-
Είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου αλλά βλέπω πως έχω μπλεχτεί και θα ήθελα την βοήθειά σας.
Κάνω περίπου 20-25000 χλμ τον χρόνο και γλυκοκοιτάζω κάποια πετρέλαια χωρίς να είναι κανόνας αρκεί αν επιλέξω βενζινοκίνητο να μην είναι ρουφήχτρα.
Είμαι 30 χρονών οπότε δεν με ενδιαφέρει ούτε κανένα μικρό ούτε καγκουρίστικο να πουλάω μούρη στο μπουρνάζι αλλά από την άλλη δεν είμαι και μεγάλος για να πάρω κανένα νεκροταφείο.
Το ποσό προς διάθεση είναι περίπου 8000€ και αρχικά κοίταζα μεταχειρισμένα τύπου citroen c4(μεγάλη αγάπη) και renault clio dci.Κοιτάζοντας διάφορες αγγελίες άρχισα να σκέφτομαι το κατά πόσο μπορώ να είμαι σίγουρος για την κατάσταση του μεταχειρισμένου που θα αγοράσω και αν ο μηχανικός που θα βάλω να το ελέγξει μπορεί να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα.
Σκεφτόμενος όλα αυτά και με ένα συναίσθημα ανασφάλειας να κυριαρχεί μου μπήκε στο μυαλό αν αξίζει να ανεβάσω το μπάτζετ και να κινηθώ σε ένα καινούργιο βάζοντας βέβαια γραμμάτια για την αποπληρωμή.Αλλά ακόμη και σε αυτή την περίπτωση έχω ως ταβάνι τις 15000(με το κλειδί στο χέρι).Οπότε ξεκινάω δεύτερη αναζήτηση καινούργιου αυτή την φορά και μεταξύ των κομπακτ-σενταν που είχα στο μυαλό μου πέφτω πάνω στο dacia sandero stepway.Η αλήθεια είναι πως πάντα έλεγα ότι αργότερα όταν αποκτήσω οικογένεια θα πάρω suv που είναι ο κρυφός μου έρωτας.Τελικά μήπως να το κάνω από τώρα με το sandero που είναι ότι πιο κοντινό μπορώ να βρω σε αυτή την κατηγορία χρημάτων;
Όπως καταλάβατε στο κεφάλι μου επικρατεί ένας αχταρμάς.Ρίξτε προτάσεις ή συμβουλές μήπως με βοηθήσετε να πάρω την τελική απόφαση.Στην χειρότερη θα μπερδευτώ ακόμα περισσότερο, θα σηκωθώ ένα πρωί και θα πάρω ότι μου γυαλίσει εκείνη την στιγμή.
-
Είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου αλλά βλέπω πως έχω μπλεχτεί και θα ήθελα την βοήθειά σας.
Κάνω περίπου 20-25000 χλμ τον χρόνο και γλυκοκοιτάζω κάποια πετρέλαια χωρίς να είναι κανόνας αρκεί αν επιλέξω βενζινοκίνητο να μην είναι ρουφήχτρα.
Είμαι 30 χρονών οπότε δεν με ενδιαφέρει ούτε κανένα μικρό ούτε καγκουρίστικο να πουλάω μούρη στο μπουρνάζι αλλά από την άλλη δεν είμαι και μεγάλος για να πάρω κανένα νεκροταφείο.
Το ποσό προς διάθεση είναι περίπου 8000€ και αρχικά κοίταζα μεταχειρισμένα τύπου citroen c4(μεγάλη αγάπη) και renault clio dci.Κοιτάζοντας διάφορες αγγελίες άρχισα να σκέφτομαι το κατά πόσο μπορώ να είμαι σίγουρος για την κατάσταση του μεταχειρισμένου που θα αγοράσω και αν ο μηχανικός που θα βάλω να το ελέγξει μπορεί να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα.
Σκεφτόμενος όλα αυτά και με ένα συναίσθημα ανασφάλειας να κυριαρχεί μου μπήκε στο μυαλό αν αξίζει να ανεβάσω το μπάτζετ και να κινηθώ σε ένα καινούργιο βάζοντας βέβαια γραμμάτια για την αποπληρωμή.Αλλά ακόμη και σε αυτή την περίπτωση έχω ως ταβάνι τις 15000(με το κλειδί στο χέρι).Οπότε ξεκινάω δεύτερη αναζήτηση καινούργιου αυτή την φορά και μεταξύ των κομπακτ-σενταν που είχα στο μυαλό μου πέφτω πάνω στο dacia sandero stepway.Η αλήθεια είναι πως πάντα έλεγα ότι αργότερα όταν αποκτήσω οικογένεια θα πάρω suv που είναι ο κρυφός μου έρωτας.Τελικά μήπως να το κάνω από τώρα με το sandero που είναι ότι πιο κοντινό μπορώ να βρω σε αυτή την κατηγορία χρημάτων;
Όπως καταλάβατε στο κεφάλι μου επικρατεί ένας αχταρμάς.Ρίξτε προτάσεις ή συμβουλές μήπως με βοηθήσετε να πάρω την τελική απόφαση.Στην χειρότερη θα μπερδευτώ ακόμα περισσότερο, θα σηκωθώ ένα πρωί και θα πάρω ότι μου γυαλίσει εκείνη την στιγμή.
-
Είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου αλλά βλέπω πως έχω μπλεχτεί και θα ήθελα την βοήθειά σας.
Κάνω περίπου 20-25000 χλμ τον χρόνο και γλυκοκοιτάζω κάποια πετρέλαια χωρίς να είναι κανόνας αρκεί αν επιλέξω βενζινοκίνητο να μην είναι ρουφήχτρα.
Είμαι 30 χρονών οπότε δεν με ενδιαφέρει ούτε κανένα μικρό ούτε καγκουρίστικο να πουλάω μούρη στο μπουρνάζι αλλά από την άλλη δεν είμαι και μεγάλος για να πάρω κανένα νεκροταφείο.
Το ποσό προς διάθεση είναι περίπου 8000€ και αρχικά κοίταζα μεταχειρισμένα τύπου citroen c4(μεγάλη αγάπη) και renault clio dci.Κοιτάζοντας διάφορες αγγελίες άρχισα να σκέφτομαι το κατά πόσο μπορώ να είμαι σίγουρος για την κατάσταση του μεταχειρισμένου που θα αγοράσω και αν ο μηχανικός που θα βάλω να το ελέγξει μπορεί να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα.
Σκεφτόμενος όλα αυτά και με ένα συναίσθημα ανασφάλειας να κυριαρχεί μου μπήκε στο μυαλό αν αξίζει να ανεβάσω το μπάτζετ και να κινηθώ σε ένα καινούργιο βάζοντας βέβαια γραμμάτια για την αποπληρωμή.Αλλά ακόμη και σε αυτή την περίπτωση έχω ως ταβάνι τις 15000(με το κλειδί στο χέρι).Οπότε ξεκινάω δεύτερη αναζήτηση καινούργιου αυτή την φορά και μεταξύ των κομπακτ-σενταν που είχα στο μυαλό μου πέφτω πάνω στο dacia sandero stepway.Η αλήθεια είναι πως πάντα έλεγα ότι αργότερα όταν αποκτήσω οικογένεια θα πάρω suv που είναι ο κρυφός μου έρωτας.Τελικά μήπως να το κάνω από τώρα με το sandero που είναι ότι πιο κοντινό μπορώ να βρω σε αυτή την κατηγορία χρημάτων;
Όπως καταλάβατε στο κεφάλι μου επικρατεί ένας αχταρμάς.Ρίξτε προτάσεις ή συμβουλές μήπως με βοηθήσετε να πάρω την τελική απόφαση.Στην χειρότερη θα μπερδευτώ ακόμα περισσότερο, θα σηκωθώ ένα πρωί και θα πάρω ότι μου γυαλίσει εκείνη την στιγμή.
-
Με τα χρήματα που λες να διαθέσεις μπορείς να πάρεις ένα c4 100hp με πολύ λίγα χιλιόμετρα από αντιπροσωπεία ή να βρεις ένα 115/120 hp μεταχειρισμένο. Το προτείνω εφόσον είπες ότι σου αρέσει. Φυσικά μόνο ελληνικό! Πραγματικά απροβλημάτιστα αυτοκίνητα...με έναν καλο έλεγχο θα εισαι οκ.
-
Όντας κάτοχος ενός dacia duster από το 2014 μπορώ να σου πω ότι το sandero stepway είναι μια entrylevel πρόταση στα crossover τίμια, και αξιόπιστη αλλά δεν νομίζω πως θα ήταν για εσένα η καλύτερη επιλογή από πολλές απόψεις.Το όχημα αυτό είναι για κατασταλαγμένο κόσμο με συγκεκριμένες απαιτήσεις από ένα αυτοκίνητο. Απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί η χρυσή τομή αν το λέω σωστά. Καλύτερα μια ολοκαίνουργια Κλιώ, ένα swift, ένα corsa βρε αδερφέ που είναι και πιο κοντά στην ηλικία σου. Μη γεράσεις από τα 30. Εχεις καιρο για suv μπροστά σου... Στη φάση που είσαι το όποιο αμάξι είχα, το είχα και για γαμιστρώνα. Θα βάλεις κανένα μωρό μέσα και θα την κάνεις να φοβηθεί πως θα την πας αντί για βόλτα, γραμμή για το γηροκομείο.
-
Καλησπέρα!Το stepway το αγόρασε πρόσφατα ο άντρας της ξαδέρφης μου ο οποίος είχε παρόμοιους οικονομικούς περιορισμούς μ'εσένα.Αν δε σε ενοχλεί η ποιότητα στο εσωτερικό, τα πλαστικά κτλ τότε θα μπορούσε να είναι μια επιλογή.
Για τα χλμ που κάνεις, κατά την άποψή μου, το πετρέλαιο είναι μονόδρομος, έστω και αν βρεθεί βενζινοκίνητο που να μην είναι ρουφήχτρα,όπως λες!Ωστόσο το περιορισμένο budget δημιουργεί κάποια ρίσκα.Αν βρεις ελληνικό καλοδιατηρημένο αυτοκίνητο από ιδιώτη, σκέψου σοβαρά τη λύση του μεταχειρισμένου...με λίγο ψάξιμο μπορείς να βρεις κάποιο ποιοτικό μεταχειρισμένο super mini ή μικρομεσαίο πετρελαιοκίνητο λίγο κάτω από τα 10 χιλιάρικα. -
-
Ειμαι της αποψης οτι για αγορα diesel αυτοκινητου καλυτερα να πας σε καινουργιο για να εχεις εγγυηση και το κεφαλι σου ησυχο για καποια χρονια. Επισης λογω των χλμ που κανεις το diesel ειναι μονοδρομος.
Οσον αφορα το sandero stepway οπωε ειπαν και τα παιδια απο πανω ειναι μια καλη λυση αν εισαι συνειδητοποιημενος για τις παραχωρησεις που πρεπει να κανεις. Μεσα στο budget σου ειναι αρκετα μοντελα απο διαφορους κατασκευαστες οποτε αν τελικα πας για καινουργιο θα σου προτεινα να κατασταλαξεις σε 3-4 μοντελα και να κανεις οπωσδηποτε td πριν αποφασισεις.
Σε suv παντως σε αυτα τα λεφτα μονο το dacia υπαρχει. -
Και εγώ 28 είμαι και πήρα το stepway στα 27 μου.
ΟΚ νομίζω είναι λίγο υπερβολή η άποψη περί γηροκομείου. Π.χ. κόρσα που έχω οδηγήσει, δεν έχει να δώσει τπτ καλύτερο σαν αυτοκίνητο. Το Κλιώ είναι πολύ ίδιο αυτοκίνητο στα μηχανικά μέρη, έχει κυρίως διαφορετική αίσθηση γτ κάθεσαι πολύ χαμηλά.
Σαν κάτοχος stepway, θα σου πω πως πράγματι για να το πάρεις θα πρέπει να κάνεις έναν ποιοτικό συμβιβασμό για το εσωτερικό. Αν θεωρείς πως θα σε χαλάει να μην έχεις έγχρωμες οθόνες γαι χιλιομετρητές κτλ, ποιοτικότερα πλαστικά κτλ τότε δεν σου κάνει. Στα δικά μου μάτια είναι όμορφο εσωτερικά, έχει ωραία γραμμή minimal και φυσικά παραπέμπει σε παλαιότερα χρόνια σε κάποια πράγματα. Εμένα το ύψος που έχει με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο σε πολλά ταξίδια μου, επίσης σαν ντίζελ είναι και οικονομικό. Διαθέτει πολύ καλούς χώρους, αν και θυσιάζει λίγο από την καμπίνα υπέρ του πορτ παγκάζ. Πάντως ταξίδι 4 άτομα, οι υπόλοιποι 3 δεν είχαν κανένα θέμα άνεσης και το έβγαλαν το ταξίδι πολύ καλά. Και τα μπαγάζια εννοείται μέσα κομπλέ.
Τα αρνητικά του πέρα από την αλά παλαιά εσωτερική εμφάνιση, σε σχέση με κάποιο άλλο σύγχρονο αυτοκίνητο που θα ήθελα να έχει είναι, αυτόματα φώτα και αυτόματους υαλοκαθαριστήρες. Επίσης, πχ το Κλιώ έχει για τους υαλοκαθαριστήρες περισσότερες σκάλες από το stepway. Τέλος, αν χρειαστείς ανταλλακτικά έχει αρκετό περίμενε.
Αυτά από εμένα, φεύγω γτ είναι Σάββατο πρωί και έχω δουλειές. Αν χρειαστείτε κάτι εδώ είμαι.
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις εως τώρα.
Νομίζω όσο το ψάχνω τόσο περισσότερο γέρνω προς to sandero stepway.
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα εμφανισιακά μου κάνει και για νεότερους όχι μόνο για συνταξιούχους πχ.Βέβαια δεν έχω μπει ποτέ μέσα και δεν ξέρω αν θα ξενερώσω όταν το κάνω, πάντως από φωτογραφίες και video μου φαίνεται οκ ούτε τρομερό αλλά ούτε με αποτρέπει η εικόνα του εσωτερικού του.Πέρα λοιπόν από το μη μοντέρνο του εσωτερικό και τα σκληρά πλαστικά τι άλλους συμβιβασμούς πρέπει να κάνω αν επιλέξω το sandero; -
Κανέναν απολύτως. Κινητήρας, ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά δοκιμασμένα, άνεση γαλλικής σχολής και αξιοπρεπές κράτημα. Μη λαμβάνεις υπόψη την υπερβολική μου διάθεση να πειράξω. Για εμένα αν σου αρέσει και σου κάνει, συνάμα είναι και τόσο vfm που επισκιάζει και το duster ακόμη. Για τυχόν λεπτομέρειες σε θέματα εργονομίας χρηστικότητας πιστεύω πως ο πάντα προσεκτικός και μετριοπαθής Kger θα μπορέσει να σε βοηθήσει αποτελεσματικά. Η συναρμογή αν είναι σε επίπεδο duster θα πρέπει να κινείσαι μόνο στα κατσάβραχα συστηματικά ώστε να ακούσεις τριγμούς συντονισμούς και οδυρμούς.
-
παιρνεις τη ξανθια.
μολις τελειωσεις, θες να κοιμηθεις. η ξανθια θελει να συζητησετε.
στην αρχη, οκ, αντεχεις. μετα θα εχεις βαρεθει την σκουροχρημη ηβη - ξανθια μάι ας - τα βλεφαρα θα κλεινουν.
παρε τη χοντρη λοιπον. αυτη σε καταλαβαινει οταν κοιμασαι....Αρ.Ες.
βι-εφ-εμ φορ εβερ και για τα υπολοιπα μονο οτε και εαν υπαρχουν τα φραγκα για πριαμο χοτελ -
Συμφωνω με τον Σπυρο. Περνεις πολυ αυτοκινητο για τα λεφτα που δινεις με πολυ καλο εξοπλισμο,πολυ καλους χωρους και μονο 'μελανο' σημειο τα πλαστικα του εσωτερικου. Πολυ vfm αυτοκινητο. Δεν σου κρυβω οτι και εγω περιμενω να πουληθει το τωρινο αυτοκινητο μου για να παραγγειλω το sandero. Μονο που εγω λογω χαμηλοτερου bυdget αντι για την απλη (life) εκδοση του sandero stepway μαλλον θα παω στο κλασσικο sandero full extra (style) λογω εξοπλισμου.
-
Φίλε SPI_duster κατάλαβα ότι είχες χιουμοριστική διάθεση και για να το συνεχίσω πιστεύω τα SUV είναι περισσότερο γκομενοπαγίδες από ένα τύπου sedan.Πιο πιθανό βλέπω να γίνεται γαμηστρόνας όπως λες το stepway παρά το clio.
Καλά gatoz ακόμα γελάω με το παράδειγμα σου για την ξανθιά και την χοντρή.
Φίλε andreasg το απλό sandero που κοιτάς τι διαφορές έχει στον εξοπλισμό σε σχέση με το stepway;Μιλάω πάντα για την έκδοση style που με ενδιαφέρει και εμένα.
-
Ο χρήστης andreasg έγραψε:
Επισης λογω των χλμ που κανεις το diesel ειναι μονοδρομος.Φυσικά και δεν είναι μονόδρομος, για πολλούς και διαφόρους λόγους. Αλλά αν ενδιαφέρει πρωτίστως η οικονομία, το φυσικά αέριο είναι πολύ οικονομικότερο του βρωμοπετρελαίου.
-
Ο χρήστης andreasg έγραψε:
Συμφωνω με τον Σπυρο. Περνεις πολυ αυτοκινητο για τα λεφτα που δινεις με πολυ καλο εξοπλισμο,πολυ καλους χωρους και μονο 'μελανο' σημειο τα πλαστικα του εσωτερικου. Πολυ vfm αυτοκινητο. Δεν σου κρυβω οτι και εγω περιμενω να πουληθει το τωρινο αυτοκινητο μου για να παραγγειλω το sandero. Μονο που εγω λογω χαμηλοτερου bυdget αντι για την απλη (life) εκδοση του sandero stepway μαλλον θα παω στο κλασσικο sandero full extra (style) λογω εξοπλισμου.Μια χαρά επιλογή επίσης και το σημαντικότερο θα σε κινεί αξιοπρεπέστατα είτε στην πόλη ή σε ταξίδι.
-
Φιλε konkyp το απλο sandero style (full extra) σε σχεση με το stepway life (αρχικη εκδοση) με διαφορα 400€ (ακριβοτερο το stepway) εχει παραπανω πισω ηλεκτρικα παραθυρα,υπολογιστη ταξιδιου,ηλεκτρικους ρυθμιζομενους και θερμαινομενους καθρεφτες,ρυθμιζομενο τιμονι,ρυθμιζομενο καθ'υψος καθισμα οδηγου και το media nav
Φιλε realzeus πολυ καλο το φυσικο αεριο αλλα δυστυχως δεν υπαρχει μεγαλο δικτυο πρατηριων ακομα στην Ελλαδα και σε επιπεδο τιμων αγορας αυτοκινητου ξεφευγουν σε σχεση με τα diesel.
Αυτο πιστευω και εγω Σπυρο. Οτι θα με καλυψει σε πολλους τομεις (οικονομια,χωροι,ταξιδια). Μακαρι να μπορουσα να φτασω σε τιμη το sandero stepway style που το θεωρω ομορφοτερο η ακομα καλυτερα το duster που θα μου εκανε ολα τα κεφια.
-
Νομίζω (δεν τον κόβω κι'όλας) ότι το απλό sandero σε Diesel έχει την έκδοση με τα 75 άλογα ενώ το stepway έχει τα 90.
Edit
Μετά από τσεκάρισμα στο site της Dacia τον κόβω. +15 άλογα το stepway.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Εννοείται το stepway!
Εμφανισιακά το απλό είναι σαν Daewoo δεκαετίας και βάλε.
Το stepway έχει χαρακτήρα , δείχνει πολύ μοντέρνο και μεγαλύτερο αυτοκίνητο.Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Φιλε nickthetrib οντως το sandero ειναι με 75 αλογα ενω το stepway με 90. Ειναι και αυτη μια υποχωρηση που πρεπει να γινει αν και με ενα remap το κανεις 90αρι ευκολα πιστευω. Παντως ενα θετικο του απλου ειναι οτι δεν εχει τελη κυκλοφοριας σε αντιθεση με το stepway που πληρωνει 90€ περιπου αν δεν κανω λαθος.
Vagkirk σαφως και το stepway ειναι πιο ομορφο αλλα στην style εκδοση βγαινει και 2000€ ακριβοτερο,ποσο που δεν μπορω να διαθεσω αφου ηδη θα κανω υπερβαση που παω για αγορα καινουργιου. Η life εκδοση του stepway εχει βασικες ελλειψεις εξοπλισμου για μενα,εξοπλισμο που θεωρω οτι θα κανει πολυ ευκολοτερη και ανετη την συμβιωση μου μαζι του και θεωρω οτι ειναι πιο χρησιμος απο την εμφανιση. Μακαρι να μπορουσα να παρω το stepway style αλλα.....
Μεταχειρισμένο εως 8000 ή μήπως όχι;;