-
Μα αυτές είναι οι αρμόδιες αρχές και έχουν αποφασίσει ότι αυτά τα συστήματα μας κάνουν καλό. Δεν ξέρουμε εμείς, αυτοί ξέρουν καλύτερα. Με τους ηλίθιους που κυκλοφορούν εκεί έξω, ίσως δεν έχουν και πολύ άδικο. Εμείς οι υπόλοιποι τι φταίμε όμως; Το καλό πάντως είναι ότι απενεργοποιούνται όλα αυτά τα διαόλια!
-
Αυτού του είδους τα συστήματα ασφάλειας θα επέλεγα να εφοδιάζουν το αυτοκίνητό μου μόνο αν δοκιμαστούν επι σειρά ετών και χλμ στους δρόμους. Στην εποχή μας ο συναγωνισμός είναι μεγάλος και έχω την αίσθηση πως πολλά πράγματα γίνονται βιαστικά με σκοπό τα μοντέλα να μπορούν να βγαίνουν στις πλαναρισμένες ημερομηνίες. Τέτοιου είδους συστήματα καλό είναι να υπάρχουν αλλά να είναι πραγματικά αποτελεσματικά και όχι κατά προσέγγιση. Δεν νοείται καινούργιο αυτοκίνητο να τρίζει; Πόσο μάλλον ένα αυτοκίνητο που φρενάρει μόνο του όταν δεν πρέπει. Τα λεφτά μου πίσω ή αλλιώς παρακαλώ απεγκατάσταση ή επιλογή μόνιμης από μέρους μου απενεργοποίησης. Οτι πιο χαζό να σκοτωθείς ή να φας κανα χριστιανό εξαιτίας μιας ανέτοιμης γκατζετιας που εφοδίασες το αμάξι σου με επιλογή σου ή ως μέρος του στανταρντ εξοπλισμού.
-
Κάτι τέτοια διαβάζω και χαίρομαι που επέλεξα την 'φτωχή' έκδοση (longitude)...
-
Υαμαμότο, εγώ πια με όλα τα μπλιμπλικια (περιλαμβανομένων και των φρικτών οθονών-ινφοτεινμεντ) πραγματικά προτιμώ τις βασικές. Καλυτερη βασική και αν θες βαζεις οτι εξτρα θες, όποτε θες. Ειδα για παράδειγμα ενα C3 με τη βασική οθονούλα και τα κουμπακια και περιστροφικά χειρηστήρια αντι της οθονάαααρας, κολησα το κεφαλι μου στο τζαμι και ένα δακρυ χαράς κύλησε...
Ο πεθερός μου έχει την S class μοντ '16 με όλες τις οθονάρες... ε λοιπον, ο θεούλης από πάνω έχει και το gps με βεντούζα που έιχε στη παλιά μερσεντές του γιατί δε θελει να κατσει να μαθει όλη την ανοησία που πουλάνε οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Η ζωή ειναι μικρή για να μαθαίνουμε σε καθε κωλάμαξο πια πως να αλλάζουμε σταθμό...Ειπα δε θα γράψω ξανά για να μη χ*σω το τοπικ αλλά δεν αντέχω (μάλλον θα ανοιξω άλλο τοπικ για εκτόνωση..)
-
Καλά τα λέτε όλοι...ένα ελαφρυντικό που αναγνωρίζω στις εταιρείες είναι ότι φιλοδοξούν με όλα αυτά τα συστήματα να προβλέψουν ή/και να διορθώσουν σφάλματα/παραβλέψεις των οδηγών και από μόνο του αυτό το εγχείρημα να υποκατασταθεί ο ανθρώπινος νους(με τις καλές και τις κακές στιγμές του!) είναι εξαιρετικά δύσκολο.Πόσο μάλλον όταν υπάρχουν τόσο ρευστές συνθήκες...μπορεί πχ να θεωρήσει εμπόδιο μια σακούλα που την έχει πάρει ο αέρας ή να θεωρήσει κίνδυνο μια μοτοσυκλέτα που περνάει από δίπλα μας σε απόσταση λίγων εκατοστών.
Η λογική λέει ότι μελλοντικά θα γίνονται τα κατάλληλα updates και θα βελτιώνονται...δύσκολο όμως να τελειοποιηθούν. -
Γειά σας παίδες μετά από καιρό !
Λοιπόν να πω για το star/stop σε ένα φίλο λίγα ποστ πιο πίσω ότι αυτό λειτουργεί σύμφωνα με την κατάσταση της μπαταρίας. Εγώ σε μικρές αποστάσεις το απενεργοποιώ, σε λίγο μεγαλύτερες δεν τον πειράζω και εδώ και κάνα εξάμηνο λειτουργεί άψογα .
Για το αυτόματο φρενάρισμα μου έχει κάνει 2-3 φορές αντίστοιχα 'κολπάκια' με γα δικά σας , αλλά στην δική περίπτωση έγινε γιατί το μηχανάκι ή ο μπάρμπας που πήγαινε στο σκλαβενιτη πήγαιναν υπερβολικά αργά και όταν εγώ πάτησα γκάζι για να φύγω εκείνοι έστριψαν και το ραντάρ του , τους έβλεπε ακόμη ενώ ουσιαστικά δεν ήταν πλέον στην ευθεία μου.
Το έχω 1 1/2 χρόνο για όποιον δεν θυμάται έχω το 1.4 auto , 170 hp , 4x4 , σε λακκούβες και εκτός δρόμου είναι υπέροχο λες και οδηγείς σε παιχνίδι Playstation , η κατανάλωση μετά από 15000 χλμ είναι στο σύνολο της κάτω από 10 ( που να έκανα και λίγο πιο μεγάλες αποστάσεις ) , να πω ότι Mercedes a class είχε μέσο όρο πάνω από 8 και Toyota iq κοντά στα 7 , όλα αυτόματα . Έχω δει σε ταξίδι 7.8 κατανάλωση , έχω δει και μέσα στην πόλη 11 . Όταν πάω διακοπές και γυρίσω θα ξαναγράψω για την κατανάλωση, τώρα που μου φαίνεται ότι ο κινητήρας έχει αρχίσει να 'στρώνει'.
Αρκετά ικανοποιημενος από το αυτοκίνητο , θα ήθελα περισσότερους αποθηκευτικους χώρους ειδικά για τους πίσω .
Τα αυτόματα φώτα πραγματικά είναι εξαιρετικά , ειδικά σε ταξίδια ή σε πιο 'δύσκολες' περιοχές η μεγάλη σκάλα ενεργοποιείται αυτόματα και μπαίνουν τα φώτα πορείας κάθε φορά που έρχεται αυτοκίνητο από το αντίθετο ρεύμα .
Το navigation είναι καλό αλλά μερικές φορές σπαστικό αν δεν ξέρεις ακριβώς πως λέγεται η περιοχή που θα πας και σε παιδεύει μέχρι να βρεις την διεύθυνση και επίσης δεν είναι πολύ βολικό όταν οδηγείς να γράψεις την τοποθεσία .
Ο κλιματισμός του αν και δεν έχει αεραγωγούς για τους πίσω είναι πολύ δυνατός και άμεσος . Η καμπίνα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα δροσίζεται και δεν νιώθεις να κόβει το αυτοκίνητο σε πορεία είτε σε ανηφόρα ακόμα και με 4 ενήλικες .
Θα ξαναπώ ότι η ηλιοροφη είναι πάρα πολύ ωραία ( αν σηκωνόταν και το πίσω τζάμι θα ήταν ακόμα καλύτερη ) , κάνει πιο φωτεινό το αυτοκίνητο και τώρα με την ζέστη και τον έντονο ήλιο το κουρτινακι για την σκιαση είναι σωτήριο .
Πάνω από τα 120 ειδικά με κατεβασμένα τα παράθυρα έχει αρκετό θόρυβο .
Αυτά τα ολίγα μετά από καιρό .
ΥΓ @alejandro . Το καινούριο Suzuki Swift έχεις ; μπορείς να γράψεις εντυπώσεις . Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά για την κοπέλα μου . Με το νέο έτος , το atos θα μας χαιρετήσει και ψάχνω για ένα μικρό που να το κρατήσουμε κάμποσα χρόνια.
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
ΥΓ @alejandro . Το καινούριο Suzuki Swift έχεις ; μπορείς να γράψεις εντυπώσεις .Ναι, το 1.0 αυτόματο glx (3 βδομάδων... ). Εχω αρχίσει να γράφω εντυπώσεις στο Word και θα κανω ποστ-σεντόνι μεσα Αυγούστου οταν γυρίσω από διακοπές και θα έχω πιο ολοκληρωμένη αποψη από το αυτοκίνητο.
-
καλημερα! Εχω την εντυπωση πως το longitude με τις 16ρες 'κλεβει' χλμ. Εχει παρατηρησει καποιος κατι τετοιο?
Δεν εχω προλαβει να μετρησω με gps χειρος, αλλα με ρανταρ που αναγραφουν ταχυτητα ειναι 6-7 χλμ/ωρα επανω, αρκετα σημαντικη αποκλιση πιστευω.
Επισης βλεπω ο χιλιομετρητης σαν να γραφει περισσοτερα χλμ απο οσο θα επρεπε.To longitude φοραει 215/65/16. Το limited τι φοραει σε 17?
-
Για τον χιλιομετρητή το δικό μου longitude γράφει τα σωστά χιλιόμετρα (το διαπίστωσα σε γνωστή διαδρομή που κάνω). Για το ταχύμετρο δεν μπορώ να ξέρω αν 'κλέβει'.
-
Μπορεί να μου πει καποιος τι λαδι βαζει η επισημη αντιπροσωπεια στον 1.6 mjt?
0-30, 5-30, ή 5-40.
Το βιβλίο service λεει για 0-30.
Επειδη πλησιαζω τις 10.000 και θελω να κανω την πρωτη αλλαγη, γι αυτο ρωταω. -
Αφού λέει 0-30 αυτό θα βάλεις.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν το είχα σε εκτίμηση για κάποιο ανεξήγητο λόγο άλλαξα γνώμη το ΣΚ που μας πέρασε. Πάω την Πέμπτη από τους δικούς μου μια βόλτα και μου λέει ο πατέρας μου πήρα αυτοκίνητο. Κατεβαίνω και βλέπω το renegade, πετρέλαιο και έκδοση limited (?). Ήταν να κατέβω και Αθήνα για μία υποχρέωση που είχαμε, όποτε έβαλα γυναίκα/ παιδί και κατεβήκαμε Αθήνα με τον χαμό που γινόταν στο δρόμο. Long story short έκανα μία ξεκούραστη διαδρομή, πέρασα πολύ άνετα σε σημεία στη εθνική που άλλοι ψιλοκολούσαν, δε με δυσκόλεψαν καθόλου οι καιρικές συνθήκες και τα πλημυρισμένα οδοστρώματα όπου τα συνάντησα.
Το μοναδικό μεινονελκτημα για εμένα το μικρό πορτμπαγκάζ του και ίσως η τιμολόγηση του αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.Sent from my iPad using Tapatalk
-
4κίνητο ή 2κίνητο.
Πάντως, πέρσι που είχα οδηγήσει το 4κινητο βενζίνης 1.4 Αυτόματο είχα εντυπωσιαστεί, τόσο με την ποιότητα κύλισης όσο και με τις εκτός δρόμου ικανότητές του. Εάν είχε λίγο μεγαλύτερους χώρους και λίγο χαμηλότερη τιμή, σήμερα θα οδηγούσα αυτό αντί για το Kuga! Οπότε το Compass είναι η επιλογή μου.
Εδώ τι είχα γράψει τον Αύγουστο του 2016:
viewtopic.php?f=15&t=31644&start=8460#p3156873 -
4κούνητο. Αν και μου έχουν πει ότι και το 2κούνητο είναι εξαιρετικό επίσης. Το θέμα της τιμής θα το συγχωρούσε αν είχε τους χώρους. Αλλά για αυτό έκαναν το compass προφανώς
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
που το θυμηθηκατε το σαπακι; Μα ειναι δυνατον ;
Συμφωνω απολυτα με οσα ειπατε . Το Compass για εναν οικογενειαρχη που λατρευει την περιπετεια ισως να ειναι η απολυτη επιλογη .
Το Renegade ειναι πολυ τιμιο για αυτα που προσφερει , θα ηθελα μερικους παραπανω χωρους για μικροαντικειμενα αλλα δεν εγινε και κατι. -
Ο χρήστης drenie έγραψε:
που το θυμηθηκατε το σαπακι; Μα ειναι δυνατον ;Συμφωνω απολυτα με οσα ειπατε . Το Compass για εναν οικογενειαρχη που λατρευει την περιπετεια ισως να ειναι η απολυτη επιλογη .
Το Renegade ειναι πολυ τιμιο για αυτα που προσφερει , θα ηθελα μερικους παραπανω χωρους για μικροαντικειμενα αλλα δεν εγινε και κατι.Γεια σου Μητσάρα!
Μας έλειψες ρε! -
Που είσαι ρε Δημήτρη....σε χάσαμε!?!?! Όλο ταξίδια και μπύρες, μαύρα μάτια κάναμε!
ΥΓ: 20 Ιουλίου θα κανονίσουμε με τον αυτοκράτορα?
-
παιδακια μου γλυκα ειδα 3 φορες Metallica οι οποιοι ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ Live , επιπεδου 1993 φαση (ειδα και αλλα βεβαια αλλα δεν ειναι του γουστου σας οποτε τα αφηνω για αλλη ωρα).
Και 19 και 20 εκει θα ειμαστε ! Δεν χανεται αυτο το διημερο λεμε !Το Renegade δεν το εχω κανει οσα ταξιδακια θελω αλλα το απολαμβανω το ατιμο, ειτε στην ασφαλτο ειτε ακομα και σε μερικες ταρζανιες ! Σε λιγακι, με το καλο θα εχουμε και ενα Peugeot 208 auto 1.2 στην 'οικογενεια' οποτε θα εχω να γραψω και εκει!
-
Μιας και έχουμε και τα ίδια μουσικά γούστα...γράψε αν θες στο ανάλογο νήμα τι ψώνισες από Peugeot γιατί έχω κι εγώ ένα 208 1.2Τ Allure EAT6 με κάποια εξτραδάκια. Εάν είναι ετοιμοπαράδοτο θα ήθελα να δω τι φέρνουν πλέον γιατί πριν 1.5 χρόνο που το πήρα, τα έφερναν αρκετά φορτωμένα σ' αυτό το συνδυασμό (1.2Τ + auto) και οι τιμές καταλόγου έφταναν τα 24Κ.
Κατά τα άλλα μετά από 2.5 χρόνια συμβίωσης και ο κουμπάρος μου είναι απόλυτα ευχαριστημένος από το Renegade 1.6d Limited του. Αν είχε και ένα καλύτερο infotainment και όχι την παλιατζούρα της Fiat (που βέβαια τώρα το χει φτιάξει) θα ήταν σούπερ.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Που είσαι ρε Δημήτρη....σε χάσαμε!?!?! Όλο ταξίδια και μπύρες, μαύρα μάτια κάναμε!ΥΓ: 20 Ιουλίου θα κανονίσουμε με τον αυτοκράτορα?
Μέσα!!
Jeep Renegade 2015