-
Εγώ ένα έχω πω. Το εμφυλιοπολεμικό κλίμα ποτέ δεν εγκατέλειψε αυτή τη χώρα.
Υποβόσκει σε μεγάλο ποσοστό πολιτών και τροφοδοτείται συστηματικά από τα κόμματα που μπαινοβγαίνουν στη βουλή.π.χ. 'Τσίπρας: Την επίθεση στον Μπουτάρη έκανε «ένα ακραίο τμήμα της ΝΔ»!'
http://www.iefimerida.gr/news/417993/ts ... ima-tis-ndΜε αυτή τη τακτική, νομίζω ότι είναι ουτοπία να περιμένει κάποιος να εκλείψουν τα παντός τύπου επεισόδια (με ή χωρίς βία).
Οι πολιτικές δυνάμεις στη χώρα από αυτά τα επεισόδια τρέφονται και παραμένουν στην επικαιρότητα. -
Όχι, δεν το λες σωστά.
Δεν τρέφονται οι πολιτικές δυνάμεις.Οι αριστερές τρέφονται, που βλέπουν παντού ακροδεξιούς και φασίστες. -
Εγώ δεν ξέρω τις πολιτικές και ιδεολογικές πεποιθήσεις του κάθε πολίτη. Ούτε ξέρω τι ψηφίζει ο καθένας στις εκλογές.
Μόνο για τον εαυτό μου είμαι σίγουρος. Δεν επικροτώ την βία, ούτε γουστάρω να βλέπω ανθρώπους να τρώνε ξύλο.
Δεν μου κάνουν όμως και εντύπωση, ούτε με εκπλήσσουν τα περιστατικά βίας στη χώρα αυτή.π.χ. κάποια στιγμή πέρναγα από το Ολυμπιακό Στάδιο και είχε αγώνα Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός. Τέτοιο ξύλο ζωντανό δεν το είχα ξαναδεί. Ρομά (Γύφτοι) είχαν έρθει στα χέρια και πλακωνόντουσαν. Και αυτό βία είναι αλλά περνά απαρατήρητη.
Κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι μυαλό και τι χαρακτήρα κουβαλά ο καθένας σε αυτό το τόπο.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ ένα έχω πω. Το εμφυλιοπολεμικό κλίμα ποτέ δεν εγκατέλειψε αυτή τη χώρα.
Υποβόσκει σε μεγάλο ποσοστό πολιτών και τροφοδοτείται συστηματικά από τα κόμματα που μπαινοβγαίνουν στη βουλή.π.χ. 'Τσίπρας: Την επίθεση στον Μπουτάρη έκανε «ένα ακραίο τμήμα της ΝΔ»!'
http://www.iefimerida.gr/news/417993/ts ... ima-tis-ndΜε αυτή τη τακτική, νομίζω ότι είναι ουτοπία να περιμένει κάποιος να εκλείψουν τα παντός τύπου επεισόδια (με ή χωρίς βία).
Οι πολιτικές δυνάμεις στη χώρα από αυτά τα επεισόδια τρέφονται και παραμένουν στην επικαιρότητα.+1.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Δία , αν καταδικαστεί ο δήμαρχος για ατιμωτικό αδίκημα σίγουρα εκπίπτει . Αλλά δεν θα σταθούμε τώρα στο νομικό θέμα και στον τύπο . Η ουσία είναι ξεκάθαρη .Τώρα για την Μικρά Ασία , ακολουθείς προφανώς την γραμμή του ΚΚΕ που μίλαγε για Ιμπεριαλιστικό πόλεμο και για Ανεξάρτητη Μακεδονία και Θράκη .
Σου είχα βάλει πριν κάποιους μήνες τα φύλλα του Ριζοσπάστη που έγραφαν αυτά τα ωραία , αλλά εσύΔεν πειράζει καταλαβαίνουμε .
Μπορούμε να συνεχίσουμε τον διάλογο μας και την διαφωνία μας , αλλά να σχολιάζετε αυτά που λέμε και όχι αυτά που θέλετε να πούμε .
Την Μαρξιστική διαλεκτική , την είχαμε για παιχνίδι από την εποχή των αμφιθεάτρων....
Δεν υπάρχει κανένα αδίκημα από πλευράς Μπουτάρη για να δικαστεί.
Όσο για την Μικρασιατική εκστρατεία, εκτός φυσικά ότι ήταν ένας επεκτατικός-ιμπεριαλιστικός πόλεμος ήταν καταδικασμένος και στρατιωτικά και πολιτικά.
Γίναμε και ρεζίλι παγκοσμίως: http://www.bbc.com/news/world-europe-44187715
ΥΓ: Αμφιβάλλω αν ξέρει καν τι λέει ο Μαρξισμός, όχι να καταρρίπτεις κιόλας.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Και δεν αυξάνεται κανένας εθνικισμός . Απλά ο Πατριωτισμός επιστρέφει , γιατί η Γερμανική Ευρώπη δεν αντέχεται και καλό είναι να θυμηθεί και η Αριστερά την Πατριωτική της παράδοση , που είχε και τέτοια πριν επικρατήσουν τα υπαλληλάκια του Στάλιν .Πατριωτισμός είναι να αγαπάς την πατρίδα σου (όχι αόριστα σαν ιδέα, αλλά να θέλεις να προοδεύει ο τόπος και μαζί κι εσύ). Εθνικισμός είναι η ιδέα ότι το έθνος στο οποίο έτυχε να ανήκεις είναι ανώτερο από τα άλλα και πάνω από όλα έρχονται τα συμφέροντά του (όπως τα θεωρούν κάποιοι στο θολωμένο τους, φασιστικό, μυαλό). Στην Ευρώπη έχουμε άνοδο του Εθνικισμού!!!
-
Αυτή η μπάλα που πέταξες έξω από το γήπεδο Δία ήταν δερμάτινη και ακριβή . Πήγαινε φέρτη....
-
Μ' αρέσει που έχεις έτοιμη μια απάντηση για όλους βρε μπαγάσα, όταν δεν ξέρεις τι να πεις. Την ίδια ακριβώς!!!
-
Οχι και την ίδια ...
Εχω μεγάλο ρεπερτόριο....
Απλά η είδηση Μπουτάρη μπαγιάτεψε και το θέμα Μικρασιατική Εκστρατεία θέλει σύγγραμμα και δεν έχω ούτε χρόνο , ούτε διάθεση...
-
Βασικά δεν έχεις τις γνώσεις. Αυτά διδάσκονται σε ΑΣΕΙ και άλλες παρόμοιες σχολές, όχι στο Μικρό Πολυτεχνείο.
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
**Η αχαρακτήριστη και αήθης επίθεση προς το Περιοδικό και την Διαχείριση δεν διαγράφεται, ώστε να δούνε όλοι το ποιόν και τις απόψεις του καθενός. Απλά ξεκαθαρίζουμε ότι δεν λογοκρίνουμε γνώμες, αρκεί αυτές να μην είναι παράνομες, ή/και μισαλλόδοξες. Σε αυτά τα δύο πράγματα δεν κάνουμε εκπτώσεις και προπάντων δεν δίνουμε βήμα σε ρητορική μίσους!!! Αν έχετε πρόβλημα με την πολιτική μας, μπορείτε να αποχωρήσετε οικειοθελώς. Όποιος παραβιάζει την πολιτική μας, θα αποχωρήσει αναγκαστικά.Εκ της Διαχείρισης, μετά και από διαβούλευση με την Γενική Διεύθυνση των 4Τροχών.**
Τι λέγαμε ? Δεν χρειάζεται παιδιά να με διώξετε, καταλάβαμε, αφού μου δίνετε την δυνατότητα να αποχωρήσω οικειοθελώς.
Όποιοι θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί μου, αν έχουν κινητό ή mail μου μπορούν να μου στείλουν, αλλιώς αν ειδοποιηθώ από τα ΠΜ.
Ευχαριστώ.
-
Παρακαλώ;
Τι έγινε ρε παιδιά; Τι τρέχει;
-
Δία
Είχα τους δύο παππούδες μου Αξιωματικούς εξ εφέδρων που ως υπολοχαγός-λοχαγός και λοχαγός-ταγματάρχης , έζησαν την Μικρασιατική εκστρατεία από την πρώτη γραμμή και στην ΣΣΕ έχω δώσει κάποια απομνημονεύματα τους και έχω πάρει ευχαριστίες ...
Και έχω μιλήσει μαζί τους για τις περιόδους 1912-1922 επί πολλές ώρες στα εφηβικά και νεανικά μου χρόνια γιατί έφτασαν σχεδόν αιωνόβιοι και οι δύο και με κοφτερό μυαλό μέχρι το τέλος .
Α ήταν και πτυχιούχοι Νομικής και οι δύο . Οπότε μάλλον πολλοί από αυτούς που σε δίδαξαν , θα ήθελαν να τους είχαν δασκάλους....
Τι να κάνουμε προέρχομαι από Αστική οικογένεια ...
Μην σου πω ότι ο προπάππους ήταν γιατρός την εποχή του Οθωνα....
Αρα κάτι ξέρω και εγώ για αυτά και μάλιστα από πολύ πρώτο χέρι . Και τότε ο ταγματάρχης ήταν ψηλός βαθμός , γιατί έμενες πολλά χρόνια σε κάθε βαθμό . Αποστρατεύτηκαν συνταγματάρχης και ταξίαρχος από τους πρώτους μόλις είχε θεσπιστεί ο βαθμός .
-
Πραγματικά τι έγινε ?
Εγραφα και την ώρα της δημοσίευσης βγήκε αυτό . Να δούμε σε τι αναφέρεται .
-
Επειδή τώρα κατάλαβα τι έγινε , νομίζω ότι το θέμα μπορεί να λυθεί με αμοιβαίες εξηγήσεις . Σίγουρα γράφτηκαν πράγματα που ενοχλούν και μάλιστα παρεξηγήθηκαν από την άλλη πλευρά , αλλά νομίζω ότι είναι κάτι που μπορεί να λυθεί .
Ας είμαστε όσο πιο χαλαροί γίνεται στις διαφωνίες μας .
-
Και εγώ μόλις τώρα πήρα πρέφα τι έγινε.
Εγώ τα συμπεράσματα μου τα έχω βγάλει προ καιρού.
Πριν πολλά-πολλά χρόνια.
Δύο μέτρα και δύο σταθμά...
Για αυτό πλέον δεν μπαίνω σε καμιά, μα καμιά διαδικασία διαλόγου.
Γράφω αυτό που θέλω και μέχρι εκεί. -
Χωρίς διάλογο , έστω και έντονο , δεν έχει νόημα η παραμονή σε ένα φόρουμ .
Θεωρώ ότι οι όποιες παρεξηγήσεις μπορούν να λύνονται με ήπιο τρόπο .
Όχι σε όλα τα φόρουμ βέβαια , αλλά τουλάχιστον προς το παρόν εδώ μπορούμε να τα λύνουμε .
-
Η άποψή μου περί ελευθερίας του λόγου:
Το δικαίωμα να είσαι αντιδημοφιλής
Του Αντώνη Πανούτσου«Ελεύθερη κοινωνία είναι η κοινωνία που είναι ασφαλές να είσαι αντιδημοφιλής». Η φράση είναι του Αντλάι Στίβενσον και η συγκεκριμένη αναφορά γίνεται για την περίπτωση του Γιάννη Μπουτάρη.
Περίπτωση που έδειξε ότι στην Ελλάδα μπορείς να είσαι πολιτικός και να νοιώθεις ασφαλής. Φτάνει αν είσαι δήμαρχος να έχεις πει τα «σωστά» πράγματα για τις ελληνοτουρκικές σχέσεις. Αλλιώς θα τις φας από τους φασίστες και τους παρατρεχάμενους τους την ημέρα μνήμης των Ποντίων.
Μπορείς να είσαι πανεπιστημιακός και να διδάσκεις εγκληματολογία στην «ελευθερία» του πανεπιστημιακού ασύλου. Φτάνει να τα έχεις καλά με τον αντιεξουσιαστικό χώρο. Αλλιώς θα σου την πέσουν οι κουκουλοφόροι, όπως την έπεσαν στην καθηγήτρια εγκληματολογίας της Παντείου Χριστίνα Ζαραφωνίτου.
Μπορείς να είσαι συγγραφέας και να γράφεις ότι θέλεις. Φτάνει να προσέχεις όταν γράφεις για το Ισλάμ. Αλλιώς θα σε μηνύσει η αστυνομία της σκέψης του Δημητρά, όπως μήνυσε την Σώτη Τριανταφύλλου.
Μπορείς να είσαι δημοσιογράφος και να λες ότι θέλεις. Φτάνει αυτά αν μιλάς για το δημοψήφισμα να είσαι με το ΟΧΙ. Αλλιώς θα σε τιμωρήσει η ΕΣΗΕΑ, όπως έγινε το 2015 με τον Αρη Πορτοσάλτε.
Γενικά στην Ελλάδα λιγότερη σκέψη δίνεται στο τι λέει και γράφει κάποιος από το σε ποια αυτιά και μάτια θα φτάσει. Αλλιώς κινδυνεύεις να βρεθείς δαρμένος, διαγραμμένος, με έναν αστυφύλακα να σε σπρώχνει για να γλυτώσεις ή να έχεις φάει τρία μεροκάματα στο δικαστήριο. Η κυβέρνηση της Ελλάδας μισεί την ελευθερία του λόγου και το δείχνει.
Ο ελεύθερος λόγος δεν προστατεύεται με τα κλισέ των πολιτικών που «καταδικάζουν απερίφραστα την βία» ούτε από τους καραγκιόζηδες του κέντρου που προτείνουν «θα βαράς, θα βαράς, θα ιδρώσεις, θα κρυώσεις και θα πεθάνεις». Προσθέτοντας το δοκιμασμένο «η βία δεν είναι λύση». Η μόνη απάντηση είναι «Γιατί τότε η Λία είναι Βίσση;». Στο φίμωμα του ελεύθερου λόγου έχει αποδειχτεί ότι η βία είναι μια χαρά λύση. Άλλωστε αν δεν απέδιδε δεν θα την εφάρμοζαν.
Ο ελεύθερος λόγος δεν υπερασπίζεται με δηλώσεις ΚΚΕ - αμφιθεάτρου όπως της υφυπουργού Μακεδονίας- Θράκης, Μαρία Κόλλια Τσαρουχά που δήλωσε ότι οι δράστες «πρέπει να απομονωθούν από την υγιή κοινωνία και να αντιληφθούν το μεγάλο παράπτωμα στο οποίο υπέπεσαν». Δηλαδή τι; Να μην τους μιλάει κανείς μέχρι να το μετανιώσουν; Ούτε με το τέλος στις δηλώσεις του Νίκου Βούτση «Να μην αναρωτηθεί κανείς για ποιόν “χτυπάει η καμπάνα”, γιατί ακόμα και οι κυνικοί της πολιτικής που χαϊδεύουν την ακροδεξιά εκτίθενται ανεπανόρθωτα». Δεν το λέει καθαρά, αλλά αν εννοεί την ΝΔ και τα συλλαλητήρια για την Μακεδονία, ας τα πει στο συμβολαιογραφικό γραφείο που σπάσανε την περασμένη εβδομάδα οι ρουβίκωνες. Αυτοί που σύμφωνα με τον ίδιο, τον Τζανακόπουλο, τον Κυρίτση και τον ΣΥΡΙΖΑ κάνουν ακτιβισμό.
Αν ο νομικός πολιτισμός δεν μπορεί να εφαρμόζεται αλά καρτ, όπως είχε πει για τις άδειες στον Κουφοντίνα ο Βούτσης και η εφαρμογή των νόμων το ίδιο. Οι κάθε λογής λογοκριτές της καθημερινή ζωής, οι φασίστες που κάνουν face control σε εθνικές εκδηλώσεις, οι αντιεξουσιαστές που τρομοκρατούν καθηγητές στα πανεπιστήμια, οι παρακρατικές οργανώσεις που κάνουν ντου σε γραφεία εφημερίδων πρέπει να ξέρουν ότι θα αντιμετωπίσουν τον νόμο. Το ίδιο για όλους. Όχι όπως στην αστυνομία του Τόσκα που προτού επέμβει πρέπει να πάρει άδεια από τον υπουργό αν τα παιδιά που κάνουν την φασαρία είναι «δικά μας» ή «των άλλων». Όπως ο μαύρος αστυφύλακας που προστατεύει ένα μέλος της Κου Κλουξ Κλαν στις διαδηλώσεις του ’79 στο Skokie του Chicago. Στην Ελλάδα του «τσακίστε τους φασίστες» μπορεί να μοιάζει αντιδημοφιλές αλλά είναι ο ορισμός της υπεράσπισης τη ελευθερίας του λόγου.
https://www.liberal.gr/arthro/205036/ap ... filis.html
-
Συμφωνώ απόλυτα με το κείμενο που παράθεσε ο Storm.
Υ.Γ: Όπως η βία αντιμετωπίζεται αλά καρτ από την κοινωνία, έτσι και εδώ μέσα έχουμε δει πως αντιμετωπίζεται ανάλογα με την περίπτωση η λεκτική βία/αντιπαράθεση.
-
Σωστό σε γενικές γραμμές το άρθρο , μόνο που ο μεγαλωμένος στο Κροκουστάν αρθρογράφος , αναφέρει μόνο για φασίστες και άλλα άσχετα και ουδέτερα , αποφεύγοντας να γράψει αριστερά , κομμουνιστές κλπ . Γιατί και αυτός δεν είναι κατά της βίας , από όπου προέρχεται και ότι χρώμα έχει .
Και πως άλλωστε , αφού η 17Ν μόνο τους δεξιούς εκδότες σκότωνε και τους αγαπητικούς του πασοκ τους βοηθούσε έτσι με το κενό που δημιουργούσε στα μμε να το καλύπτουν και να πλουτίζουν .
Τον δεξιό εκδότη Αθανασιάδη , τον έκλεισε 3 φορές η χούντα ,αλλά τον σκότωσε η 17Ν γιατί ήταν λέει χουντικός...
Οταν λοιπόν πάψει η μονόπλευρη καραμέλα του φασισμού και πάμε στην λογική του Μίκη , περί δεξιόστροφου και αριστερόστροφου φασισμού και της πραγματικότητας ότι τα άκρα έχουν ίδιες λογικές και πρακτικές και από την ίδια μήτρα προέρχονται , τότε θα βλέπω θετικότερα τέτοια άρθρα .
Γιατί θα ξέρω ότι τα έχουν γράψει άνθρωποι με πραγματικά Δημοκρατικά φρονήματα . Αλλιώς με εκπτώσεις και συμψηφισμούς , άλλους στόχους έχουν .
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ