-
Kαλημερα σας,
Μετα απο πολλα χρονια ξαναγραφω σε φορουμ αυτοκινητου, και απο τουρμπινες και overboost θα μιλησω για καταναλωσεις και χωρους.
Ειμαι αναμεσα στα 2 αυτοκινητα του θεματος. Εχω 3μελη οικογενεια οποτε οι χωροι του CHR με καλυπτουν. Υπαρχει μια διαφορα τιμης της ταξης ταξης των 3.000 ευρω με φθηνοτερο το Kuga. Υπολογισα οτι βαση χρησης (1000χλμ/μηνα εντος Αθηνας) σε μια 5ετια εχω καλυψει τη διαφορα με προχειρους υπολογισμους (με πραγματικη καταναλωση εντος πολης Kuga 8,0-8,5 - CHR 5,0 - 5,5). Αρα η διαφορα τιμης ειναι σχετικη. Το αυτοκινητο το χρησιμοποιοει πιο πολυ η συζηγος εντος Αθηνας και παμε και 5-10 ταξιδια το χρονο που οδηγαω εγω. Η διαφορα στη καταναλωση στο ταξιδι δε με πολυνοιαζει και τη παραβλεπω λογω ευχαριστησης (αν υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα υπερ του Kuga οδηγικα). Διαβασα καλα σχολια και για τα 2 αυτοκινητα μεσα στο φορουμ αλλα οχι συγκριτικα. Το Kuga μου αρεσει αλλα ειναι πιο 'συνιθισμενο', το CHR ειναι αρκετα εντυπωσιακο και μαλλον οι περισσοτεροι ειτε θα τους αρεσει πολυ ,ειτε καθολου. Αυτο που με ενδιαφερει πιο πολυ ειναι αν 'παλευεται' οδηγικα το CHR hybrid σε ταξιδι και ποσο πιο ευχαριστο μπορει να ειναι το Kuga.Σημειωση, δεν εχω κανει ακομα Test Drive, θα κανω συντομα.
Τις αποψεις σας.
Ευχαριστω!
-
Kαλημερα σας,
Μετα απο πολλα χρονια ξαναγραφω σε φορουμ αυτοκινητου, και απο τουρμπινες και overboost θα μιλησω για καταναλωσεις και χωρους.
Ειμαι αναμεσα στα 2 αυτοκινητα του θεματος. Εχω 3μελη οικογενεια οποτε οι χωροι του CHR με καλυπτουν. Υπαρχει μια διαφορα τιμης της ταξης ταξης των 3.000 ευρω με φθηνοτερο το Kuga. Υπολογισα οτι βαση χρησης (1000χλμ/μηνα εντος Αθηνας) σε μια 5ετια εχω καλυψει τη διαφορα με προχειρους υπολογισμους (με πραγματικη καταναλωση εντος πολης Kuga 8,0-8,5 - CHR 5,0 - 5,5). Αρα η διαφορα τιμης ειναι σχετικη. Το αυτοκινητο το χρησιμοποιοει πιο πολυ η συζηγος εντος Αθηνας και παμε και 5-10 ταξιδια το χρονο που οδηγαω εγω. Η διαφορα στη καταναλωση στο ταξιδι δε με πολυνοιαζει και τη παραβλεπω λογω ευχαριστησης (αν υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα υπερ του Kuga οδηγικα). Διαβασα καλα σχολια και για τα 2 αυτοκινητα μεσα στο φορουμ αλλα οχι συγκριτικα. Το Kuga μου αρεσει αλλα ειναι πιο 'συνιθισμενο', το CHR ειναι αρκετα εντυπωσιακο και μαλλον οι περισσοτεροι ειτε θα τους αρεσει πολυ ,ειτε καθολου. Αυτο που με ενδιαφερει πιο πολυ ειναι αν 'παλευεται' οδηγικα το CHR hybrid σε ταξιδι και ποσο πιο ευχαριστο μπορει να ειναι το Kuga.Σημειωση, δεν εχω κανει ακομα Test Drive, θα κανω συντομα.
Τις αποψεις σας.
Ευχαριστω!
-
Kαλημερα σας,
Μετα απο πολλα χρονια ξαναγραφω σε φορουμ αυτοκινητου, και απο τουρμπινες και overboost θα μιλησω για καταναλωσεις και χωρους.
Ειμαι αναμεσα στα 2 αυτοκινητα του θεματος. Εχω 3μελη οικογενεια οποτε οι χωροι του CHR με καλυπτουν. Υπαρχει μια διαφορα τιμης της ταξης ταξης των 3.000 ευρω με φθηνοτερο το Kuga. Υπολογισα οτι βαση χρησης (1000χλμ/μηνα εντος Αθηνας) σε μια 5ετια εχω καλυψει τη διαφορα με προχειρους υπολογισμους (με πραγματικη καταναλωση εντος πολης Kuga 8,0-8,5 - CHR 5,0 - 5,5). Αρα η διαφορα τιμης ειναι σχετικη. Το αυτοκινητο το χρησιμοποιοει πιο πολυ η συζηγος εντος Αθηνας και παμε και 5-10 ταξιδια το χρονο που οδηγαω εγω. Η διαφορα στη καταναλωση στο ταξιδι δε με πολυνοιαζει και τη παραβλεπω λογω ευχαριστησης (αν υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα υπερ του Kuga οδηγικα). Διαβασα καλα σχολια και για τα 2 αυτοκινητα μεσα στο φορουμ αλλα οχι συγκριτικα. Το Kuga μου αρεσει αλλα ειναι πιο 'συνιθισμενο', το CHR ειναι αρκετα εντυπωσιακο και μαλλον οι περισσοτεροι ειτε θα τους αρεσει πολυ ,ειτε καθολου. Αυτο που με ενδιαφερει πιο πολυ ειναι αν 'παλευεται' οδηγικα το CHR hybrid σε ταξιδι και ποσο πιο ευχαριστο μπορει να ειναι το Kuga.Σημειωση, δεν εχω κανει ακομα Test Drive, θα κανω συντομα.
Τις αποψεις σας.
Ευχαριστω!
-
Να υποθέσουμε ότι τα 3,000 ευρώ διαφορά προκύπτουν με το αυτόματο Kuga βενζίνη για να είναι σωστή η σύγκριση ?
-
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
(με πραγματικη καταναλωση εντος πολης Kuga 8,0-8,5 - CHR 5,0 - 5,5)Αρχικά μια σημείωση, 8.0-8.5 στο Kuga 1.5EB δεν μπορείς να δεις εντός πόλης παρά μόνο με ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ομαλή οδήγηση, και μόνο σε δρόμους τύπου Α.Ο., περιφερειακό Θεσσαλονίκης κλπ. Σε τυπικό σταμάτα-ξεκίνα και κίνηση, το 10αρι+ είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα.
Τα υπέρ του Kuga είναι γνωστά, και ισχύουν σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα SUV (εξαιρώ όπως πάντα την Χ1), οπότε η επιλογή είναι μάλλον εύκολη. Αν σε ενδιαφέρει η οικονομία και σου αρέσει σχεδιαστικά το CHR, τότε πας εκεί. Επίσης, αν το οδηγάει κυρίως η σύζυγος, τότε υποθέτω ότι οδηγικά χαρακτηριστικά δεν ενδιαφέρουν και τόσο πολύ, παρά μόνο στα ταξίδια που οδηγάς εσύ. Εκεί λοιπόν θα έλεγα ότι είναι και η μοναδική 'περιοχή' που, βάσει αυτών που λες, υπερέχει το Kuga, άντε να βάλω και τους λίγο καλύτερους χώρους. Αλλά οι διαφορές εδώ δεν είναι και τόοοοοσοο μεγάλες για να υπερσκελίσουν τα υπόλοιπα υπέρ του CHR, για τη δική σου χρήση.
Συμπερασματικά, αν δεν 'καίγεσαι' πραγματικά για το καλύτερο στήσιμο του Kuga, θα πρότεινα το CHR, εφόσον σας καλύπτουν οι χώροι.
-
Θα σου απαντήσω ως κάτοχος του Kuga 1.5 EB 4x2 (χειροκίνητο, δεν βγαίνει αυτόματο) και έχοντας οδηγήσει σε Test Drive το CH-R Hybrid (εδώ οι εντυπώσεις μου: viewtopic.php?f=15&t=31644&start=8745#p3196864), το οποίο με είχε εντυπωσιάσει.
Η σύντομη απάντηση: Και τα 2 είναι (για εμένα) εξαιρετικά αυτοκίνητα και η επιλογή έχει να κάνει καθαρά και μόνο με τις ανάγκες και τα ζητούμενα του καθενός. Προσωπικά όποιο και από τα 2 να οδηγούσα θα ήμουν ευχαριστημένος!
Πάμε λίγο πιο αναλυτικά:
-
Η διαφορά τιμής των €3.000 αφορά την έκδοση του CH-R με λιγότερο εξοπλισμό σε σχέση με το Kuga. Με παρόμοιο εξοπλισμό η διαφορά τιμής είναι περί τις €5.000, και εάν θέλεις και navi μάλλον τις ξεπερνάει (δεν έχω πρόχειρες τις προσφορές που είχα πάρει).
-
Το CH-R έχει ΟΚ χώρους για τριμελή οικογένεια, αλλά πίσω είναι πολύ κλειστοφοβικό (και ο βασικό λόγος που το απέρριψα) και σκοτεινό. Δεν μου άρεσε καθόλου. Επίσης, είχε μικρό χώρο αποσκευών και με περίεργο σχήμα.
-
Στο δρόμο το CH-R είναι πολύ καλό, τόσο σε ποιότητα κύλισης όσο και σε οδική συμπεριφορά (δεν πίστευα ότι οδηγούσα Toyota, τόσο καλό είναι!). Αλλά το hybrid είναι κουραστικό σε ταξίδι, βουίζει εκνευριστικά. Δεν ξέρω πόσο ενοχλητικό είναι σε πολύωρο ταξίδι, αλλά εμένα με ενοχλούσε. Ίσως να θέλει εκμάθηση ο τρόπος οδήγησης στο ταξίδι και να μπορεί να βελτιωθεί.
-
Σε κίνηση στην πόλη το CH-R είναι σαφώς πολύ καλύτερο, γιατί είναι αυτόματο και πολύ πιο οικονομικό. Δηλαδή, για κίνηση κυρίως στην πόλης θα προτιμούσα το CH-R.
-
Η κατανάλωση ρεαλιστικά και με τον ίδιο τρόπο οδήγησης για μέσα στην πόλη είναι στο 10-11 για το Kuga και περί τα 6-6.5 για το CH-R. Μην περιμένεις να δείς 8 και 8.5 κατανάλωση του Kuga μέσα στην πόλη, εκτός εάν κινείσαι μόνο σε κατηφόρα! Σίγουρα σε ταξίδι η διαφορά κατανάλωσης θα είναι πολύ μικρότερη.
Ο χρήστης balex έγραψε:
Να υποθέσουμε ότι τα 3,000 ευρώ διαφορά προκύπτουν με το αυτόματο Kuga βενζίνη για να είναι σωστή η σύγκριση ?Αυτόματο Kuga βενζίνη, μόνο σε 4χ4, οπότε τότε είναι πιο ακριβό από το CH-R ή έχει την ίδια τιμή (ανάλογα με τον εξοπλισμό).
-
-
Ευχαριστω για τις απαντησεις. Να διευκρινησω οτι η διαφορα της τιμης προκυπτει απο τη δυνατοτητα να το παρω αφορολογητο και στο Kuga οι φοροι ειναι περιπου 3500 ευρω ενω στο CHR ειναι 1200. Η αρχικη τους τιμη ειναι κοντα στα 26.000+ και τα δυο. Μιλαω για την εκδοση ST line για Kuga και C-LUB για το C-HR (+ bitone χρωμα).
-
To CH-R το κοιτούσα και εγώ στην υβριδική του έκδοση, αλλά η τιμή του ήταν απαγορευτική για το δικό μου πορτοφόλι (με τα έξτρα θυμάμαι, η τιμή μου έβγαινε γύρω στα 40Κ € για την έκδοση C-HIC.
Σχεδιαστικά το θεωρώ έργο τέχνης αρχικά. Η Toyota έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο σε όλους τους τομείς. Όχι ότι δε θεωρώ το Kuga κομψό και τίμιο στην κατηγορία των SUV.
Λόγω του ότι το αυτοκίνητο προορίζεται, όπως καταλαβαίνω, κυρίως για χρήση εντός πόλης, αυτόματα μπαίνει ως πρώτη παράμετρος αυτή της κατανάλωσης στην οποία το CΗ-R υπερτερεί ξεκάθαρα του Kuga. Οδηγικά, σίγουρα το Kuga θα προσφέρει περισσότερες συγκινήσεις, ενώ παράλληλα πωλείται σε πιο πλούσιες εκδόσεις. Όμως στην εν λόγω περίπτωση δεν είναι το ζητούμενο, καθώς θα το οδηγεί ως επί το πλείστον η σύζυγος.
Σαν εσωτερικό, παράμετρος που για μένα παίζει σημαντικό ρόλο εντός πόλης, το CH-R έχει πολλά μπλιμπλίκια να ασχοληθείς, δύσκολα το βαριέσαι, αν και ο φουτουριστικός του χαρακτήρας δεν είναι κοινώς αποδεκτός. Προσοχή μόνο στα έξτρα!!!
Μόνο και μόνο για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης περίπτωσης, θα έκλινα προς το CH-R. Παρόλα αυτά, θα έριχνα και μια ματιά προς Honda μεριά, στο HRV...
-
1.για αρχη αναπροσαρμοσε τις καταναλωσεις και των 2 προς τα πανω, το κuga σιγουρα +30%.
2 . τα οχηματα ειναι διαφορετικης κατηγοριας, το CH-R vs Ecosport / Kuga vs Rav.
3. εχετε χωρο σταθμευσης σε σπιτι και δουλεια, δωσε το kuga για test drive στη MRs και τα ξαναλεμε, το kuga δεν ειναι βολικο για αστικη μετακινηση, το CHR μακραν πιο βολικο,
4. οταν το παιδακι μεγαλωσει ( δε ξερω ποσο ειναι) σιγουρα δε θα νιωθει ομορφα στις κλειστοφοβικες πισω θεσεις του CHR -
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
1.για αρχη αναπροσαρμοσε τις καταναλωσεις και των 2 προς τα πανω, το κuga σιγουρα +30%.
2 . τα οχηματα ειναι διαφορετικης κατηγοριας, το CH-R vs Ecosport / Kuga vs Rav.
3. εχετε χωρο σταθμευσης σε σπιτι και δουλεια, δωσε το kuga για test drive στη MRs και τα ξαναλεμε, το kuga δεν ειναι βολικο για αστικη μετακινηση, το CHR μακραν πιο βολικο,
4. οταν το παιδακι μεγαλωσει ( δε ξερω ποσο ειναι) σιγουρα δε θα νιωθει ομορφα στις κλειστοφοβικες πισω θεσεις του CHR1,2,3 σωστά, στο 3 ναι μεν λόγω μεγέθους, αλλά δεν είναι και τόοοοοσο τραγικό, συν ότι μπορείς να βάλεις αρκετά βοηθήματα. Για το 4 να πω ότι τα δικά μου έχουν καταχαρεί το γεγονός ότι στο πίσω κάθισμα ξαπλώνουν, χοροπηδάνε, πάνε γύρω-γύρω, και γενικώς έχουν άπλα και δεν νιώθουν καθόλου την 'πίεση' που έχουν στο Fiesta, ή και στη C5 που είχαμε πριν για 'μεγάλο'.
-
ΟΙ συνήθειες οι δικές σου είναι Kuga, της γυναίκας είναι CHR Hybrid.
Έαν πάρεις το Kuga εισαι από τώρα υποψήφιος για άνδρρας της χρονιας 2018 για το forum.
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
ΟΙ συνήθειες οι δικές σου είναι Kuga, της γυναίκας είναι CHR Hybrid.Έαν πάρεις το Kuga εισαι από τώρα υποψήφιος για άνδρρας της χρονιας 2018 για το forum.
Για ανδρας της χρονιάς θα ήταν υποψήφιος αν δε γινόταν ενας ακομα αγοραστής SUV αλλα αυτο μαλλον δεν ειναι πιθανό
Βεβαια αν δεν με απατά η μνήμη μου απο τα πολυ παλια χρονια ύπαρξης του φόρουμ , στρασσενμαιστα προέρχεσαι απο golf v gti , οποτε ισως εισαι 'χορτασμένος'..Παντως αν πας εστω σε σπορ σεντάν (τα warm hatch δεν τα βάζω μεσα γιατι μαλλον δεν σε καλύπτουν οι χωροι τους) τότε αβλεπει θα γινόσουν ο άντρας της χρονιάς. Σκεψου το
Επι του διλήμματος , με τη χρηση που περιγράφεις νομιζω το chr ειναι καταλληλότερο , αν κλείσεις τα ματια στο ποσο κλειστοφοβικό ειναι πισω.
Προσωπικά παντως δεν θα επαιρνα κανενα απο τα 2, αλλα αφού εχεις καταλήξει εμάς μας περισσεύει
-
Και εγω ισως να μην έπαιρνα κανενα απο τα δυο, αλλα μεταξύ αυτών των δυο και οσα περιγράφεις θα έπαιρνα το Chr.
Να σημειώσω οτι και βασει μεταξονιων και μήκους και επίσημης κατάταξης το kuga και το chr ειναι στην ίδια κατηγορία. Μην σας παραξενεύει ο όγκος του Kuga.
Το ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο με το υβριδικό ειναι ήσυχο και ξεκούραστο.
Το βουητό στο ζορισμα θα προβληματίσει σε επαρχιακό ή στροφιλικι αν και ο τρόπος οδήγησης υβριδικού μαθαίνεται..προσωπικα εκανα το καλοκαίρι τη διαδρομη ισταια - Χαλκίδα με το υβριδικό γιαρις απο μεσα και ειχε την πλάκα του παρά το ζόρι ενίοτε του υβριδικού....
Οι καταναλώσεις επίσης μπορει να ειναι και πάνω απο 4 λίτρα ανα 100 χιλιόμετρα μεταξύ των 2 αμαξιών...
Εγω στο γιαρις πετυχαίνω σε κινηση 4,4, η γυναίκα και στα προάστια παει μαξ 5,4... βάλε κανα λίτρο παραπάνω για το chr λόγω βάρους παρότι το υβριδικό σύστημα ειναι ακομα καλύτερο και πιο προηγμένο...
Σε αυτοκινητόδρομο σε ταχυτητες μεχρι 130 και με ομαλές επιταχύνσεις ειναι πολυ οικονομικό... -
Σας ευχαριστω και παλι, βοηθανε πολυ οι αποψεις σας. Σωστα θυμασαι koralli, προερχομαι απο Golf GTi,και πριν απο αυτο Ibiza Cupra, 'χορτασμενος' δεν ειμαι ακριβως αλλα προσαρμοζομαι στην εποχη αναγκαστικα. Ενας λογος που κοιταω το Kuga ενω η χρηση που θα κανω δε το 'ευνοει' ειναι για αυτη την οποια παραπανω ευχαριστηση που ανεφερα και στην αρχη. Ομως δυστυχως για 10 ταξιδια το χρονο δε ξερω αν αξιζει. Οσο για αλλες προτασεις, η αληθεια ειναι πως σκεφτηκα αρκετα αυτοκινητα πριν καταληξω σε αυτα τα 2. Οσο για ανδρας της χρονιας, η αληθεια ειναι πως μου εχει δωσει το ελευθερο να αποφασισω αλλα αν δει τη καταναλωση του Kuga στα 10+ λιτρα νομιζω θα χασω μερικα 'προνομια'.
-
Τότε μάλλον το CH-R σου ταιριάζει καλύτερα (το οποίο σε στριφτερή διαδρομή είναι πολύ διασκεδαστικό,, εγώ το ευχαριστήθηκα!).
ΥΓ: Η γυναίκα μου (η οποία οδηγεί κατά 70% το Kuga...εγώ το οδηγώ τα ΣΚ και στα ταξίδια) είναι ενθουσιασμένη με το Kuga, το έχει λατρέψει!
-
για οικογένεια και ιδίως αν προκύψει και άλλο μέλος κάποια στιγμή...Kuga και από μένα
Από την άλλη εμπιστεύομαι πολύ τη γνώμη του Φάνη ότι το C-HR είναι πολύ καλό - δεν το έχω οδηγήσει - αλλά και πάλι οι μικρότεροι χώροι για μένα είναι ανασταλτικός παράγοντας. Αν δεν κάνεις πολλά χλμ...Kuga! -
Καλησπέρα σε ολους
Ειμαι κάτοχος mercedes gla αλλα οι χώροι δεν επαρκούν ( μεγαλώνει ο αριθμός μελών οικογένειας)
Μ’αρεσει πολυ το Kuga με st line. Αξίζει το 1.5 182ps 4 wd?
Κάθε άποψη βοηθάει,ευχαριστω -
Τα δύο βασικά αρνητικά του για μένα είναι αφενός η κατανάλωση (απ' όσο έχω διαβάσει χειρότερη απ' το 2wd Kuga που είναι ήδη υψηλή) και τα τέλη κυκλοφορίας (αν θυμάμαι καλά περνάνε κάποιο όριο σε ρύπους και ανεβαίνουν αρκετά). Επίσης έχει νομίζω μέτριο αυτόματο κιβώτιο. Κατά τ' αλλά πολύ καλό
Ξεκίνησα επίτηδες απ' τ' αρνητικά σε περίπτωση που κάποιο είναι κόκκινη γραμμή ώστε να γλιτώσεις απ' τις πολλές αναλύσεις. Αν δεν σ' ενοχλούν έχει πολλά καλά. Στήσιμο (για ψηλό όχημα), αρκετά καλή τετρακίνηση (για δεδομένα crossover - εννοείται μην περιμένεις καθαρόαιμο off road) και γενικά τα καλά του Kuga με κερασάκι την τετρακίνηση. Επίσης γι' αυτά που προσφέρει έχει πολύ ανταγωνιστική τιμή.
-
Για εμενα σαφως και αξίζει, εαν δεν σε ενοχλεί η υψηλή κατανάλωση.
-
Όταν λέμε υψηλή κατανάλωση νομίζω μπορεί να δεις και 14άρια/15άρια εντός πόλης. Εκτός δεν ξέρω (φαντάζομαι κάνα 10άρι minimum). Τα λέω καλά ή υπερβάλλω;
Ford Kuga 1.5lt Ecoboost 150ps vs Toyota C-HR Hybrid