Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift A2L (2017)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift A2L (2017)
    • 1
    • 2
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 189
    • 190
    • 18 / 190
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    79
    3799
    107594
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsaltinho last edited by

      Ο χρήστης chris85 έγραψε:
      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

      Λοιπον έχω προσφορά για το 1.2 GL+ μεταλλικό χρώμα στα 13700 με το κλειδί στο χέρι, για αμάξι άμεσα παραδοτέο.

      Ρωτώ λοιπόν:

      1. Πάω σε 1.2 ή στον 1.0 με τα 112 άλογα?
      2. Η προσφορά κρίνεται ικανοποιητική?
      3. Αν θέλω διχρωμία υπάρχει aftermarket λύση? (για μαύρη οροφή)
      4. Κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω?

      Τι δωρα σου δωσανε?
      Εγω πηρα το ιδιο λιγο πιο χαμηλα με καποια δωρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        chris85 last edited by

        Tίποτα.

        Εσένα τι επιπλέον σου δώσαν?

        Αν επιτρέπεται, σε ποια αντιπροσωπεία?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsaltinho last edited by

          Ο χρήστης chris85 έγραψε:
          Tίποτα.

          Εσένα τι επιπλέον σου δώσαν?

          Αν επιτρέπεται, σε ποια αντιπροσωπεία?

          σου εστειλα πμ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ignist last edited by

            Μετά απο κακές επιλογές και εμπειρίες απο Ιταλό και Γάλλο, ήρθε η ώρα του Γιαπωνέζου. Σήμερα έγινε παραγγελία ενός suzuki swift 1.0 boosterjet. Φίλε chris85 τα 13.700 για το 1200ρι είναι πολλά, καθώς η τελική τιμή που μου έδωσαν για το 1000ρι ήταν 14.000 ευρώ (+δώρα). Επίσης θα σου πρότεινα να κάνεις test drive και τα δύο την ίδια μέρα. Προσωπικά είδα πάρα πολύ μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο καθώς το 1000ρι τραβούσε πάρα πολύ καλά απο πάρα πολύ χαμηλά. Αποτέλεσμα του γεγονότοτς αυτού (σύμφωνα με κάποιες σελίδες) είναι οτι η πραγματική κατανάλωση είναι ελαφρώς καλύτερη απο το 1200ρι γιατί η ανάγκη για εναλλαγη των ταχυτήτων είναι μικρότερη. Ενδιαφέρον και το σχόλιο οτι με 300 ευρώ μπορείς να τοποθετήσεις κανονική ρεζέρβα, δεν το γνώριζα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              poliviosfp last edited by

              Αυτό με τη ρεζέρβα το ξέρω σίγουρα για το μπαλένο. Σε κάποιες αγορές βγαίνει με κανονική και σε κάποιες άλλες όπως στη δική μας με κιτ ανάγκης. Το πακέτο για τη ρεζέρβα περιλαμβάνει τον τροχό με όλα τα παρελκόμενα αλλά και άλλη πατούρα για το κάτω μέρος του πορτ παγκάζ. Μπορείτε να τσεκάρετε αν ισχύει το ίδιο κ για το σουιφτ. Η κανονική ρεζέρβα διατίθεται ως έξτρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                chris85 last edited by

                alejandro Πολύ κατατοπιστική η απάντησή σου, απλά το αυτοκίνητο δε προορίζεται για μένα και δε θέτω εγώ τις απαιτήσεις. Το hill hold είναι ένα πρόβλημα ο,τι δεν υπάρχει (απ' οτι κατάλαβα συνδιάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο - ενώ στο φιέστα υπάρχει στο βασικό εξοπλισμό).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tsaltinho last edited by

                  Ο χρήστης chris85 έγραψε:
                  alejandro Πολύ κατατοπιστική η απάντησή σου, απλά το αυτοκίνητο δε προορίζεται για μένα και δε θέτω εγώ τις απαιτήσεις. Το hill hold είναι ένα πρόβλημα ο,τι δεν υπάρχει (απ' οτι κατάλαβα συνδιάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο - ενώ στο φιέστα υπάρχει στο βασικό εξοπλισμό).

                  To GLX το εχει στον στανταρ εξοπλισμο ειτε αυτοματο, ειτε χειροκινητο.
                  Επειδη το αυτοκινητο ηταν για την αδερφη μου, ηταν μεγαλο προβλημα που δεν ειχε το hill assistance.
                  Το γνωριζαμε, αλλα δεν μπορουσα να ξοδεψω 1000 παραπανω μονο για αυτο.
                  Μετα απο ενα μηνα οδηγησης η αδερφη μου πλεον το εχει μαθει το αυτοκινητο και πλεον δεν το χρειαζεται.
                  Μιλαμε για οδηγο 25 ετων με πολυ μικρη οδηγικη εμπειρια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panormus772 last edited by

                    http://www.caranddriver.gr/review/arthr ... 8/#OpenSum

                    Καλό,αλλά αν έχει 19000 το θεωρώ ακριβό (π.χ. συγκριτικά με το 1.5 Ibiza FR,είναι γύρω στα 3000 ακριβότερο).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alejandro last edited by

                      Ειχα ρωτήσει πριν κανα μηνα την έδω αντιπροσωπεία αν ξέρουν τιμή αλλά τότε μου είχαν πει 'τσου'. Δε ξέρω αν τα 19.000 θα ειναι Ελλάδας τιμή.
                      Παντως, όταν οι κορυφαίες εκδόσεις έχουν κοντά 17 (+ αν μιλάμε για αυτόματο), το 19 ήταν αναμενόμενο. Οπως έχω ξαναπέι όμως, γενικά του ανέβασαν κατα πολύ τη τιμή. Δεν αξίζει τόσα.
                      Εντυπωση μου κάνει το σχόλιο για την εξαιρετική ηχομόνωση και κύληση....... βρε λες να ανταλλάξω αυτό που έχω να τσοντάρω κάτι και να παω για το Ζμπορ να βρω την ησυχεία μου... ... δε φταίω εγώ.. για να ειναι πιο ήσυχο και άνετο καλέ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        poliviosfp last edited by

                        jdm initial D χαρντκορίλα είναι το άτιμο το sport

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Αλέξανδρε να την κάνεις την ανταλλαγή!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            petran17 last edited by

                            Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
                            http://www.caranddriver.gr/review/arthro/test_drive_2018_suzuki_swift_sport-7723848/#OpenSum

                            Καλό,αλλά αν έχει 19000 το θεωρώ ακριβό (π.χ. συγκριτικά με το 1.5 Ibiza FR,είναι γύρω στα 3000 ακριβότερο).

                            Εγω θα ελεγα οτι θα ειναι και ελαχιστα φθηνοτερο ( γυρω στο 1000αρικο ??? ) απο το νεο Fiesta ST με τα 200 ατια... και καπου εκει νομιζω τελειωνει το διλημμα..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:

                              alejandro Πολύ κατατοπιστική η απάντησή σου, απλά το αυτοκίνητο δε προορίζεται για μένα και δε θέτω εγώ τις απαιτήσεις. Το hill hold είναι ένα πρόβλημα ο,τι δεν υπάρχει (απ' οτι κατάλαβα συνδιάζεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο - ενώ στο φιέστα υπάρχει στο βασικό εξοπλισμό).

                              To GLX το εχει στον στανταρ εξοπλισμο ειτε αυτοματο, ειτε χειροκινητο.
                              Επειδη το αυτοκινητο ηταν για την αδερφη μου, ηταν μεγαλο προβλημα που δεν ειχε το hill assistance.
                              Το γνωριζαμε, αλλα δεν μπορουσα να ξοδεψω 1000 παραπανω μονο για αυτο.
                              Μετα απο ενα μηνα οδηγησης η αδερφη μου πλεον το εχει μαθει το αυτοκινητο και πλεον δεν το χρειαζεται.
                              Μιλαμε για οδηγο 25 ετων με πολυ μικρη οδηγικη εμπειρια.

                              Μέχρι να μάθει να εναλλάσσει το γκάζι και τον συμπλέκτη γρήγορα, η λύση είναι το χειρόφρενο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spi_duster last edited by

                                Με 5 ταχύτητες είναι ή 6; Ξέρω αρκετές που πάντα οδηγούν με μια ταχύτητα κάτω...

                                ....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  chris85 last edited by

                                  Tελικά παραγγείλαμε το 1.2 GLX με διχρωμία. Ευχαριστώ όλους όσοι απάντησαν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dr-angelo last edited by

                                    Καλοτάξιδο να είναι! Κοντά 14.000 πήγε τελικά? Πόση εγγύηση δίνουν?

                                    Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Καλοταξιδο!

                                      Χθες οδήγησα το 1.2 hybrid.
                                      Πολύ καλό αμαξακι.
                                      Εντελώς γιαπωνέζικη κατασκευή... μέχρι και η μυρωδιά του. [emoji7]

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • monman2
                                        monman2 last edited by

                                        για πες μας κάτι παραπάνω

                                        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Θα το έλεγα υβριδικό παλαιάς κοπής.
                                          Στα μηχανικά το υβριδικό σύστημα δεν κάνει κάπου αισθητή την παρουσία του. Φαίνεται απλά να βοηθά τον βενζινοκινητηρα ο οποίος λειτουργεί από την εκκίνηση του αυτοκινήτου.
                                          Σαν ύπαρξη βασικά το κατάλαβα από την ένδειξη στο καντράν. Και σε εκείνο το 5μιση της κατανάλωσης που μου φάνηκε φανταστικό νούμερο.
                                          Τον 1.2 τον ξέρω από το Splash και το προηγούμενο Swift και δεν ... τότε. Σε αυτό απουσιάζει εκείνος ο εκνευριστικος δισταγμος στο ξεκίνημα ή στις χαμηλές στροφές. Μάλλον εκεί επεμβαινει ο ηλεκτροκινητηρας χωρίς να έχει την αποκλειστικοτητα. Επίσης -επιτελους- κοντες σχέσεις στο κιβώτιο και με ωραία αίσθηση και κούμπωμα. Διορθώθηκε και το φάουλ από τα προηγούμενα Swift που ήταν θεομακρο.
                                          Στα υπόλοιπα μου άρεσε το στήσιμο του. Σχετικά σφιχτο αλλά δεν κουράζει. Και το αυτοκίνητο πατάει πολύ καλά.
                                          Μεσα εχει χαμηλή θέση οδήγησης (που μου λείπει) και έχει ένα πολύ ωραίο τιμονακι (που επίσης μου λείπει). Νιώθεις ότι κάθεσαι λίγο πάνω από τον δρόμο σε πολύ καλά ημιμπακετ.
                                          Στο ταμπλό δεν με τρελαίνουν τα piano black υλικά αλλά γενικά σε εμφάνιση σχεδιαστικά είναι συμπαθητικό και είναι σε όλα του εργονομικό. Εντελώς γιαπωνέζικη αισθητική (που επίσης μου λείπει).
                                          Στα λοιπά μου ήταν αδιάφορα, χώρος μεσα σκοτεινό με πολύ μαυρίλα (πίσω έχει και φιμε τζάμια) και ψιλοστεναχωρο. Θυμίζει νέο Micra ή το 2αρι αλλά δεν με πειράζει.
                                          Του λείπει μια ηλιοροφη όμως.
                                          Αδυναμία μου οι πίσω κρυφές χειρολαβες και σαν σύνολο εξωτερικά στο άσπρο που ήταν το βρήκα ομορφουλικο. Καλύτερο live από τις φωτογραφίες.
                                          Στο ερώτημα Swift hybrid vs Yaris hybrid αβλεπεί για μένα το Swift. Ζωντανό οδηγικα αυτοκίνητο με ενδιαφέρουσα συμπεριφορά, όμορφο και συνάμα οικονομικό. Βασικά σε εντελώς διαφορετική κατεύθυνση από το Yaris.

                                          ΥΓ. Αν το Swift Sport είναι στην top εξέλιξη τουτουνου λογικά θα είναι εκπληκτική παιχνιδομηχανή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ignantios last edited by

                                            Ποιο Yaris?????
                                            Πραγματικά απογοητευτικό που το έκανα test drive προχθές.Ανυπαρκτη δύναμη απορώ για τα 111 άλογα??!!!Όχι καλή ηχομόνωση ακούγονται τα πάντα από το μοτέρ μέσα (και κατηγορούσα το swift), οδηγική συμπεριφορά αδιάφορη.Φρενα τίποτα το ιδιαίτερο (swift -fiesta πολύ ανώτερα). Γενικά με τον συνάδελφό που το οδήγησε και αυτός δεν βρήκαμε κανένα λόγο να το προτιμήσει κάποιος αντί του swift -fiesta.Παρτο Swift να χαίρεται το είναι σου λίγο ή το Fiesta.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 18 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr