-
Αν ισχύουν οι τιμές που εχω διαβάσει στο εξωτερικό για το swift sport θα πάει απατο τελείως. Οκ μπορεί να έχει καλό εξοπλισμό αλλα who cares σε τέτοιο αυτοκίνητο. Σε τετοια αυτοκίνητα έχεις άλλες προτεραιοτητες.Κριμα πάντως...
-
Το εχω γράψει πολλές φορές, παρά, τον εξοπλισμό του, δε δικαιολογεί τη τιμή του σε κάμια έκδοση παρά στη βασικη σε λευκό χρώμα. Πέρα τουτης ειναι υπερτιμημένο. Το Σπορ που θα έχει κανα 20αρι θα το ξεσκονίζουν στη βιτρίνα. Λέω 'το' γιατί πέρα από δημοσιογραφικά δε νομίζω να στοκάρουν για πώληση πέρα από 1.......
-
Χθες είχα πάει για service το scross και μέχρι να τελειώσει,χάζευα λίγο στην έκθεση τα ignis και swift.
Θυμάμαι που λέγαμε για το swift πως στην έκδοση GL+,είχε σταθερά πίσω προσκέφαλα,αντί για ρυθμιζόμενα.
Λοιπόν,είδα στην έκθεση ένα λευκό Gl+ (ήταν σίγουρα αυτό,είχε και ζάντες αλουμινίου,χωρίς τη μαύρη διχρωμία του GLX) κι είχε τρία ρυθμιζόμενα προσκέφαλα για τους πίσω. Μήπως το κατάλαβαν κι άλλαξαν το στάνταρ εξοπλισμό και πλέον φέρνουν και τα GL+ έτσι; -
Η αδερφη μου που εχει εδω και 2 μηνες την GL+ εκδοση, χει ρυθμιζομενα προσκεφαλα στα πισω καθισματα.
-
Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:
Η αδερφη μου που εχει εδω και 2 μηνες την GL+ εκδοση, χει ρυθμιζομενα προσκεφαλα στα πισω καθισματα.Αν δεις,στις σελ. 8-9 του εν λόγω topic,υπήρχαν φώτο και σχόλια πως μόνο η πλούσια GLX είχε ρυθμιζόμενα προσκέφαλα.
Άρα,εφ'όσον το επιβεβαιώνεις κι εσύ,φαίνεται το διορθώσανε στα μετ'έπειτα αμάξια και για την GL+ τουλάχιστον.Και πολύ σωστά έκαναν.
-
Ο χρήστης ignantios έγραψε:
Αν ισχύουν οι τιμές που εχω διαβάσει στο εξωτερικό για το swift sport θα πάει απατο τελείως. Οκ μπορεί να έχει καλό εξοπλισμό αλλα who cares σε τέτοιο αυτοκίνητο. Σε τετοια αυτοκίνητα έχεις άλλες προτεραιοτητες.Κριμα πάντως...+1
Το Σπορ που θα έχει κανα 20αρι θα το ξεσκονίζουν στη βιτρίνα. Λέω 'το' γιατί πέρα από δημοσιογραφικά δε νομίζω να στοκάρουν για πώληση πέρα από 1.......
Koντά έπεσες... 19.670 έχει (αναρτήθηκε στο site της Suzuki).
Δε βλέπω κι εγώ να περπατάει.. Με ~1000 ευρώ (20.790 το 5θυρο) παραπάνω παίρνεις το Fiesta ST που είναι άλλο αμάξι.
Συν ότι στη Ford είναι πιο δεκτικοί σε καμιά εκπτωσούλα, ενώ στη Suzuki συνήθως παίζουν με extra ως δώρα. -
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Αν ισχύουν οι τιμές που εχω διαβάσει στο εξωτερικό για το swift sport θα πάει απατο τελείως. Οκ μπορεί να έχει καλό εξοπλισμό αλλα who cares σε τέτοιο αυτοκίνητο. Σε τετοια αυτοκίνητα έχεις άλλες προτεραιοτητες.Κριμα πάντως...
+1
Το Σπορ που θα έχει κανα 20αρι θα το ξεσκονίζουν στη βιτρίνα. Λέω 'το' γιατί πέρα από δημοσιογραφικά δε νομίζω να στοκάρουν για πώληση πέρα από 1.......
Koντά έπεσες... 19.670 έχει (αναρτήθηκε στο site της Suzuki).
Δε βλέπω κι εγώ να περπατάει.. Με ~1000 ευρώ (20.790 το 5θυρο) παραπάνω παίρνεις το Fiesta ST που είναι άλλο αμάξι.
Συν ότι στη Ford είναι πιο δεκτικοί σε καμιά εκπτωσούλα, ενώ στη Suzuki συνήθως παίζουν με extra ως δώρα.Το Ford φαίνεται να έχει καλή τιμή για τα άλογα του αλλά έχει πολλές ελλήψεις σε εξοπλισμό.. Στα 20.790 έχει απλό air condition.. Από την άλλη το Swift έχει πραγματικά τα πάντα από εξοπλισμό .. Σε σχέση με το Fiesta έχει παραπάνω: αυτοματο κλιματισμό, navi, κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς led, ηλεκρομαγνητικό ανοιγμα χώρου αποσκευών, αναδιπλούμενοι καθρέφτες, θερμενόμενα εμπρός καθίσματα... Πιο σωστή θα ήταν η συγκριση του swift με το fiesta 1.0 140ps vignale (20.000 ευρώ) που έχουν τα ίδια άλογα και πλούσιο εξοπλισμο και τα δύο.. Παρόμοιες τιμές λοιπόν με το Swift να έχει υποθέτω καλύτερες επιδόσεις λόγω χαμηλότερου βάρους και το Fiesta καλύτερα υλικά λόγω της πολυτελούς έκδοσης vignale
-
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
Το Ford φαίνεται να έχει καλή τιμή για τα άλογα του αλλά έχει πολλές ελλήψεις σε εξοπλισμό.. Στα 20.790 έχει απλό air condition.. Από την άλλη το Swift έχει πραγματικά τα πάντα από εξοπλισμό .. Σε σχέση με το Fiesta έχει παραπάνω: αυτοματο κλιματισμό, navi, κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς led, ηλεκρομαγνητικό ανοιγμα χώρου αποσκευών, αναδιπλούμενοι καθρέφτες, θερμενόμενα εμπρός καθίσματα... Πιο σωστή θα ήταν η συγκριση του swift με το fiesta 1.0 140ps vignale (20.000 ευρώ) που έχουν τα ίδια άλογα και πλούσιο εξοπλισμο και τα δύο.. Παρόμοιες τιμές λοιπόν με το Swift να έχει υποθέτω καλύτερες επιδόσεις λόγω χαμηλότερου βάρους και το Fiesta καλύτερα υλικά λόγω της πολυτελούς έκδοσης vignale
Σίγουρα, τo swift έχει καλύτερο εξοπλισμό.
Όμως,στις κορυφαίες σπορ εκδόσεις των σουπερμίνι,αυτό που μετρά περισσότερο -κατά τη γνώμη μου- είναι οι επιδόσεις,η οδήγηση,το κράτημα και το γενικότερο στήσιμο του αυτοκινήτου κι ας μην έχει π.χ. αναδιπλ.καθρέφτες,κάμερες ή κλιματισμό.Κι εκέι υπερτερεί το ST.
Αλλά ακόμη κι αν δεχτούμε να τα συγκρίνουμε με ίση ιπποδύναμη και παρόμοιο σπορτίφ στήσιμο πιο κοντά με το 1.0 140hp ST-line είναι το Swift Sport.Όμως το ST-line κοστίζει ~1700 ευρώ λιγότερα κι αν θες μπορείς να αξιοποιήσεις αυτή τη διαφορά για 1-2 extra για να βελτιώσεις έναν καλό εξοπλισμό.
Ωραίο είναι και το swift,αλλά ίσως θα έπρεπε να κοστίζει ~1500 ευρώ λιγότερο για να έχει μια καλύτερη πορεία. -
19670euro για ένα Σουιφτάκι;
Εντάξει. ok.
-
Ντάξει, είναι ένα σπορ Σουιφτάκι, αλλά μάλλον θα έδινα 2000 παραπάνω για ένα Fiesta ST που είναι 2 κλάσεις παραπάνω!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ντάξει, είναι ένα σπορ Σουιφτάκι, αλλά μάλλον θα έδινα 2000 παραπάνω για ένα Fiesta ST που είναι 2 κλάσεις παραπάνω!!!+1000.... τα είπες όλα..
-
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Ντάξει, είναι ένα σπορ Σουιφτάκι, αλλά μάλλον θα έδινα 2000 παραπάνω για ένα Fiesta ST που είναι 2 κλάσεις παραπάνω!!!
+1000.... τα είπες όλα..
Επίσης θα μπορούσε να μείνει στα ίδια με μια full εξοπλισμένη έκδοση του fiesta με τα 140 άλογα και σπορ ανάρτηση.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Στην ουσία με όποιο κι από τα δύο ( ST 1.5 ή ST-Line 1.0 140) αν συγκρίνεις το Swift Sport, βλέπεις ότι είναι τιμολογημένο λάθος!
-
Παραγγελια τελη Απρίλη για ενα glx και ακομα περιμενω.. αρχικά μου ειχαν πει για παραδοση αρχες Ιούνη. Είναι φυσιολογικό?
-
Γιατί να μην είναι; Δεν είναι παράλογο να υπάρχουν καθυστερήσεις.
-
Ο χρήστης chris85 έγραψε:
Παραγγελια τελη Απρίλη για ενα glx και ακομα περιμενω.. αρχικά μου ειχαν πει για παραδοση αρχες Ιούνη. Είναι φυσιολογικό?Eγώ πέρσι είχα παραγγείλει μέσα Μαρτίου το Scross,μου είχαν πει 3μήνες αναμονή και τελικά ήρθε τέλη Ιουνίου (ένα 15θημερο καθυστέρηση).Κι ήρθε από Ουγγαρία,που είναι πιο κοντά από Ιαπωνία που κατασκευάζεται το Swift .Όχι πως αυτό παίζει πάντα ρόλο,εξαρτάται κι από την ταχύτητα της γραμμής παραγωγής,αλλά όπως και να΄χει μου φαίνεται λίγο το διάστημα που σου είπαν ως παράδοση για παραγγελία από Ιαπωνία.Λογικό να έχει μια καθυστέρηση,αλλά αφού σου είχαν πει για αρχές Ιουνίου,προσπάθησε να ενημερωθείς τι γίνεται.
-
Εμένα Ιουνιο '17 που ηταν να παρω το glx αυτόματο μου είπαν οτι αν δεν έκλεινα το μοναδικό που υπηρχε στο καράβι, μετά θα ξαναέφερναν τον Σεπτέμβρη. Εχω την εντύπωση οτι το glx δε πουλαει τόσο (πανάκριβο) και βασικά κινουν gl/gl+.
Νομιζω λογικός χρόνος η αναμονή. Βεβαια εξαρτάται αν σου έδωσαν νέα ημερομηνία και για πότε. -
-
Το έχουν μετρήσει περιοδικά για επιδόσεις ή έχουμε τις τιμές που ανακοινώνει η σουζούκι; Έχω την εντύπωση ότι αν ισχύει το 2ο θα είναι πολύ πιο γρήγορο. Κάτω από τα 7 κιλά ανά ίππο πρέπει να είναι σφεντόνα.
-
Από 7,1 μέχρι 7,4 το εχουν μετρήσει. Το σημαντικό είναι οτι εχουν βγει πολλά προγράμματα που το κάνουν εύκολα 160-180 άλογα και εκεί πραγματικά θα είναι σούπερ. Θα ηθελα να βάλω ένα τέτοιο πρόγραμμα στο sx4 εαν γινεται λόγο τετρακίνησης βέβαια.
Suzuki Swift A2L (2017)