-
Η τιμή του τελείως βασικού fiesta st είναι ιδια με του full εξοπλισμένου swift sport.
Αν βάλεις τον εξοπλισμό του swift sport στο fiesta τότε μπαίνεις στα χωράφια του i30N αν σε παίρνει για δίλιτρο.
Για μένα το swift sport εχει τίμια τιμή και το fiesta είναι ακριβό , η ευκαιρία είναι το polo gti!
-
Τι να τα κάνεις τα μπιμπλίκια; Κινητήρας και στήσιμο μετράει σε ένα hot hatch.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τι να τα κάνεις τα μπιμπλίκια; Κινητήρας και στήσιμο μετράει σε ένα hot hatch.Εσυ το είπες ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:
1,5 τρικύλινδρος 200 άλογα το Fiesta ST , αδελφέ δε μου εμπνέει εμπιστοσύνη
1,4 τετρακύλινδρος 140 άλογα, Japan , το swift sport θα το εχεις οταν θα ξεκινήσει η απόσυρση Νο 5 το 2034 και θα ανοίξεις θέμα στο forum να το δώσω για καινούργιο ηλεκτρικό η να το κρατήσωγια το στήσιμο δεν νομίζω να είναι κάποιο απο τα δυο τραντακτά καλλίτερο κάποια θεματάκια βλέπω πιο πολύ να λένε (στρογγυλεμμένα βέβαια ) για το υπερβολικά νευρικό τιμόνι του fiesta.
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Εσυ το είπες ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:
1,5 τρικύλινδρος 200 άλογα το Fiesta ST , αδελφέ δε μου εμπνέει εμπιστοσύνη
1,4 τετρακύλινδρος 140 άλογα, Japan , το swift sport θα το εχεις οταν θα ξεκινήσει η απόσυρση Νο 5 το 2034 και θα ανοίξεις θέμα στο forum να το δώσω για καινούργιο ηλεκτρικό η να το κρατήσωγια το στήσιμο δεν νομίζω να είναι κάποιο απο τα δυο τραντακτά καλλίτερο κάποια θεματάκια βλέπω πιο πολύ να λένε (στρογγυλεμμένα βέβαια ) για το υπερβολικά νευρικό τιμόνι του fiesta.
Για εξοπλισμό κι εν μέρει για κινητήρα -στο θέμα της μακροχρόνιας αντοχής κι αξιοπιστίας-, να συμφωνήσω.
Αλλά στο τιμόνι -όντας κάτοχος Suzuki και Ford και στο παρελθόν Alfa κι έχοντας οδηγήσει αρκετά γιαπωνέζικα (εκτός από Mazda),κορεάτικα,Vag,κ.ά.-, τα συστήματα διεύθυνσης των AR,BMW,Ford είναι ανώτερα των ιαπωνικών.Δεν ξέρω το λόγο,αλλά έτσι είναι.Την έννοια νευρικό για σένα,εγώ ή άλλος μπορεί να την ερμηνεύσει ως πιο ακριβές.Εξαρτάται τι απαιτήσεις έχεις από το εκάστοτε αυτοκίνητο σε γρήγορη οδήγηση. -
Καμιά 'νευρικοτητα' στο τιμόνι του fiesta. 'Πιάστε τιμόνι' αφήστε την παραπληροφόρηση...
-
Μην μπερδεύεις το ST-LINE που οδήγησες με τα ST 200 άλογα που εχουν άλλη ρύθμιση στο τιμόνι , έτσι λένε τουλάχιστον οι Άγγλοι που το fiesta το έχουν εικόνισμα!
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Μην μπερδεύεις το ST-LINE που οδήγησες με τα ST 200 άλογα που εχουν άλλη ρύθμιση στο τιμόνι , έτσι λένε τουλάχιστον οι Άγγλοι που το fiesta το έχουν εικόνισμα!Και πιστεύεις ότι το χιλιάρι , ας πούμε 'σπορτιφ', ST-Line θα έχει καλύτερο τιμόνι από το γνήσιο σπορ hot hatch ST;
Εν γένει ειναι αστείο να συγκρίνουμε το Swift Sport των 140 ίππων με το Fiesta ST των 200. Και είναι επίσης αστείο να λέμε ότι το Swift είναι σωστά τιμολογημένο ή ακόμη και καλύτερη αγορά επειδή έχει παραπάνω εξοπλισμό. To ST είναι σε άλλη κλάση και η παρόμοια τιμή με το Swift αδικεί το δεύτερο.
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Εσυ το είπες ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:
1,5 τρικύλινδρος 200 άλογα το Fiesta ST , αδελφέ δε μου εμπνέει εμπιστοσύνηΕμένα πάλι δεν μου εμπνέει καμία ανησυχία. Και σίγουρα είναι ΠΟΛΥ ταχύτερο από το Swift. Από εκεί και πέρα, οι Άγγλοι γράφουν διθυράμβους για το Fiesta:
https://www.carmagazine.co.uk/car-revie ... 18-review/
http://www.evo.co.uk/ford/fiesta-st/212 ... s-the-spot
https://www.topgear.com/car-reviews/ford/fiesta-st -
Σίγουρα ένας 15αρης με 200 άλογα είναι πολύ πιο πιεσμένος από έναν 14αρη με 140 αλλά επειδή δε μιλάμε για κάποιες ιδιαίτερες κατασκευές αλλά για αυτοκίνητα της σειράς δεν τίθεται θέμα παντρέματος οπότε κοιτάς απόλαυση κατά βάση και σε 2ο χρόνο αξιοπιστία.
Τα 2 αυτοκίνητα πάντως απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό. Εγώ θα προτημούσα όπως και ο Διας ένα καλοστημένο χωρίς πολλά έξτρα παρά ένα πλήρως εξοπλισμένο με κατώτερη οδηγική συμπεριφορά και άλογα. -
Αν κυνηγας τα νούμερα σε 0-100 ή τελική σίγουρα καλύτερα τα 200 άλογα.
Σαν fun to drive όμως δεν νομίζω πως υστερεί καθόλου το Swift έναντι του ST.
Τουλάχιστον για μένα που δίνω έμφαση αποκλειστικά στο στήσιμο. Για κοφτερα τιμόνια ή λαγουδερες δεν το κατέχω. -
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Και πιστεύεις ότι το χιλιάρι , ας πούμε 'σπορτιφ', ST-Line θα έχει καλύτερο τιμόνι από το γνήσιο σπορ hot hatch ST;
Γιατί να μην το πιστέψω, η ford τα κάνει κατι τέτοια οπως με το Mondeo mkiii (2000-2007) , το σεμνό και ταπεινό 1800 είχε καλλίτερο συνολικά μπροστινό σύστημα απο το αγαπημένο του TopGear ST-220 , τα ειχα και τα δυο 1 χρόνο ταυτόχρονα και οταν άλλαζα αυτοκίνητο το καταλάβαινα αμέσως!
Με κάθε επιφύλαξη βέβαια μέχρι να οδηγήσω ενα αυθεντικό Fiesta ST, μέχρι τότε αποστάζω τα γραφόμενα των ειδικών και κάποια συνθηματικά που γράφουν δεν μου αρέσουν!
-
και μερικά συνθηματικά (εμείς στο είπαμε ας πρόσεχες) από τα λινκς του realzeus:
**EVO
** διθυραμβοι μπλα μπλα ...Throw in some bumps and broken tarmac and things get a little busier, however, particularly where the steering is concerned. Accelerate hard out of corner on a heavily crowned or corrugated road and the Fiesta’s nose takes on mind of its own as the diff sends torque this way and that as it attempts to make best use of the torque. It never gets out of hand, but it’s at odds with the otherwise slick steering.ΩΧ ΩΧ ΩΧ
διθυραμβοι μπλα μπλαTOPGEAR
One word of caution – try and do some distance in the ST’s seats before you sign on the dotted line. After an hour or so of motorway, everyone at Top Gear who’s tried the new ST complained of the same numb-bum sensation from the base of the seat interrupting blood flow....αμαν αμαν θρόμβωση απο το St!CAR
However, the bone-jarring ride is only partially resolved. Ford talks a lot about the new ‘directionally wound force vector springs’ and ‘frequency selective dampers’, and there’s no denying this is clever, brilliantly sorted chassis – but let’s not kid ourselves. There’s still a lot of vertical jigglingly and bouncing going on, so much so that on an uneven back road, you have to concentrate just to get your finger in the right place on the touchscreen.ελα ρε φίλε τωρα που απαγόρευσαν τις νταλίκες στις παρακάμψεις πάλι απο την εθνική θα πηγαίνω για να μην χοροπηδάω! ΑΜΑΡΤΙΑ!
και τα τρια προειδοποιούν μην κάνετε την μ@λ@κι2 και το παραγγείλετε χωρίς το διαφορικό της κουιφ , γιαυτό βεβαιωθήτε παλλικάρια που δεν θέλετε μπιχλιμπίδια ότι δέχονται παραγγελία το μπλοκε στο επίπεδο εξοπλισμού ST-1!
-
Το προηγούμενο st200 που το έχει φίλος έχει πολύ Γκάζι ΑΛΛΑ να με συμπαθατε σύμφωνα και με τα λεγόμενα του η ανάρτηση του δεν παλεύεται. Ειδικα για πόλη nope .Τωρα το swift που το οδήγησα η ανάρτηση του ειναι εκπληκτική και καθολου κουραστική. Ξαναλεω ειναι πολύ καλύτερη και πιο ησυχη απο του 1.0.Εγω παντως που το οδηγησα θεωρώ οτι εχουν κάνει τρομερη δουλειά στο αμάξι. Τωρα εαν έπρεπε να κοστίζει 19000, 18000 ή οσο έχει δεν ξέρω. Ξερω παντως οτι γρήγορο ειναι,στριβει τρελά,φρεναρει άψογα, κιχ δεν ακούγεται, νομιζω κάποιοι θα το προτιμούσαν (μαζί και εγώ) έναντι του St.Για τους λόγους :
1)πολύ πιο ανετο για daily use και με αναλογο στριψιμο.
2)πιο αξιόπιστο (λόγω καταγωγής)
3) του ήπια το αίμα και έγραφε 7,6lt/100!!!! συγνώμη αυτό στο st δεν παίζει.
Ολα αυτά βέβαια κάποιον άλλον δεν τον αφορούν οπότε κολοκυθοπιτα... -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σαν fun to drive όμως δεν νομίζω πως υστερεί καθόλου το Swift έναντι του ST.Χωρίς να έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο (και νομίζω ούτε εσύ) δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι το Swift είναι εξίσου fun to drive με το ST.
Σε κάθε περίπτωση, η γνώμη μου προκύπτει από αυτά που διαβάζουμε από τα τεστ. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Καλα...
κανε κανα παρακαλι...στο Νικο τωρα μπας και σου δωσει να οδηγησεις τιποτα να γραψεις σα τον ΚΚ μπας και μας πεισεις ποσο γνωστης εισαι.. Μη ξεχασεις να μας πεις για τη ''στιβαροτητα'' της κατασκευης..αξεπεραστος ορος γνωστηΔεν εχεις επιχειρηματολογια για τις οπαδικες κοτσανες που προπαγανδιζεις και πας να το ριξεις στο προσωπικο, μηπως και τσιμπησω και παει αλλου η κουβεντα...τρομαρα σου.
Μεινε λοιπον στην εποχη της DS, κανενα προβλημα, αλλα στο παρον forum και τοπικο, οσο και να προσπαθεις να...εξισορροπησεις την αλλοτε Γαλλικη υπεροχη(?) αυτοκινητοβιομηχανιων εναντι της Γερμανικης, ειδικα για προιοντα των τελευταιων 20 ετων μεχρι και σημερα, θα εχεις αντιλογο με συγκεκριμενα επιχειρηματα.
P.S Mιλαει ο οπαδος των Citroen για τα Γερμανικα... Να ησουν με τα Peugeot, να παει στα κομματια...
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Μην μπερδεύεις το ST-LINE που οδήγησες με τα ST 200 άλογα που εχουν άλλη ρύθμιση στο τιμόνι , έτσι λένε τουλάχιστον οι Άγγλοι που το fiesta το έχουν εικόνισμα!
Και πιστεύεις ότι το χιλιάρι , ας πούμε 'σπορτιφ', ST-Line θα έχει καλύτερο τιμόνι από το γνήσιο σπορ hot hatch ST;
Εν γένει ειναι αστείο να συγκρίνουμε το Swift Sport των 140 ίππων με το Fiesta ST των 200. Και είναι επίσης αστείο να λέμε ότι το Swift είναι σωστά τιμολογημένο ή ακόμη και καλύτερη αγορά επειδή έχει παραπάνω εξοπλισμό. To ST είναι σε άλλη κλάση και η παρόμοια τιμή με το Swift αδικεί το δεύτερο.
+1
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Καλα...
κανε κανα παρακαλι...στο Νικο τωρα μπας και σου δωσει να οδηγησεις τιποτα να γραψεις σα τον ΚΚ μπας και μας πεισεις ποσο γνωστης εισαι.. Μη ξεχασεις να μας πεις για τη ''στιβαροτητα'' της κατασκευης..αξεπεραστος ορος γνωστηΔεν εχεις επιχειρηματολογια για τις οπαδικες κοτσανες που προπαγανδιζεις και πας να το ριξεις στο προσωπικο, μηπως και τσιμπησω και παει αλλου η κουβεντα...τρομαρα σου.
Μεινε λοιπον στην εποχη της DS, κανενα προβλημα, αλλα στο παρον forum και τοπικο, οσο και να προσπαθεις να...εξισορροπησεις την αλλοτε Γαλλικη υπεροχη(?) αυτοκινητοβιομηχανιων εναντι της Γερμανικης, ειδικα για προιοντα των τελευταιων 20 ετων μεχρι και σημερα, θα εχεις αντιλογο με συγκεκριμενα επιχειρηματα.
P.S Mιλαει ο οπαδος των Citroen για τα Γερμανικα... Να ησουν με τα Peugeot, να παει στα κομματια...
Μιλαμε για χοντρο περιστατικο...
Εγραψα για ενα αμαξι το οποιο τυχαινει να ειναι γερμανικο ,με την ποιοτητα των οποιων τελειωνετε κατι τυποι σα κι εσενα , οτι μεσα σε 75.000km (αληθινα χιλιομετρα γιατι ειναι πρωτο χερι) εχει πολλες ζημιες ποιοτητας. Εγραψα οτι ειναι πρωτο χερι μαλιστα, απο ανθρωπο που γνωριζω σε περιπτωση που δε το ανεφερα και εβαλα και φωτογραφιες σε δευτερο χρονο για κατι απιστα τυπακια σα κι εσενα Μαλιστα εχει ξεθοριασει και η οροφη, θεμα το οποιο δεν εθιξα αφου αυτο ναι εχει σχεση με το που παρκαρεις π.χ. και αν το τρωει ο ηλιος. Ο ελληνικος ηλιος δε κανει διακρισεις χωρας προελευσης. Σε αντιθεση με κατι μετοχους δω μεσα που υποστηριζαν οτι απ ολα τα κοκκινα αυτοκινητα μονο οι κοκκινες 147 ξεθοριαζαν Δε λεω για σενα. Μαλιστα εγραψα οτι εχει και αρετες το αμαξακι και οτι προσωπικα βρισκω ανωτερα τα saxo-106 σε διαφορους τομεις και κυριως στα μηχανολογικα-ουσιωδη, ενω σχολιασα και τον κλιματισμο!Και μου εγραψες με αφορμη το ποστ μου εναν ορυμαγδο μαλακιας οτι σιγουρα αυτος που το εχει δε το προσεχει, για τα γαλλικα ,τη xantia και εξαπελυσες μια προσωπικη επιθεση και θελεις να μη σε παρω στο ψιλο?
Λυσε τα ψυχολογικα σου Γρηγορη (!). Δε σου φταιω εγω και δε σου φταινε τα γαλλικα αν οροφες κρεμανε και ταπετσαριες πετσικαρουν στα vw.Υ.Γ.1 Θα πρεπε να ξερεις επειδη ακολουθεις με λυσσα τα ποστ μου οτι για οτιδηποτε γραφω στο ''Οδηγησα'' και το εχω δηλωσει-ποσταρει, εχω συμπληρωσει καποιες ωρες στο τιμονι τους και ΔΕ γραφω για παρταλια ακριβως γιατι δεν εχει νοημα! Αλλα οτι δεν αρεσει κανουμε εφευρεση καταστασεων και μιλας απο πανω για επιχειρηματολογια την οποια εφευρισκεις απο τη πλευρα σου...
Υ.Γ.2
Ας τη κανω τη χαρη ν απαντησω αν και θα μου πρηξεις τους ορχεις κλασσικα με σεντονι 70 σειρων-κλασσικο κικιζεϊκο με σκοπο ν αποθαρρυνεις επιπλεον απαντηση. Μη ξεχασεις να μας πεις τη στιβαροτητα Αλλα νταξ το κριμα ειναι οτι τα 20 ατομα που σε ειχαν στο ψιλο δω μεσα εκδιωχθηκαν με τροπο ωστε να ξεραν και οι νεα για τη περιπτωση σου..Τα Saxo της εποχης με τα ταμπλω που συντονιζονταν στις ρεπριζ της 3ης, τα ηλεκτρικα που χαλαγαν στην 2ετια-3ετια, (απο ανεμιστηρα καλοριφερ, μεχρι παραθυρα) τα τριξιματα του εσωτερικου απο...παντου, τα εφιαλτικα ταξιδια, με τασεις αποσταθεροποιησης εαν φυσαγε λιγο, μαλλον ηταν ανευ σημασιας(?) αρκει που οποιοδηποτε κυβισμου και δυναμης Saxo -οντως- εστριβε οπως ερχοταν, ειχε πιο ανταγωνιστικα μοτερ (ισχυει και λογω χαμηλοτερου συνολικου βαρους) και χαμηλοτερη καταναλωση, απο το μικρο VW...
Σε 7 οδηγημενα saxo τη τελευταια 10ετια κανενα δε συντονιζε ταμπλω ουτε με 3η ουτε με 4η ουτε με σφαιρες... Ανεμιστηρα καλοριφερ..χμμ ξερω περιπτωσεις αλλα οχι μαζικα. Το στανταρ ηταν το μοτερακι ρελαντι που το χαν αναλωσιμο... Παμφθηνο βεβαια. Μιλας για παραθυρα υπερασπιζομενος vw? Αν εκανε εφιαλτικο ταξιδι το saxo, το polo που ποσταρα μαλλον υπονοεις οτι ταξιδευε σα phaeton Τελικα το saxo ''εστριβε οπως ερχοταν'' αλλα και αποσταθεροποιουνταν. Αποφασισε αν θ αφηνεις στη στροφη μεσα η θα πατας...αν εισαι κουλος η οχι... Οχι μονα ζυγα δικα σου. Καταληξαμε βεβαια οτι και εκαιγε λιγοτερο και καλυτερα μοτερ ειχε και πιο διασκεδαστικα ηταν οδηγικα και στριβαν αερα και να προσθεσω οτι και σημαντικα πιο ανετα ηταν. Τωρα για τη ποιοτητα των εσωτερικων φυσικα και συμφωνω ,ασχετα απο αυτα που γραφεις και δεν ισχυουν, οτι δεν υφιστατο ιδιαιτερα στα saxo-106 (το 106 quicksilver ειναι αααανετα καλυτερο απο το συγκεκριμενο polo...αλλα μαλλον ειχε παρουσιαστει και η επομενη γενια polo) αλλα δε βρισκω κανενα λογο που κοπανιεσαι οτι τα συγκεκριμενα Polo διεφεραν στο τομεα αυτο.
-
Να πω την αλήθεια 3κύλινδρο με 200 άλογα θα είναι έκπληξη αν δουλεύει καλά και χωρίς κραδασμούς, μάλλον στα θαύματα θα το γράψουν . Για δε αξιοπιστία μακροπρόθεσμα δεν ποντάρω και πολλά.
Δουλεύει και με 2 κυλίνδρους λέει για ΈΩΣ 11% περαιτέρω οικονομία, είμαι πολύ παραδοσιακός φαίνεται, μου σηκώθηκε η τρίχα άμα τη αναγνώσει.
Πήγε και στους αμερικάνους το μυαλό μου, που σνόμπαραν παλιά τα 4κύλινδρα λόγω των κραδασμών τους σε σχέση με τα 6κύλινδρα και τα παράγωγά τους. Που να ήξεραν τι θα τους επιφύλασσε το μέλλον. -
Ο χρήστης ignantios έγραψε:
Το προηγούμενο st200 που το έχει φίλος έχει πολύ Γκάζι ΑΛΛΑ να με συμπαθατε σύμφωνα και με τα λεγόμενα του η ανάρτηση του δεν παλεύεται. Ειδικα για πόλη nope .Τωρα το swift που το οδήγησα η ανάρτηση του ειναι εκπληκτική και καθολου κουραστική...
1)πολύ πιο ανετο για daily use και με αναλογο στριψιμο.
2)πιο αξιόπιστο (λόγω καταγωγής)
3) του ήπια το αίμα και έγραφε 7,6lt/100!!!! συγνώμη αυτό στο st δεν παίζει.
Ολα αυτά βέβαια κάποιον άλλον δεν τον αφορούν οπότε κολοκυθοπιτα...Μη με βάζεις σε σκέψεις ...
αυτά που λες για κατανάλωση και άνεση ...
Θα κλείσω test drive -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Να πω την αλήθεια 3κύλινδρο με 200 άλογα θα είναι έκπληξη αν δουλεύει καλά και χωρίς κραδασμούς, μάλλον στα θαύματα θα το γράψουν .Υπάρχουν πάντως ήδη αρκετά τρικύλινδρα που δουλεύουν και καλά και στρωτά. Το ότι θα βγάζει 200 άλογα θεωρείς ότι θα το κάνει πιο τραχύ; Γιατί εγώ δε συμφωνώ.
Οδήγησα....