-
Ευτυχως δεν είναι ακριβό....
-
Καλησπέρα στα μέλη.
Διάβασα ότι στο kuga Business έχει το κάλυμμα μεταξύ εταζέρας και πίσω πόρτας. Είμαι κάτοχος του αυτοκινήτου και δεν έχει κάτι τέτοιο. Στα άλλα Business όντως υπάρχει; Αν έχει κάποιος το αυτοκίνητο ας μας διαφωτίσει.
Ευχαριστώ. -
Ναι υπάρχει, πότε το πήρες μήπως άλλαξαν τα specs κάποια στιγμή
-
Αύγουστο 2017 παρέλαβα από βελμαρ
-
Παίδες είναι τραγικό να μην το έχουν τα προηγούμενα μοντέλα. Σήμερα το είδα στη Βελμαρ. Για να το βάλει κάποιος θα πρέπει να αλλάξει το πλαστικό του Πορτ μπαγαζ γιατί δεν υπάρχουν υποδοχές για τα πιαστράκια.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Παίδες είναι τραγικό να μην το έχουν τα προηγούμενα μοντέλα. Σήμερα το είδα στη Βελμαρ. Για να το βάλει κάποιος θα πρέπει να αλλάξει το πλαστικό του Πορτ μπαγαζ γιατί δεν υπάρχουν υποδοχές για τα πιαστράκια.Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα προηγούμενα το έχουν. Εγώ το πήρα 3/17 και το έχει. Μήπως άλλαξε μετά.
-
Εγώ πήρα το stline τον 4ο του 2017 και δεν το είχε. Ρώτησα και περιμένω να μου πουν κόστος για αλλαγή πλαστικού του πορτ μπαγαζ και του καλυμματος μαζί με τα πλαστικά πιαστράκια.
Στάλθηκε από το SM-T800 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
To πίσω πλαστικό κάλυμμα κάνει ως ανταλλακτικό κάπου στα 100€, τουλάχιστον αυτό βλέπω σε μερικά online μαγαζιά. Για τη τιμή του πακέτου κάλυμμα-clips σας τα είπα.
Η προφανής επιλογή για να μην αλλάξουμε και αυτό το πλαστικό, είναι να κολληθούν τα clips με πολύ δυνατή ταινία διπλής όψης (τύπου construction grade), αυτό σκοπεύω να κάνω εγώ, τουλάχιστον μέχρι να δω ότι π.χ. τα χτυπάει ο ήλιος και ξεκολλάνε...
-
Χτές έκανα το 1ο σέρβις (1 έτος με 16.116 χιλιόμετρα). Συνολικό κόστος (€165 το δίνει επίσημα η Ford Hellas) μαζί με αλλαγή φίλτρου καμπίνας (έξτρα είναι αυτό, απλά εγώ το ζήτησα), ΚΕΚ και με την έκπτωση της Velmar, €144.
Δεν είχα κάποια παρατήρηση, αλλά η όλη διαδικασία ήταν άψογη, πολύ καλύτερη από αυτό που περίμενα. Σε 10.000χλμ. θα πάω για έλεγχο στα μπροστά τακάκια (είναι στο 50% περίπου) και λογικά θα τους ξαναδώ σε 1 χρόνο, στο επόμενο σερβις.
Επίσης, με ρώτησαν τόσο ο πωλητής όσο και ο προϊστάμενος συνεργείου και ο τεχνικός σύμβουλος (αμφότεροι οι 2 τελευταίοι από την Mazda) αναλυτικές εντυπώσεις και παρατηρήσεις από το αυτοκίνητο.
ΥΓ: Το Business που είχε στην έκθεση, έχει κανονικά το μικρό κάλυμμα μεταξύ πόρτας και εταζέρας (αυτό που συζητάγαμε παραπάνω).
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Χτές έκανα το 1ο σέρβις (1 έτος με 16.116 χιλιόμετρα). Συνολικό κόστος (€165 το δίνει επίσημα η Ford Hellas) μαζί με αλλαγή φίλτρου καμπίνας (έξτρα είναι αυτό, απλά εγώ το ζήτησα), ΚΕΚ και με την έκπτωση της Velmar, €144.Δεν είχα κάποια παρατήρηση, αλλά η όλη διαδικασία ήταν άψογη, πολύ καλύτερη από αυτό που περίμενα. Σε 10.000χλμ. θα πάω για έλεγχο στα μπροστά τακάκια (είναι στο 50% περίπου) και λογικά θα τους ξαναδώ σε 1 χρόνο, στο επόμενο σερβις.
Επίσης, με ρώτησαν τόσο ο πωλητής όσο και ο προϊστάμενος συνεργείου και ο τεχνικός σύμβουλος (αμφότεροι οι 2 τελευταίοι από την Mazda) αναλυτικές εντυπώσεις και παρατηρήσεις από το αυτοκίνητο.
ΥΓ: Το Business που είχε στην έκθεση, έχει κανονικά το μικρό κάλυμμα μεταξύ πόρτας και εταζέρας (αυτό που συζητάγαμε παραπάνω).
αγορίνα...απροβλημάτιστα και στα 366.000 χλμ σου εύχομαι! (αν και εσύ δεν κρατάς αμάξι τόσο με την καμία! )
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Χτές έκανα το 1ο σέρβις (1 έτος με 16.116 χιλιόμετρα). Συνολικό κόστος (€165 το δίνει επίσημα η Ford Hellas) μαζί με αλλαγή φίλτρου καμπίνας (έξτρα είναι αυτό, απλά εγώ το ζήτησα), ΚΕΚ και με την έκπτωση της Velmar, €144.Δεν είχα κάποια παρατήρηση, αλλά η όλη διαδικασία ήταν άψογη, πολύ καλύτερη από αυτό που περίμενα. Σε 10.000χλμ. θα πάω για έλεγχο στα μπροστά τακάκια (είναι στο 50% περίπου) και λογικά θα τους ξαναδώ σε 1 χρόνο, στο επόμενο σερβις.
Επίσης, με ρώτησαν τόσο ο πωλητής όσο και ο προϊστάμενος συνεργείου και ο τεχνικός σύμβουλος (αμφότεροι οι 2 τελευταίοι από την Mazda) αναλυτικές εντυπώσεις και παρατηρήσεις από το αυτοκίνητο.
ΥΓ: Το Business που είχε στην έκθεση, έχει κανονικά το μικρό κάλυμμα μεταξύ πόρτας και εταζέρας (αυτό που συζητάγαμε παραπάνω).
Αντε με το καλό και στις 500.000. Σε ποια βελμαρ πηγές; Στη Λαυρίου όντως το business έχει το κάλυμμα. Είναι οι φωτός που ανέβασα μερικά ποστ πριν.
Εντιτ. Λογικά πηγές Κηφισίας γιατί στο Σταυρό δεν έχει έκθεση. [emoji16]
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
αγορίνα...απροβλημάτιστα και στα 366.000 χλμ σου εύχομαι! (αν και εσύ δεν κρατάς αμάξι τόσο με την καμία! )Ευχαριστώ Βασίλη.
Κανονικά δεν κρατάω τόσο τα αυτοκίνητά μου...αλλά αλλάξανε οι εποχές! Ποτέ δεν ξέρεις....
Αντε με το καλό και στις 500.000. Σε ποια βελμαρ πηγές; Στη Λαυρίου όντως το business έχει το κάλυμμα. Είναι οι φωτός που ανέβασα μερικά ποστ πριν.
Εντιτ. Λογικά πηγές Κηφισίας γιατί στο Σταυρό δεν έχει έκθεση. [emoji16]
Σε ευχαριστώ!
Ναι στην Κηφισιάς πήγα, εκεί από όπου το είχα αγοράσει. -
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
με το καλό και στις 500.000Γιατί τέτοια κατάρα; Ποιος θέλει να κυκλοφορεί με αυτοκίνητο πεντακοσίων χιλιάδων χλμ;
-
Ποσα ειπαμε εχει το xedos και ποσα το focus?
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ποσα ειπαμε εχει το xedos και ποσα το focus?Χαχαχαχα
Γιατί αν δεν είναι χρέπια από τσουγκρίσματα και μηχανικά είναι οκ, γιατί να μην το κρατήσειςSent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ποσα ειπαμε εχει το xedos και ποσα το focus?Πολλά (βέβαια τα μισά σχεδόν από τα 500.000) και για αυτό είναι ουσιαστικά ημι-παροπλισμένα.
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ποσα ειπαμε εχει το xedos και ποσα το focus?Χαχαχαχα
Γιατί αν δεν είναι χρέπια από τσουγκρίσματα και μηχανικά είναι οκ, γιατί να μην το κρατήσειςSent from my Mi A1 using Tapatalk
Εκτός από τις πολύ συχνές βλάβες (ουσιαστικά θα πρέπει να έχεις ανακατασκευάσει σχεδόν τα πάντα) που θα έχει σε αυτά τα χιλιόμετρα, ακόμα και δομικά θα είναι πολύ κουρασμένο το σασί (η ακαμψία θα έχει πάει περίπατο), ξεφτισμένο το εσωτερικό κλπ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ποσα ειπαμε εχει το xedos και ποσα το focus?
Πολλά (βέβαια τα μισά σχεδόν από τα 500.000) και για αυτό είναι ουσιαστικά ημι-παροπλισμένα.
Ποσα ειπαμε εχει το xedos και ποσα το focus?
Χαχαχαχα
Γιατί αν δεν είναι χρέπια από τσουγκρίσματα και μηχανικά είναι οκ, γιατί να μην το κρατήσειςSent from my Mi A1 using Tapatalk
Εκτός από τις πολύ συχνές βλάβες (ουσιαστικά θα πρέπει να έχεις ανακατασκευάσει σχεδόν τα πάντα) που θα έχει σε αυτά τα χιλιόμετρα, ακόμα και δομικά θα είναι πολύ κουρασμένο το σασί (η ακαμψία θα έχει πάει περίπατο), ξεφτισμένο το εσωτερικό κλπ.
Xedos έρωτας των 90s!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Όντως! Διαστημικό για την εποχή του...
-
Ειναι το επισημο υπερατου του 4tforum Απο κοντα megane cc. Ξερουν οι παλιοι... Οντως ωραιο αμαξι το xedos.
-
Καλημέρα και από εμένα....γράφω πρώτη φορά αν και διαβάζω το φόρουμ πολύ καιρό.Είμαι ένα βήμα πρίν την αγορά τού νέου μού αυτοκινήτου μίας και κάτι καλόπαιδα ήθελαν να με ξελαφροσουν λίγο και μού έφαγαν το προηγούμενο.Θέλω βέβαια να κάνω την όσο γίνεται πιο σωστή επιλογή μίας και δουλεύουμε σκληρά για κάποιες οικονομίες.Λοιπόν έχω οδηγήσει τα ακόλουθα αυτοκίνητα.Seat ateca-Hyundai tucson 2 φορές-skoda karoq(πού ήταν και αυτό πού περίμενα πρίν πάρω την τελική μού απόφαση μίας και με είχαν φτιάξει πολύ με τα reviews) και το ford kuga 2 φορές και αυτό.Θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σάς για τα πιο πάνω αυτοκίνητα και επίσης να μού πείτε και οι κάτοχοι τού kuga μετά από την χρήση πού έχετε κάνει στο αυτοκίνητο τί εντυπώσεις έχετε.Αντικειμενικά τα υπέρ και τα κατά τού αυτοκινήτου σάς.Τα χρήματα πού διαθέτω είναι 25 -26 χιλιάδες.Ευχαριστώ
Ford Kuga