-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Σκέτο ψυκτικό; χωρίς νερό μέσα; το manual για το αυτοκίνητο λέει Motorcraft Superplus wss-m97b44-d και με αναζήτηση στο google δεν βρίσω κάτι συγκεκριμένο
Μην μπερδεύεσαι, το κύκλωμα και το υγρό που κυκλοφορεί μέσα του λέγονται 'ψυκτικό', αφού σκοπός του είναι η ψύξη. Το ψυκτικό υγρό είναι μείγμα που αποτελείται από νερό και κάποιο αντιψυκτικό πρόσθετο, που συνήθως είναι γλυκόλη.
Paraflu είναι επίσημη εμπορική ονομασία συγκεκριμένου ψυκτικού υγρού της Fiat.
Ψυκτικό αντιθερμικό μάλλον είναι η σωστή ονομασία.
http://www.ledcity.gr/image/cache/catal ... 00x700.jpg
Επίσης πρέπει να το προσέξεις αν χάνει. -
Σας ευχαριστώ!
Ναι έβαλα τώρα εκτάκτως απιονισμένο νερό για να δω μέσα στις επόμενες 1-2 μέρες αν χάνει γτ θα παραγγείλω και αντιψυκτικό αλλά λογικά θα έρθει στο τέλος της επόμενης βδομάδας
-
Mε τις θερμοκρασίες πλέον να πέφτουν κάτω από το μηδέν είναι λίγο ρίσκο το σκέτο νερό. Εϊτε βάλε αντιψυκτικό είτε πήγαινε στο συνεργείο να σου αδειάσουν το νερό και να μπει παραφλού.
-
Θα το κάνω απλά ήθελα να δω πρώτα αν έχει διαροή, να μην πάει χαμένο το αντιψυκτικό. Εδώ δεν έχουμε κάτω από το μηδέν θερμοκρασίες αλλά εκεί που θα πάω διακοπές θα έχει και λογικά πριν φύγω θα βάλω αντιψυκτικό.
-
Καλύτερα να πάει 'χαμένο' λίγο παραφλού (λίγα €) παρά το μοτέρ ή στην καλύτερη η φλάτζα της κεφαλής...(εκατοντάδες €)
Μη ρισκάρεις !
[emoji6] -
Ο χρήστης baltas έγραψε:
Καλύτερα να πάει 'χαμένο' λίγο παραφλού (λίγα €) παρά το μοτέρ ή στην καλύτερη η φλάτζα της κεφαλής...(εκατοντάδες €)
Μη ρισκάρεις !
[emoji6]Είσαι λίγο υπερβολικός...Αν πήρε χρώμα το υγρό στο παγουράκι, απλά αραίωσε το αντιψυκτικό
-
Τι σκέτο νερο λέτε? Τη σκουριά που θα πιασει σε λίγους μηνες που θα τρώει σαν σαράκι αντλίες, τάπες στη μηχανή, ψυγεία, καλοριφερ δεν τα υπολογίζει κανεις? Οποίος προτείνει σκέτο νερό στο κύκλωμα ψύξης είναι το λιγοτερο άσχετος. Μονο σε έκτακτη ανάγκη με διαρροή μέχρι να φτάσουμε στο συνεργειο.
-
Λοιπόν... Χτες νωρίς το βράδυ πρόσθεσα λίγο απιονισμένο νερό. Σύμφωνα με το Manual χοράει συνολικά 5 λίτρα και εγώ έβαλα λίγο λιγότερο από 2 για να φτάσει η στάθμη στο Max (ίσως να το ξεπέρασα και λίγο). ΠΟυ σημαίνει ότι είχε το σύστημα μέσα 3 λίτρα ψυκτικό.
Έκανα μια βόλτα 5-6 χιλιόμετρα και μετά το πάρκαρα και δεν ξανακοίταξα γιατί ήθελα να είναι κρύο. Μια σημείωση. Όταν γέμιζα το παγουράκι αυτό φαινόταν σαν να γέμιζε μόνο κατά το ήμιση. Δηλαδή έβλεπα την στάθμη να ανεβαίνει από το στόμιο αλλά όχι από το πλάι. Σαν να ήταν χωρισμένο σε δύο τμήματα δηλαδή.
Σήμερα το πρωί είδα δύο πράγματα.
- ότι η στάθμη είχε πέσει ενώ ταυτόχρονα είχε γεμίσει με υγρό όλο το παγουράκι κάτι που μπορεί να δικαιολογεί την πεσμένη στάθμη. Επίσης είχε κοκκινωπό χρώμα, όπως είναι δηλαδή το αντιψυκτικό που μπαίνει στο Ford, που υποθέτω ότι σημαίνει ότι είχε μέσα κάποιο μίγμα και ότι τώρα αναμίχθηκε περισσότερο με το νερό που έβαλα εγώ.
2... δίπλα ακριβώς στην μηχανή, σε ένα σημαίο δίπλα σε κάτι σαν λάστιχο (Δεν ξέρω πως να το περιγράψω ξέχασα να βγάλω και φωτό) είχε κάποιους λεκέδες σαν να πιτσιλήθηκε κάποιο υγρό προς τα έξω και έμειναν οι λεκέδες. Αυτό δεν το είχε όταν έβαζα νερό το προηγούμενο βράδυ και δεν ξέρω τι μπορεί να είναι.
Κοίταξα τα λάδια της μηχανής και δεν έχουν τίποτα περίεργο στο χρώμα (είχα διαβάσει ότι ασπρίζουν όταν σπάει το ψυγείο) ενώ η θερμοκρασία της μηχανής όπως και στο παρελθόν δεν ανέβηκε ούτε κιχ πάνω από το ενδεικτικό σημείο.
Για την ώρα το άφησα για να το πάει ο πατέρας μου στον μηχανικό να το δουν και βλέπουμε αλλά έχω ένα άγχος πρέπει να πω.
-
Ο χρήστης Chrismma έγραψε:
:help: Λοιπόν... Χτες νωρίς το βράδυ πρόσθεσα λίγο απιονισμένο νερό. Σύμφωνα με το Manual χοράει συνολικά 5 λίτρα και εγώ έβαλα λίγο λιγότερο από 2 για να φτάσει η στάθμη στο Max (ίσως να το ξεπέρασα και λίγο). ΠΟυ σημαίνει ότι είχε το σύστημα μέσα 3 λίτρα ψυκτικό.Έκανα μια βόλτα 5-6 χιλιόμετρα και μετά το πάρκαρα και δεν ξανακοίταξα γιατί ήθελα να είναι κρύο. Μια σημείωση. Όταν γέμιζα το παγουράκι αυτό φαινόταν σαν να γέμιζε μόνο κατά το ήμιση. Δηλαδή έβλεπα την στάθμη να ανεβαίνει από το στόμιο αλλά όχι από το πλάι. Σαν να ήταν χωρισμένο σε δύο τμήματα δηλαδή.
Σήμερα το πρωί είδα δύο πράγματα.
- ότι η στάθμη είχε πέσει ενώ ταυτόχρονα είχε γεμίσει με υγρό όλο το παγουράκι κάτι που μπορεί να δικαιολογεί την πεσμένη στάθμη. Επίσης είχε κοκκινωπό χρώμα, όπως είναι δηλαδή το αντιψυκτικό που μπαίνει στο Ford, που υποθέτω ότι σημαίνει ότι είχε μέσα κάποιο μίγμα και ότι τώρα αναμίχθηκε περισσότερο με το νερό που έβαλα εγώ.
2... δίπλα ακριβώς στην μηχανή, σε ένα σημαίο δίπλα σε κάτι σαν λάστιχο (Δεν ξέρω πως να το περιγράψω ξέχασα να βγάλω και φωτό) είχε κάποιους λεκέδες σαν να πιτσιλήθηκε κάποιο υγρό προς τα έξω και έμειναν οι λεκέδες. Αυτό δεν το είχε όταν έβαζα νερό το προηγούμενο βράδυ και δεν ξέρω τι μπορεί να είναι.
Κοίταξα τα λάδια της μηχανής και δεν έχουν τίποτα περίεργο στο χρώμα (είχα διαβάσει ότι ασπρίζουν όταν σπάει το ψυγείο) ενώ η θερμοκρασία της μηχανής όπως και στο παρελθόν δεν ανέβηκε ούτε κιχ πάνω από το ενδεικτικό σημείο.
Για την ώρα το άφησα για να το πάει ο πατέρας μου στον μηχανικό να το δουν και βλέπουμε αλλά έχω ένα άγχος πρέπει να πω.
Από ότι κατάλαβα έβαζες νερό απευθείας στο ψυγείο
ΤΟ παγουράκι λειτουργεί ως δοχέιο διαστολής και κανονικά γέμισε μόλις ζεστάθηκε
Το οτι πήρε 2 λίτρα [u]χωρίς [/u]το παγουράκι είναι ανησυχητικό μήπως έχεις ραγισμένο ψυγείο
Το ότι έγινε κόκκινο είναι καλό σημάδι, ο προηγούμενος το πρόσεχε και μάλλον δεν συμπλήρωνεΑν τα κατάλαβα καλά,μόνο ανησυχητικο είνια τα δύο λίτρα ΕΦΟΣΟΝ δεν γέμισες και το παγουράκι
Αν έβαλες και στο παγουράκι , τότε απλά θέλει παρακολούθηση
Οι λεκέδες λογικά είναι από την υπερχείλιση αφού μάλλον έβαλες πολύΣτο μέλλον να βάζεις μόνο στο παγουράκι και θα ρουφήξει το ψυγείο όσο χρειάζεται
-
Εγώ πρώτη φορά έβαλα νερό και έβαλα κατευθείαν στο παγουράκι, λογικά ο προηγούμενος επειδή ήθελε να το πουλήσει και αφού του είχε βάλει κάποιο αντιψυκτικό δεν το πρόσεχε τώρα στο τέλος και σώθηκε αρκετό. Χτες με τα δύο λίτρα το γέμισα το παγουράκι φαινομενικά, σήμερα που ήρθε στα ίσα του είναι πιο χαμηλά αλλά δεν λείπει και 1 λίτρο ας πούμε. Βασικά επειδή έχω ταξίδι και δεν θέλω να με βρει τίποτα λεώ να το πάω στον μηχανικό να το τσεκάρει και αυτός και βλέπουμε...
-
Πάρε ένα-δυο λίτρα κόκκινου ψυκτικού από ένα supermarket ή στο βενζινάδικο που θα πας να γεμίσεις, και είσαι κομπλέ
-
2... δίπλα ακριβώς στην μηχανή, σε ένα σημαίο δίπλα σε κάτι σαν λάστιχο (Δεν ξέρω πως να το περιγράψω ξέχασα να βγάλω και φωτό) είχε κάποιους λεκέδες σαν να πιτσιλήθηκε κάποιο υγρό προς τα έξω και έμειναν οι λεκέδες. Αυτό δεν το είχε όταν έβαζα νερό το προηγούμενο βράδυ και δεν ξέρω τι μπορεί να είναι.
/quote]
Εκει στο λάστιχο που λες (το λένε κολλάρο) πρέπει να έχει ένα σφιγτήρα
Αν είναι με βίδα δες μήπως έχει χαλαρώσει και σφίξτο -
Ο χρήστης Chrismma έγραψε:
:help: Λοιπόν... Χτες νωρίς το βράδυ πρόσθεσα λίγο απιονισμένο νερό. Σύμφωνα με το Manual χοράει συνολικά 5 λίτρα και εγώ έβαλα λίγο λιγότερο από 2 για να φτάσει η στάθμη στο Max (ίσως να το ξεπέρασα και λίγο). ΠΟυ σημαίνει ότι είχε το σύστημα μέσα 3 λίτρα ψυκτικό.Έκανα μια βόλτα 5-6 χιλιόμετρα και μετά το πάρκαρα και δεν ξανακοίταξα γιατί ήθελα να είναι κρύο. Μια σημείωση. Όταν γέμιζα το παγουράκι αυτό φαινόταν σαν να γέμιζε μόνο κατά το ήμιση. Δηλαδή έβλεπα την στάθμη να ανεβαίνει από το στόμιο αλλά όχι από το πλάι. Σαν να ήταν χωρισμένο σε δύο τμήματα δηλαδή.
Σήμερα το πρωί είδα δύο πράγματα.
- ότι η στάθμη είχε πέσει ενώ ταυτόχρονα είχε γεμίσει με υγρό όλο το παγουράκι κάτι που μπορεί να δικαιολογεί την πεσμένη στάθμη. Επίσης είχε κοκκινωπό χρώμα, όπως είναι δηλαδή το αντιψυκτικό που μπαίνει στο Ford, που υποθέτω ότι σημαίνει ότι είχε μέσα κάποιο μίγμα και ότι τώρα αναμίχθηκε περισσότερο με το νερό που έβαλα εγώ.
2... δίπλα ακριβώς στην μηχανή, σε ένα σημαίο δίπλα σε κάτι σαν λάστιχο (Δεν ξέρω πως να το περιγράψω ξέχασα να βγάλω και φωτό) είχε κάποιους λεκέδες σαν να πιτσιλήθηκε κάποιο υγρό προς τα έξω και έμειναν οι λεκέδες. Αυτό δεν το είχε όταν έβαζα νερό το προηγούμενο βράδυ και δεν ξέρω τι μπορεί να είναι.
Κοίταξα τα λάδια της μηχανής και δεν έχουν τίποτα περίεργο στο χρώμα (είχα διαβάσει ότι ασπρίζουν όταν σπάει το ψυγείο) ενώ η θερμοκρασία της μηχανής όπως και στο παρελθόν δεν ανέβηκε ούτε κιχ πάνω από το ενδεικτικό σημείο.
Για την ώρα το άφησα για να το πάει ο πατέρας μου στον μηχανικό να το δουν και βλέπουμε αλλά έχω ένα άγχος πρέπει να πω.
Φορντ ε;Κάποια εποχή είχαν πρόβλημα στα παγούρια ,έκαναν ρήγμα που φαινόταν μόνο όταν ήταν ζεστό το νερό και απο την πίεση άνοιγε.Αυτό μου δείχνει το #2 που έγραψες.
-
Καλημέρα! ναι τελικά αυτό ήταν, το πήγα στον μηχανικό και το τσέκαρε και έχει κάποια ρήγματα, έγινε παραγγελία και το αντικαθιστούμε αύριο!
-
To κόκκινο αντιψυκτικό είναι το G12.
-
Τελικά το ταξίδι έγινε απροβλημάτιστα. Στο γυρισμό όμως πρόσεξα κάτι για πρώτη φορά. Με κλιστό το καλοριφέρ, ανοικτά τα vents και χωρίς να είναι ανοικτή η ανακύκλωση του αέρα, όσο το αμάξι κινείται μπαίνει αέρας από έξω μέσα. όσο πιο γρήγορα παώ τόσο πιο έντονο είναι και (με το καλοριφέρ κλειστό πάντα) αν η θερμοκρασία είναι στο ζεστό ή στη μέση, ο αέρας είναι ζεστός, αν το γυρίσω στο κρύο, κρυώνει και ο αέρας. Αν ανοίξω την ρύθμιση για την ανακύκλωση του αέρα τότε σταματάνε όλα. είναι λογικό όλο αυτό; μου κοστίζει κάτι σε καύσιμα;
-
Αν είναι απλό αιρκοντίσιον είναι λογικό. Και δεν κοστίζει κάτι σε καύσιμα.
Αυτό είναι ένα από τα θετικά του σύστηματος εξαερισμού με AC.
-
Λογικο
-
Ο χρήστης Chrismma έγραψε:
Τελικά το ταξίδι έγινε απροβλημάτιστα. Στο γυρισμό όμως πρόσεξα κάτι για πρώτη φορά. Με κλιστό το καλοριφέρ, ανοικτά τα vents και χωρίς να είναι ανοικτή η ανακύκλωση του αέρα, όσο το αμάξι κινείται μπαίνει αέρας από έξω μέσα. όσο πιο γρήγορα παώ τόσο πιο έντονο είναι και (με το καλοριφέρ κλειστό πάντα) αν η θερμοκρασία είναι στο ζεστό ή στη μέση, ο αέρας είναι ζεστός, αν το γυρίσω στο κρύο, κρυώνει και ο αέρας. Αν ανοίξω την ρύθμιση για την ανακύκλωση του αέρα τότε σταματάνε όλα. είναι λογικό όλο αυτό; μου κοστίζει κάτι σε καύσιμα;Έτσι ήταν πάντα. Ακόμη και πριν βγει η ανακύκλωση, ο κλιματισμός, το air condition.
Ford Fiesta 2005 service πριν ταξίδι