-
Καλημέρα σε όλους!
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ενα μικρό αυτοκίνητο πόλης ιδανικά 1000cc καθώς ως επί το πλείστον θα κινούμαι Αθήνα με κανα 2 ταξιδάκια το χρόνο προς επαρχία. Συνολικά χιλιόμετρα τον χρόνο γύρω στα 15.000 άρα η καταναλωση θα πρεπει να είναι μικρή και γι αυτο κινούμαι σε 1.000cc.Εχω κανει μια μικρή έρευνα αγοράς και ομολογώ ότι έχω λίγο 'κολλήσει' με την καινουρια τριαδα aygo/108/c1 ενώ έχω δει και το νέο picanto το οποίο έχει μεγαλύτερους χώρους και περισσότερα καλουδια(κινητηρας, καλυτερο infotainment κλπ) στην ιδια πανω κατω τιμη αλλα προσωπικα θεωρω ασχημοτερο. Οσο για την τριάδα up/citigo/mii, δεν μ αρεσει κανενα.
Ποια είναι η γνώμη σας;
-
Καλημέρα σε όλους!
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ενα μικρό αυτοκίνητο πόλης ιδανικά 1000cc καθώς ως επί το πλείστον θα κινούμαι Αθήνα με κανα 2 ταξιδάκια το χρόνο προς επαρχία. Συνολικά χιλιόμετρα τον χρόνο γύρω στα 15.000 άρα η καταναλωση θα πρεπει να είναι μικρή και γι αυτο κινούμαι σε 1.000cc.Εχω κανει μια μικρή έρευνα αγοράς και ομολογώ ότι έχω λίγο 'κολλήσει' με την καινουρια τριαδα aygo/108/c1 ενώ έχω δει και το νέο picanto το οποίο έχει μεγαλύτερους χώρους και περισσότερα καλουδια(κινητηρας, καλυτερο infotainment κλπ) στην ιδια πανω κατω τιμη αλλα προσωπικα θεωρω ασχημοτερο. Οσο για την τριάδα up/citigo/mii, δεν μ αρεσει κανενα.
Ποια είναι η γνώμη σας;
-
Καλημέρα σε όλους!
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ενα μικρό αυτοκίνητο πόλης ιδανικά 1000cc καθώς ως επί το πλείστον θα κινούμαι Αθήνα με κανα 2 ταξιδάκια το χρόνο προς επαρχία. Συνολικά χιλιόμετρα τον χρόνο γύρω στα 15.000 άρα η καταναλωση θα πρεπει να είναι μικρή και γι αυτο κινούμαι σε 1.000cc.Εχω κανει μια μικρή έρευνα αγοράς και ομολογώ ότι έχω λίγο 'κολλήσει' με την καινουρια τριαδα aygo/108/c1 ενώ έχω δει και το νέο picanto το οποίο έχει μεγαλύτερους χώρους και περισσότερα καλουδια(κινητηρας, καλυτερο infotainment κλπ) στην ιδια πανω κατω τιμη αλλα προσωπικα θεωρω ασχημοτερο. Οσο για την τριάδα up/citigo/mii, δεν μ αρεσει κανενα.
Ποια είναι η γνώμη σας;
-
Άσχημο το picanto? Εμένα μου αρέσει πολύ πάντως. Προσωπικά picanto ή i10.
-
Το citigo ειναι θαυμασιο μεσα εξω, με αριστη οδικη συμπεριφορα οικονομικοτατη καταναλωση και ταξιδιαρικο χαρακτηρα. Κακως το απορριπτεις. Μηπως να εκανες ενα test-drive?
-
Ριξε μια ματια και στο mitsubishi spacestar. Στην ιδια τιμη με τα υπολοιπα που ανεφερεις παιζει.
-
Τα σιτιγκο, απ και μιι δεν εχουν πλευρικους αεροσακους κεφαλης, που προστατευουν και τους πισω επιβατες, ενω απο σασι και αμαξωμα ειναι τα καλυτερα της κατηγοριας
Το πεζο και το σιτροεν με τον 1.2 (μικρη χρηματικη διαφορα απο το 1.0) ειναι πολυ ευχαριστα στην οδηγηση με δυνατο τραβηγμα απο χαμηλα, γεγονος που δεν απαιτει απο τον οδηγο του να κτεβαζει συνεχως μια σχεση στο κιβωτιο
Ολη η ροπη του βγαινει στις 2800 σ.α.λ, και το 80% αυτης αν δεν κανω λαθος στις 1800-2000 σ.α.λ!
Σαν μικρο τουρμπο δηλαδη αλλα χωρις τουρμποΤο πικαντο θεωρω πως ειναι η χρυση τομη σε οτι εχει να κανει με το αμαξωμα. Δεχεται και ως εξτρα και εβδομο αεροσακο για τα γονατα του οδηγου
-
Αρχικα σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας. Η αληθεια ειναι οτι απο αυτα που αναφερατε το spacestar ειναι το μονο που δεν εχω δει αλλα εχω στα υποψιν μου κυριως λογω της αξιοπιστιας της mitsubishi και της χαμηλοτερης καταναλωσης που εχει σε σχεση με τα υπολοιπα. Δεν εχω οδηγησει το citigo αλλα το αδερφακι του το up και οντως ηταν πολυ σπιρτοζικο μεσα στην πολη, δεν ξερω πως τα πηγαινει σε αυτοκινητοδρομο. Ωστοσο, και τα 3 αδερφακια μου φαινονται δυστυχως κουβαδακια και παροτι οι αναγκες μου με αναγκαζουν να κινηθω σε κατηγορια mini, θα ηθελα ενα αυτοκινητο που σχεδιαστικα αν ειναι εφικτο να παραπεμπει σε αυτοκινητο μεγαλυτερης κατηγοριας και γι αυτο ισως την 'παταω' με το πεζο που εχει αντιγραψει την μασκα του 308.
Το πικαντο το θεωρω κι εγω την πιο αξιοπιστη και value for money επιλογη και τα 7 χρονια εγγυησης της kia ειναι κι αυτα σημαντικα. Το ξαδερφακι του το hyundai αν και μηχανικα καλο εχει πολυ φθηνα πλαστικα στο εσωτερικο οποτε το απορριπτω.
-
Προσωπικά θα επέλεγα το Picanto. Είναι σβέλτο, στρίβει καλά και είναι καλοεξοπλισμένο. Επίσης τα 7 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης είναι μεγάλο δέλεαρ. Από την τριάδα της VAG, ενώ είναι καλό το σασί, ο 60άρης κινητήρας είναι τάφος, οπότε αναγκαστικά πας στον 75άρι. Βέβαια, αν ενδιαφέρει η κατανάλωση και μόνον, η καλύτερη λύση είναι το φυσικό αέριο, αρκεί να μένεις κοντά σε ανάλογο πρατήριο.
-
Καινούριο ή μεταχειρισμένο?
Picanto δαγκωτό κι από μένα.
Είχα νοικιάσει τον προκάτοχο του στη Νίσυρο, σε επαρχιακό δίκτυο με στροφές, ανηφόρες και κατηφόρες. Mε εντυπωσίασε για τη κατηγορία και τα κυβικά του. Κινούνταν αξιοπρεπέστατα με το a/c στο full. Επίσης, είναι πολύ άνετο για τους πίσω και μεταφέρει κατιτίς παραπάνω στο πορτμπαγκάζ.
Έχεις δοκιμάσει την τριάδα aygo,108,c1 στους χώρους των πίσω επιβατών? Ούτε στα πλάγια δεν χωράς...
-
Το καινούργιο picanto με τον τουρμπο 1.0 είναι πολύ ωραίο! Στρίβει καλά, παρκάρει παντού και έχει χώρο αποσκευών σαν προηγούμενης γενειάς μικρομεσαίο!
Το Peugeot με τον 1.2 έχει κι αυτό χαρακτήρα και πάει καλά αλλά δεν το οδήγησα εκτός πόλης.
Το Up έχει πλέον και τούρμπο λίτρου με 90 άλογα αλλά νομίζω ξεφεύγει σε τιμή -
Κι εγώ το picanto θα επέλεγα, παρόλο που δεν το έχεις συμπεριλάβει στην τριάδα σου. Απο εκείνα, μόνο το Aygo είδα διεξοδικά οπότε... picanto!
-
Εφόσον η οικονομία καυσίμου είναι το βασικό σου μέλημα, πας καρφί για μοντέλο biofuel, που καίει βενζίνη και φυσικό αέριο.
Φίλος έχει το αντίστοιχο Up κι αναφέρει πραγματικό κόστος κίνησης μέσα στην πόλη τα 3 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα. Πρόσεξε, ευρώ, όχι λίτρα.
Τα μοντέλα πόλης που βγαίνουν σε τέτοια έκδοση είναι τα Fiat Panda και Punto, VW Up και Skoda Citigo.Όλα αυτά κυμαίνονται από 12 ως 13,5 χιλιάρικα. Στα 15,5 υπάρχει και το Ibiza που, καθώς πλέον έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις, μπορείς να το πεις και μικρό οικογενειακό.
Τα παραπάνω κυμαίνονται στα 3 ευρώ/100.
Απαλλαγμένος από το βραχνά της κατανάλωσης, ίσως θα άξιζε κάποια χρηματική υπέρβαση (ή το να κοιτάξεις και μεταχειρισμένα μοντέλα) για κάποιο οικογενειακό όπως η Octavia. Για παράδειγμα:
https://www.car.gr/12785910-skoda-octavia-g-tec
Το λέω σε περίπτωση που έχεις απαιτήσεις από χώρους αλλά τις έπνιγε η ανάγκη για χαμηλή κατανάλωση.
Κάνε ένα κόπο και δες αν σε βολεύουν τα πρατήρια φυσικού αερίου, γιατί είναι λίγα:
-
Σημείωσε, οτι το Eco Up συγκεκριμένα (επειδή κοιτούσα τα χαρακτηριστικά του πρόσφατα), έχει χωρητικότητα ρεζερβουάρ 10lt, οπότε εξαιρείται αυτομάτως απο το φάσμα των επιλογών, εφόσον θέλει να κάνει και κάποια ταξίδια, ενίοτε.
-
Όντως, το Panda CNG δείχνει καλύτερη επιλογή για ταξίδια. Έχει ντεπόζιτο βενζίνης 35 λίτρων και σημαντικά καλύτερες επιδόσεις. Τούρμπο ροπή και 90 άλογα αντί για ατμόσφαιρα και 68.
Βέβαια, για 1-2 ταξίδια το χρόνο, ίσως και να την κάνεις την παραχώρηση για το ντεπόζιτο. Εγώ δηλαδή θα την έκανα αν δεν υπήρχε το Panda. Εξαρτάται βέβαια και τι εννοεί ο καθένας λέγοντας ταξίδια. Στα πεθερικά στην Αταλάντη ή τη διάσχιση της Πίνδου και να μένεις σε σκηνές επί μία εβδομάδα; Η πρώτη περίπτωση παλεύεται, η δεύτερη όχι. -
Picanto είναι η καλύτερη επιλογή και αμέσως μετά το Space Star της Mitsubishi.
-
+1000. Συμφωνω με τον Φανη.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Προσωπικά θα επέλεγα το Picanto. Είναι σβέλτο, στρίβει καλά και είναι καλοεξοπλισμένο. Επίσης τα 7 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης είναι μεγάλο δέλεαρ. Από την τριάδα της VAG, ενώ είναι καλό το σασί, ο 60άρης κινητήρας είναι τάφος, οπότε αναγκαστικά πας στον 75άρι. Βέβαια, αν ενδιαφέρει η κατανάλωση και μόνον, η καλύτερη λύση είναι το φυσικό αέριο, αρκεί να μένεις κοντά σε ανάλογο πρατήριο.Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω.
Με Απ (και αδερφάκια) πας και ταξίδι με τα της άλλης τριάδας δεν ειμαι τόσο σίγουρος. Το Πικάντο, δεν το έχω οδηγήσει, αλλά πρέπει να ειναι ιδιαιτερα αξιόλογο και προσωπικά το βρίσκω συμπαθέστατο,μεσα έξω -
Μετά το Octavia που προτάθηκε θα πρότεινα το ibiza μιας και σκέφτεσαι μικρό
https://www.car.gr/12668216-seat-ibiza- ... style-plus
Είσαι κοντά για να το δεις ...
Στα + 4χρόνια εγγύηση και το φυσικά το φυσικό αέριο για οικονομίαΠροσωπικά το περιμένω να έρθει
-
Συγχαρητήρια, με το καλό να παραλάβεις. Πώς και το προτίμησες από το αντίστοιχο Leon;
Αγορά μικρού αυτοκινήτου