-
Καλησπέρα. Κατ΄αρχήν να πω στο φίλο πως η Τζουλιέτα δεν του κάνει. Πρώτα πρώτα γιατί δεν έχει καμία σχέση με τα υπόλοιπα. Απλά είναι αλλού και ο Κοράλλι έμμεσα πλην σαφέστατα το ξεκαθάρισε θέτοντας ως πλεονεκτήματα αυτά που βρίσκονται τελευταία στη λίστα των 'θέλω' του φίλου. Το ίδιο και το Λεόν. Ανάμεσα στα 2 της άπω ανατολής και μόνο να βρει και να συγκρίνει προτάσεις και φυσικά μόνο σε βενζίνη. Από το γκρουπ πάντως μάλλον η οκτάβια και όχι το Λεόν.
Ας μην γράψω περισσότερα... -
Ο χρήστης thankar έγραψε:
Καλησπέρα ευχαριστώ όσους μπήκαν στον κόπο να απαντήσουν για το φίλο που έγραψε το εμπεριστατωμένο μεγάλο κείμενο, συμφωνώ σε όλα όσα γράφεις οτι ειναι μικρό το φάσμα των μεταχειρισμένων των τελευταίων χρόνων , απο την αλλη τα 11000 για την οικονομική μου κατάσταση ειναι ήδη πολλά και στην Αθήνα όπου 9/10 αυτοκίνητα ειναι χτυπημένα δεν θα αγόραζα με τίποτα καινούργιο αυτοκίνητο . Μιας και δεν με επείγει η αγορά θα περιμένω και ίσως στραφώ και σε παλαιότερα μοντέλα δεκαετίας . Δεν ξερω αν ειναι εντός ποστ ή εχει αναλυθεί κάπου άλλου αν έχει κάποιος άποψη για fiat bravo είδα οτι παίζει πάνω κάτω στα λεφτά που διαθέτωΤο ότι 9 στα 10 αμάξια έχουν μικροχτυπήματα που στο κάτω κάτω τα μαζεύεις κάποια στιγμή όλα , το θεωρείς μεγαλύτερο ρίσκο , από το να δώσεις το αμάξι σου του 2001 και να πάρεις κάποιο 4-5 χρόνια νεώτερο που μπορεί να σου βγάλει πολύ περισσότερες βλάβες και να σου κοστίσουν πολύ παραπάνω ?
https://www.car.gr/classifieds/cars/?so ... t_damage=f
Δες εδώ τι παίρνεις με 11-12000 ολοκαίνουργα και κυρίως μιλάω για Φίατ Τίπο , Πεζό 301 και το αδελφάκι του το Σιτροέν Ελυζέ και το Σκόντα Ράπιντ . Ακόμα κοίταξε για μοντέλα του 17 και του 18 με λίγα χλμ που δίνουν οι αντιπροσωπείες με εκπτώσεις και βέβαια να έχουν όλα τουλάχιστον 5 χρόνια εγγύηση .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Καλησπέρα ευχαριστώ όσους μπήκαν στον κόπο να απαντήσουν για το φίλο που έγραψε το εμπεριστατωμένο μεγάλο κείμενο, συμφωνώ σε όλα όσα γράφεις οτι ειναι μικρό το φάσμα των μεταχειρισμένων των τελευταίων χρόνων , απο την αλλη τα 11000 για την οικονομική μου κατάσταση ειναι ήδη πολλά και στην Αθήνα όπου 9/10 αυτοκίνητα ειναι χτυπημένα δεν θα αγόραζα με τίποτα καινούργιο αυτοκίνητο . Μιας και δεν με επείγει η αγορά θα περιμένω και ίσως στραφώ και σε παλαιότερα μοντέλα δεκαετίας . Δεν ξερω αν ειναι εντός ποστ ή εχει αναλυθεί κάπου άλλου αν έχει κάποιος άποψη για fiat bravo είδα οτι παίζει πάνω κάτω στα λεφτά που διαθέτω
Το ότι 9 στα 10 αμάξια έχουν μικροχτυπήματα που στο κάτω κάτω τα μαζεύεις κάποια στιγμή όλα , το θεωρείς μεγαλύτερο ρίσκο , από το να δώσεις το αμάξι σου του 2001 και να πάρεις κάποιο 4-5 χρόνια νεώτερο που μπορεί να σου βγάλει πολύ περισσότερες βλάβες και να σου κοστίσουν πολύ παραπάνω ?
https://www.car.gr/classifieds/cars/?so ... t_damage=f
Δες εδώ τι παίρνεις με 11-12000 ολοκαίνουργα και κυρίως μιλάω για Φίατ Τίπο , Πεζό 301 και το αδελφάκι του το Σιτροέν Ελυζέ και το Σκόντα Ράπιντ . Ακόμα κοίταξε για μοντέλα του 17 και του 18 με λίγα χλμ που δίνουν οι αντιπροσωπείες με εκπτώσεις και βέβαια να έχουν όλα τουλάχιστον 5 χρόνια εγγύηση .
+1
Rapid δεν βλέπω στη λίστα, βλέπω όμως το Τίπο που είναι σε απίστευτη τιμή για μικρομεσαίο segment C. Με τέτοιο μπάτζετ θα ήταν χαλαρά η πρώτη μου επιλογή. Πολύ καλοί χώροι και δοκιμασμένα μηχανικά μέρη.
-
Σεβαστές οι απόψεις παιδιά και τα συγκεκριμένα μοντέλα ειναι value for money αλλά επειδή μετά απο τέσσερα χρόνια βγαίνω απο δάνειο μηχανής( απο την οποία υπολογίζω να βγάλω γύρω στα 6500 και αλλά 2500 το πολυ απο το focus) δεν θέλω να μπλέξω ξανά με δόσεις κλπ . Και κάτι που παρέλειψα να αναφέρω στην αρχή ένας απο τους λόγους που θέλω να αλλάξω το focus ειναι οτι εμφανισιακά μου ειναι αδιάφορο ( το είχε η γυναίκα μου πριν παντρευτούμε ) όπως και τα μοντέλα που προτείνετε , σκέφτομαι χωρίς να βιάζομαι όπως είπα να αναλάβω το ρίσκο ενός μεταχειρισμένου που να καλύπτει όσα περισσότερα γινεται απο τα ζητούμενα μου , απο το να πάω σε καινούργιο μιας και ο βασικότερος λόγος ειναι οτι δεν υπάρχουν τα χρήματα .
-
Κατά την άποψη μου δύσκολα θα βρεις αυτό που ζητάς και εύκολα θα μπλέξεις με τους μαντράδες και τα καλομεταχειρισμένα σαπάκια τους .
Τώρα λες ότι εμφανισιακά δεν σου αρέσει το φόκους και σου αρέσει το auris και το leon ...
Περί ορέξεως ....
Νομίζω πάντως ότι κανείς από όσους έγραψαν , δεν σκέφτεται με τον ίδιο τρόπο , αλλά αυτό δεν έχει σημασία αφού εσύ θα αγοράσεις .
-
Προφανώς δεν γινεται να έχουμε όλοι τα ίδια γούστα , όπως και να έχουμε τον ίδιο τρόπο σκέψης , απόψεις ανταλλάσουμε και ιδέες και καθένας κρατάει αυτο που θέλει , αλλά φίλε μου εκεί έξω υπάρχουν άνθρωποι που δεν εχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο . Εχω παρατηρησει σε πολλά ποστ που ζητούν προτάσεις για αγορά Καινούργιου ή μεταχειρισμένου αυτοκινήτου με ενα συγκεκριμένο χ μπατζετ να προτείνουν περιπτώσεις αυτοκινήτων με +2000 ή ακομα και +3000 πάνω απο το αρχικό μπατζετ και πρακτικά να μην βοηθανε τον ενδιαφερόμενο .
-
Auris από μένα, δεν έχουν σημειωθεί ιδιαίτερα προβλήματα. Υπάρχει ένα στο σόι με 130+k χλμ που η ξα δεν το αποχωρίζεται με τίποτα. Πάει έρχεται φορτωμένο Θεσσ/νικη-Ορεστιάδα άνετα. Θα σου πρότεινα αυτό με τον 1.3 κινητήρα λόγω και χαμηλότερων τελών κυκλοφορίας.
Μπορείς να δεις και το ceed. Με 7 χρόνια εγγύηση μπορεί να πετύχεις και κάποιο εντός αυτής
-
Σίγουρα ο καθένας έχει τις απόψεις του , αλλά επειδή έθεσες το θέμα του μπάτζετ και επειδή εγώ ειδικά είμαι πολύ τυπικός σε αυτό το θέμα και είπες ότι φτάνεις μέχρι τα 12000 και θέτεις πρώτη προϋπόθεση την αξιοπιστία , προφανώς η λύση που έχεις είναι είτε καινούργιο σε αυτά τα λεφτά , ή άντε 1000 € ακόμα , είτε η αγορά μτχ από αυτά που βγάζουν οι εταιρείες συνήθως τέστ ντράιβ , που έχουν όμως εγγύηση .
Η διαφωνία μου είναι που κοιτάς παλιότερα αμάξια σε αυτά τα λεφτά και βενζίνες που δεν υπάρχουν πρακτικά στην αγορά σε αξιόπιστες ποσότητες .
Σου βάζω ένα λινκ με τις επιλογές σου και για χλμ μέχρι 60000 που είναι το μέγιστο που θα έχουν κάνει τα 4ετίας και βέβαια με την παραδοχή ότι δεν έχουν γυρισμένα χλμ .
https://www.car.gr/classifieds/cars/?so ... istration=>2013&price=>11000&price= -
Πάρε ένα duster καινούργιο βενζίνη με 13 χιλιαδες και άσε τα μεταχειρισμένα
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Πάρε ένα duster καινούργιο βενζίνη με 13 χιλιαδες και άσε τα μεταχειρισμέναΣωραίος, αλλά ο φίλτατος όπως έχει επισημάνει διαθέτει 12k max..
-
Ο χρήστης thankar έγραψε:
...το μπατζετ ειναι μεχρι τα 11000 βαριά 12000 για κάτι πολυ εξαιρετικό , και για μοντέλο μετά το 2013 . Ταξίδια εκτός Αττικης 3-4 το χρόνο άρα κυρίως κίνηση εντός Αθήνας , 12000 χιλιόμετρα μάξιμουμ το χρόνο........Προτεραιότητα με σειρά , αξιοπιστία ,οικονομία , χώροι και τέλος επιδόσεις...
Για 11Κ€, με τη σειρά και τα κριτήρια που τα έβαλες, μισο-υποκειμενική, μισο-αντικειμενική κατάταξη τα θέλει μια έτσι και μια γιουβέτσι, δηλαδή:
Αξιοπιστία-οικονομία: Auris, i30, Leon
Χώροι-επιδόσεις: Leon, i30, Auris
Την AR την βγάζω εντελώς γιατί ούτε εντός budget είναι, ούτε βγαίνει πρώτη στα τα 3 από τα 4 κριτήρια.Για χώρους μιλάμε κυρίως στο πορτμπαγκάζ (και οι διαφορές είναι μικρές, της τάξης των 20-30 λίτρων max), αφού εντός θαλάμου οι διαφορές είναι ακόμα μικρότερες. Από επιδόσεις, για τα λεφτά που διαθέτεις μπορείς να βρεις Leon 1.4FR, που είναι με διαφορά το ταχύτερο από τα άλλα δύο. Αξιοπιστία στο στυλ δεν σπάει-δεν χαλάει (και δεν καίει) diesel Auris, με το κορεάτικο πολύ κοντά.
Όσο για το θέμα βενζίνη ή πετρέλαιο, εφόσον μιλάμε για παραπλήσιες τιμές αγοράς, το diesel θα είναι πιο φθηνό από τη πρώτη μέρα, αλλά πρέπει να τσεκάρεις πραγματικά χλμ και να έχεις υπόψη σου το regen του DPF (αφού θα κινείσαι εντός Αθηνών). Δυστυχώς τα diesel θα έχουν παραπάνω χλμ έτσι και αλλιώς, οπότε αυτό είναι μείον των diesel.
Εν αντιθέσει με άλλες περιπτώσεις, εδώ θα έλεγα να κοιτάξεις πρωτίστως από μάντρες, και να ρωτήσεις αν και τι εγγύηση δίνουν.
-
Καλημέρα και απο μένα.
Για αρχή όπως σου είπαν και οι φίλοι παραπάνω, μιας που είσαι οικογενειάρχης με 2 παιδιά, κοιτάς λάθος.
Αν παρόλα αυτά θες να μείνεις στις επιλογές σου θα σου πω σαν κάτοχος της Ιταλίδας και του auris πως δεν χωράει ούτε τα παπούτσια της πεθεράς σου. Έχει μικρούς χώρους αποσκευών, δεν κάνεις ταξίδι με μπαγκάζια, 2 βαλίτσες 40χ55 και ένα σάκο μεσαίο οριακά τα παίρνει και η εταζερα φουσκωμένη να σε εμποδίζει να βλέπεις.Επίσης γνώμη μου, αφού φτάνεις σε αυτά τα χρήματα και δεν ζητάς τα κλασικά 'έξτρα' που ανεβάζουν το κόστος του αυτοκινήτου, καλό είναι να δεις για καινούριο.
-
Το i30 με τον ατμοσφαιρικό 1,4 και τα 100 άλογα, σαν μοτέρ πολύ καλύτερο από το αουρις με τον 1,3.
Ο 1,3 της toyota έχει θεματακια κατανάλωσης λαδιού. Ο 1,4 της Hyundai όχι.
Στους λοιπούς τομείς είναι περίπου ίδια.
Από τα 2 το Hyundai.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Το i30 με τον ατμοσφαιρικό 1,4 και τα 100 άλογα, σαν μοτέρ πολύ καλύτερο από το αουρις με τον 1,3.
Ο 1,3 της toyota έχει θεματακια κατανάλωσης λαδιού. Ο 1,4 της Hyundai όχι.
Στους λοιπούς τομείς είναι περίπου ίδια.
Από τα 2 το Hyundai.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Συμφωνώ απόλυτα.. Ο κορεατης δείχνει η πιο λογική επιλογή..
-
Καλημέρα παρακολουθώ με ενδιαφέρον τις απόψεις σας και όντως στα χρήματα που διαθέτω τα καλά μεταχειρισμένα ειναι μετρημένα , κάποια άποψη για fiat bravo και opel astra ( μοντέλο μετά το 2011) σε αυτα τα δυο μάλλον θα καταλήξω μετά απο συζήτηση στον κύκλο μου και βλέπω οτι ειναι αρκετές οι επιλογές στα λεφτά μου .
-
Φιατ για ένα απλό λόγο. Ότι ζημιά και να βγάλει είναι ασύγκριτα χαμηλότερης αξίας από οποιοδήποτε άλλο. Με 30000 χλμ όλα κι όλα σε δεκα χρόνια το κορσάκι του πεθερού μου ένα χιλιαρικάκι το έχει τσιμπήσει. Με 190000 το σέι μου ζήτημα να έφτασε τα 300 ευρώπουλα. Αλλα έχουν το όνομα και άλλα έχουν τη χάρη...
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Φιατ για ένα απλό λόγο. Ότι ζημιά και να βγάλει είναι ασύγκριτα χαμηλότερης αξίας από οποιοδήποτε άλλο. Με 30000 χλμ όλα κι όλα σε δεκα χρόνια το κορσάκι του πεθερού μου ένα χιλιαρικάκι το έχει τσιμπήσει. Με 190000 το σέι μου ζήτημα να έφτασε τα 300 ευρώπουλα. Αλλα έχουν το όνομα και άλλα έχουν τη χάρη...- πολλά
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Θα ποστάρω Νικ μια φωτο του σέι αυτές τις μέρες. Ούτε το χρώμα του δεν έχει πάθει τπτ πέρα από ένα σημείο που λόγω μεγέθους το έτερο ήμισυ δεν πρόσεξε και φίλησε τον τοίχο του γκαράζ...
-
Ο χρήστης thankar έγραψε:
Καλημέρα παρακολουθώ με ενδιαφέρον τις απόψεις σας και όντως στα χρήματα που διαθέτω τα καλά μεταχειρισμένα ειναι μετρημένα , κάποια άποψη για fiat bravo και opel astra ( μοντέλο μετά το 2011) σε αυτα τα δυο μάλλον θα καταλήξω μετά απο συζήτηση στον κύκλο μου και βλέπω οτι ειναι αρκετές οι επιλογές στα λεφτά μου .Fiat και απο εμένα. Αγόρασα προ 3μηνου ένα Bravo tjet 150hp sport edition με 7.000 και 80.000 χλμ. και μέχρι στιγμής θεωρώ πως είναι η καλύτερη αγορά που θα μπορούσα να έχω κάνει με αυτά τα χρήματα. Με φόβιζε αρχικά η κατανάλωση εντός πόλης αλλά με προσεκτική οδήγηση το έχω κρατήσει στα 9 λίτρα/100χλμ. Σε ταξίδι δεν ανέβηκε πάνω απο τα 7.5 λίτρα (βάσει του υπολογιστή του αυτοκινήτου).
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά εχω καταλήξει κατα 90% σε fiat bravo ενα αυτοκίνητο που δεν ειχα καν στα υπόψιν μου όπως φαίνεται και απο τον τίτλο , το μόνο που μένει ειναι να πουλήσω τη μηχανή για να ξεκινήσω . Αν δεν ενδιαφερει κάποιον αλλο το ποστ μπορούν να το σβήσουν οι διαχειριστές
Seat Leon / Hyundai i30/ auris / giulieta