-
Τώρα αρχίζει να στρώνει το μοτέρ...
Το καλό της avin βάζω και εγώ τα τελευταία 30.000 χλμ και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Αλλά πάντα από συγκεκριμένο πρατήριο. -
Ο χρήστης fotismt έγραψε:
Ρε συ!
Έβαλα 20 ευρώ, μηδένισε ο μετρητής, διάνυσα όλο τον περιφερειακό, φοίνικα, ήπια καφέ με κόρη Αρετσού και γύρισα και μου γράφει 4.0 lt/100km !!!!!
Με 112,000 χλμ μοτέρ και 8,000 χλμ τα λάδια.
Μωρέ, μπας και βρήκαμε λαγό??!!!Παλιέ συμμαθητή, σου εύχομαι Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία και ευτυχία καθώς και σε όλα τα παιδιά που μας βλέπουν.
Ήρα ο λαγός
Δεν είναι πολλά τα χλμ πάντως ούτε για μοτέρ ούτε για λάδια.
Euro 6 είναι;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Απο τι ξερω EURO 5 ειναι τα μοτερ μας.EURO 6 εχει το νεο s cross και δεν ξερω αν στα τελευταια Vitara εχουν 6.Εμενα με 80000χλμ το μοτερ,SUZUKI Scross all grip μου καιει περιπου 5,6 λιτ μικτα. με Avin best action μονο......
Kαλη Ανασταση και Καλο Πασχα σε ολους.... -
Ωπ!
Σας επιασα μαγκες!!!
Euro 6 γραφει η αδεια κυκλοφοριας ενω τα χαρτια αντιπροσωπειας λενε euro 5B...!
Ποιες οι διαφορες αγνωστες.
Αν ανοιγει,οπως γραφετε, τωρα το μοτερ ....ιιιιιχαααα!!!
Θα παει 700,000χλμ και μετα θα με θαψουν μαζι με αυτοΧρονια Πολλα σε ολους και ολες !
-
Φίλε γιαπωνέζε για diesel μιλάμε. Που σημαίνει ότι με σωστή συντήρηση μπορεί να βγάλουν εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Τα 100.000 χλμ πραγματικά δεν είναι τίποτα.
Καλή Ανάσταση σε όλους εύχομαι! -
Τα όρια καυσαερίων είναι οι βασικές διαφορές στα διάφορα Euro 4/5/6 κ.τ.λ.
-
Καλησπέρα.Ξερετε ποιο καύσιμο είναι το πιο άοσμο;Βάζω eko avio και όταν δουλεύει το αμάξι βρωμάει ο τόπος καρβουνιλα..
-
Δεν το χω παρατηρήσει σε 2 diesel euro 5 οπότε ίσως είναι θέμα αυτοκινήτου.
-
Τι μοτέρ φοράει;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ειναι ενα skoda octavia 5 tdi του 2012.Διαβασα στο θεμα οτι κι αλλοι εχουν προβλημα με εκο avio.
Δοκιμασα bp ultimate και η μυρωδια μειωθηκε αισθητα απο το πρωτο φουλαρισμα κι ολας.
Τωρα λεω να δοκιμασω avin action.Exω την εντυπωση οτι την μυρωδια την δημιουργουνε τα χημικα προσθετα που εχουν τα premium καυσιμα. -
Εμένα στον 13αρη μουλτιτζετ μυρίζει έντονα στα κρύα τόσο το Elin Crystal όσο και το Shell v power Diesel.
Πιο ευχαριστημένος δηλώνω από το crystal. Καλύτερη οικονομία και επιδόσεις.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Και στον δικό μου 1.3 multijet με EKO/BP απλά βρωμάει ο τόπος, η ατμόσφαιρα στο γκαράζ μέχρι να κάνω τις μανούβρες να ξεπαρκάρω γίνεται αποπνικτική οπότε και δεν κατεβάζω παράθυρα, ενώ το βράδυ βλέπεις και μαύρο συννεφάκι στα φώτα του από πίσω στα πατήματα, παρότι Euro 5 με DPF... Όλα αυτά μόνο με BP/EKO... Με τα υπόλοιπα μέχρι ώρας κανένα τέτοιο θέμα και ίσα ίσα που έχουν πολύ καθαρή μυρωδιά. Βάζω εδώ και καιρό το απλό της AVIN και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Συνεχίζω με αυτό.
-
Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω αν κάνεις ξέρει Γιατί έχει ανέβει αρκετά η τιμή πετρελαίου τώρα τελευταία στην Πάτρα ενώ σε άλλες πόλεις που βλέπω από εφαρμογές υπάρχουν πολύ φθηνότερα καύσιμα
-
Τα καύσιμα τον τελευταίο μήνα πήραν level up και όχι μόνο στην Πάτρα, λόγω αύξησης της τιμής του πετρελαίου
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Στην εφαρμογή fuelgr έχει και γράφημα τιμής. Σε 1-2 πρατήρια που την κοίταξα υπάρχει άνοδος και στο πετρέλαιο και στην βενζίνη.
-
Έβαζα συνέχεια ΈΚΟ Avio από την αρχή που πήρα το αυτοκίνητο. Έκανα ένα γέμισμα για πρώτη φορά με BP Ultimate και είδα αύξηση στην κατανάλωση κατά 0.2. Φυσικά συγκρίνω ακριβώς όμοιες διαδρομές με ίδια οδηγική συμπεριφορά.
Υπάρχει κάποια εξήγηση; Ανάλογα την εταιρία παίζει και η κατανάλωση;Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δοκίμασε και το crystal, Vpower. Τότε θα έχεις ολοκληρωμένη άποψη.
Παιδιά τι καθαριστικο να ρίξω στο τεποζιτο; Προληπτικά κυρίως, 1 χρόνο τώρα δεν έχω βάλει κάτι πέρα από μια φορά που έβαλα το Antιbacterial Protec.
-
Το ιδιο ή Redex που περα απο τα πρατήρια το βρισκεις στον Σκλαβενίτη σε πιο καλη τιμη....
-
Avin και ξερο ψωμι!
4,3 lt/100 Χαλκιδικη - καλλιθεα και πισω.
Shake your ass baby!!!! -
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Avin και ξερο ψωμι!
4,3 lt/100 Χαλκιδικη - καλλιθεα και πισω.
Shake your ass baby!!!!Avin και γω αν και δεν έχω δοκιμάσει άλλο καυσιμο
-
Έχω διανύσει 120.000Km με ένα Mercedes B200 CDI. Όλα τα χιλιόμετρα έχουν γίνει με βελτιωμένα πετρέλαια. Γύρω στα 90.000Km έγιναν με Shell V power, καμία 20.000 Km με EKO AVIO και τα τελευταία 10.000Km με BP ULTIMATE. Τα συμπεράσματα έπειτα από τα καύσιμα που δοκίμασα είναι τα εξής:
- Τον πιο πολύ θόρυβο τον έκανε ο κινητήρας με το Shell, ενώ το πιο αθόρυβο με το BP.
- Την πιο έντονη μυρωδιά την έβγαζε η εξάτμιση με το ΕΚΟ και την λιγότερη με το SHELL
- Την μεγαλύτερη κατανάλωση την είχα με το SHELL και την μικρότερη με το BP, ενώ πολύ κοντά ήταν και το AVIO.
Γενικά, το BP μου έκατσε καλύτερα. Αρπάζει και πιο σπιρτόζικα ο κινητήρας. Παρόλο που είναι το πιο ακριβό θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ, γιατί έχω την αίσθηση ότι ο κινητήρας είχε την πιο πολιτισμένη και αθόρυβη λειτουργία.
Καύσιμα Diesel: Απόψεις;