-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Δεν είναι 100% σίγουρο ότι είναι textar τα μαμά τακάκια.Ο μάστορας σε εξουσιοδοτημένο της bmw στην πόλη μου - και με μεγάλη πείρα - μου είπε ότι είναι τα ίδια
-
Δεν είναι ακριβώς ίδια τα Textar που βάζει η BMW με τα Textar του εμπορίου.
ΥΓ: Το Service Inclusive (που είναι μια 'απάτη', αφού ουσιαστικά καλύπτει 2 αλλαγές λαδιών) δεν καλύπτει φρένα, μόνο το Service Inlcusive Plus καλύπτει και φρένα (όπως και αρκετά άλλα), αλλά είναι έξτρα και αρκετά ακριβό.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Δεν είναι ακριβώς ίδια τα Textar που βάζει η BMW με τα Textar του εμπορίου.ΥΓ: Το Service Inclusive (που είναι μια 'απάτη', αφού ουσιαστικά καλύπτει 2 αλλαγές λαδιών) δεν καλύπτει φρένα, μόνο το Service Inlcusive Plus καλύπτει και φρένα (όπως και αρκετά άλλα), αλλά είναι έξτρα και αρκετά ακριβό.
Μου έδειξε πάντως ότι και στη δική του bmw textar είχε βάλει
Τώρα αν έχουν ουσιαστικές διαφορές...
Αυτός είπε πώς όχι -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Μου έδειξε πάντως ότι και στη δική του bmw textar είχε βάλει
Τώρα αν έχουν ουσιαστικές διαφορές...
Αυτός είπε πώς όχιΜια χαρά είναι τα textar! Δεν είπα ότι είναι χειρότερα ή καλύτερα, απλά ότι δεν είναι τα ίδια ακριβώς.
-
Τα textar τα βάζουν πολλοί σε bmw και σε γενικές γραμμές δεν έχω διαβάσει πολλά αρνητικά σχόλια. Ίδια με τα εργοστασιακά δεν είναι σε καμία περίπτωση.
Όπως έγραψα, λύσεις υπάρχουν ακόμα και για γνήσια ανταλλακτικά σε καλές τιμές. Το πόσο το ψάχνει (ή θέλει να το ψάξει) ο καθένας είναι προσωπική του επιλογή. Στο θέμα φρένα ήθελα να μείνω στα εργοστασιακά και μου κόστισε σχεδόν το ίδιο με τα textar. Ξέρω ότι δεν θα ασχοληθώ με τακάκι για τα επόμενα 4 χρόνια τουλάχιστον (και οι δίσκοι είχαν ελάχιστο νύχι). Γενικά το τακάκι στα καθημερινά αυτοκίνητα πρέπει να φρενάρει το αυτοκίνητο ακόμα και όταν είναι κρύο, να μην τρίζει, να μην υπερθερμαίνεται εύκολα, να μην τρώει τον δίσκο και να έχει και αντοχή. Τα εργοστασιακά αρίστευσαν σε όλες τις δοκιμασίες
Γενικά υπάρχει θέμα με αρκετά ανταλλακτικά, έχει ανεβάσει πολύ τις τιμές η bmw hellas και οι αντιπρόσωποι δεν μπορούν να κάνουν θαύματα (πόση έκπτωση να δώσουν). Οπότε προτείνουν πλέον και πιο οικονομικές (αλλά δοκιμασμένες) after market λύσεις.
-
Τελικά του έτους!
Επιτέλους και καλύτερη κατηγοριοποίηση!
http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/fil ... 12-seg.pdfΤο Δεκεμβριο η Χ1 πέρασε μέχρι και το QQ
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Τελικά του έτους!
Επιτέλους και καλύτερη κατηγοριοποίηση!
http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/fil ... 12-seg.pdfΤο Δεκεμβριο η Χ1 πέρασε μέχρι και το QQ
Μαϊντανός θα γίνει το αμάξι μας Στέφανε και εσύ πανηγυρίζεις! χαχα!
Πάω να το αλλάξω με την 'Ιταλίδα'! -
Μια χαρά είναι!
Θα έχουμε περισσότερες επιλογές σε ανταλλακτικά, υπηρεσίες κλπ!
Πιο πολλά aftermarket ....
και άρα καλύτερη τιμή μεταπώλησηςΒεβαια για μένα τα νούμερα δημιουργούν και επιπλέον ευθύνη για την εταιρεία!
Σε μια μειούμενη αγορά είναι σημαντική η βάση πελατών που δημιουργείται με αυτό το entry-level όχημα ..
Στο χέρι τους είναι να μας κρατήσουν και στο μέλλον μιας και πολλοί γίνονται θιασώτες της μαρκας όταν δοκιμάσουν! -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Θα έχουμε περισσότερες επιλογές σε ανταλλακτικά, υπηρεσίες κλπ!
Πιο πολλά aftermarket ....
και άρα καλύτερη τιμή μεταπώλησηςΒεβαια για μένα τα νούμερα δημιουργούν και επιπλέον ευθύνη για την εταιρεία!
Σε μια μειούμενη αγορά είναι σημαντική η βάση πελατών που δημιουργείται με αυτό το entry-level όχημα ..
Στο χέρι τους είναι να μας κρατήσουν και στο μέλλον μιας και πολλοί γίνονται θιασώτες της μαρκας όταν δοκιμάσουν!Δεν ισχύουν αυτά Στέφανε!
Είτε πουληθούν 10 Χ1 είτε 1.000 Χ1, τα ίδια ανταλλακτικά και αξεσουάρ θα προσφέρει η BMW και τις ίδιες υπηρεσίες. Όσο για τα aftermarket, δεν γίνονται διαθέσιμα βάση των πωλήσεων της Ελληνικής αγοράς, οπότε και πάλι όσα και να πουληθούνσ την Ελλάδα, ό,τι aftermarket είναι να δημιουργηθεί θα είναι το ίδιο. Επίσης, όσα περισσότερα αυτοκίνητα πουληθούν, τόσο μειώνεται η αξία μεταπώλησης, αφού σε μερικά χρόνια θα υπάρχουν περισσότερα διαθέσιμα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
Τέλος, οι μειωμένες πωλήσεις δημιουργούν ευθύνη. Η συνεχής αύξηση των πωλήσεων (όπως της BMW τα τελευταία 20 χρόνια) τους κάνει πιο χαλαρούς στο customer loyalty, γιατί και να χάσουν πελάτες, οι νέοι που έρχονται στην μάρκα είναι πολύ περισσότεροι! Η BMW πλέον δεν ενδιαφέρεται να κρατήσει την πιστότητα των πελατών της (τουλάχιστον όχι όσο παλιά), αλλά να προσελκύσει νέους πελάτες και κυρίως να αυξήσει το ποσοστό της στις εταιρικές πωλήσεις.
-
- Θα υπάρχει περισσότερη γνώση πάνω στην συντήρηση/επισκευή του μοντέλου (σε εξουσιοδοτημένα και μη) μια και θα κυκλοφορούν αρκετά.
- Θα υπάρχουν περισσότερα ετοιμοπαράδοτα ανταλλακτικά και αξεσουάρ στην Ελληνική αγορά, αφού θα υπάρχει και ζήτηση.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Θα έχουμε περισσότερες επιλογές σε ανταλλακτικά, υπηρεσίες κλπ!
Πιο πολλά aftermarket ....
και άρα καλύτερη τιμή μεταπώλησηςΒεβαια για μένα τα νούμερα δημιουργούν και επιπλέον ευθύνη για την εταιρεία!
Σε μια μειούμενη αγορά είναι σημαντική η βάση πελατών που δημιουργείται με αυτό το entry-level όχημα ..
Στο χέρι τους είναι να μας κρατήσουν και στο μέλλον μιας και πολλοί γίνονται θιασώτες της μαρκας όταν δοκιμάσουν!Δεν ισχύουν αυτά Στέφανε!
Είτε πουληθούν 10 Χ1 είτε 1.000 Χ1, τα ίδια ανταλλακτικά και αξεσουάρ θα προσφέρει η BMW και τις ίδιες υπηρεσίες. Όσο για τα aftermarket, δεν γίνονται διαθέσιμα βάση των πωλήσεων της Ελληνικής αγοράς, οπότε και πάλι όσα και να πουληθούνσ την Ελλάδα, ό,τι aftermarket είναι να δημιουργηθεί θα είναι το ίδιο. Επίσης, όσα περισσότερα αυτοκίνητα πουληθούν, τόσο μειώνεται η αξία μεταπώλησης, αφού σε μερικά χρόνια θα υπάρχουν περισσότερα διαθέσιμα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
Τέλος, οι μειωμένες πωλήσεις δημιουργούν ευθύνη. Η συνεχής αύξηση των πωλήσεων (όπως της BMW τα τελευταία 20 χρόνια) τους κάνει πιο χαλαρούς στο customer loyalty, γιατί και να χάσουν πελάτες, οι νέοι που έρχονται στην μάρκα είναι πολύ περισσότεροι! Η BMW πλέον δεν ενδιαφέρεται να κρατήσει την πιστότητα των πελατών της (τουλάχιστον όχι όσο παλιά), αλλά να προσελκύσει νέους πελάτες και κυρίως να αυξήσει το ποσοστό της στις εταιρικές πωλήσεις.
Συμφωνω απολυτα,ειναι οτι γινοταν και παλιοτερα με την σειρα 3,ταση ειναι τα SUV ,θα δουμε αν θα περασει.
Το αυτοκινητο ειναι πολυ ομορφο σε σχεση με το προηγουμενο και τιμιο για τα χρηματα του,θα μπορουσε να ειναι και ποιο τιμιο αν ειχαμε αλλο φορολογικό καθεστως -
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
- Θα υπάρχει περισσότερη γνώση πάνω στην συντήρηση/επισκευή του μοντέλου (σε εξουσιοδοτημένα και μη) μια και θα κυκλοφορούν αρκετά.
- Θα υπάρχουν περισσότερα ετοιμοπαράδοτα ανταλλακτικά και αξεσουάρ στην Ελληνική αγορά, αφού θα υπάρχει και ζήτηση.
Ακριβώς !
Δεν περιμένεις μόνο από την επισημη BMW υποστήριξη/παροχή ανταλλακτικών/αναλωσίμων αλλά και από τρίτους, εξειδικευμένα κλπ
Με πάνω από 3500 οχήματα μέχρι σήμερα υπάρχει αγορά και στην Ελλαδα!
Το ίδιο και για τα after market ή τα αξεσουάρ. Αν δει κανείς στο ebay/aliexpress τι υπάρχει για την Χ1 που πουλάει παγκοσμίως πολύ, θα δείτε και τι προοπρική υπάρχει για να τα φέρει κάποιος και εδώ όλα αυτά!Δεν ισχύουν αυτά Στέφανε!
Είτε πουληθούν 10 Χ1 είτε 1.000 Χ1, τα ίδια ανταλλακτικά και αξεσουάρ θα προσφέρει η BMW και τις ίδιες υπηρεσίες. Όσο για τα aftermarket, δεν γίνονται διαθέσιμα βάση των πωλήσεων της Ελληνικής αγοράς, οπότε και πάλι όσα και να πουληθούνσ την Ελλάδα, ό,τι aftermarket είναι να δημιουργηθεί θα είναι το ίδιο. Επίσης, όσα περισσότερα αυτοκίνητα πουληθούν, τόσο μειώνεται η αξία μεταπώλησης, αφού σε μερικά χρόνια θα υπάρχουν περισσότερα διαθέσιμα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
Τέλος, οι μειωμένες πωλήσεις δημιουργούν ευθύνη. Η συνεχής αύξηση των πωλήσεων (όπως της BMW τα τελευταία 20 χρόνια) τους κάνει πιο χαλαρούς στο customer loyalty, γιατί και να χάσουν πελάτες, οι νέοι που έρχονται στην μάρκα είναι πολύ περισσότεροι! Η BMW πλέον δεν ενδιαφέρεται να κρατήσει την πιστότητα των πελατών της (τουλάχιστον όχι όσο παλιά), αλλά να προσελκύσει νέους πελάτες και κυρίως να αυξήσει το ποσοστό της στις εταιρικές πωλήσεις.Διαφωνούμε πλήρως φίλε και ήδη κάποια τα γράψαμε με τον Infide1 παραπάνω!
Οσο αυξάνεται το user base τόσο αυξάνονται και όσοι επενδύουν χρόνο και χρήμα να παράξουν προϊόντα και υπηρεσίες.
Για το θέμα της μεταπώλησης κατι δεν υπολογίζεις σωστά! Αν είχες δίκιο τότε τα τογιότα δεν θα είχαν τη μεταπωλητική που έχουν! Για να μιλάμε άλλωστε για μεγαλη ή μικρή αξια μεταπώλησης, πρέπει αυτή να καταρχήν να υπάρχει. Με ένα αμάξι που πέρασε ως νέο από την αγορά και δεν ακούμπησε, τι να περιμένει κανείς για τα μτχ μελλοντικά;
Προφανώς και ο ανταγωνισμός θα είναι μεγαλυτερος σε μια πώληση (άρα ευνοείται αυτός που το έχει σε καλύτερη κατάσταση και με λιγότερα χλμ) αλλά αν το αμάξι είχε κοινό όταν κυκλοφορουσε, το ίδιο θα έχει και ως μτχ, άρα και η ζήτηση θα είναι μεγαλυτερη.
Μονο την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου θα έβλεπα ως πρόβλημα, που θα αφηνε το μτχ χωρίς ή με λιγότερη αξία, παραδοχή που πράγματι θα μείωνε την αξία!Απο την άλλη οι μειωμένες πωλήσεις φέρνουν γκρινια, περικοπές, έλλειψη ανταλλαλτικών και άρα περισσότερη γκρινια κλπ.
Η BMW πάντα εκανε φανατικό κοινό και μια μπέμπα διαδεχόταν την άλλη. Τουλάχιστον στον κύκλο μου αυτή είναι η εικόνα!
Με την Χ1 δημιουργησε μια νέα βάση κατόχων που στο χέρι της είναι να τους κάνει και loyal πελάτες!
Αλλωστε και οι εταιρικές πωλησεις, πωλήσεις είναι και αυτές και ο τελικός χρήστης του εταιρικού συνήθως διαχειρίζεται ένα budget και όχι μόνο τις επιλογές από μια μάρκα, αρά η ικανοποίηση του θα παίξει ρόλο και στην εταιρική επιλογή του! -
Διαφωνούμε Στέφανε (μιλάω ως loyal customer της BMW με 7 αυτοκίνητα προσωπικά και 12 στην οικογένεια!), αλλά από κοντά λεπτμέρειες με μπύρα!
Πάντως, όσων αφορά την BMW (και την BMW Hellas), δεν κάνει καμία διαφορά εάν έχει πουλήσει 10 αυτοκίνητα ή 1.000. Την ίδια διαθεσιμότητα ανταλλακτικών έχει (ή δεν έχει) και την ίδια εκπαίδευση λαμβάνουν οι εξουσιοδοτημένοι επισκευαστές. Εφόσον το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά, έστω και 1 κομμάτι να πουλήσει, έχει πλήρη υποστήριξη.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Διαφωνούμε Στέφανε (μιλάω ως loyal customer της BMW με 7 αυτοκίνητα προσωπικά και 12 στην οικογένεια!), αλλά από κοντά λεπτμέρειες με μπύρα!Πάντως, όσων αφορά την BMW (και την BMW Hellas), δεν κάνει καμία διαφορά εάν έχει πουλήσει 10 αυτοκίνητα ή 1.000. Την ίδια διαθεσιμότητα ανταλλακτικών έχει (ή δεν έχει) και την ίδια εκπαίδευση λαμβάνουν οι εξουσιοδοτημένοι επισκευαστές. Εφόσον το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά, έστω και 1 κομμάτι να πουλήσει, έχει πλήρη υποστήριξη.
Μέσα!
Πάντως στην πράξη αλλιώς λύνεις ένα θέμα που το έχεις δει 10 φορες και αλλιώς ένα που το βλέπεις πρώτη φορά!
Ο όγκος σημιουργεί τριβή και εμπειρία σε όλους, όχι μονο στα εξουσιοδοτημένα, αλλά και στα εξειδικευμένα και σε άλλες υπηρεσίες!
Καταλαβαινω το attitude της εταιρείας όπως μεσα απο την εμπειρία σου το εξηγείς, αλλά αν αυτο δεν έχει επιπτωση στη δική μου τσέπη, μιας και θα βρω ακρη εκτός, τοτε η εταιρεία χάνει και δη διπλά! και επειδή ότι δίνω στον εξειδικευμένο το χάνει αυτή και επειδή αν εγώ (ως τογιοτάκιας κιολας) δω τέτοια καραγκιοζιλίκια, θα φαέι σβου όσο καλά και να στρίβουν τα αμαξια που παράγει! -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
- Θα υπάρχει περισσότερη γνώση πάνω στην συντήρηση/επισκευή του μοντέλου (σε εξουσιοδοτημένα και μη) μια και θα κυκλοφορούν αρκετά.
- Θα υπάρχουν περισσότερα ετοιμοπαράδοτα ανταλλακτικά και αξεσουάρ στην Ελληνική αγορά, αφού θα υπάρχει και ζήτηση.
Ακριβώς !
Δεν περιμένεις μόνο από την επισημη BMW υποστήριξη/παροχή ανταλλακτικών/αναλωσίμων αλλά και από τρίτους, εξειδικευμένα κλπ
Με πάνω από 3500 οχήματα μέχρι σήμερα υπάρχει αγορά και στην Ελλαδα!
Το ίδιο και για τα after market ή τα αξεσουάρ. Αν δει κανείς στο ebay/aliexpress τι υπάρχει για την Χ1 που πουλάει παγκοσμίως πολύ, θα δείτε και τι προοπρική υπάρχει για να τα φέρει κάποιος και εδώ όλα αυτά!Δεν ισχύουν αυτά Στέφανε!
Είτε πουληθούν 10 Χ1 είτε 1.000 Χ1, τα ίδια ανταλλακτικά και αξεσουάρ θα προσφέρει η BMW και τις ίδιες υπηρεσίες. Όσο για τα aftermarket, δεν γίνονται διαθέσιμα βάση των πωλήσεων της Ελληνικής αγοράς, οπότε και πάλι όσα και να πουληθούνσ την Ελλάδα, ό,τι aftermarket είναι να δημιουργηθεί θα είναι το ίδιο. Επίσης, όσα περισσότερα αυτοκίνητα πουληθούν, τόσο μειώνεται η αξία μεταπώλησης, αφού σε μερικά χρόνια θα υπάρχουν περισσότερα διαθέσιμα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
Τέλος, οι μειωμένες πωλήσεις δημιουργούν ευθύνη. Η συνεχής αύξηση των πωλήσεων (όπως της BMW τα τελευταία 20 χρόνια) τους κάνει πιο χαλαρούς στο customer loyalty, γιατί και να χάσουν πελάτες, οι νέοι που έρχονται στην μάρκα είναι πολύ περισσότεροι! Η BMW πλέον δεν ενδιαφέρεται να κρατήσει την πιστότητα των πελατών της (τουλάχιστον όχι όσο παλιά), αλλά να προσελκύσει νέους πελάτες και κυρίως να αυξήσει το ποσοστό της στις εταιρικές πωλήσεις.Διαφωνούμε πλήρως φίλε και ήδη κάποια τα γράψαμε με τον Infide1 παραπάνω!
Οσο αυξάνεται το user base τόσο αυξάνονται και όσοι επενδύουν χρόνο και χρήμα να παράξουν προϊόντα και υπηρεσίες.
Για το θέμα της μεταπώλησης κατι δεν υπολογίζεις σωστά! Αν είχες δίκιο τότε τα τογιότα δεν θα είχαν τη μεταπωλητική που έχουν! Για να μιλάμε άλλωστε για μεγαλη ή μικρή αξια μεταπώλησης, πρέπει αυτή να καταρχήν να υπάρχει. Με ένα αμάξι που πέρασε ως νέο από την αγορά και δεν ακούμπησε, τι να περιμένει κανείς για τα μτχ μελλοντικά;
Προφανώς και ο ανταγωνισμός θα είναι μεγαλυτερος σε μια πώληση (άρα ευνοείται αυτός που το έχει σε καλύτερη κατάσταση και με λιγότερα χλμ) αλλά αν το αμάξι είχε κοινό όταν κυκλοφορουσε, το ίδιο θα έχει και ως μτχ, άρα και η ζήτηση θα είναι μεγαλυτερη.
Μονο την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου θα έβλεπα ως πρόβλημα, που θα αφηνε το μτχ χωρίς ή με λιγότερη αξία, παραδοχή που πράγματι θα μείωνε την αξία!Απο την άλλη οι μειωμένες πωλήσεις φέρνουν γκρινια, περικοπές, έλλειψη ανταλλαλτικών και άρα περισσότερη γκρινια κλπ.
Η BMW πάντα εκανε φανατικό κοινό και μια μπέμπα διαδεχόταν την άλλη. Τουλάχιστον στον κύκλο μου αυτή είναι η εικόνα!
Με την Χ1 δημιουργησε μια νέα βάση κατόχων που στο χέρι της είναι να τους κάνει και loyal πελάτες!
Αλλωστε και οι εταιρικές πωλησεις, πωλήσεις είναι και αυτές και ο τελικός χρήστης του εταιρικού συνήθως διαχειρίζεται ένα budget και όχι μόνο τις επιλογές από μια μάρκα, αρά η ικανοποίηση του θα παίξει ρόλο και στην εταιρική επιλογή του!Αν θυμάμαι καλά ότι έχεις πουλήσει QQ, diesel, ενδιαφέρον θα είχε όταν και εάν πουλήθει η Χ1 πόσο γρήγορα και τι τιμή θα πιάσει έτσι για να είχαμε μια ιδέα. Γιατί καλώς η κακώς η Toyota πουλάει τουλάχιστον, μια αξιοπιστία, ένα after sales και μια λογική τιμή στη συντήρηση, την ωρα που πολλοί κάτοχοι premium αναζητούν στα δυτικά προάστια την τρύπα με το φτηνό ανταλλακτικό, το φτηνό xenon του πενηντάρικου ή μέσω ιντερνετ. Αντίθετα οι της BMW ( και όχι μόνο) καθήμενοι στο γυάλινο Πύργο τους και βλέποντας όλους τους άλλους απο ψηλά, δεν γίνεται να μην την ψωνίουν έστω και λίγο και μάλλον έχουν αρχίσει και το χάνουν.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Διαφωνούμε Στέφανε (μιλάω ως loyal customer της BMW με 7 αυτοκίνητα προσωπικά και 12 στην οικογένεια!), αλλά από κοντά λεπτμέρειες με μπύρα!
Πάντως, όσων αφορά την BMW (και την BMW Hellas), δεν κάνει καμία διαφορά εάν έχει πουλήσει 10 αυτοκίνητα ή 1.000. Την ίδια διαθεσιμότητα ανταλλακτικών έχει (ή δεν έχει) και την ίδια εκπαίδευση λαμβάνουν οι εξουσιοδοτημένοι επισκευαστές. Εφόσον το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά, έστω και 1 κομμάτι να πουλήσει, έχει πλήρη υποστήριξη.
Μέσα!
Πάντως στην πράξη αλλιώς λύνεις ένα θέμα που το έχεις δει 10 φορες και αλλιώς ένα που το βλέπεις πρώτη φορά!
Ο όγκος σημιουργεί τριβή και εμπειρία σε όλους, όχι μονο στα εξουσιοδοτημένα, αλλά και στα εξειδικευμένα και σε άλλες υπηρεσίες!
Καταλαβαινω το attitude της εταιρείας όπως μεσα απο την εμπειρία σου το εξηγείς, αλλά αν αυτο δεν έχει επιπτωση στη δική μου τσέπη, μιας και θα βρω ακρη εκτός, τοτε η εταιρεία χάνει και δη διπλά! και επειδή ότι δίνω στον εξειδικευμένο το χάνει αυτή και επειδή αν εγώ (ως τογιοτάκιας κιολας) δω τέτοια καραγκιοζιλίκια, θα φαέι σβου όσο καλά και να στρίβουν τα αμαξια που παράγει!Το θέμα με τους πολλαπλασιαστές το έχουν δει παραπάνω απο δέκα φορές σίγουρα και λύση δεν έδιναν, όπως και η VW με το DSG (στις ΗΠΑ εγγύηση για 100000χλμ. νομίζω. Εκτός αυτού λίγο πολύ οι εταιρείες ξέρουν ότι μετά απο κάποια χρόνια η συντήρηση γίνεται εκτός δικτύου, οπότε λίγο το ενδιαφέρον και το μόνο που κάνουν κατά καιρούς να βγάζουν πακέτα συντήρησης για αυτοκίνητα 5-10 ετών.
-
Ως προς το ότι έχοντας πουλήσει περισσότερα αυτοκίνητα στην αγορά,θα κρατάει καλύτερη τιμή μεταχειρισμένου στην κατηγορία του ισχύει (π.χ. yaris,golf,qq και παλαιότερα σειρά bmw 3 και merc c class). Aλλά το ότι πουλάει περισσότερο,δε σημαίνει κι απαραίτητα πως θα βελτιωθεί και το aftersales ή η αντιμετώπιση κάποιων προβλημάτων. Π.χ. Nissan QQ.
Πουλά και κρατά τιμή ως μεταχειρισμένο,όμως ίσως γι αυτό το λόγο κι η αντιπροσωπεία δεν ασχολείται να λύσει τα προβλήματα.(αφού σου λέει έχει ζήτηση και ως καινούριο κι ως μεταχειρισμένο κι ο κόσμος το αποδέχεται με τα όποια θέματα του,γιατί να ξοδέψω χρήμα και χρόνο για ανταλλακτικά κι επίλυση τριγμών,μπαταρίας κ.ά.).To ίδιο μπορεί να ισχύει και για άλλες μάρκες.
Γενικώς,πιστεύω για εξυπηρέτηση αftersales και βελτίωση είναι θέμα αντιπροσώπου και τι στόχους έχει θέσει.Άλλος θέλει νέες πωλήσεις κάθε χρόνο,άλλος θέλει να κρατήσει τους πελάτες του,άλλος να τα παίρνει στα ανταλλακτικά,άλλος να σε κρατάει δέσμιο με την εγγύηση κ.τ.λ. -
Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά ότι έχεις πουλήσει QQ, diesel, ενδιαφέρον θα είχε όταν και εάν πουλήθει η Χ1 πόσο γρήγορα και τι τιμή θα πιάσει έτσι για να είχαμε μια ιδέα. Γιατί καλώς η κακώς η Toyota πουλάει τουλάχιστον, μια αξιοπιστία, ένα after sales και μια λογική τιμή στη συντήρηση, την ωρα που πολλοί κάτοχοι premium αναζητούν στα δυτικά προάστια την τρύπα με το φτηνό ανταλλακτικό, το φτηνό xenon του πενηντάρικου ή μέσω ιντερνετ. Αντίθετα οι της BMW ( και όχι μόνο) καθήμενοι στο γυάλινο Πύργο τους και βλέποντας όλους τους άλλους απο ψηλά, δεν γίνεται να μην την ψωνίουν έστω και λίγο και μάλλον έχουν αρχίσει και το χάνουν.
Δεν ξέρω που χωράνε στη συζήτηση ή σε εμένα τα περί 'γυάλινων πύργων', αλλά προσωπικά δεν με χαλάει να πουλάει πολύ το αμάξι που έχω, ότι μάρκα και να είναι αυτό!
Ισως όχι τόσο πολύ όπως το QQ (δες όμως τι user base έχει), αλλά ναι θέλω να υπάρχει user base, κοινό που να συζητάει, μαγαζιά που να ασχολούνται, να υπαρχει σημαντικό volume αγοραστών ώστε να βγαίνει και το xenon του 50αρικου (και να έχω εναλλακτικές και όχι μονο το μονόδρομο του original) να το συνηθίζει ο κόσμος και να το επιθυμεί, άρα όταν στο μελλον το πουλήσω να βρω καταρχήν να το πουλήσω και μετά να το πουλήσω και σε καλή τιμή δεδομένου ότι το χρησιμοποιώ προσεκτικά προσέχοντας απο την πρώτη μέρα τη μεταπώληση!Ολα αυτά συμφωνω είναι και θέμα αξιοπιστίας, κατι που για τη BMW δεν είναι δεδομενο, αλλά πραγματικά καλύτερο από το να έχεις ένα αδιαφορο για την αγορά και το κοινό αμάξι!
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Ως προς το ότι έχοντας πουλήσει περισσότερα αυτοκίνητα στην αγορά,θα κρατάει καλύτερη τιμή μεταχειρισμένου στην κατηγορία του ισχύει (π.χ. yaris,golf,qq και παλαιότερα σειρά bmw 3 και merc c class). Aλλά το ότι πουλάει περισσότερο,δε σημαίνει κι απαραίτητα πως θα βελτιωθεί και το aftersales ή η αντιμετώπιση κάποιων προβλημάτων. Π.χ. Nissan QQ.
Πουλά και κρατά τιμή ως μεταχειρισμένο,όμως ίσως γι αυτό το λόγο κι η αντιπροσωπεία δεν ασχολείται να λύσει τα προβλήματα.(αφού σου λέει έχει ζήτηση και ως καινούριο κι ως μεταχειρισμένο κι ο κόσμος το αποδέχεται με τα όποια θέματα του,γιατί να ξοδέψω χρήμα και χρόνο για ανταλλακτικά κι επίλυση τριγμών,μπαταρίας κ.ά.)
Γενικώς,πιστεύω για εξυπηρέτηση αftersales και βελτίωση είναι θέμα αντιπροσώπου και τι στόχους έχει θέσει.Άλλος θέλει νέες πωλήσεις κάθε χρόνο,άλλος θέλει να κρατήσει τους πελάτες του,άλλος να τα παίρνει στα ανταλλακτικά,άλλος να σε κρατάει δέσμιο με την εγγύηση κ.τ.λ.Συμφωνούμε, αλλωστε αν δεις και εγώ το σκέλος αυτό ως ευχή το διατυπώνω!
Μακάρι να ασχοληθούν, αν όχι θα χάσουν απο τη δυνητική μελλοντική user base τους! -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Τα textar τα βάζουν πολλοί σε bmw και σε γενικές γραμμές δεν έχω διαβάσει πολλά αρνητικά σχόλια. Ίδια με τα εργοστασιακά δεν είναι σε καμία περίπτωση.Όπως έγραψα, λύσεις υπάρχουν ακόμα και για γνήσια ανταλλακτικά σε καλές τιμές. Το πόσο το ψάχνει (ή θέλει να το ψάξει) ο καθένας είναι προσωπική του επιλογή. Στο θέμα φρένα ήθελα να μείνω στα εργοστασιακά και μου κόστισε σχεδόν το ίδιο με τα textar. Ξέρω ότι δεν θα ασχοληθώ με τακάκι για τα επόμενα 4 χρόνια τουλάχιστον (και οι δίσκοι είχαν ελάχιστο νύχι). Γενικά το τακάκι στα καθημερινά αυτοκίνητα πρέπει να φρενάρει το αυτοκίνητο ακόμα και όταν είναι κρύο, να μην τρίζει, να μην υπερθερμαίνεται εύκολα, να μην τρώει τον δίσκο και να έχει και αντοχή. Τα εργοστασιακά αρίστευσαν σε όλες τις δοκιμασίες
Γενικά υπάρχει θέμα με αρκετά ανταλλακτικά, έχει ανεβάσει πολύ τις τιμές η bmw hellas και οι αντιπρόσωποι δεν μπορούν να κάνουν θαύματα (πόση έκπτωση να δώσουν). Οπότε προτείνουν πλέον και πιο οικονομικές (αλλά δοκιμασμένες) after market λύσεις.
Συμφωνώ απόλυτα. Τα φρένα, όπως και τα ελαστικά έχουν να κάνουν με την ασφάλεια του αυτοκινήτου. Θα πρότεινα τα γνήσια. Ο αδερφός μου που έχει την κουπέ την 2άρα θυμάμαι το συζητούσαμε πριν την αγοράσει. Μου είχε πει, θα με σκίσουν στα σέρβις και πριν το αγοράσει είχε μάθει πόσο κάνει το σέρβις, τα τακάκια, οι δίσκοι, οι αναρτήσεις. Εντάξει ζαλιστήκαμε αλλά μου λέει, τι να κάνω; Bmw παίρνω, μπορώ να τα καλύψω όποτε......θα τα σκάσω.
BMW X1 2016