Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΕΩΣ 175ΟΟ ΕΥΡΩ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΕΩΣ 175ΟΟ ΕΥΡΩ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 3 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    30
    131
    567
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      geokioy last edited by

      Οκ! Θα το έχω στα υπόψη...όπως και την έκθεση φυσικά!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos last edited by

        Καλησπέρα

        Από τα παρακάτω..

        1. Skoda Octavia 1.0 TSI Active 116 HP Ambition 590 lt (17.400 ευρω)
        2. Skoda Rapid Limo 1.0 TSI 110 HP style 550 lt (16.900 ευρω)
        3. Seat Toledo 1.0 TSI 110 HP style 550 lt (16.205 ευρώ)
        4. Seat Toledo 1.4 TSI 125 HP style DSG 550 lt (17.450 ευρώ)
        5. Seat Leon SW 1.2 TSI 110 HP style 587 lt (17.350 ευρώ)

        Έχω να αναφέρω τα εξής.

        Σε διάφορα ταξίδια μου έχω οδηγήσει rapid και Leon ενώ το toledo το είχε ο αδερφός μου για ένα διάστημα πριν έρθει το cupra του.

        Όλα αυτά πρόσφατα, οπότε μιλάμε για τα τελευταία μοντέλα.

        Το octavia το έχω ως εταιρικό αυτοκίνητο, αλλά με τον 1,6tdi.

        Απο όλα τα παραπάνω μη το σκέφτεσαι καν. Η επιλογή είναι μια, octavia.

        Χώροι, χώροι, χώροι, άνεση, ηχομόνωση και έχω την αίσθηση ότι ποιοτικά είναι καλύτερο τόσο από το toledo όσο και από το rapid. Με το Leon είναι πανω κάτω στα ίδια αλλά με δύο λεπτομέρειες.

        Το octavia έχει μεταλλικό χερούλι αντί για πλαστικό όταν ανοίγεις τη πόρτα εσωτερικά και έχει και 3 στοπ η πόρτα. Λεπτομέρειες, αλλά όταν παρκάρεις δίπλα σε τοίχο θα το βρεις χρήσιμο.

        Το έχω από καινούριο και έχω κάνει περίπου 25000κμ, εννοείται καμία βλάβη, κανένα πρόβλημα.

        Sent from my G8141 using Tapatalk

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          geokioy last edited by

          Ωραία....ως τώρα Octavia...λοιπόν!
          Άραγε, μια και η αγορά του νέου μου οχήματος αναμένεται αρχές του 2019, πότε να έρχεται το καινούργιο Toledo;;; Μήπως και έχει καλύτερες προδιαγραφές από το τωρινό...βασισμένο ενδεχομένως στο υπάρχον ή επόμενο Leon...και πιο κοντά στη λογική του Octavia...;
          Υπάρχουν πληροφορίες σε ξένα site;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            the_ace last edited by

            Ο χρήστης nonos έγραψε:
            Μια χαρα τα έχει γραψει ο Αντωνης!

            Φίλε εγώ λέω τα προφανή, μπας και γλυτώσω κανά άνθρωπο από το να κάνει λάθος -οικονομικά- κίνηση, και αντί να βρεθεί κερδισμένος, να βρεθεί χαμένος.

            Οντως το PV ειναι ενας δεικτης που βοηθα αλλα στο ευρω (γρανιτης) με τα επιτοκια της Κ.Τ δεν θα παιξει σημαντικο ρολο σε βαθος δεκαετιας. (Σετερια παριμπους). Σε αλλες οικονομιες πολυ.

            Αν λαβουμε και το βαθμο και την ταση της εσωτερικης υποτιμησης της οικονομιας μας και οχι του νομισματος και (πολυ σωστα) βαλουμε εναν υψηλο συντελεστη στα running assets ( κοινος φραγκα στην τσεπη) τοτε μπορει να μην ειναι κακη αγορα το tgi

            Υποψην το θετικο κλιμα στην πρασινη ενεργεια οπου θα φανει η διαφορα μετα το 2022 σε πιθανους φορους
            Θα το χαιρεσαι εσυ, θα περνουν ρουφιξιες οξυγονο οι αλλοι

            Για να είμαστε ρεαλιστές, αγνοούμε εντελώς τα intangibles, καθώς ο καθένας βάζει διαφορετικό συντελεστή στο κάθε ένα από αυτά (από το πόσο 'πράσινος' νιώθει, μέχρι το αν θα έχει bragging rights αύριο-μεθαύριο στην παρέα του -βλέπε Prius στο Hollywood τέλη του περασμένου αιώνα). Οπότε μας μένει το καθαρό PV της 'επένδυσης' του TGI (ή του diesel, ίδια λογική) οπότε κάνοντας τις 2-3 απλές πράξεις, καταλήγουμε στο αν έχουμε θετικό NPV. Εσύ προφανώς το καταλαβαίνεις αυτό που λέω, αλλά για όσους δεν κατέχουν, η λογική είναι περίπου ίδια σαν να λέμε ότι το επιπλέον ποσό που θα δίναμε για TGI ή diesel, το βάζουμε σε μια επένδυση με επιτόκιο α, και βλέπουμε αν στον χρονικό ορίζοντα της 'επένδυσης' (δηλαδή του πόσο θα κρατήσουμε το αυτοκίνητο) ποια αγορά βγάζει μεγαλύτερη καθαρή 'αξία': αγορά+χρήση+υπολειμματική.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • X
              xplicit last edited by

              Δες κ το s-cross 1.0 120ps. Δεν το λες κ crossover, ίσως λιγο υπερυψωμένο hatchback..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                andreasg last edited by

                Πρωτη επιλογη και για μενα το octavia ως την πιο ολοκληρωμενη λυση και δευτερη το leon st. Rapid και toledo ειναι κατωτερα σε ποιοτητα αλλα και σε πλατος καμπινας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by

                  ειναι εμφανης μια χ ταση προς πρασινη ενεργεια. Σημερα ειναι το ντιζελ σε δυο χρονια θα ξεκινα κι η βενζινη.
                  Το κλανέριο θα ζησει ενδοξες μερες.
                  Εγω παλι το χολυξυλο, τη μυκονο κι το σταρ τσανελ τα βλεπω ως συντελεστες βαρυτητας με καθοριστικο ρολο

                  Για τους υποψηφιους αγοραστες που παρακολουθουν:

                  https://www.mathsisfun.com/money/net-present-value.html

                  Ευκολα και ομορφα

                  Και για να μην κουραζεστε:
                  https://www.money-zine.com/calculators/ ... alculator/

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    citastak last edited by

                    Ο χρήστης Lap έγραψε:
                    ειναι εμφανης μια χ ταση προς πρασινη ενεργεια. Σημερα ειναι το ντιζελ σε δυο χρονια θα ξεκινα κι η βενζινη.
                    Το κλανέριο θα ζησει ενδοξες μερες.

                    Η τάση στην αυτοκίνηση οδηγεί σε περιορισμό χρήσης ορυκτών καυσίμων και μετάβαση σε μοντέλο ηλεκτροκίνησης.
                    Με τα σημερινά δεδομένα ίσως κοίταγα και εγώ το εργοστασιακό αέριο, αν τα οικονομικά έβγαιναν.

                    Επίσης προσωπική άποψη αλλά διαφωνώ με τον συλλογισμό περί μεταχειρισμένου στην αγγελία με τα 6 χιλ χλμ. Αν μου δίνεται η ευκαιρία να αγοράσω πρακτικά καινούριο αυτοκίνητο με 4-5 χιλ έκπτωση, δεν θα το σκεφτόμουν. Γλιτώνεις την απαξίωση που την τρώς στο κεφάλι από την 1η μέρα που μπαίνεις στο ολοκαίνουριο αυτοκίνητο. Βλέποντας πως κινείται η αγορά σήμερα, ειδικά αν ήθελα ένα μεγάλο αυτοκίνητο θα έψαχνα μεταχειρισμένο διετίας. Μπορείς να βρεις σοβαρά μεταχειρισμένα σε πολύ καλές τιμές. Και όταν λέω σοβαρά, εννοώ ιδιώτες, με λογικά χιλιόμετρα, με εκτενή έλεγχο κτλ κτλ.

                    Αν ήθελα μεγάλο αυτοκίνητο σήμερα, πρώτα θα κοίταγα χωρίς συναισθηματισμούς καλά την αγορά του μεταχειρισμένου διετίας και μετά θα κοίταγα το καινούριο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Χωρίς να έχω διάθεση να κάνω κουμάντο στην τσέπη κανενός, παίρνω το θάρρος που μου δίνεται σε ένα δημόσιο φόρουμ και γράφω: εστιάζετε στο δέντρο και χάνετε το δάσος.
                      ο μέλλων αγοραστής έχει κολλήσει ασφυκτικά στα 17,5Κ και δεν κουνιέται ρούπι από εκεί. Αγαπητέ, για να έχεις τόση εμμονή με το ποσό αυτό, πάει να πει ότι δε σου περισσεύουν. Ε για αυτόν ακριβώς τον λόγο πρέπει να διαλέξεις αυτοκίνητο με φυσικό αέριο, γιατί θα κάνεις απίθανη οικονομία στη συνέχεια. Φαντάζεσαι να εξοικονομείς 8 ευρώ σε κάθε 100 χιλιόμετρα που διανύεις; Το να δώσεις 1 και 2 χιλιάρικα παραπάνω είναι πταίσμα, τη στιγμή που θα γλιτώσεις πολλαπλάσια στο μέλλον. Θα έχεις ήδη αποσβέσει το παραπάνω έξοδο από τον πρώτο χρόνο και μετά θα έχεις καθαρό κέρδος. Τρομακτικό κέρδος!
                      Αν χρειαστεί να πάρεις αυτοκίνητο 6 μηνών με 6Κ χιλιόμετρα, κάν' το. Αν χρειαστεί να πάρεις Leon αντί για Octavia, κάν' το. Αν χρειαστεί να βάλεις ένα χιλιάρικο πάνω από τα χρήματα που έχεις υπολογίσει, κάν' το. Θα έχεις τρομερό όφελος.

                      Τα ερωτήματα που θα έπρεπε να σε απασχολούν είναι το αν σε βολεύουν τα πρατήρια. Κυρίως στην καθημερινότητά σου, γιατί για 2-3 εβδομάδες το χρόνο που θα πας στο χωριό, ε, ας κάψεις και βενζίνη, δε θα χαλάσει ο κόσμος.

                      Όσο για τα οικονομικά του Άσου, θα πω δύο πράγματα:

                      1. όταν τα οικονομικά οφέλη υπέρ του ΦΑ είναι τόσο μεγάλα, δε νομίζω ότι τίθεται θέμα γνώσης τόσο ψαγμένων οικονομικών για να καταλάβεις ότι σε συμφέρει με τα μπούνια σε σχέση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο.
                      2. εγώ που δεν ξέρω τόσο καλά οικονομικά, γιατί θεωρώ ότι το ευρώ μου ήταν πιο ασήμαντο πριν 10 χρόνια σε σχέση με σήμερα; Που ξόδευα για πλάκα μια 200άρα για μια μέρα στα Μέγαρα, ενώ τώρα αρχίζω να σκέφτομαι τα τέλη κυκλοφορίας 4 μήνες πριν; Σε μια άλλη κοινωνία/οικονομία, προφανώς θα είχες δίκιο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως, νομίζω ότι με αυτές τις θεωρίες μπερδεύεται ο ενδιαφερόμενος και ταμπουρώνεται σε αναχρονιστικές λογικές, του στιλ δίνω μέχρι τόσα κι όχι 5% παραπάνω, ακόμα κι αν έχω τρομερό όφελος στο μέλλον. Ή δίνω αυτά τα χρήματα αλλά μόνο για καινούριο. Αν είναι για μεταχειρισμένο, ακόμα κι αν είναι πρακτικά καινούριο, δίνω τα μισά.

                      Ξαναλέω, δε θα κάνω κουμάντο σε καμία τσέπη, αλλά εφόσον ένα θέμα τίθεται προς δημόσια συζήτηση, θα ακουστεί κι ο αντίλογος.

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        the_ace last edited by

                        Απαντάω τελευταία φορά, γιατί βαρέθηκα να γράφω τα ίδια και τα ίδια: ΕΙΔΙΚΑ τα οικονομικά που αναφέρω στο παρόν thread είναι απλή αριθμητική, δεν είναι 'άποψη μου' και 'άποψη σου', ή 'σύμφωνα με την τάδε ή τη δείνα θεωρία'. Οι πράξεις είναι συγκεκριμένες, εύκολες και απλές, και βγάζουν 2 νούμερα, τα συγκρίνουμε μεταξύ τους και βλέπουμε ποιο είναι το μεγαλύτερο, τέλος. Ούτε 'πιστεύω', 'νομίζω', 'θεωρώ', ούτε προσωπικές απόψεις ή αν γουστάρω βενζίνη, πετρέλαιο, υδρογόνο ή ξέρω-γω solar panels κλπ. Το μοναδικό που μπορεί να αλλάξει την τελική απόφαση, ΜΟΝΟ όμως λαμβάνοντας υπόψη μη μετρήσιμα και άϋλα μεγέθη, είναι το πόσο 'πράσινοι' θέλουμε να αυτοχαρακτηριζόμαστε, και αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό.

                        Τα υπόλοιπα περί οικονομικού περιβάλλοντος, (πραγματικής) αγοραστικής ισχύος, ισοτιμιών κλπ, όποιος θέλει μπορώ να γράψω 2-3 πράγματα (σε κάποιο άλλο thread), αλλά ουδεμία σχέση έχουν με αυτά τα εξαιρετικά απλοϊκά που καλούμαστε να κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση.

                        Dislaimer: όπως είναι προφανές, το παραπάνω όποιος θέλει το λαμβάνει υπόψη του, και όποιος θέλει το αγνοεί.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos-golf last edited by

                          Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                          Χωρίς να έχω διάθεση να κάνω κουμάντο στην τσέπη κανενός, παίρνω το θάρρος που μου δίνεται σε ένα δημόσιο φόρουμ και γράφω: εστιάζετε στο δέντρο και χάνετε το δάσος.
                          ο μέλλων αγοραστής έχει κολλήσει ασφυκτικά στα 17,5Κ και δεν κουνιέται ρούπι από εκεί. Αγαπητέ, για να έχεις τόση εμμονή με το ποσό αυτό, πάει να πει ότι δε σου περισσεύουν. Ε για αυτόν ακριβώς τον λόγο πρέπει να διαλέξεις αυτοκίνητο με φυσικό αέριο, γιατί θα κάνεις απίθανη οικονομία στη συνέχεια. Φαντάζεσαι να εξοικονομείς 8 ευρώ σε κάθε 100 χιλιόμετρα που διανύεις; Το να δώσεις 1 και 2 χιλιάρικα παραπάνω είναι πταίσμα, τη στιγμή που θα γλιτώσεις πολλαπλάσια στο μέλλον. Θα έχεις ήδη αποσβέσει το παραπάνω έξοδο από τον πρώτο χρόνο και μετά θα έχεις καθαρό κέρδος. Τρομακτικό κέρδος!
                          Αν χρειαστεί να πάρεις αυτοκίνητο 6 μηνών με 6Κ χιλιόμετρα, κάν' το. Αν χρειαστεί να πάρεις Leon αντί για Octavia, κάν' το. Αν χρειαστεί να βάλεις ένα χιλιάρικο πάνω από τα χρήματα που έχεις υπολογίσει, κάν' το. Θα έχεις τρομερό όφελος.

                          Τα ερωτήματα που θα έπρεπε να σε απασχολούν είναι το αν σε βολεύουν τα πρατήρια. Κυρίως στην καθημερινότητά σου, γιατί για 2-3 εβδομάδες το χρόνο που θα πας στο χωριό, ε, ας κάψεις και βενζίνη, δε θα χαλάσει ο κόσμος.

                          Όσο για τα οικονομικά του Άσου, θα πω δύο πράγματα:

                          1. όταν τα οικονομικά οφέλη υπέρ του ΦΑ είναι τόσο μεγάλα, δε νομίζω ότι τίθεται θέμα γνώσης τόσο ψαγμένων οικονομικών για να καταλάβεις ότι σε συμφέρει με τα μπούνια σε σχέση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο.
                          2. εγώ που δεν ξέρω τόσο καλά οικονομικά, γιατί θεωρώ ότι το ευρώ μου ήταν πιο ασήμαντο πριν 10 χρόνια σε σχέση με σήμερα; Που ξόδευα για πλάκα μια 200άρα για μια μέρα στα Μέγαρα, ενώ τώρα αρχίζω να σκέφτομαι τα τέλη κυκλοφορίας 4 μήνες πριν; Σε μια άλλη κοινωνία/οικονομία, προφανώς θα είχες δίκιο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως, νομίζω ότι με αυτές τις θεωρίες μπερδεύεται ο ενδιαφερόμενος και ταμπουρώνεται σε αναχρονιστικές λογικές, του στιλ δίνω μέχρι τόσα κι όχι 5% παραπάνω, ακόμα κι αν έχω τρομερό όφελος στο μέλλον. Ή δίνω αυτά τα χρήματα αλλά μόνο για καινούριο. Αν είναι για μεταχειρισμένο, ακόμα κι αν είναι πρακτικά καινούριο, δίνω τα μισά.

                          Ξαναλέω, δε θα κάνω κουμάντο σε καμία τσέπη, αλλά εφόσον ένα θέμα τίθεται προς δημόσια συζήτηση, θα ακουστεί κι ο αντίλογος.

                          +1 στα παντα
                          Οτι σκεφτομουν να γραψω και βαριομουν.
                          Απλα ειναι τα πραγματα οταν εχουμε ενα τοσο τρομακτικο σε διαφορα κοστος μετακινησης. Δε χρειαζεται τοση αναλυση με ποσοστα για το προφανες.
                          Ελεος, κανουμε τη τριχα τριχια εδω μεσα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            http://www.insider.gr/eco-mobility-2018 ... io-kinisis

                            Μετα καμια πεντετια πιθανολογω πως θα περαδει το 60% η διαφορα κινησης με βενζινη εναντι φυσικου αεριου. Για ντιζελ παλι πιθανολογω πως θα φτασει η διαφορα ιση με της σημερινες τιμες της βενζινης.

                            Η ηλεκτροκινηση θα αργησει πολυ πιστευω. Υπαεχουν πρακτικοι αλλα και τεχνολογικοι ακομη λογοι ( Μπαταριες που φορτιζουν αργα σε συγκριση με τα καυσιμα και εχουν μικρη αυτονομια). Η αποσβεση της εξελιξης των νεων υπερσυγχρoνων μπαταριων που φορτιζουν ασυρματα και παρα πολυ γρηγορα με μεγαλη αυτονομια θα παρει αρκετο καιρο.

                            Ποιες θεωριες ρε παιδια και ποιες προσωπικες αποψεις για πρασινη συνειδηση
                            Ποτε τα νουμερα δεν γινονται αποδεκτα.
                            Αν δεν κοιταξεις την ταση ουτε σε περιπτερο δεν πας.
                            Τα νουμερα ισως πουν τωρα για ντιζελ. Really???
                            Τα νουμερα ειναι μια απλη φωτογραφια.
                            Η μεχρι στιγμης ταση των νομοθετων και των φορολογικων προτασεων ειναι για οικολογικα καυσιμα, καλο ειναι να μπει στο τραπεζι

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                              ...
                              ο μέλλων αγοραστής έχει κολλήσει ασφυκτικά στα 17,5Κ και δεν κουνιέται ρούπι από εκεί. Αγαπητέ, για να έχεις τόση εμμονή με το ποσό αυτό, πάει να πει ότι δε σου περισσεύουν. Ε για αυτόν ακριβώς τον λόγο πρέπει να διαλέξεις αυτοκίνητο με φυσικό αέριο...

                              Καταλαβαινεις τι εγραψες ετσι?
                              Ο τυπος δεν εχει σαλιο πανω απο 17.5 και τον πιεζεις να τα βρει,να τα γεννησει, να τους τα δωσεις εσυ (?) για μα παρει octavia cng.
                              Ακομα γραφετε οταν ο ανθρωπος εχει δηλωσει οτι δε δινει πανω απο 17.5 γιατι ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • nickthetrib
                                nickthetrib last edited by

                                Ο χρήστης nonos έγραψε:

                                ...
                                ο μέλλων αγοραστής έχει κολλήσει ασφυκτικά στα 17,5Κ και δεν κουνιέται ρούπι από εκεί. Αγαπητέ, για να έχεις τόση εμμονή με το ποσό αυτό, πάει να πει ότι δε σου περισσεύουν. Ε για αυτόν ακριβώς τον λόγο πρέπει να διαλέξεις αυτοκίνητο με φυσικό αέριο...

                                Καταλαβαινεις τι εγραψες ετσι?
                                Ο τυπος δεν εχει σαλιο πανω απο 17.5 και τον πιεζεις να τα βρει,να τα γεννησει, να τους τα δωσεις εσυ (?) για μα παρει octavia cng.
                                Ακομα γραφετε οταν ο ανθρωπος εχει δηλωσει οτι δε δινει πανω απο 17.5 γιατι ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ

                                Πες το και εσύ ρε Χρήστο γιατί το

                                Βέβαια δεν ξέρουμε αν είναι εφικτή αυτή η υπέρβαση στο budget, ή ο φίλος έχει ήδη κάνει το σκ@το παξιμάδι
                                Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                                πέρασε στα πολύ ψιλά.

                                Εδώ ο Geokioy μιλάει και για περικοπές

                                Δυστυχώς, τα 17500 ευρώ αποτελούν ανώτατο όριο στον προϋπολογισμό μου, με πιθανότητα περικοπών, ανάλογα με την εξέλιξη των οικονομικών και οικογενειακών αναγκών μέσα στο 2018.

                                And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Καταρχάς, υπολογίζει ότι θα δώσει αυτά τα χρήματα σε ένα χρόνο. Στην πράξη, αυτό δεν είναι καθόλου δεσμευτικό. Μπορεί να έχει να δώσει περισσότερα ή μπορεί λιγότερα. Όπως έχει θέσει το όριο στα 17,5, μπορεί τελικά να βάλει το πραγματικό όριο στα 15 ή στα 20.

                                  Αν ήμουν στη θέση του, στον ένα χρόνο που έχω ακόμα περιθώριο, είτε θα κοίταγα να βρω τα έξτρα χρήματα. Είτε θα έδινα τα 17,5 και θα έβαζα δόσεις για τα υπόλοιπα 500-1.000-1.500. Είτε θα κοίταγα κάποιο ελάχιστα μεταχειρισμένο, που σε ένα χρόνο θα έχει χάσει άλλα τρία χιλιάρικα και θα είναι εντός τιμής.

                                  Ξαναλέω: χάνετε το δάσος. Τα χίλια ευρώ στα 17,5 σε ένα χρόνο από τώρα είναι άνευ σημασίας.
                                  Το σημαντικό είναι αν τον βολεύουν τα πρατήρια κι αν έχει τόσο ανάγκη τους χώρους ώστε να του κάνουν διαφορά τα 100 λίτρα κάτω.

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • nickthetrib
                                    nickthetrib last edited by

                                    Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

                                    Ξαναλέω: χάνετε το δάσος. Τα χίλια ευρώ στα 17,5 σε ένα χρόνο από τώρα είναι άνευ σημασίας.
                                    Το σημαντικό είναι αν τον βολεύουν τα πρατήρια κι αν έχει τόσο ανάγκη τους χώρους ώστε να του κάνουν διαφορά τα 100 λίτρα κάτω.

                                    Αν είναι άνευ σημασίας τα 1000€ γιατί δεν του τα δίνεις εσύ????
                                    Ξέρεις τι μισθό παίρνει??? Αν παίρνει τον βασικό των 500€, είναι εύκολο να μαζέψει 1-2000€???

                                    Έκανες μια πρόταση, όταν την έκανες σου είπα πολύ καλή πρόταση, αν είναι εφικτή η υπέρβαση του budget.
                                    Μας είπε δεν είναι. Σταμάτα το.

                                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Ακριβώς!!! Ειδικά αν ζορίζεται τόσο οικονομικά, τότε ακριβώς είναι πιο επιτακτική η ανάγκη να πάρει φυσικό αέριο.

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • nickthetrib
                                        nickthetrib last edited by

                                        Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                        Ακριβώς!!! Ειδικά αν ζορίζεται τόσο οικονομικά, τότε ακριβώς είναι πιο επιτακτική η ανάγκη να πάρει φυσικό αέριο.

                                        Και τα παραπάνω € για την octavia cng που θα τα βρει???
                                        Θα τα γεννήσει??? Θα του τα δώσεις εσύ???
                                        Και το Φ.Α. και το diesel είναι γαμάτα για οικονομία μετά την αγορά, αλλά αν δεν έχεις να αγοράσεις με Φ.Α. ή diesel???

                                        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          famas last edited by

                                          Εδώ ταιριάζει η ρήση του Lee Iacocca, που έλεγε ότι είναι απίστευτο πόσα πολλά χρήματα δίνει ο άνθρωπος προκειμένου να κάνει οικονομία.

                                          Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • nickthetrib
                                            nickthetrib last edited by

                                            Ο χρήστης famas έγραψε:
                                            Εδώ ταιριάζει η ρήση του Lee Iacocca, που έλεγε ότι είναι απίστευτο πόσα πολλά χρήματα δίνει ο άνθρωπος προκειμένου να κάνει οικονομία.

                                            Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                            Σωστά.
                                            Αν τα έχεις, δε γαμιέται, ας τα δώσεις.
                                            Εδώ έχουμε ξεκάθαρα το 'Δεν Μπορώ'

                                            Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 3 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr