Θα το κάνω και αυτό αλλά το θέμα προέκυψε ξαφνικά και άλλες φορές δουλεύει τέλεια άλλες πατάς 10 φορές να ακούσει, νομίζω αν ήταν θέμα μεμβράνης δεν θα λειτουργούσε έτσι αλλοπρόσαλλα
Latest posts made by dimitris-p
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Δεν είναι θέμα μεμβράνης, άλλες φορές δουλεύει τέλεια άλλες δεν ανταποκρίνεται στην αφή. Όλα τα άλλα δουλεύουν τέλεια, έκανα και factory restore τίποτα.
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος, καλούς χώρους για το μέγεθός του, οικονομικό, ροπατος κινητηρας, άριστη εργονομία, ωραία φώτα. Αρνητικά θόρυβος από την εταζερα πίσω, τριγμούς στα παράθυρα κλασσικά όταν είναι μισό ανοιχτά και στα κρύα ακουγεται λίγο το πλαστικό στο άνω τμήμα στη μέση του ταμπλό.
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Είναι η εργοστασιακή bosch φυσικά. Άλλες φορές λειτουργεί τέλεια άλλες πρέπει να πατήσεις 10 φορές για να ανταποκριθεί.Επίσης είναι σε κατάσταση καινούριου, της έχω βαλει και φιλμ προστασίας
Στην αντιπροσωπία στην Πάτρα μου είπαν ότι κάτι αντίστοιχο είχε και 1 από Κεφαλλονιά. -
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Μετά από 4 χρόνια με το Scross Gl+ 1.4 και 99.000 χλμ, με το αυτοκίνητο ήρθε η πρώτη βλάβη. Δεν λειτουργεί σωστά η οθόνη αφής στο ηχοσύστημα. Το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης, είχε 3+2 χρόνια αλλά η ασφαλιστική που δίνει τα +2 χρόνια δεν αποδεχεται την αντικατάσταση με τη δικαιολογία ότι
"Διευκρινίζουμε ότι σύμφωνα με την παράγραφο Ε, Άρθρο 9, υποπαράγραφος 4 αναφέρεται ρητά ότι εξαίρεση αποτελούν αντικείμενα όπως: Κινητά Τηλέφωνα, Τηλεοπτικό Εξοπλισμό ή Εξοπλισμό Βίντεο ή Κονσόλες Παιχνιδιών, Ηλεκτρονικές Συσκευές Μετάδοσης, κτλ."
Γνωρίζετε εάν μπορώ να κάνω κάτι; -
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Και εγώ έχω κάποιο τριγμό δεξιά και τελευταία και πίσω από το τιμόνι - καντράν. Δεν τους έχω εντοπίσει. Εμφανίζονται μόνο αν κινουμαι σε κακό οδόστρωμα με κάποια ταχύτητα όχι όταν πηγαίνω σιγά. Σε εθνική τίποτα. Μόνο πρόβλημα ο τζόγος των παραθύρων που παίζουν σε ισχυρούς πλευρικους ανέμους και παρήγγειλα ανεμοθραύστες.
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Και εμένα το πίσω μέρος δεν μου αρέσει. Βασικά είναι αδιάφορο. Το μπροστά μου αρέσει αλλά πιστεύω είναι ή του ύψους ή του βάθους.
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Καλά μη φανταστείτε κλασσικό τριγμό. Το τσικ τσικ που αναφέρω είναι ο ίδιος θόρυβος που ακούγεται αν πιέσεις το μαύρο λακαριστο πλαστικό γύρω από την οθόνη. Σε χάλια οδόστρωμα άκουγα κάτι από δεξιά, πιθανά από το κλασσικό παράθυρο ή από κανένα τουίτερ ίσως. Τίποτα σημαντικό μέχρι τώρα.
Από κατανάλωση αυτή επιτυγχανεται με αλλαγές όπως προτείνονται στην οθόνη.
Οι αεροδυναμικοι θορυβοι σε εμένα εμφανίζονται από τα 110 αλλά γίνονται εντονοι από τα 140 και πανω.Γενικά αδικημενο αυτοκίνητο από πλευράς δημοσιότητας. Πριν το πάρω οδήγησα το Crossland diesel που ήταν απογοήτευση από πλευράς κινητήρα (ίσως το πιο αργό και ανευρο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει), ενώ οδήγησα και το opel mokka x σε diesel που ήταν καλύτερο από το Crossland πιο ποιοτικό εσωτερικό από το suzuki αλλά τίποτα το ιδιαίτερο και με χάλια πορτ παγκαζ.
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Οι τιμές είναι πραγματικές. Χωρίς πίεση και με cruise control με τις ταχύτητες που ανέφερα που τις περισσότερες φορές ήταν 100 με 110. Επίσης είναι πραγματικές καταναλωσεις και όχι από το trip computer που δείχνει από 0.25 - 0.40 χαμηλότερα από την πραγματική. Πίεση ελαστικών 250kpa, 2,5bar
Απ' ότι έχω καταλάβει από το θόρυβο λόγω μέτριας αεροδυναμικης, η κατανάλωση πρέπει αυξάνεται πολύ από εκεί και πάνω. Κάποια στιγμή θα μετρήσω την κατανάλωση στα 100 - 150 ανά 10 χιλιόμετρα και θα ανεβάσω τα αποτελέσματα. -
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Κατανάλωση στα πρώτα 2865 Km (1.4 boosterjet fwd)
Ο υπολογισμός έγινε με το fuelio (android).
Το 90% των χιλιομέτρων έχουν γίνει Εθνική οδό. Οδήγηση με cruise control 100-120Km/h και στα πρώτα 1000Km με αυξομειώσεις στην ταχύτητα.
Μέση πραγματική 5.94l/100km
Καλύτερη: 5.75 (Bp 95Ron)
Χειρότερη 6.13 (Shell Vpower)Γενικά στα συν του αυτοκινήτου:
- κατανάλωση,
- ρεπρίζ, σβέλτο και ελαφρύ
- αρκετά καλό πάτημα στο δρόμο,
- ικανοποιητικούς χώρους για το μήκος του.
*πολύ καλά φώτα Led - οθόνη απλή στη χρήση και λειτουργική
- εξοπλισμός στα λεφτά του
Στα μείον:
- η αεροδυναμική που είναι εν μέρει λογικό σε ψηλό αυτοκίνητο και σημαίνει αεροδυναμικούς θορύβους στις υψηλές ταχύτητες (>110km/h),
- η ποιότητα των πλαστικών του εσωτερικού που δεν είναι κακή αλλά μέτρια με αποτέλεσμα σε λακούβες ή εγκάρσιες αλλαγές οδοστρώματος να ακούγονται από τώρα κάποια τσικ τσικ και σε πολύ κακό οδόστρωμα και κάποιοι μικροτριγμοί. Σε καλό δρόμο δεν ακούγεται τίποτα. Γενικά πιστεύω ότι έχουν κάνει φάουλ που το επάνω τμήμα του ταμπλό δεν είναι ενιαίο αλλά χωρίζεται σε 3 τμήματα.