-
δεν χρειαζεται ιντερνετ?
-
Ο χρήστης christoforos έγραψε:
δεν χρειαζεται ιντερνετ?Θελεις ιντερνετ για τους χαρτες και τους δορυφορους για συντονισμο.
Θα σε βολεψει να το κανεις με hotspot απο το κινητο.
-
το εχω κανει hotspot , εκεινο που με προβληματιζει ειναι οτι με το που ανοιγω την εφαρμογη μου πεταει κατευθειαν το παραθυρακι για την δυνδεση δικτυου
-
Ο χρήστης christoforos έγραψε:
το εχω κανει hotspot , εκεινο που με προβληματιζει ειναι οτι με το που ανοιγω την εφαρμογη μου πεταει κατευθειαν το παραθυρακι για την δυνδεση δικτυουΠηγαινε σε ανοικτο χωρο.
-
θα το δοκιμασω ευχαριστω
-
Δούλεψε κανονικά.
-
Δεν καταλαβαινω γιατι καποιοι λετε οτι η Honda εχει κανει εκπτωσεις απο το 2000 και μετα. Εγω ξερω οτι ειναι ακομα μεσα στους 2-3 ανεξαρτητους κατασκευαστες που εχουν απομεινει και δεν εχουν καταντησει παρτουζοεταιρειες με αυτοκινητα Φρανκενσταιν με κοινα πατωματα, κοινα μοτερ, κοινα ηλεκτρικα κλπ. Αξιοπρεπεστατα αυτοκινητα βγαζει σε ολες τις κατηγοριες, μεσα στο top3 καθε κατηγοριας εξαιρουμενων των premium μοντελων και οπως ελεγε παλια και για το S2000 σου πουλαει στην τιμη που ζηταει το καλυτερο μοτερ και το καλυτερο κιβωτιο ταχυτητων και σου κανει δωρο το υπολοιπο αυτοκινητο. Εχει ενα θεμα με τις τιμες, ειδικα στην Ελλαδα αλλα ενταξει οσοι τα αγοραζουν εν γνωσει τους δινουν κατι παραπανω.
-
Αντικειμενικα εχει κανει εκπτωσεις στην ποιοτητα.
Δες την συναρμολογηση του γιαπωνεζικου Hrv πρωτης γενιας και δες την συναρμολογηση του Μεξικανικου της δευτερης γενιας.
Μηχανικα ομως , τοσο κινητηρας οσο και (μηχανικο) κιβωτιο είναι πάντα στην κορυφη.
Το s2000 ηταν απλα επιδειξη δυναμης οτι μπορει να εχεις κινητηρα f1 σε μαζικη παραγωγη και να ειναι αξιοπιστος.
-
Ο χρήστης geiasou έγραψε:
Δεν καταλαβαινω γιατι καποιοι λετε οτι η Honda εχει κανει εκπτωσεις απο το 2000 και μετα. Εγω ξερω οτι ειναι ακομα μεσα στους 2-3 ανεξαρτητους κατασκευαστες που εχουν απομεινει και δεν εχουν καταντησει παρτουζοεταιρειες με αυτοκινητα Φρανκενσταιν με κοινα πατωματα, κοινα μοτερ, κοινα ηλεκτρικα κλπ. Αξιοπρεπεστατα αυτοκινητα βγαζει σε ολες τις κατηγοριες, μεσα στο top3 καθε κατηγοριας εξαιρουμενων των premium μοντελων και οπως ελεγε παλια και για το S2000 σου πουλαει στην τιμη που ζηταει το καλυτερο μοτερ και το καλυτερο κιβωτιο ταχυτητων και σου κανει δωρο το υπολοιπο αυτοκινητο. Εχει ενα θεμα με τις τιμες, ειδικα στην Ελλαδα αλλα ενταξει οσοι τα αγοραζουν εν γνωσει τους δινουν κατι παραπανω.H honda δεν ειναι ακριβή για αυτό που προσφέρει.Πάντα προηγμένοι κινητήρες ακόμη και για τους ευρωκαρμοίρηδες σαν και εμάς που παίρνουμε πετρέλαιο. Μηχανικά κιβώτια έργα τέχνης και τίμια ποιότητα σε όλα τα επίπεδα, ούτε πολυτέλειες premium είναι η Accura , αλλά ότι ποιότητα έχει η μπροστινή πόρτα έχει και η πίσω.(λεπτομέριες που ξεχνάνε πολλές φορές οι φίλοι μας οι Γερμανοί).
Στην Ελλάδα υστερεί σε συγκεκριμένα πράγματα υπηρεσιών
α)Έλλειψη ανταλλακτικών
β)Μη αντάξιες υπηρεσίες service
Γ)Περιορισμένη δυνατότητα παραμετροποίηση των αυτοκινήτωνΜε την χρήση του internet όλα λύνονται.
-
Η Honda ήταν, είναι και θα είναι στη καρδιά μου ο, τι αυτοκίνητο και αν πάρω.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στην ευρυτερη οικογενεια εχουμε ενα Jazz, ενα Civic κι εγω ενα CRV. Κανενα απο τα 3 δεν εχει θεμα με την ποιοτητα κατασκευης και τη συναρμολογηση. Μαλιστα η Honda μου εκανε ακομα πιο θετικη εντυπωση αφενος γιατι ηταν απο τις ελαχιστες εταιρειες που δεν την ακουμπησε ουτε το σκανδαλο dieselgate ουτε το σκανδαλο με τα ασυμμετρα αυτοκινητα στα τεστ ασφαλειας της IIHS στην Αμερικη. Θυμιζω οτι κολοσσοι της αυτοκινησης, βασικα οι δυο μεγαλυτερες εταιρειες στον κοσμο, η VW και η Toyota ξεφτιλιστηκαν, η πρωτη με το λογισμικο μειωσης των ρυπων που ειχε εγκαταστησει εν αγνοια των πελατων σε εκατομμυρια οχηματα και η δευτερη με το ενισχυμενο σασι του RAV4 μονο απο την πλευρα του οδηγου ωστε να περναει το small overlap crash test της IIHS εχοντας αφησει το συνοδηγο στο ελεος του Θεου. Η Honda και στα 2 αυτα τυχαια ευρηματα φανηκε τουλαχιστον τιμια απεναντι στο κοινο της και δεν καταδεχτηκε να κανει λαμογιες και ξεφτιλικια για επιπλεον κερδος. Τωρα για τα θεματα ποιοτητας του HRV 2ης γενιας, ενταξει υπηρξαν πραγματι καποια προβληματα αφενος γιατι προκειται για ενα εντελως καινουργιο μοντελο με παιδικες ασθενειες και αφετερου επειδη κατασκευαζεται στο καινουργιο εργοστασιο στο Μεξικο οπου δεν υπαρχει εμπειρο εργατικο δυναμικο στην συναρμολογηση αυτοκινητων. Ειχα διαβασει μαλιστα ενα αρθρο οτι ολες οι μεγαλες αυτοκινητοβιομηχανιες ανοιξαν εργοστασια στο Μεξικο τα προηγουμενα χρονια (Toyota, Nissan κλπ) απορροφωντας οσους εργατες ειχαν μια σχετικη εμπειρια με τη Honda που ανοιξε τελευταια να προσλαμβανει τους νεοπες. Ηδη ομως εχουν βελτιωθει πολυ τα πραγματα, εχει αντικατασταθει ο υπευθυνος ποιοτητας και ειναι θεμα χρονου να στρωσουν κι εκει τα πραγματα.
-
Εννοείτε τίμια και αυθεντική η Honda.
Η Honda είναι περήφανη εταιρεία , μοναχικός καβαλάρης. Θα φιάξει λίγους κινητήρες αλλά θα είναι honda.
Λίγα μοντέλα με σεβασμό στον αγοράστηΤο HRV , το μεξικάνικο είχε θέματα, στίγμα για ένα κατασκευαστή του επιπέδου της Honda.
32.000 πλεον το 4wd elegance με τα 160 άλογα, προκαλει διλημμα.
-
Εχει φανατικούς και η χοντα και φτιάχνει ποιοτικά και αξιόπιστα αμάξια. Ο πεθερός μου ακομα εχει το civic 1500 του 1995 και αρνείται πεισματικά να το δώσει αποσυρση παρότι τότε αντι του Aircondition προτίμησε την αεροτομή... μεχρι και ταξίδι τα Χριστούγεννα πήγαν με αυτο στο Καρπενήσι και ακομα πιο μεσα Ευρυτανία...
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Εννοείτε τίμια και αυθεντική η Honda.
Η Honda είναι περήφανη εταιρεία , μοναχικός καβαλάρης. Θα φιάξει λίγους κινητήρες αλλά θα είναι honda.
Λίγα μοντέλα με σεβασμό στον αγοράστηΤο HRV , το μεξικάνικο είχε θέματα, στίγμα για ένα κατασκευαστή του επιπέδου της Honda.
32.000 πλεον το 4wd elegance με τα 160 άλογα, προκαλει διλημμα.
Το 4κινητο diesel με τα 160 άλογα στα 32k πρέπει να είναι από τις καλύτερες προτάσεις της αγοράς!
-
Ταξίδι σήμερα για Ηγουμενίτσα με κόντρα ΒΔ άνεμο 10 μποφορ σε πολλά σημεία .
Εμπειρία από τις λίγες, ο κόντρα άνεμος εκτόξευσε την κατανάλωση από τα 5,5 στα 6,7 και μάλιστα σε αρκετά σημεία πήγαινα με λιγότερα χλμ από ότι συνήθως- ειδικά στα κομμάτια που ο ΒΔ γινόταν πλάγιος.Κορυφαίο σκηνικό το χιονοχάλαζο που έπεσε στους Αγιούς Θεοδώρους που έστρωσε κανονικά με παγοσφαιρίδια την εθνική. Σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα σταματήσαν στην άκρη αλλά το Honda με την αυτοπεποίθηση των M+S πέρασε χαλαρά παρά τα ταρακουνήματα από τον θυελώδη ΒΔ.
Συνθήκες blizzard όπως αυτές που βλεπουμε στην τηλεόραση.
-
Ο χρήστης geiasou έγραψε:
Στην ευρυτερη οικογενεια εχουμε ενα Jazz, ενα Civic κι εγω ενα CRV. Κανενα απο τα 3 δεν εχει θεμα με την ποιοτητα κατασκευης και τη συναρμολογηση. Μαλιστα η Honda μου εκανε ακομα πιο θετικη εντυπωση αφενος γιατι ηταν απο τις ελαχιστες εταιρειες που δεν την ακουμπησε ουτε το σκανδαλο dieselgate ουτε το σκανδαλο με τα ασυμμετρα αυτοκινητα στα τεστ ασφαλειας της IIHS στην Αμερικη. Θυμιζω οτι κολοσσοι της αυτοκινησης, βασικα οι δυο μεγαλυτερες εταιρειες στον κοσμο, η VW και η Toyota ξεφτιλιστηκαν, η πρωτη με το λογισμικο μειωσης των ρυπων που ειχε εγκαταστησει εν αγνοια των πελατων σε εκατομμυρια οχηματα και η δευτερη με το ενισχυμενο σασι του RAV4 μονο απο την πλευρα του οδηγου ωστε να περναει το small overlap crash test της IIHS εχοντας αφησει το συνοδηγο στο ελεος του Θεου. Η Honda και στα 2 αυτα τυχαια ευρηματα φανηκε τουλαχιστον τιμια απεναντι στο κοινο της και δεν καταδεχτηκε να κανει λαμογιες και ξεφτιλικια για επιπλεον κερδος. Τωρα για τα θεματα ποιοτητας του HRV 2ης γενιας, ενταξει υπηρξαν πραγματι καποια προβληματα αφενος γιατι προκειται για ενα εντελως καινουργιο μοντελο με παιδικες ασθενειες και αφετερου επειδη κατασκευαζεται στο καινουργιο εργοστασιο στο Μεξικο οπου δεν υπαρχει εμπειρο εργατικο δυναμικο στην συναρμολογηση αυτοκινητων. Ειχα διαβασει μαλιστα ενα αρθρο οτι ολες οι μεγαλες αυτοκινητοβιομηχανιες ανοιξαν εργοστασια στο Μεξικο τα προηγουμενα χρονια (Toyota, Nissan κλπ) απορροφωντας οσους εργατες ειχαν μια σχετικη εμπειρια με τη Honda που ανοιξε τελευταια να προσλαμβανει τους νεοπες. Ηδη ομως εχουν βελτιωθει πολυ τα πραγματα, εχει αντικατασταθει ο υπευθυνος ποιοτητας και ειναι θεμα χρονου να στρωσουν κι εκει τα πραγματα.Δεν εχει ντηζελ κινητηρες στην αμερικη η Χοντα απο οτι ξερω. Επισης ειναι αληθεια οτι πολλα αμαξια Χοντα ειναι αξιοπιστα αλλα εχει και αρκετα μοντελλα στην αμερικανικη αγορα που δεν ειναι αξιοπιστα.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Δεν εχει ντηζελ κινητηρες στην αμερικη η Χοντα απο οτι ξερω. Επισης ειναι αληθεια οτι πολλα αμαξια Χοντα ειναι αξιοπιστα αλλα εχει και αρκετα μοντελλα στην αμερικανικη αγορα που δεν ειναι αξιοπιστα.Το σκανδαλο στην Αμερικη δεν αφορουσε ντιζελ κινητηρες αλλα ασυμμετρα σασι αρκετων μοντελων με ελλειπη ενισχυση απο την πλευρα του συνοδηγου ωστε να περνανε τα crash tests που εως τοτε γινονταν μονο απο την πλευρα του οδηγου. Επισης δεν γνωριζω καποιο αμερικανικο μοντελο της Honda που να εχει χαρακτηριστει αναξιοπιστο. Αν εχεις υποψη σου καποιο, γραψτο αν θελεις να το τσεκαρουμε και οι υπολοιποι.
-
Διαφορα Ακιουρα αλλα και τα μεγαλα Χοντα, δεν εχω χρονο να ασχοληθω με λεπτομερειες αλλα ψαξε στα αμερικανικα φορουμς και θα δεις κατα καιρους πολλα προβληματα. Πχ Σε ενα μοντελλο χαλαγε συνεχως το αυτοματο κιβωτιο. Honda Odyssey χαλασε η πορτα η συρομενη $1200 για το μοτερ μονο.
-
CR-V 5D DI 1.6 MT 4WD ELEGANCE A-DA MY15 --> 32.250 €
Η τιμή αρκετά καλή. Το εντυπωσιακό βέβαια είναι ότι τους έχουν μείνει ακόμη στοκ, μοντέλα του 2015!
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
CR-V 5D DI 1.6 MT 4WD ELEGANCE A-DA MY15 --> 32.250 €Η τιμή αρκετά καλή. Το εντυπωσιακό βέβαια είναι ότι τους έχουν μείνει ακόμη στοκ, μοντέλα του 2015!
προκληση
αν δεν ηταν σαν πλυντηριο τι πουγκ, τιγκ, χι, κουγκα κλπ...
θα το πω και σε ενα γνωστο που ψαχνει...
Honda CR-V 2015