-
πολυ κακη εμπειρια και απο Υδρογειο επισης
-
Για πες....
Πάντως από Υδρόγειο, έχω πολύ καλή εμπειρία ως παθών. Αυτός που με είχε τρακαρει την είχε και είχα εξαιρετική αντιμετώπιση. Μου έδωσαν αμέσως όσα ζήτησε ο φαναρτζης και ακόμη περισσότερα. Ούτε παζάρια, ούτε τίποτα. Πάνε βέβαια και14 χρόνια πια. Από τότε έχω να μπλέξω με ασφαλιστικές. -
Παιδια μπορει κανεις να μου εξηγησει τι γινεται με τον εξτρα εργοστασιακο εξοπλισμο ενος καινουριου αυτοκινητου;Πολλα ακουγονται για περιεργη φορολογια.Δηλαδη αν προσθεσω σε ενα αυτοκινητο μεταλλικο χρωμα και ζαντες εχουν διαφορετικη φορολογια;Αν καποιος γνωριζει κατι ας μας πει.
-
Υπάρχουν σκαλοπάτια στην συνολική αξία πώλησης. Αν τα ξεπεράσεις αυξάνεται και η φορολογία και η τιμή εκτινάσσεται. Δεν φορολογούνται ξεχωριστά τα έξτρα, απλά προστίθενται στην αξία του αυτοκινήτου και από την συνολική αξία εξαρτάται η φορολογία.
-
Αν θυμσμαι καλα το πρωτο σκαλοπατι ειναι στα 14000 εργοστασιακης αξιας σωστα;
-
Πάντως όσο και να ενοχλεί κάποιους είναι πιο σωστός ο νέος τρόπος γιατί ο προηγούμενος ήταν τόσο αβανταδόρικος στα γερμανικά πρίμιουμ που κινεί υποψίες...
Με τον προηγούμενο τιμωρούνταν οι εταιρείες που έβαζαν στάνταρ εξοπλισμό στα αμάξια τους , ενώ οι εταιρείες που πούλαγαν ένα τιμόνι και 4 ρόδες , μετά έκαναν μαιμουδιές και γλύτωναν φόρο και στρέβλωναν την αγορά .
Απλά τώρα τα σκαλοπάτια είναι πολύ αραιά και θα έπρεπε να είναι πιο κοντά . Από 4 % να πηγαίνει 6 και όχι 8 % και αναλογικά μετά .
-
Εχεις δικιο , εγω θα προτεινα ομως η φορολογιση με την επομενη κλιμακα αν καποιος εβαζε εξτρα εξοπλισμο και την ξεπερνουσε να επιβαρυνε μονο με το ποσο αυτο και τον αντιστοιχο συντελεστη που την ξεπερναει και οχι να επιβαρυνει την συνολικη αξια και να διπλασιαζει τον φορο και να ανεβαινει τοσο πολυ η αξια του αυτοκινητου αν θελεις ενα αμαξι να εχει καμποσα καλουδια που θεωρω οτι ειναι απαραιτητα. Το μετρο αυτο ειναι καθαρα εισπρακτικο και με αυτο το σκεπτικο εφαρμοστηκε και το σκεφτηκαν οι κυβερνοντες και οσο βλεπουν οτι οι πωλησεις ΙΧ τα τελευταια δυο χρονια αυξονται και τα εσοδα στα κρατικα ταμεια αυξανονται και αυτα δεν υπαρχει περιπτωση να υπαρξει η παραμικρη αλλαγη.
-
Για ΛΤΠΦ από τα λίγα που θυμάμαι
έως 13999- φόρος 4%
14000 έως 16999- φόρος 8%
17000 και πάνω (παραπέρα δε γνωρίζω, δεν έχω ασχοληθεί)- φόρος 16% -
....να αγιάσει το πληκτρολόγιό σου Trogg!!!
-
έως 13999- φόρος 4%
14000 έως 16999- φόρος 8%
17000 και πάνω (παραπέρα δε γνωρίζω, δεν έχω ασχοληθεί)- φόρος 16%Απο 17.000 και πανω μεχρι 20.000 ειναι 16% απο τα €20k μεχρι τα €25k 24% και απο τα €25k και πανω 32% αλλα δεν ειναι μονο αυτο, οι συντελεστες εξαρτωνται αυξανονται-μειονονται και απο τα emissions κοινως CO2 του καθε αυτοκινητου. Οι Συντελεστες αυτοι που λεμε είναι για CO2 από 101-120 και μιλαμε παντα για euro 6 1001….Ειναι ενας τρελος πινακας και εχω κανει excel ετσι ώστε να μου υπολογιζει ΑΛΤΠΦβ και μετα φορων βαζοντας πανω τα εξτρα ετσι ώστε να ξερω που παει. Μην ξεχνάμε και το ΦΠΑ μας 24% ε?
Και εδώ θα κανω και μια αναφορα και για το T Roc που όπως εχω αναφερει μου αρεσει και το ψαχνω. Το 1.5 tsi advance εχει CO2 120 εργοστασιακα οποτε είναι στους παραπανω συντελεστες , ε! το 1.5 tsi experience εχει 121 και παει σε αυξημενους συντελεστες και φυσικα η τιμη ξεφευγει και άλλο…. -
Εγώ παιδιά θα μιλήσω σαν πολίτης και σαν καταναλωτής .
Το νέο σύστημα είναι πολύ πιο δίκαιο ΣΑΝ ΙΔΕΑ από ότι το παλιό που ήταν κομπίνα μνημονιακή δουλικό ρουσφέτι προς τους επικυρίαρχους . Αλλά βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι την χώρα πραγματικά την κυβερνούν κάτι ζώα στα υπουργεία που λέγονται με εύσχημο τρόπο 'υπηρεσιακοί παράγοντες' και είναι εκεί διαχρονικά και διυπουργικά με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει και για την εντιμότητα και την ακεραιότητα τους , πέραν των συνήθων εμμονών τους και της πλήρους ανεπάρκειας τους .
Με το προηγούμενο σύστημα οι ευνοημένοι έφερναν στο υπουργείο αμάξια που ΔΕΝ έβγαζε το εργοστάσιο . Δηλαδή εκδόσεις χωρίς τίποτα πάνω με αποτέλεσμα και να κερδοσκοπούν πάνω στον καταναλωτή , αλλά και να φοροδιαφεύγουν ασύστολα . Οπότε και σαν πολίτης και σαν καταναλωτής έχανα .
Με τον νέο νόμο πρέπει τα αμάξια να έρχονται όπως πωλούνται στην πραγματικότητα .
Γενικότερα επειδή οι περισσότεροι είσαστε νέοι και δεν έχετε μνήμες , να σας πω ότι η ανεπάρκεια και ο χρηματισμός των υπηρεσιακών παραγόντων είναι διαχρονικός .
Πριν 25-30 και πλέον χρόνια , έβαλαν τα τεκμήρια και άφησαν βέβαια το παραθυράκι στον νόμο .
Επαιρνες το αμάξι 1100 κ.εκ . Με το που έβαζες τις πινακίδες , το άφηνες στην αντιπροσωπεία , σου άλλαζε τον κινητήρα σε 1400 και το τεκμήριο παρέμενε στα 1100 , ενώ δήλωνες κανονικά την αλλαγή .
Ανάλογες αντίστροφες μαιμουδιές παίχτηκαν στην αρχή της κρίσης που αμάξια 2 τόνων με 3+ λίτρα κινητήρες , ξαφνικά βρέθηκαν να έχουν κινητήρες 1,8 και γλύτωναν τεκμήρια και φόρους πολυτελείας ...
Αυτά τα πράγματα είναι απαράδεκτα και πρέπει να σταματήσουν .
Αλλά προφανώς αν οι υπηρεσιακοί παράγοντες έβαζαν 4-6-8-12-16 συντελεστές και ανάλογα για τους ρύπους , τα σκαλιά θα ήταν πολύ πιο ομαλά και η αγορά δεν θα είχε στρεβλώσεις . Αρα το πρόβλημα είναι οι συντελεστές και όχι ο τρόπος .
Ακόμα θα πρέπει οι εισαγωγείς να σοβαρευτούν και να φέρνουν τα αμάξια όπως πρέπει .
Για μένα και μέχρι να το κάνουν υποχρεωτικά στην ΕΕ , θα πρέπει ΟΛΑ τα αμάξια να έχουν τα νέα ηλεκτρονικά βοηθήματα στάνταρ , αλλά και τα αυτόματα φώτα και τους αυτόματους καθαριστήρες . Είναι απαράδεκτο να κινούμαστε μέσα στα τούνελ χωρίς φώτα όπως γίνεται συνεχώς από τους ελληνάρες ...
Ακόμα στην Ελλάδα απαραίτητος είναι ο ηλεκτρονικός κλιματισμός γιατί βοηθάει στην κατανάλωση και στο κλίμα και στην ποιότητα και ασφάλεια της οδήγησης . Οι οθόνες είναι φτηνές και το mirror screen επίσης .
Αρα για μένα αυτά έπρεπε να είναι στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων .
Μετά ζάντες αλουμινίου , επενδύσεις καθισμάτων , ηλεκτρικά καθίσματα , αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερες , μαλακά πλαστικά , κουρτινάκια , διζωνικός ή τριζωνικός κλιματισμός , στερεοφωνικά , χρώματα κλπ , είναι τόσα πολλά που μπορούν να στηρίξουν 2 και 3 επίπεδα εξοπλισμού και πολλά εξατομίκευσης .
Αλλά και στην παραγγελία των εκδόσεων στις εταιρείες συχνά έχουμε και εκεί εμμονικούς υπηρεσιακούς παράγοντες που για όσους έχουν γνώση του χώρου , έχουν κάνει πολλές ιστορικές και γελοίες πατάτες στις παραγγελίες τους .
-
Κριού πολλά συν σε ότι γράφεις αλλά με προσοχή. Δεν είναι όλοι έτοιμοι να δεχθούν τις αλήθειες σου ειδικά δε όταν συνοδεύονται με γελάκια. Οι υπηρεσιακοί παράγοντες πχ είναι κομμάτι της ζωής μας. Ενδεχομένως να υπάρχουν και εδώ μέσα τέτοιοι. Οι πολιτικοί επίσης που ορίζουν τις στρατηγικές αφαίμαξης είναι κομμάτι των πολιτικών μας επιλογών. Εδώ σίγουρα όλοι οι συνομιλητές σου έχουμε βάλει το χεράκι μας. Αλλος λίγο, άλλος πολύ. Αγνός και άμοιρος ευθυνών κανείς δεν είναι πάντως... Για εμένσ σκαλωσιές στην φορολογία δεν χρειάζεται να υπάρχουν. Προς τι ο λόγος για τέτοια αντικίνητρα; Το αμάξι από μόνο του έχει καποια αντικειμενική αξία. Γιατί πρέπει όσο περισσότερο ανεβαίνει η εργοστασιακή του να αυξάνει η φορολογία του; Για εμένα όλα αυτά είναι μαλακίες για την χαρά των κρατούντων την εξουσία και όλων των παρατρεχάμενων τους. Τέλος να πω πως όλα αυτά τα παράλογα υπάρχουν για να έχουν λόγο ύπαρξης όλοι αυτοί (υπηρεσιακοί παράγοντες και λοιποί...)που ζουν σε βάρος των πολλών καθώς παράγουν μη μετρήσιμο 'έργο' , μη ανταποδοτικό.
-
Σπύρο επειδή σαν χώρα είμαστε ΠΑΣΟΚ και σοσιαλιστές , πρέπει να υπάρχει μια φορολογική διαφοροποίηση ανάμεσα στην πλέμπα και στα κλειδιά....
-
[quote='criuser']
Για μένα και μέχρι να το κάνουν υποχρεωτικά στην ΕΕ , θα πρέπει ΟΛΑ τα αμάξια να έχουν τα νέα ηλεκτρονικά βοηθήματα στάνταρ , αλλά και τα αυτόματα φώτα και τους αυτόματους καθαριστήρες . Είναι απαράδεκτο να κινούμαστε μέσα στα τούνελ χωρίς φώτα όπως γίνεται συνεχώς από τους ελληνάρες ...
Δηλ όλοι αυτοί που οδηγούν χωρίς φώτα στα τούνελ και σε καταρακτώδη βροχή και αναθεματίζω,μάλλον δεν έχουν αυτόματα φώτα και χέρια!!!!!
Το πιθανότερο είναι και να τα είχαν στάνταρ..........ο διακόπτης θα ήταν στο off.
Y.Γ πολύ μπροστά η μάζντα,μέρα νύχτα τα φώτα ανοιχτά! -
Εντάξει άμα κάποιος είναι τόσο ούγκ , μπορεί να σβήνει και τον κινητήρα στις κατηφόρες , όπως κάναμε παλιά....
-
Σε ολα αυτα που γραφουν ο Cruiser και ο Duster συμφωνω, και εμενα σαν ιδεα με βρισκει συμφωνω ολος αυτος ο συνδυασμος με τις κλιμακες και τους ρυπους μια χαρα, ο τροπος ομως κατα εμε συνεχιζω να το λεω εγινε καθαρα για λογους εισπακτικους ασχετα αν εμμεσα κτυπησε και τις λαμογιες, γιατι μιλαμε για φορο και ψαχναμε τροπους να βγαζοουμε οσο το δυνατον μεγαλυτερο πλεονασμα και φυσικα να διορθωσουμε και τις λαμογιες των παρελθοντων χρονων, και να αλλαξουν οι κλιμακες και να γινουν πιο δικαιοι την κλιμακωση παλι παραπανω φορο θα πληρωνεις εφοσον θα υπολογιζεται σε ολη την εργοστασιακη αξια αντε λιγοτερο το δεχομαι , δε θα αλλαξει κατι παλι ομως θα σκεφτεσαι και θα υπολογιζεις τι εξτρα να βαλω και ποσα για να μην ανεβω κλιμακα. Ναι τα αμαξια να ερχονται όπως πωλούνται στην πραγματικότητα . Θες να πιασεις ολους αυτους τους κομπιναδορους που τοσα χρονια εκαναν οτι εκαναν , κανε απλα συστηματικους και ουσιαστικους ελεγχους . Αλλα δεν μπορεις να με τιμωρεις επειδη θελω να βαλω εξτρα εξοπλισμο στο αυτοκινητο μου και να το κανω οπως θα ηθελα να το χαιρομαι και να συμβαβιζει με την τεχνολογια της εποχης. Και αν θες να με τιμωρησεις στην τελικη , θελω να βαλω εγω επιπλεον 2k , 3k ,4k δεν ξερω εγω και να τα εχω ολα πανω και ανεβαινω κλιμακα ε! φορολογησε μου αυτο το επιπλεον ποσο οπως προανεφερα, ετσι πιστευω αφου ακομη τα αυτοκινητα ερχονται με αρκετες ελειψεις σε συστηματα ασφαλειας και gadget ως standard, ο καθενας μας που θα μπορουσε να διαθεσει ενα μεγαλυτερο ποσο δε θα το σκεφτοταν οτι το εξτρα 500 αρικο θα του στοιχισει στην ουσια 1500 στο τελος, θα εβαζε τα εξτρα του θα ειχε το αυροκινητο που ηθελε , και κινητρο για περισσοτερες πωλησεις, και κινητρο για αγορα στην τελικη μεγαλυτερης αξιας αυτοκινητου και στην τελικη παλι περισσοτερα εσοδα για το αδηφαγο κρατος μας. Δεν ξερω μπορει να τα λεω και καλθος, ισως οτι ασχολουμε με τα οικονομικα ,τους αριθμους και τους φορονομους με κανει να σκεφτομαι ετσι.
-
Μια χαρά τα γράφεις και με πολλές δόσεις ηθικής. Λέτε παρόμοια πράγματα με τον φίλο Κριου. Δυστυχώς ζούμε σε μια χώρα όπου το κράτος παρουσιάζει ληστρικές διαθέσεις και αυτό δεν είναι μνημονιακό φρούτο. Απλά στα χρόνια των μνημονίων τα ζητήματα του κράτους και η ανάγκη να επιβιώσουν αλλα και να κρατήσουν τα 'κεκτημένα' οι ημέτεροι... οδηγεί στην όξυνση αυτών των λεγόμενων 'καραμπινάτων' ανωμαλιών στην φορολόγηση. Με πρόσχημα τα Σοσιαλιστικά ιδεώδη περί δικαιου κάποιοι αποφασίζουν κατα ληστρικό τρόπο 'επί δικαίων και αδίκων'.
-
Παιδια εκτος των ολων πολυ σωστων που λετε,υπαρχει και το θεμα του τεκμηριου διαβιωσης που δεν υπαρχει πουθενα στον κοσμο.Σου πιανουν τεκμηριο και τα παιδια και μετα φωναζουν οτι εχουμε υπογεννητικοτητα.Περα απο αυτο υπαρχει και το 'φρουτο' του τεκμηριου αποκτησης περιουσιας που ισχυει για οικοπεδα,σπιτια,αυτοκινητα κτλ.Θα σας αναφερω το δικο μου παραδειγμα για να αποδειξω για μια ακομη φορα πως το κρατος λεοτουργει ΜΟΝΟ σαν εισπρακτικος φορεας και σαν τιποτα αλλο,ενω τετοιες πρακτικες εμποδιζουν την αναπτυξη που ολοι περιμενουμε.
Λοιπον το 2015 αποφασισα να αποχωριστω την αγαπημενη μου μοτοσυκλετα αντι 2500 ευρω και την αντικατεστισα με ενα 100αρι παπακι που κοστισε 1800 ευρω.Ολα καλα μεχρι.......την ωρα που πηγα στον λογιστη μου ο οποιος μου ειπε οτι το παπακι υποκειται σε τεκμηριο αποκτησης περιουσιας,οποτε τα 1800 ευρω θα προστεθουν στο τεκμηριο διαβιωσης που ηδη εχω.Εξαλλος πλεον εγω του ειπα μα πηρα 2500 και εδωσα 1800 αλλα οπως μου ειπε το κρατος με φορολογει γι αυτο που αγορασα και οχι για αυτο που πουλησα.Αποτελεσμα ενα μικρο ευτυχως πριστιμο στην φορολογικη μου δηλωση.Και ερωτω εγω εαν για ενα παπακι μου εβαλαν προστιμο τι θα κανουν αν αγορασω αυτοκινητο.Βεβαια η λυση ειναι οι δοσεις.Οποτε που βλεπουν αυτοι την αναπτυξη;Με αυτες τις πρακτικες δεν προκειται να ερθει ΠΟΤΕ.
Αυτη τη στιγμη εχω στη διαθεση μου 15000 ευρω για αγορα καινουριου αυτοκινητου και με αναγκαζουν με το ετσι θελω να παω σε τραπεζα για οαρω το πολυποθητο νεο αυτοκινητο.Η οποια τραπεζα με την σειρα της θα θελει και τοκους και προμηθεια οπως γινεται σε καθε συναλλαγη πλεον.
Συμπερασμα;ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ οπου καποτε αυτες εδιναν δανεια με το τσουβαλι και τωρα.......εκατσαν πανω και προσπαθουν με ΥΠΟΥΛΟΥΣ τροπους να μας τα παρουν.
Υ.Γ. Ειμαι Ελληνας που αυτη τη στιγμη δεν χρωσταω ουτε 1ευρω σε τραπεζες,δεν εχω παρει ποτε δανειο και ουτε ειχα σκοπο να παρω αλλα δυστυχως με σπρωχνουν εκει....... -
Ο χρήστης ad276 έγραψε:
Παιδια εκτος των ολων πολυ σωστων που λετε,υπαρχει και το θεμα του τεκμηριου διαβιωσης που δεν υπαρχει πουθενα στον κοσμο.Σου πιανουν τεκμηριο και τα παιδια και μετα φωναζουν οτι εχουμε υπογεννητικοτητα.Περα απο αυτο υπαρχει και το 'φρουτο' του τεκμηριου αποκτησης περιουσιας που ισχυει για οικοπεδα,σπιτια,αυτοκινητα κτλ.Θα σας αναφερω το δικο μου παραδειγμα για να αποδειξω για μια ακομη φορα πως το κρατος λεοτουργει ΜΟΝΟ σαν εισπρακτικος φορεας και σαν τιποτα αλλο,ενω τετοιες πρακτικες εμποδιζουν την αναπτυξη που ολοι περιμενουμε.
Λοιπον το 2015 αποφασισα να αποχωριστω την αγαπημενη μου μοτοσυκλετα αντι 2500 ευρω και την αντικατεστισα με ενα 100αρι παπακι που κοστισε 1800 ευρω.Ολα καλα μεχρι.......την ωρα που πηγα στον λογιστη μου ο οποιος μου ειπε οτι το παπακι υποκειται σε τεκμηριο αποκτησης περιουσιας,οποτε τα 1800 ευρω θα προστεθουν στο τεκμηριο διαβιωσης που ηδη εχω.Εξαλλος πλεον εγω του ειπα μα πηρα 2500 και εδωσα 1800 αλλα οπως μου ειπε το κρατος με φορολογει γι αυτο που αγορασα και οχι για αυτο που πουλησα.Αποτελεσμα ενα μικρο ευτυχως πριστιμο στην φορολογικη μου δηλωση.Και ερωτω εγω εαν για ενα παπακι μου εβαλαν προστιμο τι θα κανουν αν αγορασω αυτοκινητο.Βεβαια η λυση ειναι οι δοσεις.Οποτε που βλεπουν αυτοι την αναπτυξη;Με αυτες τις πρακτικες δεν προκειται να ερθει ΠΟΤΕ.
Αυτη τη στιγμη εχω στη διαθεση μου 15000 ευρω για αγορα καινουριου αυτοκινητου και με αναγκαζουν με το ετσι θελω να παω σε τραπεζα για οαρω το πολυποθητο νεο αυτοκινητο.Η οποια τραπεζα με την σειρα της θα θελει και τοκους και προμηθεια οπως γινεται σε καθε συναλλαγη πλεον.
Συμπερασμα;ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ οπου καποτε αυτες εδιναν δανεια με το τσουβαλι και τωρα.......εκατσαν πανω και προσπαθουν με ΥΠΟΥΛΟΥΣ τροπους να μας τα παρουν.
Υ.Γ. Ειμαι Ελληνας που αυτη τη στιγμη δεν χρωσταω ουτε 1ευρω σε τραπεζες,δεν εχω παρει ποτε δανειο και ουτε ειχα σκοπο να παρω αλλα δυστυχως με σπρωχνουν εκει.......Και εγώ ακριβώς στα ίδια είμαι. Είπα να δώσω τις οικονομίες χρόνων και να πάρω το αμάξι τοις μετρητοις και τώρα σκέφτομαι οτι μάλλον την πάτησα φορολογικά. Θα δείξει του χρόνου στην λυπητερή.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Σπύρο επειδή σαν χώρα είμαστε ΠΑΣΟΚ και σοσιαλιστές , πρέπει να υπάρχει μια φορολογική διαφοροποίηση ανάμεσα στην πλέμπα και στα κλειδιά....
Safari εύρεσης νέου οικογενειακού αυτοκινήτου