-
Οπως λεει και ο τιτλος ειμαι στη φαση αγορας αυτοκινητου και προβληματιζομαι οσον αφορα την αγορα πετρελαιου.Οσο και αν διαβασα ολα τα αρθρα στεκονται στην ακαταλληλοτητα της αγορας πετρελαιου απο καποιον που δν κανει πανω απο 5000χλμ περιοριζοντας τους λογους ακαταλληλοτητας αποκλειστικα στην μακρα διαρκεια αποσβεσης του παραπανω κοστους αγορας (μιλαω για κανουρια αμαξια).Και εδω ερχονται τα ερωτηματα μου, καθως προσωπικα δεν με απασχολει το αν κοστιζει περισσοτερο σαν αρχικη αγορα, ουτε εαν στο μελλον λογω εξισωσης τιμης πετρ-βενζ καιει σχεδον τα ιδια,ουτε αν επιβληθουν χαρατσια περιβαλλοντικα, αυτο που με απασχολει ειναι αν θα υπαρχουν τεχνικα μηχανικα προβληματα (διαφορα που ακουω για τα φιλτρα dpf,καυσιμου, για μυκητες στο τεποζιτο λογω ακινησιας κτλ)και ποια ενδεχομενως θα ειναι αυτα και αν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα ή συμβαινουν μια στις 1000 ,λογω του οτι το αμαξι θα κινειται αραια λιγα χλμ το χρονο κ μικρα ταξιδια της μιας ωρας το πολυ δυο, ενω τα διαστηματα κινησης του θα ειναι επισης μικρα (μια φορα την εβδομαδα) και κινηση μεσα στην πολη αλλα και εκτος δρομου σε χωμα.Η χρηση δηλ ειναι καθαρα για διασκεδαση και οχι για να με παει αποκλειστικα στη δουλεια( να ναι καλα το παπι μου χαχα).Το αμαξι για το οποιο ψαχνομαι ειναι το βιταρα το τρεχον μοντελο στα 1600 πετρελαιο.
καθε γνωμη θα με βοηθησει ιδιαιτερα!! -
Οπως λεει και ο τιτλος ειμαι στη φαση αγορας αυτοκινητου και προβληματιζομαι οσον αφορα την αγορα πετρελαιου.Οσο και αν διαβασα ολα τα αρθρα στεκονται στην ακαταλληλοτητα της αγορας πετρελαιου απο καποιον που δν κανει πανω απο 5000χλμ περιοριζοντας τους λογους ακαταλληλοτητας αποκλειστικα στην μακρα διαρκεια αποσβεσης του παραπανω κοστους αγορας (μιλαω για κανουρια αμαξια).Και εδω ερχονται τα ερωτηματα μου, καθως προσωπικα δεν με απασχολει το αν κοστιζει περισσοτερο σαν αρχικη αγορα, ουτε εαν στο μελλον λογω εξισωσης τιμης πετρ-βενζ καιει σχεδον τα ιδια,ουτε αν επιβληθουν χαρατσια περιβαλλοντικα, αυτο που με απασχολει ειναι αν θα υπαρχουν τεχνικα μηχανικα προβληματα (διαφορα που ακουω για τα φιλτρα dpf,καυσιμου, για μυκητες στο τεποζιτο λογω ακινησιας κτλ)και ποια ενδεχομενως θα ειναι αυτα και αν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα ή συμβαινουν μια στις 1000 ,λογω του οτι το αμαξι θα κινειται αραια λιγα χλμ το χρονο κ μικρα ταξιδια της μιας ωρας το πολυ δυο, ενω τα διαστηματα κινησης του θα ειναι επισης μικρα (μια φορα την εβδομαδα) και κινηση μεσα στην πολη αλλα και εκτος δρομου σε χωμα.Η χρηση δηλ ειναι καθαρα για διασκεδαση και οχι για να με παει αποκλειστικα στη δουλεια( να ναι καλα το παπι μου χαχα).Το αμαξι για το οποιο ψαχνομαι ειναι το βιταρα το τρεχον μοντελο στα 1600 πετρελαιο.
καθε γνωμη θα με βοηθησει ιδιαιτερα!! -
Οπως λεει και ο τιτλος ειμαι στη φαση αγορας αυτοκινητου και προβληματιζομαι οσον αφορα την αγορα πετρελαιου.Οσο και αν διαβασα ολα τα αρθρα στεκονται στην ακαταλληλοτητα της αγορας πετρελαιου απο καποιον που δν κανει πανω απο 5000χλμ περιοριζοντας τους λογους ακαταλληλοτητας αποκλειστικα στην μακρα διαρκεια αποσβεσης του παραπανω κοστους αγορας (μιλαω για κανουρια αμαξια).Και εδω ερχονται τα ερωτηματα μου, καθως προσωπικα δεν με απασχολει το αν κοστιζει περισσοτερο σαν αρχικη αγορα, ουτε εαν στο μελλον λογω εξισωσης τιμης πετρ-βενζ καιει σχεδον τα ιδια,ουτε αν επιβληθουν χαρατσια περιβαλλοντικα, αυτο που με απασχολει ειναι αν θα υπαρχουν τεχνικα μηχανικα προβληματα (διαφορα που ακουω για τα φιλτρα dpf,καυσιμου, για μυκητες στο τεποζιτο λογω ακινησιας κτλ)και ποια ενδεχομενως θα ειναι αυτα και αν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα ή συμβαινουν μια στις 1000 ,λογω του οτι το αμαξι θα κινειται αραια λιγα χλμ το χρονο κ μικρα ταξιδια της μιας ωρας το πολυ δυο, ενω τα διαστηματα κινησης του θα ειναι επισης μικρα (μια φορα την εβδομαδα) και κινηση μεσα στην πολη αλλα και εκτος δρομου σε χωμα.Η χρηση δηλ ειναι καθαρα για διασκεδαση και οχι για να με παει αποκλειστικα στη δουλεια( να ναι καλα το παπι μου χαχα).Το αμαξι για το οποιο ψαχνομαι ειναι το βιταρα το τρεχον μοντελο στα 1600 πετρελαιο.
καθε γνωμη θα με βοηθησει ιδιαιτερα!! -
Έτσι όπως το περιγράφεις δεν καταλαβαίνω για ποιους λόγους θέλεις diesel.Αν δεν κάνεις πολλά χλμ νομίζω ότι η αγορά diesel είναι λάθος επιλογή.Ειδικά τώρα που από τι δείχνουν τα πράγματα φαίνεται να υπάρχει στροφή προς ηλεκτροκίνηση και κινητήρες μικρού κυβισμού.
Το dpf μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα όπως και το πετρέλαιο με μύκητες.Πότε και με ποίες συνθήκες δεν μπορεί να στο πει κανείς με σιγουριά.Πας σε βενζίνη τουρμπάτο για μένα.Έχεις καλή ροπή αθόρυβο κινητήρα και αφήνεις τους ντιζελάδες να ανησυχούν για dpf πετρέλαιο κλπ. -
Όπως τα λέει ο alexandrinos είναι.
Και τεχνικά όλοι μου έλεγαν ότι δεν κάνει να μένει ακίνητο το diesel. Ένας από τους λόγους που έδωσα το qq diesel. -
Ποιος ο λόγος να πας σε diesel όταν κι εσύ ο ίδιος γνωρίζεις ότι σωστή επιλογή είναι μόνο αν γράφεις χιλιόμετρα; Εκτός των άλλων αν βγάλει ζημιά ο diesel το κόστος είναι πολλαπλάσιο έναντι ενός βενζινοκινητήρα.
-
Καταρχην να ευχαριστησω για τις απαντησεις σας.Οι λογοι που παω στην λυση του πετρελαιου ειναι πρωτον η τιμη καθως το πετρελαιο βγαινει στα 1600κυβικα/120 αλογα στα 23000 ενω το τουρμπο βενζινη στα 1400 κυβικα/140 αλογα στα 28000 χωρις δυνατοτητα να επιλεξω να μην βαλω καποιον εξοπλισμο ωστε να πεσει η τιμη,η αυξημενη ροπη που πραγματικα με ενθουσιασε στο τεστ, και το γεγονος οτι δεν βρισκω στην αγορα καποιο αντιστοιχο πακετο στα 23000 ευρω αλλης μαρκας που να εχει τετρακινηση!τι λυσεις υπαρχουν γτ εγω δεν βρισκω αλλη δεδομενου οτι δεν κερδισα και στην σημερινη φορολοταρια χαχαχα!αν υπαρχει καποιος που να εχει εμπειρια απο αντιστοιχο τροπο χρησης πετρελαιοκινητου και του προκαλεσε προβληματα θα ηθελα να μοιραστει τις εντυπωσεις του, και επισης μια απορια που εχω ειναι τα ταξι τα καινουρια ειδικα που σιγουρα εχουν φιλτρο dpf δεν εχουν αναλογα προβληματα ολη μερα σταματα ξεκινα??
-
Τα πετρελαιοκίνητα υπερέχουν μόνο στην κατανάλωση. Αν σε ενθουσίασε το ντίζελ οδηγικά, το βενζινοκίνητο θα σε εκστασιάσει!!!
-
Αντίστοιχο πακέτο με τετρακίνηση είναι το... Vitara βενζίνης 1600cc. Βέβαια ροπή καμία σχέση με τον diesel, κλασικός θα έλεγα ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας. Το γράφω απλώς γιατί λες ότι δε βρήκες αντίστοιχο πακέτο.
-
Το S Cross Suzuki 1.4 All Grip δεν σου λέει?
-
Ο χρήστης Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:
Το S Cross Suzuki 1.4 All Grip δεν σου λέει?Εγώ έχω diesel για δύο χρόνια δεν με ενδιαφέρει πόσα χιλιόμετρα θα κάνω το χρόνο δεν ασχολούμαι με το πόσο θά κάψει , λιγότερη κατανάλωση από βενζίνοκινητο , σέρβις καθ' 15000 το βιβλίο γράφει κάθε 30.000 πιστεύω ότι είναι πολύ ποίο οικονομικό και μεγαλύτερη μακροζωία στον κινητήρα.
Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
Για το 1600 βενζινη το γνωριζω αλλα θα ηθελα κατι τουρμπο, βαρεθηκα να περιμενω να ανεβασει στροφες η ατμοσφαιρα!Επισης το scross ειναι πιο οικογενειακο κ λιγο χαμηλοτερο σε αποσταση απο το εδαφος ενω θυμιζει εντονα πολυμορφικο...τουλαχιστον για το γουστο μου.christosd με το diesel που εχεις εδω και δυο χρονια μπορεις να μου πεις ποσα χλμ κανεις τν χρονο κατα προσεγγιση, σε πολη ή ταξιδια, και αν και ποσο συχνα σου κανει θεμα με το φιλτρο dpf, καθως και οτι αλλο θεωρεις χρησιμο μιας κ χρησιμοποιεις το πετρελαιο τοσο καιρο!
-
Ο χρήστης giorgosnak έγραψε:
Για το 1600 βενζινη το γνωριζω αλλα θα ηθελα κατι τουρμπο, βαρεθηκα να περιμενω να ανεβασει στροφες η ατμοσφαιρα!Επισης το scross ειναι πιο οικογενειακο κ λιγο χαμηλοτερο σε αποσταση απο το εδαφος ενω θυμιζει εντονα πολυμορφικο...τουλαχιστον για το γουστο μου.christosd με το diesel που εχεις εδω και δυο χρονια μπορεις να μου πεις ποσα χλμ κανεις τν χρονο κατα προσεγγιση, σε πολη ή ταξιδια, και αν και ποσο συχνα σου κανει θεμα με το φιλτρο dpf, καθως και οτι αλλο θεωρεις χρησιμο μιας κ χρησιμοποιεις το πετρελαιο τοσο καιρο!Εάν βάζεις πετρέλαιο από καλό βενζινάδικο και οδηγείς με 2000 έως 3000 στροφές δεν θα έχεις πρόβλημα ποτέ έως και 1.000.000 χιλιόμετρα μπορεί να κάνεις και φυσικά λέμε για τον κινητήρα 1.5 DCI 1.6 DCI
Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
Καλωσόρισες στο forum,Γιώργο!
Και εγώ οδηγώ δίτροχο και κάνω λίγα χλμ ετησίως με το αμάξι αλλά επέλεξα να πάρω πετρελαιοκίνητο πριν από 2,5 χρόνια,πράγμα που φυσικά δεν έχω μετανιώσει.Δε σκέφτομαι και δε διστάζω πλέον να κάνω ένα ταξίδι ή μια μεγάλη διαδρομή, όπως συνέβαινε παλιότερα...ίσα ίσα που το επιδιώκω ενίοτε!Και αυτό είναι το σημαντικότερο όλων.
Δεν ασχολήθηκα καν με τα βενζινοκίνητα όσο έψαχνα για αμάξι ούτε με απασχόλησε η μικρή διαφορά στην τιμή παρόλο που η οδήγησή τους σαφώς μου αρέσει περισσότερο συγκριτικά με τα πετρελαιοκίνητα.Και αυτό βέβαια δε συμβαίνει μόνο σ'εμένα ή σ'εσένα αλλά και σε πολλούς από όσους επιλέξαμε την τελευταία 5ετία να μετακινηθούμε από τη βενζίνη στο diesel.
Βρες το αμάξι που σου αρέσει και προχώρα, αρκεί να τηρείς κάποιους στοιχειώδεις κανόνες συντήρησης και χρήσης διότι όντως η παρατεταμένη ακινησία σε συνάρτηση με το διαρκές σταμάτα-ξεκίνα του αστικού περιβάλλοντος δεν είναι καλός συνδυασμός! -
Καλα εννοειται οτι οποιο και να επιλεξω οσον αφορα την συντηρηση ειμαι υπερ του δεοντος σχολαστικος!αρα απο τα γραφομενα σου christosd υποθετω οτι δν εχεις αντιμετωπισει καποιο προβλημα, μιας και κυριο μελημα μου με την αγορα καινουριου ειναι να αποφυγω τις επισκεψεις στο συνεργειο!και τωρα μαλλον πρεπει να κατσω και να αποφασισω αν θα παω στο πετρελαιο...μαλιστα!ευχαριστω παιδια!
-
Γιατι η οδηγηση βενζινοκινητου ειναι ΠΙΟ απολαυστικη απο του πετρελαιοκινητου; Το συστημα δ/νσης δεν αλλαζει, ροπη ...στο Θεο...αρα γιατι;
-
H ροπή βρίσκεται σε πολύ μικρό εύρος στροφών, μετά κρεμάει. Βέβαια για μετακινήσεις από το σημείο Α στο σημείο Β δεν τίθεται κάποιο θέμα, ούτε που θα το καταλάβεις. Καθημερινά με diesel κινούμε και με πηγαίνουν μια χαρά και οικονομικά.
-
Το εύρος που αποδίδεται η ροπή είναι μικρό. Κάνει κάποιες καλές επιταχύνσεις αλλά μετά ψοφαει. Ελαστικότητα μικρότερη, τελικη χειρότερη, κραδασμοί, θόρυβος.
Για απλές μετακινήσεις σε ευθείες είναι οκ και οικονομικό. -
Το βενζινοκίνητο είναι καλύτερο στην οδήγηση λόγω των χαρακτηριστικών απόδοσης του κινητήρα, όπως σου είπαν κι άλλοι. Όμως, ακόμα κι αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα το χρόνο, το ντίζελ έχει ένα ακόμα πλεονέκτημα που δεν παραδέχονται πολλοί: την καλύτερη αξία μεταπώλησης, ειδικά στην περίπτωση που μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως οικογενειακό. Δεν είναι λοιπόν παράλογη η επιλογή του ντίζελ στην περίπτωσή σου.
-
Η τιμή μεταπώλησης για τα diesel (όπως και για όλα τα αυτοκίνητα, άλλωστε), φεν είναι κάτι στάνταρ. Αλλάζει συνεχώς.
Άσε που δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψην κατά την αρχική αγορά αυτοκινήτου, εκτός και αν είσαι μαντράςSent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
Diesel και λιγα χλμ/ετος