-
Καλησπερα, αγορασα μια αλφα ρομεο 159 1,8D montelo 2008. Ημουν αναμεσα σε bmw e90 2006 1.6 και στην αλφα και τελικα αφου εχω ηδη 2 αλφα 156 κ 147 κατεληξα στην 159. Το εχω το αμαξι 2 μερες το πηρα με 120,000χλμ (απο οτι γραφει στο ταμπλο αλλα πιστευω πως ειναι πειραγμενο) το μονο θεμα που εχει ενω το κοιταξα και σε συνεργειο πριν το παρω ειναι οτι η ο λεβιες των ταχυτητων δεν επαναφερεται στο κεντρο οταν ειναι στα νεκρα δλδ οταν βαζω νεκρα και το κανω δεξια αριστερα μενει σε εκεινη την θεση. φοβομουν μηπως ειναι το σασμαν οταν το πηρα και αφου το πηγα σε ενα συνεργειο στην αθηνα διπλα απο εκει που το πηρα μου ειπε πως ειναι η ντιζα του συμπλεκτη και διορθβενται σχεδον ευκολα δεν ειναι κατι σοβαρο (ισως να τυγχενε να ειναι και γνωστος του ''εμπορου'' ο μαστορας) με τα πολαλ το πηρα στην τιμη που το βρηκα και το εφερα χωριο β. ελλαδα το πηγα στον μαστορα μου και μου ειπε το ιδιο και οτι θα πρεπει να αλλαξουμε την ντιζα αλλα βγαινει στα 200ε η ντιζα. δεν ξερω αν ισχυει η οχι και θα ηθελα μια γνωμη αν οντως μια ντιζα ειναι τοσο ακριβη. Και δευτερον θελω να το χαμηλωσω αλλα εδω ενας μαστορας με ειπε eibach ελατηρια στα 350ε ενω εγω στο ιντερνετ τα βρηκα 145ε αλλα επειδη ειμαι ασχετος δεν ξερω αν ειναι αυτα τα ελλατηρια που βαζεις για χαμηλωμα https://www.rellasamortiser.gr/el/elathria/1254-alfa-romeo-159-eibach-pro-kit-2005-2012-10-10-005-01-22.html . Αν ειναι αυτα με συμφερει να αγορασω μονος μου η δεν ειναι αυτα τα ελατηρια?
-
Η θέση ηρεμίας του μοχλού είναι είτε τα γνωστά 'λαστιχάκια', είτε κάποιος μικρός σύνδεσμος (link) και το bushing (ροδέλα), είτε όντως η ντίζα ολόκληρη.
Για τα ελατήρια, προφανώς σου είπε μαζί με εργατικά, αλλά και πάλι πόσες ώρες θέλει να τα περάσει ? Ζήτα του κωδικό για επιβεβαίωση και πες του αν του τα φέρεις να στα περάσει αυτός, τι θα σου πάρει ?
-
Aυτος με ειπε ολοκληρη την ντιζα να αλλαξουμε αφου το κοιταξε. Τι εχεις να πεις για την τιμη της ντιζας? Ειτε το εχει ακριβα ειτε οχι παλι σε αυτον τον μαστορα θα παραμεινω γτ ειναι ο μονος που πιανει αλφα στην περιοχη μου
Με ειπε τιμη μονο για τα ελατηρια! Ξεχωριστα μαλλον η δουλεια απο οτι καταλαβα αλλα και παλι αντε να βγαλει ενα 50αρικο στα ελατηρια 200ε θελει 150ε για την δουλεια? Μπορει οντως τοσο να ειναι αλλα επειδη οπως ειπα δν εχω ιδεα απλα ρωταω να γνωριζω
-
Για την ντιζα δεν ξέρω αλλά για τα ελατήρια πως θα τα συνδυάσεις χωρις αμορτισέρ αντίστοιχα γίνεται; Θα βάλεις τρίποντα ελατήρια με τα ίδια αμορτισέρ δηλαδη;. Γνώμη μου είναι ή δες απο την Ti ή πήγαινε σε ολοκληρωμένο σύστημα ανάρτησης και όχι σε μεσοβέζικες λύσεις. Η 159 είναι απο μόνη της μια χαρά όπως και όλες οι Alfa είτε απο εμφάνιση είτε απο ανάρτηση -φρένα ( δεν ξέρω αν έχεις την σειρα ΙΙ με τετραπίστονες και ελαφρωμένη ). Όλα τα άλλα είναι πειράματα και χάσιμο χρημάτων χωρις αποτέλεσμα.
-
Ναι δεν θα αλλαξω αμορτισερ γιατι απο οτι γραφει και στο βιβλιο σερβις εχουν αλλαχτει στα 95000χλμ και λεω να βαλω μονο τα ελατηρια για να χαμηλωσει. χαμηλωμενο το αμαξι για εμενα εχει πολυ καλυτερη οδηγηση και εμφανιση φυσικα. για να τα αλλαξω ολα θα με βγει περιπου στο χιλιαρικο οποτε ξεφευγω πολυ απο το μπατζετ μου
-
Σε ότι αφορά τις ντίζες:
Εναλλακτικά: https://www.car.gr/parts/view/12423324/
Σε ότι αφορά τα ελατήρια, θα πρέπει πρώτα να δεις τι αμορτισέρ έχουν μπει στο αμάξι (εάν έχουν μπει) και εάν είναι συμβατά με ελατήρια χαμηλώματος. Εάν δεν είναι, το μόνο που θα καταφέρεις αλλάζοντας μόνο τα ελατήρια είναι να καταστρέψεις ένα ιδιαίτερα καλοστημένο αυτοκίνητο.
-
Ημουνα 3 μερες στη Ρωμη. Μες στους δρομους ολη μερα.
Ειλικρινα δε μπορω να καταλαβω πως θα επιβιωσει η alfa romeo πλεον. Δε γινεται ρε παιδια... Δε γινεται να μην ειδα ΟΥΤΕ ΜΙΑ giulia στη ΡΩΜΗ επι τρεις μερες!
Δε κανω πλακα, εφτασα σε σημειο να κοιταω γυρω μου τη κινηση αντι τα μνημεια μπας και δω ΜΙΑ. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ημουνα 3 μερες στη Ρωμη. Μες στους δρομους ολη μερα.
Ειλικρινα δε μπορω να καταλαβω πως θα επιβιωσει η alfa romeo πλεον. Δε γινεται ρε παιδια... Δε γινεται να μην ειδα ΟΥΤΕ ΜΙΑ giulia στη ΡΩΜΗ επι τρεις μερες!
Δε κανω πλακα, εφτασα σε σημειο να κοιταω γυρω μου τη κινηση αντι τα μνημεια μπας και δω ΜΙΑ.Μα πάντα οι Ιταλοί ψωνιζαν πιο πολύ Fiat πάρα alfa romeo.
Πάντα συνέβαινε αυτό στην Ρώμη βεβαίως αν και αν πας πιο νότια προς Μιλάνο θα δεις περισσότερες.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Νονέ έχεις δίκιο, πριν ένα μήνα που ήμουνα και εγώ Ρώμη παρατήρησα το ίδιο. Είδα ελάχιστες giulia (μερικές των carabinieri) και 1 (!!) stelvio. Πάρα πολλά τα γερμανικά premium (κυρίως station)
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ημουνα 3 μερες στη Ρωμη. Μες στους δρομους ολη μερα.
Ειλικρινα δε μπορω να καταλαβω πως θα επιβιωσει η alfa romeo πλεον. Δε γινεται ρε παιδια... Δε γινεται να μην ειδα ΟΥΤΕ ΜΙΑ giulia στη ΡΩΜΗ επι τρεις μερες!
Δε κανω πλακα, εφτασα σε σημειο να κοιταω γυρω μου τη κινηση αντι τα μνημεια μπας και δω ΜΙΑ.Μα πάντα οι Ιταλοί ψωνιζαν πιο πολύ Fiat πάρα alfa romeo.
Πάντα συνέβαινε αυτό στην Ρώμη βεβαίως αν και αν πας πιο νότια προς Μιλάνο θα δεις περισσότερες.
Sent from my G8141 using Tapatalk
Πιο Βόρεια μάλλον εννοείς...
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Ημουνα 3 μερες στη Ρωμη. Μες στους δρομους ολη μερα.
Ειλικρινα δε μπορω να καταλαβω πως θα επιβιωσει η alfa romeo πλεον. Δε γινεται ρε παιδια... Δε γινεται να μην ειδα ΟΥΤΕ ΜΙΑ giulia στη ΡΩΜΗ επι τρεις μερες!
Δε κανω πλακα, εφτασα σε σημειο να κοιταω γυρω μου τη κινηση αντι τα μνημεια μπας και δω ΜΙΑ.Μα πάντα οι Ιταλοί ψωνιζαν πιο πολύ Fiat πάρα alfa romeo.
Πάντα συνέβαινε αυτό στην Ρώμη βεβαίως αν και αν πας πιο νότια προς Μιλάνο θα δεις περισσότερες.
Sent from my G8141 using Tapatalk
Πιο Βόρεια μάλλον εννοείς...
Τώρα το είδα, ναι σόρι. Βόρεια προφανώς.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Δεν είναι δα και σπουδαίο λάθος φίλε. Αλλού είναι το ζήτημα με τους Ιταλούς. Υπάρχει και είναι ολοφάνερο πλέον ένας διχασμός στην Ιταλική κοινωνία. Από την Ρώμη και νοτιότερα θεωρούν εαυτούς γνήσιους Ιταλούς και τους Βόρειους, τους θεωρούν Γερμανούς. Αυτοί (οι Βόρειοι δηλαδή ) δεν χαλιούνται στην ιδέα ότι έχουν περισσότερα κοινά με τους Αυστριακούς-Ελβετούς και Γερμανούς από ότι με τον απολίτιστο φτωχό νότο. Στην Ρώμη δεν μου φαίνεται παράξενο να είναι λίγες οι Α, όπως δεν θα παραξενευόμουν στην Βαρκελώνη να μη βλέπω αυτοκίνητα με Ισπανικά ονόματα πόλεων - φέουδων.
-
Χώρια το ότι προτιμούν λόγω χώρων station ή SUV αλλά δε παίζει να δώσουν μια περιουσία για τη Stevlio πχ, ψωνίζουν Γερμανικά.
Θυμάμαι όσες φορές είχα πάει έβλεπα συνέχεια Audi και BMW. Ακόμα και όταν η Giulietta ήταν στα ντουζένια της πάλι δεν την έβλεπες όσο συχνά θα έπρεπε.
-
Οι Ιταλοί είναι της άποψης οτι το γρασίδι του γείτονα είναι πιο πράσινο απο το δικό τους. Και κάπως έτσι νομίζω πήγαν να παραγγείλουν leon αντι giulietta στην αστυνομία και τελευταία στιγμή το άλλαξαν.
Όσο αφορά την giulia έχω την εντύπωση οτι δεν πιάνει τα νούμερα (λογικό) για πολλούς λόγους. (κατηγορια sedan, εκδόσεις, ανυπαρκτοι απο την κατηγορία χρόνια τώρα μετά την 159) αντίθετα νομίζω η stelvio τα πάει καλύτερα.
Το αυτοκίνητο πάντως είναι εξαιρετικό και σε σχέση με άλλα της κατηγορίας γυρίζει κεφάλια. -
Εγώ πάλι το Νοέμβριο στο Μιλάνο και τα περίχωρα, είδα Giulia σε όλες τις εκδόσεις, αρκετές Stelvio και αποκορύφωμα παρεάκι στο στροφιλίκι από Κόμο προς Μπελάτζιο, μπλε ελεκτρίκ Giulia Veloce ακολουθούμενη από κίτρινη 4C Spider.
-
Θέλει πάρα πολύ κόπο από την Alfa Romeo για να καταφέρει να αναβιώσει το ένδοξο παρελθόν της...μια giulia δεν φτάνει.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Θέλει πάρα πολύ κόπο από την Alfa Romeo για να καταφέρει να αναβιώσει το ένδοξο παρελθόν της...μια giulia δεν φτάνει.+1
και όχι μόνο σε επίπεδο γκαμας μοντέλων αριθμητικά (χρειάζεται νέα giulieta και Mito ΑΜΕΣΑ) ή ποιοτικά (που τα πάνε καλά), αλλά και σε επίπεδο τιμών (αν δεν παίζανε στα ίδια επίπεδα τιμών με 3αρα και c-class, αλλά ανάμεσα σε αυτές και τα λιγότερο premium) -
Τι μόνο κόπο θέλει; Θέλει και χρήματα που μάλλον δεν υπάρχουν. Όταν στην Bmw βλέπεις σειρά 1-2-3-4-5-6-7 X1-2-3-4-5-6 χώρια τα υπόλοιπα, (ωρες ωρες δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχουν κάποιες σειρές) πως θα πας μπροστά; Με την Mito που μάλλον τελειώνει, την giulietta που τόσα χρόνια θέλει πλέον αλλαγή, χωρίς coupe-spider με 3 μοντέλα μόνο; Και απο την άλλη διαβάζω για εμπλοκή στην F1 και μου θυμίζει ότι πάθαμε εμείς με τους Ολυμπιακούς το 2004.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Θυμάμαι όσες φορές είχα πάει έβλεπα συνέχεια Audi και BMW. Ακόμα και όταν η Giulietta ήταν στα ντουζένια της πάλι δεν την έβλεπες όσο συχνά θα έπρεπε.Ακριβώς. Ειχα παρατηρήσει και εγω όταν ζούσα Μιλάνο οτι μόνο Φιατ έπαιζε από Ιταλικά. Φουλ Γερμανια. Ιδίως σε πιο ακριβά μοντέλα, δεν έπαιζε άλλη χώρα. Εκεί είδα και τις περισσότερες 911 που θυμάμαι ποτέ να έχω δει σε άλλη χώρα. Οπως οι Καγιεν κάποτε εδω, έτσι οι 911 εκεί. Α, και πολλές bmw station 5αρες, Χ5.
Mόνο κάποια περιπολικά ειχαν Α 159 οι καραμπινιεριδες
-
Κατα πρωτον ισχυει πολυ αυτο το οποιο σχολιασε ο Σπυρος σχετικα με το Βορρα και το Νοτο και δεν ειναι μονο εντυπωση ειναι διαπιστωση απο οσους Ιταλους εχω γνωρισει και τη σχεση μου που ειναι Ιταλιδα και μαθαινω για τη χωρα.
Κατα δευτερον υπαρχει και σημαντικη διαφορα στην αγοραστικη δυναμη μεταξυ βορρα και νοτου. Η Ρωμη δεν ειναι καμια ιδιαιτερα πλουσια σε οτι αφορα τους κατοικους της πολη. Εχω βρεθει και Τορινο και Μοντενα και πολυ autostrada σε αλλη φαση και πραγματικα οπως λεει ο Νικος ειναι πολλα τα sedan-station wagon-MPV στο Βορρα και εντονη η διαφορα της αγοραστικης τους δυναμης.
Κατα τριτον σιγουρα η Ρωμη λογω διαμορφωσης ειναι πολη που αποφευγει ν αγοραζει οχηματα με ογκο και μεγαλες διαστασεις. Το πιο ισως καλοπουλημενο αμαξι στη Ρωμη ειναι το Smart και υπαρχουν παρα πολλα AIXAM και αυτοκινητα τυπου Adam, απειρα 500αρακια, μεχρι που μετρησα και καμια δεκαρια 500 απο τα '60s Επισης βλεπεις αρκετα συμπαγη crossover και ειναι λιγα τα παλια και νεοτερα sedan,μεγαλα SUV.
Κατα τεταρτον σιγουρα ΔΕΝ ισχυει οτι η alfa δε πουλαγε, παρα πολλες 156-147-Giulietta-159. Αλλα πραγματικα ακατανοητο οτι δεν εμφανιστηκε ουτε μια Giulia.
ΑLFA ROMEO FORUM