-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Υ.Γ. Πάλι μου 'κανε κάτι κολπάκια το AndroidAuto,αλλά μετά από 1-2 επανεκιννήσεις τελικά έστρωσε.Μήπως υπάρχει καμιά πιο stαble,νεότερη μορφή;
Εγώ για ενημερώσεις τσεκάρω εδώ->
https://www.apkmirror.com/apk/google-in ... #downloadsΤελευταία έκδοση 30/11/2017
Μη με ρωτάς αν είναι σταθερό ή όχι. Δεν το χρησιμοποιώ. -
Ο χρήστης alnotas έγραψε:
Εγώ για ενημερώσεις τσεκάρω εδώ->
https://www.apkmirror.com/apk/google-in ... #downloadsΤελευταία έκδοση 30/11/2017
Μη με ρωτάς αν είναι σταθερό ή όχι. Δεν το χρησιμοποιώ.Εννοείς δεν χρησιμοποιείς καθόλου ΑΑ ή την τελευταία έκδοσή του;
-
Δεν χρησιμοποιώ καθόλου.
Για GPS έχω από την SD-CARD του αμαξιού.
Και επειδή έχω στην USB στικάκι με όλα μου τα MP3 (60 GB) και κάθε φορά που το βγάζω/βάζω θέλει αρκετή ώρα για να το διαβάσει, προτιμώ να το έχω πάντα κουμπωμένο. -
Η SDcard όμως είναι σχεδόν 2ετίας κι έχει θέματα με κάποιες διαδρομές που έχουν αλλάξει (π.χ. Εθνικές οδούς).
Για το USB με τα τραγούδια συμφωνώ κι επαυξάνω πως κι εμένα με βολεύει καλύτερα.
-
Η τελευταία έκδοση του AA είναι 99% η πιο σταθερή. Έτσι και αλλιώς σε αναγκάζει να τη βάλεις αφού σταματούν να λειτουργούν οι παλαιότερες. Το θέμα σταθερότητας μπορεί να οφείλεται στα εξής
- Καλώδιο USB
- Rom κινητού
- Firmware/υλοποίηση του ηχοσυστήματος
- Bugs στο AA
Άρα αυτό που μπορείς να δοκιμάσεις είναι άλλο καλώδιο, διαφορετική rom στο κινητό (αν το κατέχεις), να έχει πάντα την τελευταία έκδοση ΑΑ και να κοιτάς για τυχόν εργοστασιακές αναβαθμίσεις στο ηχοσύστημα του αυτοκινήτου.
-
Το πρωτο ξενερωμα ηρθε σχετικα γρηγορα(4500 χλμ) με το τριξιμο του παραθυρου του οδηγου οταν ειναι λιγο ανοιχτο. εχει τυχει σε κανενα αλλον?
-
Ο χρήστης alexos έγραψε:
Το πρωτο ξενερωμα ηρθε σχετικα γρηγορα(4500 χλμ) με το τριξιμο του παραθυρου του οδηγου οταν ειναι λιγο ανοιχτο. εχει τυχει σε κανενα αλλον?Και αργησε κιολας. Φυσικα και τριζει στο 90% των αυτοκινήτων μας. Εγω εβαλα ανεμοθραυστες και ειναι καλύτερα. Δεν μπηκα στην διαδικασία να παω για αντικατάσταση, κάποια παιδια πηγαν...
-
Μου τριζει μονο οταν ειναι ανοιχτο εως και δεκα ποντους. οταν ειναι κλειστο η περισσοτερο ανοιχτο δειχνει να σταματαει. Ανεμοθραυστες φανταζομαι εννοεις τους χωνευτους ετσι ωστε να κοντραρει το τζαμι, σωστα?
Το να το παω να μου το φταιξουν μου φαινεται και εμενα καπως, να μου ξηλωσουν την πορτα καινουριο αυτοκινητο -
Ναι χωνευτους της climair εβαλα και σχεδόν μειωθηκε το τριξιμο...
-
Καλή χρονιά καταρχήν σε όλους. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Αν και ήμουν πολύ πιεσμένος και δεν είχα χρόνο να γράψω τις διάβασα όλες. Συνοπτικά κάποιες παρατηρήσεις από μένα
- Έτσι όπως το βλέπω, υπολογίζω μια εξοικονόμηση σε κόστος καυσίμου τουλάχιστον 350 ευρώ ανα 10.000 χλμ (με τα τωρινά δεδομένα και τιμές). Οπότε ο καθένας υπολογίζει
- Το diesel που δοκίμασα, ήσυχο δεν το λες. Ο dci της Renault είναι πιο ήσυχος. Τη βενζίνη δεν βρήκα να τη δοκιμάσω αλλά όλοι λένε ότι είναι (αρκετά?) πιο ήσυχη
- Σχετικά με το κόστος συντήρησης είχα την εντύπωση ότι είναι γενικά πιο μικρό στα πετρέλαια. Από αυτά που λέτε είναι στα ίδια ίσως και λίγο παραπάνω στο s-cross
- Σε επαρχία μένω και επειδή δεν κάνω τα 20.000+ χιλιόμετρα που λένε όλοι ίσως η λογική να λέει βενζίνη. Εγώ κλίνω περισσότερο προς πετρέλαιο είτε γιατί είμαι ξεροκέφαλος είτε γιατί δεν είχα ποτέ και λέω να το δοκιμάσω
Μια άσχετη με τα παραπάνω ερώτηση: το ηχοσύστημα στο GL+ πώς θα το κρίνατε; Την ακουστική διαφορά με το GLX και το επιπλέον κεντρικό ηχείο; Έχει επιπλέον ενισχυτή η ακριβή έκδοση κάτι που σημαίνει ότι κάνει μπελαλίδικη την εκ των υστέρων τοποθέτηση κεντρικού ηχείου; (ήταν περισσότερες ερωτήσεις τελικά ...)
-
Γιατί θες να μπλέξεις με το κακάρισμα της λαδιέρας;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιατί θες να μπλέξεις με το κακάρισμα της λαδιέρας;Είναι μέχρι να οδηγήσει τον 1,4 boosterjet μια, μετά δεν θα δει καν το diesel!
-
Ο χρήστης ignantios έγραψε:
Γιατί θες να μπλέξεις με το κακάρισμα της λαδιέρας;
Είναι μέχρι να οδηγήσει τον 1,4 boosterjet μια, μετά δεν θα δει καν το diesel!
Αυτή η επιμονή σου φίλε barabakos να κάνεις ότι θέλεις εσύ για πάρτη σου, είναι ακατανόητη. Δεν ακούς κανέναν για το τί είναι καλύτερο για σένα και τίς ανάγκες σου;(
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Έχετε κάτσει ποτε πισω απο παλαιό ταξι, πούλμαν ή φορτηγό η ακομα χειρότερα σχολικό , για να δείτε τι ντουμάνι βγάζουν; Ή παλια βενζινοκίνητα που απο τον καπνό που βγάζουν αν ειςαι πιςω τους δεν μπορεις να αναπνευςεις; Ας καθαρίσουν πρώτα με αυτα κ αφήστε στην άκρη τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα. Εδώ κυκλοφορούν κινητοι καρκίνοι, τα euro 5 κ 6 diesel μας μαράνανε...Ξέρεις πως είναι να αναπνέεις πίσω από αυτές τις περιπτώσεις που περιγράφεις; Και άσε τώρα που είναι λιγότερα. Παλιότερα να δεις που δεν ήταν αυστηρά και λεωφορεία και ταξί ντουμανιάζανε με το παραμικρό τον τόπο.....Αναγκαζόμουν να κόψω ταχύτητα χώρια τα 'Γαλλικά' που έλεγα μέσα μου και την ψυχική μου κατάσταση που πήγαινε στα 11 μποφόρ.
-
Ντουμανιάζανε 'παλιότερα';
Δεν υπάρχει περίπτωση να είμαι πίσω από λεωφορείο του ΟΑΣΘ και να ΜΗΝ βγάζει μαύρο νέφος κάθε φορά που πατάει το γκάζι.
Όχι παλιά...ΣΗΜΕΡΑ...ΤΩΡΑ...Όχι σε 'κάποια' λεωφορεία... Σε ΟΛΑ...
Τα άσχημα του diesel όσον αφορά την ρύπανση είναι πολύ περισσότερα απ' όσο θέλουμε να πιστεύουμε, και δεν εννοώ μόνο τα ΜΜΜ. Συνάδελφος μου έλεγε για συζήτηση που είχε με φίλο του που δουλεύει σε κάποιου είδους ευρωπαϊκό κέντρο ερευνών σχετικά με τα καύσιμα. Και μου έλεγε τι του έλεγε. Όποιος θέλει το παίρνει ελαφρά ή το θεωρεί φήμη, δεν με νοιάζει. Αλλά ο τύπος του εξηγούσε ότι 'Τι Euro 5, Euro 6 Euro 100... Είναι τεχνολογικά αδύνατο να αποτρέψεις, λέει, το χειρότερο κομμάτι της καύσης του diesel από το να ξεφύγει στην ατμόσφαιρα. Απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.'
Ενώ η βενζίνη είναι 'επικίνδυνη' μέχρι να ζεσταθεί ο καταλύτης...
...
Ορίστε...το 'πα... πέστε να με φάτε... -
Άδικο δεν έχεις. Έτσι είναι και το βιώνουμε καθημερινά. Η ποιότητα αέρα έχει επιδεινωθεί ραγδαία με τα diesel
-
Παραθέτω κάποιους συνδέσμους για όσους θέλουν να ασχοληθούν, για να διαβάσουν και να μάθουν κάτι παραπάνω.
Τον πρώτο σύνδεσμο καλό είναι να τον διαβάσετε όλοι, είναι αναφορές ανθρώπων των 4_ΤΡΟΧΩΝ, πολλά χρόνια πίσω, ίσως πολλοί φίλοι του forum να μην είχαν γεννηθεί.http://iceal.wikidot.com/petrelaiokinitires
Τα υπόλοιπα είναι ενδεικτικά για σκέψη και προβληματισμό, υπάρχουν χιλιάδες αναφορές στο διαδίκτυο
όπου ο καθένας κρίνει και συμφωνεί ή διαφωνεί:https://www.carzine.gr/ti-pragmatika-is ... pethenoun/
https://www.autoblog.gr/2016/07/19/ames ... eriballon/
Καλό είναι οι κάτοχοι turbo άμεσου ψεκασμού βενζίνης, να γνωρίζουν την λειτουργία του, τα θετικά και αρνητικά που έχει, αλλά και ενδεχόμενα προβλήματα λειτουργίας του.
-
Ο χρήστης alnotas έγραψε:
Ντουμανιάζανε 'παλιότερα';
Δεν υπάρχει περίπτωση να είμαι πίσω από λεωφορείο του ΟΑΣΘ και να ΜΗΝ βγάζει μαύρο νέφος κάθε φορά που πατάει το γκάζι.
Όχι παλιά...ΣΗΜΕΡΑ...ΤΩΡΑ...Όχι σε 'κάποια' λεωφορεία... Σε ΟΛΑ...
Τα άσχημα του diesel όσον αφορά την ρύπανση είναι πολύ περισσότερα απ' όσο θέλουμε να πιστεύουμε, και δεν εννοώ μόνο τα ΜΜΜ. Συνάδελφος μου έλεγε για συζήτηση που είχε με φίλο του που δουλεύει σε κάποιου είδους ευρωπαϊκό κέντρο ερευνών σχετικά με τα καύσιμα. Και μου έλεγε τι του έλεγε. Όποιος θέλει το παίρνει ελαφρά ή το θεωρεί φήμη, δεν με νοιάζει. Αλλά ο τύπος του εξηγούσε ότι 'Τι Euro 5, Euro 6 Euro 100... Είναι τεχνολογικά αδύνατο να αποτρέψεις, λέει, το χειρότερο κομμάτι της καύσης του diesel από το να ξεφύγει στην ατμόσφαιρα. Απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.'
Ενώ η βενζίνη είναι 'επικίνδυνη' μέχρι να ζεσταθεί ο καταλύτης...
...
Ορίστε...το 'πα... πέστε να με φάτε...Κάποια τεχνική/επιστημονική εξήγηση υπαρχει για ολα αυτα ;
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Ντουμανιάζανε 'παλιότερα';
Δεν υπάρχει περίπτωση να είμαι πίσω από λεωφορείο του ΟΑΣΘ και να ΜΗΝ βγάζει μαύρο νέφος κάθε φορά που πατάει το γκάζι.
Όχι παλιά...ΣΗΜΕΡΑ...ΤΩΡΑ...Όχι σε 'κάποια' λεωφορεία... Σε ΟΛΑ...
Τα άσχημα του diesel όσον αφορά την ρύπανση είναι πολύ περισσότερα απ' όσο θέλουμε να πιστεύουμε, και δεν εννοώ μόνο τα ΜΜΜ. Συνάδελφος μου έλεγε για συζήτηση που είχε με φίλο του που δουλεύει σε κάποιου είδους ευρωπαϊκό κέντρο ερευνών σχετικά με τα καύσιμα. Και μου έλεγε τι του έλεγε. Όποιος θέλει το παίρνει ελαφρά ή το θεωρεί φήμη, δεν με νοιάζει. Αλλά ο τύπος του εξηγούσε ότι 'Τι Euro 5, Euro 6 Euro 100... Είναι τεχνολογικά αδύνατο να αποτρέψεις, λέει, το χειρότερο κομμάτι της καύσης του diesel από το να ξεφύγει στην ατμόσφαιρα. Απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.'
Ενώ η βενζίνη είναι 'επικίνδυνη' μέχρι να ζεσταθεί ο καταλύτης...
...
Ορίστε...το 'πα... πέστε να με φάτε...Κάποια τεχνική/επιστημονική εξήγηση υπαρχει για ολα αυτα ;
Μπα. Ηταν αναπαράσταση συζητησης by proxy, οπότε πάρτο όπως θες. Μπορεί ο τύπος να πληρωνόταν από το 'lobby της βενζίνης'. Δεν το έβγαλα πάντως απτο μυαλό μου. Υποθέτω ούτε κι αυτός.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
-
Μίλησα περαιτέρω με τον συνάδελφο/ενδιάμεσο κρίκο.
Επειδή υπάρχουν ευαίσθητα δεδομένα, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι:
- Η έρευνα είναι 5ετής, πανεπιστημιακή, εκ μέρους εταιρίας του εξωτερικού
- Έχει να κάνει με την ικανότητα συγκράτησης των μικρότερων σωματιδίων της καύσης του πετρελαίου και την ικανότητα των υπαρχόντων φίλτρων να τα πιάσουν αλλά και το εν δυνάμει κόστος που προκύπτει από την βελτίωση αυτών των φίλτρων και κατά πόσο συμφέρουν στην αυτοκινητοβιομηχανία.
- Και ερευνάται η σύνδεση κάποιων μορφών καρκίνου και η σύνδεση με χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια με αυτά τα σωματίδια που είναι αποκλειστικά προϊόντα καύσης πετρελαίου.
Μετά από μετρήσεις, η περιοχή της Θεσσαλονίκης με την μεγαλύτερη συγκέντρωση τέτοιων επιβλαβών σωματιδίων, δεν βρέθηκε κάποια κεντρική οδός (πχ Τσιμισκή) αλλά η περιφερειακή, λόγω της κίνησης των βαρύτερων πετρελαιοκίνητων.
SUZUKI SX4 SCROSS