Εδώ και λίγες μέρες έχω πλέον τη χαρά να οδηγώ το T-Roc! Έκδοση advance (μεσαία και ιδιαίτερα πλούσια εξοπλισμένη), 1.0 TSI. Ήμουν τυχερός και υπήρχε ένα ετοιμοπαράδοτο αυτοκίνητο ακριβώς έτσι όπως το ήθελα! Το λευκό (pure white) του πάει τρέλα και τα εξτρά του (αντιθερμικά φιμέ πίσω και κάμερα οπισθοπορείας) το συμπληρώνουν έξοχα για τη χρήση που θα έχει. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι η απρόσμενα εύκολη και πολύ ευέλικτη κίνηση στην πόλη και η τρομερή ησυχία του και ποιότητα κύλισης στον ανοιχτό δρόμο. Εδώ οι κατασκευαστές έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά... Το εσωτερικό του μου αρέσει πολύ, δείχνει πολύ ποιοτικό και προσεγμένο, ενώ έχω ξεχάσει τελείως τα πολυσυζητημένα σκληρά πλαστικά του ταμπλό. Προς το παρόν ακολουθώ τις οδηγίες του κατασκευαστή για το στρώσιμο (1500 km ήπιας οδήγησης με σταδιακό 'άνοιγμα' μετά τα 1000), όποτε δεν ασχολούμαι με ροπές και ρεπρίζ. Από το τεστ drive όμως ξέρω ότι αν θελήσεις πάει σ φ α ί ρ α και με εξαιρετικά κρατήματα, πολύ πάνω από την οδήγηση που θα του κάνω εγώ. Είχα την ατυχία και τύχη, ο πωλητής που οδήγησε στο πρώτο τεστ drive να ασχολείται με αυτοκίνητα των 300+ ίππων, οπότε 'τα είδα όλα' και μου έφυγε κάθε δισταγμός για τον 1.0 TSI. Ο κινητήρας πιστεύω ότι θα κινήσει ανάλογα και το ελαφρώς βαρύτερο SKODA Karoq (η άλλη μεγάλη αγάπη του διαστήματος που προηγήθηκε). Μένει βέβαια το σημαντικότερο, να αποδειχτεί αξιόπιστος στο χρόνο, αλλά προετοιμάζω και τον εαυτό μου να δεχτεί ότι σαν τον Toyota 1.4 vvti που είχε η Corolla G6 που αποχωρίστηκα μετά από 18 χρόνια, δεν θα είναι... Ωστόσο είμαι πολύ χαρούμενος και το νέο αυτοκίνητο έχει έρθει 'γάντι' στο γούστο μου και στις ανάγκες της οικογένειας.