-
Γεια σας,
Εχω ενα renault megane sedan του 2001. Δυστυχως έχει φάει 3 στούκες απο πίσω.
Μια απο λεωφορείο.
Μια επεσε στον ουρανό πισω δέντρο 10 μετρα που εσπασε.
Και πριν 1 μηνα επεσε μια που χαζευε(κινητο ισως) εσκασε απο πίσω και παρότι ολοι λενε σιγα δεν επαθε τιποτα εχει στραβώσει και μεσα και θελει καλιμπρα.
Οποτε σιγουρα θα εχει παει καλιμπρα 3 φορες.
Σε κανενα απο αυτά δεν ημουν παρών/οδηγός οταν εγιναν.
Απο συντήρηση ηταν παρατημένο μιας και το ειχε ο πατερας μου και γενικά οτι αυτοκινητο ειχε πάντα εκοβε ιμάντα επειδη δεν εκανε service ποτε απο ιδεολογια.Ετσι και αυτο ειχε κοψει ιμαντα και ειχε γινει μια σουπα.
Εγω γενικά το συμάζεψα λιγο οσο το 'εχω'.Μπορεί να εχω δωσει και 1000+ευρώ σε ενα 1.5 χρονο(aircondition, λαστιχα, ισιωμα ζαντας, , δισκο-πλατω, μπιλιοφορο, χερουλια, αντλια βενζίνης, δυναμό, φαναρια σπασμένα αλλαγη, service κτλ).
Γενικά οσο το οδηγουσα 12 χρονια το μονο που ειχα κανει ειναι να εχω γδαρει λιγο τη πορτα του οδηγου σε κολονακι.Τωρα εχω μεινει με πορτμπαγκαζ φυσαρμονικα που δε μπορεις να βαλεις και πολλα μιας και εχει στραβώσει και μεσα το σασι.
Αποζημιωση δεν εχω παρει ακομα μιας και θελω και για σωματικες βλάβες που δικαιουται η οδηγός και γενικα το καθυστερουν πολύ.Το ερωτημα μου ειναι αν αξίζει με τα λεφτά της αποζημίωσης + μερικα δικα μου να το μαζεψω εξωτερικά που θελει βαψιμο ή να πάρω κατι άλλο μεταχειρισμένο με 6-7k; Δυστυχως δε βρισκω πολλες επιλογές σε αυτα τα λεφτά για μεσαίο που ψάχνω. Πχ (auris/i30/civic/jazz/...)
To θεμα ειναι οτι γενικα ειναι ζημιάρικο αυτοκινητο ολο κατι χαλάει και δλδ το σασμαν εχει σχεδον 'κλάσει΄, αλλες ζημιες που δε βρισκουν καν οι μαστορες και δε ξερω αν αξίζει να ασχολουμε με γαλλική μπανιέρα + οτι θελει και αλλες επισκευες. Απο την αλλη με 6-7 δε νομιζω οτι παίρνω αμαξι νεοτερο της 10ετίας και θα έχω βαλει παραπανω λεφτά.
Αξιζει ή μηπως οχι;
Εχετε προτάσεις σε τι να ψάξω αν παω σε μεταχειρο για τη κατηγορία που θέλω; Θελω να εχει 4 πορτες και μεσαίο, τα μικρά δε μου αρέσουν καθόλου.
Ευχαριστώ -
Γεια σας,
Εχω ενα renault megane sedan του 2001. Δυστυχως έχει φάει 3 στούκες απο πίσω.
Μια απο λεωφορείο.
Μια επεσε στον ουρανό πισω δέντρο 10 μετρα που εσπασε.
Και πριν 1 μηνα επεσε μια που χαζευε(κινητο ισως) εσκασε απο πίσω και παρότι ολοι λενε σιγα δεν επαθε τιποτα εχει στραβώσει και μεσα και θελει καλιμπρα.
Οποτε σιγουρα θα εχει παει καλιμπρα 3 φορες.
Σε κανενα απο αυτά δεν ημουν παρών/οδηγός οταν εγιναν.
Απο συντήρηση ηταν παρατημένο μιας και το ειχε ο πατερας μου και γενικά οτι αυτοκινητο ειχε πάντα εκοβε ιμάντα επειδη δεν εκανε service ποτε απο ιδεολογια.Ετσι και αυτο ειχε κοψει ιμαντα και ειχε γινει μια σουπα.
Εγω γενικά το συμάζεψα λιγο οσο το 'εχω'.Μπορεί να εχω δωσει και 1000+ευρώ σε ενα 1.5 χρονο(aircondition, λαστιχα, ισιωμα ζαντας, , δισκο-πλατω, μπιλιοφορο, χερουλια, αντλια βενζίνης, δυναμό, φαναρια σπασμένα αλλαγη, service κτλ).
Γενικά οσο το οδηγουσα 12 χρονια το μονο που ειχα κανει ειναι να εχω γδαρει λιγο τη πορτα του οδηγου σε κολονακι.Τωρα εχω μεινει με πορτμπαγκαζ φυσαρμονικα που δε μπορεις να βαλεις και πολλα μιας και εχει στραβώσει και μεσα το σασι.
Αποζημιωση δεν εχω παρει ακομα μιας και θελω και για σωματικες βλάβες που δικαιουται η οδηγός και γενικα το καθυστερουν πολύ.Το ερωτημα μου ειναι αν αξίζει με τα λεφτά της αποζημίωσης + μερικα δικα μου να το μαζεψω εξωτερικά που θελει βαψιμο ή να πάρω κατι άλλο μεταχειρισμένο με 6-7k; Δυστυχως δε βρισκω πολλες επιλογές σε αυτα τα λεφτά για μεσαίο που ψάχνω. Πχ (auris/i30/civic/jazz/...)
To θεμα ειναι οτι γενικα ειναι ζημιάρικο αυτοκινητο ολο κατι χαλάει και δλδ το σασμαν εχει σχεδον 'κλάσει΄, αλλες ζημιες που δε βρισκουν καν οι μαστορες και δε ξερω αν αξίζει να ασχολουμε με γαλλική μπανιέρα + οτι θελει και αλλες επισκευες. Απο την αλλη με 6-7 δε νομιζω οτι παίρνω αμαξι νεοτερο της 10ετίας και θα έχω βαλει παραπανω λεφτά.
Αξιζει ή μηπως οχι;
Εχετε προτάσεις σε τι να ψάξω αν παω σε μεταχειρο για τη κατηγορία που θέλω; Θελω να εχει 4 πορτες και μεσαίο, τα μικρά δε μου αρέσουν καθόλου.
Ευχαριστώ -
Γεια σας,
Εχω ενα renault megane sedan του 2001. Δυστυχως έχει φάει 3 στούκες απο πίσω.
Μια απο λεωφορείο.
Μια επεσε στον ουρανό πισω δέντρο 10 μετρα που εσπασε.
Και πριν 1 μηνα επεσε μια που χαζευε(κινητο ισως) εσκασε απο πίσω και παρότι ολοι λενε σιγα δεν επαθε τιποτα εχει στραβώσει και μεσα και θελει καλιμπρα.
Οποτε σιγουρα θα εχει παει καλιμπρα 3 φορες.
Σε κανενα απο αυτά δεν ημουν παρών/οδηγός οταν εγιναν.
Απο συντήρηση ηταν παρατημένο μιας και το ειχε ο πατερας μου και γενικά οτι αυτοκινητο ειχε πάντα εκοβε ιμάντα επειδη δεν εκανε service ποτε απο ιδεολογια.Ετσι και αυτο ειχε κοψει ιμαντα και ειχε γινει μια σουπα.
Εγω γενικά το συμάζεψα λιγο οσο το 'εχω'.Μπορεί να εχω δωσει και 1000+ευρώ σε ενα 1.5 χρονο(aircondition, λαστιχα, ισιωμα ζαντας, , δισκο-πλατω, μπιλιοφορο, χερουλια, αντλια βενζίνης, δυναμό, φαναρια σπασμένα αλλαγη, service κτλ).
Γενικά οσο το οδηγουσα 12 χρονια το μονο που ειχα κανει ειναι να εχω γδαρει λιγο τη πορτα του οδηγου σε κολονακι.Τωρα εχω μεινει με πορτμπαγκαζ φυσαρμονικα που δε μπορεις να βαλεις και πολλα μιας και εχει στραβώσει και μεσα το σασι.
Αποζημιωση δεν εχω παρει ακομα μιας και θελω και για σωματικες βλάβες που δικαιουται η οδηγός και γενικα το καθυστερουν πολύ.Το ερωτημα μου ειναι αν αξίζει με τα λεφτά της αποζημίωσης + μερικα δικα μου να το μαζεψω εξωτερικά που θελει βαψιμο ή να πάρω κατι άλλο μεταχειρισμένο με 6-7k; Δυστυχως δε βρισκω πολλες επιλογές σε αυτα τα λεφτά για μεσαίο που ψάχνω. Πχ (auris/i30/civic/jazz/...)
To θεμα ειναι οτι γενικα ειναι ζημιάρικο αυτοκινητο ολο κατι χαλάει και δλδ το σασμαν εχει σχεδον 'κλάσει΄, αλλες ζημιες που δε βρισκουν καν οι μαστορες και δε ξερω αν αξίζει να ασχολουμε με γαλλική μπανιέρα + οτι θελει και αλλες επισκευες. Απο την αλλη με 6-7 δε νομιζω οτι παίρνω αμαξι νεοτερο της 10ετίας και θα έχω βαλει παραπανω λεφτά.
Αξιζει ή μηπως οχι;
Εχετε προτάσεις σε τι να ψάξω αν παω σε μεταχειρο για τη κατηγορία που θέλω; Θελω να εχει 4 πορτες και μεσαίο, τα μικρά δε μου αρέσουν καθόλου.
Ευχαριστώ -
Η δική μου άποψη είναι ότι το δίνεις πάραυτα.
Μέχρι τα 7000 ευρώ βρίσκεις πληθώρα αυτοκινήτων όλων των γούστων και καταστάσεων. Μια γρήγορη αναζήτηση που έκανα στο car.gr με τα κριτήρια που έθεσες βγάζει πάνω από 1000 επιλογές. Οπότε ξεκίνα ψάξιμο κ μην ξαναρίξεις φράγκο σε αυτό.
Γαλλική μπανιέρα... -
Οκ.. Απλα δε ξερω εχουν χαλάσει τα παντα. Το θεμα ειναι οτι και αλλο να παρω δε ξερω τι θα συναντήσω.
-
Ο χρήστης Parhs έγραψε:
Οκ.. Απλα δε ξερω εχουν χαλάσει τα παντα. Το θεμα ειναι οτι και αλλο να παρω δε ξερω τι θα συναντήσω.Υπάρχουν επιλογές. Υπάρχουν και τρόποι να ελέγξεις το αμάξι που θα πάρεις.
Καλοί μάστορες θα το κοιτάξουν εξονυχιστικά και θα κάνεις μια αρκετά ασφαλή επιλογή -
Συμφωνώ με sargus.Καλύτερα αγορά μεταχειρισμένου.
Aλλά τι σου φταίει και το κατηγορείς το αμαξάκι; Eίναι 15+ετών και έχει τραβήξει τα μύρια όσα! Έπεσε δέντρο πάνω του,δύο τρακαρίσματα εκ των οποίων η μία με λεωφορείο, δηλ. τι άλλο να πάθει;; Μόνο από γκρεμό δεν έπεσε και δε στουκάρισε με κανένα τανκ! Και γαλλικό να μην ήταν,δε νομίζω πως θα επιβίωνε καλύτερα...
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Συμφωνώ με sargus.Καλύτερα αγορά μεταχειρισμένου.Aλλά τι σου φταίει και το κατηγορείς το αμαξάκι; Eίναι 15+ετών και έχει τραβήξει τα μύρια όσα! Έπεσε δέντρο πάνω του,δύο τρακαρίσματα εκ των οποίων η μία με λεωφορείο, δηλ. τι άλλο να πάθει;; Μόνο από γκρεμό δεν έπεσε και δε στουκάρισε με κανένα τανκ! Και γαλλικό να μην ήταν,δε νομίζω πως θα επιβίωνε καλύτερα...
ναι οκ αλλα οι ζημιες που εχει βγαλει δε νομιζω πως εχουν σχεση με τα τρακαρισματα.
Κρεμαγιέρα, ηλεκτρικά, προβληματα στο ψυγειο, αντλια βενζινης, δυναμό, ιμαντα, γρυλοι, εσωτερική επενδυση, καθισματα, πλαστικά, σασμαν, βασεις μηχανής, air condition συμπιεστής και αλλα παρα πολλα που δε θυμάμαι τωρα). Σε κορολα αντιστοιχο δεν εχει χαλάσει τιποτα απολυτως πχ -
Κάτι δεν καταλαβαίνω στην ερώτησή σου, μάλλον. Το αυτοκίνητο έχει φάει τρεις γερές στούκες και σου έχει βγάλει και μπόλικα προβλήματα κι εσύ σκέφτεσαι να επενδύσεις πάνω του χρήματα; Γιατί;
Εάν υποθέσουμε ότι παίρνεις ένα μεταχειρισμένο και δεν το πας καν για έλεγχο σε μηχανικό, φανοποιό κτλ, σε τι ποσοστό θεωρείς ότι μπορεί να είναι χειρότερο από το δικό σου; Σε πολύ μικρό θα έλεγα εγώ. Άρα εάν προσέξεις κατά την αγορά του, μάλλον ότι αυτοκίνητο πάρεις θα είναι καλύτερο, εννοώντας ότι θα σου βγάλει περισσότερα χιλιόμετρα με λιγότερες βλάβες.
Αν έχω καταλάβει καλά, θέλεις ένα αυτοκίνητο για να κάνεις τη δουλειά σου. Δεν υπάρχει κάποιος συναισθηματικός παράγοντας που σε κάνει να θέλεις να το κρατήσεις. και να υπήρχε τέτοιος παράγοντας βέβαια, η σωστή (για μένα) επιλογή είναι να επενδύσεις σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχει περάσει τόσα στη ζωή του. -
Ο χρήστης trader έγραψε:
Κάτι δεν καταλαβαίνω στην ερώτησή σου, μάλλον. Το αυτοκίνητο έχει φάει τρεις γερές στούκες και σου έχει βγάλει και μπόλικα προβλήματα κι εσύ σκέφτεσαι να επενδύσεις πάνω του χρήματα; Γιατί;
Εάν υποθέσουμε ότι παίρνεις ένα μεταχειρισμένο και δεν το πας καν για έλεγχο σε μηχανικό, φανοποιό κτλ, σε τι ποσοστό θεωρείς ότι μπορεί να είναι χειρότερο από το δικό σου; Σε πολύ μικρό θα έλεγα εγώ. Άρα εάν προσέξεις κατά την αγορά του, μάλλον ότι αυτοκίνητο πάρεις θα είναι καλύτερο, εννοώντας ότι θα σου βγάλει περισσότερα χιλιόμετρα με λιγότερες βλάβες.
Αν έχω καταλάβει καλά, θέλεις ένα αυτοκίνητο για να κάνεις τη δουλειά σου. Δεν υπάρχει κάποιος συναισθηματικός παράγοντας που σε κάνει να θέλεις να το κρατήσεις. και να υπήρχε τέτοιος παράγοντας βέβαια, η σωστή (για μένα) επιλογή είναι να επενδύσεις σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχει περάσει τόσα στη ζωή του.Ο προβληματισμός ειναι περι VFM. Στη μια θα δωσω κανα 1000-1500 και θα ξερω σε τι κατασταση ειναι.
Στην αλλη περιπτωση (θα κανω ελεγχο spot mechanics, δικο μου μηχανικό εμπειρο και σε συνεργείο).
Στη περιπτωση των 7k που θα παει παρπανω αν θελει λαστιχα κτλ θα 'χαθουν' περιπου 5k με 2κ αποζημιωση.
Στη πράξη δηλαδη θα δωθουν 5k για ενα max 8-10 νεοτερο αυτοκινητο και σε 8-10 χρονια θα ειναι σε παρομοια κατασταση,χωρια που μπορει να το διαλύσει ανα πασα στιγμή καποιος
Δηλαδη μπορει να ειναι 'πολυτελεια'. -
Ο χρήστης Parhs έγραψε:
Στη πράξη δηλαδη θα δωθουν 5k για ενα max 8-10 νεοτερο αυτοκινητο και σε 8-10 χρονια θα ειναι σε παρομοια κατασταση,χωρια που μπορει να το διαλύσει ανα πασα στιγμή καποιος
Δηλαδη μπορει να ειναι 'πολυτελεια'.Κάτσε βρε φίλε μου τώρα γιατί νομίζω ότι μπερδεύεσαι και μπερδεύεις και εμάς.
Θεωρείς μεγάλο ποσό το να ξοδέψεις 5κ για να βγάλεις άλλα 8-10 αυτοκινητιστικά χρόνια; (δεν εξετάζω αν είναι τόσα όντως, απλά ψάχνω το δικό σου σκεπτικό). Επίσης, θεωρείς ότι αν κρατήσεις αυτό που έχεις τώρα, θα σου βγάλει τα επόμενα 8-10 χρόνια (στην περίπτωση που θέλεις να έχεις ένα αυτοκίνητo σχεδόν 30 χρόνια) με μόλις 5κ ή λιγότερα; Κάπου σε έχασα. Επίσης, νομίζω ότι δείχνεις κάποιο δέσιμο με το αμαξάκι σου, οπότε μήπως να το κρατήσεις και να αφήσεις την οικονομοτεχνική ανάλυση; -
Ξεκάθαρα θα πας για αγορά. Κοίτα σε άλλες 'γαλλικές μπανιέρες' και τσιμπα κανένα 207 η καμιά c4, και κατά τη γνώμη μου δες κ κανένα Civic.
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Κάτσε βρε φίλε μου τώρα γιατί νομίζω ότι μπερδεύεσαι και μπερδεύεις και εμάς.
Θεωρείς μεγάλο ποσό το να ξοδέψεις 5κ για να βγάλεις άλλα 8-10 αυτοκινητιστικά χρόνια; (δεν εξετάζω αν είναι τόσα όντως, απλά ψάχνω το δικό σου σκεπτικό). Επίσης, θεωρείς ότι αν κρατήσεις αυτό που έχεις τώρα, θα σου βγάλει τα επόμενα 8-10 χρόνια (στην περίπτωση που θέλεις να έχεις ένα αυτοκίνητ σχεδόν 3 χρόνια) με μόλις 5κ ή λιγότερα; Κάπου σε έχασα. Επίσης, νομίζω ότι δείχνεις κάποιο δέσιμο με το αμαξάκι σου, οπότε μήπως να το κρατήσεις και να αφήσεις την οικονομοτεχνική ανάλυση;Για αυτο το λογο ρωτάω γιατι έχω καποιο δέσιμο και μάλλον δε τα βλέπω καθαρά/ανικειμενικα προφανώς καθώς και οτι με επηρεάζουν αυτα που μου λενε μαστορες(για να παρουν λεφτά προφανώς οτι 'δε πετας ετσι ένα αμάξι' και οτι με 2κ που θελει να μαζευτεί δε παίρνω τίποτα)
Αλλά οκ ισως με 5-6k να αξίζει οπως λες αν ειναι σε καλη κατασταση/αξιοπιστο.Εχω ξεκινησει να κοιτάω για μεταχειρισμένα αλλα δε βιάζομαι.
Υπαρχει καποια προταση σε μοντέλα για αυτη τη τιμή; -
Ο χρήστης Parhs έγραψε:
Απο συντήρηση ηταν παρατημένο μιας και το ειχε ο πατερας μου και γενικά οτι αυτοκινητο ειχε πάντα εκοβε ιμάντα επειδη δεν εκανε service ποτε απο ιδεολογια.Ετσι και αυτο ειχε κοψει ιμαντα και ειχε γινει μια σουπα.
[....]
To θεμα ειναι οτι γενικα ειναι ζημιάρικο αυτοκινητο ολο κατι χαλάει και δλδ το σασμαν εχει σχεδον 'κλάσει΄, αλλες ζημιες που δε βρισκουν καν οι μαστορες και δε ξερω αν αξίζει να ασχολουμε με γαλλική μπανιέρα + οτι θελει και αλλες επισκευες.Ο νοών νοείτω.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει και ποιές από αυτές τις βλάβες είναι αδικαιολόγητες βάσει των χιλιομέτρων και της συντήρησης της μπανιέρας??
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Απο συντήρηση ηταν παρατημένο μιας και το ειχε ο πατερας μου και γενικά οτι αυτοκινητο ειχε πάντα εκοβε ιμάντα επειδη δεν εκανε service ποτε απο ιδεολογια.Ετσι και αυτο ειχε κοψει ιμαντα και ειχε γινει μια σουπα.
[....]
To θεμα ειναι οτι γενικα ειναι ζημιάρικο αυτοκινητο ολο κατι χαλάει και δλδ το σασμαν εχει σχεδον 'κλάσει΄, αλλες ζημιες που δε βρισκουν καν οι μαστορες και δε ξερω αν αξίζει να ασχολουμε με γαλλική μπανιέρα + οτι θελει και αλλες επισκευες.Ο νοών νοείτω.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει και ποιές από αυτές τις βλάβες είναι αδικαιολόγητες βάσει των χιλιομέτρων και της συντήρησης της μπανιέρας??
Εχει 280.000km.
**Ισως **αδικαιολογητες ειναι:
Να χαλάνε ολοι οι γρύλοι 1-2 φορες η να σπανε πλαστικά διαφορα(χερουλια κτλ).
Σασμαν να κολάει καμια φορά και δυσκολια στο να μπει καμια φορά η 3.
Να χαλάνε οι βασεις μηχανής συνέχεια.
Προβληματα στο ρελαντί.
Να χαλάσει κρεμαγιέρα (μολις εληξε η εγγυηση)
Να εχει διαροές παντού απο αρχη.(λαδια, συστημα διευθυνσης, σασμαν)
Ισως και οτι μπάζει κρυο αερα απέξω στα ποδια οδηγου απο παλαιά.
Το να χαλάει το κλαπέτο (στις τεχνικες οδηγιες που ειδα ειναι κατασκευαστικό σφάλμα και εχει πατέντα να κανεις για να μη χαλάσει ξανα)
Να χαλάσει ac σε 10 χρονια.
Μιζα
ΑλτενατορΑποψη μου. Σιγουρα κατι θα χαλάσει σε ενα παλαιό αμάξι εκτος απο εξαιρέσεις που ξέρω ατομα που δε τους εχει πάθει τιποτα σε αλλα μοντέλα/μαρκες
-
Ο χρήστης trader έγραψε:
Κάτι δεν καταλαβαίνω στην ερώτησή σου, μάλλον. Το αυτοκίνητο έχει φάει τρεις γερές στούκες και σου έχει βγάλει και μπόλικα προβλήματα κι εσύ σκέφτεσαι να επενδύσεις πάνω του χρήματα; Γιατί;
Εάν υποθέσουμε ότι παίρνεις ένα μεταχειρισμένο και δεν το πας καν για έλεγχο σε μηχανικό, φανοποιό κτλ, σε τι ποσοστό θεωρείς ότι μπορεί να είναι χειρότερο από το δικό σου; Σε πολύ μικρό θα έλεγα εγώ. Άρα εάν προσέξεις κατά την αγορά του, μάλλον ότι αυτοκίνητο πάρεις θα είναι καλύτερο, εννοώντας ότι θα σου βγάλει περισσότερα χιλιόμετρα με λιγότερες βλάβες.
Αν έχω καταλάβει καλά, θέλεις ένα αυτοκίνητο για να κάνεις τη δουλειά σου. Δεν υπάρχει κάποιος συναισθηματικός παράγοντας που σε κάνει να θέλεις να το κρατήσεις. και να υπήρχε τέτοιος παράγοντας βέβαια, η σωστή (για μένα) επιλογή είναι να επενδύσεις σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχει περάσει τόσα στη ζωή του.https://www.youtube.com/watch?v=8xuIB_foQ8w
και ο πατερας μου ειναι σιδεροφαγος, να ειναι καλα, αλλα τουλαχιστο κανει σερβισε. Τεραστιολαθος να φτιαχνεις ενα αυτοκινητο ταλαιπωρημενο και το εχω διαπιστωσεια απο πρωτο χερι. Απο ο,τι καταλαβα σουβγηκε και ελαττωματικο και ατυχο και χωρς σερβισε. Χειροτερο αποκλειεται να βρεις με λιγο ελεγχο. Τερμα οι συναισθηματισμοι με λαμαρινες -
Βασικα φιλε Παρη το αμαξι σου ειναι μονο για την ανακυκλωση.
Ειναι κριμα να το πουλησεις και να παρεις κοσμο στο λαιμο σου. -
+1
-
Ο χρήστης Parhs έγραψε:
Κάτι δεν καταλαβαίνω στην ερώτησή σου, μάλλον. Το αυτοκίνητο έχει φάει τρεις γερές στούκες και σου έχει βγάλει και μπόλικα προβλήματα κι εσύ σκέφτεσαι να επενδύσεις πάνω του χρήματα; Γιατί;
Εάν υποθέσουμε ότι παίρνεις ένα μεταχειρισμένο και δεν το πας καν για έλεγχο σε μηχανικό, φανοποιό κτλ, σε τι ποσοστό θεωρείς ότι μπορεί να είναι χειρότερο από το δικό σου; Σε πολύ μικρό θα έλεγα εγώ. Άρα εάν προσέξεις κατά την αγορά του, μάλλον ότι αυτοκίνητο πάρεις θα είναι καλύτερο, εννοώντας ότι θα σου βγάλει περισσότερα χιλιόμετρα με λιγότερες βλάβες.
Αν έχω καταλάβει καλά, θέλεις ένα αυτοκίνητο για να κάνεις τη δουλειά σου. Δεν υπάρχει κάποιος συναισθηματικός παράγοντας που σε κάνει να θέλεις να το κρατήσεις. και να υπήρχε τέτοιος παράγοντας βέβαια, η σωστή (για μένα) επιλογή είναι να επενδύσεις σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχει περάσει τόσα στη ζωή του.Ο προβληματισμός ειναι περι VFM. Στη μια θα δωσω κανα 1000-1500 και θα ξερω σε τι κατασταση ειναι.
Στην αλλη περιπτωση (θα κανω ελεγχο spot mechanics, δικο μου μηχανικό εμπειρο και σε συνεργείο).
Στη περιπτωση των 7k που θα παει παρπανω αν θελει λαστιχα κτλ θα 'χαθουν' περιπου 5k με 2κ αποζημιωση.
Στη πράξη δηλαδη θα δωθουν 5k για ενα max 8-10 νεοτερο αυτοκινητο και σε 8-10 χρονια θα ειναι σε παρομοια κατασταση,χωρια που μπορει να το διαλύσει ανα πασα στιγμή καποιος
Δηλαδη μπορει να ειναι 'πολυτελεια'.Διάβαζα ένα άρθρο στο spotwheel για αν αξίζει να κρατήσεις ένα μεταχειρισμένο. Ένας παράγοντας ήταν η αξιοπιστία του. Από όσο κατάλαβα αυτό που έχεις, δεν είναι αξιόπιστο, οπότε θα γεννάει αρκετά θέματα. Στο μεταχειρισμένο που θα πάρεις, αν είναι αξιόπιστο, θα έχεις λιγότερα έξοδα για συντήρηση. Βάσει πιθανοτήτων γιατί και μοντέλα που θεωρούνται αξιόπιστα, έχουν ιδιοκτήτες που είναι μόνιμα με το χέρι στην τσέπη.
-
Πεταμένα λεφτά είναι να το μαζέψεις στην κατάσταση που είναι. Το 1500-2000€ που έχεις υπολογίσει ότι θέλει για μαζέματα περιλαμβάνει και αναρτήσεις, φρένα, ακρόμπαρα, ημίμπαρα, φλάντζες, αντλία νερού, καταλύτη;
Αγορά μεταχειρισμένου ή επισκευή;