Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 134
    • 135
    • 136
    • 137
    • 138
    • 430
    • 431
    • 136 / 431
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    120
    8617
    140349
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Λάθος Αντώνη .

      Εγώ είμαι αντικειμενικός σύμφωνα με ΤΑ ΔΙΚΑ μου κριτήρια...

      Οσο αντικειμενικοί είναι και οι υπόλοιποι με ΤΑ ΔΙΚΑ τους κριτήρια...

      Επί της ουσίας , του οφ τόπικ δηλαδή , το αμάξι ήταν ωραίο εσωτερικά , μέτριας αισθητικής εξωτερικά λόγω του πίσω μέρους που στις πλάγιες όψεις είχε ένα μεγάλο θέμα , ενώ στην Ελλάδα δεν είχε και σταθερή τιμή .

      Πριν 2 χρόνια φίλη , ήθελε να πάρει κρός και επειδή είναι και αυτή του κλειδιού , κοιτάξαμε τα κλασσικά GLA , Q3 και COUNTRYMAN αφού την ασχήμια της προηγούμενης Χ1 ούτε εκείνη δεν την άντεχε , ενώ δεν ήθελε και να ξεφύγει πολύ πάνω από τα 30000 . Το GLA δεν δικαιολογεί επ΄ ουδενί τα λεφτά του και μόνο σαν εταιρικό που στο παίρνουν άλλοι έχει λόγω ύπαρξης , αφού έχει τον κινητήρα του ντάστερ και του κλιό και εσωτερικά η ποιότητα είναι πολύ μέτρια , όπως και η αισθητική του . Το Q3 έπαιζε με τις τιμές . Μικρές εκπτώσεις στο 1.4 βενζίνη και τεράστιες στο δίλιτρο ντίζελ που πράγματι ήταν οικονομικά η καλύτερη επιλογή και ίσως και σαν αμάξι . Αλλά ο φόβος του δίλιτρου , ήταν αξεπέραστος και έτσι κατέληξε στο κάντρυμαν .

      Αλλά πριν λίγους μήνες το Q3 κατέβασε βρακιά και έτσι το πήρε μια φίλη της λίγο πάνω από τις 26000 που επίσης είναι βίκτιμ...

      Πάντως για να συνεχίσουμε το οφ τόπικ , το οτομπλόγκ έγραφε προ ημερών με την ευκαιρία της παρουσίασης της Χ2 ότι η προπέλα θα αρχίσει να αλλάζει τα σχήματα της και να τα κάνει πιο σύγχρονα . Και μέσα και έξω . Φαίνεται η βαρεμάρα πέρασε το τελωνείο και έφτασε στο Μόναχο...

      Τέλος μην ξεχάσουμε τον ημιάκαμπτο . Ηταν ωραίος στο Γκράντλαντ ...

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        panormus772 last edited by

        Emperor,στις κριτικές που παρέθεσες για το Q3,διαβάζοντάς τε εν τάχει,προσωπικά διέκρινα από τους δοκιμαστές μια διάθεση να 'στρογγυλέψουν',να 'λιάνουν' -πες το όπως θες- τα όποια μειονεκτήματα του αυτοκινήτου.

        Μερικά τα έχεις επισημάνει κι εσύ π.χ. α)'Θα θέλαμε λίγο καλύτερη ακρίβεια και πληροφόρηση από το τιμόνι.' β)'παραμένει το πιο άνετο μοντέλο της κατηγορίας με καλά ρυθμισμένη ανάρτηση που δεν ρίχνει σε δεύτερη μοίρα το κράτημα και μόνο από εγκάρσιες ανωμαλίες δεν θα περάσει «αρχοντικά».' γ)'Και το κόστος που πληρώνεις είναι η άνεση. Όχι ότι το Q3 είναι δυσάρεστο, απλώς δεν μπορεί να απορροφήσει τέλεια τα κάθετα κοψίματα των ελληνικών δρόμων' δ)'Ναι μεν γέρνει, αλλά κρατάει πολύ καλά και είναι προβλέψιμο και ασφαλές' ε)'Το θετικό τιμόνι μπορεί να μην είναι το καλύτερο, όμως δίνει σωστή πληροφόρηση' στ)' δε σε εμπνέει να το οδηγήσεις γρήγορα, όμως αν το κάνεις θα καταλάβεις ότι είναι σχεδιασμένο ακόμη και γι΄αυτόν το ρόλο (που δεν είναι ο φυσικός του. Πρόκειται για οικογενειακό αυτοκίνητο)'

        Εμένα μου φαίνονται,παρατηρήσεις του στυλ 'ναι μεν,αλλά'.Κάπως 'διπλωματικές' κριτικές.

        Υ.Γ Sorry για το στο νήμα του 3008.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          the_emperor last edited by

          Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
          Emperor,στις κριτικές που παρέθεσες για το Q3,διαβάζοντάς τε εν τάχει,προσωπικά διέκρινα από τους δοκιμαστές μια διάθεση να 'στρογγυλέψουν',να 'λιάνουν' -πες το όπως θες- τα όποια μειονεκτήματα του αυτοκινήτου.

          Μερικά τα έχεις επισημάνει κι εσύ π.χ. α)'Θα θέλαμε λίγο καλύτερη ακρίβεια και πληροφόρηση από το τιμόνι.' β)'παραμένει το πιο άνετο μοντέλο της κατηγορίας με καλά ρυθμισμένη ανάρτηση που δεν ρίχνει σε δεύτερη μοίρα το κράτημα και μόνο από εγκάρσιες ανωμαλίες δεν θα περάσει «αρχοντικά».' γ)'Και το κόστος που πληρώνεις είναι η άνεση. Όχι ότι το Q3 είναι δυσάρεστο, απλώς δεν μπορεί να απορροφήσει τέλεια τα κάθετα κοψίματα των ελληνικών δρόμων' δ)'Ναι μεν γέρνει, αλλά κρατάει πολύ καλά και είναι προβλέψιμο και ασφαλές' ε)'Το θετικό τιμόνι μπορεί να μην είναι το καλύτερο, όμως δίνει σωστή πληροφόρηση' στ)' δε σε εμπνέει να το οδηγήσεις γρήγορα, όμως αν το κάνεις θα καταλάβεις ότι είναι σχεδιασμένο ακόμη και γι΄αυτόν το ρόλο (που δεν είναι ο φυσικός του. Πρόκειται για οικογενειακό αυτοκίνητο)'

          Εμένα μου φαίνονται,παρατηρήσεις του στυλ 'ναι μεν,αλλά'.Κάπως 'διπλωματικές' κριτικές.

          Υ.Γ Sorry για το στο νήμα του 3008.

          Ακριβώς! Γι αυτό και επεσήμανα και τα αρνητικά! Αλλά μην ακυρώνουμε και τα θετικά (bold) που τοποθετούν το αμάξι ανάμεσα στα κορυφαία της κατηγορίας!
          Οπαδισμοί στα αυτοκίνητα αποτελούν ανωριμότητα. Μπορεί να μην προτιμούμε κάποια αυτοκίνητα (π.χ. ελάχιστα audi μου αρέσουν, όπως το Α5...) αλλά δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω το καλό είτε είναι audi, είτε lada είτε οτιδήποτε...Αλλά δεν μου αρέσει να αλλοιώνεται κιόλας η πραγματικότητα και να παρουσιάζεται οτιδήποτε σαν κάτι άλλο από αυτό που είναι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panormus772 last edited by

            Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:

            Ακριβώς! Γι αυτό και επεσήμανα και τα αρνητικά! Αλλά μην ακυρώνουμε και τα θετικά (bold) που τοποθετούν το αμάξι ανάμεσα στα κορυφαία της κατηγορίας!
            Οπαδισμοί στα αυτοκίνητα αποτελούν ανωριμότητα. Μπορεί να μην προτιμούμε κάποια αυτοκίνητα (π.χ. ελάχιστα audi μου αρέσουν, όπως το Α5...) αλλά δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω το καλό είτε είναι audi, είτε lada είτε οτιδήποτε...Αλλά δεν μου αρέσει να αλλοιώνεται κιόλας η πραγματικότητα και να παρουσιάζεται οτιδήποτε σαν κάτι άλλο από αυτό που είναι.

            Συμφωνούμε κι εννοείται ότι θα 'χει και θετικά! (π.χ. χώροι,συναρμογή κ.ά.)

            Απλά, -και κυρίως στους δημοσιογράφους των δοκιμών αναφέρομαι-,δεν χρειάζεται συγκεκριμένα μείον του όποιου αυτοκινήτου να τα παραβλέπουμε ή να τα παρουσιάζουμε ως υποδυέστερης σημασίας κι αλλού τα ίδια ως στοιχεία που χαλούν σημαντικά τη γενικότερη εικόνα του (αναφερόμενοι για συγκρίσεις σε ίδια κατηγορία).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gvard last edited by

              Καλησπέρα,

              Ο χρήστης physikos13 έγραψε:

              αφού δεν έχεις μπει σε 3008 σε προσκαλώ σε 2 βδομάδες περίπου που θα το έχω
              αν το ήξερα, θα σου έδινα το δημοσιογραφικό που είχα να το δεις, αλλά και το δικό μου δεν με πειράζει

              Καθώς επίσης δεν μπορώ να βλέπω κόσμο να σχολιάζει αρνητικά χωρίς να έχει οδηγήσει το αμάξι, διαθέτω και το δικό μου για test drive (2.0 GT). Θα δεχτώ τα αρνητικά σχόλια σας μετά, αλλά πρώτα θα ήθελα να το οδηγήσετε! Εγώ physikos13 θα αναλάβω τα νότια προάστια

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                the_emperor last edited by

                Ο χρήστης gvard έγραψε:
                Καλησπέρα,

                αφού δεν έχεις μπει σε 3008 σε προσκαλώ σε 2 βδομάδες περίπου που θα το έχω
                αν το ήξερα, θα σου έδινα το δημοσιογραφικό που είχα να το δεις, αλλά και το δικό μου δεν με πειράζει

                Καθώς επίσης δεν μπορώ να βλέπω κόσμο να σχολιάζει αρνητικά χωρίς να έχει οδηγήσει το αμάξι, διαθέτω και το δικό μου για test drive (2.0 GT). Θα δεχτώ τα αρνητικά σχόλια σας μετά, αλλά πρώτα θα ήθελα να το οδηγήσετε! Εγώ physikos13 θα αναλάβω τα νότια προάστια

                Προσωπικά το πήρα για test drive πάνω από μισή ώρα, το έβγαλα και στην εθνικη όπου το εφτασα 150-160, επειτα και σε επαρχιακο δρόμο με στροφές και μετά και σε ημιαστικό...

                Εχω γράψει βκ αναλυτικό review...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iceman7 last edited by

                  Και εγώ το έχω περιέργαστεί αναλυτικότατα στην έκθεση, όσο περίμενα για το σερβις του 108.
                  Ειχα ζητήσει και τεστ αλλα ακόμα περιμένω.
                  Γι αυτό και δεν γράφω για το πως κινείται.
                  Μόνη μου θεωρητική ένσταση ο ημιάκαμπτος που προσωπικά με απωθεί ως λύση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Ο χρήστης AMarinos έγραψε:

                    Το Kuga ειναι σκληρο το λενε ολοι, και ο Μπαμπης ο σουγιας. Σε

                    Το ST Line θα το έλεγα σφιχτό Χρήστο, αλλά όχι σκληρό. Το Business είναι πολύ άνετο.

                    Το Q3 το θεωρώ από τα χειρότερα της κατηγορίας, αλλά γούστα είναι αυτά. Έχω και μια έμφυτη αντιπάθεια στην εταιρεία, οπότε δεν είμαι 100% αντικειμενικός.

                    Καλά μην προβληματίζεσαι, ούτε ο nonos, ούτε και ο cruiser είναι αντικειμενικοί, κατά δική τους παραδοχή, και είναι πολύ περήφανοι κιόλας που δεν είναι αντικειμενικοί

                    Το ίδιο βέβαια ισχύει και για μερικούς λάτρεις του Group VAG

                    Λοιπόν, και που λες, με τον ημιάκαμπτο.....

                    Ναι ναι βεβαια. Να γραψεις και οταν σε υπερασπιζομουνα στο gcc μ αυτα που γραφανε... Ο ορισμος της αντικειμενικοτητας, που επειδη ο μπαμπας σου ειχε 120Υ το θεωρεις αμαξι και οχι καρο...
                    Κατα τ αλλα εχω 2000km με focus mk3 st line 18αρες, επετρεψε μου να θεωρω οτι το suv kuga ,τα οποια παραδοσιακα ως suv ειναι και λιγο πιο σφιχτα, θα ειναι τουλαχιστον ιδιο με το focus ,το οποιο κυριολεκτικα οσο κι αν στριβει στη καθημερινοτητα σπαει νευρα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nonos last edited by

                      Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                      Ο τύπος δεν υποφέρεται ούτε εντός νήματος. Δεν τολμώ να σκεφτώ τι θα συνέβαινε να τον είχα συνεπιβάτη.

                      Φυσικε σ ευχαριστω για τη προσκληση, πρωτη ευκαιρια why not!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Το Focus Mk3 μου φάνηκε εκνευριστικά μαλακό πάντως.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Ο χρήστης nonos έγραψε:

                          Ο τύπος δεν υποφέρεται ούτε εντός νήματος. Δεν τολμώ να σκεφτώ τι θα συνέβαινε να τον είχα συνεπιβάτη.

                          Φυσικε σ ευχαριστω για τη προσκληση, πρωτη ευκαιρια why not!

                          Σιγά εσύ μη χάσεις... Να μπεις σε suv πεζώ να δεις πως πάει... Δοκίμασε καλύτερα κάποιον με Α να γουστάρεις. Να δεις πως είναι από την φρεγάτα να πηγαίνεις στην πυραυλάκατο. Στην κορβέτα τι να δεις;

                          ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            the_ace last edited by

                            Ο χρήστης nonos έγραψε:

                            Ναι ναι βεβαια. Να γραψεις και οταν σε υπερασπιζομουνα στο gcc μ αυτα που γραφανε... Ο ορισμος της αντικειμενικοτητας, που επειδη ο μπαμπας σου ειχε 120Υ το θεωρεις αμαξι και οχι καρο...
                            Κατα τ αλλα εχω 2000km με focus mk3 st line 18αρες, επετρεψε μου να θεωρω οτι το suv kuga ,τα οποια παραδοσιακα ως suv ειναι και λιγο πιο σφιχτα, θα ειναι τουλαχιστον ιδιο με το focus ,το οποιο κυριολεκτικα οσο κι αν στριβει στη καθημερινοτητα σπαει νευρα.

                            Μα δεν γράφω εγώ, δικά σου λόγια είναι για την αντικειμενικότητα, ΕΙΔΙΚΑ όταν μιλάμε για AR

                            ...και το 120Υ γ@#$@ει και δέρνει

                            Για το GCC τι να πούμε, αφού ξέρεις πολύ καλά σε ποιους και γιατί τα έχωνα, και προφανώς συμφωνείς, σωστά ?

                            Το Kuga είπαμε ότι είναι σφιχτό, αυτό πουλάει άλλωστε σε αυτή την έκδοση, όπως και τα διάφορα S, RS, R-Line κλπ. Καθώς όμως (α) έχει μεγαλύτερο profile ελαστικού, και (β) μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτηση, χωρίς να έχω οδηγήσει Focus ST-Line, δεν νομίζω ότι θα είναι 'τουλάχιστον', το αντίθετο, θα έλεγα ότι θα είναι 'το πολύ' όπως ένα Focus ST-Line.

                            Επίσης κουραστικό δεν θα το έλεγα, ότι δεν είναι χαλαρωτικό και 'τραλαρι-τραλαρο, πάμε εκδρομή και τραγουδώ', προφανώς, δεν ήθελε ποτέ να είναι κάτι τέτοιο

                            ΥΓ: άσχετο, η παρκαρισμένη στο Γυμνάσιο, η δική σου είναι ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              ξερω ποια λες αλλα κι ομως ειναι αλλη! Αν προσεξεις εχουν διαφορες.

                              Για τα υπολοιπα αλλη ωρα που δε θα καιγεται ο πωπος μας

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                silversurfergr last edited by

                                186 σελίδες από άσχετα Post για άλλα αυτοκίνητα.
                                Άντε ψάξε σε ποια σελίδα είχε γράψει κάποιος , πόσο το πήρε και τι είχε μέσα...

                                Χθες πέρασα από εκθεση και ρώτησα για τιμές.
                                Για το allure grip control ξεκινάει στο diesel 120 hp στα 31800 με μια έκπτωση που παίζει.
                                Αν βάλω και αυτόματο κιβώτιο αν θυμάμαι καλά πάει 1500 πάνω.
                                Με ηλιοροφή χωρίς αυτόματο πήγαινε 34000 κάτι. Δεν θυμάμαι , ζαλίστηκα...
                                Χωρίς κάμερα οπισθοπορείας , χωρίς μαύρη οροφή
                                Τα τα άλλα, τα active χωρίς τα νίκελ, δεν μ΄άρεσαν. Σε όλες τις φωτογραφίες με τα Νικελ το βλέπω .Κάποια στιγμή διαπίστωσα ότι δεν ξετρελαινόμουν όταν το έβλεπα και μετά κατάλαβα ότι ήταν χωρίς νίκελ στις πόρτες .

                                Πολύ ακριβό για μένα.
                                Έχω το πρώτο 3008 που βγήκε η premium έκδοση το 2010 στα 24000 από 27000.
                                Με grip και HU display .

                                ο.κ μπορεί να είναι καλύτερο στην οδήγηση , μέσα να φυσάει (απορώ γιατί τόσες αυτοκινητοβιομηχανίες με τόσους designers παίζουν safe στο design;) , μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ και start stop , αλλά με 30 άλογα λιγότερα 8000 διαφορά ;
                                Βέβαια θα μου πεις άλλαξε και η φορολογία από τότε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  physikos13 last edited by

                                  Να ενημερώσω όσους ενδιαφέρονται για να το τεστάρουν σε αυτόματο υπάρχει ένα gt line σε αντιπροσωπεία κοντά στην Αγία Παρασκευή όπως έτυχε να το δω χθες περνώντας....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pod last edited by

                                    από Tkin73 » 06 Φεβ 2018 20:17

                                    Προς κατόχους 1.6 120 τι κατανάλωση τελικά έχετε;

                                    Μπορεί να μην είναι μεγάλο δείγμα, αλλά στα πρώτα 700 χιλιόμετρα, από τα οποία περίπου 450 ήταν στην εγνατία (τέρμα φορτωμένο) και τα υπόλοιπα μέσα σε πόλη, ο υπολογιστής δείχνει 6,1 lt/100 χλμ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tkin73 last edited by

                                      Ο χρήστης pod έγραψε:

                                      από Tkin73 » 06 Φεβ 2018 20:17

                                      Προς κατόχους 1.6 120 τι κατανάλωση τελικά έχετε;

                                      Μπορεί να μην είναι μεγάλο δείγμα, αλλά στα πρώτα 700 χιλιόμετρα, από τα οποία περίπου 450 ήταν στην εγνατία (τέρμα φορτωμένο) και τα υπόλοιπα μέσα σε πόλη, ο υπολογιστής δείχνει 6,1 lt/100 χλμ.

                                      Με τις συνθήκες που περιγράφεις καλή είναι η κατανάλωση για τον όγκο βάρος του. Δλδ χωρίς φόρτωμα νομίζω θα ήταν στο 5,5 αντίστοιχα βέβαια δεν ξέρω και πόσο βάρυ πόδι έχεις

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mixalakis last edited by

                                        Καλή κατανάλωση είναι

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Παίρνοντας σαν δεδομένο το γεγονός πως τα βενζινάδικα που ανεφοδιαζόμαστε μας προμηθεύουν τα λίτρα που καλούμαστε να πληρώσουμε στην ποιότητα που επιλέξαμε, θεωρώ πως οι μετρήσεις κατανάλωσης πρέπει να γίνονται σε 'τακτά μεγάλα' διαστήματα χλμ και όχι τακτικά, δηλαδή σε κάθε γέμισμα. Προσωπικά παρακολουθώ την μέση κατανάλωση σχεδόν κάθε 5000 χλμ και όχι πιο πριν. Καλές δηλαδή οι όποιες πρώτες εντυπώσεις αλλά το αμάξι συνολικά ως εννοια (αξιοπιστία κατανάλωση, αίσθηση, συμπεριφορά) θέλει χλμ για να μπορεί να αξιολογηθεί σωστά. Μόνο η ομορφιά και η απτή ποιότητα του 3008 είναι από εκείνα τα στοιχεία που δεν χωρούν αμφισβήτηση. Για τα υπόλοιπα ο χρόνος και τα χλμ θα δείξουν...

                                          ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pod last edited by

                                            Γι'αυτό και είπα ότι το δείγμα είναι μικρό. Είναι πολύ νωρίς ακόμη και όσο πιο λίγα τα χιλιόμετρα, τόσο πιο εύκολα αλλάζει και η μέση κατανάλωση! Για παράδειγμα, έκανα άλλα 40 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη και πήγε 6,3 αμέσως...

                                            Όταν λέω φορτωμένο εννοώ 2 ενήλικες, και 2 μωρά με 4 τσάντες, καρότσι και άπειρα παρελκόμενα! Στην εγνατία πηγαίνοντας δε χρησιμοποίησα cruise control και πήγαινα με 130 περίπου. Στο γυρισμό, με cruise control στα 125 η μέση κατανάλωση έπεσε κατά μισό λίτρο στα 100.

                                            Είναι πολύ νωρίς ακόμη και χρειάζεται χιλιόμετρα για να στρώσει και να δούμε πραγματική μέση τιμή, αλλά νομίζω τα πρώτα δείγματα είναι καλά!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 136 / 431
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr