-
Παρακαλώ;
Τι έγινε ρε παιδιά; Τι τρέχει;
-
Δία
Είχα τους δύο παππούδες μου Αξιωματικούς εξ εφέδρων που ως υπολοχαγός-λοχαγός και λοχαγός-ταγματάρχης , έζησαν την Μικρασιατική εκστρατεία από την πρώτη γραμμή και στην ΣΣΕ έχω δώσει κάποια απομνημονεύματα τους και έχω πάρει ευχαριστίες ...
Και έχω μιλήσει μαζί τους για τις περιόδους 1912-1922 επί πολλές ώρες στα εφηβικά και νεανικά μου χρόνια γιατί έφτασαν σχεδόν αιωνόβιοι και οι δύο και με κοφτερό μυαλό μέχρι το τέλος .
Α ήταν και πτυχιούχοι Νομικής και οι δύο . Οπότε μάλλον πολλοί από αυτούς που σε δίδαξαν , θα ήθελαν να τους είχαν δασκάλους....
Τι να κάνουμε προέρχομαι από Αστική οικογένεια ...
Μην σου πω ότι ο προπάππους ήταν γιατρός την εποχή του Οθωνα....
Αρα κάτι ξέρω και εγώ για αυτά και μάλιστα από πολύ πρώτο χέρι . Και τότε ο ταγματάρχης ήταν ψηλός βαθμός , γιατί έμενες πολλά χρόνια σε κάθε βαθμό . Αποστρατεύτηκαν συνταγματάρχης και ταξίαρχος από τους πρώτους μόλις είχε θεσπιστεί ο βαθμός .
-
Πραγματικά τι έγινε ?
Εγραφα και την ώρα της δημοσίευσης βγήκε αυτό . Να δούμε σε τι αναφέρεται .
-
Επειδή τώρα κατάλαβα τι έγινε , νομίζω ότι το θέμα μπορεί να λυθεί με αμοιβαίες εξηγήσεις . Σίγουρα γράφτηκαν πράγματα που ενοχλούν και μάλιστα παρεξηγήθηκαν από την άλλη πλευρά , αλλά νομίζω ότι είναι κάτι που μπορεί να λυθεί .
Ας είμαστε όσο πιο χαλαροί γίνεται στις διαφωνίες μας .
-
Και εγώ μόλις τώρα πήρα πρέφα τι έγινε.
Εγώ τα συμπεράσματα μου τα έχω βγάλει προ καιρού.
Πριν πολλά-πολλά χρόνια.
Δύο μέτρα και δύο σταθμά...
Για αυτό πλέον δεν μπαίνω σε καμιά, μα καμιά διαδικασία διαλόγου.
Γράφω αυτό που θέλω και μέχρι εκεί. -
Χωρίς διάλογο , έστω και έντονο , δεν έχει νόημα η παραμονή σε ένα φόρουμ .
Θεωρώ ότι οι όποιες παρεξηγήσεις μπορούν να λύνονται με ήπιο τρόπο .
Όχι σε όλα τα φόρουμ βέβαια , αλλά τουλάχιστον προς το παρόν εδώ μπορούμε να τα λύνουμε .
-
Η άποψή μου περί ελευθερίας του λόγου:
Το δικαίωμα να είσαι αντιδημοφιλής
Του Αντώνη Πανούτσου«Ελεύθερη κοινωνία είναι η κοινωνία που είναι ασφαλές να είσαι αντιδημοφιλής». Η φράση είναι του Αντλάι Στίβενσον και η συγκεκριμένη αναφορά γίνεται για την περίπτωση του Γιάννη Μπουτάρη.
Περίπτωση που έδειξε ότι στην Ελλάδα μπορείς να είσαι πολιτικός και να νοιώθεις ασφαλής. Φτάνει αν είσαι δήμαρχος να έχεις πει τα «σωστά» πράγματα για τις ελληνοτουρκικές σχέσεις. Αλλιώς θα τις φας από τους φασίστες και τους παρατρεχάμενους τους την ημέρα μνήμης των Ποντίων.
Μπορείς να είσαι πανεπιστημιακός και να διδάσκεις εγκληματολογία στην «ελευθερία» του πανεπιστημιακού ασύλου. Φτάνει να τα έχεις καλά με τον αντιεξουσιαστικό χώρο. Αλλιώς θα σου την πέσουν οι κουκουλοφόροι, όπως την έπεσαν στην καθηγήτρια εγκληματολογίας της Παντείου Χριστίνα Ζαραφωνίτου.
Μπορείς να είσαι συγγραφέας και να γράφεις ότι θέλεις. Φτάνει να προσέχεις όταν γράφεις για το Ισλάμ. Αλλιώς θα σε μηνύσει η αστυνομία της σκέψης του Δημητρά, όπως μήνυσε την Σώτη Τριανταφύλλου.
Μπορείς να είσαι δημοσιογράφος και να λες ότι θέλεις. Φτάνει αυτά αν μιλάς για το δημοψήφισμα να είσαι με το ΟΧΙ. Αλλιώς θα σε τιμωρήσει η ΕΣΗΕΑ, όπως έγινε το 2015 με τον Αρη Πορτοσάλτε.
Γενικά στην Ελλάδα λιγότερη σκέψη δίνεται στο τι λέει και γράφει κάποιος από το σε ποια αυτιά και μάτια θα φτάσει. Αλλιώς κινδυνεύεις να βρεθείς δαρμένος, διαγραμμένος, με έναν αστυφύλακα να σε σπρώχνει για να γλυτώσεις ή να έχεις φάει τρία μεροκάματα στο δικαστήριο. Η κυβέρνηση της Ελλάδας μισεί την ελευθερία του λόγου και το δείχνει.
Ο ελεύθερος λόγος δεν προστατεύεται με τα κλισέ των πολιτικών που «καταδικάζουν απερίφραστα την βία» ούτε από τους καραγκιόζηδες του κέντρου που προτείνουν «θα βαράς, θα βαράς, θα ιδρώσεις, θα κρυώσεις και θα πεθάνεις». Προσθέτοντας το δοκιμασμένο «η βία δεν είναι λύση». Η μόνη απάντηση είναι «Γιατί τότε η Λία είναι Βίσση;». Στο φίμωμα του ελεύθερου λόγου έχει αποδειχτεί ότι η βία είναι μια χαρά λύση. Άλλωστε αν δεν απέδιδε δεν θα την εφάρμοζαν.
Ο ελεύθερος λόγος δεν υπερασπίζεται με δηλώσεις ΚΚΕ - αμφιθεάτρου όπως της υφυπουργού Μακεδονίας- Θράκης, Μαρία Κόλλια Τσαρουχά που δήλωσε ότι οι δράστες «πρέπει να απομονωθούν από την υγιή κοινωνία και να αντιληφθούν το μεγάλο παράπτωμα στο οποίο υπέπεσαν». Δηλαδή τι; Να μην τους μιλάει κανείς μέχρι να το μετανιώσουν; Ούτε με το τέλος στις δηλώσεις του Νίκου Βούτση «Να μην αναρωτηθεί κανείς για ποιόν “χτυπάει η καμπάνα”, γιατί ακόμα και οι κυνικοί της πολιτικής που χαϊδεύουν την ακροδεξιά εκτίθενται ανεπανόρθωτα». Δεν το λέει καθαρά, αλλά αν εννοεί την ΝΔ και τα συλλαλητήρια για την Μακεδονία, ας τα πει στο συμβολαιογραφικό γραφείο που σπάσανε την περασμένη εβδομάδα οι ρουβίκωνες. Αυτοί που σύμφωνα με τον ίδιο, τον Τζανακόπουλο, τον Κυρίτση και τον ΣΥΡΙΖΑ κάνουν ακτιβισμό.
Αν ο νομικός πολιτισμός δεν μπορεί να εφαρμόζεται αλά καρτ, όπως είχε πει για τις άδειες στον Κουφοντίνα ο Βούτσης και η εφαρμογή των νόμων το ίδιο. Οι κάθε λογής λογοκριτές της καθημερινή ζωής, οι φασίστες που κάνουν face control σε εθνικές εκδηλώσεις, οι αντιεξουσιαστές που τρομοκρατούν καθηγητές στα πανεπιστήμια, οι παρακρατικές οργανώσεις που κάνουν ντου σε γραφεία εφημερίδων πρέπει να ξέρουν ότι θα αντιμετωπίσουν τον νόμο. Το ίδιο για όλους. Όχι όπως στην αστυνομία του Τόσκα που προτού επέμβει πρέπει να πάρει άδεια από τον υπουργό αν τα παιδιά που κάνουν την φασαρία είναι «δικά μας» ή «των άλλων». Όπως ο μαύρος αστυφύλακας που προστατεύει ένα μέλος της Κου Κλουξ Κλαν στις διαδηλώσεις του ’79 στο Skokie του Chicago. Στην Ελλάδα του «τσακίστε τους φασίστες» μπορεί να μοιάζει αντιδημοφιλές αλλά είναι ο ορισμός της υπεράσπισης τη ελευθερίας του λόγου.
https://www.liberal.gr/arthro/205036/ap ... filis.html
-
Συμφωνώ απόλυτα με το κείμενο που παράθεσε ο Storm.
Υ.Γ: Όπως η βία αντιμετωπίζεται αλά καρτ από την κοινωνία, έτσι και εδώ μέσα έχουμε δει πως αντιμετωπίζεται ανάλογα με την περίπτωση η λεκτική βία/αντιπαράθεση.
-
Σωστό σε γενικές γραμμές το άρθρο , μόνο που ο μεγαλωμένος στο Κροκουστάν αρθρογράφος , αναφέρει μόνο για φασίστες και άλλα άσχετα και ουδέτερα , αποφεύγοντας να γράψει αριστερά , κομμουνιστές κλπ . Γιατί και αυτός δεν είναι κατά της βίας , από όπου προέρχεται και ότι χρώμα έχει .
Και πως άλλωστε , αφού η 17Ν μόνο τους δεξιούς εκδότες σκότωνε και τους αγαπητικούς του πασοκ τους βοηθούσε έτσι με το κενό που δημιουργούσε στα μμε να το καλύπτουν και να πλουτίζουν .
Τον δεξιό εκδότη Αθανασιάδη , τον έκλεισε 3 φορές η χούντα ,αλλά τον σκότωσε η 17Ν γιατί ήταν λέει χουντικός...
Οταν λοιπόν πάψει η μονόπλευρη καραμέλα του φασισμού και πάμε στην λογική του Μίκη , περί δεξιόστροφου και αριστερόστροφου φασισμού και της πραγματικότητας ότι τα άκρα έχουν ίδιες λογικές και πρακτικές και από την ίδια μήτρα προέρχονται , τότε θα βλέπω θετικότερα τέτοια άρθρα .
Γιατί θα ξέρω ότι τα έχουν γράψει άνθρωποι με πραγματικά Δημοκρατικά φρονήματα . Αλλιώς με εκπτώσεις και συμψηφισμούς , άλλους στόχους έχουν .
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Τι λέγαμε ? Δεν χρειάζεται παιδιά να με διώξετε, καταλάβαμε, αφού μου δίνετε την δυνατότητα να αποχωρήσω οικειοθελώς.
Όποιοι θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί μου, αν έχουν κινητό ή mail μου μπορούν να μου στείλουν, αλλιώς αν ειδοποιηθώ από τα ΠΜ.
Ευχαριστώ.
Εγώ από την πλευρά μου θα έλεγα ότι δεν υπάρχει λόγος να αποχωρήσεις από το φόρουμ.
Οι απόψεις σου και οι γνώσεις σου στο φόρουμ προσφέρουν και βοηθούν.Από εκεί και πέρα το μόνο που χρειάζεται είναι να μην παρασυρόμαστε και να μην μπαίνουμε σε διαδικασία προστριβών με μέλη που έχουν άλλες απόψεις.
-
Τι έγινε με τον Ace ;
Δεν μπορώ να καταλάβω, ήταν σε αυτό το θέμα η αντιπαράθεση και διαγράφηκαν τα ποστ ;Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Για να επιστρέψουμε στο θέμα που συζητούσαμε, ας θυμηθούμε ποιοι καταδικάζουν την βία αλά καρτ.
https://www.youtube.com/watch?v=9gvzh3MbBkY
Η ουσία είναι στο 30''«Δεν είναι πολιτική απάντηση τα γκαζάκια, είναι προφανές και ο Άδωνις έχει προκαλέσει εξαιρετικά τον ελληνικό λαό».
Δείτε τώρα τι συμβαίνει.
Λέει η θεία με τα γεμιστά το παραπάνω, χεστήκαμε...Βγαίνει τώρα προχτές ο Βελόπουλος, ο Καρατζαφύρερ και ο Ζορό και λένε ότι https://www.altsantiri.gr/parapolitika/ ... -mpoytari/
και φυσικά παίζει κάθε μέρα στα κανάλια. Και καλώς παίζει αφού είναι απαράδεκτα αυτά που λένε.
-
Ούτε εγώ κατάλαβα τι έγινε....
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Για να καταλάβετε τι διαγράφηκε υβριστικός χαρακτηρισμός [Admin] γράφετε, πάρτε το κάτωθιI don't give a shit if Hitler/Stalin killed millions, greatest leaders of all time.
....έγραψα και άλλα, αλλά θα παρέμβει η αριστερή φασιστική λογοκρισία του forum, οπότε δεν έχει νόημα...
Το τι συνέβη μπορούν να το δούνε όλοι στην σελίδα 748. Εν ολίγοις, χωρίς να έχει προηγηθεί κάποια παρέμβαση εκ μέρους της Διαχείρισης στην συζήτηση, χαρακτηριστήκαμε φασίστες και λογοκριτές. Δεν δεχόμαστε τέτοια λάσπη ούτε καν σαν αστεϊσμό. Παρόλα αυτά δεν επιβλήθηκε καμία ποινή. Παρακαλώ να επιστρέψει η συζήτηση στην συνηθισμένη ροή της.
-
Εδώ μέσα είμαστε όλοι για να μιλάμε - γράφουμε. Βρισιές ειρωνείες χαρακτηρισμοί και υπονοούμενα είναι χτυπήματα κάτω από την μέση τόσο στους συμφορουμίτες με τους οποίους διαφωνούμε όσο και στο φόρουμ που μας φιλοξενεί. Τι δεν καταλαβαίνετε? Επειδή παρόλο που κατά καιρούς διαφωνώ (και αυτό μου αρέσει να το κάνω περισσότερο από το να δίνω + στον ένα ή στον άλλο) και ειδικά με εκείνους που σέβομαι το κάνω συχνά... θα ήθελα και ο Αντώνης να συνεχίσει να γράφει εδώ και όποιος άλλος έχει την αίσθηση πως απευθύνεται σε ανθρώπους και όχι υπάνθρωπους ή γενικότερα ηλίθιους μαθητευόμενους. Από τις διαφωνίες προχωρούν οι συζητήσεις και βγαίνουν τα συμπεράσματα.
-
Ο ηλικιωμένος άνδρας απευθυνόμενος στον κ. Μηταφίδη του είπε να μην ψηφίσει όρο «Μακεδονία» για την ονομασία των Σκοπίων, με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ να του απαντά: «Γιατί έχεις πρόβλημα; Θα ψηφίσω αυτό, που θα αποφασίσει η κυβέρνηση».
Ωστόσο, ο πολίτης του ανταπάντησε: «Ποια κυβέρνηση; Εσύ εδώ, Μακεδόνας δεν είσαι;». «Και επειδή είμαι Μακεδόνας τι έγινε;», του απάντησε ο βουλευτής, ενώ στην συζήτηση μπήκαν και άλλοι πολίτες, που παρακολουθούσαν.
Ο άνδρας επέμεινε στο να μην ψηφίσει τον όρο «Μακεδονία» και τότε ο κ. Μηταφίδης του είπε: «Δεν πειράζει, στις επόμενες εκλογές να μην με ψηφίσεις. Να ψηφίσεις αυτούς που έχουν οδηγήσει σε αδιέξοδο το ζήτημα».
Αποχωρώντας ο ηλικιωμένος είπε στον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ: «Κοίτα εκεί να μην χάσετε την καρέκλα».
Και η άλλη η χαμένη από πίσω σπεύδει να δώσει κομματική υπακοή στον βουλευτή, λέγοντας σε 80 χρονών άνθρωπο ''πήγαινε με τον Μιχαλολιάκο να ψηφίσετε μαζί''... Η ντροπή χάνει το νόημά της...
Η συγκεκριμένη στοιχομυθεία επιβεβαιώνει αυτά που περιγράφει ο cruiser. Βαφτίζουν τον καθένα ακροδεξιό, εξαγριώνουν τον κόσμο και μετά απορούν πως πάνε και ψηφίζουν Χρυσά Αυγά.
Υ.Γ: http://www.insider.gr/eidiseis/oikonomi ... bundesbank
-
Πρέπει να κατανοήσουμε ως Έλληνες ότι το σκοπιανό πρέπει να λυθεί και μάλιστα σύντομα μέσω ενός αναγκαίου συμβιβασμού. Η (όποια) αντιπολίτευση πρέπει να σοβαρευτεί επιτέλους και να σταματήσει να λαϊκίζει και να φανατίζει τον κόσμο απαιτώντας παράλογα πράγματα. Καιρός να ξυπνήσουμε από το λήθαργο και να συνειδητοποιήσουμε ότι η σύνθετη ονομασία με τον όρο Μακεδονία μέσα έναντι όλων είναι το καλύτερο δυνατό σενάριο για εμάς. Η επιδίωξη της λύσης του σκοπιανού χωρίς καν τον όρο Μακεδονία, ή κάποιο παράγωγό του, είναι ανεδαφική και πάνω σε αυτήν τη φαντασίωση κάποιοι πολιτικοί κτίζουν καριέρες... Οι πολίτες δυστυχώς για μια ακόμη φορά πέφτουν θύματα του λαϊκισμού.
-
Εγώ συμφωνώ με το παραπάνω.
Πάντα στην ζωή πρέπει να βλέπουμε με ρεαλισμό τους συσχετισμούς και τις δυνατότητες. Για να μην πληρώνουμε τις μπερήφανες διαμπραγμαντεύσεις του 2015...
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην δωθεί ο όρος Μακεδονία σε κάποια λύση. Και αυτό έχει κριθεί χρόνια τώρα πριν τον Συριζα.Άλλο αυτό όμως και άλλο να χαρακτηρίζεις ακροδεξιούς τους 100-200-300-500 χιλιάδες που διαδηλώνουν για την Μακεδονία, ενώ όλα τα χρόνια υποστήριζες το ''φωνή λαού, οργή θεού''.
Άλλο να λες σε έναν Μακεδόνα παππού 80 ετών ότι πήγαινε ψήφισε Μιχαλολιάκο...Υ.Γ: Στο κάτω κάτω της γραφής αυτοί οι άνθρωποι μας ''έμαθαν'' να μην υποτασσόμαστε του 2015...να παλεύουμε και να αντιστεκόμαστε; Τώρα γιατί να μην το κάνουμε;
-
Γιατί στη συγκεκριμένη περίπτωση η «πάλη» είναι ενάντια στα συμφέροντα της χώρας.
Ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για τα τελευταία γεγονότα: https://jaj.gr/simantikes-erevnes/to-ta ... ropoiisis/
-
Στην περίπτωση του 2015 η πάλη ήταν για την σταθεροποίηση της χώρας;
Ρωτάω γιατί τονίζεις την λέξη ''στην συγκεκριμένη περίπτωση'' σαν να θεωρείς δεδομένο ότι το 2015 με τον τρόπο που αντισταθήκαμε δεν δημιούργησε πρόβλημα στην χώρα...
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ