Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά αυτοκινήτου έως 20Κ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά αυτοκινήτου έως 20Κ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    27
    84
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lospsi last edited by

      Καλημέρα στην παρέα σας.

      Έπειτα από 12 χρόνια συνύπαρξης με το τίμιο Ford Focus 1.6, αποφάσισα να δω για αγορά αυτοκινήτου. Δεν πολυασχολούμαι με τα 4τροχα οπότε κάθε βοήθεια θα ήταν ευπρόσδεκτη!
      Τα δεδομένα: 4μελής οικογένεια. Καθημερινή αστική χρήση (λίγα χλμ όμως) και ταξιδάκια/εκδρομές.
      Τα θέλω: πετρέλαιο, αυτόματο, SUV/MPV (ψηλή θέση οδήγησης)

      Από τις πρώτες βόλτες σε αντιπροσωπείες, είδα ότι καινούργιο με τα παραπάνω δεν παίζει. Οπότε αρχίζω τις 'εκπτώσεις' και βλέπω ότι για κούτα SUV, πετρέλαιο, χειροκίνητο κιβώτιο είμαι στα 22Κ (προτίμηση στο QQ-παίζει και προσφορά 17αρι αυτόματο στα 24Κ αλλά απλή έκδοση, χωρίς καν clima ). SCross τίμιο αλλά λίγο παρωχημένο, Ateca ωραίο αλλά με 1000αρι βενζίνη, Kuga βενζίνη, φουλ εξοπλισμένο και στα ίδια λεφτά αλλά λίγο μεγαλύτερο σε διαστάσεις και φουλ ενεργοβόρο. ΚΙΑ δεν έχω δει ακόμα, Tuscon ομοίως παίζει σε αυτά τα λεφτά, αν όχι περισσότερα...
      Για αγορά μτχ (έως 2 ετών και λίγων χλμ) μένω στο μπάτζετ ΑΛΛΑ καίω το SUV και παίρνω αυτόματο και πετρελάιο (Astra, Golf, 308, υπάρχουν αρκετά με λιγα χλμ 2ετίας - προφανώς από κάποιο leasing ή εταιρικό?) ή μένω σε SUV, πετρέλαιο, χειροκίνητο και ψωνίζω QQ, KIA sportage, ΜΟΚΚΑ και μου μένουν και λίγα ψιλά.
      Γερμανία να κοιτάξω? Πολλές επιλογές, καλός εξοπλισμός, 15-16Κ αλλά με τελωνείο/μεταφορικά/αμοιβές μάλλον έρχομαι στα 18Κ συν την αβεβαιότητα της επιλογής.
      Τα φώτα σας παρακαλώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lospsi last edited by

        Καλημέρα στην παρέα σας.

        Έπειτα από 12 χρόνια συνύπαρξης με το τίμιο Ford Focus 1.6, αποφάσισα να δω για αγορά αυτοκινήτου. Δεν πολυασχολούμαι με τα 4τροχα οπότε κάθε βοήθεια θα ήταν ευπρόσδεκτη!
        Τα δεδομένα: 4μελής οικογένεια. Καθημερινή αστική χρήση (λίγα χλμ όμως) και ταξιδάκια/εκδρομές.
        Τα θέλω: πετρέλαιο, αυτόματο, SUV/MPV (ψηλή θέση οδήγησης)

        Από τις πρώτες βόλτες σε αντιπροσωπείες, είδα ότι καινούργιο με τα παραπάνω δεν παίζει. Οπότε αρχίζω τις 'εκπτώσεις' και βλέπω ότι για κούτα SUV, πετρέλαιο, χειροκίνητο κιβώτιο είμαι στα 22Κ (προτίμηση στο QQ-παίζει και προσφορά 17αρι αυτόματο στα 24Κ αλλά απλή έκδοση, χωρίς καν clima ). SCross τίμιο αλλά λίγο παρωχημένο, Ateca ωραίο αλλά με 1000αρι βενζίνη, Kuga βενζίνη, φουλ εξοπλισμένο και στα ίδια λεφτά αλλά λίγο μεγαλύτερο σε διαστάσεις και φουλ ενεργοβόρο. ΚΙΑ δεν έχω δει ακόμα, Tuscon ομοίως παίζει σε αυτά τα λεφτά, αν όχι περισσότερα...
        Για αγορά μτχ (έως 2 ετών και λίγων χλμ) μένω στο μπάτζετ ΑΛΛΑ καίω το SUV και παίρνω αυτόματο και πετρελάιο (Astra, Golf, 308, υπάρχουν αρκετά με λιγα χλμ 2ετίας - προφανώς από κάποιο leasing ή εταιρικό?) ή μένω σε SUV, πετρέλαιο, χειροκίνητο και ψωνίζω QQ, KIA sportage, ΜΟΚΚΑ και μου μένουν και λίγα ψιλά.
        Γερμανία να κοιτάξω? Πολλές επιλογές, καλός εξοπλισμός, 15-16Κ αλλά με τελωνείο/μεταφορικά/αμοιβές μάλλον έρχομαι στα 18Κ συν την αβεβαιότητα της επιλογής.
        Τα φώτα σας παρακαλώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lospsi last edited by

          Καλημέρα στην παρέα σας.

          Έπειτα από 12 χρόνια συνύπαρξης με το τίμιο Ford Focus 1.6, αποφάσισα να δω για αγορά αυτοκινήτου. Δεν πολυασχολούμαι με τα 4τροχα οπότε κάθε βοήθεια θα ήταν ευπρόσδεκτη!
          Τα δεδομένα: 4μελής οικογένεια. Καθημερινή αστική χρήση (λίγα χλμ όμως) και ταξιδάκια/εκδρομές.
          Τα θέλω: πετρέλαιο, αυτόματο, SUV/MPV (ψηλή θέση οδήγησης)

          Από τις πρώτες βόλτες σε αντιπροσωπείες, είδα ότι καινούργιο με τα παραπάνω δεν παίζει. Οπότε αρχίζω τις 'εκπτώσεις' και βλέπω ότι για κούτα SUV, πετρέλαιο, χειροκίνητο κιβώτιο είμαι στα 22Κ (προτίμηση στο QQ-παίζει και προσφορά 17αρι αυτόματο στα 24Κ αλλά απλή έκδοση, χωρίς καν clima ). SCross τίμιο αλλά λίγο παρωχημένο, Ateca ωραίο αλλά με 1000αρι βενζίνη, Kuga βενζίνη, φουλ εξοπλισμένο και στα ίδια λεφτά αλλά λίγο μεγαλύτερο σε διαστάσεις και φουλ ενεργοβόρο. ΚΙΑ δεν έχω δει ακόμα, Tuscon ομοίως παίζει σε αυτά τα λεφτά, αν όχι περισσότερα...
          Για αγορά μτχ (έως 2 ετών και λίγων χλμ) μένω στο μπάτζετ ΑΛΛΑ καίω το SUV και παίρνω αυτόματο και πετρελάιο (Astra, Golf, 308, υπάρχουν αρκετά με λιγα χλμ 2ετίας - προφανώς από κάποιο leasing ή εταιρικό?) ή μένω σε SUV, πετρέλαιο, χειροκίνητο και ψωνίζω QQ, KIA sportage, ΜΟΚΚΑ και μου μένουν και λίγα ψιλά.
          Γερμανία να κοιτάξω? Πολλές επιλογές, καλός εξοπλισμός, 15-16Κ αλλά με τελωνείο/μεταφορικά/αμοιβές μάλλον έρχομαι στα 18Κ συν την αβεβαιότητα της επιλογής.
          Τα φώτα σας παρακαλώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser last edited by

            Μτχ 2 ετών είναι μικρότερες από λότο οι πιθανότητες να είναι καλό το αμάξι , εκτός ίσως από κάποια τέστ ντράιβ που θα πάρεις και εγγύηση . Τα λήζινγκ είναι 3-5 χρόνια . Τώρα 2 ετών είναι κάποια άλλα , ίσως νοικιάρικα εξωτερικού .

            Καινούργια πρέπει να μας πεις το μπάτζετ . Σε αυτά τα είδη αυτοκινήτου , ιδιαίτερα στα μεσαία και πάνω η κατανάλωση έχει σημασία και αν κάνεις και εκδρομές η διαφορά είναι στο 100 % . Δηλαδή το ντίζελ θα καίει 6-8 € και η βενζίνη 11-13 € ή και παραπάνω ανά 100 χλμ . Δηλαδή χαλαρά τουλάχιστον 1000 € τον χρόνο διαφορά .

            Το Κούγκα είναι βαρύτερο από άλλα κατά 200 κιλά , άλλα έχουν κοντές σχέσεις και καίνε παραπάνω και γενικά πρέπει να βάλεις προτεραιότητες .

            Πρώτα κοιτάς ποιά σου αρέσουν εξωτερικά , εσωτερικά και για τους χώρους τους , θέση οδήγησης . Μετά κοιτάς τιμές , κινητήρες , εξοπλισμούς σε σχέση με το μπάτζετ και κάνεις μια μικρή λίστα 3-4 αυτοκινήτων που τα δοκιμάζεις και αποφασίζεις .

            Εγραψα πιο πάνω για μπάτζετ , γιατί γράφεις στον τίτλο για 20000 , ενώ μετά κοιτάς άλλα πιο ακριβά .

            Θα σου πρότεινα να δεις και τα μικρότερης κατηγορίας σούβ , που μπορείς να πάρεις πετρέλαιο , ισχύ και σε κάποια χώρους σχεδόν σαν των μεγαλύτερων και να είσαι και στο μπάτζετ σου .

            Τέτοια βασιζόμενος και στο θέμα των χώρων είναι το πεζώ 2008 , το όπελ κρόσλάντ και το σιτροέν c3 aircross , που με τον μεγάλο ντίζελ των 120 ίππων που είναι εξαιρετικός ,έχεις την μεσαία έκδοση 19750 και την πλούσια στα 21150 , όπου βέβαια θα παίξουν και εκπτώσεις που σε βάζουν στο μπάτζετ που θέλεις .

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
            Εμαθα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              accentwizard last edited by

              Το Vitara σε δικινητο πετρελαιο ειναι μεσα στο μπατζετ σου(αν σου αρεσει)....
              Edit,τωρα ειδα οτι το θες αυτοματο,δεν χανεις κατι να ρωτησεις σε μια εκθεση παντως...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                the_ace last edited by

                Δεδομένο: εφόσον έχεις το budget και κοιτάς για καινούριο, μην σκέφτεσαι καν να πας σε μεταχειρισμένο, εκτός και αν είναι μεταχειρισμένο με λίγα χλμ, το οποίο θα πάρεις μέσα από αντιπροσωπεία, και θα σου δώσουν πλήρη εγγύηση.

                Στα 20Κ€, μεσαίο SUV αυτόματο και πετρέλαιο προφανώς δεν θα βρεις, ούτε και μικρομεσαίο. Άρα κοιτάς Seg-B, κοινώς τα λεγόμενα crossovers. Εδώ λοιπόν έχεις αρκετές επιλογές, όπως C3 Aircross, 2008, Crossland, Stonic, Ecosport, Arona κλπ, σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές έχουν και μια πρόταση. Επειδή όλα αυτά παίζουν κάπου εκεί τριγύρω στα 20Κ€ (μιλώντας για αυτόματο πετρέλαιο), έχεις πολλά αυτοκίνητα να δεις και να δοκιμάσεις.

                Πάντως βάζοντας στο ζύγι τα διαθέσιμα 20Κ€ και τις δηλωμένες ανάγκες σου, θα έλεγα ότι η χρυσή τομή είναι μάλλον το Arona 1.6 TDI Style DSG, που είναι ακριβώς στα 20Κ€, έχει χώρους, ύψος, καλό εξοπλισμό, ανεκτές επιδόσεις (βοηθάει πολύ και το DSG) και νομίζω σε καλύπτει πλήρως. Επίσης μπορείς να δεις και τι προσφορές παίζουν στη Seat, γιατί μπορεί π.χ. να δώσεις 3-4 κατοστάρικα και να πάρεις FR αντί για Style, με καλύτερες επιδόσεις και εξοπλισμό

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • X
                  xplicit last edited by

                  Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
                  Δεδομένο: εφόσον έχεις το budget και κοιτάς για καινούριο, μην σκέφτεσαι καν να πας σε μεταχειρισμένο, εκτός και αν είναι μεταχειρισμένο με λίγα χλμ, το οποίο θα πάρεις μέσα από αντιπροσωπεία, και θα σου δώσουν πλήρη εγγύηση.

                  Στα 20Κ€, μεσαίο SUV αυτόματο και πετρέλαιο προφανώς δεν θα βρεις, ούτε και μικρομεσαίο. Άρα κοιτάς Seg-B, κοινώς τα λεγόμενα crossovers. Εδώ λοιπόν έχεις αρκετές επιλογές, όπως C3 Aircross, 2008, Crossland, Stonic, Ecosport, Arona κλπ, σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές έχουν και μια πρόταση. Επειδή όλα αυτά παίζουν κάπου εκεί τριγύρω στα 20Κ€ (μιλώντας για αυτόματο πετρέλαιο), έχεις πολλά αυτοκίνητα να δεις και να δοκιμάσεις.

                  Πάντως βάζοντας στο ζύγι τα διαθέσιμα 20Κ€ και τις δηλωμένες ανάγκες σου, θα έλεγα ότι η χρυσή τομή είναι μάλλον το Arona 1.6 TDI Style DSG, που είναι ακριβώς στα 20Κ€, έχει χώρους, ύψος, καλό εξοπλισμό, ανεκτές επιδόσεις (βοηθάει πολύ και το DSG) και νομίζω σε καλύπτει πλήρως. Επίσης μπορείς να δεις και τι προσφορές παίζουν στη Seat, γιατί μπορεί π.χ. να δώσεις 3-4 κατοστάρικα και να πάρεις FR αντί για Style, με καλύτερες επιδόσεις και εξοπλισμό

                  με πρόλαβες

                  +1

                  lospsi Φεβ-Μαρ αναμένεται και το νέο duster, στα χαρακτηριστικά που θες και με τιμή κάτω (μάλλον) από 20

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lospsi last edited by

                    Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις!

                    Τα B-SUV φοβάμαι ότι θα είναι οριακά (αν όχι μικρά) σε χώρους. Δεν θα ήθελα να είναι λιγότεροι από ότι στο Focus. Το Vitara το έχω δει και μου φάνηκε οριακά μικρότερο από το Focus. Έχοντας ως δεδομένο ότι το νέο αυτοκίνητο θα πρέπει να βγάλει καμιά δεκαετία, και με 2 παιδιά που θα είναι στην εφηβεία σε 4-8 χρόνια, νομίζω ότι θα έχω θέμα. Πάντως δεν χάνω τίποτα να δω το Arona, γενικά τα Seat μου αρέσουν, το Ateca μου άρεσε πολύ αλλά με 1.0 turbo βενζίνη και τιμή σχεδόν όσο το QQ πετρέλαιο, μάλλον δεν...

                    Για το θέμα του μπάτζετ, σίγουρα για μια καλή περίπτωση θα τα περάσω τα 20Κ (όχι πολύ), αφου θα δανειστώ που θα δανείστω
                    Ότι κοιτάω σε μτχ είναι από αντιπροσωπία, υπάρχουν πχ πολλά 308 σε αντιπροσωπίες Peugeot, Golf στην Καρέντα, Astra στην Βελμάρ, με 10-20κ χλμ, max 2ετίας. ΓΙατί να είναι χρέπια, εφόσον θα καλύπτονται και από εργοστασιακή εγγύηση?
                    Σε αυτή την περίπτωση, χάνω την ψηλή θέση οδήγησης αλλά κερδίζω το αυτόματο και το πετρέλαιο (ροπή και κατανάλωση)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      the_ace last edited by

                      To Vitara είναι μικρό, μικρότερο από το SX, οπότε σίγουρα βάλτο πιο πίσω στη λίστα. Το Arona δες το, γιατί (α) έχει όλα αυτά που θες, (β) κοστίζει μέχρι εκεί που ανέφερες, και (γ) είναι καινούριο και εύκολο στο μάτι (ωραίο -για μένα- δεν θα το έλεγα, αν και το FR είναι αρκούντως 'επιθετικό').

                      Για τους χώρους που λες, θα πρέπει να πας σε Seg-C και πάνω, οπότε σίγουρα τα 20Κ€ αρκούν ίσως για βασικές εκδόσεις (π.χ. Kuga 22Κ€). Το μοναδικό που είναι στο budget είναι το S-Cross, που λες όμως ότι δεν σου κάνει click. H βέλτιστη επιλογή για το Seg-B θα ήταν το Karoq, που είναι και μεγάλο και βγαίνει με όλα τα μοτέρ, αλλά ξεφεύγει πολύ σε τιμή (τι κάνουν εκεί στη Skoda ? ). Δες και το C3, ίσως σε καλύπτει σε χώρους, ανέσεις και κινητήρα...

                      Εφόσον τα μεταχειρισμένα που κοιτάς είναι αυτά που έχουν οι ίδιες οι αντιπροσωπείες (ακυρώσεις, επιστροφές κλπ), τότε είναι μια χαρά, λογικά θα σου δίνουν και full εγγύηση, προχώρα άφοβα. Απλώς θα αρκεστείς σε ότι έχουν διαθέσιμο, και
                      από ότι λες δεν βρίσκεις αυτό που θέλεις....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        riverael1 last edited by

                        Τα seg b δεν εχουν μικροτερους χωρους απο τα hatch ειδικα απο το focus

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          geofilippas last edited by

                          Χαιρετώ την παρέα,παρακολουθώ την συζήτηση σας, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τη σημαίνειseg b-seg c;

                          Στάλθηκε από το SM-T715 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Τα Β είναι τα μικρά , φιέστα , πόλο και τα σουβ αυτών . Τα C είναι τα μικρομεσαία τύπου φόκους , γκόλφ κλπ και τα σούβ αυτών .

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                            Εμαθα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              geofilippas last edited by

                              Σε ευχαριστώ φίλε μου.

                              Στάλθηκε από το SM-T715 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης lospsi έγραψε:
                                το πετρέλαιο (ροπή

                                Μην παραμυθιάζεστε με αυτό το πράγμα. Το αυτοκίνητο θα πηγαίνει ανάλογα με τα άλογά του.

                                Επεξήγηση:

                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  astra_n last edited by

                                  20 χιλιάρικα προϋπολογισμός και μεταχειρισμένο; Με το συμπάθειο, αλλά σε τρώει. 🙂

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    famas last edited by

                                    Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
                                    To Vitara είναι μικρό, μικρότερο από το SX, οπότε σίγουρα βάλτο πιο πίσω στη λίστα. Το Arona δες το, γιατί (α) έχει όλα αυτά που θες, (β) κοστίζει μέχρι εκεί που ανέφερες, και (γ) είναι καινούριο και εύκολο στο μάτι (ωραίο -για μένα- δεν θα το έλεγα, αν και το FR είναι αρκούντως 'επιθετικό').

                                    Το χάζευα κι εγώ το Αρόνα, αλλά δεν μου άρεσαν : Α) Τα ταμπούρα πίσω και β) Το ρεζερβουάρ είναι μόνο 40 λίτρα(απο κάπου έπρεπε να κλέψουν για να δώσουν 400λίτρα αποσκευών σε 4138 χιλ. μήκος αυτοκινήτου, βέβαια)

                                    https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lospsi last edited by

                                      Καλημέρα,
                                      πήγα και είδα το Arona και εγώ, ωραίο αυτοκινητάκι αλλά μικρό. Στην γυναίκα μου άρεσε βέβαια, λόγω μεγέθους, αλλά δεν νομίζω να μας καλύψει...Για το ateca, αν θέλεις αυτόματο κιβώτιο, πας στο 1.4TSI με τιμή που όταν άκουσα να ξεκινάει από τριάντα, την διέγραψα απευθείας από την μνήμη μου.
                                      Φίλε astra, μπορείς να μου τεκμηριώσεις καλύτερα τον συλλογισμό σου?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Αυτό που ψάχνεις φίλε μου είναι ένα αμάξι που σε τρείς εκδόσεις γύρω στα 20 χιλιάρικα τα έχει όλα , αλλά βλέπω ότι κοιτάς συγκεκριμένες εταιρείες .

                                        Αν δεν έχεις κάποιο λόγο που δεν κοιτάς άλλες , αυτό που θέλεις είναι ξεκάθαρο , αρκεί να σου αρέσει , όπως και της γυναίκας του .

                                        Αυτόματο βενζίνα στα 110 άλογα , χειροκίνητο βενζίνα στα 130 άλογα και χειροκίνητο πετρέλαιο στα 120 άλογα .

                                        Τιμές σε μεσαία και πλούσια έκδοση από 18940 για το μεσαίο 130 , μέχρι 21300 για το πλούσιο αυτόματο . Πάντα βέβαια θα υπάρχουν εκπτώσεις .

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                        Εμαθα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          meco last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                          το πετρέλαιο (ροπή

                                          Μην παραμυθιάζεστε με αυτό το πράγμα. Το αυτοκίνητο θα πηγαίνει ανάλογα με τα άλογά του.

                                          Ακριβώς! Όμως στους turbo κινητήρες έχοντας περισσότερη ροπή στις 2000σ.α.λ. π.χ. καταλήγεις να έχεις και περισσότερα άλογα (στις συγκεκριμένες στροφές πάντα)... Για κάποιον λοιπόν που κινεί το αυτοκίνητό του μέχρι 3000 άντε 3500σ.α.λ. και πίστεψέ με είναι πάρα πολλοί αυτοί, το αυτοκίνητο με τη μεγαλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές θα τους φαίνεται πολύ πιο γρήγορο.

                                          Όταν βέβαια δουλεύεις τα μοτέρ στην περιοχή δύναμης (σ.α.λ. μέγιστης ροπής με σ.α.λ. μέγιστης ιπποδύναμης) τότε αδιαμφισβήτητα το αυτοκίνητο με τα περισσότερα άλογα (με παρόμοιο βάρος τα αυτοκίνητα φυσικά) θα είναι ταχύτερο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • georgemit
                                            georgemit last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                            το πετρέλαιο (ροπή

                                            Μην παραμυθιάζεστε με αυτό το πράγμα. Το αυτοκίνητο θα πηγαίνει ανάλογα με τα άλογά του.

                                            Επεξήγηση:

                                            Youtube Video

                                            Σε απόλυτα νούμερα ναι θα πηγαίνει. Ένα βενζινοκίνητο 1.4 90 ίππων θα ιδρώσει πολύ όμως να ακολουθήσει ένα 1.4 ντίζελ των 90 επίσης. Ο ένας θα οδηγεί στους κόφτες όλη την ώρα και ο άλλος θα αλλάζει άνετος στις 3.000. Άσε που σε κλειστές ή ορεινές διαδρομές ο βενζινοκίνητος δεν έχει καμία τύχη. Μεγάλο πράγμα η ροπή όπως και να το κάνουμε.
                                            Y.Γ. Μιλάω για ατμοσφαιρικά βενζινοκίνητα, για τουρμπο αλλάζει το πράγμα πάλι λόγω ροπής.

                                            i30 1.5 160 N line!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr