-
Όντως περί ορέξεως.
Δεν είναι ότι με ξετρελαίνει οπτικά επειδή είμαι κάτοχος και προσπαθώ να πω στον εαυτό μου ότι 'έκανα καλή επιλογή'.
Ειλικρινά νιώθω ότι έχει μια αγριάδα και το κάνει να φαίνεται μυώδες.Αν με ρωτούσαν σχετικά με εξωτερική εμφάνιση, θα σας έλεγα για παράδειγμα:
- οι Γάλλοι είναι οι χειρότεροι απ'όλους. Η καινοτομία δεν είναι πάντα όμορφη...ας τους το πει κάποιος
- οι Γερμανοί είναι 'κρύοι' ΚΑΙ σχεδιαστικά. Ιδιαίτερα η WV δεν υπάρχει. Πιο forgetable και νερόβραστο design δεν υπάρχει. Και μιλώντας για την κατηγορία, και το παλιό και το καινούργιο tiguan, για μένα σχεδιαστικά είναι...αρχές 90'
- Από Ιαπωνέζους, sorry κιόλας, καλά αμάξια αλλά πχ. αυτό το παλιό civic με τις τριγωνικές εξατμίσεις και το τζαμάκι στην μάσκα . (Αντίθετα με ξετρελλαίνει το Honda CRV ) Και το νέο 'Χ' design των Toyota, για μένα είναι 'Shoot and miss'
Από την άλλη οι Κορεάτες είναι πολύ μπροστά. Τα νέα i30 πχ είναι πολύ όμορφα....
Όλα φυσικά είναι προσωπική άποψη, και οι απόψεις είναι σαν τις κwλ0τρυπ1δ3ς και συνήθως διαφέρουν.... Αν και ακόμα περιμένω να βρω άνθρωπο να του αρέσει το fiat multipla
-
Ο χρήστης ignantios έγραψε:
Εγώ έχω πει πολλές φορές και θα το ξαναπώ.Στα λεφτά του δεν έχει αντίπαλο κανέναν και το εννοώ κανέναν.Και αυτό αποδεικνύεται πολύ εύκολα.Το αμάξι είναι σε επιδόσεις,τιμή, κατανάλωση, εξοπλισμό , ποιότητα εξαιρετικό.Εκτος εάν μιλάμε για άλλες τιμές πολύ πιο ψηλές που εμένα δεν με απασχολούν γιατί δεν φτάνω σε αυτά τα λεφτά.Αλλα μέχρι τα 23000 με τετρακίνηση ας μου βρει κάποιος καλύτερο.Συμφωνώ 100%.
Επίσης, η εμφάνιση είναι τελείως υποκειμενική. Εμένα π.χ με χαλάει λίγο το πίσω μέρος, αλλά η μάσκα του facelift μου αρέσει πάρα πολύ!!
Το έχω ξαναγράψει, ότι ήμουν ανάμεσα σε αυτό και στο Kuga και οριακά επέλεξα το Kuga και κυρίως για λόγους που δεν έχουν τόσο να κάνουν με το αυτοκίνητο, όσο με τον αντιπρόσωπο (αναμονή, τιμή ανταλλαγής, αδυναμία - τότε - επιλογής χρώματος κλπ.).
@VAGKIRK: Τα φώτα δεν είναι bi-xenon, αλλά ακόμα καλύτερα Full LED.
-
Και εμένα το πίσω μέρος δεν μου αρέσει. Βασικά είναι αδιάφορο. Το μπροστά μου αρέσει αλλά πιστεύω είναι ή του ύψους ή του βάθους.
-
Εγω που το εχω (το diesel) 3,5 χρόνια δεν μετανοιωσα καθόλου παρά μόνο ότι έπρεπε να πάρω το allgrip.
Ερώτηση.
Μερικές φορές στο ρελαντί ανεβοκατεβαζει στροφες από 800 σε 850 ρυθμικά ανά δευτερολεπτο περίπου. Λες κ θα σβήσει. Γιατί; Καυσιμο μήπως;Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αναγέννηση κάνει. Μην τη διακοπτεις.
-
Ο χρήστης dolomites έγραψε:
Εγω που το εχω (το diesel) 3,5 χρόνια δεν μετανοιωσα καθόλου παρά μόνο ότι έπρεπε να πάρω το allgrip.
Ερώτηση.
Μερικές φορές στο ρελαντί ανεβοκατεβαζει στροφες από 800 σε 850 ρυθμικά ανά δευτερολεπτο περίπου. Λες κ θα σβήσει. Γιατί; Καυσιμο μήπως;Συμβαίνει στο ρελαντί και το αισθάνεσαι :
- όταν δουλεύει το a/c, μπλοκάρει και ξεμπλοκάρει ο συμπιεστής, με μερική λειτουργία των βεντιλατέρ τον χειμώνα και πλήρη λειτουργία των βεντιλατερ το καλοκαίρι (εξαρτάτε από την εντολή του εσωτερικοϋ αισθητήρα του a/c),
- όταν κάνει αναγέννηση το φίλτρο pdf δουλεύει συνεχόμενα, χωρίς αυξομειώσεις, στις 950 περίπου στροφές, με φουλ λειτουργία των βεντιλατέρ και λειτουργία των μπεκ με τρόπο ώστε να βγάζει καυτά καυσαέρια,
- όταν ρολάρει το αυτοκίνητο χωρίς να πατάς το πεντάλ του γκαζιού, αλλάζει την λειτουργία των στροφών του ρελαντί (αυξάνονται) για καλύτερη διαχείριση της φόρτισης του δυναμό.
Αν έχεις παρατηρήσει κάτι άλλο ή ιδιαίτερο τρέμουλο χρειαζετε ψάξιμο
Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης ΕΚΤΩΡΑΣ έγραψε:
*Ερώτηση.
Μερικές φορές στο ρελαντί ανεβοκατεβαζει στροφες από 800 σε 850 ρυθμικά ανά δευτερολεπτο περίπου. Λες κ θα σβήσει. Γιατί; Καυσιμο μήπως; *Συμβαίνει στο ρελαντί και το αισθάνεσαι :
- όταν δουλεύει το a/c, μπλοκάρει και ξεμπλοκάρει ο συμπιεστής, με μερική λειτουργία των βεντιλατέρ τον χειμώνα και πλήρη λειτουργία των βεντιλατερ το καλοκαίρι (εξαρτάτε από την εντολή του εσωτερικοϋ αισθητήρα του a/c),
- όταν κάνει αναγέννηση το φίλτρο pdf δουλεύει συνεχόμενα, χωρίς αυξομειώσεις, στις 950 περίπου στροφές, με φουλ λειτουργία των βεντιλατέρ και λειτουργία των μπεκ με τρόπο ώστε να βγάζει καυτά καυσαέρια,
- όταν ρολάρει το αυτοκίνητο χωρίς να πατάς το πεντάλ του γκαζιού, αλλάζει την λειτουργία των στροφών του ρελαντί (αυξάνονται) για καλύτερη διαχείριση της φόρτισης του δυναμό.
Αν έχεις παρατηρήσει κάτι άλλο ή ιδιαίτερο τρέμουλο χρειαζετε ψάξιμο
Κανένα από τα παραπάνω.
Το ρελαντί τουλάχιστον στο δικό μου αμάξι είναι πάντα λίγο πάνω από την γραμμή των 750σαλ οπότε νομίζω ΣΤΑΘΕΡΆ 800σαλ.Μερικές φορές όμως και μόνο όταν είμαι σταματημένος πχ σε φανάρι ή σε κίνηση
πρόσεξα- τον δείκτη των στροφών να κάνει ρυθμικά ανεβάσματα
(στην αρχή νόμιζα ότι ήταν κάποιος συντονισμός αλλά μετά είδα τον δείκτη)
Μίλησα για 'κακό' καύσιμο γιατί έχω την εντύπωση ότι συμβαίνει συνήθως στο τελείωμα του ρεζερβουάρ - χωρίς όμως να είμαι σίγουρος ή αν αυτό παίζει κάποιο ρόλο.
Θα το αφήσω τώρα επίτηδες να ανάψει λαμπάκι να δω αν το ξανακάνει.Πρέπει σίγουρα να το ψάξω (είπα να ρωτήσω πρώτα εδώ πριν πάω στον αντιπρόσωπο)
αφού δεν συμβαίνει σε άλλους
και άλλωστε πλησιάζω στο τέλος εγγύησης με 100.000χλμ...οπότε αν είναι κάτι... -
Ύστερα απο πολλές μετρήσεις για κατανάλωση στο s-cross 1.4 boosterjet 2wd έβγαλα τα εξής συμπεράσματα:
1.ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΗΠΙΟ ΡΥΘΜΟ (ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 90-110) ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ : 5.9 LIT/100 KM
2.ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΓΡΗΓΟΡΟ ΡΥΘΜΟ (ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 130-140) ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ : 6,2 LIT/100 KM
3.ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟ ΡΥΘΜΟ (ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 150-180) ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ : 7,4 LIT/100 KM
4.ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ (ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ) 6,9 - 7,9 LIT/100 KM
5.ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ (ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ) 8.0 -9,0 LIT/100 KM
6. ΜΙΚΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 6,7 - 6,9 LIT/100 KM
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ : ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ ΝΟΕΜΒΡΗ 2016 ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ 15500 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.
ΣΤΟ TIGUAN 122 PS ΕΙΧΑ: 7,5 ΕΛΑΧΙΣΤΗ , 9,7 ΜΕΣΗ ΚΑΙ 13,5 ΜΕΓΙΣΤΗ...... -
Ο χρήστης balex έγραψε:
Μπορεί κάποιος να μου πει αν τα θερμαινόμενα καθίσματα θερμαίνουν μόνο τον 'πωπό' ή και την πλάτη; Νόμιζα ότι δεν θέρμαιναν πλάτη αλλά τις προάλλες που τα άναψα άρχισα να νιώθω μια ανεπαίσθητη ζέστη στην μέση... Αλλά μπορεί να ήταν και η ιδέα μου.
Αν είναι σαν του Ιγκνις που έχω (λογικά το ίδιο σύστημα θα είναι) μόνο ποπό .. Και τον ποπό όχι ομοιόμορφα, κάτι σαν να σου χουν βάλει κάρβουνα στη κ@λ@τρ@π@δα ένα πράμα
Συγκρίνω με τα θερμαινόμενα του Λέξους 400 και σκέφτομαι στη κυριολεξία 'ότι πληρώσεις παίρνεις..'
Τζάμπα το κακολογήσαμε το αμαξάκι μας.
Χτες γυρνώντας από την δουλειά, άναψα τα θερμαινόμενα. Όχι μόνο το δικό μου αλλά και του συνοδηγού , επίτηδες, κι ας ήμουν μόνος. Μετά από λίγη ώρα έπιασα το κάθισμα και ήταν ζεστό στον 'ποπό'. Ανέβασα το χέρι προς τα πάνω και ένιωσα ζέστη, όχι είναι η αλήθεια τόση όση, αλλά παρόλα αυτά υπαρκτή, και στην μέση αλλά και μέχρι το ύψος της ωμοπλάτης. Η διαδρομή που κάνω είναι 15' οπότε δεν νομίζω ναναι από επαγωγή. Άρα είναι πλήρως θερμαινόμενα -
dolomites, αυτό με το παίξιμο 800-850 στροφές, μου το κάνει και σε μένα στο vitara!!!
102,000 χλμ
Το κάνει μόνο όταν είναι κρύα η μηχανή, και όχι πάντα.
Πιστεύω ότι είναι το καύσιμο(φίλτρα λαδιού-αέρος-καυσίμου όλα αλλαγμένα). -
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
dolomites, αυτό με το παίξιμο 800-850 στροφές, μου το κάνει και σε μένα στο vitara!!!
102,000 χλμ
Το κάνει μόνο όταν είναι κρύα η μηχανή, και όχι πάντα.
Πιστεύω ότι είναι το καύσιμο(φίλτρα λαδιού-αέρος-καυσίμου όλα αλλαγμένα).Πιθανόν το καύσιμο.
Έχω σιγουρέψει ότι το κάνει και με ζεστή μηχανή.Αλλά ρε συ σύμπτωση ότι και οι 2 ήμαστε κοντά στα 100.000χλμ???
-
Ο χρήστης mmvog έγραψε:
Ύστερα απο πολλές μετρήσεις για κατανάλωση στο s-cross 1.4 boosterjet 2wd έβγαλα τα εξής συμπεράσματα:
1.ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΗΠΙΟ ΡΥΘΜΟ (ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 90-110) ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ : 5.9 LIT/100 KM
2.ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΓΡΗΓΟΡΟ ΡΥΘΜΟ (ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 130-140) ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ : 6,2 LIT/100 KM
3.ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟ ΡΥΘΜΟ (ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 150-180) ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ : 7,4 LIT/100 KM
4.ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ (ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ) 6,9 - 7,9 LIT/100 KM
5.ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ (ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ) 8.0 -9,0 LIT/100 KM
6. ΜΙΚΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 6,7 - 6,9 LIT/100 KM
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ : ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ ΝΟΕΜΒΡΗ 2016 ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ 15500 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.
ΣΤΟ TIGUAN 122 PS ΕΙΧΑ: 7,5 ΕΛΑΧΙΣΤΗ , 9,7 ΜΕΣΗ ΚΑΙ 13,5 ΜΕΓΙΣΤΗ......Δυο ερωτήσεις ?
1)πως ειναι το αυτοκίνητο στα180 χλμ απο θεμα σταθερότητας και θορυβων?
2)μια σύγκριση με το tiguan? -
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
dolomites, αυτό με το παίξιμο 800-850 στροφές, μου το κάνει και σε μένα στο vitara!!!
102,000 χλμ
Το κάνει μόνο όταν είναι κρύα η μηχανή, και όχι πάντα.
Πιστεύω ότι είναι το καύσιμο(φίλτρα λαδιού-αέρος-καυσίμου όλα αλλαγμένα).Δεν έχω παρατηρήσει το στροφόμετρο, αλλά από την αρχή που το αγόρασα, στις χαμηλές θερμοκρασίες, όπως η σημερινή (-3c), όταν εκκινεί ο κινητήρας κρύος και είσαι εκτός αυτοκινήτου, ακούς έναν χαρακτηριστικό ήχο, υπόκωφο, με συχνότητα δευτερολέπτου, που σταματάει μετά από μερικά λεπτά, πάντα στο ρελαντί και τον ακούω μόνο εκτός οχήματος, κάτι αντίστοιχο κάνουν και τα diesel βανάκια στην δουλειά, πάντα σε χαμηλές θερμοκρασίες, ίσως οφείλετε στην λειτουργία των προθερμαντήρων τα πρώτα λεπτά σε κρύο περιβάλλον.
-
Ο χρήστης ignantios έγραψε:
Ύστερα απο πολλές μετρήσεις για κατανάλωση στο s-cross 1.4 boosterjet 2wd έβγαλα τα εξής συμπεράσματα:
1.ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΗΠΙΟ ΡΥΘΜΟ (ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 90-110) ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ : 5.9 LIT/100 KM
2.ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΓΡΗΓΟΡΟ ΡΥΘΜΟ (ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 130-140) ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ : 6,2 LIT/100 KM
3.ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟ ΡΥΘΜΟ (ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 150-180) ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ : 7,4 LIT/100 KM
4.ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ (ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ) 6,9 - 7,9 LIT/100 KM
5.ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ (ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ) 8.0 -9,0 LIT/100 KM
6. ΜΙΚΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 6,7 - 6,9 LIT/100 KM
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ : ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ ΝΟΕΜΒΡΗ 2016 ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ 15500 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.
ΣΤΟ TIGUAN 122 PS ΕΙΧΑ: 7,5 ΕΛΑΧΙΣΤΗ , 9,7 ΜΕΣΗ ΚΑΙ 13,5 ΜΕΓΙΣΤΗ......Δυο ερωτήσεις ?
1)πως ειναι το αυτοκίνητο στα180 χλμ απο θεμα σταθερότητας και θορυβων?
2)μια σύγκριση με το tiguan?Συμφωνώ απόλυτα με τις καταναλώσεις στην πόλη. Έχω ίδιο μοντέλο.
-
Καύσιμο είναι το ανεβοκατέβασμα των στροφών.
Και βάζω eko avio από τη μαμά εταιρεία.(αν με διαβάζει ο referravag την έκατσα..!! θα σκέφτεται εγώ στα έλεγα!! )Μου φαίνεται θα το γυρίσω στον Ρέτσο, που είναι ίσως ο πιο καθαρός, να τελειώνουμε.
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Καύσιμο είναι το ανεβοκατέβασμα των στροφών.
Και βάζω eko avio από τη μαμά εταιρεία.(αν με διαβάζει ο referravag την έκατσα..!! θα σκέφτεται εγώ στα έλεγα!! )
Μου φαίνεται θα το γυρίσω στον Ρέτσο, που είναι ίσως ο πιο καθαρός, να τελειώνουμε.Το έψαξες και το λες;
Να δοκιμάσω άλλο πρατήριο αν είναι... -
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Καύσιμο είναι το ανεβοκατέβασμα των στροφών.
Και βάζω eko avio από τη μαμά εταιρεία.(αν με διαβάζει ο referravag την έκατσα..!! θα σκέφτεται εγώ στα έλεγα!! )Μου φαίνεται θα το γυρίσω στον Ρέτσο, που είναι ίσως ο πιο καθαρός, να τελειώνουμε.
Φίλε japanese1 αν δεν κάνω λάθος δεν χρησιμοποιείς κάποιο πρόσθετο πετρελαίου, πρόσθεσε κάποιο και ίσως υπάρξει κάποια βελτίωση πέρα από την αλλαγή πρατηρίου
-
Πολύ σταθερό πολύ καλλιτερο τιμόνι από το tiguan και πολύ καλά φρένα.Λαβε υποψη ότι είναι χαμηλότερο και με καλλιτερο αεροδυναμικό σχεδιασμό.Αν συνεκτιμησουμε και την άμεση απόκριση και σπιρτάδα ελέγχεται πιο καλά
-
Ο χρήστης mmvog έγραψε:
Πολύ σταθερό πολύ καλλιτερο τιμόνι από το tiguan και πολύ καλά φρένα.Λαβε υποψη ότι είναι χαμηλότερο και με καλλιτερο αεροδυναμικό σχεδιασμό.Αν συνεκτιμησουμε και την άμεση απόκριση και σπιρτάδα ελέγχεται πιο καλάΕυχαριστώ πολύ, χαίρομαι που το διαβάζω...
-
Μια και οι θερμοκρασιες εχουν πεσει κοντα στο μηδεν αλλα και πιο κατω εστειλα mail στην AVIN για το best action.Με πηρε τηλεφωνα απο τα κεντρικα μια κυρια και με ρωτησε για ποια περιοχη της Ελλαδας ρωταω και μολις της ειπα Θεσσαλονικη μου ειπε τα εξης:Bαση νομοθεσιας τα diesel παγωνουν στους -5 αλλα εμεις το εχουμε παει στους -8.Βεβαια καποιες φορες αναλογα τις καιρικες συνθηκες μπορει να φυγει καυσιμο που θα παγωνει στους -15 αλλα δεν το γνωρισουμε παντα γιατι δεν μας ενημερωνει το διυληστηριο.Περυσι με τις μεγαλες παγωνιες δεν παρουσιαστηκαν προβληματα...
SUZUKI SX4 SCROSS