Τελικά το ταξίδι έγινε απροβλημάτιστα. Στο γυρισμό όμως πρόσεξα κάτι για πρώτη φορά. Με κλιστό το καλοριφέρ, ανοικτά τα vents και χωρίς να είναι ανοικτή η ανακύκλωση του αέρα, όσο το αμάξι κινείται μπαίνει αέρας από έξω μέσα. όσο πιο γρήγορα παώ τόσο πιο έντονο είναι και (με το καλοριφέρ κλειστό πάντα) αν η θερμοκρασία είναι στο ζεστό ή στη μέση, ο αέρας είναι ζεστός, αν το γυρίσω στο κρύο, κρυώνει και ο αέρας. Αν ανοίξω την ρύθμιση για την ανακύκλωση του αέρα τότε σταματάνε όλα. είναι λογικό όλο αυτό; μου κοστίζει κάτι σε καύσιμα;
chrismma
@chrismma
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by chrismma
-
RE: Ford Fiesta 2005 service πριν ταξίδι
-
RE: Ford Fiesta 2005 service πριν ταξίδι
Καλημέρα! ναι τελικά αυτό ήταν, το πήγα στον μηχανικό και το τσέκαρε και έχει κάποια ρήγματα, έγινε παραγγελία και το αντικαθιστούμε αύριο!
-
RE: Ford Fiesta 2005 service πριν ταξίδι
Εγώ πρώτη φορά έβαλα νερό και έβαλα κατευθείαν στο παγουράκι, λογικά ο προηγούμενος επειδή ήθελε να το πουλήσει και αφού του είχε βάλει κάποιο αντιψυκτικό δεν το πρόσεχε τώρα στο τέλος και σώθηκε αρκετό. Χτες με τα δύο λίτρα το γέμισα το παγουράκι φαινομενικά, σήμερα που ήρθε στα ίσα του είναι πιο χαμηλά αλλά δεν λείπει και 1 λίτρο ας πούμε. Βασικά επειδή έχω ταξίδι και δεν θέλω να με βρει τίποτα λεώ να το πάω στον μηχανικό να το τσεκάρει και αυτός και βλέπουμε...
-
RE: Ford Fiesta 2005 service πριν ταξίδι
Λοιπόν... Χτες νωρίς το βράδυ πρόσθεσα λίγο απιονισμένο νερό. Σύμφωνα με το Manual χοράει συνολικά 5 λίτρα και εγώ έβαλα λίγο λιγότερο από 2 για να φτάσει η στάθμη στο Max (ίσως να το ξεπέρασα και λίγο). ΠΟυ σημαίνει ότι είχε το σύστημα μέσα 3 λίτρα ψυκτικό.
Έκανα μια βόλτα 5-6 χιλιόμετρα και μετά το πάρκαρα και δεν ξανακοίταξα γιατί ήθελα να είναι κρύο. Μια σημείωση. Όταν γέμιζα το παγουράκι αυτό φαινόταν σαν να γέμιζε μόνο κατά το ήμιση. Δηλαδή έβλεπα την στάθμη να ανεβαίνει από το στόμιο αλλά όχι από το πλάι. Σαν να ήταν χωρισμένο σε δύο τμήματα δηλαδή.
Σήμερα το πρωί είδα δύο πράγματα.
- ότι η στάθμη είχε πέσει ενώ ταυτόχρονα είχε γεμίσει με υγρό όλο το παγουράκι κάτι που μπορεί να δικαιολογεί την πεσμένη στάθμη. Επίσης είχε κοκκινωπό χρώμα, όπως είναι δηλαδή το αντιψυκτικό που μπαίνει στο Ford, που υποθέτω ότι σημαίνει ότι είχε μέσα κάποιο μίγμα και ότι τώρα αναμίχθηκε περισσότερο με το νερό που έβαλα εγώ.
2... δίπλα ακριβώς στην μηχανή, σε ένα σημαίο δίπλα σε κάτι σαν λάστιχο (Δεν ξέρω πως να το περιγράψω ξέχασα να βγάλω και φωτό) είχε κάποιους λεκέδες σαν να πιτσιλήθηκε κάποιο υγρό προς τα έξω και έμειναν οι λεκέδες. Αυτό δεν το είχε όταν έβαζα νερό το προηγούμενο βράδυ και δεν ξέρω τι μπορεί να είναι.
Κοίταξα τα λάδια της μηχανής και δεν έχουν τίποτα περίεργο στο χρώμα (είχα διαβάσει ότι ασπρίζουν όταν σπάει το ψυγείο) ενώ η θερμοκρασία της μηχανής όπως και στο παρελθόν δεν ανέβηκε ούτε κιχ πάνω από το ενδεικτικό σημείο.
Για την ώρα το άφησα για να το πάει ο πατέρας μου στον μηχανικό να το δουν και βλέπουμε αλλά έχω ένα άγχος πρέπει να πω.
-
RE: Ford Fiesta 2005 service πριν ταξίδι
Θα το κάνω απλά ήθελα να δω πρώτα αν έχει διαροή, να μην πάει χαμένο το αντιψυκτικό. Εδώ δεν έχουμε κάτω από το μηδέν θερμοκρασίες αλλά εκεί που θα πάω διακοπές θα έχει και λογικά πριν φύγω θα βάλω αντιψυκτικό.
-
RE: Ford Fiesta 2005 service πριν ταξίδι
Σας ευχαριστώ!
Ναι έβαλα τώρα εκτάκτως απιονισμένο νερό για να δω μέσα στις επόμενες 1-2 μέρες αν χάνει γτ θα παραγγείλω και αντιψυκτικό αλλά λογικά θα έρθει στο τέλος της επόμενης βδομάδας
-
RE: Ford Fiesta 2005 service πριν ταξίδι
Σκέτο ψυκτικό; χωρίς νερό μέσα; το manual για το αυτοκίνητο λέει Motorcraft Superplus wss-m97b44-d και με αναζήτηση στο google δεν βρίσω κάτι συγκεκριμένο
-
RE: Ford Fiesta 2005 service πριν ταξίδι
Λοιπόν τσέκαρα σήμερα τις στάθμες... όλα ήταν κομπλέ και σχεδόν γεμάτα εκτός από...
Τα λάδια της μηχανής που είναι νταν στη χαμηλή στάθμη στον μετρητη και με καλό χρώμα και το δοχείου νερού που ήταν... άδειο! δεν ξέρω πόσο καιρό ήταν έτσι, δεν είχα καμία ένδειξη για υπερθέρμανση αλλά χτυπάω λίγο το κεφάλι μου στον τοίχο.
Ο πατέρας μου λέει να βάλω νερό της βρύσης (...) και μετά στις διακοπές αν έχει κρύα να προσθέσω αντιψυκτικό. Αλλά αφού είναι άδειο είπα να βάλω ότι καλύτερο μπορώ, μόνο που δεν ξέρω τι είναι
To καλύτερο είναι απιονισμένο νερό και κάποιο αντιψυκτικό; ή νερό και παραφλού;
-
RE: Ford Fiesta 2005 service πριν ταξίδι
Ευχαριστώ kospapad!
Πάνο, ουσιαστικά δηλαδή προτείνεις να τσεκάρω λάδια μηχανής, βαλβολίνες κιβωτίου και το ψυκτικό να το αλλάξω με παραφλού μιας και θα πάω κάπου που αναμένεται να έχει πολύ κρύο τα βράδια;
-
RE: Ford Fiesta 2005 service πριν ταξίδι
Σήμερα πρόσεξα για 3η φορά μέσα σε ένα μήνα που το έχω κάτι.
Μόλις παρκάρω και σβήσω το αμάξι ενώ ο κανονικός θόρυβος του κινητήρα σταματάει, ακούγετε ένας θόρυβος σαν τουρμπίνα που σβήνει σιγά σιγά για 10 δευτερόλεπτα ας πούμε. Δεν είναι ιδιαίτερα δυνατός είναι σαν να σβήνει κάτι όπως πχ όταν σβήνουν τα αεροπλάνα. Κάπως έτσι τον ακούω.Αυτό έχει γίνει μόνο μετά από μικρές διαδρομές 1-1.5 χλμ και χωρίς ιδιαίτερο ζόρι, ή κίνηση ή φανάρια και το αυτοκίνητο πριν και μετά δεν είχε κανένα λειτουργικό πρόβλημα ή κάποια ένδειξη.
Ακόμη και σε διαδρομή 30 χιλιομέτρων προχτές, σε απότομο ανέβασμα σε βουνό με πολλές στροφές και ανηφόρα φουλ ανέβηκε μια χαρά χωρίς κανένα θόρυβο, χωρίς ζόρι και χωρίς να ζεσταθεί. Είχε βρέξει νωρίτερα σήμερα, όπως και την προηγούμενη φορά που το άκουσα αλλα το είχα ξαναοδηγήσει ενδιάμεσα και δεν είχε ακουστεί τίποτα.
Σε κάποια ξένα φόρουμ διάβασα για ανάλογους θορύβους ότι είναι λογικό κάποιες φορές να μείνει ο ανεμιστήρας της μηχανής λίγο παραπάνω ανοιχτός αν σβήσεις το αυτοκίνητο όσο ο θερμοστάτης είναι ανοιχτός, μέχρι να σβήσει, όμως δεν ξέρω αν είναι το ίδιο πράγμα. Και στις 3 περιπτώσεις που έγινε δεν είχα ανοιστό το αερόθερμο ή κάτι τέτοιο πάντως. Έχει κανείς καμία ιδέα;