-
Υπέροχο αυτοκίνητο, ειδικά στην full extra έκδοση που το πήρες kiloMeater. Καλοτάξιδο εύχομαι και να του πιεις το αίμα στα ταξίδια! Είσαι σε ιδανικό σημείο, στο κέντρο της Ευρώπης και με ιδανικό αυτοκίνητο για ταξίδια...Αξιοποίησε το!
-
Πολύ όμορφο και μέσα, μου είχε κάνει ευχάριστη εντύπωση και το 3008 όταν είχα μπει μέσα. Να το ευχαριστηθείτε με όλη την οικογένεια!
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Φοβερό είναι μέσα!
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Εγω δεν είμαι σίγουρος αν καταλαβαίνω τη διαφορά του MPV χαρακτηρισμού σε σκαρί SUV για το 5008 που χρησιμοποίησε ο KiloMeater. Εκτός της τετρακίνησης υπάρχει κάτι άλλο που διαφοροποιεί το 5008 απο τα π.χ.(Rav4, X3, XC60, Q5, Outlander, Tucson, Kodiaq, Tiguan, Santa Fe, CX-8 κλπ). Δηλαδή τα προαναφερθέντα χαρακτηριζονται SUV και το 5008 τύπου SUV (δηλαδή κάτι που μοιάζει με SUV και MPV ταυτόχρονα) αν κατάλαβα καλά?
-
Προφανώς το λέει από θέμα χώρων και πολυχρηστικότητας.
-
Έχω μια ερώτηση-απορία που ίσως κάποιος μπορεί να με βοηθήσει. Στον προαιρετικό εξοπλισμό τα 3008 και 5008 έχουν την ασύρματη φόρτιση κινητού μαζί με πρίζα 220V διαθέσιμη. Κάπου διάβασα ότι τα phablet τύπου iPhone 8Plus ή samsung Note δεν είναι συμβατά λόγω μεγέθους, δηλαδή δεν χωράνε. Αν αληθεύει αυτό δεν είναι τελείως χαζό?
-
Το samsung s8+ που έχω χωράει ανετότατα, και μεγαλύτερο να ήταν
-
Ειδα ενα σημερα λευκο με κοκκινες πινακιδες (πολυτεκνος να υποθεσω?)
-
Παίζει να είδαμε το ίδιο. Εγώ το πέτυχα στη Ραφήνα την Κυριακή εξω από κάτι γηπεδάκια 5χ5. Χάνει πολύ σε λευκό.
-
Σε λευκο ειναι περιεργο,ειδικα απο το πλαι φαινονταν σαν ενα 3008 που το εχει τραβηξει ο Προκρουστης
-
Κουκλί Kilomeater... Μέσα έξω, φοβερό χρώμα. Πολλά χαμογελαστά χιλιόμετρα
-
Με την ευκαιρία της ΔΕΘ περιεργάστηκα κι εγώ το 5008, κυρίως λόγω των εντυπώσεων του Kilomeater. Πολύ κομψό σχέδιο, τι να λέμε τώρα.
Mου άρεσε πολύ το επίπεδο πίσω πάτωμα στο χώρο των επιβατών που αμέσως προσφέρει αξιοπρεπή χώρο και στον μεσαίο επιβάτη. Όπως επίσης και η δυνατότητα των καθισμάτων να πηγαίνουν μπρος πίσω. Τα πλάστικά στο κάτω μέρος στις πορτες ήταν λίγο μιεχ, παρά τις επενδύσεις από δέρμα (;) που είχαν πιο πάνω. Επίσης η έκδοση στη ΔΕΘ είχε δύο μικρά πίσω υποτυπώδη καθίσματα, οπότε δεν μπορούσες να υπολογίσεις το χώρο αποσκευών. Ακόμα κι η ρεζέρβα ήταν στο κάτω μέρος του αμαξώματος με αποτέλεσμα να λερώνει εύκολα + τα αντίστοιχα ζητήματα πρακτικότητας. -
Κάποτε πρέπει να ασχοληθώ να μάθω πως βγαίνει αυτή η ρεζέρβα κάτω από το αυτοκίνητο..δεν είχα ποτέ εξωτερική. Ευτυχώς 6 χρόνια στο άλλο αμάξι δεν χρειάστηκε ποτέ.
-
Στην 5άρα είναι μέσα η ρεζέρβα . Στην ξαντιά που είναι έξω μια χαρά κατεβαίνει από την βίδα . Και δεν χρειάζεται να ξεφορτώσεις .
-
Μερικά findings με τη χρήση
Α) οταν το τιμόνι είναι στριμενο από μια γωνιά και πάνω το ss δεν μπαίνει... Πράγμα χρήσιμο γιατί αν πας να παρκάρεις συνήθως κάνεις τη μικρή διόρθωση ανάποδα οπότε δε σβήνει όταν σταματήσεις να βάλεις όπισθεν
Β) τα αυτόματα φώτα υπό συνθήκες που δεν έχω καταλάβει αναβουν και την μεγάλη σκάλα...το βλέπω μόνο στο υπόγειο πάρκινγκ της δουλειά.... Τώρα δεν ξέρω αν σχετίζεται με το lights dipping που το έβαλα στο on αλλά πρέπει να μάθω πότε το κάνει και γιατί -
Είναι η αυτόματη εναλλαγή φώτων . Βλέπει σκοτάδι στο γκαράζ , σου λέει δεν έρχεται κανείς και ανάβει τα μεγάλα ...
-
Alte Donau
-
-
Με κάποια καθυστέρηση ενεργοποιησαμε τα peugeot connected services.
Βάζω παρακάτω τη λίστα με το ποιά υπηρεσία υποστηρίζεται σε κάθε χώρα -
Κοίτα ρε πού ζει ο κόσμος...!
Peugeot 5008 (SUV)