Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    επιλογή αυτοκινήτου (καινούργιο)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. επιλογή αυτοκινήτου (καινούργιο)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    47
    185
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pelekis last edited by

      Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους..
      είμαι σε αναζήτηση καινούργιου αυτοκινήτου άμεσα και μετά από σκέψη κατέληξα στο να μην πάρω μεταχειρισμένο και να εχω το κεφάλι μου ήσυχο έστω για την επόμενη 5ετία. αυτή τη στιγμή οδηγάω ένα c4 1.6 vti 120 ps του πατέρα μου χρονολογίας 2011 και κάνω περίπου 10-15 χιλ χλμ το χρόνο .. οπότε σκέφτομαι να στραφώ πάλι σε βενζίνα λόγο και χαμηλότερου κόστους κτήσης σε σχέση με αντίστοιχο (σε άλογα) πετρελαιοκίνητο, βέβαια δεν είμαι ευχαριστημένος απτην κατνάλωση του c4, θα ήθελα κάτι πιο οικινομικό και γιαυτό θέλω την γνώμη σας αν τα σημερινά βενζινοκίνητα τουρμπάτα μικρού κυβισμού θα έχουν καλύτερη κατανάλωση και καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με το c4..
      έχω καταλήξει σε 3 αυτοκίνητα και δύσκολα θα πήγαινα σε κάτι άλλο..
      1 peugeot 208 1.2t 110ps
      2 renault clio 1.2t 120 ps
      3 alfa romeo giulietta 1.4t 120ps

      προτιμώ τα μικρομεσαία γενικά , όμως επειδή βγαίνουν ψηλότερα σε τιμή είπα να στραφώ σε μικρότερα μιάς και είναι αρκετά τούμπανα τα σημερινά( to clio έχει διαστάσεις σχεδόν μικρομεσαίου) και έβαλα την giulietta σαν μικρομεσαίο που είναι ο μόνος λόγος να έδινα το κάτι παραπάνω (κρυφή μου αγάπη η άλφα και φυσικά θα την χτύπαγα αν δεν ήταν πρόβλημα τα λεφτά )

      ποιά είναι η γνώμη σας για τα παραπάνω αυτοκίνητα?
      αξίζει να πάω σε πετρέλαιο? φυσικά σε τετοια περίπτωση θα πρέπει να πάρω τι μικρές εκδόσεις πετρελαίου για να μείνω στα ίδια λεφτά με 70-80 άλογα διότι εκδόσεις με 90-110 άλογα ξεφέυγουν σε τιμές ..
      τέλος βλέπω την ιουλιέτα να ξεινάει στα 17500 χιλιάρικα στην παραπάνω έκδοση ενώ το 208 και το clio παίζουν κάπου στα 16 και είναι ο μόνος λόγος που τη σκέφτομαι ..
      έχψ ακούσει όμως για ένα σωρό ζημιές(όπως και για τα γαλλικά που ποτέ δεν αντιμετώπισα βέβαια) ακριβά σέρβις κλπ και με φοβίζει ..
      εννοείται το αυτοκίνητο θα μπεί σε δόσεις και νομίζω πως το πεζό έχει άτοκες δόσεις και δωρεάν σέρβις για 4 χρόνια, το οποίο με δελεάζει αρκετά.
      σας ευχαριστώ

      υγ1 δεν θα πήγαινα με τπτ σε ατμοσφαιρικά με 70 και 80 άλογα, καλύτερα να έπαιρνα ένα γρήγορο μεταχειρισμένο
      υγ2 εκτιμώ κια χιουντάι αλλά δέν ...
      υγ3 γκρούπ vag polo κλπ δεν μου αρέσουν .. ίσως το audi a1 αλλά βγαίνει ψηλά και εκεί για μένα μονόδρομος η giulietta.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • P
        pelekis last edited by

        Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους..
        είμαι σε αναζήτηση καινούργιου αυτοκινήτου άμεσα και μετά από σκέψη κατέληξα στο να μην πάρω μεταχειρισμένο και να εχω το κεφάλι μου ήσυχο έστω για την επόμενη 5ετία. αυτή τη στιγμή οδηγάω ένα c4 1.6 vti 120 ps του πατέρα μου χρονολογίας 2011 και κάνω περίπου 10-15 χιλ χλμ το χρόνο .. οπότε σκέφτομαι να στραφώ πάλι σε βενζίνα λόγο και χαμηλότερου κόστους κτήσης σε σχέση με αντίστοιχο (σε άλογα) πετρελαιοκίνητο, βέβαια δεν είμαι ευχαριστημένος απτην κατνάλωση του c4, θα ήθελα κάτι πιο οικινομικό και γιαυτό θέλω την γνώμη σας αν τα σημερινά βενζινοκίνητα τουρμπάτα μικρού κυβισμού θα έχουν καλύτερη κατανάλωση και καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με το c4..
        έχω καταλήξει σε 3 αυτοκίνητα και δύσκολα θα πήγαινα σε κάτι άλλο..
        1 peugeot 208 1.2t 110ps
        2 renault clio 1.2t 120 ps
        3 alfa romeo giulietta 1.4t 120ps

        προτιμώ τα μικρομεσαία γενικά , όμως επειδή βγαίνουν ψηλότερα σε τιμή είπα να στραφώ σε μικρότερα μιάς και είναι αρκετά τούμπανα τα σημερινά( to clio έχει διαστάσεις σχεδόν μικρομεσαίου) και έβαλα την giulietta σαν μικρομεσαίο που είναι ο μόνος λόγος να έδινα το κάτι παραπάνω (κρυφή μου αγάπη η άλφα και φυσικά θα την χτύπαγα αν δεν ήταν πρόβλημα τα λεφτά )

        ποιά είναι η γνώμη σας για τα παραπάνω αυτοκίνητα?
        αξίζει να πάω σε πετρέλαιο? φυσικά σε τετοια περίπτωση θα πρέπει να πάρω τι μικρές εκδόσεις πετρελαίου για να μείνω στα ίδια λεφτά με 70-80 άλογα διότι εκδόσεις με 90-110 άλογα ξεφέυγουν σε τιμές ..
        τέλος βλέπω την ιουλιέτα να ξεινάει στα 17500 χιλιάρικα στην παραπάνω έκδοση ενώ το 208 και το clio παίζουν κάπου στα 16 και είναι ο μόνος λόγος που τη σκέφτομαι ..
        έχψ ακούσει όμως για ένα σωρό ζημιές(όπως και για τα γαλλικά που ποτέ δεν αντιμετώπισα βέβαια) ακριβά σέρβις κλπ και με φοβίζει ..
        εννοείται το αυτοκίνητο θα μπεί σε δόσεις και νομίζω πως το πεζό έχει άτοκες δόσεις και δωρεάν σέρβις για 4 χρόνια, το οποίο με δελεάζει αρκετά.
        σας ευχαριστώ

        υγ1 δεν θα πήγαινα με τπτ σε ατμοσφαιρικά με 70 και 80 άλογα, καλύτερα να έπαιρνα ένα γρήγορο μεταχειρισμένο
        υγ2 εκτιμώ κια χιουντάι αλλά δέν ...
        υγ3 γκρούπ vag polo κλπ δεν μου αρέσουν .. ίσως το audi a1 αλλά βγαίνει ψηλά και εκεί για μένα μονόδρομος η giulietta.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pelekis last edited by

          Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους..
          είμαι σε αναζήτηση καινούργιου αυτοκινήτου άμεσα και μετά από σκέψη κατέληξα στο να μην πάρω μεταχειρισμένο και να εχω το κεφάλι μου ήσυχο έστω για την επόμενη 5ετία. αυτή τη στιγμή οδηγάω ένα c4 1.6 vti 120 ps του πατέρα μου χρονολογίας 2011 και κάνω περίπου 10-15 χιλ χλμ το χρόνο .. οπότε σκέφτομαι να στραφώ πάλι σε βενζίνα λόγο και χαμηλότερου κόστους κτήσης σε σχέση με αντίστοιχο (σε άλογα) πετρελαιοκίνητο, βέβαια δεν είμαι ευχαριστημένος απτην κατνάλωση του c4, θα ήθελα κάτι πιο οικινομικό και γιαυτό θέλω την γνώμη σας αν τα σημερινά βενζινοκίνητα τουρμπάτα μικρού κυβισμού θα έχουν καλύτερη κατανάλωση και καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με το c4..
          έχω καταλήξει σε 3 αυτοκίνητα και δύσκολα θα πήγαινα σε κάτι άλλο..
          1 peugeot 208 1.2t 110ps
          2 renault clio 1.2t 120 ps
          3 alfa romeo giulietta 1.4t 120ps

          προτιμώ τα μικρομεσαία γενικά , όμως επειδή βγαίνουν ψηλότερα σε τιμή είπα να στραφώ σε μικρότερα μιάς και είναι αρκετά τούμπανα τα σημερινά( to clio έχει διαστάσεις σχεδόν μικρομεσαίου) και έβαλα την giulietta σαν μικρομεσαίο που είναι ο μόνος λόγος να έδινα το κάτι παραπάνω (κρυφή μου αγάπη η άλφα και φυσικά θα την χτύπαγα αν δεν ήταν πρόβλημα τα λεφτά )

          ποιά είναι η γνώμη σας για τα παραπάνω αυτοκίνητα?
          αξίζει να πάω σε πετρέλαιο? φυσικά σε τετοια περίπτωση θα πρέπει να πάρω τι μικρές εκδόσεις πετρελαίου για να μείνω στα ίδια λεφτά με 70-80 άλογα διότι εκδόσεις με 90-110 άλογα ξεφέυγουν σε τιμές ..
          τέλος βλέπω την ιουλιέτα να ξεινάει στα 17500 χιλιάρικα στην παραπάνω έκδοση ενώ το 208 και το clio παίζουν κάπου στα 16 και είναι ο μόνος λόγος που τη σκέφτομαι ..
          έχψ ακούσει όμως για ένα σωρό ζημιές(όπως και για τα γαλλικά που ποτέ δεν αντιμετώπισα βέβαια) ακριβά σέρβις κλπ και με φοβίζει ..
          εννοείται το αυτοκίνητο θα μπεί σε δόσεις και νομίζω πως το πεζό έχει άτοκες δόσεις και δωρεάν σέρβις για 4 χρόνια, το οποίο με δελεάζει αρκετά.
          σας ευχαριστώ

          υγ1 δεν θα πήγαινα με τπτ σε ατμοσφαιρικά με 70 και 80 άλογα, καλύτερα να έπαιρνα ένα γρήγορο μεταχειρισμένο
          υγ2 εκτιμώ κια χιουντάι αλλά δέν ...
          υγ3 γκρούπ vag polo κλπ δεν μου αρέσουν .. ίσως το audi a1 αλλά βγαίνει ψηλά και εκεί για μένα μονόδρομος η giulietta.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • V
            vagkirk last edited by

            Το να πας από την C4 στα Clio και 208 , ίσως να κάνω λάθος , μπορεί να είναι υποβάθμιση , προσωπικά το Clio μέσα στην θέση οδηγού και συνοδηγού μου φάνηκε μικρό όταν είχα μπει σε μια έκθεση , το 208 για κάποιο λόγο μου φάνηκε πιο ανετο και ειδικά η θέση οδήγησης τέλεια και οδηγοκεντρικό , το μικρό τιμόνι και ο γενικότερος διάκοσμος εσωτερικά ήταν με διαφορά ότι καλύτερο στην κατηγορία.

            Για να σου δώσω ένα παράδειγμα το 2010 υπήρχε σκέψη ανταλλαγής + διαφοράς απο τον πατέρα μου ενός τριπορτου 307 1.6 που μέχρι πριν 2 χρόνια περίπου το είχα εγώ με ένα πολύ καλά εξοπλισμένο Corsa 1.4 100ps το οποίο θα το χρησιμοποιούσε η αδερφή μου.
            Πήγα μαζι με την αδερφή μου με το 307 να το δούμε , βγήκα από το 307 , μπήκα στο Corsa στην θέση του οδηγού και δίπλα η αδερφή μου , νομίζω έκατσα 30... δευτερόλεπτα και έφυγα τρέχοντας , δεν έμεινα ούτε από τακτ να ακούσω τον πωλητή. Εννοιωσα πως μπήκα σε πολύ υποδεέστερο αυτοκίνητο , χειρότερη θέση οδήγησης , καθίσματα , νόμιζα πως είμαστε αγκαλιά με την αδερφή μου μέσα στο αυτοκίνητο.
            Καλά οδηγικά δεν υπήρχε επαφή καμία στο test drive που κάναμε.
            Με χίλια ζόρια την έπεισα να κρατήσει το Peugeot που μέχρι και σήμερα με 280χιλ χλμ είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο.

            Φοβάμαι μην σου συμβεί το ίδιο και εσένα μετα το C4 , αλλά εκτός από το 208 , άνοιξε λίγο τις επιλογές σου , δες οπωσδήποτε το IBIZA που και αυτό είναι πολύ ωραίο , άνετο και οδηγοκεντρικό και παίζει σε καλές τιμές και εξοπλισμό με καλό 1.0 turbo και αυτό.
            Δες και το νέο fiesta οπωσδήποτε που μοιάζει πλέον με μικρό πολυμορφικό και έχει επίσης άνετο και οδηγοκεντρικό εσωτερικό.

            Ως προς την Gullieta εκεί μιλάμε για άλλο επίπεδο αυτοκίνητο που θα το ευχαριστηθείς σε όλους τους τομείς , σίγουρα καλύτερο ακόμη και σε χώρους από όλα τα μικρά που σκέφτεται. Δεν ξέρω σε τι εξοπλισμό παίζει αυτό που βρίσκεις αλλά για 1000-1500 ευρώ μην κάνεις το λάθος να τα τσιγκουνευτείς .
            Μια εξαιρετική εναλλακτική εδώ που σκέφτομαι αν και ίσως σε ξενερώσει λόγω ονόματος είναι το kia ceed είτε το πολύ καλά εξοπλισμένο 1.0 turbo 120ps uptown στα 15.500 ή το Gt-line στα 17.600 που έχει τα πάντα και με πολύ ωραίο sport πακέτο εξωτερικά. Ως προς χώρους και εσωτερικό , θέση οδήγησης , αίσθηση ποιότητας, θα εντυπωσιαστείς με το πόσο καλό είναι , μην το σνομπαρεις.

            Τώρα ως προς τα τουρμπάκια , σίγουρα θα είναι πιο οικονομικά από τον vti και στην πόλη και στο ταξίδι όταν μάθεις να εκμεταλλεύεσαι την ροπή τους και να αλλάζεις σχέση πιο γρήγορα , ενώ θα είναι πιο σβέλτα σε αίσθηση.

            Μετά... παίζουν και κάποια υπερυψωμένα b-suv αν θέλεις να ανοίξεις και άλλο τις επιλογές σου όπως το Stonic και το Arona σε καλές τιμές , αλλά εκεί πας για λόγους στυλ περισσότερο.

            Sent from my SM-T715 using Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • P
              pelekis last edited by

              Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
              Το να πας από την C4 στα Clio και 208 , ίσως να κάνω λάθος , μπορεί να είναι υποβάθμιση , προσωπικά το Clio μέσα στην θέση οδηγού και συνοδηγού μου φάνηκε μικρό όταν είχα μπει σε μια έκθεση , το 208 για κάποιο λόγο μου φάνηκε πιο ανετο και ειδικά η θέση οδήγησης τέλεια και οδηγοκεντρικό , το μικρό τιμόνι και ο γενικότερος διάκοσμος εσωτερικά ήταν με διαφορά ότι καλύτερο στην κατηγορία.

              Για να σου δώσω ένα παράδειγμα το 2010 υπήρχε σκέψη ανταλλαγής + διαφοράς απο τον πατέρα μου ενός τριπορτου 307 1.6 που μέχρι πριν 2 χρόνια περίπου το είχα εγώ με ένα πολύ καλά εξοπλισμένο Corsa 1.4 100ps το οποίο θα το χρησιμοποιούσε η αδερφή μου.
              Πήγα μαζι με την αδερφή μου με το 307 να το δούμε , βγήκα από το 307 , μπήκα στο Corsa στην θέση του οδηγού και δίπλα η αδερφή μου , νομίζω έκατσα 30... δευτερόλεπτα και έφυγα τρέχοντας , δεν έμεινα ούτε από τακτ να ακούσω τον πωλητή. Εννοιωσα πως μπήκα σε πολύ υποδεέστερο αυτοκίνητο , χειρότερη θέση οδήγησης , καθίσματα , νόμιζα πως είμαστε αγκαλιά με την αδερφή μου μέσα στο αυτοκίνητο.
              Καλά οδηγικά δεν υπήρχε επαφή καμία στο test drive που κάναμε.
              Με χίλια ζόρια την έπεισα να κρατήσει το Peugeot που μέχρι και σήμερα με 280χιλ χλμ είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο.

              Φοβάμαι μην σου συμβεί το ίδιο και εσένα μετα το C4 , αλλά εκτός από το 208 , άνοιξε λίγο τις επιλογές σου , δες οπωσδήποτε το IBIZA που και αυτό είναι πολύ ωραίο , άνετο και οδηγοκεντρικό και παίζει σε καλές τιμές και εξοπλισμό με καλό 1.0 turbo και αυτό.
              Δες και το νέο fiesta οπωσδήποτε που μοιάζει πλέον με μικρό πολυμορφικό και έχει επίσης άνετο και οδηγοκεντρικό εσωτερικό.

              Ως προς την Gullieta εκεί μιλάμε για άλλο επίπεδο αυτοκίνητο που θα το ευχαριστηθείς σε όλους τους τομείς , σίγουρα καλύτερο ακόμη και σε χώρους από όλα τα μικρά που σκέφτεται. Δεν ξέρω σε τι εξοπλισμό παίζει αυτό που βρίσκεις αλλά για 1000-1500 ευρώ μην κάνεις το λάθος να τα τσιγκουνευτείς .
              Μια εξαιρετική εναλλακτική εδώ που σκέφτομαι αν και ίσως σε ξενερώσει λόγω ονόματος είναι το kia ceed είτε το πολύ καλά εξοπλισμένο 1.0 turbo 120ps uptown στα 15.500 ή το Gt-line στα 17.600 που έχει τα πάντα και με πολύ ωραίο sport πακέτο εξωτερικά. Ως προς χώρους και εσωτερικό , θέση οδήγησης , αίσθηση ποιότητας, θα εντυπωσιαστείς με το πόσο καλό είναι , μην το σνομπαρεις.

              Τώρα ως προς τα τουρμπάκια , σίγουρα θα είναι πιο οικονομικά από τον vti και στην πόλη και στο ταξίδι όταν μάθεις να εκμεταλλεύεσαι την ροπή τους και να αλλάζεις σχέση πιο γρήγορα , ενώ θα είναι πιο σβέλτα σε αίσθηση.

              Μετά... παίζουν και κάποια υπερυψωμένα b-suv αν θέλεις να ανοίξεις και άλλο τις επιλογές σου όπως το Stonic και το Arona σε καλές τιμές , αλλά εκεί πας για λόγους στυλ περισσότερο.

              Sent from my SM-T715 using Tapatalk

              φίλε σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση σου ..αρχικά αυτό ακριβώς είχα στο μυαλό μου, ότι δεν θέλω να πάω σε ένα υποδυέστερο ας το πούμε αυτοκίνητο σε σχέση με το c4, κυρίως όχι τόσο σε χώρους όσο σε πάτημα αυτοκινήτου στο δρόμο φρένα επιδόσεις κλπ ..θεωρώ βέβαια πως τα μικρά τουρμπάτα ίσως να έχουν ακόμα καλύτερο στήσιμο απτην c4 και σίγουρα θα είναι αρκετά πιο σβέλτα ..με ενδιαφέρουν βέβαια και οι χώροι σε περίπτωση μελλοντικής οικογένειας .. το clio πράγματι είναι στενόμακρο αλλα το 208 είναι φαρδύ σαν αμάξωμα και νομίζω πως δεν θα καταλάβω διαφορα σε χώρους οδηγού συνοδηγού..πίσω σίγουρα θα είναι πιο στριμωχτά βέβαια .. εννοείται ότι αν με έπαιρνε θα έβαζα στις επιλογές το 308 και το megane ανίστοιχα αλλά για να μείνω στο budget θα πρέπει να πέσω σε επιδόσεις εξοπλισμό κλπ .. ένας λόγος ακόμα που δεν έχω συμπεριλάβει το ibiza (αν και μου αρέσει) είναι το βρίσκω πιο μικρό μέσα σε σχέση με το 208 χωρίς να έχω οδηγήσει κανένα απο τα 2 βέβαια .. θα πάω αυτές τις μέρες σε αντιπροσωπίες να τσεκάρω, αλλά θέλω πρώτα μία γνώμη γενικά κυρίως σε στήσιμο συμπεριφορά αυτοκινήτου όπου εκεί θεωρώ πως οι γάλλοι τα πάνε αρκετά καλά..επίσης έχω ερωτευτεί το εσωτερικό του 208..είναι κούκλα..και αν ισχύει ακόμα η προσφορά με τα 4 χρόνια δωρεάν σέρβις και άτοκες δόσεις με βλέπω προς τα εκεί ..
              για το renault απτην άλλη έχω ακούσει γενικά πολύ καλα λόγια και ότι έχει πιο άνετη ανάρτηση απτο 208 και ως κάτοχος c4 ένα πράγμα που με ξενίζει είναι ο πίσω άξονας(χτυπάει πολύ)
              γενικά το budget είναι γύρως στα 15000 χιλιαρικα και ευελπιστώ με καμία απόσυρση να κατέβει σε αυτη τη τιμή..
              η giulietta απτην άλλη σίγουρα θα είναι το πιο ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκίνητο σε σχέση με τα παραπάνω αλλα θα βγεί σίγουρα ενα 2χίλιαρο παραπάνω και δεν ξέρω αν όντως θα έχει πιο ακιρβή συντήρηση..
              το φιέστα που ανέφερες δεν μου αρέσει καθαρά εμφανισιακά, όπως επίσης δεν προτιμώ τα suv..
              απτην άλλη δεν ξέρω τι παίζει με τα πετρέλαια αν τελικά θα εξισώσουν τιμή πετρελαίου βενζίνης και φόρων που ακούγεται και αν είναι αντάξια οδηγικής ευχαρίστησης ας το πούμε όση τέλος πάντων μπορείς να έχεις στα 120 άλογα ..

              αρχικά κοιτούσα μεταχειρισμένη giulietta με τα 170 ps και honda civic type r του 08-09 μοντέλο αλλά θα με έβγαζε στο δρόμο οπότε είπα να σκεφτω λίγο λογικά ... όχι όμως να πάω και στην απέναντι πλευρά και να πάρω κάποιο στα 70-80 άλογα ας είναι και πετρέλαιο ..

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                kkostask last edited by

                Μεταξύ του 208 και Clio ,εγώ θα προτιμούσα το 208 για τους μεγαλύτερους χώρους επιβατών,το στήσιμο του και το τιμόνι του! Αυτό με τα 4 χρόνια δωρεάν σέρβις μην το πολυεμπιστεύεσαι καθως πρόκειται απλά για ένα διαφημιστικό τρικ. Σου αλλάζουν το φίλτρο αέρα πχ στα 60000χλμ όταν από τα 15 ειναι ήδη πένταβρώμικο,φίλτρο καμπίνας στα 30 κλπ. Στο πετρελαιοκίνητο αλλάζουν φίλτρο πετρελαίου στα 60 παρόλο που είναι γνωστό στην Ελλάδα πόσο καλά καύσιμα έχουμε. Ρώτησε για την giuletta γιατί τρέχει κάποια έκπτωση από ότι διάβασα. Σίγουρα θα είναι πιο κοντά σε πάτημα και εν γένει συμπεριφορά με το c4 που έχεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Η Giulietta είναι οδηγικά δύο επίπεδα πάνω από όλα τα υπόλοιπα που κοιτάς. Αν σε παίρνει οικονομικά, κάνε το βήμα! Η συντήρηση δεν είναι ιδιαίτερα ακριβή. Το Multiair έβγαζε πρόβλημα μετά τα 100.000 χλμ, αλλά η 120άρα δεν έχει αυτό το σύστημα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • P
                    pelekis last edited by

                    Ο χρήστης kkostask έγραψε:
                    Μεταξύ του 208 και Clio ,εγώ θα προτιμούσα το 208 για τους μεγαλύτερους χώρους επιβατών,το στήσιμο του και το τιμόνι του! Αυτό με τα 4 χρόνια δωρεάν σέρβις μην το πολυεμπιστεύεσαι καθως πρόκειται απλά για ένα διαφημιστικό τρικ. Σου αλλάζουν το φίλτρο αέρα πχ στα 60000χλμ όταν από τα 15 ειναι ήδη πένταβρώμικο,φίλτρο καμπίνας στα 30 κλπ. Στο πετρελαιοκίνητο αλλάζουν φίλτρο πετρελαίου στα 60 παρόλο που είναι γνωστό στην Ελλάδα πόσο καλά καύσιμα έχουμε. Ρώτησε για την giuletta γιατί τρέχει κάποια έκπτωση από ότι διάβασα. Σίγουρα θα είναι πιο κοντά σε πάτημα και εν γένει συμπεριφορά με το c4 που έχεις.

                    ευχαριστώ πολύ φίλε ..σαφώς και θα περάσω και απτην άλφα ρομέο να δω τι παίζει και να την οδηγήσω κιόλλας..
                    έχω και άλλη μία απορία σχετικά με τους κινητήρες ρε παιδιά ..σε βάθος χρόνου όλοι αυτοί οι χιλιάριδες και χιλιοδιακοσάρηδες τουρμπάτοι που βγάζουν άλογα ατμοσφαιρικου 1600 είναι αξιόπιστοι?
                    μου φένεται ασπούμε λίγο υπερβολή ο χιλιάρης που έχει το ίμπιζα η κια η φορντ κλπ να βγάζει 120 άλογα..
                    του pezo έστω ειναι 1,2 αλλά και πάλι υπάρχει κάποιο θέμα ευαισθησίας σε αυτούς τους κινητήρες ?? η να μείνω ύσηχος ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • T
                      tempo last edited by

                      πήγαινε, κάνε το απαραίτητο test drive και στα 3 αυτοκίνητα και.......πάρε την Giulietta!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης tempo έγραψε:
                        πήγαινε, κάνε το απαραίτητο test drive και στα 3 αυτοκίνητα και.......πάρε την Giulietta!

                        Τα είπες όλα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • P
                          pelekis last edited by

                          Ο χρήστης tempo έγραψε:
                          πήγαινε, κάνε το απαραίτητο test drive και στα 3 αυτοκίνητα και.......πάρε την Giulietta!

                            αυτο θέλω και γω καταβάθος ..
                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • T
                            the-flying-dutchman last edited by

                            Νομίζω φίλτατε η διαφορά στη τιμή για την Giulietta, είναι αστεία σε σχέση με το πόσο καλύτερο αμάξι είναι από τ' άλλα.
                            Όσο για τα σέρβις και τις βλάβες, όσο ανεβαίνεις επίπεδο αυτοκινήτου, θα ανεβαίνουν κι αυτά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                            • K
                              koralli last edited by

                              Ο χρήστης The flying dutchman έγραψε:
                              Νομίζω φίλτατε η διαφορά στη τιμή για την Giulietta, είναι αστεία σε σχέση με το πόσο καλύτερο αμάξι είναι από τ' άλλα.
                              Όσο για τα σέρβις και τις βλάβες, όσο ανεβαίνεις επίπεδο αυτοκινήτου, θα ανεβαίνουν κι αυτά.

                              +1

                              Δυο κλάσεις πανω η Ιταλίδα σε ολα. Πλέον έχοντας λύσει κ τα περισσότερα προβληματα νεότητας, ειναι κ αρκετα αξιόπιστη. Μείον βεβαια η αυξημένη καΤαναλωση.

                              Κανε αυτο που πραγματικά θελεις για να μην το μετανιώσεις αργοτερα. Δεν αγοράζουμε καθε μερα αυτοκινητο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • sargus
                                sargus last edited by

                                Αν για κάποιο λόγο δεν καταφέρεις να πάρεις τη Giulietta, τότε θα σου πρότεινα το Ibiza. Δε νομίζω να υπάρχει πιο ευρύχωρο supermini (μπορεί να είναι πιο ευρύχωρο και από τη C4 σου!!!) ενώ και οδηγικά είναι φοβερά απολαυστικό (σβέλτο, στιβαρό και αρκετά οδηγοκεντρικό). Επίσης πολύ φτηνό! Από εμένα λοιπόν

                                1. Giulietta
                                  .
                                  .
                                  .
                                2. Ibiza
                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • G
                                  gianniss07 last edited by

                                  1.Giulietta
                                  2.Ceed
                                  3.Ibiza

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • gatoz
                                    gatoz last edited by

                                    εχω (και) το ιμπιθα... ομορφον, αλλα,
                                    παρε την ιταλιδα. το μονο που θα κατσεις στο πεζοδρομιο απεναντι να κανεις τσιγαρο και να γουσταρεις τι γκομεναρα επηρες...

                                    #milf-a-man

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • M
                                      mrclouzo last edited by

                                      Να οδηγήσεις οπωσδήποτε το Ibiza fr με τον 1.5. Γρήγορο και οικονομικό, χώροι που καλύπτουν άνετα μια μικρή οικογένεια, με ωραίο πάτημα και σχετικά συμμετοχικά στημένο (όχι όπως ένα fiesta όμως), το λες και ομορφούλι σε αυτή την έκδοση. Στα περίπου 16 χιλιάρικα το πεντάπορτο έχει και εξαιρετικό vfm.
                                      Δεν φτάνει την ιταλίδα (κυρίως σε επίπεδο αίσθησης) αλλά παίζει πολύ κοντά σε επιδόσεις με την 170αρα. Και η ανάρτησή του παρότι σφιχτή είναι πιο άνετη.

                                      Τα γράφω αυτά γιατί έτυχε να το οδηγήσω για κάμποσα χιλιόμετρα και με εξέπληξε -πολύ- ευχάριστα. Θα ήθελα πιο κοντές σχέσεις για ακόμα πιο εκρηκτικές ρεπρίζ, να υπάρχει η επιλογή της πλήρους απενεργοποίησης του esp και ένα καλύτερο τιμόνι. Με αρκετά σανιδώματα η κατανάλωση παίζει γύρω στα 8, με κανονική οδήγηση σε χαμηλά 7ρια, εθνική οδό με 130 γύρω στα 6.5!

                                      Σε επίπεδο αξιοπιστίας πιο πολύ θα με προβλημάτιζε ο 1.5. Η alfa έχει αποδειχτεί αρκετά αξιόπιστη. Είναι στην αγορά 8 χρόνια αισίως...

                                      Αν η απόλυτη οδική συμπεριφορά και αίσθηση οδήγησης δεν είναι η πρώτη προτεραιότητα, ο ισπανός μοιάζει πιο ολοκληρωμένη επιλογή από την 120αρα ιταλίδα.

                                      Στάλθηκε από το VF-1397 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Επειδή ανέφερες το 208 και πήρα προσφορά την περασμένη εβδομάδα , το 110 στην πλούσια έκδοση allure είναι στα 15200 και το αυτόματο 110 στα 16300 .

                                        Αντίστοιχα το 308 στην μεσαία έκδοση active με τα 110 είναι στα 17900 και με τα 130 στα 18700 .

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                        Εμαθα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • S
                                          stormold last edited by

                                          Το 208 δεν το έχω οδηγήσει και δεν θέλω. Απλά έχω μπει μέσα από περιέργεια για να δω τους χώρους .
                                          Υποσυνείδητα το συγκρίνω με το 207 και πλέον με το Fabia.
                                          Στα δικά μου μάτια το 208 μου φαίνεται ότι είναι ποιο χαμηλό αυτοκίνητο και με μικρότερους χώρους.
                                          Αυτό μου αφήνει μία αίσθηση ότι ποιο πολύ ταιριάζει σε αστική μετακίνηση.

                                          Ο χρήστης pelekis έγραψε:

                                          γενικά το budget είναι γύρως στα 15000 χιλιαρικα και ευελπιστώ με καμία απόσυρση να κατέβει σε αυτη τη τιμή...

                                          Ακριβώς το ίδιο budget είχα και εγώ και το τήρησα εντελώς. Ανάλογα τις ανάγκες σου και τον εξοπλισμό που θέλεις φτιάχνεις λίστα και καταλήγεις σε ποια αυτοκίνητα θέλεις να κάνεις test drive.

                                          Πάντως μέχρι 15000euro δεν είναι και αμέτρητες οι επιλογές. Οπότε τα πράγματα είναι σχετικά εύκολα. Αν ανέβεις σε χρήματα ξεκινά το μπλέξιμο και επιπλέον μπαίνεις και σε κατηγορία μικρομεσαίων με καλό εξοπλισμό.

                                          Καλή αναζήτηση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • gatoz
                                            gatoz last edited by

                                            Ο χρήστης criuser έγραψε:
                                            Επειδή ανέφερες το 208 και πήρα προσφορά την περασμένη εβδομάδα , το 110 στην πλούσια έκδοση allure είναι στα 15200 και το αυτόματο 110 στα 16300 .

                                            Αντίστοιχα το 308 στην μεσαία έκδοση active με τα 110 είναι στα 17900 και με τα 130 στα 18700 .

                                            α ρε κριου, λειπει και ο νουνος....
                                            εχω εκτος απο το νησι και απο αυτο το δυο και οκτω. με τα εκατο, το βρωμικο. κανενα οκταμηνο αμαξι.
                                            ολο κατι περτικαλι αναβει στο ταμπλο. αλλο καθε φορα.
                                            ...αλλα μου αρεσει πολυ στην καθαρη την εκδοση με τα διακοσα.
                                            οχι ομως μπροστα στη ιταλογκομεναρα...

                                            #milf-a-man

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr