Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Fiesta 2005 service πριν ταξίδι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ford Fiesta 2005 service πριν ταξίδι
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    38
    724
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adensa last edited by

      Ο χρήστης AMarinos έγραψε:

      Σκέτο ψυκτικό; χωρίς νερό μέσα; το manual για το αυτοκίνητο λέει Motorcraft Superplus wss-m97b44-d και με αναζήτηση στο google δεν βρίσω κάτι συγκεκριμένο

      Μην μπερδεύεσαι, το κύκλωμα και το υγρό που κυκλοφορεί μέσα του λέγονται 'ψυκτικό', αφού σκοπός του είναι η ψύξη. Το ψυκτικό υγρό είναι μείγμα που αποτελείται από νερό και κάποιο αντιψυκτικό πρόσθετο, που συνήθως είναι γλυκόλη.

      Paraflu είναι επίσημη εμπορική ονομασία συγκεκριμένου ψυκτικού υγρού της Fiat.

      Ψυκτικό αντιθερμικό μάλλον είναι η σωστή ονομασία.
      http://www.ledcity.gr/image/cache/catal ... 00x700.jpg
      Επίσης πρέπει να το προσέξεις αν χάνει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        chrismma last edited by

        Σας ευχαριστώ!

        Ναι έβαλα τώρα εκτάκτως απιονισμένο νερό για να δω μέσα στις επόμενες 1-2 μέρες αν χάνει γτ θα παραγγείλω και αντιψυκτικό αλλά λογικά θα έρθει στο τέλος της επόμενης βδομάδας

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • panos2171
          panos2171 last edited by

          Mε τις θερμοκρασίες πλέον να πέφτουν κάτω από το μηδέν είναι λίγο ρίσκο το σκέτο νερό. Εϊτε βάλε αντιψυκτικό είτε πήγαινε στο συνεργείο να σου αδειάσουν το νερό και να μπει παραφλού.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            chrismma last edited by

            Θα το κάνω απλά ήθελα να δω πρώτα αν έχει διαροή, να μην πάει χαμένο το αντιψυκτικό. Εδώ δεν έχουμε κάτω από το μηδέν θερμοκρασίες αλλά εκεί που θα πάω διακοπές θα έχει και λογικά πριν φύγω θα βάλω αντιψυκτικό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              baltas last edited by

              Καλύτερα να πάει 'χαμένο' λίγο παραφλού (λίγα €) παρά το μοτέρ ή στην καλύτερη η φλάτζα της κεφαλής...(εκατοντάδες €)
              Μη ρισκάρεις !
              [emoji6]

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kospapad last edited by

                Ο χρήστης baltas έγραψε:
                Καλύτερα να πάει 'χαμένο' λίγο παραφλού (λίγα €) παρά το μοτέρ ή στην καλύτερη η φλάτζα της κεφαλής...(εκατοντάδες €)
                Μη ρισκάρεις !
                [emoji6]

                Είσαι λίγο υπερβολικός...Αν πήρε χρώμα το υγρό στο παγουράκι, απλά αραίωσε το αντιψυκτικό

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cson last edited by

                  Τι σκέτο νερο λέτε? Τη σκουριά που θα πιασει σε λίγους μηνες που θα τρώει σαν σαράκι αντλίες, τάπες στη μηχανή, ψυγεία, καλοριφερ δεν τα υπολογίζει κανεις? Οποίος προτείνει σκέτο νερό στο κύκλωμα ψύξης είναι το λιγοτερο άσχετος. Μονο σε έκτακτη ανάγκη με διαρροή μέχρι να φτάσουμε στο συνεργειο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    chrismma last edited by

                    Λοιπόν... Χτες νωρίς το βράδυ πρόσθεσα λίγο απιονισμένο νερό. Σύμφωνα με το Manual χοράει συνολικά 5 λίτρα και εγώ έβαλα λίγο λιγότερο από 2 για να φτάσει η στάθμη στο Max (ίσως να το ξεπέρασα και λίγο). ΠΟυ σημαίνει ότι είχε το σύστημα μέσα 3 λίτρα ψυκτικό.

                    Έκανα μια βόλτα 5-6 χιλιόμετρα και μετά το πάρκαρα και δεν ξανακοίταξα γιατί ήθελα να είναι κρύο. Μια σημείωση. Όταν γέμιζα το παγουράκι αυτό φαινόταν σαν να γέμιζε μόνο κατά το ήμιση. Δηλαδή έβλεπα την στάθμη να ανεβαίνει από το στόμιο αλλά όχι από το πλάι. Σαν να ήταν χωρισμένο σε δύο τμήματα δηλαδή.

                    Σήμερα το πρωί είδα δύο πράγματα.

                    1. ότι η στάθμη είχε πέσει ενώ ταυτόχρονα είχε γεμίσει με υγρό όλο το παγουράκι κάτι που μπορεί να δικαιολογεί την πεσμένη στάθμη. Επίσης είχε κοκκινωπό χρώμα, όπως είναι δηλαδή το αντιψυκτικό που μπαίνει στο Ford, που υποθέτω ότι σημαίνει ότι είχε μέσα κάποιο μίγμα και ότι τώρα αναμίχθηκε περισσότερο με το νερό που έβαλα εγώ.

                    2... δίπλα ακριβώς στην μηχανή, σε ένα σημαίο δίπλα σε κάτι σαν λάστιχο (Δεν ξέρω πως να το περιγράψω ξέχασα να βγάλω και φωτό) είχε κάποιους λεκέδες σαν να πιτσιλήθηκε κάποιο υγρό προς τα έξω και έμειναν οι λεκέδες. Αυτό δεν το είχε όταν έβαζα νερό το προηγούμενο βράδυ και δεν ξέρω τι μπορεί να είναι.

                    Κοίταξα τα λάδια της μηχανής και δεν έχουν τίποτα περίεργο στο χρώμα (είχα διαβάσει ότι ασπρίζουν όταν σπάει το ψυγείο) ενώ η θερμοκρασία της μηχανής όπως και στο παρελθόν δεν ανέβηκε ούτε κιχ πάνω από το ενδεικτικό σημείο.

                    Για την ώρα το άφησα για να το πάει ο πατέρας μου στον μηχανικό να το δουν και βλέπουμε αλλά έχω ένα άγχος πρέπει να πω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kospapad last edited by

                      Ο χρήστης Chrismma έγραψε:
                      :help: Λοιπόν... Χτες νωρίς το βράδυ πρόσθεσα λίγο απιονισμένο νερό. Σύμφωνα με το Manual χοράει συνολικά 5 λίτρα και εγώ έβαλα λίγο λιγότερο από 2 για να φτάσει η στάθμη στο Max (ίσως να το ξεπέρασα και λίγο). ΠΟυ σημαίνει ότι είχε το σύστημα μέσα 3 λίτρα ψυκτικό.

                      Έκανα μια βόλτα 5-6 χιλιόμετρα και μετά το πάρκαρα και δεν ξανακοίταξα γιατί ήθελα να είναι κρύο. Μια σημείωση. Όταν γέμιζα το παγουράκι αυτό φαινόταν σαν να γέμιζε μόνο κατά το ήμιση. Δηλαδή έβλεπα την στάθμη να ανεβαίνει από το στόμιο αλλά όχι από το πλάι. Σαν να ήταν χωρισμένο σε δύο τμήματα δηλαδή.

                      Σήμερα το πρωί είδα δύο πράγματα.

                      1. ότι η στάθμη είχε πέσει ενώ ταυτόχρονα είχε γεμίσει με υγρό όλο το παγουράκι κάτι που μπορεί να δικαιολογεί την πεσμένη στάθμη. Επίσης είχε κοκκινωπό χρώμα, όπως είναι δηλαδή το αντιψυκτικό που μπαίνει στο Ford, που υποθέτω ότι σημαίνει ότι είχε μέσα κάποιο μίγμα και ότι τώρα αναμίχθηκε περισσότερο με το νερό που έβαλα εγώ.

                      2... δίπλα ακριβώς στην μηχανή, σε ένα σημαίο δίπλα σε κάτι σαν λάστιχο (Δεν ξέρω πως να το περιγράψω ξέχασα να βγάλω και φωτό) είχε κάποιους λεκέδες σαν να πιτσιλήθηκε κάποιο υγρό προς τα έξω και έμειναν οι λεκέδες. Αυτό δεν το είχε όταν έβαζα νερό το προηγούμενο βράδυ και δεν ξέρω τι μπορεί να είναι.

                      Κοίταξα τα λάδια της μηχανής και δεν έχουν τίποτα περίεργο στο χρώμα (είχα διαβάσει ότι ασπρίζουν όταν σπάει το ψυγείο) ενώ η θερμοκρασία της μηχανής όπως και στο παρελθόν δεν ανέβηκε ούτε κιχ πάνω από το ενδεικτικό σημείο.

                      Για την ώρα το άφησα για να το πάει ο πατέρας μου στον μηχανικό να το δουν και βλέπουμε αλλά έχω ένα άγχος πρέπει να πω.

                      Από ότι κατάλαβα έβαζες νερό απευθείας στο ψυγείο
                      ΤΟ παγουράκι λειτουργεί ως δοχέιο διαστολής και κανονικά γέμισε μόλις ζεστάθηκε
                      Το οτι πήρε 2 λίτρα [u]χωρίς [/u]το παγουράκι είναι ανησυχητικό μήπως έχεις ραγισμένο ψυγείο
                      Το ότι έγινε κόκκινο είναι καλό σημάδι, ο προηγούμενος το πρόσεχε και μάλλον δεν συμπλήρωνε

                      Αν τα κατάλαβα καλά,μόνο ανησυχητικο είνια τα δύο λίτρα ΕΦΟΣΟΝ δεν γέμισες και το παγουράκι
                      Αν έβαλες και στο παγουράκι , τότε απλά θέλει παρακολούθηση
                      Οι λεκέδες λογικά είναι από την υπερχείλιση αφού μάλλον έβαλες πολύ

                      Στο μέλλον να βάζεις μόνο στο παγουράκι και θα ρουφήξει το ψυγείο όσο χρειάζεται

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        chrismma last edited by

                        Εγώ πρώτη φορά έβαλα νερό και έβαλα κατευθείαν στο παγουράκι, λογικά ο προηγούμενος επειδή ήθελε να το πουλήσει και αφού του είχε βάλει κάποιο αντιψυκτικό δεν το πρόσεχε τώρα στο τέλος και σώθηκε αρκετό. Χτες με τα δύο λίτρα το γέμισα το παγουράκι φαινομενικά, σήμερα που ήρθε στα ίσα του είναι πιο χαμηλά αλλά δεν λείπει και 1 λίτρο ας πούμε. Βασικά επειδή έχω ταξίδι και δεν θέλω να με βρει τίποτα λεώ να το πάω στον μηχανικό να το τσεκάρει και αυτός και βλέπουμε...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          the_ace last edited by

                          Πάρε ένα-δυο λίτρα κόκκινου ψυκτικού από ένα supermarket ή στο βενζινάδικο που θα πας να γεμίσεις, και είσαι κομπλέ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kospapad last edited by

                            2... δίπλα ακριβώς στην μηχανή, σε ένα σημαίο δίπλα σε κάτι σαν λάστιχο (Δεν ξέρω πως να το περιγράψω ξέχασα να βγάλω και φωτό) είχε κάποιους λεκέδες σαν να πιτσιλήθηκε κάποιο υγρό προς τα έξω και έμειναν οι λεκέδες. Αυτό δεν το είχε όταν έβαζα νερό το προηγούμενο βράδυ και δεν ξέρω τι μπορεί να είναι.

                            /quote]

                            Εκει στο λάστιχο που λες (το λένε κολλάρο) πρέπει να έχει ένα σφιγτήρα
                            Αν είναι με βίδα δες μήπως έχει χαλαρώσει και σφίξτο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              adensa last edited by

                              Ο χρήστης Chrismma έγραψε:
                              :help: Λοιπόν... Χτες νωρίς το βράδυ πρόσθεσα λίγο απιονισμένο νερό. Σύμφωνα με το Manual χοράει συνολικά 5 λίτρα και εγώ έβαλα λίγο λιγότερο από 2 για να φτάσει η στάθμη στο Max (ίσως να το ξεπέρασα και λίγο). ΠΟυ σημαίνει ότι είχε το σύστημα μέσα 3 λίτρα ψυκτικό.

                              Έκανα μια βόλτα 5-6 χιλιόμετρα και μετά το πάρκαρα και δεν ξανακοίταξα γιατί ήθελα να είναι κρύο. Μια σημείωση. Όταν γέμιζα το παγουράκι αυτό φαινόταν σαν να γέμιζε μόνο κατά το ήμιση. Δηλαδή έβλεπα την στάθμη να ανεβαίνει από το στόμιο αλλά όχι από το πλάι. Σαν να ήταν χωρισμένο σε δύο τμήματα δηλαδή.

                              Σήμερα το πρωί είδα δύο πράγματα.

                              1. ότι η στάθμη είχε πέσει ενώ ταυτόχρονα είχε γεμίσει με υγρό όλο το παγουράκι κάτι που μπορεί να δικαιολογεί την πεσμένη στάθμη. Επίσης είχε κοκκινωπό χρώμα, όπως είναι δηλαδή το αντιψυκτικό που μπαίνει στο Ford, που υποθέτω ότι σημαίνει ότι είχε μέσα κάποιο μίγμα και ότι τώρα αναμίχθηκε περισσότερο με το νερό που έβαλα εγώ.

                              2... δίπλα ακριβώς στην μηχανή, σε ένα σημαίο δίπλα σε κάτι σαν λάστιχο (Δεν ξέρω πως να το περιγράψω ξέχασα να βγάλω και φωτό) είχε κάποιους λεκέδες σαν να πιτσιλήθηκε κάποιο υγρό προς τα έξω και έμειναν οι λεκέδες. Αυτό δεν το είχε όταν έβαζα νερό το προηγούμενο βράδυ και δεν ξέρω τι μπορεί να είναι.

                              Κοίταξα τα λάδια της μηχανής και δεν έχουν τίποτα περίεργο στο χρώμα (είχα διαβάσει ότι ασπρίζουν όταν σπάει το ψυγείο) ενώ η θερμοκρασία της μηχανής όπως και στο παρελθόν δεν ανέβηκε ούτε κιχ πάνω από το ενδεικτικό σημείο.

                              Για την ώρα το άφησα για να το πάει ο πατέρας μου στον μηχανικό να το δουν και βλέπουμε αλλά έχω ένα άγχος πρέπει να πω.

                              Φορντ ε;Κάποια εποχή είχαν πρόβλημα στα παγούρια ,έκαναν ρήγμα που φαινόταν μόνο όταν ήταν ζεστό το νερό και απο την πίεση άνοιγε.Αυτό μου δείχνει το #2 που έγραψες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                chrismma last edited by

                                Καλημέρα! ναι τελικά αυτό ήταν, το πήγα στον μηχανικό και το τσέκαρε και έχει κάποια ρήγματα, έγινε παραγγελία και το αντικαθιστούμε αύριο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  To κόκκινο αντιψυκτικό είναι το G12.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    chrismma last edited by

                                    Τελικά το ταξίδι έγινε απροβλημάτιστα. Στο γυρισμό όμως πρόσεξα κάτι για πρώτη φορά. Με κλιστό το καλοριφέρ, ανοικτά τα vents και χωρίς να είναι ανοικτή η ανακύκλωση του αέρα, όσο το αμάξι κινείται μπαίνει αέρας από έξω μέσα. όσο πιο γρήγορα παώ τόσο πιο έντονο είναι και (με το καλοριφέρ κλειστό πάντα) αν η θερμοκρασία είναι στο ζεστό ή στη μέση, ο αέρας είναι ζεστός, αν το γυρίσω στο κρύο, κρυώνει και ο αέρας. Αν ανοίξω την ρύθμιση για την ανακύκλωση του αέρα τότε σταματάνε όλα. είναι λογικό όλο αυτό; μου κοστίζει κάτι σε καύσιμα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stormold last edited by

                                      Αν είναι απλό αιρκοντίσιον είναι λογικό. Και δεν κοστίζει κάτι σε καύσιμα.

                                      Αυτό είναι ένα από τα θετικά του σύστηματος εξαερισμού με AC.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos-golf last edited by

                                        Λογικο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Ο χρήστης Chrismma έγραψε:
                                          Τελικά το ταξίδι έγινε απροβλημάτιστα. Στο γυρισμό όμως πρόσεξα κάτι για πρώτη φορά. Με κλιστό το καλοριφέρ, ανοικτά τα vents και χωρίς να είναι ανοικτή η ανακύκλωση του αέρα, όσο το αμάξι κινείται μπαίνει αέρας από έξω μέσα. όσο πιο γρήγορα παώ τόσο πιο έντονο είναι και (με το καλοριφέρ κλειστό πάντα) αν η θερμοκρασία είναι στο ζεστό ή στη μέση, ο αέρας είναι ζεστός, αν το γυρίσω στο κρύο, κρυώνει και ο αέρας. Αν ανοίξω την ρύθμιση για την ανακύκλωση του αέρα τότε σταματάνε όλα. είναι λογικό όλο αυτό; μου κοστίζει κάτι σε καύσιμα;

                                          Έτσι ήταν πάντα. Ακόμη και πριν βγει η ανακύκλωση, ο κλιματισμός, το air condition.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 2 / 2
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr