-
Φίλε Φάνη φυσικά κι έχεις δίκιο. Μάλιστα ήλπιζα αν χρειαστεί να το εξηγήσεις σε όποιον νομίσει πως το εννοούσα καθώς είναι άλλο ένα από εκείνα με πολλές δόσεις αγγλικού χιούμορ αστεία μου.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Φίλε Φάνη φυσικά κι έχεις δίκιο. Μάλιστα ήλπιζα αν χρειαστεί να το εξηγήσεις σε όποιον νομίσει πως το εννοούσα καθώς είναι άλλο ένα από εκείνα με πολλές δόσεις αγγλικού χιούμορ αστεία μου.Συγνώμη, παρεξήγησα το χιούμορ σου (άυπνος γαρ και άρτι αφιχθείς στο γραφείο από διακοπές)...
-
Να σαι καλά φίλε. Καλημέρα!!!!!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Αλλαγή για πρώτη φορά σετ συμπλέκτη πλατώ για το Γιάρις 1.000 ΜΚ1 της οικογένειας στα 272.000 χλμ. Το αμάξι μας συντροφεύει από καινούργιο, από το Μάιο του 1999 και κινείται κατά 95% στο μεγάλο δακτύλιο και σε περιαστικές διαδρομές.
Επίσης πέρασε από αμορτισερόμετρο, φοράει ακόμη τα εργοστασιακά. 'Έχουν ψωμί ακόμη΄αποφάνθη ο μάστορης.Εσυ στο δρομο τα βλεπεις ενταξει τα αμορτισερ?
Τα αμορτισερομετρα δεν ειναι αξιόπιστα, και με τοσα χλμ σιγουρα δεν ειναι σε καλη κατασταση τα αμορτισερ σου.... -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Αλλαγή για πρώτη φορά σετ συμπλέκτη πλατώ για το Γιάρις 1.000 ΜΚ1 της οικογένειας στα 272.000 χλμ. Το αμάξι μας συντροφεύει από καινούργιο, από το Μάιο του 1999 και κινείται κατά 95% στο μεγάλο δακτύλιο και σε περιαστικές διαδρομές.
Επίσης πέρασε από αμορτισερόμετρο, φοράει ακόμη τα εργοστασιακά. 'Έχουν ψωμί ακόμη΄αποφάνθη ο μάστορης.dstou αν επιτρέπεται εργατικά πόσο πλήρωσες; Σε εξουσιοδοτημένο τον άλλαξες;
Καλημέρα σε όλη την παρέα!
Μια ερώτηση να κάνω.
Ψάχνω για το Yaris το τροπέτο υαλοκαθαριστήρων ή όπως αλλιώς λέγεται γιατί έχω ακούσει αρκετές ονομασίες.Το εξωτερικό πλαστικό στους υαλοκαθαριστήρες που είναι χωρισμένο σε δύο κομμάτια.Η toyota θέλει 230€ για καινούργια.Το έβαψα πριν 4 χρόνια αλλά πριν λίγες μέρες αρχίζει να πετάει το χρώμα με αποτέλεσμα να αρχίζει να δείχνει λίγο αντιαισθητικό.Που μπορώ να βρω ένα μαγαζί έστω & μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση που να το βάλω & να μην ασχοληθ,γιατί όσα έχω δει & μου είπαν ότι είναι σε καλή κατάσταση,είναι τραγικά.Δεν ξέρω με τις μεμβράνες carbon ti γίνεται αν μπαινουν,ή αν γνωρίζετε κάποιο μαγαζί προς Γέρακα Παιανία που να ασχολείται με τέτοια.Ή που αλλού μπορώ να κοιτάξω να το κάνω να τελειώνω.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας!Τροπέτο απ' όσο ξέρω είναι να αγοράσεις τη μούρη του αυτοκινήτου. Φτερά, καπό, ταμπλό, φανάρια, μάσκα, προφυλακτήρα. Αυτό που ζητάς ψάξε το στο car.gr. Πάρε τηλέφωνο στους διάφορους που πουλάνε μεταχειρισμένα και ρώτησε τιμές. Έχει τρακαρισμένα που τα πουλάνε κομμάτι - κομμάτι (πόρτα, ταμπλό, καπό κλπ). Δες τι λίστα που θα σου βγάλει με τα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά και κοίταξε αν είναι κάποιος, κοντά στο μέρος που μένεις.
Αν μπορέσεις να βρεις τέτοιες περιπτώσεις:
https://www.car.gr/parts/view/11086298-car-body-panel-beating-systems-doorsΓια ψάξιμο στο car.gr για τροπέτα μπροστινά κάνεις μία αναζήτηση και ρωτάς αν δίνουν το κομμάτι που ζητάς. Ή κάνεις αναζήτηση με άλλα κρητίρια ποιο κοντά σε αυτό που θες:
[url]https://www.car.gr/parts/?ca=30&ca=77&ca=89&ca=741&condition=Μεταχειρισμένο&makes=Toyota&models=Yaris&pg=1&sort=modified[/url]Και κάποιες τυχαίες αγγελίες. Υπάρχουν έμποροι μεταχειρισμένων ανταλλακτικών για ότι θες:
https://www.car.gr/parts/view/5582009-car-body-panel-beating-systems-doors
https://www.car.gr/parts/view/8870281-car-body-panel-beating-systems-bumpers -
Ο χρήστης sarantism έγραψε:
Αλλαγή για πρώτη φορά σετ συμπλέκτη πλατώ για το Γιάρις 1.000 ΜΚ1 της οικογένειας στα 272.000 χλμ. Το αμάξι μας συντροφεύει από καινούργιο, από το Μάιο του 1999 και κινείται κατά 95% στο μεγάλο δακτύλιο και σε περιαστικές διαδρομές.
Επίσης πέρασε από αμορτισερόμετρο, φοράει ακόμη τα εργοστασιακά. 'Έχουν ψωμί ακόμη΄αποφάνθη ο μάστορης.dstou αν επιτρέπεται εργατικά πόσο πλήρωσες; Σε εξουσιοδοτημένο τον άλλαξες;
Καλημέρα σε όλη την παρέα!
Μια ερώτηση να κάνω.
Ψάχνω για το Yaris το τροπέτο υαλοκαθαριστήρων ή όπως αλλιώς λέγεται γιατί έχω ακούσει αρκετές ονομασίες.Το εξωτερικό πλαστικό στους υαλοκαθαριστήρες που είναι χωρισμένο σε δύο κομμάτια.Η toyota θέλει 230€ για καινούργια.Το έβαψα πριν 4 χρόνια αλλά πριν λίγες μέρες αρχίζει να πετάει το χρώμα με αποτέλεσμα να αρχίζει να δείχνει λίγο αντιαισθητικό.Που μπορώ να βρω ένα μαγαζί έστω & μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση που να το βάλω & να μην ασχοληθ,γιατί όσα έχω δει & μου είπαν ότι είναι σε καλή κατάσταση,είναι τραγικά.Δεν ξέρω με τις μεμβράνες carbon ti γίνεται αν μπαινουν,ή αν γνωρίζετε κάποιο μαγαζί προς Γέρακα Παιανία που να ασχολείται με τέτοια.Ή που αλλού μπορώ να κοιτάξω να το κάνω να τελειώνω.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας!Τροπέτο απ' όσο ξέρω είναι να αγοράσεις τη μούρη του αυτοκινήτου. Φτερά, καπό, ταμπλό, φανάρια, μάσκα, προφυλακτήρα. Αυτό που ζητάς ψάξε το στο car.gr. Πάρε τηλέφωνο στους διάφορους που πουλάνε μεταχειρισμένα και ρώτησε τιμές. Έχει τρακαρισμένα που τα πουλάνε κομμάτι - κομμάτι (πόρτα, ταμπλό, καπό κλπ). Δες τι λίστα που θα σου βγάλει με τα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά και κοίταξε αν είναι κάποιος, κοντά στο μέρος που μένεις.
Αν μπορέσεις να βρεις τέτοιες περιπτώσεις:
https://www.car.gr/parts/view/11086298-car-body-panel-beating-systems-doorsΓια ψάξιμο στο car.gr για τροπέτα μπροστινά κάνεις μία αναζήτηση και ρωτάς αν δίνουν το κομμάτι που ζητάς. Ή κάνεις αναζήτηση με άλλα κρητίρια ποιο κοντά σε αυτό που θες:
[url]https://www.car.gr/parts/?ca=30&ca=77&ca=89&ca=741&condition=Μεταχειρισμένο&makes=Toyota&models=Yaris&pg=1&sort=modified[/url]Και κάποιες τυχαίες αγγελίες. Υπάρχουν έμποροι μεταχειρισμένων ανταλλακτικών για ότι θες:
https://www.car.gr/parts/view/5582009-car-body-panel-beating-systems-doors
https://www.car.gr/parts/view/8870281-car-body-panel-beating-systems-bumpersΕυχαριστώ πολύ φίλε μου!
-
καλημέρα παιδιά, Πριν λίγο καιρό αγόρασα ένα toyota auris 1.33 του 2013 με 41,000 χλμ απο ιδιώτη. Μου φαίνονται λογό παράξενα τα αμορτισέρ του , οτι χτυπάνε λίγο παραπάνω. Επειδή πριν είχα ένα peugeot 307 και δεν χτυπούσαν τόσο θα ήθελα αν είναι κάποιος στο forum και έχει το ίδιο αυτοκίνητο να μου πει εντυπώσεις και αν είναι φυσιολογικό ή θα πρέπει να του αλλάξω αμορτισέρ ή κάτι αλλο γενικα?
-
Ο χρήστης baspar έγραψε:
καλημέρα παιδιά, Πριν λίγο καιρό αγόρασα ένα toyota auris 1.33 του 2013 με 41,000 χλμ απο ιδιώτη. Μου φαίνονται λογό παράξενα τα αμορτισέρ του , οτι χτυπάνε λίγο παραπάνω. Επειδή πριν είχα ένα peugeot 307 και δεν χτυπούσαν τόσο θα ήθελα αν είναι κάποιος στο forum και έχει το ίδιο αυτοκίνητο να μου πει εντυπώσεις και αν είναι φυσιολογικό ή θα πρέπει να του αλλάξω αμορτισέρ ή κάτι αλλο γενικα?Μάλιστα...
Έχεις σκεφτεί ότι θα ήταν πιο λογικό να απευθυνθείς σε κάποιον επαγγελματία που θα δει, δοκιμάσει και μετρήσει το αυτοκίνητο, αντί να περιγράφεις ένα πιθανό πρόβλημα και να περιμένεις απάντηση εξ αποστάσεως; Και έστω ότι κάποιος σου απαντάει. Πως μπορείς να αξιολογήσεις την απάντηση του, όταν μπορεί να είναι π.χ. ένας δωδεκάχρονος πιτσιρικάς που το παίζει ο νέος Clarkson, καλυμένος πίσω από την ανωνυμία του πληκτρολογίου; -
Δεν θα διαφψνήσω οτι η ανωνυμία του πληκτρολογίου παίζει σημαντικό ρόλο αλλά δεν είπα καποιός να μου γράψει technical report για το auris απλά αν είναι συνηθισμένο να χτυπάνε πιο πολύ από οτι αλλά αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Αν έχει κανείς την καλή πρόθεση να απαντήσει έχει καλώς και αξιολογώ την απάντηση , εξάλλου σε τεχνικό θα το πάω . ευχαριστώ
-
Μα αυτό θέλω να σου πω. Το πρόβλημα είναι ότι το ερώτημα σου δεν μπορεί να περιγραφεί με σντικειμενικούς όρους. Το μόνο στοιχείο που δίνεις είναι ότι χτυπάει περισσότερο από το 307 σου, πράγμα αναμενόμενο ακόμα κι αν τα δύο αυτοκίνητα ήταν καινούρια, καθώς η γαλλική σχολή δίνει έμφαση στην άνεση. Το πόσο παραπάνω όμως χτυπάει, είναι το στοιχείο που δεν μπορείς να περιγράψεις και ταυτόχρονα αυτό που θα δείξει αν υπάρχει πρόβλημα ή όχι.
-
Πάντως 40.000 είναι λίγα νομίζω για να τα φτύσουν τα εργοστασιακά αμορτισέρ. Παίζει ρόλο βέβαια και πως το πας.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Μα αυτό θέλω να σου πω. Το πρόβλημα είναι ότι το ερώτημα σου δεν μπορεί να περιγραφεί με σντικειμενικούς όρους. Το μόνο στοιχείο που δίνεις είναι ότι χτυπάει περισσότερο από το 307 σου, πράγμα αναμενόμενο ακόμα κι αν τα δύο αυτοκίνητα ήταν καινούρια, καθώς η γαλλική σχολή δίνει έμφαση στην άνεση. Το πόσο παραπάνω όμως χτυπάει, είναι το στοιχείο που δεν μπορείς να περιγράψεις και ταυτόχρονα αυτό που θα δείξει αν υπάρχει πρόβλημα ή όχι.Τώρα έπεσες στην περίπτωση, γιατί το 307 ήταν γαλλικής καταγωγής αλλά όχι σχολής, και αν φημιζόταν για κάτι ήταν το κοπάνημα των αμορτισερ , ειδικά των πίσω. Οπότε εάν χτυπάνε περισσότερο από το 307, είναι πολύ έντονο .
Κατά τα άλλα όπως τα λες η αίσθηση δεν συγκρίνεται ούτε περιγράφεται ακόμα και στο ίδιο αυτοκίνητο.
41000 χιλιόμετρα δεν είναι πολλά, αλλά θέλει ψάξιμο και κοίταγμα γιατί τι σημαίνει χτύπημα, πότε (σε λακκούβες, σε ράμπες, σε αλλαγή κατεύθυνσης), πόσο, από πότε, που (μπροστά) και εάν αφορά τα αμορτισέρ, κλπ είναι πολλά που παίζουν ρόλο. -
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Πάντως 40.000 είναι λίγα νομίζω για να τα φτύσουν τα εργοστασιακά αμορτισέρ. Παίζει ρόλο βέβαια και πως το πας.Και που το πας.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Nα στε κάλα για τις απαντήσεις σας. Λοιπόν χτυπάνε περισσότερο τα πίσω σε λακούβες οταν μπω τα μπροστινα δεν εχουν προβλημα. στην ασφαλτο κινειται το αυτοκινητο και μονο. Το 307 το πουλησα με 170,000 χλμ και χτυπουσαν τα αμορτισερ του τα πισω οπως τωρα το AURIS . Και που να το ψαξω? στο κτεο ? η σε αμορτισερα?
-
Πολλες φορες το κοπανημα προερχεται απο το εξωτερικο πλαστικο του αμορτισερ που παιζει πανω κατω καθως εχει ξεκολλησει. Πολλοι τα βιδωνουν με μια βιδουλα στην αρχικη τους θεση και το καπανημα δεν ξανακουγεται.
Και στα γαλλικα αλλαζαν τα αμοτισερ τους και εν τελη βρηκαν αυτην την λυση και το προβλημα λυθηκε.
-
Καλησπέρα.
Σκέφτομαι να αγοράσω το auris hybrid λόγω των πολλών μετακινήσεων στην πόλη και επειδή συνδυάζει και αυτόματο κιβώτιο. Τα υπόλοιπα της ίδιας κατηγορίας αναγκαστικά σε diesel (για οικονομία) με αυτόματο ξεφεύγουν στην τιμή.
Θα ήθελα να ρωτήσω για κάποια αρνητικά που μου παρουσιαζουν φίλοι που όμως δεν ανήκουν στο χώρο του αυτοκινήτου.
- Μεγαλύτερο κόστος συντήρησης
- Σε μεγάλες διαδρομές εκτός πόλης η κατανάλωση είναι ίδια ή και μεγαλύτερη σε σχέση με το απλό βενζίνης
- Μεγαλύτερα ασφάλιστρα.
- Μικρή μεταπωλητική αξία λόγω της μπαταρίας που θα χρειαστεί αλλά γη σε βάθος χρόνου με κόστος περίπου 2.500 Ε
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την κατανόηση και τις απαντήσεις.
-
Ο χρήστης pkoudounis έγραψε:
Καλησπέρα.Σκέφτομαι να αγοράσω το auris hybrid λόγω των πολλών μετακινήσεων στην πόλη και επειδή συνδυάζει και αυτόματο κιβώτιο. Τα υπόλοιπα της ίδιας κατηγορίας αναγκαστικά σε diesel (για οικονομία) με αυτόματο ξεφεύγουν στην τιμή.
Θα ήθελα να ρωτήσω για κάποια αρνητικά που μου παρουσιαζουν φίλοι που όμως δεν ανήκουν στο χώρο του αυτοκινήτου.
- Μεγαλύτερο κόστος συντήρησης
- Σε μεγάλες διαδρομές εκτός πόλης η κατανάλωση είναι ίδια ή και μεγαλύτερη σε σχέση με το απλό βενζίνης
- Μεγαλύτερα ασφάλιστρα.
- Μικρή μεταπωλητική αξία λόγω της μπαταρίας που θα χρειαστεί αλλά γη σε βάθος χρόνου με κόστος περίπου 2.500 Ε
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την κατανόηση και τις απαντήσεις.
Πες στους φίλους σου να ξεκινήσουν πλέξιμο και να αφήσουν τα αυτοκίνητα...
- Μπορει και μικρότερο κόστος συντήρησης..Ο κινητήρας καταπονειτε λιγότερο αφου δουλεύει και λιγότερο
- Το πολύ να είναι ίδια με ένα βενζίνης αν όμως πας τέζα
- Δεν νομίζω
- Μάλλον πολυ μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
Πες στους φίλους σου να ξεκινήσουν πλέξιμο και να αφήσουν τα αυτοκίνητα...Κατά τα άλλα, συμφωνώ με όσα έγραψε ο Κώστας!!
-
To έχει κάποιος από εσάς ή κάποιος γνωστός σας. Είχε μείνει ευχαριστημένος?
-
Ναι εγώ
Auris hybrid με αγορά 11/17
Το αυτοκίνητο τα σπάει
Δεν εχω κάνει ακόμη σέρβις για να απαντήσω
Κατανάλωση εκτός (ταξιδι λαρισα Αθήνα ) 3 άτομα με αποσκευές με κλίμα ,σταθερά 130 χλμ /ώρα η ενδειξη ήταν 5.5 λίτρα .
Τα ασφάλιστρα είναι τα ίδια με τα υπόλοιπα
Δεν το εχω μετανιώσει καθόλου προχωρά στην αγορά
TOYOTA FORUM