-
Θέλουν χέρια τα Seat , πως να το κάνουμε!
Ποια esp και βλακείες.Για μένα είναι πάντως ζήτημα φιλοσοφίας μιας εταιρείας , η Seat το έχει στα χαμηλά , τώρα μαθαίνει στα SUV , το ίδιο και η BMW , οι μηχανικοί ξέρουν να φτιάχνουν εκπληκτικά αυτοκίνητα όπως ξέρουν καλά τόσα χρόνια , μόλις του έδωσαν το project της X1 πρέπει να γαμωσταυριζαν κάθε 30 δευτερόλεπτα.
Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εντελώς απαράδεκτη η συμπεριφορά του Arona.. Ακόμα και από τα 75 είναι έτοιμο να ντελαπάρει.. Δεν μου κάνει εντύπωση όμως.. Και το Ateca και το ibiza τα θαλάσωσαν στη συγκεκριμένη δοκιμασία.. Αν η Seat ήταν μια μάρκα που εστιάζει στην άνεση και είχε μαλακές αναρτήσεις ίσως δικαιολογούσα λίγο αυτή τη συμπεριφορά του Arona και θα έλεγα χαλάλι μιας και είναι τουλάχιστον άνετο.. Τώρα όμως έχουμε και σφιχτή ανάρτηση και απαράδεχτη συμπεριφορά.. Δε νομίζω να είναι θέμα μόνο του Esp.. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι έχει άσχημη συμπεριφορά.. Και άλλα μοντέλα δεν έχουν παρεμβατικό esp αλλά δεν παν και έτσι
-
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
Εντελώς απαράδεκτη η συμπεριφορά του Arona.. Ακόμα και από τα 75 είναι έτοιμο να ντελαπάρει.. Δεν μου κάνει εντύπωση όμως.. Και το Ateca και το ibiza τα θαλάσωσαν στη συγκεκριμένη δοκιμασία.. Αν η Seat ήταν μια μάρκα που εστιάζει στην άνεση και είχε μαλακές αναρτήσεις ίσως δικαιολογούσα λίγο αυτή τη συμπεριφορά του Arona και θα έλεγα χαλάλι μιας και είναι τουλάχιστον άνετο.. Τώρα όμως έχουμε και σφιχτή ανάρτηση και απαράδεχτη συμπεριφορά.. Δε νομίζω να είναι θέμα μόνο του Esp.. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι έχει άσχημη συμπεριφορά.. Και άλλα μοντέλα δεν έχουν παρεμβατικό esp αλλά δεν παν και έτσιΑλιμονο, ειναι ξεκαθαρο στο Video...Το οτι εχει καργα ομιχλη και η υγρασια στο δρομο ειναι περισσοτερη απο ποτε δεν εχει καμμια σημασια, καθοτι 'η διαδικασια τηρει τα προτυπα iso' (ναι, τις στανταρ αποστασεις στις κορινες...μεχρι εκει...)
Αλλα στου κουφου την πορτα...Εβαλα πριν 4 Video με Suv ιδιας κατηγοριας και μετραγανε αλα νταλα της παρασκευης το γαλα, τα τζιμανια του '77'...
-
Οι Αμερικανοί έχουν ένα γνωμικό. 'Οι δικαιολογίες είναι σαν τις κολοτρυπίδες. Όλοι έχουν από μια'.
-
Ευτυχως εχουμε τον ΓΚ να υπερασπιζεται τα vag σε τετοιες περιπτωσεις μαι 10ετια τωρα. Φυσικα και υπαρχει δοση αληθειας σ αυτο που σχολιαζει αλλα ποτε δε θα εκανε τετοιο ποστ για citroen π.χ.
edit ορθογραφικο.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αλιμονο, ειναι ξεκαθαρο στο Video...Το οτι εχει καργα ομιχλη και η υγρασια στο δρομο ειναι περισσοτερη απο ποτε δεν εχει καμμια σημασια, καθοτι 'η διαδικασια τηρει τα προτυπα iso' (ναι, τις στανταρ αποστασεις στις κορινες...μεχρι εκει...)
Αλλα στου κουφου την πορτα...Εβαλα πριν 4 Video με Suv ιδιας κατηγοριας και μετραγανε αλα νταλα της παρασκευης το γαλα, τα τζιμανια του '77'...
Δικαιολογίες.. Στη δοκιμή του C3 aircross για παράδειγμα έχει πολύ περισσότερη ομίχλη και υγρασία και ο δρόμος φαίνεται βρεγμενος. Όμως παρόλα αυτά τα πήγε εξαιρετικά το Citroën
-
Χρήστο φυσικά και υπάρχει δόση αλήθειας λόγω ομίχλης. Ομίχλη είχε όμως σήμερα το πρωί και στο χωριό μου αλλά η θερμοκρασία ήταν στους 15 βαθμούς... καιοι δρόμοι ήταν ουσιαστικά ανυδροι. Επαναλαμβάνω πως αυτό το φρούτο των δυο τελευταίων δεκαετιών που ακούει στο όνομα iso όσο και να μην μας αρέσει, θέτει όμως κάποιους περιορισμούς με σκοπό να δώσει αξιόπιστα με μεγάλο βαθμό επαναληψιμότητας αποτελέσματα. Όταν ανακαλύπτονται στην πορεία πράγματα που πρέπει να τυχουν επικαιροποιησης, τότε αυτό γίνεται με τις αναθεωρήσεις των προτύπων. Αυτά μας έφεραν ως εδώ και όχι οι φήμες και διαδόσεις.
-
Δεν σας κάνει εντύπωση ότι το μικρότερο και ελαφρύτερο (λογικά) 2008 δεν στρίβει, ενώ το μεγαλύτερο 5008 περνάει άνετα?
Το γεγονός ότι οι κορίνες στήνονται με συγκεκριμένο και πιστοποιημένο τρόπο κατά iso δεν σημαίνει ότι τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται είναι ευαγγέλιο.
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Λέω ετσι για αλλαγή να σχολιάσουμε το km77 και το moose test!
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
..... Επαναλαμβάνω πως αυτό το φρούτο των δυο τελευταίων δεκαετιών που ακούει στο όνομα iso όσο και να μην μας αρέσει, θέτει όμως κάποιους περιορισμούς με σκοπό να δώσει αξιόπιστα με μεγάλο βαθμό επαναληψιμότητας αποτελέσματα. Όταν ανακαλύπτονται στην πορεία πράγματα που πρέπει να τυχουν επικαιροποιησης, τότε αυτό γίνεται με τις αναθεωρήσεις των προτύπων. Αυτά μας έφεραν ως εδώ και όχι οι φήμες και διαδόσεις.Ισχύουν σε ένα μεγάλο βαθμό αυτά που λέει ο Σπύρος...
Να διευκρινήσω όμως κάποια πράγματα απο προσωπική εμπειρία... (έλεγχομαι ετήσιως προσωπικά για δυο (2) ISO ετησίως, (η δουλεία μου είναι παρεπιπτόντως δουλειά γραφείου, τα υπόλοιπα δεν πολυέχουν σημασία.)
-
Τα 'κατ' ISO xxxxx πρότυπα', αποτελούν πρότυπα πιστοποίησης τυποποιημένων διαδικασιών. Κοινώς μια συγκεκριμένη διαδικασία που έχει τυποποιηθεί απο τον οργανισμό (ISO) και της έχει δώσει και μια κωδικοποιημένη ονομασία χχχχχχ
Προκειμένου να πιστοποιηθεί κάποιος οτι τα τηρεί, ελέγχεται περιοδικά και παίρνει το πιστοποιητικό.
Επιπλέον υπάρχουν εταιρείες που σε εκπαιδεύουν για τις διαδικασίες,τις οποίες τις πληρώνεις για την παροχή αυτή...(και οι οποίες έχουν συνεργασία με τους ελεγκτές........................................). Το κόστος αναλογικά δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο. -
Σε γενικές γραμμές ο έλεγχος θα διαπιστώσει αν την δεδομένη στιγμή του ελέγχου, η διαδικασία που εκτελείς (μπορεί να είναι κυριολεκτικά οτιδήποτε, αρκει να εχει τυποποιηθεί σαν διαδικασία ISO...π.χ. υπερβολικά θα μπορούσε να τυποποιηθεί μια διαδικασία για να γεμίζεις ένα ποτήρι νερό ) γίνεται σύμφωνα με το πρότυπο που έχει οριστεί.
Συνεπώς όποιος πιστοιειταί σημαίνει πως κάτι πια κάνει καλά!!!
Είναι 'διαβλητή' η διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης ??? **ΝΑΙ **Σαφέστατα!
Πόσο 'μετράει' η διαδικασία ??? όσο επιλέξει ο φορέας να την αξιοποιήσει...Π.χ. ενα φορέας μπορεί να ζητήσει όλοι οι συμμετέχοντες σε μια διαδιασία να τηρούν και να έχουν πιστοποίηση για χχχχχ πρότυπο ISO.
Να δώσω ενα παράδειγμα τώρα πιο γλαφυρό???
Πολλά περοδικά - ενημερωτικά sites, ενδεχομένως να τηρούν κάποιες διαδικασίες ISO...Αυτό σημαίνει οτι κάτι κάνουν 'καλα' σύμφωνα με μια πιστοποιημένη διαδικασία απο ένα σημαντικά αναγνωρισμένο φορέα.
Τώρα το αν θα επιλέξεις και σε ποιο βαθμό να τα εμπιστευτείς για τα συμπεράσματα που βγάζουν, αυτό έγκειται στην κρίση σου... Υπάρχουν καλά και κακαΣτην προκειμένη περίπτωση με το 'Km77', βλέπει ο καθένας με τα μάτια του το αποτέλεσμα και κρίνει...Αν είναι διαβλητό, εξαρτάται απο το πόσο εμπιστέυεσαι το συγκεκριμένο site, όπως μπορει π΄χ να εμπιστεύσαι η οχι τους 4 τροχους , το Autocar, το autobild κ.λ.π.
Πάντως μην τρελενόμαστε...ο ειδικός τύπος σπάνια θα δώσει σημασία σε λεπτομέρειες του συγκεκριμένου τεστ...(εκτός φυσικά απο τραβηγμένες περιπτωσεις, π.χ. αυτοκίνητα που έφεραν τουμπα, όπως ειπώθηκε
Βασικά ΔΕΝ έχω δει μέχρι τώρα σε συγκριτικό ή review αμαξιου απο κανένα μέσο...βαθμολογία σύμφωνα με το Moose test του.......Km77 (ουτε καν απλή αναφορά )
Αυτο βέβαια δεν σημαίνει οτι αμφισβητούμε και τα μάτια μας...κάποια αμάξια έχουν την χ συμπεριφορα, καποια την ψ δεδομενα!
Αλλα δεν χρειάζεται και να υπερβάλουμε τη σημασία τους ...
(Αυτα που λέω βεβαια θα κανουν την διαβίωση στο Forum μια στάλα πιο βαρετη ...) -
-
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
Αλιμονο, ειναι ξεκαθαρο στο Video...Το οτι εχει καργα ομιχλη και η υγρασια στο δρομο ειναι περισσοτερη απο ποτε δεν εχει καμμια σημασια, καθοτι 'η διαδικασια τηρει τα προτυπα iso' (ναι, τις στανταρ αποστασεις στις κορινες...μεχρι εκει...)
Αλλα στου κουφου την πορτα...Εβαλα πριν 4 Video με Suv ιδιας κατηγοριας και μετραγανε αλα νταλα της παρασκευης το γαλα, τα τζιμανια του '77'...
Δικαιολογίες.. Στη δοκιμή του C3 aircross για παράδειγμα έχει πολύ περισσότερη ομίχλη και υγρασία και ο δρόμος φαίνεται βρεγμενος. Όμως παρόλα αυτά τα πήγε εξαιρετικά το Citroën
1oν δεν το ανεφερα αυτο σε σχεση με το δοκιμαστικο του C3, αλλα γενικοτερα στο οτι δεν αναφραφεται -οπως πχ η ταχυτητα- οτι προκειται για τερεν που την συγκεκριμενη χρονικη στιγμη, ΔΕΝ ειναι στεγνο...
2ον στο δοκιμαστικο της C3, μηπως, λεω μηπως βλεπουμε στο μεσο της διαδικασιας να αναβουν τα πισω φωτα φρενων?
3ον ξερουμε σε τι ρυθμιση ηταν το ΕSP (on/sport) στο Αrona?
Πριν λοιπον αρχιζουμε να αναλυουμε ως αλλοι παντογνωστες, Ισπανοφωνα δοκιμαστικα με πολλα χαρακτηριστικα προχειροτητας και συγκρισης χαρακτηριστικων στο περιπου, οπως ανεφερα με παραδειγματα σε προηγουμενη δημοσιευση, καλο θα ειναι να παρατηρουμε πιο προσεκτικα, αλλα και να λαμβανουμε ΟΛΕΣ τις παραμετρους υποψιν.
Το οτι εχουμε συνολικα 8-10(?) παραμετρους, (θερμοκρασια/υγρασια οδοστρωματος, αποκριση/αντιδρασεις οδηγου, διαστασεις αυτοκινητων, ρυθμιση ηλεκτρονικων, φαρδος ελαστικων/μεγεθος τροχων, γομα/ποιοτητα ελαστικων, ολα αυτα με σημαντικα ποσοστα μεταβλητοτητας που ΔΕΝ προσμετρουνται) εκ των οποιων μολις μια-δυο σταθερες (iso για αποσταση σε κορινες και ταχυτητα εισοδου οχηματος) δεν κανει το δοκιμαστικο αυτοματως 'αξιοπιστο' επειδη εχουμε ΜΙΑ μετρηση κατα iso.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ευτυχως εχουμε τον ΓΚ να υπερασπιζεται τα vag σε τετοιες περιπτωσεις μαι 10ετια τωρα. Φυσικα και υπαρχει δοση αληθειας σ αυτο που σχολιαζει αλλα ποτε δε θα εκανε τετοιο ποστ για citroen π.χ.edit ορθογραφικο.
Tι νομιζες δηλαδη, οτι θα αλευροκοσκινιζεις εδω μεσα αναπαραγοντας τις παλαι ποτε χρυσες εποχες του βατραχου και της activa?
Στο υπογραμμισμενο κανεις -για αλλη μια φορα, σε οτι με αφορα- λαθος. Εχω μιλησει ξεκαθαρα για την υπεροχη της CX25 GTI Turbo, στην εποχη της ως το καλυτερο σε οδικη συμπεριφορα και πιο ολοκληρωμενο επιβατικο.
Περασμενα μεγαλεια διηγωντας τα να κλαις ομως...Στα της ουσιας, να θυμισω εχουμε 2018 και περα απο την προσφατη ομολογουμενως αξιολογη εμπορικη προσπαθεια της Citroen (η αγωνιστικη ειναι ακομα καλυτερη, δεν αμφισβητειται) με τα C3/aicross στην μικρομεσαια και Β-crossover κατηγορια, με την φουτουριστικη σχεδιαση, αυξημενη πρακτικοτητα και ευρυχωρια, η φιρμα συνολικα εχει μεινει πολυυυυυυυυυυ πισω απο τον συνολικο ανταγωνισμο, οχι μονο την vag που καθε φορα που την ακους βγαζεις -δικαιολογημενα- σπυρια...
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Οι Αμερικανοί έχουν ένα γνωμικό. 'Οι δικαιολογίες είναι σαν τις κολοτρυπίδες. Όλοι έχουν από μια'.Moνο που εδω οι Ισπανοι την εχουν κανει την δικη τους...σουρωτηρι απο τις συνθηκες και μετρησεις οτι να ναι...
Καλο ειναι λοιπον να ανα-γνωριζουμε και την διαφορα των γεγονοτων με τις δικαιολογιες.
-
Double Lane Change Test, στο Tannis της Δανιας, εδω τουλαχιστον οι αναφορες ειναι στα Αγγλικα:
http://www.tannistest.com/wp-content/up ... k-Test.pdf
'SOME RAIN BUT NO WATER ON THE TRACKS'
Nr: 9. Citroën C3 Aircross
Tire: Hangkook Kinergi 4s 195/60 R16
Comment:
67Heavy steering. Understeers in third turn. Hits one cone.
65 Heavy steering, heavy ESP activation in third turn. Understeers but manage the test.
71 Heavy ESP activation. Locks up the steering. Car fails in third turnNr: 27. Kia Stonic Spirit 1,0 T-GDI2WD
Tire: Continental Contipremium contact 205/55 R17
Comment:
67 ESP activation but no problems.
76 The car oversteers, ESP system is working without intervention of the steering. One cone down.
79 Car oversteers heavily in second and third turn.
76 Now the car understeers in the third turn, and the driver is not able to keep it on the trackNr.47 Seat AronaFR
Tire: Pirelli P7 215/45 R18
Comment:
66 No problems.
72 Oversteers in third and fourth turn. One cone down.
70 Less forceful input on steering wheel makes the car pass with less oversteering
71 Rolls and oversteers but no cone down.
74 Oversteers but no interference with the steering. Easy to control and passes the test.Nr: 65. Volkswagen T-Roc 2,0 TSI 4Motion Sport 7-DSG
Tire: Bridgestone
Potenza 225/40 R19
Comment:
68 Heavy ESP in third turn but passes the test.
74 Understeering in third turn. One cone down.
75 Understeering again. One cone down in third turn.
80 Heavy understeering in third turn. The car loses the grip and slides out of the track. -
Γρηγόρη καλημερα. Πρόχειρα κοιτάζοντας το αποτέλεσμα του τεστ που αναφέρεις έχω την αίσθηση πως σε σχέση με του κ77 για το ΑΡΌΝΑ δεν βγαίνουν διαφορετικά συμπεράσματα. Δράττομαι της ευκαιρίας να σου γράψω πως σε προηγούμενη ένσταση σου για το κ77 αναφέρεις πως τα υπο εξέταση οχήματα ίδιας κατηγορίας αδικούνται αν φέρουν υποδεεστερα ελαστικά σε σχέση με των ανταγωνιστών τους. Στο τεστ που παρουσιάζεις δεν βλέπω διαφοροποίηση από του κ77. Ο σκοπός όλων αυτών των τεστ δεν είναι να αναδείξουν πιο είναι το ιδανικό στήσιμο για κάθε όχημα αλλά ποιες μπορεί να είναι οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου με το σετάρισμα που δέχτηκε από το εργοστάσιο. Οπως έγραψα πιο πάνω για το μεγάλο πλήθος των οδηγών είναι θαυμάσιο να είχαν τις αντιδράσεις του Τιγκουαν στο Κ77. Σίγουρα όχι του Αρόνα. Και τα δύο αυτοκίνητα εξετάστηκαν και έδωσαν δυο διαφορετικά γεγονότα. Το ένα θετικό, το άλλο για τα θηρία..
-
Ο χρήστης dr.angelo έγραψε:
Δεν σας κάνει εντύπωση ότι το μικρότερο και ελαφρύτερο (λογικά) 2008 δεν στρίβει, ενώ το μεγαλύτερο 5008 περνάει άνετα?Το γεγονός ότι οι κορίνες στήνονται με συγκεκριμένο και πιστοποιημένο τρόπο κατά iso δεν σημαίνει ότι τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται είναι ευαγγέλιο.
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Προσωπικά δεν με εκπλήσσει. Το ένα έχει απλό ημιάκαμπτο ενώ το άλλο έχει επιπρόσθετα αντιστρεπτική ράβδο.
-
Ο χρήστης KOSTASAG έγραψε:
Λέω ετσι για αλλαγή να σχολιάσουμε το km77 και το moose test!..... Επαναλαμβάνω πως αυτό το φρούτο των δυο τελευταίων δεκαετιών που ακούει στο όνομα iso όσο και να μην μας αρέσει, θέτει όμως κάποιους περιορισμούς με σκοπό να δώσει αξιόπιστα με μεγάλο βαθμό επαναληψιμότητας αποτελέσματα. Όταν ανακαλύπτονται στην πορεία πράγματα που πρέπει να τυχουν επικαιροποιησης, τότε αυτό γίνεται με τις αναθεωρήσεις των προτύπων. Αυτά μας έφεραν ως εδώ και όχι οι φήμες και διαδόσεις.
Ισχύουν σε ένα μεγάλο βαθμό αυτά που λέει ο Σπύρος...
Να διευκρινήσω όμως κάποια πράγματα απο προσωπική εμπειρία... (έλεγχομαι ετήσιως προσωπικά για δυο (2) ISO ετησίως, (η δουλεία μου είναι παρεπιπτόντως δουλειά γραφείου, τα υπόλοιπα δεν πολυέχουν σημασία.)
-
Τα 'κατ' ISO xxxxx πρότυπα', αποτελούν πρότυπα πιστοποίησης τυποποιημένων διαδικασιών. Κοινώς μια συγκεκριμένη διαδικασία που έχει τυποποιηθεί απο τον οργανισμό (ISO) και της έχει δώσει και μια κωδικοποιημένη ονομασία χχχχχχ
Προκειμένου να πιστοποιηθεί κάποιος οτι τα τηρεί, ελέγχεται περιοδικά και παίρνει το πιστοποιητικό.
Επιπλέον υπάρχουν εταιρείες που σε εκπαιδεύουν για τις διαδικασίες,τις οποίες τις πληρώνεις για την παροχή αυτή...(και οι οποίες έχουν συνεργασία με τους ελεγκτές........................................). Το κόστος αναλογικά δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο. -
Σε γενικές γραμμές ο έλεγχος θα διαπιστώσει αν την δεδομένη στιγμή του ελέγχου, η διαδικασία που εκτελείς (μπορεί να είναι κυριολεκτικά οτιδήποτε, αρκει να εχει τυποποιηθεί σαν διαδικασία ISO...π.χ. υπερβολικά θα μπορούσε να τυποποιηθεί μια διαδικασία για να γεμίζεις ένα ποτήρι νερό ) γίνεται σύμφωνα με το πρότυπο που έχει οριστεί.
Συνεπώς όποιος πιστοιειταί σημαίνει πως κάτι πια κάνει καλά!!!
Είναι 'διαβλητή' η διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης ??? **ΝΑΙ **Σαφέστατα!
Πόσο 'μετράει' η διαδικασία ??? όσο επιλέξει ο φορέας να την αξιοποιήσει...Π.χ. ενα φορέας μπορεί να ζητήσει όλοι οι συμμετέχοντες σε μια διαδιασία να τηρούν και να έχουν πιστοποίηση για χχχχχ πρότυπο ISO.
Να δώσω ενα παράδειγμα τώρα πιο γλαφυρό???
Πολλά περοδικά - ενημερωτικά sites, ενδεχομένως να τηρούν κάποιες διαδικασίες ISO...Αυτό σημαίνει οτι κάτι κάνουν 'καλα' σύμφωνα με μια πιστοποιημένη διαδικασία απο ένα σημαντικά αναγνωρισμένο φορέα.
Τώρα το αν θα επιλέξεις και σε ποιο βαθμό να τα εμπιστευτείς για τα συμπεράσματα που βγάζουν, αυτό έγκειται στην κρίση σου... Υπάρχουν καλά και κακαΣτην προκειμένη περίπτωση με το 'Km77', βλέπει ο καθένας με τα μάτια του το αποτέλεσμα και κρίνει...Αν είναι διαβλητό, εξαρτάται απο το πόσο εμπιστέυεσαι το συγκεκριμένο site, όπως μπορει π΄χ να εμπιστεύσαι η οχι τους 4 τροχους , το Autocar, το autobild κ.λ.π.
Πάντως μην τρελενόμαστε...ο ειδικός τύπος σπάνια θα δώσει σημασία σε λεπτομέρειες του συγκεκριμένου τεστ...(εκτός φυσικά απο τραβηγμένες περιπτωσεις, π.χ. αυτοκίνητα που έφεραν τουμπα, όπως ειπώθηκε
Βασικά ΔΕΝ έχω δει μέχρι τώρα σε συγκριτικό ή review αμαξιου απο κανένα μέσο...βαθμολογία σύμφωνα με το Moose test του.......Km77 (ουτε καν απλή αναφορά )
Αυτο βέβαια δεν σημαίνει οτι αμφισβητούμε και τα μάτια μας...κάποια αμάξια έχουν την χ συμπεριφορα, καποια την ψ δεδομενα!
Αλλα δεν χρειάζεται και να υπερβάλουμε τη σημασία τους ...
(Αυτα που λέω βεβαια θα κανουν την διαβίωση στο Forum μια στάλα πιο βαρετη ...)Πολλά + στην ανάπτυξη του θέματος. Το κατέεις κοινώς....
ΓΜΤ χθες είχαμε έλεγχο isoxxxx και ενώ έκλεισα ένα ανοικτό θέμα του 2016 μου προέκυψε άλλο. -
-
Κάποιοι θα με πείτε πάλι εριστικό , αλλά εγώ θα πω απλά ότι σας τσούζει η αλήθεια .
Το βιντεάκι στο 77 έχει και υπότιτλους . Και στα Αγγλικά , αλλά και κάθε άλλη γλώσσα όπως και στα Ελληνικά .
Εδώ λοιπόν λέει διάφορα που θα στενοχωρήσουν κάποιους .
Αρχικά στο Αιρκρός τα φώτα φρένων και φλας ανάβουν αυτόματα λόγω της ενεργοποίησης του ESP όπως δηλώνουν σαφέστατα οι ίδιοι .
Ακόμα λένε στο τέστ του Αρόνα ότι πήγε πολύ χειρότερα από το Αιρκρός και λένε ότι γενικά το αμάξι τους έκανε πολύ κακή εντύπωση ενώ έχουν τεστάρει πάνω από 100 διαφορετικά αμάξια .
Επίσης το δουλεύουν και με την κανονική και με την σπορ ανάρτηση .
Βάλτε λοιπόν τους υποτίτλους και θα δείτε ότι οι παρατηρήσεις που γράφετε δεν ισχύουν .
Επειδή μέχρι σήμερα το πρωί δεν το είχα δει το τέστ για το Αρόνα που είχε και έχει την αμέριστη συμπάθεια και προδέρμ του ειδικού τύπου , η ουσία είναι μία και συγκεκριμένη .
Εγώ δεν είμαι κατά δήλωση χεράς , όπως διάφοροι άλλοι , ούτε έχω τρέλλα με την μουτζούρα , αντίθετα έχω αλλεργία σε αυτή .
Αλλά εδώ πραγματικά αποδεικνύεται αυτό που λέμε αρκετοί . Το αιρκρός είναι μεν εστιασμένο στην άνεση και θα σε κάνει να οδηγείς με χαμηλότερους ρυθμούς , αλλά ακόμα και αν σου τύχει η στραβή και σε βρει απροετοίμαστο θα είναι εκεί να σε βοηθήσει στα δύσκολα και θα σε σώσει .
Αντίθετα το προδέρμ αρόνα , θα σε παραπλανήσει ότι τάχα είναι ζζζζμπορ και θα σε πουλήσει στην δύσκολη στιγμή και αν οι κορίνες είναι τοίχοι ή γκρεμοί , θα σε σκοτώσει .
Αυτή είναι η πραγματικότητα όσο και αν πονάει κάποιους .
Αντίθετα το Στόνικ πήγε καλά . Είναι λοιπόν τίμιο αμάξι . Σου λέει είμαι χαμηλό , έχω λιγότερους χώρους , αλλά έχω ένα στησιματάκι και μια σπορτιβ διάθεση και θα σε σώσω αν χρειαστεί .
Ανάλογα δείτε το τέστ του Ατέκα και του Τιγκουάν .
Εδώ βλέποντας τα τέστ της Βάγκ , είναι σαν να σου λέει κοίτα σου φτιάχνω κάτι φτηνότερο , αλλά είναι ανασφαλές .
Δεν το βλέπω και τόσο έντιμο .
Για δειτε το τέστ 3008 και Γκράντλαντ . Εξαιρετικά και τα δύο , παρότι το 3008 είναι το ακριβό .
-
Πώς πήγε το Αteca?
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Ο χρήστης dr.angelo έγραψε:
Δεν σας κάνει εντύπωση ότι το μικρότερο και ελαφρύτερο (λογικά) 2008 δεν στρίβει, ενώ το μεγαλύτερο 5008 περνάει άνετα?Το γεγονός ότι οι κορίνες στήνονται με συγκεκριμένο και πιστοποιημένο τρόπο κατά iso δεν σημαίνει ότι τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται είναι ευαγγέλιο.
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το 3008 και το 5008 (και το 308) είναι αυτοκίνητα στα οποία η Peugeot έχει κάνει καταπληκτική δουλειά σε όλους τους τομείς.
Είναι ορόσημα για την αλλαγή φιλοσοφίας της εταιρείας , στο 308 και 3008 έδωσαν τεράστια σημασία στο στήσιμο της ανάρτησης, μάλιστα -ισως και για λόγους μάρκετινγκ- έχει αναφερθεί πως ζητήθηκε συνδρομή από παλαιότερους μηχανικούς της εταιρείας για επιστροφή στις ρίζες της μάρκας μπλα , μπλα κλπ.
Ως προς το Arona που λέει ο cruiser ίσως με δόση υπερβολής πως θα σε σκοτώσει δεν νομίζω πως ισχύει, απλά δεν έχει γίνει καλή δουλειά με το ESP, βασίζονται περισσότερο στις σπορ ρυθμίσεις πλαισίου και ανάρτησης οι μηχανικοί της Seat γιατί αυτό ξέρουν να κάνουν καλύτερα.
Και σε αυτο μένουν και οι δημοσιογράφοι , μια στρογγυλεμένη εικόνα λίγο πιο σπορ συμπεριφοράς για την κατηγορία για να δώσουν μια εικόνα για την ταυτότητα του αυτοκινήτου.Ως προς το Stonic που επίσης ανέφερε ο Cruiser , εκεί όντως έχει γίνει καλή δουλειά με τις μπροστινές αναρτήσεις , κάτι με την απόσβεση αναφέρεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά που την συναντάς σε ακριβές κατασκευές- δεν έχω τις γνώσεις- και επίσης με το σασί του αυτοκινήτου στο οποίο η KIA - Hyundai εφαρμόζουν μια εξειδικευμένη τεχνική κατασκευής επίσης ακριβή για την κατηγορία.
Θέλω δηλαδή να πω πως το τεστ σε ένα γενικό βαθμό αντικατοπτρίζει αρκετά την ικανότητα των αυτοκινήτων και δεν πρέπει να το απορρίπτουμε τελείως.
Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Δεν σας κάνει εντύπωση ότι το μικρότερο και ελαφρύτερο (λογικά) 2008 δεν στρίβει, ενώ το μεγαλύτερο 5008 περνάει άνετα?
Το γεγονός ότι οι κορίνες στήνονται με συγκεκριμένο και πιστοποιημένο τρόπο κατά iso δεν σημαίνει ότι τα αποτελέσματα που παρουσιάζονται είναι ευαγγέλιο.
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το 3008 και το 5008 (και το 308) είναι αυτοκίνητα στα οποία η Peugeot έχει κάνει καταπληκτική δουλειά σε όλους τους τομείς.
Είναι ορόσημα για την αλλαγή φιλοσοφίας της εταιρείας , στο 308 και 3008 έδωσαν τεράστια σημασία στο στήσιμο της ανάρτησης, μάλιστα -ισως και για λόγους μάρκετινγκ- έχει αναφερθεί πως ζητήθηκε συνδρομή από παλαιότερους μηχανικούς της εταιρείας για επιστροφή στις ρίζες της μάρκας μπλα , μπλα κλπ.
Ως προς το Arona που λέει ο cruiser ίσως με δόση υπερβολής πως θα σε σκοτώσει δεν νομίζω πως ισχύει, απλά δεν έχει γίνει καλή δουλειά με το ESP, βασίζονται περισσότερο στις σπορ ρυθμίσεις πλαισίου και ανάρτησης οι μηχανικοί της Seat γιατί αυτό ξέρουν να κάνουν καλύτερα.
Και σε αυτο μένουν και οι δημοσιογράφοι , μια στρογγυλεμένη εικόνα λίγο πιο σπορ συμπεριφοράς για την κατηγορία για να δώσουν μια εικόνα για την ταυτότητα του αυτοκινήτου.Ως προς το Stonic που επίσης ανέφερε ο Cruiser , εκεί όντως έχει γίνει καλή δουλειά με τις μπροστινές αναρτήσεις , κάτι με την απόσβεση αναφέρεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά που την συναντάς σε ακριβές κατασκευές- δεν έχω τις γνώσεις- και επίσης με το σασί του αυτοκινήτου στο οποίο η KIA - Hyundai εφαρμόζουν μια εξειδικευμένη τεχνική κατασκευής επίσης ακριβή για την κατηγορία.
Θέλω δηλαδή να πω πως το τεστ σε ένα γενικό βαθμό αντικατοπτρίζει αρκετά την ικανότητα των αυτοκινήτων και δεν πρέπει να το απορρίπτουμε τελείως.
Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
+1
SUV/Crossovers Forum