-
Γενικά μιλάμε, δεν ήταν το αρχικό ποστάρισμα για σένα προσωπικά ούτε είπα ότι όντως την έλεγες στους γνωστούς σου, υποθετικό ήταν το ποστάρισμα.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Γενικά μιλάμε, δεν ήταν το αρχικό ποστάρισμα για σένα προσωπικά ούτε είπα ότι όντως την έλεγες στους γνωστούς σου, υποθετικό ήταν το ποστάρισμα.Ok>Σε εκείνη τη περίοδο κι εγώ το Mazda θα διάλεγα. Το είχα οδηγήσει. Πολύ καλό. Σήμερα όμως θα πήγαινα σε X3 κι όχι στο Mazda. Γτ η καινούργια διαθέτει όλα αυτά που είπες οτι είχε το Mazda. Τώρα αν άργησαν η bmw και η merc να βγάλουν αξιοπιστία αμαξια είναι άλλο θέμα.
Καλά ας ήταν στην Ελλάδα η Μάζντα κανονικά με συνεχή παρουσία...τα cx3 &5 είναι καταπληκτικά αμάξια μόνο οι κινητήρες προβληματίζουν στην Ελλάδα λόγω φορολογίας
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οι sky active πάντως έχω διαβάσει ότι δεν είναι και το μέγιστο της αξιοπιστίας.
-
Η ερώτηση είναι η εξής: οδηγατε όλοι σας αμαξια που σύμφωνα με τα κριτήρια σας (οικονομικά και προσωπικά) σας καλύπτουν; Εάν ναι τότε δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης με αλλά αμαξια για ποιο είναι πιο ολοκληρωμένο.
-
Το έχω γράψει πολλές φορές δυστυχώς η πλειοψηφία των Ελλήνων αγοράζουν με μικρούς ως μεγάλους συμβιβασμούς. Όσο ανεβαίνει το μπάτζετ οι συμβιβασμοί μειώνονται. Αν έχεις +50 χιλιάδες εκεί αρχίζουν και μηδενίζουν.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ε, καλά, σε αυτά τα ποσά όλος ο πλανήτης συμβιβασμούς κάνει, όχι μόνο ο Έλληνας.
-
Για ποια πόσα μιλάς;
Εγώ μιλάω για την πλειοψηφία των Ελλήνων που αγοράζουν με δικά τους λεφτά ατομικού οικογενειακού εισοδήματος και όχι εταιρικά που σαφώς και αυτά μπορεί να είναι δικά τους αλλα υπόκεινται σε άλλο καθεστώς με άλλες δυνατότητες ελιγμών.
Η πλειοψηφία αυτή αγοράζει αμάξια το 2018 μέχρι 30-35 χιλιάδες. Σε αυτά τα ποσά αναφέρομαι ως ταβάνι.
Ε σε αυτά τα ποσά οι συμβιβασμοί είναι μικροί ή μεγάλοι.
Τώρα αν εσύ μιλάς για συμβιβασμούς στα +50 ...οκ και εκεί κανείς συμβιβασμούς! Του τύπου θα έχει μασάζ το κάθισμα ή θα προθερμενεται η καμπίνα πριν μπω ή θα έχει μόνο ένα άρωμα η καμπίνα ή 3-4 ανάλογα με την διάθεση;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Πω πω , τρείς σελίδες κόντρα για τα κλειδιά και ΕΓΩ δεν μίλησα ΑΚΟΜΗ...
-
Εφόσον η Mazda δεν έχει παρουσία στην Ελλάδα αυτή την στιγμή δεν υπάρχει κανένας λόγος σύγκρισης. Το x1 στην κατηγορία του αυτή την στιγμή είναι πολύ καλή επιλογή. Και είναι ένα αμάξι που είναι πολλά χρόνια στην αγορά χωρίς να ακούσουμε τίποτα περί αξιοπιστίας κλπ. Δεν έχουν βγάλει κανένα σημαντικό πρόβλημα. Όμορφο πρακτικό και με καλούς κινητήρες. Ο 1.5 βενζίνης που έχω οδηγήσει είναι αρκετά καλος και σε καλή τιμή. Έχει πολύ καλή κατανάλωση ,6.5 έχω πιάσει σε ταξίδι , και κανα 8αρι μέσα στην πόλη με το καινούριο 7αρι κιβώτιο διπλού σμπλεκτη. Επίσης έχει αρκετά καλή ροπή όταν χρειαστεί και επιταχύνει άνετα το αμάξι
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αυτο ειναι το κιβωτιο (7dct 300) το οποιο αντικαθιστα το 6dct 250 που παρουσιασε προβληματα σε πολλα φορντ.
-
Είναι βέβαια wet clutch το 7dct300 σε σχέση με αυτό που αναφέρεις
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ναι, ειναι υγρου συμπλεκτη οπως και το 6 dct 150 που αντικαθηστα παλι το 6 dct 250 σε μικροτερα μοντελα και μοτερ.
Στο 250 το προβλημα ηταν περα απο τα δαχτυλιδια των συμπλεκτων που ατα πρωτα μοντελα φθειρονταν εντονα, και την ηλεκτρονικη μοναδα, η πολυ υψηλη θερμοκρασια στο εσωτερικο του, που οδηγγουσε σε σειφ μοουντ λειτουργια και στην ουσια ακινητοποιουσε το αμαξι.
Γι'αυτο πλεον ειναι μονο υγρου τυπου προκειμενου να γινεται καλη διαχειρηση της θερμοκρασιας ποιο πολυ στην πολη, και σε ανηφορες.
Καλο τιπ ειναι οταν γινει σερβις του κιβωτιου να ζητηθει ενας πληρως καθαρισμος στο εσωτερικο και στην ηλεκτρονιξη μοναδα απο την σκονη των συμπλεκτων που παραγουν οταν φθειρονται κατα την λειτουργια. Αν δεν γινει υπαρχει περιπτωαη μελλοντικων προβληματων.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Οκ κατανοητό αν είναι έτσι αλλά πάλι είναι εντελώς ασύμφορο. Οι εταιρείες λιζιγνκ το δίνουν με 6500 +ΦΠΑ προκαταβολή 48 δόσεις με 287 +ΦΠΑ και το επιστρέφεις χωρίς δικαιώματα εξαγοράςΣτάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επίσης αν δεν κάνω λάθος οι εταιρίες λίζινγκ αναλαμβάνουν την συντήρηση του αυτοκινήτου και τα πάγια έξοδά του (ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας και ΚΤΕΟ). Η BMW τα αναλαμβάνει αυτά;
-
Το γεγονός ότι στο θέμα του χ1 κάποιος λέει ότι το έψαξε, δοκίμασε άλλα αμάξια, και τελικά αγόρασε το χ1 με όλο τον κατάλογο των έξτρα και μπαίνουν κάποιοι και τον (κατα)κρίνουν, είναι απορίας άξιον!
Για την ιστορία 43 πήγε το 2λιτρο πετρέλαιο με τα 190 με τετρακίνηση χωρίς πολλά φρου-φρου (τέλος 2016).
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dr.angelo έγραψε:
Το γεγονός ότι στο θέμα του χ1 κάποιος λέει ότι το έψαξε, δοκίμασε άλλα αμάξια, και τελικά αγόρασε το χ1 με όλο τον κατάλογο των έξτρα και μπαίνουν κάποιοι και τον (κατα)κρίνουν, είναι απορίας άξιον!Συμφωνώ!
Εμένα η μόνη μου ένσταση είναι σε αυτή την φράση 'με όλα τα έξτρα', γιατί απλά δεν ισχύει....με όλα τα έξτρα ξεπερνάει τις €50.000.
-
Ισχυει αυτο που λες, και το δικο μου στον καταλογο εφτανε 50, αλλα με αποσυρση και παζαρι κατεβηκε. Εχει σημασία τι θελει καποιος από το αμάξι του (πχ εγω ήθελα cd-player και τασάκι, +200€).
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dr.angelo έγραψε:
Ισχυει αυτο που λες, και το δικο μου στον καταλογο εφτανε 50, αλλα με αποσυρση και παζαρι κατεβηκε. Εχει σημασία τι θελει καποιος από το αμάξι του (πχ εγω ήθελα cd-player και τασάκι, +200€).Δεν διαφωνώ!
Απλά το αναφέρω, γιατί πολλές φορές έχουμε την τάση να λέμε 'φουλ έξτρα', 'με όλο τον έξτρα εξοπλισμό' κλπες τέτοιες εκφράσεις, αλλά στις BMW θέλει προσοχή γιατί πραγματικά ο έξτρα εξοπλισμός είναι πολλές σελίδες και αρκετά ακριβώς.
Να φέρω και ένα προσωπικό παράδειγμα: στην 116 είχα βάλει €10.000 εργοστασιακό έξτρα εξοπλισμό, πραγματικά ήθελα και άλλα έξτρα που κόστιζαν άλλα € 8.000 περίπου και ένα έβαζα όλο τον έξτρα εξοπλισμό, ήθελα συνολικά άλλη μια 116 (€24.000 είχε τότε)! Η Χ1 (1.5 βενζίνη μιλάω) μου έβγαινε με τον εξοπλισμό που ήθελα (ΠΡΙΝ από τις προσφορές που έβγαλε πέρσι η BMW), €47.000 με την έκπτωση.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Το γεγονός ότι στο θέμα του χ1 κάποιος λέει ότι το έψαξε, δοκίμασε άλλα αμάξια, και τελικά αγόρασε το χ1 με όλο τον κατάλογο των έξτρα και μπαίνουν κάποιοι και τον (κατα)κρίνουν, είναι απορίας άξιον!
Συμφωνώ!
Εμένα η μόνη μου ένσταση είναι σε αυτή την φράση 'με όλα τα έξτρα', γιατί απλά δεν ισχύει....με όλα τα έξτρα ξεπερνάει τις €50.000.
Στα ποσά αυτά τσιμπάς ανετα 5-6 χιλιαρικα εκπτωση....
Ο εν λογω τα πήρε όλα σχεδον πλην Innovation Pack επειδή θα βάλει την after market android.
Άλλος εβαλε και αυτήν και ίσα που ξεπέρασε τα 45!
Γουστα είναι αυτά.... εγω πχ σε αυτά τα λεφτά θα επειρνα τη δίλιτρη να έχω γκάζι! -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Στα ποσά αυτά τσιμπάς ανετα 5-6 χιλιαρικα εκπτωση....
Ο εν λογω τα πήρε όλα** σχεδον **πλην Innovation Pack επειδή θα βάλει την after market android.
Άλλος εβαλε και αυτήν και ίσα που ξεπέρασε τα 45!
Γουστα είναι αυτά.... εγω πχ σε αυτά τα λεφτά θα επειρνα τη δίλιτρη να έχω γκάζι!Όπως είπε Στέφανε...σχεδόν!
Δηλαδή έβαλε για παράδειγμα και τα παρακάτω?
Ηλεκτρικά καθίσματα
Adaptive ανάρτηση
Μ Pack
Χειριστήριο γκαράζ
θερμαινόμενα καθίσματα
δερμάτινο σαλόνι
individual χρώμα και δέρμα
θερμαινόμενο τιμόνιΕίναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ η λίστα έξτρα εξοπλισμού στις BMW...για να ξέρουμε τι λέμε.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Στα ποσά αυτά τσιμπάς ανετα 5-6 χιλιαρικα εκπτωση....
Ο εν λογω τα πήρε όλα** σχεδον **πλην Innovation Pack επειδή θα βάλει την after market android.
Άλλος εβαλε και αυτήν και ίσα που ξεπέρασε τα 45!
Γουστα είναι αυτά.... εγω πχ σε αυτά τα λεφτά θα επειρνα τη δίλιτρη να έχω γκάζι!Όπως είπε Στέφανε...σχεδόν!
Δηλαδή έβαλε για παράδειγμα και τα παρακάτω?
Ηλεκτρικά καθίσματα
Adaptive ανάρτηση
Μ Pack
Χειριστήριο γκαράζ
θερμαινόμενα καθίσματα
δερμάτινο σαλόνι
individual χρώμα και δέρμα
θερμαινόμενο τιμόνιΕίναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ η λίστα έξτρα εξοπλισμού στις BMW...για να ξέρουμε τι λέμε.
Τεράστια είναι αλλά δεν έχει νόημα να μπουν όλα όσα γράφεις, ούτε υπάρχουν όλα στις Χ1!
π.χ.
Τα θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι τι να τα κάνεις στην Ελλάδα;
Το mpack ερχεται σε άλλη έκδοση του αμαξιού!
Το individual χρώμα δεν υπάρχει στην Χ1....
BMW X1 2016