-
Και εμένα που δεν μου αρέσουν καθόλου τα QQ γιατί τα βλέπω συνέχεια και όλα με τις ίδιες 17αρες ζάντες τα έχω σιχαθεί τελείως , αυτό μου αρέσει πολύ!
Άνετα το αγόραζα μτχ όπως είναι το συγκεκριμένο!
Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτό είναι σα να βγήκε από την έκθεση!
-
Σας ευχαριστώ ρε παιδιά και σβήστε αν θέλετε μια προσωπική διαμάχη που ειχα με τον iceman δεν ηρθα εδω να προκαλέσω πανικό προσθεού.Δέχτηκα ενα μηνυμα απο Διαχειρηστή και είχε δικιο . Ολα καλά.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Παρτε και μια ακόμα ειναι η μέρα που περάστηκαν κεραμικά στον Πλάτωνα 9 στρώσεις 9Η και Ceramic Strong στις ζάντες και αν θέλετε ριξτε και μια ματιά στο βίντεο που έχω φτιάξει δεν ειμαι παραγωγός πρόχειρο ειναι.Το πήρα και εγώ με 17αρες αλλά το έκανα πολυ customization. Mε την συγκεκριμένη 19αρα μαμά εκδοση να υπάρχει μονο εξωτερικό και τελεί σε ελειψη λογω σπανιου χρωματος ειναι Ανθρακί / Πλατίνα .
Youtube VideoSent from my iPhone using Tapatalk
-
Πολύ όμορφο.να το χαίρεσαι
Στάλθηκε από το SM-T715 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης colonel3201 έγραψε:
Παρτε και μια ακόμα ειναι η μέρα που περάστηκαν κεραμικά στον Πλάτωνα 9 στρώσεις 9Η και Ceramic Strong στις ζάντες και αν θέλετε ριξτε και μια ματιά στο βίντεο που έχω φτιάξει δεν ειμαι παραγωγός πρόχειρο ειναι.Το πήρα και εγώ με 17αρες αλλά το έκανα πολυ customization. Mε την συγκεκριμένη 19αρα μαμά εκδοση να υπάρχει μονο εξωτερικό και τελεί σε ελειψη λογω σπανιου χρωματος ειναι Ανθρακί / Πλατίνα .
Youtube VideoSent from my iPhone using Tapatalk
Αμαξαρα! Η φωτο ειναι για να θυμιζει γιατι ειναι πρωτο στην κατηγορια του στις προτιμησεις του κοσμου!!!
-
Καλό ειναι το ατιμο αλλά με ταλαιπώρησε και εγινε η αιτια που πολλές φορές ρε φιλε χαλασα τις καρδιές μου με πολλούς φιλους αλλά δεν βαριέσαι προχωράμε!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Η μόνη διαφορά που έχει το Κασκάι και οι κάτοχοι του από τα πρίμιουμ , είναι ότι οι κάτοχοι των Κασκάι δεν ντρέπονται να πουν για τα τριξίματα , ενώ αυτοί των πρίμιουμ εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων ντρέπονται να μιλήσουν για να μην τραγουδήσει και ο Μηλιώκας ....
-
Φίλε criuser είπαμε. Όλα τα αυτοκίνητα αργά ή γρήγορα εμφανίζουν τριγμούς. Ο χρόνος δεν χαμπαριάζει από πρίμιουμ κλπ. Η φθορά κάνει πάντα την δουλειά της. Για εμένα το έχω ξαναγράψει όταν εμφανίζονται τριγμο
-
Φίλε criuser είπαμε. Όλα τα αυτοκίνητα αργά ή γρήγορα εμφανίζουν τριγμούς. Ο χρόνος δεν χαμπαριάζει από πρίμιουμ κλπ. Η φθορά κάνει πάντα την δουλειά της. Για εμένα το έχω ξαναγράψει όταν εμφανίζονται τριγμοί συνήθως έρχονται ως προϊόν κάποιων άλλων παραγόντων (αμορτισέρ, σινεμπλόκ, βάσεις μηχανής, ελαστικά είναι στα πρώτα πράγματα που πρέπει να ελέγχουμε).
-
Δεν είναι έτσι Σπύρο .
Όπως είπε ο Νονός έχουμε αμάξια , τα δικά μου είναι 9 , 13 και 20 ετών πλέον και δεν τρίζουν , ενώ οι ειδικοί τα θεωρούν κακής ποιότητας...
Όταν όμως σου τρίζει από τον πρώτο χρόνο το αστέρι που έκανε 90000 , τότε σε εκνευρίζει αφάνταστα .
Και όταν σου βγάζουν προβλήματα οι προπέλες και τα αμερικάνικα πάλι στα πρώτα χρόνια , εκνευρίζεσαι αφάνταστα .
-
Kαι το δικο μου Jetta 4 του 2000 ποτε δεν ετριξε τα 6.5 χρονια που το ειχα. Ουτε το 147 του 2002 ετριξε τα πρωτα 7-8 χρονια.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Φίλε criuser είπαμε. Όλα τα αυτοκίνητα αργά ή γρήγορα εμφανίζουν τριγμούς. Ο χρόνος δεν χαμπαριάζει από πρίμιουμ κλπ. Η φθορά κάνει πάντα την δουλειά της.Καμιά σχέση φίλε SPI_duster.
Στην περίπτωση του QQ δεν μιλάμε για φθορά αλλά για κακή επιλογή υλικών και κακή συναρμολόγηση. Τα έπιπλα του ΙΚΕΑ που έχω συναρμολογήσει μόνος μου, λιγότερο τρίζουν. Το επόμενο QQ καλύτερα να το δίνουν σε μορφή kit car να μας κοστίζει λιγότερο και να μην τρίζει κιόλας!Όταν επιλέγουν να βάλουν πλαστικά κλιπς σε όλα τα πάνελ, χωρίς κάποιο μονωτικό, τότε είναι προφανές ότι αν δεν τρίξει σήμερα, αύριο μεθαύριο αυτό το κλιπ θα σου τρίξει.
Όταν το ταμπλό δεν έχει αφρώδες μονωτικό μέσα του, ή όταν οι αεραγωγοί έχουν μια φτηνιάρικη αφρώδη ταινία σαν αεροστοπ, τότε προφανώς και θα σου τρίξει.
Όπως ανέφεραν και οι προηγούμενοι, δεν είναι υποχρεωτικό ότι όλα τα αμάξια θα τρίξουν. Το VW μας άρχισε να τρίζει μετά από 18 χρόνια και αυτό γιατί πλέον έχει αρχίσει να χαλάει η μόνωση. Και παρόλα αυτά πάλι τρίζει λιγότερο από το QQ διετίας και το νιώθεις και πιο στιβαρό και δεμένο.
Προσωπικά αμφιβάλλω αν θα ξανα έδινα λεφτά στην Nissan, γιατί το θεωρώ απίστευτη τσιγκουνιά να μειώνει το κόστος κόβοντας από τα κλιπς και το αφρολέξ. Για να γλιτώσει τι ακριβώς; 30€ σε ένα αυτοκίνητο αξίας 20 έως 30.000€;
ΥΓ. Colonel, καλή η εμφάνιση, αλλά απορώ πως σε βολεύει η 19άρα ζάντα με αυτό το προφίλ στους Ελληνικούς δρόμους. Θυμάμαι πως ένα από τα test drive που είχα κάνει ήταν ένα 1.6 Tekna με 19άρα ζάντα και ένιωθα πως στην Εθνική Οδό διάβαζε διαρκώς τον δρόμο, προκαλώντας μου μια ανασφάλεια, μιας και ένιωθα ότι το τιμόνι έπαιζε διαρκώς. Άσε που μου φαίνεται και λίγο παράδοξο να έχει μια Huracan Performante 20άρα ζάντα και το QQ 1.5 με τα 110 άλογα να φοράει 19άρα.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Φίλε criuser είπαμε. Όλα τα αυτοκίνητα αργά ή γρήγορα εμφανίζουν τριγμούς. Ο χρόνος δεν χαμπαριάζει από πρίμιουμ κλπ. Η φθορά κάνει πάντα την δουλειά της.
Καμιά σχέση φίλε SPI_duster.
Στην περίπτωση του QQ δεν μιλάμε για φθορά αλλά για κακή επιλογή υλικών και κακή συναρμολόγηση. Τα έπιπλα του ΙΚΕΑ που έχω συναρμολογήσει μόνος μου, λιγότερο τρίζουν. [emoji1] Το επόμενο QQ καλύτερα να το δίνουν σε μορφή kit car να μας κοστίζει λιγότερο και να μην τρίζει κιόλας!Όταν επιλέγουν να βάλουν πλαστικά κλιπς σε όλα τα πάνελ, χωρίς κάποιο μονωτικό, τότε είναι προφανές ότι αν δεν τρίξει σήμερα, αύριο μεθαύριο αυτό το κλιπ θα σου τρίξει.
Όταν το ταμπλό δεν έχει αφρώδες μονωτικό μέσα του, ή όταν οι αεραγωγοί έχουν μια φτηνιάρικη αφρώδη ταινία σαν αεροστοπ, τότε προφανώς και θα σου τρίξει.
Όπως ανέφεραν και οι προηγούμενοι, δεν είναι υποχρεωτικό ότι όλα τα αμάξια θα τρίξουν. Το VW μας άρχισε να τρίζει μετά από 18 χρόνια και αυτό γιατί πλέον έχει αρχίσει να χαλάει η μόνωση. Και παρόλα αυτά πάλι τρίζει λιγότερο από το QQ διετίας και το νιώθεις και πιο στιβαρό και δεμένο.
Προσωπικά αμφιβάλλω αν θα ξανα έδινα λεφτά στην Nissan, γιατί το θεωρώ απίστευτη τσιγκουνιά να μειώνει το κόστος κόβοντας από τα κλιπς και το αφρολέξ. Για να γλιτώσει τι ακριβώς; 30€ σε ένα αυτοκίνητο αξίας 20 έως 30.000€;
ΥΓ. Colonel, καλή η εμφάνιση, αλλά απορώ πως σε βολεύει η 19άρα ζάντα με αυτό το προφίλ στους Ελληνικούς δρόμους. Θυμάμαι πως ένα από τα test drive που είχα κάνει ήταν ένα 1.6 Tekna με 19άρα ζάντα και ένιωθα πως στην Εθνική Οδό διάβαζε διαρκώς τον δρόμο, προκαλώντας μου μια ανασφάλεια, μιας και ένιωθα ότι το τιμόνι έπαιζε διαρκώς. Άσε που μου φαίνεται και λίγο παράδοξο να έχει μια Huracan Performante 20άρα ζάντα και το QQ 1.5 με τα 110 άλογα να φοράει 19άρα. [emoji15]
Έλα φίλε , επέτρεψε μου να ψιλοδιαφωνίσω οπως προείπα , το αγόρασα με μαμά ζάντες 17αρες και μετά τοποθετήθηκαν μαμά ζάντες 19αρες. Δεν ειναι λίγοι αυτοί που θεωρούν οτι η 19αρα και γενικότερα μια μεγαλύτερη ζάντα προσφέρει μόνο αισθητική. Δεν είναι έτσι , εγώ ειδικά για το Qashqai ως χρήστης μόνο on road , γι αυτό αλλωστε το αγόρασα για ταξίδια οχι για βουνά και λαγκάδια , πηγαίνωντας απο τις 17αρες στις 19αρες η διαφορά φάνηκε αμέσως. Καλύτερο κράτημα , καλύτερο πάτημα του αμαξιού αισθάνεσαι περισσότερη ασφάλεια. Επιπλέον το φρενάρισμα σκοτώνει. Τα στροφιλίκια έρχονται σε σημείο να πιστεύει κανείς οτι το αμάξι έχει γίνει ένα με τον δρόμο λες και οδηγάς τηλεκατευθηνόμενο. Άνετο στρίψιμο του τιμονιού που δεν έχει σχέση με τις 17αρες.Στα μείων μόνο οτι αυξήθηκε η κατανάλωση αλλά οκ οχι τρελά πράγματα μην νομίζεις. Προσωπική άποψη αν οδηγάς σωστά και είσαι προσεχτικός, δεν θα έχεις πρόβλημα αν είσαι ατζαμής οδηγός ούτε οι 16αρες δεν σε σώνουν.Για μένα αν πας στο προφίλ αυτό επιστροφή δεν υπάρχει. Τα ελαστικά είναι μεν ακριβά και πονάνε δεν σε φτάνουν 1.100 ευρώ για καλό λάστιχο 4άδα αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Ο πρόσφατος έλεγχος στα ελαστικά μου απο τον κύριο Σπεγγο στον Κολωνό έδειξε οτι παρόλο που έχουν 31.000 χιλιόμετρα άνετα θα με βγάλουν αλλα 15.000 χιλιόμετρα και μετά αντικατάσταση. Τυπικός στην αλλαγή των ελαστικών του μπρός πίσω κάθε 10.000 για ομοιόμορφη φθορά. Προσεχτικός στις λακούβες όταν οδηγάω αποστηθίζω τους δρόμους και θυμάμαι που είχε λακούβα απο εκεί που περνάω καθημερινά τουλάχιστον. Η γενικότερη χρήση του οχήματος μου περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο σε On Road επίπεδα ,οπότε όντας συνειδητοποιημένος χρήστης γνώριζα εκ των προτέρων τι θα έπαιρνα.Για μένα το Qashqai με αυτή την ζάντα οδηγικά δεν μπορεί να συγκριθεί με 1.500 dci Qashqai που φοράει 17αρες η και 18αρες .
Τώρα οσο για τα άλογα που είπες είναι μια λέξη που για μένα στα Diesel δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο μου και κακώς μετρώνται οι κινητήρες Diesel με τα άλογα . Δεν παίζει καμία σημασία στα Diesel σε ενδιαφέρει μόνο η Ροπή και με 28 κιλά κινείται με σβελτάδα και άνεση . Δεν μου λένε τα 110 άλογα τιποτα ουτε τα 135 του 1.600 μου λέει η Ροπή μόνο τι δίνει και αν το όχημα έχει άνεση με τέτοιο βάρος να προσπερνάει οχήματα στον δρόμο. Και πιστεψέ με έχει την άνεση του το άτιμο .Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Επίσης φίλε για το τιμόνι που έπαιζε διαρκώς ίσως έφταιγε η ρύθμιση που μπορεί να ήταν στο Νοrmal. Το δοκίμασες το Techna με τις 19αρες του στην Sport Ρύθμιση του τιμονιού ; [emoji1]Δοκιμασέ το να δεις ποσο θα αλλάξει γιατί όντως στη Normal ρύθμιση παραείναι μαλακό και ευέλικτο !
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Η μόνη διαφορά που έχει το Κασκάι και οι κάτοχοι του από τα πρίμιουμ , είναι ότι οι κάτοχοι των Κασκάι δεν ντρέπονται να πουν για τα τριξίματα , ενώ αυτοί των πρίμιουμ εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων ντρέπονται να μιλήσουν για να μην τραγουδήσει και ο Μηλιώκας ....Εδώ είμαι παρών φίλε και στο κανάλι μου στο Youtube τα έχω βγάλει όλα στην φόρα τα τριξίματα του. Ναι έτσι είναι δεν ντρεπόμαστε αλλωστε στο Greek Forum αν μπείς και δεις ,είναι πολλές οι αναφορές μου, με 150 ευρώ συνολικά κόστος υλικών το κάνεις άλλο αμάξι !!!
Έχω ανεβάσει εκεί στο club , την λίστα με όλα τα υλικά για να τα βλέπει ο κόσμος.
Θα μου πείς γιατί να μπεί κανείς στην διαδικασία να πρέπει να δώσει και άλλα 150 ευρώ προκειμένου να το μονώσει ;
Είναι πονεμένη ιστορία αυτό όλο [emoji22]Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης colonel3201 έγραψε:
Επίσης φίλε για το τιμόνι που έπαιζε διαρκώς ίσως έφταιγε η ρύθμιση που μπορεί να ήταν στο Νοrmal. Το δοκίμασες το Techna με τις 19αρες του στην Sport Ρύθμιση του τιμονιού ; [emoji1]Δοκιμασέ το να δεις ποσο θα αλλάξει γιατί όντως στη Normal ρύθμιση παραείναι μαλακό και ευέλικτο !Στο δικό μου το έχω στο normal και δεν είχα ποτέ αυτή την αίσθηση στο τιμόνι που μου έβγαζε η Tekna με τις 19άρες. Δεν μπορώ βέβαια να γνωρίζω μήπως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε κάποιο πρόβλημα και η αίσθηση που είχα δεν σχετίζονταν με τις ζάντες τελικά.
Δίνω μεγαλύτερη σημασία στην άνεση, ενώ βαριέμαι να αποστηθίζω τις λακκούβες τον δρόμων για αυτό και οι 16άρες της Energy με τα ψηλοπρόφιλα λάστιχα μου φαίνονται super
-
Ο χρήστης colonel3201 έγραψε:
Ο πρόσφατος έλεγχος στα ελαστικά μου απο τον **κύριο Σπεγγο **στον Κολωνό έδειξε οτι παρόλο που έχουν 31.000 χιλιόμετρα άνετα θα με βγάλουν αλλα 15.000 χιλιόμετρα και μετά αντικατάσταση.Από τους καλύτερους 'λαστιχάδες' της Αθήνας, εξαιρετικός!
-
Ο χρήστης colonel3201 έγραψε:
Τώρα οσο για τα άλογα που είπες είναι μια λέξη που για μένα στα Diesel δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο μου και κακώς μετρώνται οι κινητήρες Diesel με τα άλογα . Δεν παίζει καμία σημασία στα Diesel σε ενδιαφέρει μόνο η Ροπή και με 28 κιλά κινείται με σβελτάδα και άνεση . Δεν μου λένε τα 110 άλογα τιποτα ουτε τα 135 του 1.600 μου λέει η Ροπή μόνο τι δίνει και αν το όχημα έχει άνεση με τέτοιο βάρος να προσπερνάει οχήματα στον δρόμο. Και πιστεψέ με έχει την άνεση του το άτιμο .Sent from my iPhone using Tapatalk
Αντικειμενικά για τις επιδόσεις μετράει η ιπποδύναμη και μόνον:
-
Ρε Δια δε μπορω αλλο ειλικρινα... Τσαμπα σπουδασα μηχανολογος. Τους ταιζουν αυτη τη καραμελα με τη ροπη στις αντιπροσωπειες και πρεπει να γραφω εγω κι εσυ 500 φορες το ιδιο..
Νissan Qashqai J11 [2014-__]