-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Για 4.000 Ευρώ ΟΧΙ !Και το λέω εγώ που είμαι μεγάλος fan των S-Tronic / DSG...
Εφόσον τα έχεις και σου καίνε την τσέπη, κλείσε τα 4χιλιάρικα σε ένα προθεσμιακό λογαρiασμό για τα επόμενα 10-12 χρόνια (αφού τόσο κρατάς τα αυτοκίνητα σου) και όταν έρθει η ώρα να το αλλάξεις, θα έχεις ένα όμορφο bonus!
τα παραπάνω 4000e είναι στο sb εγώ σκέφτομαι το sedan εκεί η διαφορά είναι στα 2000e.Η ιδέα μου μπήκε όταν οδήγησα το cvt του Chr αν και μου έδινε το συγκεκριμένο αίσθηση πατινάρισνατος ήταν πολύ εύκολο .Το αυτοκίνητο θα το χρησιμοποιώ μέσα στη πόλη και νομίζω ότι θα με διευκολύνει .Τα 2000. δεν μου περισσεύουν αλλά τρέχει άτοκο αυτό το διάστημα .Το μόνο που νε προβληματίζει είναι ότι αν αξίζει για 1000tfsi να φτάσω τα 26500με το κλειδί στο χέρι .Επισης έχω ακούσει ότι έχουν τα θέματα τους και αν σου βγάλουν είναι πανάκριβα
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Γρήγορες απαντήσεις από εμένα:
- Ναι αξίζει, ειδικά εάν κινείσαι κυρίως στην πόλη.
- Ναι μπορεί να βγάλει πρόβλημα
- Ναι είναι πανάκριβο εάν χαλάσει
Καθαρά προσωπικό θέμα είναι...προσωπικά δεν συμπαθώ τα χειροκίνητα κιβώτια (τα περισσότερα αυτοκίνητα που είχα, τα είχα αγοράσει με αυτόματο κιβώτιο) και εάν μπορούσα να αγοράσω το αυτοκίνητο που ήθελα με αυτόματο κιβώτιο δεν θα το σκεφτόμουνα καν.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Γρήγορες απαντήσεις από εμένα:- Ναι αξίζει, ειδικά εάν κινείσαι κυρίως στην πόλη.
- Ναι μπορεί να βγάλει πρόβλημα
- Ναι είναι πανάκριβο εάν χαλάσει
Καθαρά προσωπικό θέμα είναι...προσωπικά δεν συμπαθώ τα χειροκίνητα κιβώτια (τα περισσότερα αυτοκίνητα που είχα, τα είχα αγοράσει με αυτόματο κιβώτιο) και εάν μπορούσα να αγοράσω το αυτοκίνητο που ήθελα με αυτόματο κιβώτιο δεν θα το σκεφτόμουνα καν.
και βα μη βγάλει πρόβλημα έχω ακούσει ότι έχει κάτι δισκάκια που πρέπει να αλλάξουν κάποια στιγμή ξέρεις κάθε ποτέ αλλάζουν ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
και να μη βγάλει πρόβλημα έχω ακούσει ότι έχει κάτι δισκάκια που πρέπει να αλλάξουν κάποια στιγμή ξέρεις κάθε ποτέ αλλάζουν ;Δεν έχω ιδέα γιατί δεν τα συμπαθώ τα διπλοσύμπλεκτα και έτσι δεν έχω ασχοληθεί εκτενώς για να γνωρίζω λεπτομέρειες.
-
Τσεκαρε και golf εχουν ριξει τιμες. 18850 το 1.0. Μεχρι 21850 1.5 130 dsg..
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Γρήγορες απαντήσεις από εμένα:
- Ναι αξίζει, ειδικά εάν κινείσαι κυρίως στην πόλη.
- Ναι μπορεί να βγάλει πρόβλημα
- Ναι είναι πανάκριβο εάν χαλάσει
Καθαρά προσωπικό θέμα είναι...προσωπικά δεν συμπαθώ τα χειροκίνητα κιβώτια (τα περισσότερα αυτοκίνητα που είχα, τα είχα αγοράσει με αυτόματο κιβώτιο) και εάν μπορούσα να αγοράσω το αυτοκίνητο που ήθελα με αυτόματο κιβώτιο δεν θα το σκεφτόμουνα καν.
και βα μη βγάλει πρόβλημα έχω ακούσει ότι έχει κάτι δισκάκια που πρέπει να αλλάξουν κάποια στιγμή ξέρεις κάθε ποτέ αλλάζουν ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αν και πλέον οι περιορισμένες πωλήσεις δε μας δίνουν καλό δείγμα...στα παλαιότερα s-tronic (κυρίως 2008 με 2013) συνέβαιναν στη συντριπτική πλειοψηφία τους, τα εξής:
-
εγκέφαλος Mechatronic, κόστος περί τα 2.5-3Κ ανάλογα την έκδοση, εάν το αυτοκίνητο ήταν σχολαστικά συντηρημένο στο επίσημο δίκτυο τότε κάλυπταν ένα μεγάλο μέρος ή και όλο το ποσό ακόμα και εκτός εγγύησης
-
πολύδισκο ή σα να λέμε το δισκο-πλατό στα χειροκίνητα, θεωρείται αναλώσιμο και τα έπαιζε ακόμα και με 70.000χλμ και απλή χρήση, κόστος περί το 1000αρικο μαζί με τα εργατικά
-
πήγα σήμερα και το είδα κ εγώ. Να σαι καλά γιατί αν δεν ήσουν εσύ θα μου διέφευγε (το είχα σε κατηγορία bmw 1 merc A που κυμαινονται πάνω από 25-26 χιλιάρικα).
Θέλω να σε ρωτήσω αν το οδήγησες και αν ναι πως σου φάνηκε σε σχέση με το δικό σου αμάξι (άνεση κύλισης, κράτημα και δύναμη κινητήρα με ενδιαφέρουν).
Ξερεις αν συνδέεται bluetooth στο ηχοσύστημα; Κοιτάζω τώρα την προσφορά και λέει για aux in και δε λέει κάπου για bluetooth. Κανονικά δε θα αμφέβαλα εν έτει 2018 ότι θα έχει, αλλά επειδή μιλάμε για VAG, όλα είναι πιθανά.
Τα xenon (ξέχασα να ρωτήσω) είναι η μεσαία σκάλα;ποια η γνώμη σου για το συγκεκριμένο αμάξι;
Ευχαριστώ!
-
Εξαρτάται τη χρήση και τις απαιτήσεις του καθενός. Εάν θες σήμα είναι ΟΚ. Εάν θες επιδόσεις και σπορ οδηγική συμπεριφορά είναι ανεπαρκές. Εάν θες design, υπάρχουν πολύ πιο φρέσκα μοντέλα στην αγορά. Εάν θες vmf, κοιτάς αλλού.
Σε πολύ κόσμο αρέσει ο συνδυασμός σήμα Audi και συντηρητική σχεδίαση και δεν τους ενοχλούν τα 116 άλογα με 25+ χιλιάρικα. Εμένα με αφήνει παγερά αδιάφορο, όταν σ' αυτά τα χρήματα παίρνεις το εξαιρετικό Leon FR 1.8 DSG που εκτός από κάποια (ελάχιστα) υλικά στο εσωτερικό, είναι ανώτερο σε κάθε τομέα ανεξαιρέτως.
Τα xenon του είναι bi-xenon, δηλαδή μεσαία και μεγάλη σκάλα. Το bluetooth συνδέεται κανονικά ως hands free ή για streaming μουσικής. Χωρίς connectivy pack όμως δεν μπορείς να έχεις carplay ή android auto.
-
Άψογος! Ευχαριστώ φίλε.
Τα υποψήφια μου είναι 2:
-seat leon fr 1.8 180
-ford focus 1.5 180 (182;). Αυτό μένει να ρθει κ να το δούμε.Αλλά πήρα ωραία προσφορά για το Α3 στα 21.700 + 4 χρόνια εγγύηση + comfort pack + 4 χρόνια δωρεάν σερβις κ το σκέφτομαι κ αυτό αν κ τελείως άλλης φιλοσοφίας.
-
Καλή τιμή τα 21.700€ αλλά μην ξεχνάς ότι το μοντέλο είναι στα τελευταία του οπότε ξεπουλάνε κι αυτοί. Με ακριβώς τα ίδια παίρνεις στο FR:
Full LED, καλύτερο infotainment, σοβαρό μοτόρι Audi που πάει τον κ@λό του, σπορτιφ looks, 18αρες, κατανάλωση στο 9αρι χωρίς προσπάθεια για οικονομία, κάμερα πίσω, ηλιοροφή, 2ζωνικό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους
Με 250€ βάζεις εκ των υστέρων στην αντιπροσωπεία το full link που σημαίνει πλέον έχεις και google maps για navi, με real time κινηση κτλ.
Για ακόμα πιο advanced καταστάσεις με κάνα 1000αρικό βάζεις και μπρος πίσω ΟΕΜ αισθητήρες και βάζεις και αισθητήρα φώτων/βροχης και ηλεκτροχρωματικό καθρέφτη. Όρεξη και χρήμα να υπάρχει.
Για να τα πάρεις όλα αυτά στο Α3 θες 35+ και πάλι θα έχεις το 1400αρι με τα 150 που δεν έχει καμία σχέση.
-
Κοίτα,
το leon είναι το 1ο στη λίστα μου αυτή τη στιγμή (και δύσκολα θα πέσει).
Κύριο ατού του εκτός φυσικά από όλα αυτά που αναφέρεις είναι ότι 'κούμπωσα' υπέροχα στη θέση του οδηγού (στο απλό το ντίζελ όμως και αυτό στατικά) και μου άρεσε πολύ να κάθομαι μέσα του αν και στις φωτογραφίες μου φαινόταν παρωχημένο και άσχημο το εσωτερικό του.
Κύριο μειονέκτημα του ότι δεν υπάρχει να το οδηγήσω (άρα γουρούνι στο σακί), ενώ κάτω Κρήτη δεν υπάρχει να οδηγήσω ούτε κάποιο άλλο (π.χ. ντίζελ ή το βενζίνα 1.2 κτλ.). Βέβαια έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια από εσένα και το Busso (αλήθεια που χάθηκε αυτός;).Περιμένω και τη fordara η οποία σχεδόν σίγουρα θα υπάρχει να την οδηγήσω (έστω κάποια έκδοση) και μου φαίνεται από αυτά που αναγγέλουν ότι θα είναι υπέροχη. Από την άλλη λίγο με φοβίζουν οι τριγμοί που ακούω στο fiesta, κάτι το οποίο δεν πρόκειται να σου συμβεί στο audi.
εδιτ: Όλως περιέργως και για πρώτη φορά στη ζωή μου σήμερα ένιωσα ότι το κάθισμα δεν είναι τοποθετημένο σωστά σε σχέση με τα πετάλια. Και στο Α3 και στο 208 (βλ. κάτω). Και στα 2 θα ήθελα να κάθομαι λίγο πιο δεξιά.
Άσχετο: οδήγησα σήμερα και το 208 1.2 110 (αυτό έχεις;). Με απογοήτευσε το πολύ λαγκ του κινητήρα (και στο πάτα κ στο άσε) και το κιβώτιο. Εσένα πως σου φαίνονται; Με τρέλανε όμως το μικρό τιμονάκι! (οδήγησα και το 308 gti ). -
Δεν υφίσταται αυτοκίνητο που να μην τρίξει σε ελληνικό δρόμο. Οπότε αυτό το ξεχνάς.
Επίσης σκέψου ότι το FR έχει κλάσεις ανώτερα καθίσματα από το απλό και σε συνδυασμό με το flat bottom τιμόνι φτιάχνουν ωραία ατμόσφαιρα. Σίγουρα κι αυτό είναι παλιό σα μοντέλο, εξ' ου και τιμή, αλλά τουλάχιστον δεν πληρώνεις φύκια για μεταξωτές.
Να δεις του Busso με τα φιμέ του, πλυμένο γυαλισμένο κτλ είναι πολύ σένιο. Καμία σχέση με Α3 που περνάει απαρατήρητο.
Αυτόματο ή χειροκίνητο ήταν το 208? Αν ήταν αυτόματο (τέτοιο έχω), έχει πολύ οικονομική ρύθμιση και όντως χαζεύει μέχρι να φουσκώσει το τουρμπινάκι. Αν το βάλεις στο sport στρώνει πολύ η κατάσταση. Σε σύγκριση με το 1000αρι vag μοιάζει λιγότερο σπιρτόζικο αλλά τα χω βάλει δίπλα δίπλα και εν τέλει είναι πιο γρήγορο και σίγουρα πιο γεμάτο στις μεσαίες (είναι και +200cc).
-
Το Leon έχει και κατά την δική μου άποψη την πιο οδηγοκεντρικη θέση οδήγησης από όλα όσα αυτοκίνητα έχω μπει τα τελευταία χρόνια. Κουμπωσα και βρήκα την τέλεια θέση οδήγησης αμέσως , μου θύμισε την 156 ότι καλύτερο μέχρι σήμερα για εμένα στο θέμα αυτό. Μόνο τα 308 , 208 και A class (εκτός ανταγωνισμού το 3008 που δεν έχει αντίπαλο) έρχονται λίγο πιο κοντά , απογοητευτικά σε σημείο deal breaker για εμένα το golf vii , A3, 1series .
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Δεν υφίσταται αυτοκίνητο που να μην τρίξει σε ελληνικό δρόμο. Οπότε αυτό το ξεχνάς.Το δικό μου 19 χρονών (seat toledo ΜΚ2 (είχα γράψει leon κατά λάθος)) δεν τρίζει (μας λέγανε τότε ότι είναι αδερφάκι με το A4 για να μας πείσουνε να το αγοράσουμε). Είναι σα χρηματοκιβώτιο μέσα. Ακούς την αναπνοή σου. Αν δώσω 20-22 χιλιάρικα και πάρω αμάξι και βγω από την αντιπροσωπεία και ακούσω τρίξιμο, θα πηδηχτώ από κανένα παράθυρο.
Να δεις του Busso με τα φιμέ του, πλυμένο γυαλισμένο κτλ είναι πολύ σένιο. Καμία σχέση με Α3 που περνάει απαρατήρητο.
Κοίτα μου αρέσει το γκαζάκι (είναι γλυκό πως να το κάνουμε) αλλά αυτό με το απαρατήρητο που λες στην ηλικία μου (40) και με το 2ο παιδί να έρχεται δεν το θεωρώ κακό. Ειδικά επειδή ζω σε -σχετικά-μικρή επαρχιακή πόλη (Ηράκλειο) το απαρατήρητο είναι κάτι που θα ήθελα. Ένας λόγος που κοιτάζω κ το Α3 -σε αυτήν και μόνο την τιμή βέβαια- είναι για τις ήρεμες, ασφαλείς και οικονομικές μετακινήσεις που θα προσφέρει με το χιλιάρη (με bonus φυσικά το σήμα, τη μεταπώληση αν πουλήσω, το όμορφο εσωτερικό χωρίς κολλημένο τάμπλετ και τη στιβαρότητα της κατασκευής).
Βέβαια το πιο σημαντικό για εμένα είναι η αίσθηση κατά την οδήγηση. Την άλλη εβδομάδα έχω ραντεβού για τεστ ντραιβ.Και επειδή είμαι πολύ περίεργος σε αυτό, λίγα αυτοκίνητα δεν απορρίφθηκαν μόλις τα οδήγησα (π.χ. Α class & C class πήραν πούλο πριν τελειώσω τη βόλτα). Και σύμφωνα με αυτά που μου έχει πει (γράψει) ο Realzeus (του οποίου τη γνώμη-γνώση σέβομαι) μάλλον θα απορριφθεί το Α3 μόλις το οδηγήσω σαν άνευρο, αδιάφορο και βαρετό. -
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Το Leon έχει και κατά την δική μου άποψη την πιο οδηγοκεντρικη θέση οδήγησης από όλα όσα αυτοκίνητα έχω μπει τα τελευταία χρόνια. Κουμπωσα και βρήκα την τέλεια θέση οδήγησης αμέσως , μου θύμισε την 156 ότι καλύτερο μέχρι σήμερα για εμένα στο θέμα αυτό. Μόνο τα 308 , 208 και A class (εκτός ανταγωνισμού το 3008 που δεν έχει αντίπαλο) έρχονται λίγο πιο κοντά , απογοητευτικά σε σημείο deal breaker για εμένα το golf vii , A3, 1series .Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
Καλό αυτό που λες κ μάλλον συμφωνώ και εγώ. Όπως έγραψα και πιο πίσω, 208 και Α3 (και τα 2 σήμερα) είναι τα μόνα αυτοκίνητα που έχω κάτσει και αισθάνομαι ότι είναι έκκεντρα τοποθετημένο το κάθισμα . Από την άλλη, το 3008 είναι -όπως τα περισσότερα σαβ- σα να κάθεσαι να φας..δε χώνεσαι μέσα να οδηγήσεις όπως το λεόν.
-
Δε θυμάμαι να έχετε αλαβάστρινους δρόμους στο Ηράκλειο αλλά ΟΚ. Άμα λες δεν τρίζει, δεν τρίζει.
Εγώ πραγματικά δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με πάνω από 5-10Κ χλμ και να μην τρίξει έστω λίγο. Κι ας είναι CLS των 100Κ ή Atos. To δικό μου Audi πάντως που είναι και μία κατηγορία πάνω, μια χαρά τρίζει μετά την 4-5ετια.
Απο κει και πέρα εγώ πλέον είμαι της άποψης του 'παίρνω όσο πιο πολύ αμάξι μπορώ με τα χρήματα που διαθέτω'. Δύσκολα θα παρασυρθώ ξανά από το μανδύα του premium. Στις κατηγορίες που μιλάμε είναι αστείες οι διαφορές έναντι των (καλών) mainstream κατασκευών.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Απο κει και πέρα εγώ πλέον είμαι της άποψης του 'παίρνω όσο πιο πολύ αμάξι μπορώ με τα χρήματα που διαθέτω'. Δύσκολα θα παρασυρθώ ξανά από το μανδύα του premium. Στις κατηγορίες που μιλάμε είναι αστείες οι διαφορές έναντι των (καλών) mainstream κατασκευών.Πλέον και μετά από όσα αυτοκίνητα έχω αλλάξει, συμφωνώ 100% με αυτή την άποψη!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Δεν υφίσταται αυτοκίνητο που να μην τρίξει σε ελληνικό δρόμο. Οπότε αυτό το ξεχνάς.Δε διαφωνω γενικά, με το δρόμους-ναρκοπέδια αλλά A1/A3/A4 που οδηγούσα, δεν έτριξαν πάντως.
-
Αυτο για το εκκεντρο καθισμα του οδηγου το εχω δει και εγω σε καποια μοντελα.
Μετα απο σκεψη καταλαβα οτι το πανω μερος του ταμπλο σχεδιαστηκε για να ειναι ομορφο με ωραιες αναλογιες και απλα ετυχε το φαρδος του αυτοκινητου στον εσωτερικο χωρο να ειναι ελαχιστα μικροτερο .
Το καντραν με τα οργανα θα μπορουσε να ηταν πιο σωστο αλλα η αναλογιες σαν γενικη εικονα ισως το μετακινουν λιγο πιο αριστερα ή δεξια.
Δηλαδη, δινοντας σε ενα τμημα τον σχεδιασμο του ταμπλο και σε ενα αλλο το εσωτερικο πολλες φορες ακομα και αν τα νουμερα του πλατους ειναι δεδομενα υπαρχει το εξης φαινομενο.
Απο την αλλη αν οδηγεις σαν ταριφας με το χερι στο παραθυρο και καποια κλιση του σωματος προς τα εξω, ερχονται ολα αλφαδι. Ισως ειναι και αυτος ο λογος.
Στο 3008 διαφωνω με τερμα κατω το καθισμα χωνεσαι μεσα στο ταμπλο
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
@Ilsπήγα σήμερα και το είδα κ εγώ. Να σαι καλά γιατί αν δεν ήσουν εσύ θα μου διέφευγε (το είχα σε κατηγορία bmw 1 merc A που κυμαινονται πάνω από 25-26 χιλιάρικα).
Θέλω να σε ρωτήσω αν το οδήγησες και αν ναι πως σου φάνηκε σε σχέση με το δικό σου αμάξι (άνεση κύλισης, κράτημα και δύναμη κινητήρα με ενδιαφέρουν).
Ξερεις αν συνδέεται bluetooth στο ηχοσύστημα; Κοιτάζω τώρα την προσφορά και λέει για aux in και δε λέει κάπου για bluetooth. Κανονικά δε θα αμφέβαλα εν έτει 2018 ότι θα έχει, αλλά επειδή μιλάμε για VAG, όλα είναι πιθανά.
Τα xenon (ξέχασα να ρωτήσω) είναι η μεσαία σκάλα;ποια η γνώμη σου για το συγκεκριμένο αμάξι;
Ευχαριστώ!
ειναι σβέλτο σε σχέση με το δικό μου κακή ποιότητα υλικών .Το s tronic φεύγει απότομα η γυναίκα μου πίσω ζαλιστικε.Ρωτησα και άλλον με s tronic το ίδιο θέμα είχε η ανταπόκριση του γκαζιού από το πόδι προς τη μηχανή έχει κάποιο θέμα με αποτέλεσμα να αναγκάζεσε να δώσεις περισσότερο γκάζι .Αυτα που διάβασα στο internet μάλλον το απορρίπτω έχει αναλώσιμα υλικά και αν σου βγάλει βλάβη τελείωσες καλητερα cvt πάρα αυτό .Τα κολλήματα που έχω είναι ότι Τον 1000αρι κινητήρα δεν ξέρω αν είναι αξιόπιστος για πολλά χρονια και το μοντέλο αλλάζει μέσα στο 2018 .Απκα το δέλεαρ της προσφοράς σε βάζει σε πειρασμό .Οσο αφορά αξιοπιστία 12 χρονια με το δικό μου κόστος ζημιών 700e σε πολύ καλο επίπεδο .Επισης τα 26700 για το sedan τα βλέπω παρα πολλά .Σε αυτή τιμή μπαίνεις στο πειρασμό για Tiguan η chr που καίει 4 λίτρα μέσα στη πόλη η πας ακόμα και kuga στα 22000
Sent from my iPhone using Tapatalk
AUDI A3 SPORTBACK 1.0 TFSI