-
Για τα ραλλακια υπηρχε στα συνεργεια και στα καφενε, η φραση πως γλυστρανε και θελουν χερια.
Στα 206 τα οποια ηταν πραγματικα η μεγαλυτερη επιτυχια της κατηγοριας τις τελευταιες δεκαετιες, το ιδιο αλλα οχι στον ιδιο βαθμο.
Στο 306 το ιδιο με το 106.
Ετσι ο κοσμος επηρεαστηκε σιγα σιγα.Το 406 ηταν εξαιρετικο αυτοκινητο στα ολα του.
Η ανεξαρτητη αναρτηση με τους ραβδους στρεψης ηθελε και μια εξτρα συντηρηση στα ρουλεμαν τους και γενικα φανηκε πως ο κοσμος και τα συνεργεια της γειτονιας δεν ασχοληθηκαν με αποτελεσμα να παρουσιαζουν προβληματα με χτυπηματα στις λακουβες και αλλαγη στις γωνιες των πισω τροχων.Ο ημιακαμπτος τα ελυνε αυτα αλλα ηταν αγαρμπος και χοντροκομμενος, εδινε και χωρο αποσκευων και ηταν φθηνος.
-
Το 306 μια χαρά στήσιμο και οδική συμπεριφορά είχε οπως το γνώρισα. Σιγά τα χέρια που ήθελε...
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Να πω την σαχλαμάρα μου μιας και δεν πιστεύω στις μεταμορφώσεις του δευτερολέπτου φίλε Vagg? Η πεζώ εκεί ίσως να ήταν από καιρό. Μάλλον χρειάστηκε να συμβούν πράγματα και να δούμε πως τα εδώ και δεκαετίες πρίμιουμ δεν ήταν πια τόσο σιγουράκια και με χαώδη διαφορά από κάποια άλλα κοινά, τάχα μου αυτοκίνητα. Με πεζώ σιτροέν ρενώ οι Γάλλοι παίζοντας σε κάθε πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού κέρδισαν τρόπαια που κάποια πρίμιουμ δεν ... ούτε απ'έξω. Στην Ελλάδα όμως είπαμε... Ξέρουμε πολύ περισσότερα όντας με μεγάλη παράδοση στην αυτοκίνηση και έτσι τους είχαμε πάντα για δεύτερους. Στον τόπο που μεγάλωσα κυκλοφορούσε πάντα η τελευταία λέξη της Γαλλικής αυτοκίνησης. Διευθυνταράδες πολυεθνικής κυκλοφορούσαν με ναυαρχίδες ρενω σιτροέν πεζώ και κάποιοι απλοί εργαζόμενοι με εφάπαξ μιας ζωής έπαιρναν κάτι τριάρες που ανάθεμα και αν μπορούσαν να σταθούν στις στροφές. Πολλοί αγόρασαν κολόνες και μέτρησαν οικόπεδα αλλά το έκαναν με αρχοντιά πρίμιουμ. Προσωπικά πιστεύω πως οι Γάλλοι πάντα μπροστά μας ήταν με τους νεωτερισμούς τους, τις ανέσεις τους (όντας σχεδιασμένα για τις ανάγκες των μεταξωτών τους κώλων), τα κρατήματά τους και το ντιζάιν τους. Εμείς δεν τους βλέπαμε... Το 3008, το 308 και πόσα άλλα... δεν είναι προϊόντα παρθενογένεσης. Αμαξάρες προιοντα εξέλιξης και μόνο.Σε πολλά απο αυτα που λες συμφωνώ και δεν είπα οτι πριν το 3008 και το 508 τα psa ήταν για πέταμα ούτε οτι είχαν κακούς κινητήρες ή οτιδήποτε άλλο. Γενικά είχαν βγει κάποια ωραία σεντάν (τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα), άλλα τα τελευταία χρονιά 2005 και μετά.. υστερούσε σε διάφορους τομείς για τα λεφτά που ζητούσε, ακόμα και σήμερα βλέπω πραγματάκια που θα έπρεπε να είχαν γίνει καλύτερα ειδικά στα peugeot & ds. Πραγματα απλα που ομως κανουν την διαφορά. Κάπουα παραδείγματα που μου έρχονται πρόχειρα :
- 'Τα μενού του infotainment, ταχύτητα εναλλαγής και οτι είναι το ίδιο σε όλα τα brands.
- Κάποιοι μοχλοί στο τιμόνι που είναι άσχημοι και χοντροκομμένοι και ίδιοι με c3 του 2008... (Το κάνει και το γκρουπ άλλα τουλάχιστον έχουν καλύτερη αισθητική).
- H ηχομόνωση έπρεπε να είναι καλύτερη ειδικά στα 208 και 308 που έχει τύχη να μπω αρκετέ φόρες, στο 3008 δεν μπορώ να εκφέρω άποψη με ασφάλεια γιατί μπήκα για μικρή απόσταση απο ΕΚΠΑ μέχρι Χαλάνδρι μεσώ μεσογείων, σίγουρα έχω μπει και σε ποιο ήσυχα αυτοκίνητα.
- Μέτρια σχεδιαστικά, γενικά είχαν χάση την μπάλα μέχρι και το 2012. Μέτα το 208 άρχισαν να επανέρχονται. Α μην ξεχάσουμε και την πατάτα με το τιμόνι....
Η κριτική που ασκώ ειναι καλοπροαίρετη και όλα τα παραπάνω είναι πράγματα που εύκολα διορθώνονται.
Πρόκειται για χαζά λάθη όπως ο θόρυβος στα πίσω καθίσματα του 508 που είδαμε στο βίντεο, τα οποία αδικούν τα αυτοκίνητα psa και δείχνουν ότι χρειάζονται ακόμα λίγη δουλίτσα στην γραμμή παραγωγής, quality control και στην λήψη αποφάσεων για το τι υλικά θα χρησιμοποιηθούν.Αυτή είναι η άποψη μου, ίσως είναι λάθος άλλα πρόσφατα που βοήθησα οικογενειακό φίλο στην ερευνά αγοράς τέτοια μικροπράγματα παίζουν αποφασιστικό ρόλο στα 25κ και πάνω.
Συγνώμη για ορθογραφικά και συντακτικά λάθη.
-
Ειχε την ταση και αυτο οταν εμπαινες με πολλα στην στροφη και σηκωνες το ποδι απο το γκαζι, η ουρα να στριβει. Αυτο βοηθουσε πολυ οταν ηξερες να το οδηγεις αλλα οταν ξαφνικα ενας μη γνωστης σηκωνε το γκαζι υπο πιεση και η ουρα εκανε παιχνιδακια τρομαζε και το ελεγε παρα'εξω.
Το 106 ηταν πιο απολυτο λογω μικρου μεταξονιου ενω το 306 ειχε πιο προοδευτικες αντιδρασεις αλλα και παλι ειχε αυτην την ταση.
Γενικα ασυτη η ταση βοηθουσε, διοτι μπορουσε οδηγος με παιξιμο στο γκαζι να κανει πολυ καλο τερν ιν στην στροφη και να βρεθει στην μεση αυτης με τα τεσσερα και να εχει ισιαδι για εξοδο ωστε να τελειωσει την στροφη με μεγαλυτερη ταχυτητα απο τον ανταγωνιαμο. Αλλα σε δημοσιους δρομους ενταξει ηταν υπερβολη.
Δεν υπηρχε και το συστημα ευσταθειας τοτε και ετσι οταν ξεκιναγε η ουρα να κανει παιχνιδια δεν υπηρχε κατι να τη σταματησει παρα μονο η γνωση του οδηγου. Αν βαλουμε και την κακη ελληνικη ασφαλτο αλλα και σε αλλα σημεια της ευρωπης τοτε αρχιζε την ζεμπεκια.
Αυτο βεβαια παντα υπο συνθηκες εντονης πιεσης στο οριο και μεγαλης ταχυτητας πανω στην στροφη, ειδαλλως γενικα ηταν αρκετα ασφαλες
-
Ο χρήστης Vagg31 έγραψε:
Η Peugeot είναι σε πλ κάλο δρόμο αν συνεχίσουν ετσι στην επόμενη γενιά των μοντέλων τους θα στέκονταν επάξια απέναντι στα premium Γερμανικα! Όπως και να το δούμε ειναι εντυπωσιακό οτι σε μια γενιά κάνανε τόσο μεγάλο άλμα σε όλους τους τομείς.Να πω την σαχλαμάρα μου μιας και δεν πιστεύω στις μεταμορφώσεις του δευτερολέπτου φίλε Vagg? Η πεζώ εκεί ίσως να ήταν από καιρό. Μάλλον χρειάστηκε να συμβούν πράγματα και να δούμε πως τα εδώ και δεκαετίες πρίμιουμ δεν ήταν πια τόσο σιγουράκια και με χαώδη διαφορά από κάποια άλλα κοινά, τάχα μου αυτοκίνητα.
Έχετε λάθος θεώρηση του τι εστί premium. Καλώς ή κακώς premium αυτοκίνητο δεν είναι αυτό με τη βέλτιστη συμπεριφορά, αλλά αυτό του οποίου το σήμα δίνει κύρος (λέμε τώρα) και η απτή ποιότητα κατασκευής (ποιότητα υλικών και φινίρισμα) είναι πολύ ανώτερα του μέσου όρου της κατηγορίας. Γι' αυτό π.χ. το Α1 θεωρείται premium και τα Polo,Ibiza και Fabia, παρόλο που μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα δεν θεωρούνται premium. Αυτά λοιπόν τα στοιχεία (σήμα και απτή ποιότητα κατασκευής) όποια εταιρία δεν τα έχει δεν θεωρείται premium. Επίσης είναι πολύ δύσκολο να τα χτίσεις... Η Peugeot σίγουρα φτιάχνει πολύ καλά αυτοκίνητα εδώ και δεκαετίες, αλλά από σήμα (αυτό το έχει ή μάλλον είχε, μόνο η Citroen για κάποιες αγορές) και απτή ποιότητα κατασκευής πάσχει.
-
Αυτό που λέτε για ουρές, χέρια και τα τοιαύτα, αφορά ένα 2-3-5% των πελατών των μαζικών κατασκευαστών, και μάλιστα το πολύ.
Το υπόλοιπο 95% ενδιαφέρεται για τα εξής :
-πόσο κάνει
-πόσο καίει
-πόσο συχνά χαλάει και τι ζημιά γράφει στο συνεργείο
-τι πορτμπαγκάζ βγάζει
-αν χωράνε οι συμπέθεροι μέσα για να έρθουν μαζί το Πάσχα στο χωριό
-αν έχει καλό διάκοσμο στην καμπίνα
-αν πουλάει ΜΟΥΡΗ ή όχι
-αν 'είναι ωραίο σε αυτό το χρωματάκι'Είναι αστείο να υποστηρίζει κανείς ότι η Πεζώ δεν πούλαγε γιατί δεν είχε καλό στήσιμο, όπως επίσης και το αντίθετο΄ότι πούλαγε σε συγκεκριμένο κοινό γιατί ακριβώς είχε καλό στήσιμο. Λες και όσοι πήραν το 106 το πήγαιναν με τις πόρτες, ή σκέφτηκαν κάτι τέτοιο όταν το ζαχάρωναν.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Έχετε λάθος θεώρηση του τι εστί premium. Καλώς ή κακώς premium αυτοκίνητο δεν είναι αυτό με τη βέλτιστη συμπεριφορά, αλλά αυτό του οποίου το σήμα δίνει κύρος (λέμε τώρα) και η απτή ποιότητα κατασκευής (ποιότητα υλικών και φινίρισμα) είναι πολύ ανώτερα του μέσου όρου της κατηγορίας. Γι' αυτό π.χ. το Α1 θεωρείται premium και τα Polo,Ibiza και Fabia, παρόλο που μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα δεν θεωρούνται premium. Αυτά λοιπόν τα στοιχεία (σήμα και απτή ποιότητα κατασκευής) όποια εταιρία δεν τα έχει δεν θεωρείται premium. Επίσης είναι πολύ δύσκολο να τα χτίσεις... Η Peugeot σίγουρα φτιάχνει πολύ καλά αυτοκίνητα εδώ και δεκαετίες, αλλά από σήμα (αυτό το έχει ή μάλλον είχε, μόνο η Citroen για κάποιες αγορές) και απτή ποιότητα κατασκευής πάσχει.
Σαφώς και έχεις δίκαιο, όταν έκανα αναφορά στα premium το διατύπωσα λάθος. Η peugeot ανταγωνίζεται τη vw, και η DS την Audi. Στα υπόλοιπα συμφωνώ απολυτά! θα τους πάρει 10-15 χρονιά να χτίσουν brand name κάτι που το παραδέχονται και οι ίδιοι.
-
Συμφωνω και για τις αλλες παραμετρους αλλα επιμενω για την οδηγικη συμπεριφορα. Οχι σε μεγαλο ποσοστο αλλα σιγουρα σε μεγαλυτερο του 5%. Υπηρχε αυτη η ταση και εδω και στο εξωτερικο και γενικα αποτυπωθηκε και σε ερευνες του μαρκετινγκ.
Ειχε δημιουργηθει ενας μυθος περι ναι μεν πολυ σπορτιφ οδηγικης αισθησης αλλα και της καποιας παραπανω προσοχης. Σε ολα τα συνεργεια και αλλων εταιρειων οταν εφτανε η συζητηση αυτο ακουγαν οι πελατες, σε ολα τα τεστ των περιοδικων ελεγαν για την εντονα συμμετοχικη ουρα, σε ολα τα καφενε των νεων και στις ατελειωτες συζητησεις περι των υποστροφικων φιατ και των ζεμπεκιων των γαλλικων, σε ολες τις αντιπαλες αντιπροσωπειες οι πωλητες το τονιζαν ως αρνητικο προκειμενου να πουλησουν.
Γενικα ενα ποσοστο σεβαστο της εποχης ηξερε για την σπορτιφ συμπεριφορα αλλα και για την εξτρα προσοχη.
Προσωπικα τα εβρισκα εξαιρετικα αυτοκινητα, και πολυ καλυτερα απο τα ιταλικα αλλα θυμαμαι εντονα την αισθηση σε πολυ κοσμο εκεινη την εποχη και την ερωτηση ακομα και απο ασχετους αν αυτα γλυστρουν, ετσι το ανεφεραν.
Τα 106 & σαξο αλλα και το 306 στην ελλαδα αλλα και αλλου εγιναν θρυλος, και το μισο αγοραστικο κοινο τους ηξερε τι αγοραζε ακομα και στις μη αγωνιαρικες εκδοσεις, καθως ηταν ενημερωμενοι για τη συμπεριφορα του (δεν εννοω κακη, το αντιθετο μαλιστα, αλλα καπως ιδιαιτερη). Μαλιστα σε εξοπλισμο ηταν αν θυμαμαι παντα πιο πισω αλλα ειχε αγοραστες και πολλους φιλους λογω της ιδιαιτερης γαλλικης σπορτιφ αισθησης.
Και για το ραλλακι
Δοκιμες εκεινη την εποχη του τοπ γκιαρ ενος σοου με μεγαλο κοινο οπου γινεται αναφορα στην παιχνιδιαρα ουρα.
-
Πάντως παιδιά το αθλιοδεστατο και ταπεινο (με φουλ εξοπλισμό , κλιματισμό αυτόματα φώτα και αισθητήρες βροχής) 307 1.6 τριπορτο του 2003 το οποίο σύμφωνα με τα γραφόμενα των δημοσιογράφων ήταν μέτριο που οδηγουσα μέχρι το 2007 το εκτίμησα μόνο όταν...κοντεψα σχεδόν να σκοτωθώ με opel Astra H 1.6 turbo σε στροφή που την είχα περάσει 100αδες φορές και με τα ίδια χλμ με το Peugeot.
Αν την ίδια εποχή που πήρα το golf το πρώτης γενιάς 308 είχε τον thp σε καλή τιμή δεν θα είχα πάρει το golf.
Ακόμη και σε αυτή την πολύ δυσφημισμενη εποχή για την Peugeot κυρίως από τους νοσταλγούς των στημένων καλών Peugeot τα αυτοκίνητα τους ήταν εξαιρετικά και παρόλο που πούλησαν αρκετά καλά στην συνείδηση του κόσμου δέχτηκαν ένα ανελέητο πόλεμο δυσφήμησης και ψευτοπριμιουμ κατωτερότητας από τους Γερμανούς ανταγωνιστές τους.
Τα τελευταία χρόνια η Peugeot έχει ξαναβρεί το δρόμο της και στην σχεδίαση, και στην οδηγική συμπεριφορά , άνεση και ποιότητα σε όλες τις κατηγορίες.
Θεωρώ πως θα κλέψει και πολλές πωλήσεις ακόμη και από τις entry level BMW , Audi πχ σειρά 3 , Α4 , X1 , Q3 καθώς με τα ίδια χρήματα θα αγοράζεις πολύ περισσότερο αυτοκίνητο σε σχέση με τις βασικές - μεσαίες εκδόσεις των παραπάνω .Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Αν την ίδια εποχή που πήρα το golf το πρώτης γενιάς 308 είχε τον thp σε καλή τιμή δεν θα είχα πάρει το golf.Ακόμη και σε αυτή την πολύ δυσφημισμενη εποχή για την Peugeot κυρίως από τους νοσταλγούς των στημένων καλών Peugeot τα αυτοκίνητα τους ήταν εξαιρετικά και παρόλο που πούλησαν αρκετά καλά στην συνείδηση του κόσμου δέχτηκαν ένα ανελέητο πόλεμο δυσφήμησης και ψευτοπριμιουμ κατωτερότητας από τους Γερμανούς ανταγωνιστές τους.
Άσε να σου μιλήσει κάποιος που πήρε το πρώτο 308 με τον 1.6 THP των 150 ίππων. Εν ολίγοις: ένα μετριότατο αυτοκίνητο, σαφώς χειρότερο από Golf V και Focus mk2 με τρομερά προβλήματα αξιοπιστίας. Σώθηκες...
Αν θες στο αναλύω: κινητήρας πολύ καλός σε ποιότητα και χαρακτηριστικά λειτουργίας, όταν δουλευε σωστά. Το μήνυμα 'depolution system faulty' μόνιμος σχεδόν σύντροφος, χωρίς κάποιο προφανή λόγο. Αξιοπιστία κινήρα; Γ@μ@τα με κεφαλαία γράμματα! 5άρι κιβώτιο ούτε ιδιαίτερα σαφές ούτε γρήγορο και συμπλέκτης ανώφελα βαρύς και με ελάχιστη προοδυετικότητα. Γενικώς το σύστημα κιβωτίου - συμπλέκτη απομεινάρι μιας άλλης εποχής. Οδική συμπεριφορά (το ατού υποτίθεται της Peugeot) σαφώς υποδεέστερη του προαναφερθέντος ανταγωνισμού. Ανάρτηση που κοπανούσε αχρείαστα χωρις να δίνει αντίστοιχα σπορτιφ συμπεριφορά. Με μία λέξη: κακορρυθμισμένη ανάρτηση. Ποιότητα εσωτερικού και τιμόνι αξιοπρεπή, αλλά όχι κορυφαία.
Γενικά ένα αυτοκίνητο που σε έκανε κολλητό του συνεργειατζή σου, όσο καλά κι αν το πρόσεχες. Μια (όχι χρυσή) μετριότητα.
-
Εγώ για τα Peugeot ένα έχω να πω.
Όποτε μπήκα μέσα σε εκθεσιακό Peugeot για κάποιο λόγο ανεξήγητο με κέρδιζε αμέσως.
Κάτι η αίσθηση πολυτέλειας, κάτι οι χώροι, κάτι οι ξεχωριστές σχεδιάσεις μέσα/έξω, κάτι η Γαλλική φινέτσα ...αμέσως με κέρδιζαν. Και έτσι τελικά δύο φορές βρέθηκα με Peugeot, επειδή μπήκα σε δύο εκθεσιακά αυτοκίνητα...Όταν έψαχνα για αυτοκίνητο, τον Ιανουάριο, επίτηδες δεν πήγα σε Peugeot. Άστο καλύτερα...
-
Διαβάζω όλα αυτά για την Peugeot και πραγματικά δεν ξέρω τι να πω. Η μία και μοναδική φορά που αγόρασα αυτοκίνητό της ήταν το 106 rallye 16v πριν 18 χρόνια. Το αυτοκίνητο εδώ και δύο χρόνια είναι με χωρίς πινακίδες με σκοπό να βγει ιστορικο. Ωστόσο στα 16 χρόνια που κινούνταν κανονικά με πήγε Σερρες έτρεξε διήμερο και επέστρεψε, Μέγαρα σε αρκετά trackdays μέχρι και στις Αφίδνες στην καρτοπιστα. Όλα αυτά τα χρόνια δεν έχει κάψει λάμπα έχει τον ίδιο πολλαπλασιαστή ( στην 320 αλλαγή κάθε εξάμηνο) και την ίδια αντλία βενζίνης (βενζίνη από όπου έβρισκα ) οι γρύλοι παραθύρων είναι οι ίδιοι ενώ δεν μου έχει πέσει στο κεφάλι ο ουρανός. Εννοείτε μηδενική κατανάλωση λαδιού παρ όλο που είχε γίνει πειραματόζωο (motul 300v, 8100, Mobil, total συν κάποιες αμερικανικές μάρκες από τον Λαμπριανίδη στον Πειραιά ). Με άφησε στα τόσα χρόνια από ντιζα συμπλέκτη (το περίμενα καθώς είχε γίνει βαρύ το πετάλι. Εννοείτε δεν περίμενα οδική αλλά έβαλα μπροστά με πρώτη τρεις τέσσερις φορές λόγω φαναριών και το πήγα συνεργείο. Αν σκεφτείς και τα πειράματα των πιτσιρικάδων καθώς και το ότι πάνω σε αυτά έμαθαν να τα κάνουν τετραπεταλουδα και να τα τουρμπιζουν οι μαστόροι νομίζω ότι πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο δεν είχα ξανά. Ανεβάζει ακόμη άνετα μέχρι κόφτη 7200 παρόλα τα γεράματα. Το μόνο ότι ποτέ δεν τσιγκουνευτικα την συντήρηση του και το ότι στεγάζεται σε πυλωτη.Και μιλάμε για αυτοκίνητο που αγοράστηκε τότε 12000ευρω. Βέβαια το να διαβάζω για την αξιοπιστία της Peugeot μου φαίνεται κάπως και παρόλο που η δική μου εμπειρία είναι θετική ωστόσο κάτι αρνητικό μένει από όλα αυτά που διαβάζω στο διάφορα forum και σε βάζει σε σκέψεις.
-
Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:
Διαβάζω όλα αυτά για την Peugeot και πραγματικά δεν ξέρω τι να πω. Η μία και μοναδική φορά που αγόρασα αυτοκίνητό της ήταν το 106 rallye 16v πριν 18 χρόνια. Το αυτοκίνητο εδώ και δύο χρόνια είναι με χωρίς πινακίδες με σκοπό να βγει ιστορικο. Ωστόσο στα 16 χρόνια που κινούνταν κανονικά με πήγε Σερρες έτρεξε διήμερο και επέστρεψε, Μέγαρα σε αρκετά trackdays μέχρι και στις Αφίδνες στην καρτοπιστα. Όλα αυτά τα χρόνια δεν έχει κάψει λάμπα έχει τον ίδιο πολλαπλασιαστή ( στην 320 αλλαγή κάθε εξάμηνο) και την ίδια αντλία βενζίνης (βενζίνη από όπου έβρισκα ) οι γρύλοι παραθύρων είναι οι ίδιοι ενώ δεν μου έχει πέσει στο κεφάλι ο ουρανός. Εννοείτε μηδενική κατανάλωση λαδιού παρ όλο που είχε γίνει πειραματόζωο (motul 300v, 8100, Mobil, total συν κάποιες αμερικανικές μάρκες από τον Λαμπριανίδη στον Πειραιά ). Με άφησε στα τόσα χρόνια από ντιζα συμπλέκτη (το περίμενα καθώς είχε γίνει βαρύ το πετάλι. Εννοείτε δεν περίμενα οδική αλλά έβαλα μπροστά με πρώτη τρεις τέσσερις φορές λόγω φαναριών και το πήγα συνεργείο. Αν σκεφτείς και τα πειράματα των πιτσιρικάδων καθώς και το ότι πάνω σε αυτά έμαθαν να τα κάνουν τετραπεταλουδα και να τα τουρμπιζουν οι μαστόροι νομίζω ότι πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο δεν είχα ξανά. Ανεβάζει ακόμη άνετα μέχρι κόφτη 7200 παρόλα τα γεράματα. Το μόνο ότι ποτέ δεν τσιγκουνευτικα την συντήρηση του και το ότι στεγάζεται σε πυλωτη.Και μιλάμε για αυτοκίνητο που αγοράστηκε τότε 12000ευρω. Βέβαια το να διαβάζω για την αξιοπιστία της Peugeot μου φαίνεται κάπως και παρόλο που η δική μου εμπειρία είναι θετική ωστόσο κάτι αρνητικό μένει από όλα αυτά που διαβάζω στο διάφορα forum και σε βάζει σε σκέψεις.Κι εγώ με το 307 1400cc 75hp mod 2001 ευχαριστημένος είμαι.Αξιόπιστο παρά τα 265000χλμ που έχει τώρα.Μόνο ένας γρύλος παραθύρου αλλάχτηκε,ο μπροστά δεξιός,9 χρόνια μετά την πρώτη κυκλοφορία του.Είχε σφραγίδα από το εργοστάσιο 2001!Επίσης ένα σετ καρβουνάκια δυναμό πέρσι,πάλι είχε τα εργοστασιακά.Ούτε στο δικο μου έχει πέσει ο ουρανός,ούτε λάδι καίει.Του γείτονα του Golf 2002 μοντέλο 1600cc κάνει 300χλμ και βάζει μισό λίτρο λάδι!Με έβαλαν κάτι βλάκες μηχανικοί,πριν πάω σε αυτόν που πάω τώρα,να αλλάξω δίσκο συμπλέκτη το 2010 και ήταν καινούριος.Ένα τρίξιμο ήταν από το ζουάν και μου έλεγαν ρουλεμάν.Από τότε μέχρι τώρα 110.000χλμ και ο δίσκος είναι μια χαρά.Κι ενας φίλος που είχε το 106 1400cc 1999 απροβλημάτιστο παρά το γεγονός ότι δεν το πρόσεχε καθόλου.Εγώ πάντως επιμένω ότι οι φήμες προέρχονται από άτομα που δεν είχαν ποτέ peugeot.Σίγουρα κάποιο ελαττωματικό θα βγει,εδώ βγαινουν μοντέλα πολλαπλάσιας αξίας,αλλά δεν είναι γενικευμένο.
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
κοντεψα σχεδόν να σκοτωθώ με opel Astra H 1.6 turbo σε στροφή που την είχα περάσει 100αδες φορές και με τα ίδια χλμ με το Peugeot.Σοβαρη περιπτωση αυτοκινητου...
Η Peugeot είναι σε πλ κάλο δρόμο αν συνεχίσουν ετσι στην επόμενη γενιά των μοντέλων τους θα στέκονταν επάξια απέναντι στα premium Γερμανικα!
Στο χαλαω αλλα δεκαετιες αυτο εκαναν.
Tελικα παιδια να παρω peugeot..? Ειναι καλα τωρα που πουλανε? Θα θελα την αποψη αυτων που εχουν καρδουλες αβαταρ και μοντελα στ ονομα τους που πινουν νερο στ ονομα των πωλησεων και κατι αλλοι που μας κοιτανε αφ υψηλου με ιδιες αποψεις.. Χαιρετω!
-
Λετε για τις εκδοσεις του ΤU κινητηρα της πεζο ο οποιος ηταν εξαιρετικος κινητηρας, ζηλευτος και απο τους ιαπωνες ενω ηταν ελαστικοτατος παρα την εμφανηση της ροπης ψηλα αλλα και σκυλι μαυρο.
Ο Ετ3 ομως δεν βγηκε καλος κινητηρας επασχε απο ηλελτρονικα φλαντζες κτλ.
Ενω το 1.6 307 ειχε τον ΤU 5 ο οποιος βγηκε και αυτος διαμαντακι και ανηκει στην οικογενεια των ΤU.Τωρα ο νεος EB ειχε εμφανισει προβληματα με τους εκκεντροφορους οπου εγινε και ανακληση αλλα πλεον φαινεται και αυτος πως παει να χαραξει πορεια σαν του ΤU.
Ο πρινς κινητηρας ηταν ψηλομαπε απο αξιοπιστια αλλα ειχε πολυ ωραιο ηχο
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Έχετε λάθος θεώρηση του τι εστί premium. Καλώς ή κακώς premium αυτοκίνητο δεν είναι αυτό με τη βέλτιστη συμπεριφορά, αλλά αυτό του οποίου το σήμα δίνει κύρος (λέμε τώρα) και η απτή ποιότητα κατασκευής (ποιότητα υλικών και φινίρισμα) είναι πολύ ανώτερα του μέσου όρου της κατηγορίας. Γι' αυτό π.χ. το Α1 θεωρείται premium και τα Polo,Ibiza και Fabia, παρόλο που μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα δεν θεωρούνται premium. Αυτά λοιπόν τα στοιχεία (σήμα και απτή ποιότητα κατασκευής) όποια εταιρία δεν τα έχει δεν θεωρείται premium. Επίσης είναι πολύ δύσκολο να τα χτίσεις... Η Peugeot σίγουρα φτιάχνει πολύ καλά αυτοκίνητα εδώ και δεκαετίες, αλλά από σήμα (αυτό το έχει ή μάλλον είχε, μόνο η Citroen για κάποιες αγορές) και απτή ποιότητα κατασκευής πάσχει.
Premium Χαρη ειναι τι επεβαλαν στο κοινο να θεωρει premium...Εγω προσωπικα δε θεωρω οτι εχω premium αυτοκινητο με τα χαρακτηριστικα που ανεφερες. Premium θεωρω οτι εχω οτι νιωθω οτι πραγματικα με προσεξαν.... Με διπλα ψαλιδια, με υδροπνευματικες, με τιμονια 156, με φρενα ταψια, με κιβωτια honda,με σχεδιαση brera. Αυτα ειναι πριμιουμοσυνη και οι υπολοιποι σανο... Ζουλατε μεχρι να μπει μεσα και να μη ξαναβγει...
-
Αν απτη ποιοτητα κατασκευης θεωρηται αυτην που αγγιζουν τα δαχτυλα μεσα στο ταμπλο, τοτε ναι αυτο ισχυε στην περιπτωση του γκολφ 4 σε συγκριση με το γερασμενο τοτε 306. Ηταν μεγαλο το βημα της φαου βε σε εκεινη την εκδοση στην λεγομενη απτη ποιοτητα, απο εκει και επειτα η ποιοτητα ειναι ακριβως ιδια στις ιδιες επιφανειες και με την ιδια αξιοπιστια οπως τριμμενα βελουδινα καθισματα γρατζουνιες στα πλαστικα κτλ.
Το καλο του γκολφ ειναι το πλαισιο του με τις λειζερ συνδεσεις σε σημεια κλειδια και την αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων πεντε σημειων. Εκει ειχε πατημα το γκολφ 5 εναντι των γαλλων και οχι πλεον στην απτη ποιοτητα.
Μετα η ιστορια ειναι γνωστη και για τη πεζο και για τη φαουβε. -
Το 4αρι συγκρινεται ουσιαστικα με το πρωτο 307, αυτη ηταν η ιδια γενια μοντελων. Οντως το 306 το παρατραβηξαν. Βεβαια το 1.4 ακομα κι ετσι ''γερικο'' πηγαινε πολυ πιο σωστα και καλα απο το IV με τα ιδια αλογα και το 70αρι προφιλ. Βεβαια χαωτικα καλυτερο το IV μεσα και πιο φρεσκαδουρα αισθητικα. Αλμα ηταν το V αλλα επεσε πανω στην 147 Αλλα νταξ τωρα ειπαμε ξεθωριαζε σε κοκκινο και ειχε χειροτερη ποιοτητα μεσα, τα χουνε πει οι γνωστες... Με το μπαρδον εχω βαλει ενα κοκκινωπο σε αλλο θεμα που υποτιθεται οτι δε ξεθωριαζε, τι να παιχτηκε αραγε...
-
Αρχίσαμε πάλι . Ανέβασε ο Συγγελίδης τις πωλήσεις , αφού η προηγούμενη αντιπροσωπεία ήταν περίεργη και άρχισε πάλι ο σχολιασμός από κάποιους αν είναι πρίμιουμ το πεζώ .
Το 60 πάντως ήταν πιο πρίμιουμ από το ντεκαβέ και την προπελίτσα ... με 403 και 404 και μετά το 70 με το 504 .
Αλλά προφανώς μετά είχαμε και πολιτικά και κοινωνικά θέματα και στην Γαλλία και στην Ιταλία και στην Αγγλία , ενώ στην κατεχόμενη Δυτική Γερμανία και με την συγκεκριμένη κουλτούρα αυτού του λαού τα πράγματα πήγαν αλλιώς .
Ηρθαν και τα λεφτά και το 80 τα πράγματα άλλαξαν προς το χειρότερο για τους Γάλλους .
Το 90 καλύτερα , το 2000 έτσι και έτσι , ήρθε και η αποτυχία της συνεργασίας με τους γερμανούς με τους ΤΗΡ και γύρισε πίσω το γκρούπ .
Τώρα όμως πάει καλύτερα και προφανώς αυτό ενοχλεί κάποιους .
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Μακεδονομάχοι, το καρυοφύλλι σας μην ξεχάσετε...
Εγώ το έχω στο ντουλαπάκι.Εσύ,που είσαι και από τη Θεσσαλονίκη,έχεις ή προτιμάς καμιά μαύρη κουκούλα;
Μην μπερδεύεις τα δικά σας σύνεργα με αυτά του νορμάλ κόσμου...
PEUGEOT FORUM