-
Προβληματιζομαι πολύ. Το αυτοκίνητο το λατρεύω. Αν είχε αυτά τα 20-30 αλογάκια επιπλέον θα ήταν ταμάμ. Από την άλλη δεν ξέρω ειλικρινά αν ανάλογο τσιπαρισμα φαινεται αν το βάλουν στο πρόγραμμα.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
Πάντως εγώ μεταξύ του Kuga diesel 180 και Tiguan diesel με τα 190 προτίμησα το δεύτερο.Η αίσθηση στο τράβηγμα είναι μακράν καλύτερη στο Tiguan και με πιο σπορτιβ αίσθηση ειδικά με τα padlles στο τιμόνι που στερείται το FordΕίσαι σίγουρος ότι το ford δεν έχει paddles;
-
Το test drive που πέρασε από τα χέρια μου δεν είχε.Πιθανόν να έχει η έκδοση ST Line αλλά θα πάρεις SUV σε τέτοια έκδοση? Οπως και το Tiguan σε R Line. Χαμηλοπρόφιλα λάστιχα σε τέτοιο αυτοκίνητο ? Πάντα προτιμώ τα αυτοκίνητα με την βασική διάσταση και όσο πιο ψηλό προφίλ.
-
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
Το test drive που πέρασε από τα χέρια μου δεν είχε.Πιθανόν να έχει η έκδοση ST Line αλλά θα πάρεις SUV σε τέτοια έκδοση? Οπως και το Tiguan σε R Line. Χαμηλοπρόφιλα λάστιχα σε τέτοιο αυτοκίνητο ? Πάντα προτιμώ τα αυτοκίνητα με την βασική διάσταση και όσο πιο ψηλό προφίλ.Περίεργο. Μήπως έκανες τέστ drive το prefacelift; Και το business έχει paddles, το λέει ξεκάθαρα στο ελληνικό brochure ότι τα paddles είναι στο βασικό εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις (business, stline vignale)
-
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
Το test drive που πέρασε από τα χέρια μου δεν είχε.Πιθανόν να έχει η έκδοση ST Line αλλά θα πάρεις SUV σε τέτοια έκδοση? Οπως και το Tiguan σε R Line. Χαμηλοπρόφιλα λάστιχα σε τέτοιο αυτοκίνητο ? Πάντα προτιμώ τα αυτοκίνητα με την βασική διάσταση και όσο πιο ψηλό προφίλ.Αυτός ήταν ο βασικός μου προβληματισμός, όταν πήγα να πάρω το Kuga, λόγω διαδρομών σε νησί: το Business με την normal ανάρτηση, ύψος, 17αρα, ψηλό λάστιχο, με λιγότερο εξοπλισμό, και φθηνότερο, Ή το ST-L με το ST πακέτο (ζάντα, λάστιχο, ανάρτηση, bodykit), εξοπλισμό αλλά ακριβότερο ? Τελικά, λόγω εξοπλισμού, γενικότερου look, αλλά και επειδή το ST-L χαμηλώνει μόλις 1εκ και διατηρεί καλό clearance και τις ίδιες γωνίες, πήγα στο ST-l. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα στα κατσάβραχα, ελπίζω να μην χρειαστεί να το προσέχω παραπάνω από όσο πρέπει....
-
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
Πάντως εγώ μεταξύ του Kuga diesel 180 και Tiguan diesel με τα 190 προτίμησα το δεύτερο.Η αίσθηση στο τράβηγμα είναι μακράν καλύτερη στο Tiguan και με πιο σπορτιβ αίσθηση ειδικά με τα padlles στο τιμόνι που στερείται το Fordpadlles στο τιμονι εχει ακομα και το 1,5d που εχω εγω μιας και διαθετει το powershift( το αντιστοιχο DSG της WV ) και στην εκδοση stline ειναι στανταρ δεν το χρεωνει εξτρα οπως η WV γενικα οποια εκδοση φοραει το powershift εχει στανταρ και τα padlles.... το αν τραβαει λιγο καλυτερα το tiguan δεν το αμφισβιτω καθολου αλλα δεν νομιζω να ειναι χαωδεις η διαφορα τους ... απο την αλλη η τιμη τους καθως και η διαφορα στον εξοπλισμο και στην εγγυηση ειναι πραγματικα μεγαλη !! δεν θα μιλησω για την εμφανιση που ειναι υποκειμενικη...αλλα και παλι το συντιριτικο χτυπαει στο πολυ ματι (το πρωτο για την εποχη του ηταν πολυ ποιο ομορφο)και για να πω την αληθεια και το kuga profacelift δεν μου εκανε καθολου το κλικ αλλα εκει που υστερουσε εμπρος και πισω (πιστευω μαζι με το ατι δεν υπηρχε μικρος diesel ηταν ο λογος που δεν πουλησε το profacelift)η αλλαγη ομως ειναι ολοκληρωτικη προς το καλυτερο!! ειδικα η εκδοση st line ειναι απο τα ποιο ομορφα μετα παντα το 3008...!!Αλλα οπως ειπα στην αρχη περι ορεξεος κολοκυθοπιτα
-
Εμενα τα paddles μου φαινονται άχρηστα σε αυτό το αμάξι..
Απο εμφάνιση, ειναι υποκειμενικό. Το καινουργιο μου φαινεται αισχρο απο πίσω... αλλά πολυ όμορφο απο μπροστά.
Απο πισω το kuga I για εμένα ειναι έρωταςSent from my iPad using Tapatalk
-
Παιδια καλημερα χρειαζομαι τα φωτα σας,εχω καταληξει στο stline 180 hp βενζινη μονο και μονο για το αυτοματο κιβωτιο,και με κατι θερμαινομενα μου παει γυρω στα 34χιλιαρικα θα ηθελα να ρωτησω αυτους που το εχουν τι γινεται απο καταναλωση βενζινης θα ειμαι συνεχεια με 12αρια η οχι,απο την αλλη και τα τελη ειναι φαρμακι βγαζει πολλους ρυπους και δεν ξερω μην τα ξαναλλαξουν και πληρωνω κανενα 800αρι ευρω απο του χρονου,και γενικοτερα εαν αξιζει σε αυτα τα λεφτα η να παρω κατι αλλο: τα αλογα ειναι αρκετα? θα τραβαει?εκανα και τεστ ντραιβ τα 120 αλογα το χειροκινητο ομως αλλα δεν πηγαινε καλα,μου κλεινει βεβαια και το ματι πολυ το cx40 volvo που θα βγει τον αλλο μηνα,σημειωνω οτι δεν κανω πολλα χλμ και θα το οδηγαει πιο πολυ η γυναικα μου που θα πηγαινει δουλεια,και μια ερωτηση ακομη θα εχω καλη μεταπωληση με αυτο το μοντελο και τα συγκεκριμενα χαρακτηριστικα?Σας ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας και τις απαντησεις
-
Ο χρήστης skous έγραψε:
Εμενα τα paddles μου φαινονται άχρηστα σε αυτό το αμάξι..Απο εμφάνιση, ειναι υποκειμενικό. Το καινουργιο μου φαινεται αισχρο απο πίσω... αλλά πολυ όμορφο απο μπροστά.
Απο πισω το kuga I για εμένα ειναι έρωταςSent from my iPad using Tapatalk
τα περισσοτερα αυτοματα οπως θα γνωριζεις εχουν και χειροκινητη λειτουργια...στο powershift δεν υπαρχει στον λεβιε αρα μονο στο τιμονι αρα ειναι μια εναλακτικη ....βεβαια δεν θα σου δωσει σπορ αισθηση(αν και στα ανεβασματα κατεβασματα δεν νιωθεις καμια καθυστεριση)αλλα οτι υπαρχει σε εξοπλισμο ειναι καλοδεχουμενο οπως προανεφερα ειναι στανταρ ...εγω δεν αναφερθηκα ποιο πανω για το kuga 1αλλα για το profacelift που ειναι η βελτιωση του και εκει πιστευω υπαρχει μεγαλη εξωτερικα
τωρα αν θεωρεις το profacelift ποιο ομορφο πισω...τι να πω παω πασο εγω παντως το βρισκω τουλαχιστον απαισιο αλλα οκ οπως σωστα ειπες γουστα ειναι αυτα... -
Τα παλιά powershift είχαν και στον μοχλό κουμπάκι.
Αλλα γενικα επειδη το κιβώτιο είναι αργό και δεν το βοηθάει η μηχανή, δεν εχει νόημα αυτό λεω.Το καινούργιο απο πιπσω το βρισκω εγώ έκτρωμα
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης skous έγραψε:
Τα παλιά powershift είχαν και στον μοχλό κουμπάκι.
Αλλα γενικα επειδη το κιβώτιο είναι αργό και δεν το βοηθάει η μηχανή, δεν εχει νόημα αυτό λεω.Το καινούργιο απο πιπσω το βρισκω εγώ έκτρωμα
Sent from my iPhone using Tapatalk
ναι ειχε μονο στο μοχλο.....
θεωρεις καλυτερο και ποιο βολικο αυτο το κουμπακι στα πλαγια του λεβιε απο τα padlles...??
ακομα και η φορντ καταλαβε την μαμακια που ειχε κανει και ευτυχως το εβγαλε στo powershift ...
αργο μαλλον θα αναφερεσαι στο απλο αυτοματο..γιατι κατι τετοιο δεν το βλεπω στο διπλοσυμπλεκτο
δεν περιμενω απο ενα suv 120αλογων σπορ αισθηση στις αλλαγες οπως πχ σε ενα DSG ενoς Audi S3 αλλα δεν ειναι κατι ασχημο στο εξοπλισμο απλα μια ευχαριστη εναλακτικη σε σχεση με το πληρως αυτοματο
ok οτι πεις !και εμενα μου αρεσει fiat multipla και χιλιαδες αλλοι το βρισκουν εκτρωμα -
Ο χρήστης donkavlon έγραψε:
Παιδια καλημερα χρειαζομαι τα φωτα σας,εχω καταληξει στο stline 180 hp βενζινη μονο και μονο για το αυτοματο κιβωτιο,και με κατι θερμαινομενα μου παει γυρω στα 34χιλιαρικα θα ηθελα να ρωτησω αυτους που το εχουν τι γινεται απο καταναλωση βενζινης θα ειμαι συνεχεια με 12αρια η οχι,απο την αλλη και τα τελη ειναι φαρμακι βγαζει πολλους ρυπους και δεν ξερω μην τα ξαναλλαξουν και πληρωνω κανενα 800αρι ευρω απο του χρονου,και γενικοτερα εαν αξιζει σε αυτα τα λεφτα η να παρω κατι αλλο: τα αλογα ειναι αρκετα? θα τραβαει?εκανα και τεστ ντραιβ τα 120 αλογα το χειροκινητο ομως αλλα δεν πηγαινε καλα,μου κλεινει βεβαια και το ματι πολυ το cx40 volvo που θα βγει τον αλλο μηνα,σημειωνω οτι δεν κανω πολλα χλμ και θα το οδηγαει πιο πολυ η γυναικα μου που θα πηγαινει δουλεια,και μια ερωτηση ακομη θα εχω καλη μεταπωληση με αυτο το μοντελο και τα συγκεκριμενα χαρακτηριστικα?Σας ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας και τις απαντησειςΌπως πιθανότατα ξέρεις ήδη, ο Νοστράδαμος και η Πυθία δεν είναι μέλη του 4TF άρα απαντήσεις σε πιθανές μελλοντικές εξελίξεις δεν είναι δυνατό να δοθούν. Η κατανάλωση θα κυμαίνεται γύρω στο 11 εντός πόλης, θα βλέπεις εύκολα 7-8 εκτός πόλης, οπότε υπολόγιζε κάπου τριγύρω στο 9 μέση. Προφανώς αυτό θα εξαρτηθεί από το ποιος και πως το οδηγάει, τι διαδρομές κάνει κλπ.
Για τα λεφτά του 1.5ΕΒ 182 ΑΤ 4χ4, παίρνεις ένα πλήρες πακέτο, από πλευράς κινητήρα, μετάδοσης, εμφάνισης, ενώ έχει και ανεκτές επιδόσεις. Στα ίδια λεφτά υπάρχουν αρκετές παρόμοιες προτάσεις, οπότε καλό θα ήταν να πας να τα δεις από κοντά (από Kodiaq μέχρι 3008), γιατί μπορεί κάποιο να σου ταιριάζει/αρέσει καλύτερα από το Kuga.
-
τα εχω δει τα υπολοιπα δεν μου αρεσουν το tighuan κατι ελεγε αλλα απο εξοπλισμο θελει πολλα λεφτα,το αυτοματο το kuga st line 180hp ειναι κιβωτιου διπλου συμπλεκτη η οχι?
-
Για κάποιο περίεργο λόγο, η βενζίνη έρχεται με κλασσικό 6τάχυτο αυτόματο, ενώ το diesel έχει το Powershift
-
Ο χρήστης donkavlon έγραψε:
Παιδια καλημερα χρειαζομαι τα φωτα σας,εχω καταληξει στο stline 180 hp βενζινη μονο και μονο για το αυτοματο κιβωτιο,και με κατι θερμαινομενα μου παει γυρω στα 34χιλιαρικα θα ηθελα να ρωτησω αυτους που το εχουν τι γινεται απο καταναλωση βενζινης θα ειμαι συνεχεια με 12αρια η οχι,απο την αλλη και τα τελη ειναι φαρμακι βγαζει πολλους ρυπους και δεν ξερω μην τα ξαναλλαξουν και πληρωνω κανενα 800αρι ευρω απο του χρονου,και γενικοτερα εαν αξιζει σε αυτα τα λεφτα η να παρω κατι αλλο: τα αλογα ειναι αρκετα? θα τραβαει?εκανα και τεστ ντραιβ τα 120 αλογα το χειροκινητο ομως αλλα δεν πηγαινε καλα,μου κλεινει βεβαια και το ματι πολυ το cx40 volvo που θα βγει τον αλλο μηνα,σημειωνω οτι δεν κανω πολλα χλμ και θα το οδηγαει πιο πολυ η γυναικα μου που θα πηγαινει δουλεια,και μια ερωτηση ακομη θα εχω καλη μεταπωληση με αυτο το μοντελο και τα συγκεκριμενα χαρακτηριστικα?Σας ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας και τις απαντησειςΑς τα παρουμε με τη σειρα:
- Καταναλωση θα εχεις μεγαλη, μη λεμε οτι να ναι. Αυτο ειναι γνωστο
- Τελη:αυτα παντα ανεβαινουν και μην ελπιζουμε σε μειωση
- Καλες επιδοσεις θα εχει αλλα μεχρι εκει, φωτια δε βαζει
- Μεταπωληση απλα το ξεχνας στη φορντ ειδικα σε αυτα τα λεφτα που λες να διαθεσεις. Αν επαιρνες το kuga με τα 22.000 πιο καλα θα ηταν αλλα δε θες χειροκινητο. Δες κι αλλα
-
Φτου γμτ,δεν μου αρεσε αυτο ,τεσπα ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις,θα περιμενω να δω και το xc40 volvo μηπως στα ιδια λεφτα ειναι καλυτερο γιατι εξοπλισμο βαζει η volvo αρκετο ,αν και μου αρεσει παρα πολυ το Kuga αλλα εχει μερικα πραγματακια που με χαλανε λιγο
-
Ο χρήστης donkavlon έγραψε:
Παιδια καλημερα χρειαζομαι τα φωτα σας,εχω καταληξει στο stline 180 hp βενζινη μονο και μονο για το αυτοματο κιβωτιο,και με κατι θερμαινομενα μου παει γυρω στα 34χιλιαρικα θα ηθελα να ρωτησω αυτους που το εχουν τι γινεται απο καταναλωση βενζινης θα ειμαι συνεχεια με 12αρια η οχι,απο την αλλη και τα τελη ειναι φαρμακι βγαζει πολλους ρυπους και δεν ξερω μην τα ξαναλλαξουν και πληρωνω κανενα 800αρι ευρω απο του χρονου,και γενικοτερα εαν αξιζει σε αυτα τα λεφτα η να παρω κατι αλλο: τα αλογα ειναι αρκετα? θα τραβαει?εκανα και τεστ ντραιβ τα 120 αλογα το χειροκινητο ομως αλλα δεν πηγαινε καλα,μου κλεινει βεβαια και το ματι πολυ το cx40 volvo που θα βγει τον αλλο μηνα,σημειωνω οτι δεν κανω πολλα χλμ και θα το οδηγαει πιο πολυ η γυναικα μου που θα πηγαινει δουλεια,και μια ερωτηση ακομη θα εχω καλη μεταπωληση με αυτο το μοντελο και τα συγκεκριμενα χαρακτηριστικα?Σας ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας και τις απαντησεις- Σε αυτά τα χρήματα θα έκανα την υπέρβαση και θα έδινα 2-3.000 ακόμα και θα έπαιρνα το Vignale, το οποίο εκτός από υπερπλήρη εξοπλισμό, είναι και καλύτερο ποιοτικά και έχει και επιπλέον υπηρεσίες.
- Ναι θα καίει αρκετά. Εάν κινείσαι μόνο στην πόλη θα είσαι στο 11.5-12 περίπου. Εάν κινείσαι και εκτός πόλης, μπορεί να δείς μέση κατανάλωση κάτω από 11.
- Κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει σε 1-2-3 χρόνια με τα αυτοκίνητα.
- Τα ακριβά αυτοκίνητα πάντα χάνουν αναλογικά περισσότερο στην μεταπώληση. Παράδειγμα: Η δικιά μου 116i είχε καινούργια €34.000 (την είχα πληρώσει €31.000) και μετά από 5 χρόνια πωλήθηκε με πολύ δυσκολία στα €16.000. Ο κουμπάρος μου με ααντίστοιχη 116i αλλά με λιγότερο εξοπλισμό την οποία είχε αγοράσει €27.000, την πούλησε €15.000.
- Τραβάει μια χαρά. Το έχω οδηγήσει και είναι αρκετά σβέλτο. Καμία σχέση με το 120αρι diesel.
-
Βασικά σε αυτά τα λεφτά παίρνεις Χ1 που έχει και καλύτερη κατανάλωση και πολύ χαμηλότερα τέλη (κάτω από 150 ευρώ)
-
Ναι αλλα εχει και πολυ λιγοτερη δυναμη..(136PS)
Προφανως για να θελει τον 1.5 ΕEcoboost 182PS θα θελει δυνατο κινητηρα και με την Χ1 που μπορεις να παρεις σε αυτα τα λεφτα δεν τον εχεις τον κινητηρα.
36-37Κ εχει η Χ1 sdrive18i Xline αν θυμαμαι καλα.. για τα 2λιτρα συνολα ξεπερνας τα 40Κ.. -
Ο χρήστης donkavlon έγραψε:
Φτου γμτ,δεν μου αρεσε αυτο ,τεσπα ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις,θα περιμενω να δω και το xc40 volvo μηπως στα ιδια λεφτα ειναι καλυτερο γιατι εξοπλισμο βαζει η volvo αρκετο ,αν και μου αρεσει παρα πολυ το Kuga αλλα εχει μερικα πραγματακια που με χαλανε λιγοοτι και να παρεις σε 2λιτρο και ειδικα suv αυτα θα τα εχεις υψηλη καταναλωση τελη κτλ...!
απλα ριξε σε ολα μα καλη ματια και καλυτερα ενα test drive θα σε βοηθησει περισσοτερο
οσον αφορα την μεταπολιτικη αξια 2λιτρο και Ελαντα ... εχει στις μερες μας πληρη απαξοιωση δες στο car και θα τα καταλαβεις
Ford Kuga