-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Εντάξει αλλα μην γραφουμε και υπερβολες! Για να δεις 12αρι στο Κουγκα σε ταξιδι θα πρεπει να πηγαινεις με την τελικη συνεχεια! Σε νορμαλ ρυθμους εισαι στο 8.5 και με λιγη προσπαθεια και κατω απο 8.Εδώ εγώ και βλέπω max 11.6lt/100χλμ αυστηρά εντός πόλης, και δεν υπάρχει άνθρωπος που να έχει βγάλει μεγαλύτερη μέση κατανάλωση από μένα, σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Το οποίον σημαίνει ότι οποιοσδήποτε άλλος με το Kuga 1.5EB δεν θα δει παραπάνω από 11,5, παρά μόνο αν όντως το πηγαίνει με την τελική (κυριολεκτικά τελική), ή ξέρω γω το βάλει σε πίστα.
Επίσης σε περιαστικές μετακινήσεις μου (όχι Ε.Ο., λίγο Α.Ο.) έχω δει μονοψήφια κατανάλωση, άρα ίσως και το 8.5 που λες να είναι υψηλό....
-
Σκεφτομουν τον 1000αρη αλλα κατεληξα στο 1.5 tsi. Μια παραμετρος σημαντικη για τις αστικες μετακινησεις με μικρες αποστασεις (αυτη ειναι η περιπτωση μου) ειναι η θερμικη διαχειριση του 1.5 για τον οποιο υπαρχουν αναφορες απο ιδιοκτητες οτι επιτυγχανει πολυ γρηγορα την επιθυμητη θερμοκρασια νερου και λαδιου. Αρα πιανει τα οποια χαμηλα νουμερα καταναλωσης τα επιτυγχανει απο νωρις, συγκρινόμενος με τους υπολοιπους κινητήρες οι οποιοι θα πρεπει να ζεσταθούν πιο πολυ ωρα για να βγαλουν καλα νουμερα. Και για τον τροπο μετακίνησης που περιέγραψα παραπανω νομιζω οτι ταιριαζει γαντι.
https://www.briskoda.net/forums/topic/4 ... ng-module/Sent from my LG-H850 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Εντάξει αλλα μην γραφουμε και υπερβολες! Για να δεις 12αρι στο Κουγκα σε ταξιδι θα πρεπει να πηγαινεις με την τελικη συνεχεια! Σε νορμαλ ρυθμους εισαι στο 8.5 και με λιγη προσπαθεια και κατω απο 8.Σε πόλη Φανη όχι σε ταξιδι
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Εντάξει αλλα μην γραφουμε και υπερβολες! Για να δεις 12αρι στο Κουγκα σε ταξιδι θα πρεπει να πηγαινεις με την τελικη συνεχεια! Σε νορμαλ ρυθμους εισαι στο 8.5 και με λιγη προσπαθεια και κατω απο 8.
Σε πόλη Φανη όχι σε ταξιδι
Νίκο εγραψες «σκέφτεσαι να πας μια βόλτα με 12αρια». Βόλτα εννοούμε ταξιδι, γιατι για μέσα στην πόλη τα 10-20χλμ δεν ειναι καμια απόσταση αξια λογου που να εχει διαφορα το κόστος βενζίνης.
-
Ξέρει κάποιος κατόπιν δοκιμής τις πραγματικές καταναλώσεις των Kuga diesel , Karoq diesel και Chr ;
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλησπέρα και απο μένα παιδιά!
τελικώς για εναν κλασσικο ελληνα οικογενειάρχη με 2 παιδια που θα αντιμετωπισει πρόβλημα με τον 1.0 tsi?
Μιλάμε για χρηση εντός πόλης 90%.Στην Ε.Ο φορτωμένο με a/c θα χει θέμα π.χ στα 130χλμ(το πολυ για παραπανω δεν τρέχω εξάλλου)?Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης greekdad έγραψε:
Καλησπέρα και απο μένα παιδιά!
τελικώς για εναν κλασσικο ελληνα οικογενειάρχη με 2 παιδια που θα αντιμετωπισει πρόβλημα με τον 1.0 tsi?
Μιλάμε για χρηση εντός πόλης 90%.Στην Ε.Ο φορτωμένο με a/c θα χει θέμα π.χ στα 130χλμ(το πολυ για παραπανω δεν τρέχω εξάλλου)?Ευχαριστώ
Για την χρήση που περιγράφεις κανένα πρόβλημα, μια χαρά σε εξυπηρετεί ο χιλιάρης. Είναι και οικονομικός, σύμφωνα με όσα reviews έχω δει στην πόλη δεν ανεβαίνει εύκολα πάνω από 8, εκτός μπορείς να δεις και κάτω από 7.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Εντάξει αλλα μην γραφουμε και υπερβολες! Για να δεις 12αρι στο Κουγκα σε ταξιδι θα πρεπει να πηγαινεις με την τελικη συνεχεια! Σε νορμαλ ρυθμους εισαι στο 8.5 και με λιγη προσπαθεια και κατω απο 8.
Σε πόλη Φανη όχι σε ταξιδι
Νίκο εγραψες «σκέφτεσαι να πας μια βόλτα με 12αρια». Βόλτα εννοούμε ταξιδι, γιατι για μέσα στην πόλη τα 10-20χλμ δεν ειναι καμια απόσταση αξια λογου που να εχει διαφορα το κόστος βενζίνης.
Φανή αγορίνα μου όχι δεν εννοώ ταξίδι. Ταξίδι θα πας μια φορά στο τόσο όπου και 500 χλμ να κάνεις η διαφορά θα είναι 5-6 λίτρα. Εκεί όλα καινε λίγο. Η διαφορά ειναι στη στη πολη όπου εκεί κάνεις τα πολλά χλμ και αντικειμενικά δε καεί απλά αλλά ρουφαει
-
Ο χρήστης SAXOGUS έγραψε:
Ξέρει κάποιος κατόπιν δοκιμής τις πραγματικές καταναλώσεις των Kuga diesel , Karoq diesel και Chr ;Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για το ch r που οδήγησα πρόσφατα για δυο ώρες μόνος χωρίς το πωλητή δίπλα σε συνθηκες πόλης αλλά και ΑΟ, η κατανάλωση ήταν περίπου στα 5,5 λίτρα. Εξαιρετικό νούμερο
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Φανή αγορίνα μου όχι δεν εννοώ ταξίδι. Ταξίδι θα πας μια φορά στο τόσο όπου και 500 χλμ να κάνεις η διαφορά θα είναι 5-6 λίτρα. Εκεί όλα καινε λίγο. Η διαφορά ειναι στη στη πολη όπου εκεί κάνεις τα πολλά χλμ και αντικειμενικά δε καεί απλά αλλά ρουφαειΣωστός! Μόνο που το kuga καίει και σε σβέλτο ταξίδι. Μου έλεγε κάτοχος ότι με ταχύτητες 140-150 το πατημένο 10αρι το έχει χαλαρά.
Ακόμα και το diesel καίει πιο πολύ από όλο τον ανταγωνισμό. Δεν το βοηθάει γενικά το βάρος (αεροδυναμικά δεν ξέρω πώς τα πάει).Για το ch r που οδήγησα πρόσφατα για δυο ώρες μόνος χωρίς το πωλητή δίπλα σε συνθηκες πόλης αλλά και ΑΟ, η κατανάλωση ήταν περίπου στα 5,5 λίτρα. Εξαιρετικό νούμερο
Sent from my iPhone using TapatalkΌντως πολύ καλό νούμερο αλλά στην πόλη είναι στο στοιχείο του. Βέβαια στα λεφτά που ζητάει η toyota υπάρχουν μεγαλύτερα diesel suv που καίνε περίπου τα ίδια και είναι καλύτερες overall επιλογές. Με χαλάει που στα υβριδικά της η toyota δίνει ελάχιστη αυτονομία με τις μπαταρίες. Και βέβαια οι μέτριες επιδόσεις.
-
Το CHR απο ότι κατάλαβα θελει λιγο διαφορετικό τρόπο οδήγησης και αν βρεις το κουμπί του πάει πολύ καλά και συναγωνίζεται άλλα diesel ή βενζινοκίνητα όντας πιο οικονομικο. Είναι όμως σχετικά ακριβό και με αμφιλεγόμενη σχεδίαση ιδιως για τους πίσω επιβάτες
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ειχα το chr για ενα σαββατοκύριακο, το εβγαλα με 4.5λ και χωρις καθόλου να προσέξω. Κινηθηκα πολη και 80χμ ορεινά κομμάτια. Εξαιρετική κατανάλωση και συμπεριφορά. Για το υβριδικό μιλώντας πάντα!
-
Kuga 1.5 diesel εθνική με ταχύτητες 120-130 είσαι στα 5.8-6.0. Με ταχύτητες 140-160 είσαι στα 7. Με 2 άτομα και αποσκευές, ενδείξεις trip computer.
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Kuga 1.5 diesel εθνική με ταχύτητες 120-130 είσαι στα 5.8-6.0. Με ταχύτητες 140-160 είσαι στα 7. Με 2 άτομα και αποσκευές, ενδείξεις trip computer.Στην ίδια φάση είμαι 5,3-5,5 στα 120-130 και 7,3 στα 160-180
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Φανή αγορίνα μου όχι δεν εννοώ ταξίδι. Ταξίδι θα πας μια φορά στο τόσο όπου και 500 χλμ να κάνεις η διαφορά θα είναι 5-6 λίτρα. Εκεί όλα καινε λίγο. Η διαφορά ειναι στη στη πολη όπου εκεί κάνεις τα πολλά χλμ και αντικειμενικά δε καεί απλά αλλά ρουφαειΝίκο μου, στην πόλη όλα καίνε. Και η 116i μου που ήταν αρκετά οικονομική, στην πόλη έκαιγε. Μόνο με Diesel ή Υβριδικό βλέπεις ουσιαστική διαφορά στην κατανάλωση στην πόλη, στα υπόλοιπα ακόμα και το 1 λίτρο διαφορά στα 100χλμ δεν έχει μεγάλη σημασία στις μικρές διαδρομές.
Από αυτά που διαβάζω, πρακτικά το Kuga Diesel καίει ελάχιστα παραπάνω από το Tiguan Diesel σε ίδιες συνθήκες.
Όσο για το CHR, το έχω οδηγήσει μόνο για μισή ώρα (το Υβριδικό) και αν και έχω βαρύ πόδι, μπορώ να πώ ότι ήταν αρκετά οικονομικό. Με αρκετό σκίσιμο μου έβγαλε μέση κατανάλωση 6.7λτ/100χλμ (8.5λτ/100χλμ όταν το έσκισα, οπότε με οικονομική οδήγηση είναι σίγουρα κάτω από 6).
viewtopic.php?f=15&t=31644&start=8745#p3196864 -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Νίκο μου, στην πόλη όλα καίνε. Και η 116i μου που ήταν αρκετά οικονομική, στην πόλη έκαιγε. Μόνο με Diesel ή Υβριδικό βλέπεις ουσιαστική διαφορά στην κατανάλωση στην πόλη, στα υπόλοιπα ακόμα και το 1 λίτρο διαφορά στα 100χλμ δεν έχει μεγάλη σημασία στις μικρές διαδρομές.Από αυτά που διαβάζω, πρακτικά το Kuga Diesel καίει ελάχιστα παραπάνω από το Tiguan Diesel σε ίδιες συνθήκες.
Από 100+ Kuga 1.5EB που καταγράφονται στο spritmonitor (πραγματικές μετρήσεις από πραγματικούς χρήστες σε πραγματικές συνθήκες)
Min: 7,18 lt/100χλμ
Max:11,92 lt/100χλμ
Average: 8,51 lt/100χλμΟπότε
(α) υπάρχουν άνθρωποι που έχουν δει μεγαλύτερη μέγιστη κατανάλωση από μένα
(β) το Kuga καίει τελικά μάλλον κανονικά (για να μην πω λίγα) για την κατηγορία του, και
(γ) το αντίστοιχο Tiguan 1.4.TSi 150HP, με μετρήσεις από 150+ αυτοκίνητα, έχει μάλλον χειρότερη κατανάλωση (6,31min, 8,90average, 12,38max). Παραδόξως το Kodiaq με τον ίδιο κινητήρα βγάζει μέση 8.40, είναι φαίνεται γκαζιάρηδες οι ιδιοκτήτες του TiguanΑυτά που φαίνονται να καίνε πραγματικά λιγότερο, με κινητήρες αντίστοιχης απόδοσης, είναι το S-Cross και το Ateca, που είναι και τα δύο στο 7,50+ lt/100χλμ.
Ρε σεις, μπας και αρχίζουμε να λέμε ότι το Kuga ΔΕΝ καίει πολλά ?
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Ρε σεις, μπας και αρχίζουμε να λέμε ότι το Kuga ΔΕΝ καίει πολλά ?
Και μετά τις θα έχουν να λένε οι haters του Kuga...να τους στερήσουμε ένα από τα ελάχιστα (για την τιμή του) μειονεκτήματα!?!!?
-
Ναι Αντώνη μη φας απόψε έχουμε γλαρο
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ρε σεις, μπας και αρχίζουμε να λέμε ότι το Kuga ΔΕΝ καίει πολλά ?
Και μετά τις θα έχουν να λένε οι haters του Kuga...να τους στερήσουμε ένα από τα ελάχιστα (για την τιμή του) μειονεκτήματα!?!!?
Αν και τα πραγματικά δεδομένα αυτό δείχνουν, ότι τελικά το Kuga δεν είναι καν το πιο βενζινοβόρο της κατηγορίας του (φυσικά δεν είναι και το πιο οικονομικό) προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα να λέω ότι το Kuga μου έχει αυτό το 'μειονέκτημα', ειδικά καθώς δεν οδηγώ σαν να έχω νεκροφόρα, ούτε θέλω να πετύχω κανά eco-friendly ρεκόρ, ούτε βγάζω τα παπούτσια μου για να μπορώ να καλιμπράρω καλύτερα το πεντάλ του γκαζιού
Όπως λες, απλά για να έχουν κάτι να λένε οι haters
-
Πήρα προσφορά σήμερα:
- το 1.0 116 ps ambition + μεταλλικό + 2ζωνικός + αισθητήρες βροχής/φώτων + park distance control στα 21.700 με το κλειδί στο χέρι, και
- το 1.5 150 ps ambition + μεταλλικό στα 22.600 (μάλλον και αυτό με το κλειδί αλλά δεν το θυμάμαι σίγουρα).
Αυτά στην Κρήτη. Πως συγκρίνονται αυτά με τις τιμές που βρίσκετε στην Αθήνα;
Skoda Karoq