Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUV/Crossovers Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUV/Crossovers Forum
    • 1
    • 2
    • 135
    • 136
    • 137
    • 138
    • 139
    • 320
    • 321
    • 137 / 321
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    102
    6415
    101368
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Ποιός κινητήρας πετρελαίου του 3008 είναι αδύναμος ? Ο 100άρης ?

      Δες και το Γκράντλαντ .

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
      Εμαθα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nonos last edited by

        120αρι θα το παρεις, οχι 100αρι αυτο το σασσι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          george1977 last edited by

          Ο χρήστης mitsos587 έγραψε:
          Καλησπερα στην παρεα
          Επειδη ειμαι σε φαση αλλαγης της f20 με suv-crossover με εμφαση τους χώρους εχω δοκιμασει τα εξης:bmw x1 ,peugeot 3008,ford kuga.
          Το Χ1 το εχω απορριψει λογω χώρων,αρα ειμαι αναμεσα σε 3008 και kuga
          Το kuga που δοκιμασα δυστυχως ηταν st line με αποτελεσμα να ειναι πολυ σκληρο στο δρομο και να ψαρευει δεξια αριστερα λογω της διαστασης της ζαντας.Επισης ειχε 11000χλμ και υπηρχαν πολλοι τριγμοι στο εσωτερικο του(ο πωλητης μουπε οτι το χουν ξεσκισει γιαυτο)
          Το θετικο του ειναι ο κινητηρας και ο εξοπλισμος του
          Εχω οδηγησει επισης το 3008 το οποιο εσωτερικα και εξωτερικα μου αρεσει πολυ περισσοτερο απο το kuga.επισης ενω ειχε και αυτο καποια χιλιομετρα δεν ακουγοταν κανενας τριγμος παρολο που το 3008 το οδηγησα μονος μου και το πιεσα πολυ περισσοτερο απο το kuga
          Τα αρνητικα του ομως ειναι ο αδυναμος κινητηρας(πολυ αισθητη η διαφορα δυναμης) και ο σχετικα φτωχος εξοπλισμος της εκδοσης active
          Να σημειωσω οτι με ενδιαφερει πετρελαιο εως 1600 κυβικα και μονο αυτοματο
          Οι κατοχοι του kuga εχετε παρατηρησει τριγμους πολλους?

          Sent from my iPad using Tapatalk

          Για να γουστάρεις 3008 gtline (36000 όμως), με το μυαλό Kuga αρκεί να σου κάνει ο χώρος αποσκευών (το μεγαλύτερο μειονέκτημα).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            the_emperor last edited by

            Ο χρήστης mitsos587 έγραψε:
            Καλησπερα στην παρεα
            Επειδη ειμαι σε φαση αλλαγης της f20 με suv-crossover με εμφαση τους χώρους εχω δοκιμασει τα εξης:bmw x1 ,peugeot 3008,ford kuga.
            Το Χ1 το εχω απορριψει λογω χώρων,αρα ειμαι αναμεσα σε 3008 και kuga
            Το kuga που δοκιμασα δυστυχως ηταν st line με αποτελεσμα να ειναι πολυ σκληρο στο δρομο και να ψαρευει δεξια αριστερα λογω της διαστασης της ζαντας.Επισης ειχε 11000χλμ και υπηρχαν πολλοι τριγμοι στο εσωτερικο του(ο πωλητης μουπε οτι το χουν ξεσκισει γιαυτο)
            Το θετικο του ειναι ο κινητηρας και ο εξοπλισμος του
            Εχω οδηγησει επισης το 3008 το οποιο εσωτερικα και εξωτερικα μου αρεσει πολυ περισσοτερο απο το kuga.επισης ενω ειχε και αυτο καποια χιλιομετρα δεν ακουγοταν κανενας τριγμος παρολο που το 3008 το οδηγησα μονος μου και το πιεσα πολυ περισσοτερο απο το kuga
            Τα αρνητικα του ομως ειναι ο αδυναμος κινητηρας(πολυ αισθητη η διαφορα δυναμης) και ο σχετικα φτωχος εξοπλισμος της εκδοσης active
            Να σημειωσω οτι με ενδιαφερει πετρελαιο εως 1600 κυβικα και μονο αυτοματο
            Οι κατοχοι του kuga εχετε παρατηρησει τριγμους πολλους?
            Sent from my iPad using Tapatalk

            3008 Kuga και X1 έχουν ίδιες καμπίνες σε χώρους.
            Σε πορτ παγκάζ το 3008 έχει 520 λίτρα και η X1 505, ελάχιστη διαφορά. Το Kuga είναι κάτω από τα 500 λίτρα.
            Τα 1500άρια diesel 3008 κ Kuga που οδήγησα είναι απλά επαρκή, με το Kuga πιο καλοστημένο στον δρόμο από τα δύο. Χ1 έχω οδηγήσει τις διλιτρες diesel με τα 150 και 190 άλογα, άρα άκυρη η σύγκριση...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mitsos587 last edited by

              Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:

              Καλησπερα στην παρεα
              Επειδη ειμαι σε φαση αλλαγης της f20 με suv-crossover με εμφαση τους χώρους εχω δοκιμασει τα εξης:bmw x1 ,peugeot 3008,ford kuga.
              Το Χ1 το εχω απορριψει λογω χώρων,αρα ειμαι αναμεσα σε 3008 και kuga
              Το kuga που δοκιμασα δυστυχως ηταν st line με αποτελεσμα να ειναι πολυ σκληρο στο δρομο και να ψαρευει δεξια αριστερα λογω της διαστασης της ζαντας.Επισης ειχε 11000χλμ και υπηρχαν πολλοι τριγμοι στο εσωτερικο του(ο πωλητης μουπε οτι το χουν ξεσκισει γιαυτο)
              Το θετικο του ειναι ο κινητηρας και ο εξοπλισμος του
              Εχω οδηγησει επισης το 3008 το οποιο εσωτερικα και εξωτερικα μου αρεσει πολυ περισσοτερο απο το kuga.επισης ενω ειχε και αυτο καποια χιλιομετρα δεν ακουγοταν κανενας τριγμος παρολο που το 3008 το οδηγησα μονος μου και το πιεσα πολυ περισσοτερο απο το kuga
              Τα αρνητικα του ομως ειναι ο αδυναμος κινητηρας(πολυ αισθητη η διαφορα δυναμης) και ο σχετικα φτωχος εξοπλισμος της εκδοσης active
              Να σημειωσω οτι με ενδιαφερει πετρελαιο εως 1600 κυβικα και μονο αυτοματο
              Οι κατοχοι του kuga εχετε παρατηρησει τριγμους πολλους?
              Sent from my iPad using Tapatalk

              3008 Kuga και X1 έχουν ίδιες καμπίνες σε χώρους.
              Σε πορτ παγκάζ το 3008 έχει 520 λίτρα και η X1 505, ελάχιστη διαφορά. Το Kuga είναι κάτω από τα 500 λίτρα.
              Τα 1500άρια diesel 3008 κ Kuga που οδήγησα είναι απλά επαρκή, με το Kuga πιο καλοστημένο στον δρόμο από τα δύο. Χ1 έχω οδηγήσει τις διλιτρες diesel με τα 150 και 190 άλογα, άρα άκυρη η σύγκριση...

              Εγω αυτο που εκανα σε ολα τα αυτοκινητα ειναι να ρυθμισω το καθισμα του οδηγου εκει που οδηγαω και να κατσω ακριβως απο πισω.
              Στο Χ1 τα γονατα μου ακουμπουσαν στο μπροστα καθισμα ενω και στο kuga και στο 3008 ειχα χωρο στα γονατα αρκετο

              Sent from my iPhone using Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                the_emperor last edited by

                Ειμαι 1.96 και καθομαι πίσω μου και μένει και κενο!
                Αν δεν είσαι 2.10 κατι κάνεις λάθος!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser last edited by

                  Απλά δεν καθόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο . Αλλοι θέλουν πιο χαμηλά την πλάτη , άλλοι ψηλότερα και διάφορα άλλα .

                  Γενικά πάντως τα μεγάλα ύψη έχουν θέμα σε όλα τα αμάξια , αλλά δεν είναι και το μέτρο σύγκρισης .

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                  Εμαθα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    the_emperor last edited by

                    Ισχύει! Επίσης εγώ έχω το κάθισμά μου τέρμα ανεβασμένο για άνεση και καλύτερη ορατότητα, με αποτέλεσμα να χρειάζεται να είναι ακόμη πιο μπροστά και κοντά στο τιμόνι, εφόσον η στάση του σώματος είναι πιο όρθια.
                    Τέσπα! Δεν προσπαθώ να σου αλλάξω γνώμη, απλά επειδή έχω εμπειρία και από τα 3 αμάξια, νομίζω ότι έχουν παραπλήσιες σε χώρους καμπίνες. Το kuga υστερεί μόνο σε χώρο αποσκευών.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Ο χρήστης mitsos587 έγραψε:
                      Καλησπερα στην παρεα
                      Επειδη ειμαι σε φαση αλλαγης της f20 με suv-crossover με εμφαση τους χώρους εχω δοκιμασει τα εξης:bmw x1 ,peugeot 3008,ford kuga.

                      Ακριβώς σας εμένα, έδωσα την F20 και πήρα SUV, συγκεκριμένα το Kuga σε βενζίνη. Ιδανικά ήθελα και αυτόματο κιβώτιο (όπως είχα στην F20), αλλά το budget μου δεν έφτανε.

                      Για το Kuga να σου πώ ότι το έχω 1 χρόνο και έχω κάνει 15.000 χλμ. ΔΕΝ τρίζει τίποτα...είναι όπως την 1η μέρα που το παρέλαβα. Έχω το business, οπότε η ανάρτηση είναι μια χαρά άνετη για εμένα και βασικά ένας από τους κύριους λόγους που το επέλεξα ήταν η άνεση της ανάρτησης και η ποιότητα κύλισης.

                      Από τα 3 που έχεις παραθέσει, εφόσον κοιτάς μόνο αυτόματο και diesel, θα επέλεγα το 3008 (εφόσον δεν έχεις θέμα με την τιμή του, γιατί θα πάς οπωσδήποτε σε allure ή GT line και θα πρέπει να προσθέσεις και 3-4 έξτρα). Η BMW δεν βγαίνει αυτόματη και diesel στα 1.500 cc. To Κuga δεν το έχω οδηγήσει diesel αυτόματο, αλλά το 3008 που οδήγησα ήταν πιο σβέλτο από το Kuga diesel (1.5) με το χειροκίνητο κιβώτιο. Εάν θες να κινηθείς κάτω από τις 30.000, το Kuga είναι μονόδρομος (προσωπικά θα κοίταζα και το Kadjar με αυτόματο αλλά και το Xtrail).

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mitsos587 last edited by

                        Σας ευχαριστω για τις απαντησεις.
                        Φανη δεν θελω να ανεβω πανω απο την εκδοση active στο 3008
                        Το μονο που εχει επιπλεον το kuga στην business σε σχεση με το 3008 νομιζω ειναι το navi και η καμερα οπισθοπορειας.

                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • X
                          xplicit last edited by

                          Ο χρήστης mitsos587 έγραψε:
                          Σας ευχαριστω για τις απαντησεις.
                          Φανη δεν θελω να ανεβω πανω απο την εκδοση active στο 3008
                          Το μονο που εχει επιπλεον το kuga στην business σε σχεση με το 3008 νομιζω ειναι το navi και η καμερα οπισθοπορειας.

                          Το 3008 στην έκδοση active 100 πρέπει να έχει 5άρι σασμάν σε αντίθεση με το Kuga..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            infidel last edited by

                            To business σε σχέση με το 3008 active έχει επίσης
                            Active city stop
                            Θερμαινόμενο εμπρός τζάμι

                            To 3008 active σε σχέση με το business έχει
                            Σύστημα επαγρύπνησης οδηγού
                            Προειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λουρίδας
                            Σύστημα αναγνώρισης ορίου ταχύτητας & προσαρμογής
                            Ψυχόμενος αποθηκευτικός χώρος
                            18ρες ζάντες (το grip)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              Η Ακτιβ βγαίνει και στα 100 και στα 120 άλογα . Επιμένω για χειροκίνητο πετρέλαιο στα 120 το Γκράντλαντ στα 25000 στην μεσαία έκδοση Εξπλόρ .

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                              Εμαθα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Ο χρήστης mitsos587 έγραψε:
                                Φανη δεν θελω να ανεβω πανω απο την εκδοση active στο 3008
                                Το μονο που εχει επιπλεον το kuga στην business σε σχεση με το 3008 νομιζω ειναι το navi και η καμερα οπισθοπορειας.

                                Σεβαστό αυτό.
                                Έχουν και άλλες διαφορές, που συνοπτικά είναι περίπου €3.000 σε κόστος έξτρα εξοπλισμού στο 3008.

                                Το Kuga business έχει επιλέον του Active:

                                • Navi
                                • Mirror Link
                                • Φωτιζόμενα σκιάδια
                                • Εκκίνηση χωρίς κλειδί (είναι τραγικό το 3008 να έχει ακόμα κλειδί)

                                Όταν είχα πάρει προσφορές, η active μου είχε φανεί φτωχή για €33.000 (ακόμα και η Allure έχει ελλείψεις).

                                Το 3008 στην έκδοση active 100 πρέπει να έχει 5άρι σασμάν σε αντίθεση με το Kuga..

                                Τον ενδιαφέρει μόνο το αυτόματο κιβώτιο, οπότε δεν έχει θέμα με το 5αρι.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  infidel last edited by

                                  Ο χρήστης criuser έγραψε:
                                  Η Ακτιβ βγαίνει και στα 100 και στα 120 άλογα . Επιμένω για χειροκίνητο πετρέλαιο στα 120 το Γκράντλαντ στα 25000 στην μεσαία έκδοση Εξπλόρ .

                                  στον τιμοκατάλογο το diesel έχει 26,300 x-cite και 27,300 x-plore για το χειροκίνητο
                                  http://www.opel.gr/content/dam/Opel/Europe/greece/nscwebsite/el/22_Pricelists_pdf/GR Pricelists/GR_Grandland_X_MY18.0.pdf

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • X
                                    xplicit last edited by

                                    Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                                    αυτόματο

                                    ομολογουμένως μου διέφυγε..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iceman7 last edited by

                                      Το να έχει κλειδί το αμάξι δεν το θεωρώ πια μειονέκτημα για λόγους ασφαλείας

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mitsos587 last edited by

                                        Καλημερα και παλι,κοιταω μονο αυτοματο και το 3008 με τα 120 αλογα

                                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                                          Το να έχει κλειδί το αμάξι δεν το θεωρώ πια μειονέκτημα για λόγους ασφαλείας

                                          Δεν κατάλαβα τι εννοείς Στέφανε. Ποια ασφάλεια?

                                          Πάντως, έχει καταργηθεί από πολλούς κατασκευαστές το κλειδί (με την έννοια να βάζεις κλειδί στην μίζα)...είναι τραγικό να δίνεις €35.000 για το 3008 και να έχει ακόμα κλειδί και όχι start button.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mitsos587 last edited by

                                            Ειναι οντως ωραιο το start button αλλα το προβλημα ειναι οτι συνεχεια ψαχνεις το κλειδι εαν δεν θες να το χεις στην τσεπη σου

                                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 320
                                            • 321
                                            • 137 / 321
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr