Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Υπαρχουν ομως και κινητηρες που δε μπαινουν στη διαδικασια Cutoff, παραδειγμα αρκετοι της nissan, micra, qashqai κλπ μαλλον και οι κινητηρες της renault ακολουθουν τον ιδιο δρομο.
Είσαι σίγουρος για αυτό που λες?
Υπό συνθήκες ένας κινητήρας δεν κάνει εύκολα cut off, νομίζω αν έχει πολύ υψηλή θερμοκρασία ο καταλύτης για παράδειγμα. Αλλά επί της αρχής, όλα τα μοτέρ από ότι ξέρω κάνουν cut off. ...και συνήθως δεν ψεκάζουν καθόλου καύσιμο.
Αυτό είναι κάτι που νιώθεις αλλά και όποιος έχει στιγμιαία μέτρηση κατανάλωσης μπορεί να δει. Η κατανάλωση είναι 0.0 έως ότου ενεργοποιηθεί το ρελαντί οπότε και παύεις να νιώθεις τον κινητήρα να σε φρενάρει.