Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 398
    • 399
    • 400
    • 401
    • 402
    • 490
    • 491
    • 400 / 491
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    84
    9820
    226935
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nonos last edited by

      Πασο Ηλια, εχεις δικιο δε το σκεφτηκα ετσι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
        Αν ειναι κανα vectra b ή τετοιας δυσκολιας μοντελο και η τιμη ειναι με παραστατικο δεν ειναι παραλογη για εξουσιοδοτημενο, μην πω και για γενικο συνεργειο.

        Τιμή αντιπροσωπείας είναι. Για Astra G πρόκειται.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aristos6363 last edited by

          απλά γιά ενημέρωση , φίλος αλλαξε σέ nissan almera γιά πρώτη φορά (τό ειχε πάρει καινούργιο ) τόν θερμοστάτη , στό πάνω μέρος τού θερμοστάτη πού εβγαλε ,εγραφε από τήν μιά μεριά nissan κ στήν αλλη μεριά kuzeh ,τού εκανε εντύπωση γιατί πρώτη φορά ειδε γνήσιο ανταλλακτικό πού νά γράφει τήν εταιρία πού προμηθεύει τή nissan ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ilias-a last edited by

            Ο χρήστης Sarantish έγραψε:

            Τιμή αντιπροσωπείας είναι. Για Astra G πρόκειται.

            Για αντιπροσωπεια καλη ειναι, εξω θα ειχες σημαντικη διαφορα σε αυτο το μοντελο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostasag last edited by

              Οικονομικη οδηγηση το μειζον ερωτημα...κατα βαση σε TURBO μοτερ.....

              Στις ποσες στροφες κατ'ελαχιστον να αλλαζουμε ταχυτητα για να οδηγαμε οικονομικα και να μην ζορίσουμε το σασμαν??? (ενδεχομένως και σε συνάρτηση με το που βγαινει η μεγιστη ροπη¨?)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                Τιμή αντιπροσωπείας είναι. Για Astra G πρόκειται.

                Για αντιπροσωπεια καλη ειναι, εξω θα ειχες σημαντικη διαφορα σε αυτο το μοντελο.

                Κατάλαβα....Δεν γνωρίζω από τιμές σε αντιπροσωπείες και γενικότερα και μου φάνηκε λίγο τσιμπημένη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mr-copen last edited by

                  Ειδα το παρακατω βιντεακι και φιλος με Toyota aygo 2009 μοντελο θελει να βαλει και αυτος που μπορει να το βρει..?
                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • bassstarlet
                    bassstarlet last edited by

                    http://www.ebay.com/itm/LHD-Toyota-Glov ... dF&vxp=mtr

                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mr-copen last edited by

                      Ευχαριστω!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • panos2171
                        panos2171 last edited by

                        Ανάμεσα σε φίλτρο καυσίμου blueprint και valeo ποιο θα ήταν προτιμότερο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cson last edited by

                          Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                          Ανάμεσα σε φίλτρο καυσίμου blueprint και valeo ποιο θα ήταν προτιμότερο;

                          Το ιδιο και το αυτο. Η blueprint ειναι στην bilstein group μαζι με febi & SWAG

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • panos2171
                            panos2171 last edited by

                            Οπότε δε το ξεψειρίζω άλλο και βάζω blueprint.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fiatz last edited by

                              Λοιπον ερωτηση :

                              Panda το οποιο πηγαινε παντα καρφι στο δρομο απολυτα ευθεια , εγινε αλλαγη ψαλιδιων μπροστα με ευθυγραμμιση εξακολουθησε να πηγαινει μια χαρα ωπου μετα απο περιπου 1500χλμ ετσι ξαφνικα χωρις να θυμαμαι λακουβα , πεζοδρομιο κλπ κλπ το αμαξι τραβουσε δεξια και το τιμονι ειχε κλιση δεξια.Κοινως για να παω ευθεια επρεπε να εχω το τιμονι καποιες μοιρες αριστερα. Οποτε λεω οκ , ευθυγραμμιση.... γινεται ευθυγραμμιση εκει που το παω παντα ωπου οι τιμες εδειχναν οτι απο αριστερα εχει προβλημα anyway κανουμε επαναφορα στις εργοστασιακες βγαινουμε δρομο ΚΑΙ το αμαξι παει ευθεια μεν αλλα δε το τιμονι παλι εχει μια κλιση δεξια. Σε ισιο δρομο εαν κρατησω το τιμονι ευθεια το αμαξι τραβαει αριστερα .

                              Υ.Γ το τιμονι στην εθυγραμμιση το αλφαδιασαμε με αλφαδι και οχι με το ματι , και επεισης δεν τρεμει δεν τραβαει στο φρενο .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Ο χρήστης fiatz έγραψε:
                                Λοιπον ερωτηση :

                                Panda το οποιο πηγαινε παντα καρφι στο δρομο απολυτα ευθεια , εγινε αλλαγη ψαλιδιων μπροστα με ευθυγραμμιση εξακολουθησε να πηγαινει μια χαρα ωπου μετα απο περιπου 1500χλμ ετσι ξαφνικα χωρις να θυμαμαι λακουβα , πεζοδρομιο κλπ κλπ το αμαξι τραβουσε δεξια και το τιμονι ειχε κλιση δεξια.Κοινως για να παω ευθεια επρεπε να εχω το τιμονι καποιες μοιρες αριστερα. Οποτε λεω οκ , ευθυγραμμιση.... γινεται ευθυγραμμιση εκει που το παω παντα ωπου οι τιμες εδειχναν οτι απο αριστερα εχει προβλημα anyway κανουμε επαναφορα στις εργοστασιακες βγαινουμε δρομο ΚΑΙ το αμαξι παει ευθεια μεν αλλα δε το τιμονι παλι εχει μια κλιση δεξια. Σε ισιο δρομο εαν κρατησω το τιμονι ευθεια το αμαξι τραβαει αριστερα .

                                Υ.Γ το τιμονι στην εθυγραμμιση το αλφαδιασαμε με αλφαδι και οχι με το ματι , και επεισης δεν τρεμει δεν τραβαει στο φρενο .

                                Πρέπει να κλειδώσει το τιμόνι στη σωστή θέση με ένα μπαστούνι που έχουν στις ευθυγραμμίσεις και μετά από τα ημίμπαρα να φέρουν τους τροχούς εκεί που πρέπει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fiatz last edited by

                                  Ετσι ακριβως εγινε !

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    r200 last edited by

                                    Ο χρήστης fiatz έγραψε:
                                    Λοιπον ερωτηση :

                                    Panda το οποιο πηγαινε παντα καρφι στο δρομο απολυτα ευθεια , εγινε αλλαγη ψαλιδιων μπροστα με ευθυγραμμιση εξακολουθησε να πηγαινει μια χαρα ωπου μετα απο περιπου 1500χλμ ετσι ξαφνικα χωρις να θυμαμαι λακουβα , πεζοδρομιο κλπ κλπ το αμαξι τραβουσε δεξια και το τιμονι ειχε κλιση δεξια.Κοινως για να παω ευθεια επρεπε να εχω το τιμονι καποιες μοιρες αριστερα. Οποτε λεω οκ , ευθυγραμμιση.... γινεται ευθυγραμμιση εκει που το παω παντα ωπου οι τιμες εδειχναν οτι απο αριστερα εχει προβλημα anyway κανουμε επαναφορα στις εργοστασιακες βγαινουμε δρομο ΚΑΙ το αμαξι παει ευθεια μεν αλλα δε το τιμονι παλι εχει μια κλιση δεξια. Σε ισιο δρομο εαν κρατησω το τιμονι ευθεια το αμαξι τραβαει αριστερα .

                                    Υ.Γ το τιμονι στην εθυγραμμιση το αλφαδιασαμε με αλφαδι και οχι με το ματι , και επεισης δεν τρεμει δεν τραβαει στο φρενο .

                                    κατα το χτυπημα, απο κατω κατι θα στραβωσε-χτυπηθηκε

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      fiatz last edited by

                                      Μα δεν χτυπησα αυτο τον καιρο καπου απο οσο θυμαμαι , και εκτος αυτου πως γινεται να βγαινει στο μηχανημα οτι ειναι οκ και στο δρομο να εχω τιμονι ελαφρως στραβο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        r200 last edited by

                                        αν στο μηχανημα δειχνει οτι ειναι σωστα ''ζυγισμενο'' αριστερα-δεξια, τοτε σε εκεινη τη θεση που το μετραει σωστα πρεπει να βγει το τιμονι κ να κουμπωθει οπως θα το βλεπεις σωστα κεντραρισμενο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          fiatz last edited by

                                          εκεινη η θεση που το μετραει σωστα με το αλφαδι επανω μας λεει εκεινη την στιγμη οτι ολα καλα. εσυ εννοεις after that να βγαλω τιμονι και να το παω 1 δοντι δεξια. Υπαρχει περιπτωση να θελει re-calibration ο αισθητηρας ροπης που εχει ??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            r200 last edited by

                                            ακριβως αυτο
                                            1 δοντι δεν ειναι μεγαλο σφαλμα, δοκιμασε αν δεν κατι δεν σου αρεσει τοτε στην παλια θεση
                                            αλλα λογικα θα πρεπει να ειναι ολα οκ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 398
                                            • 399
                                            • 400
                                            • 401
                                            • 402
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 400 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr