Τζι ες . Απλά τότε οι Γερμανοί έπαιξαν λίγο βρώμικα . Όπως τώρα με τους ρύπους . Εκμεταλλεύτηκαν τον βιομηχανικό εθνικισμό στην χώρα τους , που αναπτυσσόταν ραγδαία , οπότε όλοι αγόραζαν γερμανικά αμάξια , φρόντισαν να επενδύσουν στις σχέσεις τους με τον ειδικό τύπο και γενικά ασχολήθηκαν με τα προιόντα τους , την ίδια εποχή που οι άλλες χώρες είχαν τις απεργίες και τις πολιτικές κόντρες στην πρώτη γραμμή .
Οσοι έχουν κάποια ηλικία , θα θυμούνται την εποχή του 80 που τα γερμανικά αμάξια , επειδή είχαν πέσει σε πολιτική κρίση με κάτι αστείους Πράσινους σαν τον Τσιρώνη τον δικό μας , που έβγαιναν με κάτι γελοίες ιπποδυνάμεις 1300 με 55-60 άλογα , 1600 με 70-75 , γιατί έβαλαν φορολογία και ασφάλιστρα με τους ίππους και ο ειδικός τύπος έσκιζε τα ρούχα του ότι αυτό ήταν το σωστό .
Μετά όμως ξαναβρήκαν το περπάτημα τους και την πολιτική τους σοβαρότητα και συνέχισαν να είναι στην κορυφή .
Είναι λοιπόν κάτι πολύ γενικότερο το πρίμιουμ και δεν αφορά μόνο τα αυτοκίνητα , αλλά την γενική πολιτική σκηνή .
-
Χαχα!!! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Σαν το Τσιρώνη τον δικό μας λέει ...
Α ρε cruiser τι ωραία που τα γράφεις!Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ο καθεις κοιτα αυτα που τον ενδιαφερουν.
Εμενα με ενδιαφερει αρκετα η δομικη κατασκευη του οχημστος.
Ακομα και σημερα κανενας δεν χρησιμοποιει λειζερ στις συνδεσμολογιες σε τοσο μεγαλη εκταση οπως στα βαγκ. Ουτε στο πληθος και το μεγεθος των υπερυψηλης αντοχης χαλυβα.
Ακολουθουν η φορντ, η βολβο, η τουοτα στα λεξους κτλ.
Στα 15000 ευρω παιρνεις σασι που η συνδεσμολογια του μοιαζει με μια s class μερσεντες.Η στατικη στρεπτικη ακαμψια ειναι σε καθε μοντελο της η καλυτερη της κατηγοριας αλλα και τις επομενης και της παραεπομενης. Σου δινει βαση δηλαδη να παιξεις με τις αναρτησεις και να φτιαξεις αν θελεις το αυτοκινητο σου οπως το θελεις. Το αμαξωμα ειναι γρανιτης, τα αντεχει ολα δεν τριζει, δεν στραβωνει, δεν ακουγεται.
Αυτο κοστιζει ακριβα αλλα το προσφερει.
Η ηχομονωση ειναι η καλυτερη σε καθε κατηγορια, τωρα τελευταια η πεζω και η σιτροεν εκαναν πολυ καλη δουλεια και με ευχαριστει πολυ αυτο.Τωρα εχει επενδυσει σε φυσικο αεριο, εχει κανει σοβαροτατα λαθη, αλλα το συνεχιζει και αποκτα εμπειρια. Οι αλλοι ακομα δεν εχουν σκεφτει να ξεκινησουν καν. Βρηκε και συνεργαστηκε με προμυθευτες που κατασκευαζουν δεξαμενες τυπου 4 που καποτε ηταν πανακριβες και πλεον της βγαινουν πιο φθηνα και απο τις απλες. Το προσφερει στην αγορα σε μεσο επιπεδο τιμης.
Αυτο σημαινει ποιοτικες επενδυσεις και συνεργασιες.Πλεον απο μετρησεις μετα το σκανδαλο, παραγει τα καθαροτερα ντιζελ απο ολη την αγορα, μπορει δηλαδη να το επιτυχει.
Απο αξιοπιστια εχει θεματακια οντως και θα επρεπε να ξεκινηαει προγραμμα διορθωσης αυτου του τομεα.
Δεν ειναι τυχαια εταιρια καθως προσφερει ποιοτητα σε αρκετους τομεις, μην κοροίδευομαστε μεταξυ μας, αλλα και η πσα και αυτη με τη σειρα της, δεν ειναι καθολου τυχαια και πλεον αποτελει εξαιρετικη προταση σε καθε κατηγορια.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Η στατικη στρεπτικη ακαμψια ειναι σε καθε μοντελο της η καλυτερη της κατηγοριας αλλα και τις επομενης και της παραεπομενης. Σου δινει βαση δηλαδη να παιξεις με τις αναρτησεις και να φτιαξεις αν θελεις το αυτοκινητο σου οπως το θελεις. Το αμαξωμα ειναι γρανιτης, τα αντεχει ολα δεν τριζει, δεν στραβωνει, δεν ακουγεται.
Έχω σοβαρές ενστάσεις στο παραπάνω. Μπορεί όντως να είναι εκτενέστερη η χρήση τέτοιας τεχνολογίας σε σχέση με άλλους κατασκευαστές αλλά αυτό δε φαίνεται σε καμία περίπτωση στο δρόμο. Και τρίζουν και στρεβλώνουν και απ' όλα. Δε θα μπορούσε να είναι διαφορετικά γιατί σκοπός είναι το κέρδος και σε mainstream αυτοκίνητα σαν αυτά που συζητάμε δε σηκώνει να αυξάνεις το κόστος παραγωγής στο παραμικρό.
Στο θέμα της ηχομόνωσης όμως θα συμφωνήσω ότι γενικά τα vag έχουν ένα μικρό προβάδισμα σε σχέση με τα άμεσα ανταγωνιστικά τους και έτσι δόθηκε και το πάτημα στον τύπο να δημιουργήσει το αστείο κλισέ 'θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας'.
-
Οχι στεφαν θα διαφωνησω, δεν στρεβλωνουν.
Καθε φορα τα δοκιμαζω σε ακραιες συνθηκες ακριβως για να το διαπιστωσω με μεθοδους που δεν ειναι φυσικα επιστημονικοι και ειναι του πεζοδρομιου, αλλα αναδεικνυουν το θεμα αυτο.
Εχω μια μπαρα οπου για να μπει το αυτοκινητο υπο γωνια στην ουσια η μια ροδα κρεμεται στον αερα. Καθε φορα που οδηγω καποιο νεο βαγκ και εχω χρονο παω εκει και ανοιγω τις πορτες του αμαξωματος και του πορτπαγκαζ και εκει φαινεται η διαφορα. Στα βαγκ κλεινουν και ανοιγουν σαν να ειναι σε ευθεια με το ιδιο ηχο και ευκολια. Το σασι ειναι γρανιτης, δεν καταλαβαινει απο στρεβλωσεις.
Και τα πσα ειναι αρκετα κοντα οφειλω να ομολογησω, κλεινουν αλλα οχι ακριβως με τον ιδιο ηχο.
Οταν δοκιμαζω παλιοτερα αυτοκινητα οι πορτες δεν κλεινουν καθολου και αν κανεις ησυχια ακους κρακ κρακΤο σημαντικοτερο σημειο στην στατικη στρεπτικη ακαμψια ειναι οι συνδεσμολογιες στους θολους, στο κεντρικο τουνελ και στην συρραφη της οροφης. Εκει ακριβως τα βαγκ χρησιμοποιουν λειζερ αυξανοντας κατακορυφα την ακαμψια εναντι των πρεσσαρισματων.
Η ηχομονωση που λες προερχεται και απο τους υψηλους δεικτες nvh οπου και αυτοι ειναι αποτελεσμα ενος εξαιρετικα ποιοτικου πλαισιου. Δεν βαζουν πιο παχες μονωσεις. Το πλαισιο βοηθα υπερβολικα απορροφοντας και δεν συντονιζεται σε δονησεις ηχων και κινησης. Αυτο ο ονομαζεται υψηλη ιδιοσυχνοτητα του παλισιου. Ειναι παντα η καλυτερη στην κατηγορια του, ή τουλαχιστον απο τις κορυφαιες.
Τα αλλα που τριζουν ειναι ψευτοπλαστικακια δεξια και αριστερα. Εκπτωσεις δηλαδη στην καμπινα.
-
Επειδή έχω ακριβώς την ίδια μούρλα και ανεβοκατεβάζω αυτοκίνητα σε ράμπες για να διαπιστώσω αν και πόσο στρεβλώνουν (ως πρώην κάτοχος τσιχλόφουσκας Land Rover δε θα μπορούσε να είναι αλλιώς ), μπορώ να πω ότι δεν έχω δει πουθενά διαφορές. Αν θες τη γνώμη μου, δε, στο συγκεκριμένο τεστ (της πλάκας) τις καλύτερες επιδόσεις επιτυγχάνουν οι BMW. Πραγματικά είτε σειρά 1 είτε 5αρα Touring των 90Κ περνάνε από ράμπα ή ανεβοκατεβαίνουν πεζοδρόμιο σαν ένα κομμάτι. Εντελώς μασίφ αίσθηση.
Και προσοχή δεν υπολογίζω καθόλου το δικό μου vag που είναι πια 10ετίας με 155Κ χλμ (κι ας έχει φρέσκα κίτρινα bilstein και αλλαγμένα όλα τα ψαλίδια και τα σινεμπλόκ). Μιλάω για αυτοκίνητα καινούρια, πολλές φορές του κουτιού, όπως πχ το 3008 που έχω τώρα.
-
Λογικο δεν ειναι γιατι το σασσι των BMW ειναι το ιδιο σε πολυ ακριβα αμαξια. Αν και νομιζω η εταιρεια παλια δεν τα πηγαινε καλα σε αυτο το θεμα. Για το Αουντι εγω θυμαμαι το Α4 του 2004 να ειναι βραχος, μου ειχε κανει ιδιαιτερη εντυπωση και μπαινω σε ενος φιλου που το εχει απο το 2005 νομιζω και ειναι η ιδια αισθηση οπως οταν το πηγαινα τοτε test drive.
-
Ευτυχως υπαρχουν και αλλοι μουρλοι
διοτι καθε φορα που κανω τα τεστ και ανοιγωκλεινω τις πορτες και τα πορτπαγκαζ ντρεπομαι. Θυμαμαι μια γιαγιουλα να με κοιταει εντονα καθως ανοιγοκλεινω πορτες πολλες φορες και βαζω το αυτι να τις ακουω και σκυβω να δω διαφορες στους αρμους με το αυτοκινητο στον αερα.Τι να σκεφτηκε αραγε, τα εχει παιξι το παιδακι θα ελεγε
Ναι οι μπεμπες ειναι αλλου αλλα επειδη ειναι σενταν αυτες που ειδα, δεν τις υπολογιζω. Στα χατςμπακς ειναι πολυ δυακολη η ακαμψια στο πισω μερος για αυτο και συγκρινω χατς με χατς.
Τι να πω; η δικη μου μπαρα μαλλον συμαπθει τα βαγκ και δεν τα πιεζει πολυ, στα αλλα τα πιεζει περισσοτερο
-
Αυτα ειναι ψιλα γραμματα για τον cruiser που εχει κολλησει στο γκολφ1 που ειχε πριν 458 χρονια>Ο χρήστης Lap έγραψε:
Ο καθεις κοιτα αυτα που τον ενδιαφερουν.
Εμενα με ενδιαφερει αρκετα η δομικη κατασκευη του οχημστος.
Ακομα και σημερα κανενας δεν χρησιμοποιει λειζερ στις συνδεσμολογιες σε τοσο μεγαλη εκταση οπως στα βαγκ. Ουτε στο πληθος και το μεγεθος των υπερυψηλης αντοχης χαλυβα.
Ακολουθουν η φορντ, η βολβο, η τουοτα στα λεξους κτλ.
Στα 15000 ευρω παιρνεις σασι που η συνδεσμολογια του μοιαζει με μια s class μερσεντες.Η στατικη στρεπτικη ακαμψια ειναι σε καθε μοντελο της η καλυτερη της κατηγοριας αλλα και τις επομενης και της παραεπομενης. Σου δινει βαση δηλαδη να παιξεις με τις αναρτησεις και να φτιαξεις αν θελεις το αυτοκινητο σου οπως το θελεις. Το αμαξωμα ειναι γρανιτης, τα αντεχει ολα δεν τριζει, δεν στραβωνει, δεν ακουγεται.
Αυτο κοστιζει ακριβα αλλα το προσφερει.
Η ηχομονωση ειναι η καλυτερη σε καθε κατηγορια, τωρα τελευταια η πεζω και η σιτροεν εκαναν πολυ καλη δουλεια και με ευχαριστει πολυ αυτο.Τωρα εχει επενδυσει σε φυσικο αεριο, εχει κανει σοβαροτατα λαθη, αλλα το συνεχιζει και αποκτα εμπειρια. Οι αλλοι ακομα δεν εχουν σκεφτει να ξεκινησουν καν. Βρηκε και συνεργαστηκε με προμυθευτες που κατασκευαζουν δεξαμενες τυπου 4 που καποτε ηταν πανακριβες και πλεον της βγαινουν πιο φθηνα και απο τις απλες. Το προσφερει στην αγορα σε μεσο επιπεδο τιμης.
Αυτο σημαινει ποιοτικες επενδυσεις και συνεργασιες.Πλεον απο μετρησεις μετα το σκανδαλο, παραγει τα καθαροτερα ντιζελ απο ολη την αγορα, μπορει δηλαδη να το επιτυχει.
Απο αξιοπιστια εχει θεματακια οντως και θα επρεπε να ξεκινηαει προγραμμα διορθωσης αυτου του τομεα.
Δεν ειναι τυχαια εταιρια καθως προσφερει ποιοτητα σε αρκετους τομεις, μην κοροίδευομαστε μεταξυ μας, αλλα και η πσα και αυτη με τη σειρα της, δεν ειναι καθολου τυχαια και πλεον αποτελει εξαιρετικη προταση σε καθε κατηγορια.
-
Όλα κι όλα. Θα πρέπει να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Όλο το γκρουπ πανηγυρικά σε κάθε κατηγορία έχει να επιδείξει κορυφαία στρεπτική ακαμψία. Αν θεωρήσουμε σήμερα πως το καλύτερο από πολλές απόψεις Βευρόν είναι στα 60000 Nm/degree και το κατώτερο του γκρουπ το up είναι στα 20000 Nm/degree τότε ναι σε αυτόν τον τομέα υπάρχει αδιαμφισβήτητος νικητής. Το σημερινό τιγκ έχει την στρεπτική ακαμψία που συναγωνίζεται με τιμή τα 28000 Nm / degree εκείνη της Χ5. Από τις Χ μόνο η 6 έχει καλύτερη τιμή του τιγκ. Για πιο πίσω ΣΤΟ ΠΑΡΛΘΌΝ τέτοιες καλές τιμές παίζουν στην Α159 (περίπου 32000 Nm / degree) όταν οι πρίμιουμ ανταγωνιστές της (εκτός της audi --> βλέπε group vw) δεν έφταναν ούτε την τιμή του ταπεινού up. Σήμερα επίσης η stelvio (48000Nm / degree) φτάνει όπως και η Τζούλια (35000 Nm / degree)σε τιμές της παραμέτρου που έχουν τα τουαρέγκ και audi από Α4 και επάνω, αλλά μας χαλά ο κώλος της!!!! Alfa και γκρουπ έχουν να επιδείξουν ουσιαστική σοβαρότητα στην αντιμετώπιση και εξέλιξη των πλαισίων τους. Για τους υπόλοιπους είτε δεν βρήκα στοιχεία ή βρήκα και δεν θέλω να τα πω. Μην πάθουν και κάποιο σοκ πίσω από το πληκτρολόγιο μερικοί μερικοί!
-
Να σημειώσουμε βέβαια ότι η ακαμψία όπως την παρουσιάζουν οι κατασκευαστές δεν είναι ευθέως συγκρίσιμο μέγεθος γιατί ο καθένας μετράει όπως τον συμφέρει. Κλασικό παράδειγμα που το κάθε μοντέλο σε κάθε γενιά είναι βελτιωμένο 30-40% σε σχέση με το προηγούμενο. Κάτι σαν την υποστροφή της 911 που την εξαλείφουν σε κάθε νέο μοντέλο.
-
Οχι υπαρχει συγκεκριμενος τροπος μετρησης με προτυπα iso, απλα οι μαναδες πολλες φορες ειναι διαφορετικες.
Η μετρηση γινεται σε λευκο αμαξωμα (ετσι ονομαζεται με τα κρυσταλλα που ειναι μονιμα πανω στο αμαξωμα οπως το παρ μπριζ ή πανοραμικες οροφες που δεν ανοιγουν) και στις θεσεις που βιδωνουν τα αμορτισερ το αυτοκινητο στηριζεται σε ειδικη τραπεζα μετρησης της ακαμψιας. Επειτα αναλογα το προτυπο ασκειται πιεση-ροπη σε μια απο τις αναρτησεις και μετριουνται οι μοιρες. Εχω την αισθηση πως αφαιρειται και το υποπλαισιο της αναρτησης το οποιο αλλαζει σημαντικα τις τιμες.Βεβαια πριν αυτο, υπαρχουν λογισμικα μετρησης οπου δειχνουν σε καθε σημειο του αμαξωματος τιμες ακαμψιας. Αλλα η μετρηση ονομαζεται συνολικη στατικη στρεπτικη ακαμψια καθως γινεται ακριβως με αυτην μεθοδολογια.
Ωραιο ποστ σπυρο,
Peugeot 3008 2016