Μετά από 2 χρόνια και 4 μήνες με το Τ-Roc TSI 1.0 και 17.300 km, μόνο θετικά έχω να γράψω. Το αυτοκίνητο δεν με έχει δυσκολέψει/προβληματίσει σε τίποτα, το οδηγώ και το χαίρομαι. Τα περί φθηνών πλαστικών είναι αστεία, μπορεί να μην είναι πολυτελή, αλλά η ποιότητά τους είναι μια χαρά και μέχρι τώρα δεν έχει ακουστεί ο παραμικρός τριγμός. Παραδόξως η εμπειρία μου από την τοπική αντιπροσωπεία είναι άριστη, (είχε διαχρονικά από τις χειρότερες φήμες στη Θεσσαλία και προβληματίστηκα αρκετά μέχρι την αγορά.) Το προηγούμενο αυτοκίνητό μου (για 18 χρόνια) ήταν Toyota Corolla G6 1400, οπότε έχω ένα καλό μέτρο σύγκρισης. Φυσικά αγόρασα από την αρχή την εργοστασιακή επέκταση εγγύησης με περ. € 400 (τραγικά μικρή η στάνταρ των 2 ετών). Είναι νωρίς βέβαια για συμπεράσματα αξιοπιστίας για το T-Roc αλλά διαβάζοντας τη γκρίνια παραπάνω είπα να γράψω κι εγώ τη θετική εμπειρία μου.
autobianchi
@autobianchi
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by autobianchi
-
RE: VW T-Roc
-
RE: VW T-Roc
Ο χρήστης louis k έγραψε:
Επίσης άσχετο... ημιάκαμπτο δεν έχει πίσω ;Οι απλές, δικίνητες εκδόσεις, ναι. Οι τετρακίνητες νομίζω διαφοροποιούνται.
Στο 1.0 TSI advance που οδηγώ, ο ημιάκαμπτος δουλεύει υποδειγματικά, χωρίς θόρυβο και αναπηδήσεις. Αφήνει την ίδια αίσθηση με την μπροστινή ανάρτηση.
Γενικότερα, οι εντυπώσεις μου μετά από 7.200 χλμ συνεχίζουν να είναι άριστες, παρά τους αρχικούς φόβους μου. Βέβαια ακόμη είναι νωρίς. -
RE: VW T-Roc
Ο χρήστης scorpio571 έγραψε:
Παιδιά πήγε κανείς για ανάκληση; Μιλάω για το πίσω σποιλερΣτάλθηκε από το Pixel 2 XL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όχι, το δικό μου (αγορά Μάρτιος 2018) περιλαμβανόταν μόνο στην πρώτη ανάκληση, αυτή για το λογισμικό του ηλεκτρικού χειρόφρενου. Μαζί με την αναβάθμιση λογισμικού άλλαξαν τότε και τον κρίκο ρυμούλκησης στο σετ εργαλείων με άλλον ισχυρότερο.
-
RE: VW T-Roc
Ο χρήστης Tobajara έγραψε:
Θα ηθελα να παρακαλεσω κατοχους των 1.0 και 1.5 λιτρων να αναφερουν με ενα γεμισμα ποσα χιλιομετρα κανουν μεχρι το επομενο γεμισμα.Σας ευχαριστω πολυ ιδιαιτερως.
Καλησπέρα έχω το 1.5 χειροκίνητο, δεν θυμάμαι πόσο έκανα με κάθε γέμισμα. Κοντεύω 3.000 χλμ και έχω κάψει μέσο όρο 8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα αν αυτό σε βοηθάει.
Δεν οδηγώ επιθετικά εντός πόλης και στην εθνική 130 στον αυτόματο.
Ευχαριστω πολυ για την απαντηση!Να υποθεσω 450 χιλιομετρα.Στη σελιδα της vw παντως για το χειροκινητο 1.5 αναφερει 5.5 λιτρα μεικτος κυκλος .
Από τα γραφόμενα του j0e προκύπτουν 600+ χιλιόμετρα όχι 450 (για γέμισμα 50 lt).
-
RE: VW T-Roc
Ο χρήστης Tobajara έγραψε:
Θα ηθελα να παρακαλεσω κατοχους των 1.0 και 1.5 λιτρων να αναφερουν με ενα γεμισμα ποσα χιλιομετρα κανουν μεχρι το επομενο γεμισμα.Σας ευχαριστω πολυ ιδιαιτερως.Κοντεύω τα 6.000 km με κινητήρα 1.0, κινούμαι πολύ σε μικρές διαδρομές εντός πόλης (αρκετά σταμάτα-ξεκίνα) και αραιά εθνική/επαρχιακό δίκτυο. Στα τελευταία 3.000 km έχω μέση κατανάλωση 7,2 και με ένα γέμισμα βγάζω 650+ ως 700 km. Κάποια στιγμή θα γράψω τις συνολικές (πολύ θετικές) εντυπώσεις μου μέχρι τώρα.
-
RE: VW T-Roc
Έλεγξες πρόσφατα την πίεση ελαστικών με αξιόπιστο μετρητή;
Θέλω να πω το εξής : Αν κατά τους δροσερούς μήνες είχες πίεση ελαστικών πχ 32 psi και με τις μεγάλες ζέστες δεν αφαίρεσες αέρα, το 32.θα έγινε άνετα 35-36 κάνοντας το αυτοκίνητο σημαντικά 'σκληρότερο'. Επιπλέον, στα περισσότερα βενζινάδικα οι μετρητές αέρα είναι φθηνοί και αναξιοπιστοι. Πρόσφατα βρέθηκα σε κάποιο που έδειχνε 30 όταν είχες βάλει ...42! (και φυσικά είπα στον υπάλληλο ότι θα σκοτωθεί κόσμος, αλλά πιθανότατα ο μετρητής είναι ακόμα εκεί).
Για το t-roc 1.0 (ζάντα 16') η συνιστώμενη πίεση είναι 33 psi χαμηλώνοντας μέχρι 29 αν απαιτείται ιδιαίτερη άνεση (από το αυτοκόλλητο στο πλαίσιο της πόρτας). -
RE: VW T-Roc
Συνοπτικά και η δική μου η εμπειρία (TSI 1.0, ζάντες 16' ελαφρού κλάματος, 2.500 km):
- Για την ανάρτηση: υψηλή άνεση και μάλλον ιδανική ρύθμιση, ούτε πολύ σφιχτή ούτε πολύ μαλακή, ο πίσω άξονας δεν αναπηδά, δεν 'χτυπά', περνά τις ανωμαλίες όπως ο μπροστινός. Η ανάρτηση και η συνολική ποιότητα κύλισης με εντυπωσίασαν αμέσως από το test drive, (όπως και η ηχομόνωση).
- Για την ηχομόνωση: ο θόρυβος του κινητήρα είναι εξαιρετικά μονωμένος, όπως και γενικά οι εξωτερικοί θόρυβοι. Στο ρελαντί σε ξεγελά και νομίζεις ότι είναι σβηστός. Σου θυμίζει τον ήχο του μόνο στις επιταχύνσεις, ενώ στην εθνική με σταθερή ταχύτητα δεν τον προσέχεις καθόλου. Ταξιδεύοντας με το παιδί πίσω, συχνά μπροστά ψιθυρίζουμε για να μην το ξυπνήσουμε, τόσο ήσυχη είναι η καμπίνα κάτω από τα 120km/h. Σε υψηλότερες ταχύτητες ο αεροδυναμικός θόρυβος αυξάνεται και γίνεται αρκετά αισθητός, επιτρέποντας όμως πάντα την χαμηλόφωνη επικοινωνία οδηγού - συνοδηγού.
Συνολικά η αίσθηση για τους δύο αυτούς τομείς (όπως και για όλους τους άλλους), είναι ενός πολύ ποιοτικού και προσεγμένου αυτοκινήτου.
-
RE: VW T-Roc
Μετά από 2+ μήνες και 2.500χλμ με το t-roc (1.0 TSI, advance, pure white, φιμέ πίσω παράθυρα) , παραμένω εντυπωσιασμένος από τη συνολική του ποιότητα και οδήγηση. Μ' αρέσει τρομερά, είναι πολύ ευέλικτο μέσα στην πόλη και απολαυστικό στην εθνική. Προσεγμένο σε κάθε λεπτομέρεια και τα γνωστά σκληρά πλαστικά τα ξεχνάς από την πρώτη μέρα. Κι αν αρχίσω να γράφω για το πόσοι με σταματάνε (κυριολεκτικά) για να με ρωτήσουν για εντυπώσεις, θα κουραστώ να γράφω. Αρκεί να αναφέρω ότι κάποιος σε φανάρι, έκανε δύο θέσεις όπισθεν(!) για να έρθει δίπλα μου να με ρωτήσει, ενώ άλλος με πήρε στο κατόπι μέχρι το σπίτι όπου πρώτα μου ζήτησε συγνώμη που με ακολούθησε και μετά άρχισε να με ρωτάει. Τα δε σχόλια για την εμφάνισή του εξαιρετικά κολακευτικά κι από τα δύο φύλα. Το μόνο που μένει πλέον (και σημαντικότερο) είναι ν' αποδειχτεί και αξιόπιστο στό χρόνο.
-
RE: VW T-Roc
Ευχαριστώ για τις ευχές σας!
Ήμουν μέχρι τις τελευταίες μέρες αναποφάσιστος μεταξύ των δύο, αλλά επειδή για το Karoq δεν είχα τη βεβαιότητα παραλαβής πριν το καλοκαίρι, και έτυχε η VW να έχει ετοιμοπαράδοτο ένα T-Roc, με χρώμα και εξοπλισμό ΑΚΡΙΒΩΣ όπως το ήθελα, το παρήγγειλα και 10 μέρες μετά το οδηγούσα. (Επιπλέον, σκέφτηκα ότι τα 15 εκατοστά μικρότερο μήκος του VW θα με διευκολύνουν στην συχνή κίνηση και παρκαρίσματα μέσα στην πόλη, δεδομένο που ήδη εκτιμώ πολύ. Άλλωστε η οικογένεια είναι τριμελής). Θα ήμουν όμως εξ ίσου χαρούμενος και με το Karoq, αφού τα χόμπυ μου απαιτούν κάποτε πολύ χώρο φόρτωσης.
Όσο για φωτογραφίες που μου ζητήσατε, δεν έχω βρει τον τρόπο να ανεβάσω εδώ. Γνωρίζει κανείς; -
RE: VW T-Roc
Εδώ και λίγες μέρες έχω πλέον τη χαρά να οδηγώ το T-Roc! Έκδοση advance (μεσαία και ιδιαίτερα πλούσια εξοπλισμένη), 1.0 TSI. Ήμουν τυχερός και υπήρχε ένα ετοιμοπαράδοτο αυτοκίνητο ακριβώς έτσι όπως το ήθελα! Το λευκό (pure white) του πάει τρέλα και τα εξτρά του (αντιθερμικά φιμέ πίσω και κάμερα οπισθοπορείας) το συμπληρώνουν έξοχα για τη χρήση που θα έχει. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι η απρόσμενα εύκολη και πολύ ευέλικτη κίνηση στην πόλη και η τρομερή ησυχία του και ποιότητα κύλισης στον ανοιχτό δρόμο. Εδώ οι κατασκευαστές έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά... Το εσωτερικό του μου αρέσει πολύ, δείχνει πολύ ποιοτικό και προσεγμένο, ενώ έχω ξεχάσει τελείως τα πολυσυζητημένα σκληρά πλαστικά του ταμπλό. Προς το παρόν ακολουθώ τις οδηγίες του κατασκευαστή για το στρώσιμο (1500 km ήπιας οδήγησης με σταδιακό 'άνοιγμα' μετά τα 1000), όποτε δεν ασχολούμαι με ροπές και ρεπρίζ. Από το τεστ drive όμως ξέρω ότι αν θελήσεις πάει σ φ α ί ρ α και με εξαιρετικά κρατήματα, πολύ πάνω από την οδήγηση που θα του κάνω εγώ. Είχα την ατυχία και τύχη, ο πωλητής που οδήγησε στο πρώτο τεστ drive να ασχολείται με αυτοκίνητα των 300+ ίππων, οπότε 'τα είδα όλα' και μου έφυγε κάθε δισταγμός για τον 1.0 TSI. Ο κινητήρας πιστεύω ότι θα κινήσει ανάλογα και το ελαφρώς βαρύτερο SKODA Karoq (η άλλη μεγάλη αγάπη του διαστήματος που προηγήθηκε). Μένει βέβαια το σημαντικότερο, να αποδειχτεί αξιόπιστος στο χρόνο, αλλά προετοιμάζω και τον εαυτό μου να δεχτεί ότι σαν τον Toyota 1.4 vvti που είχε η Corolla G6 που αποχωρίστηκα μετά από 18 χρόνια, δεν θα είναι... Ωστόσο είμαι πολύ χαρούμενος και το νέο αυτοκίνητο έχει έρθει 'γάντι' στο γούστο μου και στις ανάγκες της οικογένειας.