Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 29
    • 30
    • 17 / 30
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    54
    581
    882
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 last edited by

      Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:

      Παντως για να είμαστε ακριβείς,η Χ1 έρχεται πια με κανονικά λάστιχα και κιτ επίσκευης. Τα run flat είναι έξτρα.
      Ωστόσο από τους κατόχους εδώ αλλά και προσωπικά κανεις δεν έχει εκφράσει παράπονο όπως το λες ότι αδικείται το αμάξι.
      Μιλάμε πια για τελευταίας γενιάς rrf ελαστικά που δεν τα καταλάβαινεις.
      Σε κανονική εθνική οδό θόρυβο από έξω (αέρα, λάστιχα κλπ) αρχίζεις να καταλαβαινεις μετά τα 140-150 χώρις ποτε να ενοχλεί. Με 160 και κοιμούνται όλοι οι επιβάτες χαλαρά! Και ξέρεις ποσο ευαίσθητος είμαι με θορύβους [emoji1]
      Ειλικρινά με τοσα που έχω διαβάσει όποτε αλλάξω θα βάλω κανονικά έτσι να δω τι είναι πια αυτή η διαφορά που διαβάζω.

      Δες την μέτρηση στην πίστα.

      http://www.zeperfs.com/en/duel6387-5834.htm

      1.56 η χ1
      1.54 το CRV (4wd_

      Καταρχήν τα αμάξια δεν ανηκουν καν στην ίδια κατηγορια από πολλές απόψεις, οπως μεγέθους, κυβικών, καυσίμου, ιπποδύναμης...
      Κατά δεύτερον νομίζω ότι πιο ουσιαστικό για τον καθημερινό χρήστη είναι οι ρεπρίζ και ιδίως το 60-100
      κ το 80-120 κ εκεί η πιο 'αδύναμη' Χ1 φαίνεται να τα πηγαίνει μια χαρά...

      Εν μέρει λογικά τα νούμερα παρα την ισχύ του Honda μιας και μιλάμε για αμάξι κατά 300 κιλά βαρύτερο.

      Αυτοκράτορα εσυ που έχεις οδηγήσει και τη μικρή Χ1 εχοντας τη μεγάλη νομίζω έχεις πει καλά λόγια. Τα ίδια λόγια ακούω και από αλλους δίλιτρους που οδήγησαν σε εκτεταμένα τεστ τη μικρή.
      Τον μόνο που διάβασα εδώ ότι δεν ικανοποηθηκε ήταν ο Άσσος αλλά για έμενα έχει λαθος μιας και δεν μπορείς να κρίνεις με τεστ του δεκαλέπτου και δη σε κατοικημένη περιοχή.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the_emperor last edited by

        Εχω μάλιστα γράψει ότι μου φάνηκε άλλο αμάξι οταν το ξαναοδηγησα με μερικές χιλιάδες χλμ πάνω...και ακόμη δεν ηταν τελείως στρωμμένο (είχε κάτω από 20000 χλμ...)

        Σε crv έχω μπει στο προηγούμενο. Δεν ξέρω πόσο βελτιωμένο είναι το νέο, αλλά εκείνο δεν συγκρινοταν στο δρόμο με την Χ1 ούτε σε κύλιση, ούτε σε πάτημα, ούτε σε κράτημα, ούτε σε τιμόνι λίγο που το πήρα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          george1977 last edited by

          Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:

          Παντως για να είμαστε ακριβείς,η Χ1 έρχεται πια με κανονικά λάστιχα και κιτ επίσκευης. Τα run flat είναι έξτρα.
          Ωστόσο από τους κατόχους εδώ αλλά και προσωπικά κανεις δεν έχει εκφράσει παράπονο όπως το λες ότι αδικείται το αμάξι.
          Μιλάμε πια για τελευταίας γενιάς rrf ελαστικά που δεν τα καταλάβαινεις.
          Σε κανονική εθνική οδό θόρυβο από έξω (αέρα, λάστιχα κλπ) αρχίζεις να καταλαβαινεις μετά τα 140-150 χώρις ποτε να ενοχλεί. Με 160 και κοιμούνται όλοι οι επιβάτες χαλαρά! Και ξέρεις ποσο ευαίσθητος είμαι με θορύβους [emoji1]
          Ειλικρινά με τοσα που έχω διαβάσει όποτε αλλάξω θα βάλω κανονικά έτσι να δω τι είναι πια αυτή η διαφορά που διαβάζω.

          Δες την μέτρηση στην πίστα.

          http://www.zeperfs.com/en/duel6387-5834.htm

          1.56 η χ1
          1.54 το CRV (4wd_

          Καταρχήν τα αμάξια δεν ανηκουν καν στην ίδια κατηγορια από πολλές απόψεις, οπως μεγέθους, κυβικών, καυσίμου, ιπποδύναμης...
          Κατά δεύτερον νομίζω ότι πιο ουσιαστικό για τον καθημερινό χρήστη είναι οι ρεπρίζ και ιδίως το 60-100
          κ το 80-120 κ εκεί η πιο 'αδύναμη' Χ1 φαίνεται να τα πηγαίνει μια χαρά...

          O μόνος λόγος που το αναφέρω είναι το παρακάτω παράδοξο
          α) Στις μετρήσεις βλέπουμε να είναι σχεδόν σε όλες ταχυτερη η x1
          b)Στο φρενάρισμα καλύτερη
          γ) Κατα γενική ομολογία έχει καλύτερο κράτημα

          Παρόλο το α,β,γ στην πίστα που τεστάρονται και τα τρια το CRV ρίχνει δυο δευτερόλεπτα. Πως εξηγείται το παράδοξο αυτό; Στην τετρακίνηση;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
            Παντως για να είμαστε ακριβείς,η Χ1 έρχεται πια με κανονικά λάστιχα και κιτ επίσκευης. Τα run flat είναι έξτρα.
            Ωστόσο από τους κατόχους εδώ αλλά και προσωπικά κανεις δεν έχει εκφράσει παράπονο όπως το λες ότι αδικείται το αμάξι.
            Μιλάμε πια για τελευταίας γενιάς rrf ελαστικά που δεν τα καταλάβαινεις.
            Σε κανονική εθνική οδό θόρυβο από έξω (αέρα, λάστιχα κλπ) αρχίζεις να καταλαβαινεις μετά τα 140-150 χώρις ποτε να ενοχλεί. Με 160 και κοιμούνται όλοι οι επιβάτες χαλαρά! Και ξέρεις ποσο ευαίσθητος είμαι με θορύβους [emoji1]
            Ειλικρινά με τοσα που έχω διαβάσει όποτε αλλάξω θα βάλω κανονικά έτσι να δω τι είναι πια αυτή η διαφορά που διαβάζω.

            Γιατί να βάλεις σε δεύτερη μοίρα την ασφάλειά σου;
            https://www.youtube.com/watch?v=mxHwrMh76tE
            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the_emperor last edited by

              Ο χρήστης george1977 έγραψε:

              Παντως για να είμαστε ακριβείς,η Χ1 έρχεται πια με κανονικά λάστιχα και κιτ επίσκευης. Τα run flat είναι έξτρα.
              Ωστόσο από τους κατόχους εδώ αλλά και προσωπικά κανεις δεν έχει εκφράσει παράπονο όπως το λες ότι αδικείται το αμάξι.
              Μιλάμε πια για τελευταίας γενιάς rrf ελαστικά που δεν τα καταλάβαινεις.
              Σε κανονική εθνική οδό θόρυβο από έξω (αέρα, λάστιχα κλπ) αρχίζεις να καταλαβαινεις μετά τα 140-150 χώρις ποτε να ενοχλεί. Με 160 και κοιμούνται όλοι οι επιβάτες χαλαρά! Και ξέρεις ποσο ευαίσθητος είμαι με θορύβους [emoji1]
              Ειλικρινά με τοσα που έχω διαβάσει όποτε αλλάξω θα βάλω κανονικά έτσι να δω τι είναι πια αυτή η διαφορά που διαβάζω.

              Δες την μέτρηση στην πίστα.

              http://www.zeperfs.com/en/duel6387-5834.htm

              1.56 η χ1
              1.54 το CRV (4wd_

              Καταρχήν τα αμάξια δεν ανηκουν καν στην ίδια κατηγορια από πολλές απόψεις, οπως μεγέθους, κυβικών, καυσίμου, ιπποδύναμης...
              Κατά δεύτερον νομίζω ότι πιο ουσιαστικό για τον καθημερινό χρήστη είναι οι ρεπρίζ και ιδίως το 60-100
              κ το 80-120 κ εκεί η πιο 'αδύναμη' Χ1 φαίνεται να τα πηγαίνει μια χαρά...

              O μόνος λόγος που το αναφέρω είναι το παρακάτω παράδοξο
              α) Στις μετρήσεις βλέπουμε να είναι σχεδόν σε όλες ταχυτερη η x1
              b)Στο φρενάρισμα καλύτερη
              γ) Κατα γενική ομολογία έχει καλύτερο κράτημα

              Παρόλο το α,β,γ στην πίστα που τεστάρονται και τα τρια το CRV ρίχνει δυο δευτερόλεπτα. Πως εξηγείται το παράδοξο αυτό; Στην τετρακίνηση;

              Αυτό ομολογώ ότι δεν ξέρω να το απαντήσω χωρίς παραπάνω έρευνα. Ίσως τα παραπάνω άλογα του crv κάνουν τη διαφορά από εκεί κ πάνω, δηλαδή σε ταχύτητες 'πέρα από τα νόμιμα όρια'...

              Η ουσία είναι ότι πρόκειται για δύο πάρα πολύ καλά αμάξια που καλύπτουν κάποιες κοινές αλλά κ αρκετές διαφορετικές προτεραιότητες σε μεγάλο βαθμό!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                george1977 last edited by

                Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:

                Παντως για να είμαστε ακριβείς,η Χ1 έρχεται πια με κανονικά λάστιχα και κιτ επίσκευης. Τα run flat είναι έξτρα.
                Ωστόσο από τους κατόχους εδώ αλλά και προσωπικά κανεις δεν έχει εκφράσει παράπονο όπως το λες ότι αδικείται το αμάξι.
                Μιλάμε πια για τελευταίας γενιάς rrf ελαστικά που δεν τα καταλάβαινεις.
                Σε κανονική εθνική οδό θόρυβο από έξω (αέρα, λάστιχα κλπ) αρχίζεις να καταλαβαινεις μετά τα 140-150 χώρις ποτε να ενοχλεί. Με 160 και κοιμούνται όλοι οι επιβάτες χαλαρά! Και ξέρεις ποσο ευαίσθητος είμαι με θορύβους [emoji1]
                Ειλικρινά με τοσα που έχω διαβάσει όποτε αλλάξω θα βάλω κανονικά έτσι να δω τι είναι πια αυτή η διαφορά που διαβάζω.

                Δες την μέτρηση στην πίστα.

                http://www.zeperfs.com/en/duel6387-5834.htm

                1.56 η χ1
                1.54 το CRV (4wd_

                Καταρχήν τα αμάξια δεν ανηκουν καν στην ίδια κατηγορια από πολλές απόψεις, οπως μεγέθους, κυβικών, καυσίμου, ιπποδύναμης...
                Κατά δεύτερον νομίζω ότι πιο ουσιαστικό για τον καθημερινό χρήστη είναι οι ρεπρίζ και ιδίως το 60-100
                κ το 80-120 κ εκεί η πιο 'αδύναμη' Χ1 φαίνεται να τα πηγαίνει μια χαρά...

                O μόνος λόγος που το αναφέρω είναι το παρακάτω παράδοξο
                α) Στις μετρήσεις βλέπουμε να είναι σχεδόν σε όλες ταχυτερη η x1
                b)Στο φρενάρισμα καλύτερη
                γ) Κατα γενική ομολογία έχει καλύτερο κράτημα

                Παρόλο το α,β,γ στην πίστα που τεστάρονται και τα τρια το CRV ρίχνει δυο δευτερόλεπτα. Πως εξηγείται το παράδοξο αυτό; Στην τετρακίνηση;

                Αυτό ομολογώ ότι δεν ξέρω να το απαντήσω χωρίς παραπάνω έρευνα. Ίσως τα παραπάνω άλογα του crv κάνουν τη διαφορά από εκεί κ πάνω, δηλαδή σε ταχύτητες 'πέρα από τα νόμιμα όρια'...

                Η ουσία είναι ότι πρόκειται για δύο πάρα πολύ καλά αμάξια που καλύπτουν κάποιες κοινές αλλά κ αρκετές διαφορετικές προτεραιότητες σε μεγάλο βαθμό!

                Καταρχήν από που προκύπτει οτι στα 60-100 και 80-120 είναι καλυτερο το X1 ;
                Εγω διαβάζω σε τεστ μεγάλες διαφορές υπερ του CRV

                Χειροκίνητο με στοιχεία από τα παρακάτω sites
                http://www.automobile-catalog.com/perfo ... c_4wd.html
                http://www.automobile-catalog.com/perfo ... ve18i.html
                http://www.automobile-catalog.com/perfo ... c_2wd.html

                Προσπέρασμα με 4 (60-100)
                Honda CRV (160PS) 7,6 ,
                BMW X1 18i 9,9
                ενω ακόμη και η εκδοση με τα 120PS του Honda είναι γρηγορότερη 8,6
                Προσπέρασμα με 5 (80-120)
                Honda CRV 160PS 10,3
                Bmw X1 18i 13,8!!!!!
                Honda CRV 120PS 12,3

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iceman7 last edited by

                  Το συγκριτικό είναι με αυτόματο παντως που συνίσταται σφόδρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    the_emperor last edited by

                    Βλέπω όμως και από κάτω το Overtaking factors - δεν ξέρω αν έχει σχέση - όπου διαβάζω:
                    Για το Honda CR-V 1.6 i-DTEC 4WD
                    60-100 km/h through gears (sec): 5.7
                    80-120 km/h through gears (sec): 7.6
                    100-180 km/h through gears (sec): 46.1

                    40-70 mph through gears (sec): 7.8
                    50-90 mph through gears (sec): 15.3

                    Για το BMW X1 sDrive18i
                    60-100 km/h through gears (sec): 5.2
                    80-120 km/h through gears (sec): 7.2
                    100-180 km/h through gears (sec): 34.8

                    40-70 mph through gears (sec): 7.4
                    50-90 mph through gears (sec): 14.2

                    και για το Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD
                    60-100 km/h through gears (sec): 7
                    80-120 km/h through gears (sec): 9.9
                    100-180 km/h through gears (sec):

                    40-70 mph through gears (sec): 9.8
                    50-90 mph through gears (sec): 21.5

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      george1977 last edited by

                      Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                      Βλέπω όμως και από κάτω το Overtaking factors - δεν ξέρω αν έχει σχέση - όπου διαβάζω:
                      Για το Honda CR-V 1.6 i-DTEC 4WD
                      60-100 km/h through gears (sec): 5.7
                      80-120 km/h through gears (sec): 7.6
                      100-180 km/h through gears (sec): 46.1

                      40-70 mph through gears (sec): 7.8
                      50-90 mph through gears (sec): 15.3

                      Για το BMW X1 sDrive18i
                      60-100 km/h through gears (sec): 5.2
                      80-120 km/h through gears (sec): 7.2
                      100-180 km/h through gears (sec): 34.8

                      40-70 mph through gears (sec): 7.4
                      50-90 mph through gears (sec): 14.2

                      και για το Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD
                      60-100 km/h through gears (sec): 7
                      80-120 km/h through gears (sec): 9.9
                      100-180 km/h through gears (sec):

                      40-70 mph through gears (sec): 9.8
                      50-90 mph through gears (sec): 21.5

                      Αρα πως εξηγειτε το -2 του Honda. Μήπως οτι η τετρακίνηση δίνει καλύτερη πρόσφυση στην έξοδο των στροφών;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        the_emperor last edited by

                        δεν ξέρω Γιώργο μου...άλλο η προσπέραση, άλλο οι ρεπρίζ
                        Ίσως τα στοιχεία που παρέθεσες εσύ παίζουν πιο σημαντικό ρόλο, αφού οι μετρήσεις σε πίστα δεν έχουν να κάνουν με προσπεράσεις. Αλλά η Χ1 έχει νομίζω και μεγαλύτερη τελική...
                        Παίζει ρόλο και ο οδηγός;
                        Υπάρχουν εδώ στο φόρουμ πολύ πιο αρμόδιοι να απαντήσουν από μένα!

                        Πάντως επαναλαμβάνω ότι η ουσία παραμένει: Κ τα δύο αμάξια είναι πάρα πολύ καλά και ιδίως το crv με τον 160άρη κορυφαία επιλογή στην κατηγορία του!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης george1977 έγραψε:

                          Βλέπω όμως και από κάτω το Overtaking factors - δεν ξέρω αν έχει σχέση - όπου διαβάζω:
                          Για το Honda CR-V 1.6 i-DTEC 4WD
                          60-100 km/h through gears (sec): 5.7
                          80-120 km/h through gears (sec): 7.6
                          100-180 km/h through gears (sec): 46.1

                          40-70 mph through gears (sec): 7.8
                          50-90 mph through gears (sec): 15.3

                          Για το BMW X1 sDrive18i
                          60-100 km/h through gears (sec): 5.2
                          80-120 km/h through gears (sec): 7.2
                          100-180 km/h through gears (sec): 34.8

                          40-70 mph through gears (sec): 7.4
                          50-90 mph through gears (sec): 14.2

                          και για το Honda CR-V 1.6 i-DTEC 2WD
                          60-100 km/h through gears (sec): 7
                          80-120 km/h through gears (sec): 9.9
                          100-180 km/h through gears (sec):

                          40-70 mph through gears (sec): 9.8
                          50-90 mph through gears (sec): 21.5

                          Αρα πως εξηγειτε το -2 του Honda. Μήπως οτι η τετρακίνηση δίνει καλύτερη πρόσφυση στην έξοδο των στροφών;

                          Δεν τίθεται θέμα ελκτικής πρόσφυσης σε αυτές τις ιπποδυνάμεις και ειδικά σε άσφαλτο πίστας.
                          Οδηγός και λάστιχα (πλευρική πρόσφυση) είναι τα σημαντικότερα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giatros last edited by

                            Test drive για το X1 σήμερα με την σύζυγο!!!
                            Αρχικά της άρεσε σαν αμάξωμα και σαν χώρους.Στον δρόμο θα έλεγα ότι μου έκανε καλή εντύπωση,Πολύ καλή απόκριση στο γκάζι με το αυτόματο,θεωρώ ότι στο δρόμο τρώει ξεκούραστα τα χλμ,καλές εντυπώσεις γενικά για να μισάωρο περίπου test drive.Το βλέπω να κερδίζει έδαφος μετά την σύμφωνη γνώμη και του συνοδηγου(το Crv) δεν της αρέσει καθόλου.Ζοριζοντας τους σήμερα στην τιμή μου είπαν ότι μπορούν να μου βάλουν Navi κόστους 1000 ευρώ επιπλέον.Θα έλεγα ότι ίσως θα ήταν φρόνιμο να περιμένω να δω και το Xc40 το οποίο από φωτογραφίες μας αρέσει και δεν ξέρω τι παίζει και με την κάθοδο του X2.Σε χώρους θα είναι πιο άνετη της X1;

                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              the_emperor last edited by

                              OXI

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giatros last edited by

                                Οχι οτι δεν θα ειναι ανετη?Ξερουμε απο καπου διαστασεις?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  iceman7 last edited by

                                  Η σειρά 2 είναι πιο κουπέ και οι πρώτες φωτό της X2 δείχνουν ένα σχετικά μικρότερο και πιο μαζεμένο αμάξωμα.
                                  Επίσης μην ξεχνάς ότι καλό να αποφεύγονται καινούργια μοντέλα τον πρώτο καιρό για να προλάβουν να διορθωθούν τυχόν πρώτα λάθη.
                                  Στην Χ1 η τιμή είναι για ετοιμοπαράδοτο ή νέα παραγγελία ; με άλλον έμπορο έπαιξες καθόλου ; αν θες περισσότερες λεπτομερειες στείλε pm

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    devil_cat last edited by

                                    Καλησπέρα!
                                    Σε πρόσφατη αναζήτηση το X1 με τα 136 άλογα σε XLine (αυτόματο) βγαίνει στα 34,000-34,500.
                                    Έρχεται μικροβελτιωμενο με 140 άλογα και λίγο καλύτερο αυτόματο κιβώτιο στα 36,000 τελική.

                                    Παίζουν ακόμα καλύτερες τιμές στην αγορά?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iceman7 last edited by

                                      Ο χρήστης Devil_Cat έγραψε:
                                      Καλησπέρα!
                                      Σε πρόσφατη αναζήτηση το X1 με τα 136 άλογα σε XLine (αυτόματο) βγαίνει στα 34,000-34,500.
                                      Έρχεται μικροβελτιωμενο με 140 άλογα και λίγο καλύτερο αυτόματο κιβώτιο στα 36,000 τελική.

                                      Παίζουν ακόμα καλύτερες τιμές στην αγορά?

                                      Κάπου εκεί είναι οι τιμές και μάλιστα από αρχές της χρονιάς έχουν προσθέσει στο στανταρ εξοπλισμό αρκετά επιπλέον πραγματα.
                                      Μετά εξαρτάται αν παίξεις εμπόρους και αν τρέχει κάποιο προωθητικό.
                                      Πχ όταν πήρα εγώ είχε επιπλέον έκπτωση 2100 από την BMW απευθείας συν αλλά τοσα από τον έμπορο συν δώρα.
                                      Τώρα έχει πολύ καλό επιτόκιο και πακέτο αλά leasing.
                                      Η νέα έκδοση με τα 140 αντί για 136 είναι απλά αλλαγή software που σε συνδυασμό με το dual clutch 7ταχυτο αντί του 6ταχυτου ΑISIN έχει μειώσει κόστη και κατά λίγα gr του ρύπους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        george1977 last edited by

                                        Γιατρέ ρίξε μια ματιά το 3008 GT Line και ειδικότερα δοκίμασε το icockit-amplify.

                                        Έαν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα είναι καλή επιλογή.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giatros last edited by

                                          Επειδή δεν έχω καταλήξει ακόμα σήμερα έλαβα ένα προωθητικό από την Mercedes όλο αυτό στα 37.700

                                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos-golf last edited by

                                            Γιατρε εγω θα πηγαινα στη x1 με λεντ και αυτοματο

                                            Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 17 / 30
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2025

                                            ΤΕΥΧΟΣ Σεπτέμβριος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr