-
Πασο Ηλια, εχεις δικιο δε το σκεφτηκα ετσι.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Αν ειναι κανα vectra b ή τετοιας δυσκολιας μοντελο και η τιμη ειναι με παραστατικο δεν ειναι παραλογη για εξουσιοδοτημενο, μην πω και για γενικο συνεργειο.Τιμή αντιπροσωπείας είναι. Για Astra G πρόκειται.
-
απλά γιά ενημέρωση , φίλος αλλαξε σέ nissan almera γιά πρώτη φορά (τό ειχε πάρει καινούργιο ) τόν θερμοστάτη , στό πάνω μέρος τού θερμοστάτη πού εβγαλε ,εγραφε από τήν μιά μεριά nissan κ στήν αλλη μεριά kuzeh ,τού εκανε εντύπωση γιατί πρώτη φορά ειδε γνήσιο ανταλλακτικό πού νά γράφει τήν εταιρία πού προμηθεύει τή nissan ...
-
Ο χρήστης Sarantish έγραψε:
Τιμή αντιπροσωπείας είναι. Για Astra G πρόκειται.
Για αντιπροσωπεια καλη ειναι, εξω θα ειχες σημαντικη διαφορα σε αυτο το μοντελο.
-
Οικονομικη οδηγηση το μειζον ερωτημα...κατα βαση σε TURBO μοτερ.....
Στις ποσες στροφες κατ'ελαχιστον να αλλαζουμε ταχυτητα για να οδηγαμε οικονομικα και να μην ζορίσουμε το σασμαν??? (ενδεχομένως και σε συνάρτηση με το που βγαινει η μεγιστη ροπη¨?)
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Τιμή αντιπροσωπείας είναι. Για Astra G πρόκειται.
Για αντιπροσωπεια καλη ειναι, εξω θα ειχες σημαντικη διαφορα σε αυτο το μοντελο.
Κατάλαβα....Δεν γνωρίζω από τιμές σε αντιπροσωπείες και γενικότερα και μου φάνηκε λίγο τσιμπημένη.
-
Ειδα το παρακατω βιντεακι και φιλος με Toyota aygo 2009 μοντελο θελει να βαλει και αυτος που μπορει να το βρει..?
Youtube Video -
http://www.ebay.com/itm/LHD-Toyota-Glov ... dF&vxp=mtr
-
Ευχαριστω!
-
Ανάμεσα σε φίλτρο καυσίμου blueprint και valeo ποιο θα ήταν προτιμότερο;
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Ανάμεσα σε φίλτρο καυσίμου blueprint και valeo ποιο θα ήταν προτιμότερο;Το ιδιο και το αυτο. Η blueprint ειναι στην bilstein group μαζι με febi & SWAG
-
Οπότε δε το ξεψειρίζω άλλο και βάζω blueprint.
-
Λοιπον ερωτηση :
Panda το οποιο πηγαινε παντα καρφι στο δρομο απολυτα ευθεια , εγινε αλλαγη ψαλιδιων μπροστα με ευθυγραμμιση εξακολουθησε να πηγαινει μια χαρα ωπου μετα απο περιπου 1500χλμ ετσι ξαφνικα χωρις να θυμαμαι λακουβα , πεζοδρομιο κλπ κλπ το αμαξι τραβουσε δεξια και το τιμονι ειχε κλιση δεξια.Κοινως για να παω ευθεια επρεπε να εχω το τιμονι καποιες μοιρες αριστερα. Οποτε λεω οκ , ευθυγραμμιση.... γινεται ευθυγραμμιση εκει που το παω παντα ωπου οι τιμες εδειχναν οτι απο αριστερα εχει προβλημα anyway κανουμε επαναφορα στις εργοστασιακες βγαινουμε δρομο ΚΑΙ το αμαξι παει ευθεια μεν αλλα δε το τιμονι παλι εχει μια κλιση δεξια. Σε ισιο δρομο εαν κρατησω το τιμονι ευθεια το αμαξι τραβαει αριστερα .
Υ.Γ το τιμονι στην εθυγραμμιση το αλφαδιασαμε με αλφαδι και οχι με το ματι , και επεισης δεν τρεμει δεν τραβαει στο φρενο .
-
Ο χρήστης fiatz έγραψε:
Λοιπον ερωτηση :Panda το οποιο πηγαινε παντα καρφι στο δρομο απολυτα ευθεια , εγινε αλλαγη ψαλιδιων μπροστα με ευθυγραμμιση εξακολουθησε να πηγαινει μια χαρα ωπου μετα απο περιπου 1500χλμ ετσι ξαφνικα χωρις να θυμαμαι λακουβα , πεζοδρομιο κλπ κλπ το αμαξι τραβουσε δεξια και το τιμονι ειχε κλιση δεξια.Κοινως για να παω ευθεια επρεπε να εχω το τιμονι καποιες μοιρες αριστερα. Οποτε λεω οκ , ευθυγραμμιση.... γινεται ευθυγραμμιση εκει που το παω παντα ωπου οι τιμες εδειχναν οτι απο αριστερα εχει προβλημα anyway κανουμε επαναφορα στις εργοστασιακες βγαινουμε δρομο ΚΑΙ το αμαξι παει ευθεια μεν αλλα δε το τιμονι παλι εχει μια κλιση δεξια. Σε ισιο δρομο εαν κρατησω το τιμονι ευθεια το αμαξι τραβαει αριστερα .
Υ.Γ το τιμονι στην εθυγραμμιση το αλφαδιασαμε με αλφαδι και οχι με το ματι , και επεισης δεν τρεμει δεν τραβαει στο φρενο .
Πρέπει να κλειδώσει το τιμόνι στη σωστή θέση με ένα μπαστούνι που έχουν στις ευθυγραμμίσεις και μετά από τα ημίμπαρα να φέρουν τους τροχούς εκεί που πρέπει.
-
Ετσι ακριβως εγινε !
-
Ο χρήστης fiatz έγραψε:
Λοιπον ερωτηση :Panda το οποιο πηγαινε παντα καρφι στο δρομο απολυτα ευθεια , εγινε αλλαγη ψαλιδιων μπροστα με ευθυγραμμιση εξακολουθησε να πηγαινει μια χαρα ωπου μετα απο περιπου 1500χλμ ετσι ξαφνικα χωρις να θυμαμαι λακουβα , πεζοδρομιο κλπ κλπ το αμαξι τραβουσε δεξια και το τιμονι ειχε κλιση δεξια.Κοινως για να παω ευθεια επρεπε να εχω το τιμονι καποιες μοιρες αριστερα. Οποτε λεω οκ , ευθυγραμμιση.... γινεται ευθυγραμμιση εκει που το παω παντα ωπου οι τιμες εδειχναν οτι απο αριστερα εχει προβλημα anyway κανουμε επαναφορα στις εργοστασιακες βγαινουμε δρομο ΚΑΙ το αμαξι παει ευθεια μεν αλλα δε το τιμονι παλι εχει μια κλιση δεξια. Σε ισιο δρομο εαν κρατησω το τιμονι ευθεια το αμαξι τραβαει αριστερα .
Υ.Γ το τιμονι στην εθυγραμμιση το αλφαδιασαμε με αλφαδι και οχι με το ματι , και επεισης δεν τρεμει δεν τραβαει στο φρενο .
κατα το χτυπημα, απο κατω κατι θα στραβωσε-χτυπηθηκε
-
Μα δεν χτυπησα αυτο τον καιρο καπου απο οσο θυμαμαι , και εκτος αυτου πως γινεται να βγαινει στο μηχανημα οτι ειναι οκ και στο δρομο να εχω τιμονι ελαφρως στραβο
-
αν στο μηχανημα δειχνει οτι ειναι σωστα ''ζυγισμενο'' αριστερα-δεξια, τοτε σε εκεινη τη θεση που το μετραει σωστα πρεπει να βγει το τιμονι κ να κουμπωθει οπως θα το βλεπεις σωστα κεντραρισμενο
-
εκεινη η θεση που το μετραει σωστα με το αλφαδι επανω μας λεει εκεινη την στιγμη οτι ολα καλα. εσυ εννοεις after that να βγαλω τιμονι και να το παω 1 δοντι δεξια. Υπαρχει περιπτωση να θελει re-calibration ο αισθητηρας ροπης που εχει ??
-
ακριβως αυτο
1 δοντι δεν ειναι μεγαλο σφαλμα, δοκιμασε αν δεν κατι δεν σου αρεσει τοτε στην παλια θεση
αλλα λογικα θα πρεπει να ειναι ολα οκ
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........