-
Μπαίνεις στα υπόλοιπα θέματα (QQ, Kuga,Duster, κλπ) και διαβάζεις κυρίως σχόλια και πληροφορίες για τα αυτοκίνητα από τους ιδιοκτήτες ή από ενδιαφερόμενους υποψήφιους αγοραστές. Μπαίνεις και στο παρόν θέμα και βλέπεις το 90% των απαντήσεων να είναι για το αν το 3008 είναι premium και κατά πόσο ήταν λάθος η απόφαση της Peugeot να το βγάλει αποκλειστικά δικίνητο...
Ελπίζω να μην χρειαστεί να ψάξει κανείς στο συγκεκριμένο θέμα πληροφορίες και εμπειρίες ιδιοκτητών για το 3008, γιατί θέλει πολύ υπομονή...
Μήπως θα ήταν καλύτερο να δημιουργηθούν ξεχωριστά θέματα για το τι θεωρεί ο καθένας premium και για το πόσο τα συστήματα τύπου grip control μπορούν να υποκαταστήσουν την τετρακίνηση;
-
Απλά οι κάτοχοι των 3008 δεν κατεβαίνουν από το αμάξι παρά μόνο για ύπνο και τις άλλες σχετικές ανάγκες και δεν γράφουν καθόλου . Ετσι γράφουμε οι υπόλοιποι .
Εδώ θέλω να θέσω στον Αντώνη το ερώτημα αν το Edge είναι πρίμιουμ και γιατί έβγαλε τα Βινιάλε η Φόρντ .
Ο χρήστης mixalakis έγραψε:
Δεν μπαίνει σε σύγκριση να έχεις Ρέιντζ με προπέλες , αστέρια και κύκλους . Αντε μόνο Τζάγκ και Πόρσε , ενώ την Βόλβο δεν την θεωρώ πρίμιουμ σε καμία περίπτωση . Ηταν πρίμιουμ το 50 και το 60 και το 70 μετά αμερικανοποιήθηκε εντελώς μέχρι που ξέπεσε στους Κινέζους και φτάσαμε σήμερα που βγάζει κάποια ειδικά αμάξια , που ήταν ακριβότερα φόρντ παλιότερα και τώρα δεν ξέρω τι ακριβώς κάνουν . Καλό δε είναι να κοιτάμε λίγο και τα προηγούμενα μοντέλα τους πως στέκονται σήμερα σαν μτχ για να πάρουμε μια ιδέα της πραγματικότητας και όχι ότι γράφει το μάρκετινγκ και η διαφήμιση .
Η Volvo είναι ξεκάθα premium. Καταρχήν γιατί τα προϊόντα της έχουν στοιχεία πολυτέλειας, ασφάλειας και υψηλής τεχνολογίας και δεύτερον γιατί ιστορικά είχε πάντα ένα προφίλ που έδινε έμφαση στην ασφάλεια και την γερή κατασκευή, στοιχεία που δίνουν έναν αέρα διαφορετικότητας και πιο 'ειδικό'. Το ότι είχε παρακμάσει είναι γεγονός, όμως αυτήν την στιγμή αποτελεί την εναλακτική στον καθιερωμένο premium ανταγωνισμό, ενώ το ίδιο ίσχυε και πριν 20 χρόνια, έστω με λιγότερη επιτυχία.
Οι εναλλακτικοί γιατροί και δικηγόροι του 90 και του 2000 αγόραζαν Volvo και Saab.Τυχαίνει ο πατέρας μου , ο θείος μου να ήταν γιατροί το 60 και το 70 και είχαν βόλβο . 444 , 122S Β16 και Β18 και 142 . Την ξέρω την εταιρεία καλά , έχω μεγαλώσει σε αυτά τα αμάξια . Ηταν πράγματι διαφορετικά εκείνες τις εποχές . Αν και άλλοι γιατροί έπαιρναν άλλα αμάξια , από Φίατ , Λάντσια , Μέρκ , Πεζό κλπ . Μόνο ένας φίλος τους που ήταν ιδιοκτήτης βιομηχανίας είχε πάρει μια DS 21 .
Αλλά η Βόλβο από το 70 και μετά αμερικανοποιήθηκε εντελώς με λευκούς ελέφαντες 244 , 264 και χάθηκε γενικώς . Το 90 και το 2000 τα Βόλβο και τα Σάαμπ ήταν ήδη περίεργα και κυρίως δεν είχαν καθόλου μεταπώληση , ενώ και οι χώροι τους δεν ήταν ιδιαίτεροι .
Αν δούμε σήμερα ποιό αμάξι είναι ξεπεσμένο από τα τζίπ της περασμένης δεκαετίας είναι το XC90 . Δεν το θέλει κανείς και όσοι έμποροι το έχουν το έχουν φάει .
Στην Αμερική είχε και έχει ζήτηση αλλά εκεί είναι διάφορες λογικές . Στην Ελλάδα η έλλειψη πολλών εκθέσεων και τα πολλά άλογα τα έκανε επιθυμητά σε διάφορους , αλλά η μεταπώληση τους ήταν ανύπαρκτη . Θυμάμαι μια ηλικιωμένη κυρία που είχε μείνει με ένα σάαμπ και δεν ενδιαφερόταν κανείς να το πάρει τότε που έπαιρναν δάνεια όλοι .
Στην τωρινή εποχή είδαμε μια διαφήμιση μεγάλη των 90αριών , αλλά μέχρι εκεί . Στον δρόμο είδα 2-3 σούβ και 1 σεντάν . Δεν πέρασε στον κόσμο γιατί τα αμάξια είναι πολύ ακριβά για αυτό που είναι .
-
Το σημερινό 90άρι πάει γαμώ σε πωλήσεις...
https://www.google.gr/amp/www.protothem ... u/%3famp=1
https://polispost.com/2018/01/17/oi-pro ... -tou-2017/
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
...Εδώ θέλω να θέσω στον Αντώνη το ερώτημα αν το Edge είναι πρίμιουμ και γιατί έβγαλε τα Βινιάλε η Φόρντ....Υποθέτω εμένα εννοείς
Η Ford σαν εταιρεία δεν τοποθετεί εαυτόν ως premium κατασκευαστή, αντιθέτως π.χ. τη Mustang και το GT τα έχει κρατήσει ως ξεχωριστά μοντέλα, προσπαθώντας να τα ξεχωρίσει από τα διάφορα Fiesta και Focus. Έχει κάνει προσπάθειες για premium brands (με Jaguar, AstonMartin κλπ), αλλά υποθέτω λόγω καθαρά οικονομικών ζητημάτων, έχει πουλήσει τα πάντα και κρατάει μόνο το δικό της brand.
Το Edge δεν νομίζω ότι αυτοκαθορίζεται ως premium, μεσαίο SUV είναι, και κρίνοντάς το ως τέτοιο είναι λάθος τιμολογημένο. Αυτό δεν έχει γίνει για να αυτο-premium-ποιηθεί, αλλά μάλλον από αστοχία (?) της ίδιας της εισαγωγικής. Μην ξεχνάμε ότι η Ford, ειδικά στις ΗΠΑ, ειδικεύεται στα μεγάλα οχήματα, αφού έχει τεράστια SUV/4x4 και τα γνωστά της pickups, και εκεί τουλάχιστον είναι πολύ δυνατή.
Τα Vignalle είναι μια προσπάθεια να δώσει στον πιο, ας πούμε, εκλεπτυσμένο ή εκλεκτικό, πελάτη της, τη δυνατότητα να φτιάξει το αυτοκίνητό του λίγο πιο ωραίο, λίγο πιο χλιδάτο, λίγο πιο διαφορετικό από τα άλλα. Αυτό δεν κάνει τη Ford μια premium μάρκα, αλλά σίγουρα τα συγκεκριμένα οχήματα, λόγω αρκετών διαφορών από τα 'απλά', ξεχωρίζουν.
-
Τυπικά έχεις δίκιο . Κοιτώντας τις πωλήσεις στον ΣΕΑΑ το 90 είναι στην κορυφή των πωλήσεων . Βέβαια εδώ πρέπει να δούμε κάποια πράγματα που διαφοροποιούν λίγο την εικόνα . Στα χρήματα που είναι το 90 παίζουν Χ3 , Χ4 , Χ5 , Χ6 και 2-3 μοντέλα της Μέρκ και 2 της Αουντι . Αλλά η μεγάλη διαφορά είναι αλλού .
Χτες το απόγευμα σε ένα καφέ ήμουν με ένα φίλο γιατρό που σκεφτόταν να πάρει ένα μικρό ή μικρομεσαίο με λήζινγκ . Μπήκα λίγο στον κόσμο του λήζινγκ από το κινητό , όπου γίνεται χαμός . Διάφορες εταιρείες προμοτάρουν διάφορα μοντέλα όχι τα ίδια και εκεί τα πράγματα αλλάζουν . Προφανώς στην αγορά του 90 όλες οι πωλήσεις είναι λήζινγκ και έτσι έχει μεγάλη σημασία τι προσφορές παίζουν . Μπορεί η διαφορά μισθώματος να είναι τέτοια που να καθορίζει πωλήσεις .
Κάτι ανάλογο έκαναν διαχρονικά η Τογιότα και η Οπελ και είχαν καλές πωλήσεις . Θυμάμαι προ δεκαετίας που ασχολούμουν με το άθλημα , μου έλεγαν από την εταιρεία λήζινγκ , ότι η Τογιότα είχε επαναγορά στο Γιάρις 67 % για αμάξι τριετίας . Αυτό προφανώς βγάζει χαμηλό μίσθωμα και πραγματικά έχει ενδιαφέρον να κάνει κάποιος μια ιντερνετική βόλτα στις εταιρείες λήζινγκ να δει τις προσφορές σε συγκεκριμένα αμάξια .
-
Εσένα εννοώ Αντώνη .
Δεν είπα ότι η Φόρντ είναι πρίμιουμ ,αλλά έχει όπως λες και εσύ ιστορία στα μεγάλα αμάξια και την Αμερική πίσω της .
Αλλά η σειρά βινιάλε ανεβάζει τις τιμές ψηλά κοιτώντας το Μοντέο για παράδειγμα .
Θέλω να πω ότι υπάρχει ένα μεγάλο μπέρδεμα γενικά στις τιμές κάτω των 50000 . Εταιρείες πρίμιουμ κατεβαίνουν στα χαμηλά , μεσαίες ανεβαίνουν ψηλά και μη πρίμιουμ τσιμπάνε λιγάκι με μεγάλο εύρος τιμών , όπως βλέπουμε στο βιτάρα που έχει μεγάλες διαφορές τιμών στις διάφορες εκδόσεις της .
-
Τώρα που το λέτε έχω δει περισσότερα ΧC90 κάποια Q7 και λιγότερα Χ και σπάνια ψηλά mercedes έξω από tennis club .
Είναι πιο μουρατα και πιο επιβλητικά μάλλον από τα X και μετράει αυτό για τους αγοραστές αυτού το επιπέδου, συνήθως όχι πάνω από 45 χρόνων.
Ίσως έχουν ταυτιστεί και αρνητικά με την εποχή των παχιών αγελάδων τα Χ και ML στην γενιά αυτή , θυμίζουν τα λάθη των πατεράδων τους μάλλον.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk -
Απλά οι κάτοχοι των 3008 δεν κατεβαίνουν από το αμάξι παρά μόνο για ύπνο και τις άλλες σχετικές ανάγκες και δεν γράφουν καθόλου . Ετσι γράφουμε οι υπόλοιποι .
Και όταν κατεβαίνουμε, είμαστε στο μπαλκόνι στους -5 για να το χαζεύουμε
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Τώρα που το λέτε έχω δει περισσότερα ΧC90 κάποια Q7 και λιγότερα Χ και σπάνια ψηλά mercedes έξω από tennis club .
Είναι πιο μουρατα και πιο επιβλητικά μάλλον από τα X και μετράει αυτό για τους αγοραστές αυτού το επιπέδου, συνήθως όχι πάνω από 45 χρόνων.
Ίσως έχουν ταυτιστεί και αρνητικά με την εποχή των παχιών αγελάδων τα Χ και ML στην γενιά αυτή , θυμίζουν τα λάθη των πατεράδων τους μάλλον.
Sent from my Mi Note 2 using TapatalkΕίναι φτηνότερο και κυρίως δίλιτρο!
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Απλά οι κάτοχοι των 3008 δεν κατεβαίνουν από το αμάξι παρά μόνο για ύπνο και τις άλλες σχετικές ανάγκες και δεν γράφουν καθόλου . Ετσι γράφουμε οι υπόλοιποι .Όσοι κάτοχοι έχουμ γράψει πάντως είμαστε όλοι ενθουσιασμένοι!
Σημειώνω ξανά ότι τα όποια μειονεκτήματα ενδεχόμενως έχουν γράψει σε διάφορα τεστ σε σχέση με τον ανταγωνισμό, είναι ελάχιστα και μικρής σημασίας.Η συνολική εικόνα του αυτοκινήτου είναι εξαιρετική και επιμένω ότι, για εμένα τουλάχιστον, έχει τεράστια σημασία η αίσθηση που έχεις όταν το οδηγείς. Το θαυμάζω όταν το κοιτάω απ έξω και ειδικά όταν μπαίνω μέσα το απολαμβάνω. Το τιμόνι του είναι απίστευτο και η εικόνα του i cockpit εντυπωσιακή.
Όπως έχω ήδη αναφέρει θα μπορούσε να είναι κάπως φτηνότερο.
-
Ισχυει πολυ αυτο το τελευταιο ποστ. Αμαξι που γυρνας να το κοιταξεις, οχι απλα ενας ακομα χαμαλης τυπου tiguan π.χ. και φυσικα η αισθηση μεσα ειναι μοναδικη. Σου φτιαχνει τη μερα. Απο τα ελαχιστα suv που ριχνω ενα βλεφαρο οταν συναντω.
-
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Τα λέγαμε πρι 7 χρόνια που είχα πάρει ένα c4, με το οποίο μάλιστα με είχες εντοπίσει και στο δρόμο....κατάσκοπε χα χα
Το αυτοκίνητο είναι σαν τη γυναίκα
Αν σου κάνει κλικ με την πρώτη ματιά (εξωτερική εμφάνιση) τελείωσε
Αν βγάλει και τα ρούχα και σε αφήσει ξερό (βλέπε εσωτερικό) τότε θα κάνεις τα πάντα για να γίνει δικιά σου
Εννοείται πως τον εσωτερικό της κόσμο(μηχανικά μέρη, κτλ...) θα τον αναζητήσεις στην πορεία
ε και να μην είναι τόσο καλή στον εσωτερικό κόσμο, αν έχει τα δύο πρώτα τα κάνεις τα στραβά μάτια, δεν τα κάνεις;
χα χα χα, έτσι για να χαλαρώσουμε λίγο από τα premium ή μη
το gt line μου έρχεται σε 2 βδομάδες το πολύ
με βλέπω να κοιμάμαι εκεί μέσα τον πρώτο καιρό.... -
XAXAXAXA! Με το καλό να το παραλάβεις .
-
Με το καλό να παραλάβεις και να το χαίρεστε όλοι .
Εγώ το αμάξι δεν το έχω οδηγήσει , ήμουν επιβάτης σε ένα μικρό τέστ ντράιβ των 10 λεπτών στην Κηφισίας , αλλά εδώ και 10 μέρες ένας φίλος έχει ένα Γκράντλαντ , το οποίο το οδήγησα για 2 χλμ και ήμουν επιβάτης για 60 χλμ σε Α.Ο. , Κηφισό και διάφορα άλλα .
Το αμάξι είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ . Ο δε κινητήρας του είναι 5 γενιές μπροστά από τον ανταγωνισμό . Από το πόσο αθόρυβος είναι ο ντίζελ , το άρπαγμα της βενζίνης , το φοβερό στάρτ-στοπ που δεν ακούς μίζα , όπως άκουγα δίπλα μου κάτι προπέλες που έμοιαζαν με ψαρόβαρκες στον ήχο και γενικά αξίζει τα λεφτά του .
Και μάλιστα όσοι δεν φτάνουν το 3008 , ας ρίξουν μια ματιά στο Οπελ που στα 25000 μπορούν να πάρουν πολλά πράγματα και να κοιτάνε με συγκατάβαση κάτι Καρο(κ) κλπ αναξιοπαθούντες συγγενείς...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Με το καλό να παραλάβεις και να το χαίρεστε όλοι .Εγώ το αμάξι δεν το έχω οδηγήσει , ήμουν επιβάτης σε ένα μικρό τέστ ντράιβ των 10 λεπτών στην Κηφισίας , αλλά εδώ και 10 μέρες ένας φίλος έχει ένα Γκράντλαντ , το οποίο το οδήγησα για 2 χλμ και ήμουν επιβάτης για 60 χλμ σε Α.Ο. , Κηφισό και διάφορα άλλα .
Το αμάξι είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ . Ο δε κινητήρας του είναι 5 γενιές μπροστά από τον ανταγωνισμό . Από το πόσο αθόρυβος είναι ο ντίζελ , το άρπαγμα της βενζίνης , το φοβερό στάρτ-στοπ που δεν ακούς μίζα , όπως άκουγα δίπλα μου κάτι προπέλες που έμοιαζαν με ψαρόβαρκες στον ήχο και γενικά αξίζει τα λεφτά του .
Και μάλιστα όσοι δεν φτάνουν το 3008 , ας ρίξουν μια ματιά στο Οπελ που στα 25000 μπορούν να πάρουν πολλά πράγματα και να κοιτάνε με συγκατάβαση κάτι Καρο(κ) κλπ αναξιοπαθούντες συγγενείς...
ακόμη ένα ποστ ωριμότητας!
-
Ο χρήστης physikos13 έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Τα λέγαμε πρι 7 χρόνια που είχα πάρει ένα c4, με το οποίο μάλιστα με είχες εντοπίσει και στο δρόμο....κατάσκοπε χα χα
Το αυτοκίνητο είναι σαν τη γυναίκα
Αν σου κάνει κλικ με την πρώτη ματιά (εξωτερική εμφάνιση) τελείωσε
Αν βγάλει και τα ρούχα και σε αφήσει ξερό (βλέπε εσωτερικό) τότε θα κάνεις τα πάντα για να γίνει δικιά σου
Εννοείται πως τον εσωτερικό της κόσμο(μηχανικά μέρη, κτλ...) θα τον αναζητήσεις στην πορεία
ε και να μην είναι τόσο καλή στον εσωτερικό κόσμο, αν έχει τα δύο πρώτα τα κάνεις τα στραβά μάτια, δεν τα κάνεις;
χα χα χα, έτσι για να χαλαρώσουμε λίγο από τα premium ή μη
το gt line μου έρχεται σε 2 βδομάδες το πολύ
με βλέπω να κοιμάμαι εκεί μέσα τον πρώτο καιρό....Τα είπες όλα. ¨Ολα τα υπόλοιπα είναι περιττή φασαρία.
Με το καλό να παραλάβεις και στείλει καμιά φωτογραφία για να γουστάρουμε και εμείς λιγο.
-
Να βάλεις φωτό λοιπόν , να γουστάρουμε εμείς , να ζηλεύουνε οι......ώριμοι
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Να βάλεις φωτό λοιπόν , να γουστάρουμε εμείς , να ζηλεύουνε οι......ώριμοιΘα ζηλέψω, όταν βγει η 4κίνητη βερσιόν με τα 300 άλογα
Μέχρι τότε...δεν! -
Ο χρήστης physikos13 έγραψε:
Το αυτοκίνητο είναι σαν τη γυναίκα
Αν σου κάνει κλικ με την πρώτη ματιά (εξωτερική εμφάνιση) τελείωσε
Αν βγάλει και τα ρούχα και σε αφήσει ξερό (βλέπε εσωτερικό) τότε θα κάνεις τα πάντα για να γίνει δικιά σου
Εννοείται πως τον εσωτερικό της κόσμο(μηχανικά μέρη, κτλ...) θα τον αναζητήσεις στην πορεία
ε και να μην είναι τόσο καλή στον εσωτερικό κόσμο, αν έχει τα δύο πρώτα τα κάνεις τα στραβά μάτια, δεν τα κάνεις;
χα χα χα, έτσι για να χαλαρώσουμε λίγο από τα premium ή μη
το gt line μου έρχεται σε 2 βδομάδες το πολύ
με βλέπω να κοιμάμαι εκεί μέσα τον πρώτο καιρό....Εξαιρετική παρομοίωση θα έλεγα.
Με το καλό να έρθει και να το χαρείς.
-
Ο χρήστης Katafractos17 έγραψε:
Το αυτοκίνητο είναι σαν τη γυναίκα
Αν σου κάνει κλικ με την πρώτη ματιά (εξωτερική εμφάνιση) τελείωσε
Αν βγάλει και τα ρούχα και σε αφήσει ξερό (βλέπε εσωτερικό) τότε θα κάνεις τα πάντα για να γίνει δικιά σου
Εννοείται πως τον εσωτερικό της κόσμο(μηχανικά μέρη, κτλ...) θα τον αναζητήσεις στην πορεία
ε και να μην είναι τόσο καλή στον εσωτερικό κόσμο, αν έχει τα δύο πρώτα τα κάνεις τα στραβά μάτια, δεν τα κάνεις;
χα χα χα, έτσι για να χαλαρώσουμε λίγο από τα premium ή μη
το gt line μου έρχεται σε 2 βδομάδες το πολύ
με βλέπω να κοιμάμαι εκεί μέσα τον πρώτο καιρό....Εξαιρετική παρομοίωση θα έλεγα.
Με το καλό να έρθει και να το χαρείς.
Γι αυτό θερίζουν τα διαζύγια. Γιατί το περιτύλιγμα είναι φαντεζί και ουαου, αλλά το πρωινό εσωτερικά είναι below average
[emoji23]Προσωπικά το αμάξι το θεωρώ πολύ όμορφο και εξωτερικά και εσωτερικά. Όχι όμως για τα €€ που ζητάει η Peugeot...
Peugeot 3008 2016