-
Δηλαδή όταν έχει -20 - 10 - 0 10 20 30 40 50 είναι ίδια η δυνατότητα ψύξης ?
Με τον ίδιο τρόπο ξεκινάει ένα moter και στην ίδια κατάσταση βρίσκεται το λάδι του όταν έχει -10 και +40 ?
Ίδια είναι η ψύξη του λαδιού Αυγουστιάτικα όταν είσαι στην κίνηση και από άσφαλτο και καυσαέρια του μπροστινού η θερμοκρασία αέρα είναι στους 40-50 ?
Δεν ξέρω ... ρωτάω ? -
Κοιτα...
Γενικα,αν η θερμοκρασια ψυκτικου,ειναι σε νορμαλ επιπεδα,θα ειναι και αυτη του λαδιου...
Το λαδι ναι μεν αργει να ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας σε σχεση με το ψυκτικο,αλλα αν δεν υπερθερμανθει το ψυκτικο δυσκολα θα υπερθερμανθει το λαδι,πρεπει να πηγαινεις ταπα για ποληηη ωρα...
Το ψυκτικο απο την αλλη,τεινει να ακολουθει την θερμοκρασια περιβαλλοντος οταν ειναι κρυο,δηλαδη οταν βαζεις μπρος η θερμοκρασια ψυκτικου θα εσιναι σχεδον ιδια με τη θερμοκρασια περιβαλλοντος,και οριοθετειται απο τον θερμοστατη και το βεντιλατερ...
Οσο λοιπον ο θερμοστατης και η βαλβιδα βεντιλατερ ειναι οκ,δεν συντρεχει λογος ανησυχιας,ουτε παιζει ρολο χειμωνας-καλοκαιρι κλπ...
Σιγουρα το καλοκαιρι ερχονται γρηγοροτερα σε θερμοκρασια λειτουργιας απο τον χειμωνα,αλλα στην Ελλαδα και πιο συγκεκριμενα στην Αθηνα,για ποιον χειμωνα μιλαμε; -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Δηλαδή όταν έχει -20 - 10 - 0 10 20 30 40 50 είναι ίδια η δυνατότητα ψύξης ?
Με τον ίδιο τρόπο ξεκινάει ένα moter και στην ίδια κατάσταση βρίσκεται το λάδι του όταν έχει -10 και +40 ?
Ίδια είναι η ψύξη του λαδιού Αυγουστιάτικα όταν είσαι στην κίνηση και από άσφαλτο και καυσαέρια του μπροστινού η θερμοκρασία αέρα είναι στους 40-50 ?
Δεν ξέρω ... ρωτάω ?-
Η δυνατότητα ψύξης είναι ίδια, αλλιώς τα αυτοκίνητα δεν θα μπορούσαν να κινηθούν όταν έχει πολύ κρύο ή πολύ ζέστη.
-
ΟΧΙ, δεν ξεκινάει με τον ίδιο τρόπο ένα μοτέρ όταν έχει -10oC, για αυτό και έγραψα ότι το μόνο που έχει σημασία και σχέση με την εξωτερική θερμοκρασία είναι το ιξώδες του χειμώνα (W), αυτό έχει σημασία να είναι χαμηλό ώστε το λάδι να είναι όσο πιο λεπτόρρευστο γίνεται για να λιπανθεί όσο το δυνατόν ταχύτερα ο κινητήρας.
-
Ναι η ψύξη είναι ίδια (έχει ελάχιστε διαφορές, ανάξιες λόγου), γιατί η εσωτερική θερμοκρασία είναι πολύ μεγαλύτερη και από τους 40oC ή 50oC.
Γενικά, να διευκρινίσουμε ότι το ιξώδες μας δείχνει πόσο λεπτόρρευστο είναι ένα λάδι σε συγκεκριμένη θερμοκρασία. Δηλαδή το ιξώδες με την W μας δείχνει το ιξώδες για θερμοκρασία λαδιού (ΟΧΙ περιβάλλοντος) 0oC, ενώ η 2η τιμή μας δείχνει το ιξώδες σε θερμοκρασία λαδιού (ΟΧΙ περιβάλλοντος) 100oC.
Άρα (θεωρητικά, γιατί πρακτικά υπάρχουν μικρές διακυμάνσεις λόγο χημικών πρόσθετων για να επιτευχθεί το πολλαπλό ιξώδες), ένα λάδι με ιξώδες 0W-20 σε σχέση με ένα λάδι με ιξώδες 0W-30, έχουν το ίδιο ιξώδες (είναι το ίδιο λεπτόρρευστα) στους 0οC, ενώ στους 100oC, το 30αρι λάδι είναι πιο παχύρρευστο από το 20αρι. Αντίστοιχα ένα λάδι 5W-20, στους 100oC έχει το ίδιο ιξώδες με το 0W-20, αλλά στους 0οC το 0W-20 είναι πιο λεπτόρρευστο (άρα λιπαίνει γρηγορότερα κατά την κρύα εκκίνηση) από το 5W-20.
-
-
Απορία:
Το ηχοσύστημα στο energy, υποστηρίζει ραδιόφωνο DAB;
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
-
Η δυνατότητα ψύξης είναι ίδια, αλλιώς τα αυτοκίνητα δεν θα μπορούσαν να κινηθούν όταν έχει πολύ κρύο ή πολύ ζέστη.
-
ΟΧΙ, δεν ξεκινάει με τον ίδιο τρόπο ένα μοτέρ όταν έχει -10oC, για αυτό και έγραψα ότι το μόνο που έχει σημασία και σχέση με την εξωτερική θερμοκρασία είναι το ιξώδες του χειμώνα (W), αυτό έχει σημασία να είναι χαμηλό ώστε το λάδι να είναι όσο πιο λεπτόρρευστο γίνεται για να λιπανθεί όσο το δυνατόν ταχύτερα ο κινητήρας.
-
Ναι η ψύξη είναι ίδια (έχει ελάχιστε διαφορές, ανάξιες λόγου), γιατί η εσωτερική θερμοκρασία είναι πολύ μεγαλύτερη και από τους 40oC ή 50oC.
Γενικά, να διευκρινίσουμε ότι το ιξώδες μας δείχνει πόσο λεπτόρρευστο είναι ένα λάδι σε συγκεκριμένη θερμοκρασία. Δηλαδή το ιξώδες με την W μας δείχνει το ιξώδες για θερμοκρασία λαδιού (ΟΧΙ περιβάλλοντος) 0oC, ενώ η 2η τιμή μας δείχνει το ιξώδες σε θερμοκρασία λαδιού (ΟΧΙ περιβάλλοντος) 100oC.
Άρα (θεωρητικά, γιατί πρακτικά υπάρχουν μικρές διακυμάνσεις λόγο χημικών πρόσθετων για να επιτευχθεί το πολλαπλό ιξώδες), ένα λάδι με ιξώδες 0W-20 σε σχέση με ένα λάδι με ιξώδες 0W-30, έχουν το ίδιο ιξώδες (είναι το ίδιο λεπτόρρευστα) στους 0οC, ενώ στους 100oC, το 30αρι λάδι είναι πιο παχύρρευστο από το 20αρι. Αντίστοιχα ένα λάδι 5W-20, στους 100oC έχει το ίδιο ιξώδες με το 0W-20, αλλά στους 0οC το 0W-20 είναι πιο λεπτόρρευστο (άρα λιπαίνει γρηγορότερα κατά την κρύα εκκίνηση) από το 5W-20.
Ευχαριστώ
-
-
Πηγα μια βολτα μεχρι την Αναβυσσο σημερα για κατι δουλειες,και διαπιστωσα οτι το elm δεν συνδεοταν με το κινητο ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ
Α,η καταναλωση μου,ηταν 5.5λτ/100χλμ -
-
Απίστευτες καταναλώσεις πράγματι για το θηρίο!
Έχεις κάνει καμιά μέτρηση στην αντλία ή όσο λέει το τριπ?ΥΓ. Το μίκρα πόσο καταναλώνει?
-
Ο χρήστης Γιώργος_i20 έγραψε:
Απίστευτες καταναλώσεις πράγματι για το θηρίο!
Έχεις κάνει καμιά μέτρηση στην αντλία ή όσο λέει το τριπ?ΥΓ. Το μίκρα πόσο καταναλώνει?
Εκανα στο ταξιδι που εκανα τωρα το Πασχα.Ενω εφτασα με καταναλωση 5.8 για 354 χλμ,δηλαδη επρεπε να φουλαρω με 20.5 λιτρα,αυτο πηρε 25.8,δηλαδη μου βγηκε μια καταναλωση βασει fill-refill στο 7.3....
Το θεμα ειναι,αν στην Αθηνα μου το ειχε γεμισει ο βενζινας,οσο και στην επαρχια που μου το 'ξεχειλισε',η αν καποιος απο τους δυο,κλεβει στην αντλια....
Πιθανον να επρεπε να γυρισω και να φουλαρω παλι στην Αθηνα,στο ιδιο βενζιναδικο.
Σε καθε περιπτωση ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απο αυτον τον τομεα,αν και πιστευω οτι με τον καιρο θα πεσει και αλλο... -
Α κατάλαβα, άρα παίζει και το τριπ να κλέβει σχεδόν 25%
-
Ο χρήστης Γιώργος_i20 έγραψε:
Α κατάλαβα, άρα παίζει και το τριπ να κλέβει σχεδόν 25%Σε ολα κλεβει,και στα πετρελαια που κανουν λογο για 5.2 η 4.7,φαντασου ποσο καινε αυτα που δηλωνουνε 10 και 12 λιτρα...
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Δηλαδή όταν έχει -20 - 10 - 0 10 20 30 40 50 είναι ίδια η δυνατότητα ψύξης ?
Με τον ίδιο τρόπο ξεκινάει ένα moter και στην ίδια κατάσταση βρίσκεται το λάδι του όταν έχει -10 και +40 ?
Ίδια είναι η ψύξη του λαδιού Αυγουστιάτικα όταν είσαι στην κίνηση και από άσφαλτο και καυσαέρια του μπροστινού η θερμοκρασία αέρα είναι στους 40-50 ?
Δεν ξέρω ... ρωτάω ?-
Η δυνατότητα ψύξης είναι ίδια, αλλιώς τα αυτοκίνητα δεν θα μπορούσαν να κινηθούν όταν έχει πολύ κρύο ή πολύ ζέστη.
-
ΟΧΙ, δεν ξεκινάει με τον ίδιο τρόπο ένα μοτέρ όταν έχει -10oC, για αυτό και έγραψα ότι το μόνο που έχει σημασία και σχέση με την εξωτερική θερμοκρασία είναι το ιξώδες του χειμώνα (W), αυτό έχει σημασία να είναι χαμηλό ώστε το λάδι να είναι όσο πιο λεπτόρρευστο γίνεται για να λιπανθεί όσο το δυνατόν ταχύτερα ο κινητήρας.
-
Ναι η ψύξη είναι ίδια (έχει ελάχιστε διαφορές, ανάξιες λόγου), γιατί η εσωτερική θερμοκρασία είναι πολύ μεγαλύτερη και από τους 40oC ή 50oC.
Γενικά, να διευκρινίσουμε ότι το ιξώδες μας δείχνει πόσο λεπτόρρευστο είναι ένα λάδι σε συγκεκριμένη θερμοκρασία. Δηλαδή το ιξώδες με την W μας δείχνει το ιξώδες για θερμοκρασία λαδιού (ΟΧΙ περιβάλλοντος) 0oC, ενώ η 2η τιμή μας δείχνει το ιξώδες σε θερμοκρασία λαδιού (ΟΧΙ περιβάλλοντος) 100oC.
Άρα (θεωρητικά, γιατί πρακτικά υπάρχουν μικρές διακυμάνσεις λόγο χημικών πρόσθετων για να επιτευχθεί το πολλαπλό ιξώδες), ένα λάδι με ιξώδες 0W-20 σε σχέση με ένα λάδι με ιξώδες 0W-30, έχουν το ίδιο ιξώδες (είναι το ίδιο λεπτόρρευστα) στους 0οC, ενώ στους 100oC, το 30αρι λάδι είναι πιο παχύρρευστο από το 20αρι. Αντίστοιχα ένα λάδι 5W-20, στους 100oC έχει το ίδιο ιξώδες με το 0W-20, αλλά στους 0οC το 0W-20 είναι πιο λεπτόρρευστο (άρα λιπαίνει γρηγορότερα κατά την κρύα εκκίνηση) από το 5W-20.
Και μόνο που κάθεσαι να τα γράφεις όλα αυτά από μένα άπειρο συν
-
-
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Νίκο και φυσικά με τον Φάνη. Απλά πράγματα.
-
Σας ευχαριστώ Νίκο και Σπύρο!
-
Ειχε ebay σημερα το προγραμμα
1)Θηκη σιλικονης για το κλειδι
https://www.ebay.com/itm/Silicone-Key-C ... 2749.l2649
2)Σετ με non slip λαστιχακια,για ολες τις θηκες του αυτοκινητου
https://www.ebay.com/itm/Gate-slot-pad- ... 2749.l2649
3)Θηκη-εταζερα για τον τεμπελη,προκειμενου να μην βαζεις το χερι μεσα μεχρι τον αγκωνα,για να βρεις τα κλειδια του εξοχικου
https://www.ebay.com/itm/FIT-FOR-NISSAN ... 2749.l2649 -
Περιμένω εντυπώσεις από τα ελαστικά 'πατάκια' για τις θήκες, σκέφτομαι να πάρω κι εγώ.
Έχω παρόμοια θήκη σιλικόνης, πολύ βολική και ωραία αίσθηση στην αφή.Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dr.angelo έγραψε:
Περιμένω εντυπώσεις από τα ελαστικά 'πατάκια' για τις θήκες, σκέφτομαι να πάρω κι εγώ.
Έχω παρόμοια θήκη σιλικόνης, πολύ βολική και ωραία αίσθηση στην αφή.Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οκ,αν και δεν τα βλεπω πριν τον Ιουνιο
-
Ο χρήστης dr.angelo έγραψε:
Περιμένω εντυπώσεις από τα ελαστικά 'πατάκια' για τις θήκες, σκέφτομαι να πάρω κι εγώ.
Έχω παρόμοια θήκη σιλικόνης, πολύ βολική και ωραία αίσθηση στην αφή.Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Eίναι πολύ καλά! Tα έχω στο Scross από την 1η στιγμή και κάνουν πολύ καλή δουλειά με εξάλειψη γρατζουνιών και θορύβων από αντικέιμενα που μπαίνουν στις θήκες. Επίσης,έχουν την ιδιότητα να 'τραβάνε' φως με τον ήλιο την ημέρα και φωσφορίζουν στο σκοτάδι.
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Περιμένω εντυπώσεις από τα ελαστικά 'πατάκια' για τις θήκες, σκέφτομαι να πάρω κι εγώ.
Έχω παρόμοια θήκη σιλικόνης, πολύ βολική και ωραία αίσθηση στην αφή.Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Eίναι πολύ καλά! Tα έχω στο Scross από την 1η στιγμή και κάνουν πολύ καλή δουλειά με εξάλειψη γρατζουνιών και θορύβων από αντικέιμενα που μπαίνουν στις θήκες. Επίσης,έχουν την ιδιότητα να 'τραβάνε' φως με τον ήλιο την ημέρα και φωσφορίζουν στο σκοτάδι.
Ομορφα
Εγω βεβαια παραγγειλα τα total black,μενει να τα δουμε... -
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Περιμένω εντυπώσεις από τα ελαστικά 'πατάκια' για τις θήκες, σκέφτομαι να πάρω κι εγώ.
Έχω παρόμοια θήκη σιλικόνης, πολύ βολική και ωραία αίσθηση στην αφή.Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Eίναι πολύ καλά! Tα έχω στο Scross από την 1η στιγμή και κάνουν πολύ καλή δουλειά με εξάλειψη γρατζουνιών και θορύβων από αντικέιμενα που μπαίνουν στις θήκες. Επίσης,έχουν την ιδιότητα να 'τραβάνε' φως με τον ήλιο την ημέρα και φωσφορίζουν στο σκοτάδι.
Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που μας γράφεις!
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan X-Trail 2013