-
Ειμαι κάτοχος ενος Toyota yaris hybrid 1.5 εδω και 11 μερες .Θα αρχίσω λέγοντας το προηγούμενο αυτοκινήτου μου ,και μετα θα συνεχίσω με εντυπώσεις .Το προηγούμενο αυτοκινητο ηταν ενα dacia sandero 0.9tci .Οπως καταλαβαίνετε ισως ,εκτος απο τον κινητήρα μερικες φορες ,δεν εχω αναπολήσει τιποτα αλλο απο αυτο το αυτοκινητο ,γιατι οπως και να το κανουμε απέχει έτη φωτός και απο τεχνολογια αλλα και απο στήσιμο με το yaris,Στις εντυπωσειε τωρα ......εχω την exklusive έκδοση ,η οποια ειναι η πιο εξοπλισμένη εκτος απο Navi .Στο δρομμο μεσα στην πολη ,εχω καταφέρει να κινούμε αποκλειστικά ηλεκτρικά ,ενω στην Εθνική ο συνδιασμος των 2 κινητήρων δεν θα σε αφήσει ποτε ξεκρέμαστο ακομμα και σε δυσκολες προσπεράσεις .Δεν ξερω για τα προηγούμενα μοντέλα ,αλλα σε αυτο δεν υπαρχει θόρυβος ενοχλητικός ,και η ποιότητα στο εσωτερικό ειναι υποδειγματική .Απο αποψη ασφαλείας αλλα και βοήθειας στον οδηγό,εχει τα παντα ......Απο αυτόματα φώτα και μεγαλη σκάλα ,μεχρι αυτόματο πιλότο και ανιχνευτή εμποδίου .Εχω καταφέρει μικτή κατανάλωση εντός και εκτος 5.1 L/100,και ισως να κατέβει λιγο ακομμα μιας και στα πρωτα χλμ δεν καταφερα να δουλέψω πολυ το ηλεκτρικό ....Αυτα σαν αρχη ,θα εξακολουθήσω να λεω εντυπώσεις και εμπειρίες ,και ευπρόσδεκτος οποίος άλλος φιλος θελει ... .
-
Ειμαι κάτοχος ενος Toyota yaris hybrid 1.5 εδω και 11 μερες .Θα αρχίσω λέγοντας το προηγούμενο αυτοκινήτου μου ,και μετα θα συνεχίσω με εντυπώσεις .Το προηγούμενο αυτοκινητο ηταν ενα dacia sandero 0.9tci .Οπως καταλαβαίνετε ισως ,εκτος απο τον κινητήρα μερικες φορες ,δεν εχω αναπολήσει τιποτα αλλο απο αυτο το αυτοκινητο ,γιατι οπως και να το κανουμε απέχει έτη φωτός και απο τεχνολογια αλλα και απο στήσιμο με το yaris,Στις εντυπωσειε τωρα ......εχω την exklusive έκδοση ,η οποια ειναι η πιο εξοπλισμένη εκτος απο Navi .Στο δρομμο μεσα στην πολη ,εχω καταφέρει να κινούμε αποκλειστικά ηλεκτρικά ,ενω στην Εθνική ο συνδιασμος των 2 κινητήρων δεν θα σε αφήσει ποτε ξεκρέμαστο ακομμα και σε δυσκολες προσπεράσεις .Δεν ξερω για τα προηγούμενα μοντέλα ,αλλα σε αυτο δεν υπαρχει θόρυβος ενοχλητικός ,και η ποιότητα στο εσωτερικό ειναι υποδειγματική .Απο αποψη ασφαλείας αλλα και βοήθειας στον οδηγό,εχει τα παντα ......Απο αυτόματα φώτα και μεγαλη σκάλα ,μεχρι αυτόματο πιλότο και ανιχνευτή εμποδίου .Εχω καταφέρει μικτή κατανάλωση εντός και εκτος 5.1 L/100,και ισως να κατέβει λιγο ακομμα μιας και στα πρωτα χλμ δεν καταφερα να δουλέψω πολυ το ηλεκτρικό ....Αυτα σαν αρχη ,θα εξακολουθήσω να λεω εντυπώσεις και εμπειρίες ,και ευπρόσδεκτος οποίος άλλος φιλος θελει ... .
-
Ειμαι κάτοχος ενος Toyota yaris hybrid 1.5 εδω και 11 μερες .Θα αρχίσω λέγοντας το προηγούμενο αυτοκινήτου μου ,και μετα θα συνεχίσω με εντυπώσεις .Το προηγούμενο αυτοκινητο ηταν ενα dacia sandero 0.9tci .Οπως καταλαβαίνετε ισως ,εκτος απο τον κινητήρα μερικες φορες ,δεν εχω αναπολήσει τιποτα αλλο απο αυτο το αυτοκινητο ,γιατι οπως και να το κανουμε απέχει έτη φωτός και απο τεχνολογια αλλα και απο στήσιμο με το yaris,Στις εντυπωσειε τωρα ......εχω την exklusive έκδοση ,η οποια ειναι η πιο εξοπλισμένη εκτος απο Navi .Στο δρομμο μεσα στην πολη ,εχω καταφέρει να κινούμε αποκλειστικά ηλεκτρικά ,ενω στην Εθνική ο συνδιασμος των 2 κινητήρων δεν θα σε αφήσει ποτε ξεκρέμαστο ακομμα και σε δυσκολες προσπεράσεις .Δεν ξερω για τα προηγούμενα μοντέλα ,αλλα σε αυτο δεν υπαρχει θόρυβος ενοχλητικός ,και η ποιότητα στο εσωτερικό ειναι υποδειγματική .Απο αποψη ασφαλείας αλλα και βοήθειας στον οδηγό,εχει τα παντα ......Απο αυτόματα φώτα και μεγαλη σκάλα ,μεχρι αυτόματο πιλότο και ανιχνευτή εμποδίου .Εχω καταφέρει μικτή κατανάλωση εντός και εκτος 5.1 L/100,και ισως να κατέβει λιγο ακομμα μιας και στα πρωτα χλμ δεν καταφερα να δουλέψω πολυ το ηλεκτρικό ....Αυτα σαν αρχη ,θα εξακολουθήσω να λεω εντυπώσεις και εμπειρίες ,και ευπρόσδεκτος οποίος άλλος φιλος θελει ... .
-
Ο χρήστης explorer έγραψε:
Ειμαι κάτοχος ενος Toyota yaris hybrid 1.5 εδω και 11 μερες .Θα αρχίσω λέγοντας το προηγούμενο αυτοκινήτου μου ,και μετα θα συνεχίσω με εντυπώσεις .Το προηγούμενο αυτοκινητο ηταν ενα dacia sandero 0.9tci .Οπως καταλαβαίνετε ισως ,εκτος απο τον κινητήρα μερικες φορες ,δεν εχω αναπολήσει τιποτα αλλο απο αυτο το αυτοκινητο ,γιατι οπως και να το κανουμε απέχει έτη φωτός και απο τεχνολογια αλλα και απο στήσιμο με το yaris,Στις εντυπωσειε τωρα ......εχω την exklusive έκδοση ,η οποια ειναι η πιο εξοπλισμένη εκτος απο Navi .Στο δρομμο μεσα στην πολη ,εχω καταφέρει να κινούμε αποκλειστικά ηλεκτρικά ,ενω στην Εθνική ο συνδιασμος των 2 κινητήρων δεν θα σε αφήσει ποτε ξεκρέμαστο ακομμα και σε δυσκολες προσπεράσεις .Δεν ξερω για τα προηγούμενα μοντέλα ,αλλα σε αυτο δεν υπαρχει θόρυβος ενοχλητικός ,και η ποιότητα στο εσωτερικό ειναι υποδειγματική .Απο αποψη ασφαλείας αλλα και βοήθειας στον οδηγό,εχει τα παντα ......Απο αυτόματα φώτα και μεγαλη σκάλα ,μεχρι αυτόματο πιλότο και ανιχνευτή εμποδίου .Εχω καταφέρει μικτή κατανάλωση εντός και εκτος 5.1 L/100,και ισως να κατέβει λιγο ακομμα μιας και στα πρωτα χλμ δεν καταφερα να δουλέψω πολυ το ηλεκτρικό ....Αυτα σαν αρχη ,θα εξακολουθήσω να λεω εντυπώσεις και εμπειρίες ,και ευπρόσδεκτος οποίος άλλος φιλος θελει ... .Τιμή;
-
Ο χρήστης hackertom έγραψε:
Ειμαι κάτοχος ενος Toyota yaris hybrid 1.5 εδω και 11 μερες .Θα αρχίσω λέγοντας το προηγούμενο αυτοκινήτου μου ,και μετα θα συνεχίσω με εντυπώσεις .Το προηγούμενο αυτοκινητο ηταν ενα dacia sandero 0.9tci .Οπως καταλαβαίνετε ισως ,εκτος απο τον κινητήρα μερικες φορες ,δεν εχω αναπολήσει τιποτα αλλο απο αυτο το αυτοκινητο ,γιατι οπως και να το κανουμε απέχει έτη φωτός και απο τεχνολογια αλλα και απο στήσιμο με το yaris,Στις εντυπωσειε τωρα ......εχω την exklusive έκδοση ,η οποια ειναι η πιο εξοπλισμένη εκτος απο Navi .Στο δρομμο μεσα στην πολη ,εχω καταφέρει να κινούμε αποκλειστικά ηλεκτρικά ,ενω στην Εθνική ο συνδιασμος των 2 κινητήρων δεν θα σε αφήσει ποτε ξεκρέμαστο ακομμα και σε δυσκολες προσπεράσεις .Δεν ξερω για τα προηγούμενα μοντέλα ,αλλα σε αυτο δεν υπαρχει θόρυβος ενοχλητικός ,και η ποιότητα στο εσωτερικό ειναι υποδειγματική .Απο αποψη ασφαλείας αλλα και βοήθειας στον οδηγό,εχει τα παντα ......Απο αυτόματα φώτα και μεγαλη σκάλα ,μεχρι αυτόματο πιλότο και ανιχνευτή εμποδίου .Εχω καταφέρει μικτή κατανάλωση εντός και εκτος 5.1 L/100,και ισως να κατέβει λιγο ακομμα μιας και στα πρωτα χλμ δεν καταφερα να δουλέψω πολυ το ηλεκτρικό ....Αυτα σαν αρχη ,θα εξακολουθήσω να λεω εντυπώσεις και εμπειρίες ,και ευπρόσδεκτος οποίος άλλος φιλος θελει ... .
Τιμή;
....14000 με την ανταλλαγή
-
Χωρις να κανω πλακα αυτα τα οχηματα εχουν θεμα καθως κινουνται με ηλεκτρισμο μεσα στην πολη. Ειναι τελειως αθορυβα με αποτελεσμα εδω στην ελλαδα που ο καθενας περπαταει μεσα στους δρομους και οχι στα πεζοδρομια, να μην γινονται αντιληπτα και μολις κορναρει ο οδηγος για να περασει τρομαζουν ολοι οι διερχομενοι πεζοι. Ειδα σκηνικο να κοντευει ανθρωπος να παθει καρδιακο επεισοδιο καθως ενα πριους ηταν ακριβως πισω του και κορναρε για να περασει.
Ισως θα πρεπει να ακουγεται ενας χαμηλος ηλεκτρονικος ηχος για να μην τρομαζει ο κοσμος.
Παντως, για φαρσες ειναι αποτελεσματικα
Ευκαιρια να ξαναμαθουν και οι πεζοι να περπατουν σε πεζοδρομια και να διασχιζουν διαβασεις.
-
Για αυτό ακριβώς τον λόγο η BMW έχει προσθέσει στο i3 ένα εξωτερικό ηχείο που αναπαράγει ήχο μηχανής στις χαμηλές ταχύτητες, ώστε να ακούγεται το αυτοκίνητο!
Υπήρχε πρόβλημα, σε αρκετές χώρες με την αθόρυβη κίνηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
-
Αν θυμαμαι καλα πρόσφατα άκουσα οτι στην Αμερική τουλάχιστον θα περασει καποιος νόμος ωςτε ολα τα ηλεκτρικά / υβριδικά οχήματα να κάνουν έναν ήχο οταν κινούνται ακριβώς για αυτο το λόγο για να γίνονται αντιληπτά απο πεζούς κλπ.
-
Ο χρήστης explorer έγραψε:
Ειμαι κάτοχος ενος Toyota yaris hybrid 1.5 εδω και 11 μερες .Θα αρχίσω λέγοντας το προηγούμενο αυτοκινήτου μου ,και μετα θα συνεχίσω με εντυπώσεις .Το προηγούμενο αυτοκινητο ηταν ενα dacia sandero 0.9tci .Οπως καταλαβαίνετε ισως ,εκτος απο τον κινητήρα μερικες φορες ,δεν εχω αναπολήσει τιποτα αλλο απο αυτο το αυτοκινητο ,γιατι οπως και να το κανουμε απέχει έτη φωτός και απο τεχνολογια αλλα και απο στήσιμο με το yaris,Στις εντυπωσειε τωρα ......εχω την exklusive έκδοση ,η οποια ειναι η πιο εξοπλισμένη εκτος απο Navi .Στο δρομμο μεσα στην πολη ,εχω καταφέρει να κινούμε αποκλειστικά ηλεκτρικά ,ενω στην Εθνική ο συνδιασμος των 2 κινητήρων δεν θα σε αφήσει ποτε ξεκρέμαστο ακομμα και σε δυσκολες προσπεράσεις .Δεν ξερω για τα προηγούμενα μοντέλα ,αλλα σε αυτο δεν υπαρχει θόρυβος ενοχλητικός ,και η ποιότητα στο εσωτερικό ειναι υποδειγματική .Απο αποψη ασφαλείας αλλα και βοήθειας στον οδηγό,εχει τα παντα ......Απο αυτόματα φώτα και μεγαλη σκάλα ,μεχρι αυτόματο πιλότο και ανιχνευτή εμποδίου .Εχω καταφέρει μικτή κατανάλωση εντός και εκτος 5.1 L/100,και ισως να κατέβει λιγο ακομμα μιας και στα πρωτα χλμ δεν καταφερα να δουλέψω πολυ το ηλεκτρικό ....Αυτα σαν αρχη ,θα εξακολουθήσω να λεω εντυπώσεις και εμπειρίες ,και ευπρόσδεκτος οποίος άλλος φιλος θελει ... .Εγώ σαν 1000 έχω μέσο όρο 4,9lt/100 με κανονικό τρόπο οδήγησης.
Εχω δει και 2,2 ταλαιπωρόντας εαυτό και αλλήλους.
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Ειμαι κάτοχος ενος Toyota yaris hybrid 1.5 εδω και 11 μερες .Θα αρχίσω λέγοντας το προηγούμενο αυτοκινήτου μου ,και μετα θα συνεχίσω με εντυπώσεις .Το προηγούμενο αυτοκινητο ηταν ενα dacia sandero 0.9tci .Οπως καταλαβαίνετε ισως ,εκτος απο τον κινητήρα μερικες φορες ,δεν εχω αναπολήσει τιποτα αλλο απο αυτο το αυτοκινητο ,γιατι οπως και να το κανουμε απέχει έτη φωτός και απο τεχνολογια αλλα και απο στήσιμο με το yaris,Στις εντυπωσειε τωρα ......εχω την exklusive έκδοση ,η οποια ειναι η πιο εξοπλισμένη εκτος απο Navi .Στο δρομμο μεσα στην πολη ,εχω καταφέρει να κινούμε αποκλειστικά ηλεκτρικά ,ενω στην Εθνική ο συνδιασμος των 2 κινητήρων δεν θα σε αφήσει ποτε ξεκρέμαστο ακομμα και σε δυσκολες προσπεράσεις .Δεν ξερω για τα προηγούμενα μοντέλα ,αλλα σε αυτο δεν υπαρχει θόρυβος ενοχλητικός ,και η ποιότητα στο εσωτερικό ειναι υποδειγματική .Απο αποψη ασφαλείας αλλα και βοήθειας στον οδηγό,εχει τα παντα ......Απο αυτόματα φώτα και μεγαλη σκάλα ,μεχρι αυτόματο πιλότο και ανιχνευτή εμποδίου .Εχω καταφέρει μικτή κατανάλωση εντός και εκτος 5.1 L/100,και ισως να κατέβει λιγο ακομμα μιας και στα πρωτα χλμ δεν καταφερα να δουλέψω πολυ το ηλεκτρικό ....Αυτα σαν αρχη ,θα εξακολουθήσω να λεω εντυπώσεις και εμπειρίες ,και ευπρόσδεκτος οποίος άλλος φιλος θελει ... .
Εγώ σαν 1000 έχω μέσο όρο 4,9lt/100 με κανονικό τρόπο οδήγησης.
Εχω δει και 2,2 ταλαιπωρόντας εαυτό και αλλήλους.Ειναι αρχη ακομμα και σιγα σιγα οσο συνηθιζω τον τροπο οδηγησης ενος Υβριδικου,η μεση καταναλωση πεφτει ....Αυτο βεβαια εξαρταται και απο τη χρηση ,αν ειναι οδηγηση σε αστικο η προαστιακο περιβαλλον.Ηδη σημερα ειδα ξαι 4.5 με οδηγηση εντος πολης μονο,και με ταχυτητες μεχρι 50 χλμ ...
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Για αυτό ακριβώς τον λόγο η BMW έχει προσθέσει στο i3 ένα εξωτερικό ηχείο που αναπαράγει ήχο μηχανής στις χαμηλές ταχύτητες, ώστε να ακούγεται το αυτοκίνητο!Υπήρχε πρόβλημα, σε αρκετές χώρες με την αθόρυβη κίνηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Τωρα αυτο σε μια χωρα που εχει συνηθησει σε χρηση ηλεκτρικων και υβριδικων ,δεν ειναι τοσο μεγαλο προβλημα ,ειδικα αν ο οδηγος δινει παντα προτεραιοτητα στους πεζους στις διαβασεις .
-
**Αισιως εφτασα τα 1236 χλμ και αναφερω εντυπωσεις ...Στην πολη το αυτοκινητο κινηθηκε αποκλειστικα σε ρυμους υβριδικους ,και ετσι ειδα μια καταναλωση απο start σε end of day ,εως και 4.1 .Ειναι αθορυβο,η ποιοτητα κυλισης,αλλα και η ρυθμιση των αναρτησεων φιλτραρουν ικανοποιητικα τα παντα .
Στην Εθνικη ειναι ενα αλλο αυτοκινητο ,που δεν του λειπει η δυναμη στην προσπεραση,που ειναι αρκετα αθορυβο αν δεν βαλεις το γκαζι στο πατωμα για ωρα ,και που δεν σου εμπνεει καμμια ανυσηχια .Μεση καταναλωση σε Εθνικη και πολη ,5.2.Απο θεμα χωρων και ποιοτητας ,μεχρι στιγμης ειμαι απολυτα ικανοποιημενος για 2 ατομα .
** -
H εμπειρία με το yaris hybrid μου δείχνει οτι ο ειδικός τύπος το έχει αδικήσει φοβερά.
Το αυτοκίνητο ειναι το καλύτερο αυτοκίνητο πόλης ever. Ξεκούραστο, οικονομικό ,αθόρυβο. Κάνει και καλό στον οδηγό καθώς τον χαλαρώνει και τον βάζει να πηγαίνει σε στρωτους ρυθμούς αποφεύγοντας τις καγκουρίες. (Ακόμη και 40+ το έχουμε λίγο στο αίμα μας)
Μέσα στις πόλεις θα έπρεπε όλα τα αυτοκίνητα να είναι τουλάχιστον υβριδικά.
-
Ο ειδικός τύπος ακόμα αφιερώνει παράγραφο στα διάφορα τεστ για το αν το ESP απενεργοποιείται μερικώς η ολικώς
Χίλιες φορές οι γνώμες 'ερασιτεχνών ' στα διάφορα κανάλια του youtube! -
Βέβαια ο ειδικός τύπος έχει οδηγήσει όλη την κατηγορία [emoji846][emoji854]
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο ειδικός τύπος θεωρεί φυσιολογικό να δοκιμάζει τα πάντα στην πίστα ή το χειρότερο στον δρόμο στο οριο -που κανένας ιδιοκτήτης δε θα το κάνει- και αυτό βαρύνει το συμπέρασμα , ενώ για εκεί που θα ζήσουν το 99% της ζωής τους ,την πόλη και τη φυσιολογική χρήση, αφιερώνουν δυο γραμμές αν ήταν αντικειμενικοί τα υβριδικά θα έπρεπε να βγαίνουν πρώτα και μετα τα αυτόματα συμβατικά με λογική τιμή και καλή κατανάλωση πχ seat Ibiza 1,0 dsg , Suzuki swift cvt και παρόμοια .
-
Κάθε αυτοκίνητο έχει φιαχτεί για συγκεκριμένο ρόλο.
το συγκεκριμένο είναι μια διασκευή της hybrid τεχνολογίας με αμιγώς αστικό ρόλο. Απόλυτα πετυχημένη.Και έχεις τον ειδικό τύπο να κράζει για τον ήχο έαν σανιδώσεις το γκάζι (λες και έαν κάνεις kickdown 2-3 σχεσεις σε όποιοδήποτε αυτοκίνητο δεν θα μουγκρίσει ο κινητήρας) και διάφορες αστειότητες άλλες αστειότητες.
Το αυτοκίνητο είναι το καλύτερο για όποιον θέλει δεύτερο αυτοκίνητο με αποστολή τις αστικές διαδρομές.
Έαν είναι το μοναδικό οικογενειακό θα πρέπει να ζυγίσει κάποιος την αναλογία υπεραστικών και αστικών χλμ. καθώς ενδεχομένως να υπάρχουν αυτοκίνητα που είναι αρκετά καλύτερα στο υπεραστικό κομμάτι. -
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Κάθε αυτοκίνητο έχει φιαχτεί για συγκεκριμένο ρόλο.
το συγκεκριμένο είναι μια διασκευή της hybrid τεχνολογίας με αμιγώς αστικό ρόλο. Απόλυτα πετυχημένη.Και έχεις τον ειδικό τύπο να κράζει για τον ήχο έαν σανιδώσεις το γκάζι (λες και έαν κάνεις kickdown 2-3 σχεσεις σε όποιοδήποτε αυτοκίνητο δεν θα μουγκρίσει ο κινητήρας) και διάφορες αστειότητες άλλες αστειότητες.
Το αυτοκίνητο είναι το καλύτερο για όποιον θέλει δεύτερο αυτοκίνητο με αποστολή τις αστικές διαδρομές.
Έαν είναι το μοναδικό οικογενειακό ενδεχομένως να πρέπει να ζυγίσει κάποιος την αναλογία υπεραστικών και αστικών χλμ. καθώς ενδεχομένως να υπάρχουν αυτοκίνητα που είναι αρκετά καλύτερα στο υπεραστικό κομμάτι.Ο ειδικός τύπος τα παίρνει ασύστολα και από ολες τις παντες για να διαφημίζει μιας και πια κανεις δεν ζει από τις πωλήσεις και τις διαφημίσεις άσε που αναπαράγει τρελα κλισέ.
Άποψη σχηματίζεις με οπτικά ερεθίσματα (ας είναι καλά το internet)!και από κοντά.Όσον αφορά το υβριδικό γιαρις, Γιώργο συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ότι καλύτερο για αυτοκίνητο πόλης αλλά και κοντινές εκδρομές.
Προσπαθώ να πείσω τη γυναίκα να το κυκλοφορώ εγώ που θα το προσέχω και περισσότερο άλλωστε και να της δώσω το 108 που ως leasing δεν μας νοιάζει και είναι ανένδοτη. Αν δεν ήταν η μεγαλύτερη ασφάλεια για τα παιδιά θα είχα επιβάλλει στρατιωτικό νόμο.
Μου το δίνει λέει μόνο αν της δίνω καθημερινά την Χ1 [emoji23][emoji23][emoji23] -
Τα συμπεράσματα και οι επισημάνσεις, ή μη, του ειδικού τύπου είναι μερικές φορές για τα πανηγύρια. Ιδιαίτερα όταν κληθεί να πει την άποψή του για εντελώς καθημερινά, λαντζέρικα ΙΧ.
-
To ίδιο έχω και εγω.
Όσο είχα το smart το κυκλοφορούσα εγώ. Τώρα με το hybrid, ψάχνω τα κλειδιά.Ακόμη και το cabrio πέρασε προσωρινά σε δεύτερη μοιρά.Δεν την αδικώ, πολύ ξεκούραστο αυτοκίνητο, ηρεμείς πραγματικά.
TOYOTA YARIS HYBRID 1.5 2018