-
Πριν 2 βδομάδες αγόρασα ένα Ford Fiesta 1.25 του 2005 μεταχειρισμένο. Ο μηχανικός μετά από τον αρχικό έλεγχο μου είπε πει ότι για τα χρόνια του είναι ένα πάρα πολύ καθαρό αυτοκίνητο. Από το προηγούμενο σέρβις του ιδιοκτήτη έχω ακόμη 1800 χιλιόμετρα μέχρι το επόμενο προγραμματισμένο και μέχρι στιγμής το αμάξι πάει μια χαρά.
Στις γιορτές όμως σκοπεύω να το ταξιδέψω γύρω στα 1000 χιλιόμετρα μέσα σε 2 βδομάδες και έλεγα να το κάνω ένα έκτακτο σέρβις πριν φύγω αλλά λέω ότι μπορώ, αλλαγές σε αναλώσιμα δηλαδή, να τα κάνω μόνος μου ώστε αν το πάω σε μηχανικό για τα υπόλοιπα να έχει να κάνει λιγότερη εργασία. Να πω εδώ ότι αυτό είναι το πρώτο 100% δικό μου αυτοκίνητο οπότε είναι και η πρώτη φορά που ασχολούμε εγώ αποκλειστικά με τέτοια θέματα.
Τσεκάροντας το Manual βρήκα για λάδι κινητήρα ότι προτείνει το Ford Formula E SAE 5W-30 και ψάχνοντας στο skroutz βρήκα το ίδιο αλλά αντί για Ε, είναι F, φαντάζομαι κάνει μια χαρά.
Το Manual επίσης λέει για υδραυλικό τιμόνι μόνο την προδιαγραφή WSS-M2C195-A που δεν μου έβγαλε κάτι στο Skroutz. Το ίδιο και με το αντιψυκτικό για το οποίο λέει Motorcraft Superplus wss-m97b44-d.
Με δεδομένο ότι με λάδι κινητήρα είμαι κομπλέ, έχετε προτάσεις για την καλύτερη επιλογή σε
- Υγρό φρένων/συμπλέκτη
- Ψυκτικό υγρό
- Υγρό υδραυλικού τιμονιού
Επίσης καμία άλλη πρόταση για το τι να τσεκάρω πριν το ταξίδι και μήπως δεν χρειάζομαι καν το έκτακτο σέρβις.
-
Πριν 2 βδομάδες αγόρασα ένα Ford Fiesta 1.25 του 2005 μεταχειρισμένο. Ο μηχανικός μετά από τον αρχικό έλεγχο μου είπε πει ότι για τα χρόνια του είναι ένα πάρα πολύ καθαρό αυτοκίνητο. Από το προηγούμενο σέρβις του ιδιοκτήτη έχω ακόμη 1800 χιλιόμετρα μέχρι το επόμενο προγραμματισμένο και μέχρι στιγμής το αμάξι πάει μια χαρά.
Στις γιορτές όμως σκοπεύω να το ταξιδέψω γύρω στα 1000 χιλιόμετρα μέσα σε 2 βδομάδες και έλεγα να το κάνω ένα έκτακτο σέρβις πριν φύγω αλλά λέω ότι μπορώ, αλλαγές σε αναλώσιμα δηλαδή, να τα κάνω μόνος μου ώστε αν το πάω σε μηχανικό για τα υπόλοιπα να έχει να κάνει λιγότερη εργασία. Να πω εδώ ότι αυτό είναι το πρώτο 100% δικό μου αυτοκίνητο οπότε είναι και η πρώτη φορά που ασχολούμε εγώ αποκλειστικά με τέτοια θέματα.
Τσεκάροντας το Manual βρήκα για λάδι κινητήρα ότι προτείνει το Ford Formula E SAE 5W-30 και ψάχνοντας στο skroutz βρήκα το ίδιο αλλά αντί για Ε, είναι F, φαντάζομαι κάνει μια χαρά.
Το Manual επίσης λέει για υδραυλικό τιμόνι μόνο την προδιαγραφή WSS-M2C195-A που δεν μου έβγαλε κάτι στο Skroutz. Το ίδιο και με το αντιψυκτικό για το οποίο λέει Motorcraft Superplus wss-m97b44-d.
Με δεδομένο ότι με λάδι κινητήρα είμαι κομπλέ, έχετε προτάσεις για την καλύτερη επιλογή σε
- Υγρό φρένων/συμπλέκτη
- Ψυκτικό υγρό
- Υγρό υδραυλικού τιμονιού
Επίσης καμία άλλη πρόταση για το τι να τσεκάρω πριν το ταξίδι και μήπως δεν χρειάζομαι καν το έκτακτο σέρβις.
-
Πριν 2 βδομάδες αγόρασα ένα Ford Fiesta 1.25 του 2005 μεταχειρισμένο. Ο μηχανικός μετά από τον αρχικό έλεγχο μου είπε πει ότι για τα χρόνια του είναι ένα πάρα πολύ καθαρό αυτοκίνητο. Από το προηγούμενο σέρβις του ιδιοκτήτη έχω ακόμη 1800 χιλιόμετρα μέχρι το επόμενο προγραμματισμένο και μέχρι στιγμής το αμάξι πάει μια χαρά.
Στις γιορτές όμως σκοπεύω να το ταξιδέψω γύρω στα 1000 χιλιόμετρα μέσα σε 2 βδομάδες και έλεγα να το κάνω ένα έκτακτο σέρβις πριν φύγω αλλά λέω ότι μπορώ, αλλαγές σε αναλώσιμα δηλαδή, να τα κάνω μόνος μου ώστε αν το πάω σε μηχανικό για τα υπόλοιπα να έχει να κάνει λιγότερη εργασία. Να πω εδώ ότι αυτό είναι το πρώτο 100% δικό μου αυτοκίνητο οπότε είναι και η πρώτη φορά που ασχολούμε εγώ αποκλειστικά με τέτοια θέματα.
Τσεκάροντας το Manual βρήκα για λάδι κινητήρα ότι προτείνει το Ford Formula E SAE 5W-30 και ψάχνοντας στο skroutz βρήκα το ίδιο αλλά αντί για Ε, είναι F, φαντάζομαι κάνει μια χαρά.
Το Manual επίσης λέει για υδραυλικό τιμόνι μόνο την προδιαγραφή WSS-M2C195-A που δεν μου έβγαλε κάτι στο Skroutz. Το ίδιο και με το αντιψυκτικό για το οποίο λέει Motorcraft Superplus wss-m97b44-d.
Με δεδομένο ότι με λάδι κινητήρα είμαι κομπλέ, έχετε προτάσεις για την καλύτερη επιλογή σε
- Υγρό φρένων/συμπλέκτη
- Ψυκτικό υγρό
- Υγρό υδραυλικού τιμονιού
Επίσης καμία άλλη πρόταση για το τι να τσεκάρω πριν το ταξίδι και μήπως δεν χρειάζομαι καν το έκτακτο σέρβις.
-
Ο χρήστης Chrismma έγραψε:
Με δεδομένο ότι με λάδι κινητήρα είμαι κομπλέ, έχετε προτάσεις για την καλύτερη επιλογή σε
- Υγρό φρένων/συμπλέκτη
- Ψυκτικό υγρό
- Υγρό υδραυλικού τιμονιού
Επίσης καμία άλλη πρόταση για το τι να τσεκάρω πριν το ταξίδι και μήπως δεν χρειάζομαι καν το έκτακτο σέρβις.
Γιατί να τα αλλάξεις αυτά;
-
Αρχικά, στην περίπτωση που χρειάζονται συμπλήρωση πριν το ταξίδι να μην τρέχω εκεί που θα πάω. Θα το τσεκάρω τις επόμενες ημέρες μόλις βρω λίγο χρόνο.
Επίσης, καλό είναι να ξέρω καλές επιλογές γιατί και τώρα να μην μου χρειαστούν, όταν γυρίσω είναι πολύ πιθανό να χρειαστούν και επειδή είμαι άσχετος, δεν θέλω να βασιστώ μόνο σε ότι μου πει ένας μηχανικός. -
τόν ιμάντα χρονισμού τόν ελέγξατε ? εγινε πρόσφατα αλλαγή μήπως ? εγώ από εκεί θά αρχιζα ....
-
Ναι είναι αλλαγμένος και σε πολύ καλή κατάσταση σύμφωνα με τον μηχανικό.
-
Μίλησα και με τον πρώιν ιδιοκτήτη και μου είπε ότι άλλαξαν τον ιμάντα στα 70.000 χλμ περίπου για σιγουριά δεν είχε βγάλει κάποιο θέμα. Τώρα το αμάξι έχει 97.000 χλμ και με βάση τον προγραμματισμό του το επόμενο τακτικό σέρβις ήταν στα 99.000 χλμ. Αν τσεκάρω στάθμες σε υγρά και είναι κομπλέ δεν ξέρω αν αξίζει νατο πάω για σέρβις γιατί πιστεύω όλο και κάτι θα πρέπει να πληρώσω.
-
Ο χρήστης Chrismma έγραψε:
Μίλησα και με τον πρώιν ιδιοκτήτη και μου είπε ότι άλλαξαν τον ιμάντα στα 70.000 χλμ περίπου για σιγουριά δεν είχε βγάλει κάποιο θέμα. Τώρα το αμάξι έχει 97.000 χλμ και με βάση τον προγραμματισμό του το επόμενο τακτικό σέρβις ήταν στα 99.000 χλμ. Αν τσεκάρω στάθμες σε υγρά και είναι κομπλέ δεν ξέρω αν αξίζει νατο πάω για σέρβις γιατί πιστεύω όλο και κάτι θα πρέπει να πληρώσω.Κάνε ένα σέρβι στα 100 για στρογγυλά αφού είναι όλα ΟΚ
ΔΕν θα πάθει τίποτα ακομα και να καθυστερήσεις λίγο, δεν έχει χρονοδιακόπτηΕπίσης ποτέ μην ανοίγεις δουλειές πριν απο ταξίδι, μπορεί να προκύψει εκκρεμότητα και να τρέχεις τελευταία στιγμη
-
Σήμερα πρόσεξα για 3η φορά μέσα σε ένα μήνα που το έχω κάτι.
Μόλις παρκάρω και σβήσω το αμάξι ενώ ο κανονικός θόρυβος του κινητήρα σταματάει, ακούγετε ένας θόρυβος σαν τουρμπίνα που σβήνει σιγά σιγά για 10 δευτερόλεπτα ας πούμε. Δεν είναι ιδιαίτερα δυνατός είναι σαν να σβήνει κάτι όπως πχ όταν σβήνουν τα αεροπλάνα. Κάπως έτσι τον ακούω.Αυτό έχει γίνει μόνο μετά από μικρές διαδρομές 1-1.5 χλμ και χωρίς ιδιαίτερο ζόρι, ή κίνηση ή φανάρια και το αυτοκίνητο πριν και μετά δεν είχε κανένα λειτουργικό πρόβλημα ή κάποια ένδειξη.
Ακόμη και σε διαδρομή 30 χιλιομέτρων προχτές, σε απότομο ανέβασμα σε βουνό με πολλές στροφές και ανηφόρα φουλ ανέβηκε μια χαρά χωρίς κανένα θόρυβο, χωρίς ζόρι και χωρίς να ζεσταθεί. Είχε βρέξει νωρίτερα σήμερα, όπως και την προηγούμενη φορά που το άκουσα αλλα το είχα ξαναοδηγήσει ενδιάμεσα και δεν είχε ακουστεί τίποτα.
Σε κάποια ξένα φόρουμ διάβασα για ανάλογους θορύβους ότι είναι λογικό κάποιες φορές να μείνει ο ανεμιστήρας της μηχανής λίγο παραπάνω ανοιχτός αν σβήσεις το αυτοκίνητο όσο ο θερμοστάτης είναι ανοιχτός, μέχρι να σβήσει, όμως δεν ξέρω αν είναι το ίδιο πράγμα. Και στις 3 περιπτώσεις που έγινε δεν είχα ανοιστό το αερόθερμο ή κάτι τέτοιο πάντως. Έχει κανείς καμία ιδέα;
-
Ο χρήστης Chrismma έγραψε:
Σήμερα πρόσεξα για 3η φορά μέσα σε ένα μήνα που το έχω κάτι.
Μόλις παρκάρω και σβήσω το αμάξι ενώ ο κανονικός θόρυβος του κινητήρα σταματάει, ακούγετε ένας θόρυβος σαν τουρμπίνα που σβήνει σιγά σιγά για 10 δευτερόλεπτα ας πούμε. Δεν είναι ιδιαίτερα δυνατός είναι σαν να σβήνει κάτι όπως πχ όταν σβήνουν τα αεροπλάνα. Κάπως έτσι τον ακούω.Αυτό έχει γίνει μόνο μετά από μικρές διαδρομές 1-1.5 χλμ και χωρίς ιδιαίτερο ζόρι, ή κίνηση ή φανάρια και το αυτοκίνητο πριν και μετά δεν είχε κανένα λειτουργικό πρόβλημα ή κάποια ένδειξη.
Ακόμη και σε διαδρομή 30 χιλιομέτρων προχτές, σε απότομο ανέβασμα σε βουνό με πολλές στροφές και ανηφόρα φουλ ανέβηκε μια χαρά χωρίς κανένα θόρυβο, χωρίς ζόρι και χωρίς να ζεσταθεί. Είχε βρέξει νωρίτερα σήμερα, όπως και την προηγούμενη φορά που το άκουσα αλλα το είχα ξαναοδηγήσει ενδιάμεσα και δεν είχε ακουστεί τίποτα.
Σε κάποια ξένα φόρουμ διάβασα για ανάλογους θορύβους ότι είναι λογικό κάποιες φορές να μείνει ο ανεμιστήρας της μηχανής λίγο παραπάνω ανοιχτός αν σβήσεις το αυτοκίνητο όσο ο θερμοστάτης είναι ανοιχτός, μέχρι να σβήσει, όμως δεν ξέρω αν είναι το ίδιο πράγμα. Και στις 3 περιπτώσεις που έγινε δεν είχα ανοιστό το αερόθερμο ή κάτι τέτοιο πάντως. Έχει κανείς καμία ιδέα;
Αυτό είναι και ελέγχεται από την βαβίδα θερμοκρασίας
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Με δεδομένο ότι με λάδι κινητήρα είμαι κομπλέ, έχετε προτάσεις για την καλύτερη επιλογή σε
- Υγρό φρένων/συμπλέκτη
- Ψυκτικό υγρό
- Υγρό υδραυλικού τιμονιού
Επίσης καμία άλλη πρόταση για το τι να τσεκάρω πριν το ταξίδι και μήπως δεν χρειάζομαι καν το έκτακτο σέρβις.
Γιατί να τα αλλάξεις αυτά;
Γιατί να μην τα αλλάξει; Οτιδήποτε υγρό πόσο μάλλον όταν αγοράσουμε μεταχειρισμένο καλό είναι να αλλαχτεί ώστε να ξέρουμε πότε το βάλαμε αλλά και τι βάλαμε.
Τα υγρά συμπλέκτη/φρένων/τιμονιού βέβαια δεν είναι κάτι που πρέπει να γίνει άμεσα,μπορεί να γίνει και μήνες μετά και εννοείται ότι δεν πρέπει να αλλαχτούν πριν από ταξίδι. Ειδικά στα φρένα ίσως χρειαστεί και 2η εξαέρωση οπότε καλύτερα μόνο όταν το αυτοκίνητο δεν είναι και τόσο απαραίτητο για μετακίνηση.
Καλό είναι επίσης μιας και θα πέσουν οι θερμοκρασίες να μετρηθεί η ανοχή του αντιψυκτικού και όταν αυτό αλλαχτεί να αντικατασταθεί με παραφλού.
Επίσης μην ξεχάσεις και αλλαγή στις βαλβολίνες του κιβωτίου. -
Ευχαριστώ kospapad!
Πάνο, ουσιαστικά δηλαδή προτείνεις να τσεκάρω λάδια μηχανής, βαλβολίνες κιβωτίου και το ψυκτικό να το αλλάξω με παραφλού μιας και θα πάω κάπου που αναμένεται να έχει πολύ κρύο τα βράδια;
-
Bασικά τσέκαρε στάθμες και μέτρα την ανοχή του ψυκτικού πριν το ταξίδ, και σε βενζινάδικα νομίζω μπορούν να το μετρήσουν. Από κει και πέρα μετά ναι άλλαξε λάδια, φίλτρα (λαδιού, καμπίνας, καυσίμου), βαλβολίνες, παραφλού, υγρά φρένων/συμπλέκτη/τιμονιού. και θα είσαι κομπλέ.
-
Τον χειμώνα δεν ενδείκνυται αλλαγή σε υγρά φρένων, λόγω υγρασίας.
-
Λοιπόν τσέκαρα σήμερα τις στάθμες... όλα ήταν κομπλέ και σχεδόν γεμάτα εκτός από...
Τα λάδια της μηχανής που είναι νταν στη χαμηλή στάθμη στον μετρητη και με καλό χρώμα και το δοχείου νερού που ήταν... άδειο! δεν ξέρω πόσο καιρό ήταν έτσι, δεν είχα καμία ένδειξη για υπερθέρμανση αλλά χτυπάω λίγο το κεφάλι μου στον τοίχο.
Ο πατέρας μου λέει να βάλω νερό της βρύσης (...) και μετά στις διακοπές αν έχει κρύα να προσθέσω αντιψυκτικό. Αλλά αφού είναι άδειο είπα να βάλω ότι καλύτερο μπορώ, μόνο που δεν ξέρω τι είναι
To καλύτερο είναι απιονισμένο νερό και κάποιο αντιψυκτικό; ή νερό και παραφλού;
-
Ο χρήστης Chrismma έγραψε:
Ο πατέρας μου λέει να βάλω νερό της βρύσης (...) και μετά στις διακοπές αν έχει κρύα να προσθέσω αντιψυκτικό. Αλλά αφού είναι άδειο είπα να βάλω ότι καλύτερο μπορώ, μόνο που δεν ξέρω τι είναιΌχι σκέτο νερό, και μάλιστα χειμώνα και με παγωνιές τις επόμενες μέρες. Δηλαδή ήμαρτον...
Κοιτάς τι είδους ψυκτικό παίρνει το συγκεκριμένο, αγοράζεις έτοιμο, ακόμα και από το βενζινάδικο ή το supermarket, γεμίζεις και έχεις και λίγο καβάντζα....
-
Σκέτο ψυκτικό; χωρίς νερό μέσα; το manual για το αυτοκίνητο λέει Motorcraft Superplus wss-m97b44-d και με αναζήτηση στο google δεν βρίσω κάτι συγκεκριμένο
-
http://fordvasilakis.gr/index.php?id_pr ... er=product
http://www.quantum-oils.com/index.php/e ... tipsiktika
είναι το κόκκινο θα το βρεις και ως G12
-
Ο χρήστης Chrismma έγραψε:
Σκέτο ψυκτικό; χωρίς νερό μέσα; το manual για το αυτοκίνητο λέει Motorcraft Superplus wss-m97b44-d και με αναζήτηση στο google δεν βρίσω κάτι συγκεκριμένοΜην μπερδεύεσαι, το κύκλωμα και το υγρό που κυκλοφορεί μέσα του λέγονται 'ψυκτικό', αφού σκοπός του είναι η ψύξη. Το ψυκτικό υγρό είναι μείγμα που αποτελείται από νερό και κάποιο αντιψυκτικό πρόσθετο, που συνήθως είναι γλυκόλη.
Paraflu είναι επίσημη εμπορική ονομασία συγκεκριμένου ψυκτικού υγρού της Fiat.
Ford Fiesta 2005 service πριν ταξίδι